[MMORPG]Silkroad Online, deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.335 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
niet echt nee,maja ik ben payed om de 8 dagen verlengen :P waarom ik geen member kweet niet,heb niet veel over mezelf tevertellen lol

anyhow,70% nu en als ik thuis kom misschien wel 80"? of 75 lol ik weet niet, maar iedergeval goed opweg naar lv77 :9

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah weet niet zeker of ik door kan gaan. Kijk het kost wel 8 bucks voor 200 uur. Das best veel geld. en tsja, ik maak niet elke maand geld over.. 1x in de 3 maanden normaal. Dus ik moet wel stoppen met botten. Waarom bot ik?

Ik ben begonnen met silkroad omdat mij vrienden stopte met maplestory.
Ik ging mee naar silkroad en begon te spelen op een full str glavie. Ik was lvl 32 vond het saai. was niet sterk genoeg kon niemand. geld maken is niet erg makkelijk. ik gaf het account aan mij broertje. me broertje is zelf gaan spelen en in een half jaar wel van 32 naar 37 gegaan.. << das traaag i know.
Ik wou weer terug dus heb een full int spear gemaakt maar dit liep niet lekker. ik voelde me hier helemaal zwak mee. ben gestopt hier mee. 1 week geleden. en me broertje wou een blade spelen. ik heb een blade geregelt en me 1ste acc weer terug.

maar me vrienden waar ik mee kwam zijn nu allemaal 60+.
en ik nog steeds na gestopt te zijn.. 37+.. ik wil ze graag in halen om met hun samen te hunten/trade/thieven ect. maar dit is niet echt makkelijk. Just because ik geen tijd heb bijna. Maar goed, Daarom bot ik vooral. Het lvlen naar 50+. Dan kan ik een beetje met ze mee lopen. En tuurlijk is het stom om te botten. Maar ik bot snachts. Als ik slaap. Merk er niks van. Doe er niks aan. Train overdag zelf (als ik tijd heb.) en denk niet dat het erg moeilijk is om te stoppen met botten zo lang je er maar niet bij gaat zitten. En waar een wil is is een weg hea ;-)

Greetz, Magicghost..

DTS- ;-)!. WB TIDO!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
nahhh,wat ik heb gehoord heb van union mate op een dag 4,7 k sp in dag krijgt,nou ik vind knap hoor :o , maar goed eerlijk gezegt bot ik 24/7 ,wil zsm klaar zijn met dat gefarm en lvl,want tja, als ik 80 ben,moet ik weer 80 k bij elkaar rapen en misschien wel meer als het echt makkelijk gaat,beetje met 5 gap farme,en wat thieven enzo :) ahwel lvl76 is ook zalig opzig,vind zalig met me lv65 kd en stab rond te rennen,normaal loop ik wat rond aan de dw side,en niet jangan side bij ferrys want uit ervaring,lopen daar zoveel hunters,het zijn net bots die heen en weer lopen,want zo gaat dat daar altijd,maar nu ging ik gewoon met plezier daar heen heheheh

nee kan niet wachten tot ik me bicheon en heuksal ook farmed heb,dan kan het echte werk pas beginnen, en denk dat ik zeer binnekort ook filmpje ga maken met me sword / spear acties :) heb er wel zin in,word ook veel naar gevraagt sinds somige weten dat ik sword / spear ben

[ Voor 4% gewijzigd door Z1ppo op 14-06-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4,7k :O,, das best.... veel XD!!
Met wat voor gab red je dat? 9 gab ofzo en SP ticket + golden ticket en een bot?

