Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Always look on the bright side of life.
Nick: Remmertjuh
Char: ^^
XBL: Warheadheadshot
De Pots delay is al eerder gezegd, die is gewoon 20 sec.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:04:
Maar hoe zou het zitten met de ''pots delay'' en ''jobs'' ..
Pots delay is in de bekende versie van nu, 2 sec? (of geen)
In Europa word het 20 sec (of minder) Dat zou betekenen dat sro van de bekende versie (Nu, dus). Een groot voordeel hebben.
En de jobs, zullen we allemaal een reset krijgen? En ook kunnen kiezen, tussen een ''wizard''?
Of een ''warlock''
Die dingen zijn mij nog onduidelijk, hoop dat joymax binnenkort met informatie komt
De vaste "jobs" van Europe zijn alleen voor Europese characters, de Chinese characters blijven gewoon met een wapen kiezen en een force.
Joymax heeft al lang een grote site met veel informatie over Europe die je gewoon kunt vinden als je naar www.silkroadonline.net en dan de linker knop drukt.
XBL: Warheadheadshot
ik vindt hoe ze het nu geregeld hebben veel beter maarjah ik ga toch wel proberen hoe het is misschien zetten ze het wel heel mooi in elkaar =P
oohjah wie weet er een filmpje van die nieuwe blade series? iemand uit de guild zei dat ie ze al gesien had =P
Schiet tussen de palen en je scoort!
en als het echt ooit zover zou komen datje maar 2 masteries kan , dan zou iedereen light en wapen skil nemen ,light vooral voor walk speed,wat iedereen wel wil
[ Voor 39% gewijzigd door Z1ppo op 03-07-2007 18:27 ]
Voor de Chinese characters blijft het gewoon Force + Wapen masteries onbeperkt.
Verwijderd
dus graag ff wat uitleg =)
ik weet trouwens niet of het wel nu heeft maar ok =P
ik heb tab en elements dus ik kan daar stone van maken. ik weet wel hoe dat moet
als ik stone heb en ik doe die op het wapen hij faalt kan mijn wapen daan ook weg zijn? lijkt mij niet maar ff ter info =)
en moet ik er ook luky powder aan toevoegen of is dat nietmogelijk ? graag anders ff uitleg waar dat voor is
alvast bedankt=)
Verwijderd
Ingame kun je het aanpassen, volgens mij kan je die resolutie niet kiezen bij het splash screen als je de game opstart.
btw, mijn charactername: Qi (nu lvl 12) en speel op Alexander
[ Voor 31% gewijzigd door marapuru op 03-07-2007 23:03 . Reden: quote removed ]
[ Voor 34% gewijzigd door Z1ppo op 04-07-2007 00:10 . Reden: (Y) ]
Je kunt proberen in de launcher, in-game weet ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:41:
Is er een manier om breedbeeld resolutie te kiezen? Als dat er niet is, komt het wel in europe?
Als het beiden niet lukt, dan zou ik gewoon rondrijken in je SRO directory en daar het bestandje zoeken voor de resolutie.

je weapons kunnen niet breken/stuk gaan van stones.
wat echter wel kan is dat je waardes veranderen.
de kans staat bij de stone ( b.v. 10%)
hierdoor kan je mag attck bv die een (+48%) heeft terug springen naar 0.
kans is niet groot maar wel aanwezig.
alleen bij je wapen boven de =3 met elixers te maken kan hij stuk gaan.
Apoc_Ownz
weet ik dat ook weer =) is hele gare spear dus ales is heel laag =P dus kan dan aleen maar geld weggooien =P en mijn wapen kan alleen maar beter worden =)
- Ik vroeg me af of je ook characters van de ene server naar de andere server kan overzetten. Ik denk het trouwens niet, maar ik dacht misschien kan het wel, dus vraag ik het wel even.
- Hoe komen jullie eigelijk in de servers van silkroad? Ik heb vandaag zeker al 30x (als het er geen 60 zij) keer geprobeerd om in de server Alps te komen, maar ik word er elke keer uitgegooid (cannot connect due server traffic..blablabla).
2= helaas het is erg durk op de servers. wat ik en denk ik wel veel anderen doen is add silk op je acc en zodra je ingelogd bent koop een premium en je bent er van af je kan er dan altijd in.
Let op ticket is voor 28 dagen.
helaas kost geld maar scheeld ergernis van het niet in kunnen loggen door drukte.
meestal is na 22.00 het rustiger in de servers.
probeer dan nog eens
Apoc_Ownz
Bedankt voor de antwoorden!
vandaag om 8 uur union trade 2 dagen erop gew8 krijg ik 7:45 DC ik werd gek..
ik proberen in te loggen ... nogmaals..nogmaals....
uiteindelijk 8 uur clocked er in snel spulletjes gehaalt en nog net op tijd voor trade.. heerlijke trade jmmr dat we het zooo weinig doen =(
was mijn eerste union trade en ik vond hem echt vet jmmr dat het een uurtje duurde =P (tijd gaat snel dan)
als er nog leuke screens van zijn post ik die wel =)
wat me wel opviel is dat er heel weinig players in de union actief zijn =P
Alleen boven +5.Fryske_Apoc schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:17:
alleen bij je wapen boven de =3 met elixers te maken kan hij stuk gaan.
Verwijderd
+4 > +5 kan je durability naar de knoppen gaan :] heb ik gehad met 72+4 spear : /
toen meteen nieuwe gekocht en in 2 x +5 gemaakt zonder lucky stones : ]