Speelt hier nu niemand op Aege? =[

Meld welk lvl je bent-
Je In-game Name-
Server waar je speelt-
Guild naam-

Meld welk lvl je bent- 35
Je In-game Name- Magicghost
Server waar je speelt- Aege
Guild naam- Team-DTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
denk dat sro topic beetje aan uit sterven is,betwijfel of er nog deel 9 zal komen :) deel 8 nog wel maar deel 9 i dunno..

als je kijkt wie er nog in dit topic actief is,dan is het een twijfelaar,jammer maar goed,denk ook veel nlers mee zijn gestopt om die rot traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Wat zeuren jullie over dat traffic? Ik kom er altijd binnen 5/6 keer in. En ik denk dat de meeste mensen hier lezen ipv posten hoe jullie lekker praten over botten :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:11
Z1ppo schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:02:
denk dat sro topic beetje aan uit sterven is,betwijfel of er nog deel 9 zal komen :) deel 8 nog wel maar deel 9 i dunno..

als je kijkt wie er nog in dit topic actief is,dan is het een twijfelaar,jammer maar goed,denk ook veel nlers mee zijn gestopt om die rot traffic
ik ben gestopt omdat ik neit meer kan spelen natuurlijk :S maar ik heb morguh hopelijk mijn nieuwe XP zo niet jah dan wordt ik gek en ben ik bang dat ik op dingen ga slaan :s

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom je speelt als je bot? alleen om het pvp dan ofzo ? eenbeetje stoer doen enz. ? (no offence)

Maar ik persoonlijk vind het ook wel leuk om gewoon zelf te spelen, lekker questjes doen etc. alhoewel lvl 41 een kut lvl is.. heb je nog net een kut wapen en geen quests om zo snel mogelijk in 42 te komen. Daar komt nog bij dat ik met gap 9 speel :P dus dat betekent 0,005 exp per beest :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z1ppo schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:31:
[...]

dude kijk om je heen,jij hebt echt duidelijk poep in je ogen he? wel eens af gevraagt of die "zogenaamde" vrienden botten,nee? nou let maar goed op,vriendjes van jou botten vast ook,of zeggen we dan ook nog? fuk alle botters?

serieus ga maar snel weer weg,veel heb je niet te melden ;)
Jawel weg met die boters en andere lame gamers ;) als jullie het spel niet aan kunnen, moet je maar sims 2 ofzo proberen en daar lekker zitten boten en cheaten,en jij bent niets meer dan een boter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Jack Venema & Zippo

Jullie zijn bijde kansloos.... :X Echt, zulke zielige mensen ben ik in mijn hele leven nog niet tegen gekomen. Als je bot, houd er dat in ieder geval gewoon je muil over, want als ik dit zo lees ga ik zowat over m'n nek! Door mensen zoals jullie word SRO verneukt! Je weet niet hoe SCHIJT-irritand het is als je door de caves loopt en er in elke room gebot word...

Kansloos, thats all I have to say :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:56:
Jack Venema & Zippo

Jullie zijn bijde kansloos.... :X Echt, zulke zielige mensen ben ik in mijn hele leven nog niet tegen gekomen. Als je bot, houd er dat in ieder geval gewoon je muil over, want als ik dit zo lees ga ik zowat over m'n nek! Door mensen zoals jullie word SRO verneukt! Je weet niet hoe SCHIJT-irritand het is als je door de caves loopt en er in elke room gebot word...

Kansloos, thats all I have to say :(
helemaal met je eens gast !! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:14:
[...]

komt ie aan die nieuwe gast met 23 post.. |:( :X
De ''nieuwe gast'' zat namenlijk altijd de kat uit de boom te kijken ;) want ben legit player.. en dat je niet gebanned bent kan je in een bots forum posten, niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
BlackAss schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:14:
[...]

komt ie aan die nieuwe gast met 23 post.. |:( :X
Die "nieuwe gast" is anders wel mooi meer dan een jaar langer geregistreerd op dit forum? Jij bent het nieuwkomertje hoor. Ook mag dubbelposten niet.

Ik ben zelf gewoon gestopt met sro omdat het spel gewoon niet leuk is. Je moet betalen al wil je normaal spelen, en dan nog kan je nergens grinden vanwege de honderden bots.
Ik heb de keuze gemaakt en ben gewoon gestopt. Andere spellen zijn veel leuker.

Stop nou gewoon eens allemaal met het zeiken. Deze discussie komt in elke thread van sro voor. T helpt toch niet. Botters blijven botten, legit spelers gaan ook botten (of stoppen).

Ik ben lvl 51 geworden en vind het wel mooi.

Ga nu weer SWAT4 of ROSE spelen, veel plezier in BotHell online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff.. Ik vind het slecht dat iedereen zegt "ja silkroad is een en al botten" en dat dan als argument gebruiken om zelf te botten 8)7

Het is btw nog steeds heel goed mogelijk om te grinden, dus dat argument gaat ook niet op ?

Ik vind de botters gewoon een stelletje lame pIEP **@!##!@# PIEP @#!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z1ppo schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:46:
het is ook nooit goed,praat ik eens normaal, niet over bots,dan is iedereen opeens stil,nouja

ik heb vanacht weer lekkere drops gehat hehe,bijna 77 btw :D
Nu lekker aan het grinden in het fort, al 3 sos drops gehad op 1 dag :)

Met een lvl 16 som+5 bow lukt het wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:03:
intotaal, 4 sos en 3 som meende ik anders 2 :P
hoe kan dat ? achjah jij bent lvl 72 of hoger dus kani k me wel iets bij voorstellen =P maar ik wil ook meer drops =)

ik kan nu trouwens weer spelen maar kom niet ingelogged =v pff ik moet vandaag toch nog ff ingelogged zijn hoor anders haal ik volgende week niet:S

ik moet op stage werktijden: 7.20 tot 19.00 =v dat is echt erg ='( dat wordt dus totaal niet pcen :s maaar jah kom ik wel overheen (ik hgeb al 2 weken zonder pc volgehouden)

nou ik ga verder met proberen in te loggen =P ( eigenlijk wil ik prem ticket kopen) maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 sos, maja lvl 11 hat en 44 shoes =/ is niks waard dus. Lvl 43 nu ^^, farmen op een lvl 5 gap =D Gaat zeker goed. Me force weg gehaald. Heuksel en fire eindelijk recht getrokken na 8k sp.. ><
Nu lightning nog. daarna ice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word iedereen gebanned met ze char van deze Silkroad? Of worden de chars van europiaanen overgezet naar europa?

*Ik kan niet kijken omdat ik niet thuis ben op dit moment*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
clifdon schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:21:
[...]

hoe kan dat ? achjah jij bent lvl 72 of hoger dus kani k me wel iets bij voorstellen =P maar ik wil ook meer drops =)
hmm,nja das niet waar,..

ik heb nu aantal chars gehad maar waarvan 2 echt serieus genomen heb

lv55 hybrid str glavie,waar ik dus sos en som heb gevonden,

op deze char heb ik ook aantal sos en 1 som heb gevonden..

waar ik toch meest trots op ben is de sos sword 52 toen ik lv 42 was bij small bungwang,
en sos hands 64 bij sharkam :) maar denk dat ik nog wel een glavie erbij ga maken...

oftewel je wil ook niet meer met mij praten xzaz ? :'(

en jack je kunt gebanned worden natuurlijk omdat je bot,..maar die mensen die opban worden gegooit zijn geen silk users oftewel...geen silk dan word je maar gebanned..opzig vind ik het een rot streek want me beste maat is ook gebanned terwijl ik niet gebanned was,en nu is die helemaal niet meer op sro te vinden maja vind je vaag..je word aan alle kante genaaid

ik dan gelukkig niet ..

[ Voor 21% gewijzigd door Z1ppo op 18-06-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Check de nieuwe site van SRO in july EUROPA update!! :D

Legend I terwijl kSRO al bij Legend IV is :o

[ Voor 30% gewijzigd door DeluxZ op 18-06-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat we nieuwe dingen krijgen en niet een aparte silkroad?
Nieuw land, beesten, wapen ect. <Dat is wat een vriend van mij zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
helemaal niks.. wij krijg niet zoveel ..behalve extra slots...ander stall system..wings..en skils :O .