daarom gebruik ik ook altijd 10% stones voor shield en wapens
Verwijderd
Hoezo speel je het eigenlijk?achtbaanfreak schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:42:
Premium vind ik eigelijk niet zo'n optie, het is een leuk spel, maar niet zo leuk.
Lucky bastardVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 00:25:
+4 > +5 kan je durability naar de knoppen gaan :] heb ik gehad met 72+4 spear : /
toen meteen nieuwe gekocht en in 2 x +5 gemaakt zonder lucky stones : ]
Durability reduce komt enkel door +'en met elixers.Z1ppo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 04:17:
daarom gebruik ik ook altijd 10% stones voor shield en wapens
Verwijderd
Ben nu bijna lvl 54 en heb een 59 pure str blader gekoch ^^, Heb eerlijk gezegt geen zin in de update.. =[
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Nee, want die heb ik nietDeluxZ schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:51:
Geef mij is een link waar staat dat joymax gezegd heeft dat die de 18de komt ?
Verwijderd
maar babel is te druk zit nu in alexander
(lvl19)
[img][/img]
ik kan me vooral boos maken om die gastjes die zonodig zerk moest gebruiken, was 1 trader en 1 hunter , de iets hogere moest zonodig zerken < ik dood ,dacht gelijk ff scroll uit me stall halen zodat ik weer terug ben,en al die twee ff goed neer klap,en woppa toen ik ze neer had geklapt gelijk ff lood opgepakt,halve bull vol,en had nog wat lood wat ik al eerder gerobd heb
126 k lood binnen gehaald
maar weet iemand ook wat lucky doet op je items ?
filmpjes kan je maken met ´Fraps´ ad helpmeman400@hot... maar ff help ik je verder
Als je de pro versie hebt die kost 37 dollar dan kun je onbeperkt opnemen.
Welk lvl ben je eigenlijk en wapen, build etc. rik1110?
dammit,vandaag achter gekomen dat een +7 en daar onder helemaal geen kans meer maakt om mij te doden,ik tank als een gek,+5 earings< earings weet ik niet precies,+5 shield < gister nacht nog ff gefixed, de rest wil ik ook allemaal +5 maken,mag dan wel grote ego hebben opeens,maar ze krijgen me amper neer iemand met +7 shield en +7 blader kan mij niet neer krijgen ik hem dan ook wel niet
ik kan tanken en ben niet meer zo snel dood,en daar gaat het me om!
[ Voor 74% gewijzigd door Z1ppo op 07-07-2007 02:29 ]
Verwijderd

topic dood dus,nouja jammer
heb mijn gap naar gap 2 gedaan (van de 10k SP nu nog maar 8,5k SP over
maar nog gaat het best traag waren er 2 quests op dat lvl krijg je daar 1% voor =v daar word je niet vrolijk van
vandaag maar lvl 29 worden dan en dan maar weer stoppen want mag weer niet full time spelen
Verwijderd
http://img79.imageshack.u...ro2007070922055422ta2.jpg Men nieuwe chest
http://img515.imageshack....ro2007070922060012vf6.jpg En men nieuwe broekje
Broekje moet nog wel gepimped worden, maar heb geen elements/geld meer, lol..
Mss voor 20 m nog een headgear morgen, alleen bijna geen gold meer over :(((
vanacht wel een 52 sos glavie gevonden, hoeveel zou ik hiervoor kunnen vragen? 30m?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 22:13 ]

ups
Tot nu toe denken we: Lvl 90 moet je zijn, en lvl 100 mobs in de cave.