[ Voor 5% gewijzigd door Z1ppo op 18-06-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Z1ppo schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:07:
helemaal niks.. wij krijg niet zoveel ..behalve extra slots...ander stall system..wings..en skils :O .
hmm maar kan je dan nog wel met je orginaale char inloggen of moet je compleet nieuwe game downloade?
wings is voor vliege..
en skills.. hmm
does this mean that my char on this moment is fucked..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
nee..wings ,je gaat niet vliegen gewoon voor pvp ofzo , en skils is gewoon van 70-80 ,en nee je hoeft geen nieuwe char te maken,nergens druk om over te maken

en denk dat er geen een hier zig druk over die dingen hoeft te maken want bijna iedereen hier is toch nog geen 70+

en indd er komt wel iets maar europe en deze sro nu ,zijn totaal anders,want je zal moeten gaan kiezen of deze sro of de europe...want je zal op europe helemaal opnieuw moeten beginnen,maar je hebt dan wel nieuwe chars en wapens als ik het goed zie,maar je zal niet bij de andere op deze server zijn

ik zelf verdoem het om weer nieuwe char te maken en dan op europe ik blijf lekker op alps en de rest ziet maar wat ze doen

[ Voor 71% gewijzigd door Z1ppo op 18-06-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom Babel niet eens meer in. Echt zwaar overcrowded....

Heeft iemand een oplossing. Want heb het nu alweer 12x geprobeerd maar ik kom er gewoon niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ja kan met chinese char gewoon naar het europese land.

* DeluxZ vind jullie beetje zeiken.

Eerst zeggen dat ze niet updaten, dat het lang duurt, en dan nu komt er iets nieuws en dan doen ze zo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12x in proberen te loggen, tsja moet je maar silk kopen. Je kiest er zelf voor. Heb een Primium kaart kan dus niet zeuren :P.

Wel zin europa zo als ik op de sro site gezien heb ziet het er wel vet uit ^^, Word het misschien ook een rustig op bepaalde trainings plekken.

Lvl 44 nu ^^, Heuksal gister gemaxed naar lvl 41 eindelijk iets wat recht getrokken is. Nu fire nog 2 masterys dan lightning nog een 8 masterys >_<.. ouch

Een nieuwe char maken, Moet er eigenlijk niet aan denken. Net silk gekocht en nu een nieuwe char. Begin net een beetje een lvl te krijgen en sterk te worden. Tsja, ik zie wel hoe het loopt. Hoop wel dat veel mensen overnieuw beginnen :P,, Dan word het een klein stukje rustiger in hogere lvl trainings plekken. Zoals ik hoor van iedereen is het over druk ect.

Maar nu word sro wel gaaf ^^,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mja,maar het is opzig wel jammer dat europe en deze sro niet samen gevoegd worden,dan hat ik even zohard van andere kant hem laten lvlen met nieuwe char,dat het rustig word op bepaalde plekken dat kan wel kloppen omdat er toch zat naar europe gaan,

nouja ze doen hun best maar , ik vind wel leuk dat er wat nieuwe skils komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ff stukje van sro forum afgeaald

Rregardng the new euro SRO i have a few questions about it
1Is the new euro like a new kind of SRO and to play it we have to download another game client or is it like a massive patch for our current SRO that we are all playing?
2Will our character be deleted when this new euro SRO is implemented.
3Do we have to create a new account to play this new euro SRO if it is like another new stand-by-itself game like we have to download the game client for it.
1. The European update is...an UPDATE. It will be patched into our current game. One day you will wake up and see that the map in Silkroad has increased in size, and that you can now walk to Europe. Along with the complete job update etc. Point being that the European update is not a separate game, but will be integrated into our current version. Basicly our map will be bigger.

2. Of course our characters will NOT be deleted. If you want to play an European character...THEN... you would have to start from level 1 in Constantinople - Europe. If you do not care about the European characters and their new skills-weapons, you will still be able to use you level xx Chinese character. Only difference being that the map will be bigger.

3. The European update is an update to our current game, and not a stand alone game.

Edit - Malachia - Why would be lose our Silk??? We will NOT lose our Silk.

als dit echt het geval zo zal zijn als de boven gequote tekst,..dan ben ik van plan vanaf andere kant ook eentje te botten lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
BlackAss schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:18:
ik ga pas een nieuwe char beginnen als hun echt voordeel of sterkerzijn dan de gewoone chars anders zie ik het nut er niet van in..
... gast die worden heust niet sterker hoor. ze zijn gewoon nieuw met nieuwe wapens/kleren/skills en als je die gasten tof vind zoals er genoeg zijn. Die beginnen dan daar en dan krijg je beetje verdeling van de servers. en dat is hoop ik beter voor ons !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
waarschijnlijk kan je gewoon een europese char aanmaken op elke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Post kwijt :? Dan staat ie in de trashcan :)
Posts die getrashed zijn bevatten geblaat over botten en slow-chat. Beiden zaken die we hier _niet_ willen zien. Gelieve dus een beetje op het postgedrag hier te letten, want als er regelmatig opgeschoond moet worden hangen er consequenties aan vast.

Post hier dus alleen als je iets nuttigs te melden hebt. Posts over bots en slow-chat zijn hier taboe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Crash schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:23:
[modbreak]Post kwijt :? Dan staat ie in de trashcan :)
Posts die getrashed zijn bevatten geblaat over botten en slow-chat. Beiden zaken die we hier _niet_ willen zien. Gelieve dus een beetje op het postgedrag hier te letten, want als er regelmatig opgeschoond moet worden hangen er consequenties aan vast.

Post hier dus alleen als je iets nuttigs te melden hebt. Posts over bots en slow-chat zijn hier taboe![/]
srry maar die topic gaat over silkroad dat draait nou eenmaal om bots :s en slowchat jah dat komt omdat er zow weinig mensen zijn hier =P

maarjah mensen ik kan weer spelen en ben vandaag ingelogged (eindelijk)
heb nu 8,5k sp =D achjah is niet heel veel (had meer gekunt)
maar premium ticket heeft bijna iedereen zie ik nu ik ingelogged ben :S is echt ziekelijk =S

lvl 25 nu quests bijna allemaal afgewerkt dan ga ik naar gap 5 en ga ik snel naar de lvl 36 ofzow dan gap weer omhoog denk ik

p.s. meschien is dit ook wel slow-chat ik weet niet precies wat dat inhoud =P maar vertel anders ff wat wij wel mogen posten om de 'consequenties' niet te merken =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Modbreak:Dan ga je toch fijn ergens anders lopen klagen :w

[ Voor 115% gewijzigd door Crash op 19-06-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Z1ppo doe ff normaal :/ Als je het niet goed vind ga ergens anders spammen dan :( We zullen zien wat de nieuwe update brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje ik zit nu op udate te wachten
moet iedereen opnieuw beginen of kan je met je oude char verder? hoe zit het nou

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Niet hier in ieder geval ;)
Rregardng the new euro SRO i have a few questions about it
1Is the new euro like a new kind of SRO and to play it we have to download another game client or is it like a massive patch for our current SRO that we are all playing?
2Will our character be deleted when this new euro SRO is implemented.
3Do we have to create a new account to play this new euro SRO if it is like another new stand-by-itself game like we have to download the game client for it.
1. The European update is...an UPDATE. It will be patched into our current game. One day you will wake up and see that the map in Silkroad has increased in size, and that you can now walk to Europe. Along with the complete job update etc. Point being that the European update is not a separate game, but will be integrated into our current version. Basicly our map will be bigger.

2. Of course our characters will NOT be deleted. If you want to play an European character...THEN... you would have to start from level 1 in Constantinople - Europe. If you do not care about the European characters and their new skills-weapons, you will still be able to use you level xx Chinese character. Only difference being that the map will be bigger.

3. The European update is an update to our current game, and not a stand alone game.

Edit - Malachia - Why would be lose our Silk??? We will NOT lose our Silk.