Verwijderd
Alle kleding +3 met int en str erop. ;D
+5 Blade lvl 60 en shield. Ze is erg sterk

Gamen op een laptop is best ok .... echt
endat is niet mogelijk momenteel
Verwijderd
Nu nog farmen!! >_<
Wanneer kwam europe precies?
Verwijderd
sun = 200mZ1ppo schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:53:
dam sos,die kun je ook niet telang dragen,anders ben je straks ook weinig in pvp meerhad je nou ma sun gekocht hehe,
[afbeelding]
ups
sos = 30m lol..
zoek de verschillen
strax is men blader ook 6x en men nuker ook, dusja
als je mij zelfde gear en sword shield zou geven als de full str blader,dan beat ik hem in de plaats hij mij
iemand op xfire gaf me de link van de skils tot en met 120 , zou dat echt het einde zijn?

misschien als ik 80 ben,alles op max heb van me gear,dat ik dan nog wat neer knal
life is hard,vooral dat je gewoon fire moet weghalen tot 60...maar goed we zullen zien met skil cap
Vieze slet.. beetje mij na doen
Silkroad gaat door tot lvl 140DeluxZ schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:37:
Silkroad zou door gaan tot lvl 150 dan kan je nog maar 1weapon +1 mastery dusEn Z1ppo wanneer kom je is met een filmpje ik wil jou wel is zien
Maar je zei toch dat je alle full str glaivers zo neerhaalde?Z1ppo schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:42:
Een heel verhaal
Verwijderd
kan iemand mij uitleggen hoe dat moet? wat ik precies moet doen? want ik snap het niet helemaal.
ps ik zit trouwens in server poseidon samen met 2 klasgenoten van mij mij cha heet duko
ik hoop wat vrienden verzoekjes teontvangen
[ Voor 88% gewijzigd door Z1ppo op 13-07-2007 02:41 ]
Maarja, je zal daar wel een slechte dag hebben gehad ofzo.Z1ppo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:08:
fout? lol als je nou op alps was,had ik je laten zien dat ik je neer haal als hybrid int.
domme lui ook altijd met hun voor oordelen over hybrid int
servers zijn overcrowded
me set is ook bijna helemaal full pimp
[ Voor 13% gewijzigd door Z1ppo op 13-07-2007 12:40 ]
Verwijderd
bladers en hyb int sword/shield krijgen elkaar niet kapotZ1ppo schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:16:
tja als op alps was,dan had je noob gear aan dan haal ik je easy neer ja!:D neh ik krabbel niet terug lol zal niet durfenen servers crowed,altijd
me set is ook bijna helemaal full pimp
heb een pvp war gezien van 15 min, daarna waren de int zijn pots op, lol

als een blader crit 10+ blade heeft haalt hij alles neer wat hij tegen komt.
Op babel een blader met sosun blade crit 16.
Niemand krijgt hem dood lol
waaren een paar hunters en thiefs voor de city elkaar aan het afmatten komt zij aan lvl 51
5 minuten later beetje rusie over wie er nou noob was:p
daar gingen ze dan maar is om vechten eerst 1vs1 dus die pimped lvl 51 tegen een lvl 64(over hem weet ik niet veel) leen dat hij in een seconde of 10 geowned werd en redelijk voor lul stond
ze ging nog wat hogere killen (weet ik de lvl niet prcies van maar als ik naar kleding keek en wapen ik denk rond de 70 net iets lager denk ik) die kon ze ook gwn aan echt gwn te super ziek..
komen ze even later vertellen dat ze met de hele union weet ik veel hoeveel geld in haar gear hadden gestopt en dat ze nu ongeveer de beste gear van de server had =P dat is echt wel vet =P
bij elkaar was er iets van 1500$ aan haar spullen uitgegeven ofzow ik d8 dat ze zoiets zei
Verwijderd
maar toch kan ik het spelen. en als ik dan een uurtje aan het spelen ben word ik gedisconect from the server.
ik word er helemaal ziek van!
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen. (ik heb net nieuwe pc met vista) mischien ligt het daar aan?
leer es niet te quote waneer niet nodig is,nogmaals

Verwijderd
waarom zit die quote functie er anders in.Z1ppo schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 02:47:
nee misschien wel niet punxje,misschien wel hangt gewoon van gear af
leer es niet te quote waneer niet nodig is,nogmaals![]()
iig, gisteren 65 sos piece gekocht, was maar 10m ^^ nu nog +5 maken en hij past bij de rest van mijn gear ^^
quote zit er om iemand te quote die eerder in topic heeft geschreven,niet de gene die zojuist boven je heeft gepost,want zie het zelf,waarom moetje quote terwijl de post boven je gewoon op antwoord? het is nutteloos en is spamchat,nutteloos topic vol maken zonder dat het nodig is,
kap er gewoon aub mee,en doe niet zo kinderachtig als antwoord: waarom zit quote anders in
Verwijderd
Ok baas, sjees, of je ergert je aan de kleinste dingenZ1ppo schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:43:
vergeet het maar met zijn punt,hij heeft zeker zijn punt niet![]()
quote zit er om iemand te quote die eerder in topic heeft geschreven,niet de gene die zojuist boven je heeft gepost,want zie het zelf,waarom moetje quote terwijl de post boven je gewoon op antwoord? het is nutteloos en is spamchat,nutteloos topic vol maken zonder dat het nodig is,
kap er gewoon aub mee,en doe niet zo kinderachtig als antwoord: waarom zit quote anders in
men farmer heeft al 75k sp, nog 25k en heb genoeg voor lvl 60 full farmed blader