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 19-06-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
heel fijn mijn post negeren =v daar wordt ik blij van en nu weet ik nog niet wat we wel en niet mogen posten (jah de posts van z1p mogen niet) maar ik weet niet wat daar in stond omdat dat verwijdert is xD

50% gap=8 volgend lvl dus 5 =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slow-chat houd in? Je kan wel regels stellen maar ook even uitleg aub. snap hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
oke geen slow- char .. maar wat is slow char in gods naam ?
SRO wordt eenmaal minder bezocht maar dat verandert wel wanneer de nieuwe versie uit komt..

op dit moment van spreeken ben ik bezig met sos gear 8th deg garment..
alleen elke piece is 20m :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ouch dat doet pijn xD 20m elk dingetje.

Ik ben nu 44 bijna 45 en ik heb een SOS 42 glave +3 geleend >_<. Deze moet ik terug geven aankomend weekend en moet dan duz zeker 48 zijn. En dan te bedenken dat je totaal maar 3m heb.

Heeft er iemand nog een doel voor ogen deze zomervakantie?

Mijn doelen:

-Lvl 64 worden aan het einde van de zomervakantie.
-Qua geld: 50+m hebben zonder dat ik spulle moet kopen.
-1 keer 50k SP farmen om zo vanaf 52 kan lvlen met een gap van 2 of zelfs 1.
-Misschien wil ik ook eens met de kleding van mij lvl lopen :P,, Tot nu toe heb ik dat nog net gedaan. ben lvl 45 bijna en loop met een gear van lvl 36. en alleen een protector head van 41 thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
sounds nice..

mijn doelen in zomervakantie :

- nieuwe skils helemaal geupgrade
-isy gedood (moet lukken maar moet tijd voor nemen)
-ly doden
-zeer mooie vid een pvp maken (hoe ik switch maak met sword/spear )
-me hele set 100%
-thief lvl 3 met 50% :P
-een paar guilds flink hebben neer gehaald met guildwars..

en 80 worden uiteraad maar dat gaat me denk ik wel lukken :P

gister heb ik tegen lv 71 blader ff gevecht hij kd me veel,maar ik wou ook dol graag ff de switch uit proberen met 48 skils,heb een aantal keer hem neer moeten meppen en oplaatst lag die dan eidenlijk

zo jammer dat me spear skils nou ook niet op 69 staan,bicheon is wel helemaal klaar 8)

ohja en dat betreft kleding aantrekken terwijl je alweer nieuwe desgree aan kan is erg fout,gaat je veel pots kosten bij hogere mobs,ook ringen oorbellen en ketting kan je beter uptodate halen,daar kwam ik ook achter met me vorige char toen ik 50 was..

[ Voor 15% gewijzigd door Z1ppo op 20-06-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thanks voor de kleding info. Nu lvl 36 kleding moet toch nog ongeveer, 3 lvl's wachten want heb een set gevonden van lvl 45-46-47 protector. >_< Ga nu dan gaan 41 kleding kope. Maar ik hou niet zo van zoeken. Ik moet het tegen het lijf lopen en kope :P hehe

En idd ik verpruts wel veel pots, denk in 1 dag trainen ongeveer 300k pots < Dat is dan medium hp en mp.

earrings enzo moet ik wel nieuw kopen.. lvl 28 t/m 32 is niet erg hoog voor die spulle XD! haha maar goed, komt later wel.

Probeer nu al me skills naar 41 te krijgen en dan weer opnieuw te gaan farmen. Ik wou me ice upgrade maar dat was niet verstandig. Je moet echt 3 masterys hebben niet meer. Je komt nooit goed uit. Dat is echt on mogelijk tenzij ze zeggen dat je onbeperkt masterys mag hebbe :P

Heuksal 41, Fire 39, Lightning 39. Ice 24 < Ice gaat helemaal weg. Force lvl 7. Deze gaat helemaal weg.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ghehe ik heb nog 69 chest aan maar goed...dat is dan ook alles..