druk gewoon niet die quote constand in waneer het niet nodig is
bicheon full/light full/nu cold nog ff afmaken en dan ben ik 100% fully farmed,maar dan weer 80 k sp binnen halen,naja 1 maandje ongeveer denk ik
[ Voor 112% gewijzigd door Z1ppo op 14-07-2007 21:48 ]
Maar ik denk dat ik daar mee wacht, europe skills komen snel.
lvl 80 is leuk dan kan je pas lkkr pvpen
Hoezo wordt het topic dan vol ? Als je gewoon post komt er toch ook iets bij ? Met een quote erbij is je bericht alleen maar langerZ1ppo schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:43:
vergeet het maar met zijn punt,hij heeft zeker zijn punt niet![]()
Ik ben nu met een nieuwe char bezig lekker sp farmen heb al 13k SP
een quote maken van iemand die niet boven je ligt is heel wat anders als wel,kan merken dat somige hier totaal niks van forums weten

ik heb cold inmiddels ook wat meer gefarmed ,en ik ben 20 % hoop dat ik de 80 nog haal deze zomervakantie o.0
heb trouwens ook filmpje proberen te maken,maar sony vegas maar dan deed ik met splitcam er bij,sony vegas heeft opname gevalletje zodat je bijvoorbeeld splitcam of andere progs kan gebruiken,kwaliteit was niet slecht
[ Voor 4% gewijzigd door Z1ppo op 15-07-2007 13:32 ]
Verwijderd
Die functie zit er niets voor niets.
Verwijderd
wie wil quoten die quote gewoon en wie het niet wil doet het niet klaaar, niet zo moeilijk doen...
Verwijderd
Oh, jij pmde me dus ;dDeluxZ schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:27:
[...]
Hoezo wordt het topic dan vol ? Als je gewoon post komt er toch ook iets bij ? Met een quote erbij is je bericht alleen maar langerHeeft niks te maken met nutteloos of niet
Ik ben nu met een nieuwe char bezig lekker sp farmen heb al 13k SP
mss kan ik wat gear aan je uitlenen:)) pm me maar
Verwijderd
Ben het helemaal met je eens.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:23:
als jullie er constant over blijven bitchen dan vervuild het het topic idd wel he![]()
wie wil quoten die quote gewoon en wie het niet wil doet het niet klaaar, niet zo moeilijk doen...
Wat heb je allemaal...Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:06:
[...]
Oh, jij pmde me dus ;d
mss kan ik wat gear aan je uitlenen:)) pm me maar
Verwijderd
Verwijderd
Ligteraan, als je golden tickets gebruikt. Doe er je natuurlijk korter over.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:41:
ik ben lvl 18 bijna 20 !!!!!!!!!!! kan ik lekker traden heb er zin in!!!!!!!!!!! dat sommige al inlvl 80 zitten hoelang speel je dan al????
nee hij zit er zeker,om het forum vol te spammen , o shit ik zie me quote niet quote nog ff verder want daar is hij voor!Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:09:
Z1ppo waar maak jij je zo druk om? De wereld vergaat niet..
Die functie zit er niets voor niets.
[quote]Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:09:
Z1ppo waar maak jij je zo druk om? De wereld vergaat niet..
Komop man, stel je toch niet zo aan
[ Voor 88% gewijzigd door Fuelke op 16-07-2007 19:57 ]
ja quote daar is hij voor ,zelfs kun jezelf quote cool toch?Z1ppo schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:01:
post reply is er ook om bijv lekker te posten,edit tja waar is hij voor,nergens voor nodig toch?
ik begon dus te lopen samen met een vriend waarmee ik het speel en de (NPC)thiefs begonnen aan te vallen, nix aan de hand want ik klap ze met 2/3 hits dood.
opeens komt er een andere trader die heletijd aan me blijft plakken.
ik me steeds afvragen wat die gast aan het doen is tot ik er op de harde manier achter kwam.
opeens komt er een (NPC)thief maar voor die trader die heletijd aan me plakte, maar omdat hij veel hoger level is was de thief ook veel hoger... en ja hoor hij nakt me met 1 lightning attack en ik ga dood...
er spelen wel veel lame gasten zoals dat, want daarvoor waren er hele tijd andere hoge gasten die alle thiefs voor ons sloopte, wat dus onze plezier er afhaalde
Hello there

Verwijderd
Je kon dit ook anders verwoorden, volgende keer maak je maar

[ Voor 62% gewijzigd door Fuelke op 16-07-2007 20:02 ]
Dit topic is gesloten.