en met 3 masterys niet goed uit komen?:p

tuulijk wel :D het is alleen ff klein beetje puzzelen hoe ik dit ff ga fixen maar wil zeker met 2 wapens door wil,alleen lastig lastig want je krijgt geen bonus bij :'(

fire/light/bicheon kan ik zowie zo allemaal niet missen en heuksal eigenlijk ook niet :O

[ Voor 14% gewijzigd door Z1ppo op 20-06-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moeten er ook een 500 mastery van maken vind ik :P, zou wel beter zijn^^,

Ice, Lightning, Fire, Heuksal, Bicheon. Ik zou ook graag blader of sword erbij willen zijn maar goed je kan niet alles hebbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
tuurlijk wel gewoon je ice er uithalen,en klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Z1ppo schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:16:
tuurlijk wel gewoon je ice er uithalen,en klaar :D
jup, ik ben ook bezig me ice aan het dlevele..
maar mis het wel met een pvp.. vet handig.. freeze en run :D WOOOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hou es op met quote aub :p

mwa ik mis helemaal geen ice in pvp,eigenlijk ook nooit gebruikt,ja als buffs een keer,maar nog nooit verder gekomen dan soft guard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu lvl 26 en heb 4 k sp. Mijn char is full str glavier maar welke skills zouden jullie upgraden? welke zijn het belangrijkst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuksal zou ik maar doen. En fire als imbeu.

Heuksal de eerste op 1 en niet meer. (Dan heb je alvast een skill) En dan de bovenste 3 niet dacht ik. Moet je even kijken. De eerst de je invult is een multi att. Je att. gelijk 5 beesten als je deze gebruikt.

Je gab naar 23 tenzij je verder gaat grinden >_>, Wat ik zou doen als ik jou was. Naar de 10k en dan 5 lvl's gab van 0 en dan weer een gab maar da ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ice is echt zo nutteloos voor pvp @ lvl 80, iedereen is er immune voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die defence skill dat je een soort van bubbels om je heen krijgt doe rond gaan en op en neer. Het is een defence skill maar welke =/. Vind het wel vet. Bij doe rond de lvl 68 zie je ze veel ^^,

Is het trouwens verstandig om als glavier die Fire die schild ook te doen? Is toch defence.. En de mastery heb je er al voor als je fire imbeu ben.. =/ Alleen ffies een schild op je snel toetsen doen.

Maar is dit goed denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
clifdon schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:31:
heel fijn mijn post negeren =v daar wordt ik blij van en nu weet ik nog niet wat we wel en niet mogen posten (jah de posts van z1p mogen niet) maar ik weet niet wat daar in stond omdat dat verwijdert is xD

50% gap=8 volgend lvl dus 5 =D
Ik had jouw vraag niet gezien :)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:24:
Slow-chat houd in? Je kan wel regels stellen maar ook even uitleg aub. snap hem ook niet.
Ik had verwacht dat de meeste deze term wel zouden kennen :) Korte uitleg:
slow-chat is het voeren van gesprekken met elkaar via het forum alsof je via een instant messenger met elkaar praat. Erg irritant om te moeten lezen in een topic, omdat het vaak niets toevoegd en omdat het een hoop losse nutteloze korte posts met zich meebrengt. Voorbeelden kan ik helaas niet geven, omdat deze inmiddels grotendeels in de trashcan staan :P

Verder zijn de zogenaamde 'one-liners' niet wenselijk. Posts van een enkele regel tekst die nauwelijks iets toevoegd.

Als iedereen hier een beetje op let dan is het voor iedereen prettiger lezen hier, vooral voor de buitenstaanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Crash schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:36:
[...]

Ik had jouw vraag niet gezien :)

[...]

[mbr]Ik had verwacht dat de meeste deze term wel zouden kennen :) Korte uitleg:
slow-chat is het voeren van gesprekken met elkaar via het forum alsof je via een instant messenger met elkaar praat. Erg irritant om te moeten lezen in een topic, omdat het vaak niets toevoegd en omdat het een hoop losse nutteloze korte posts met zich meebrengt. Voorbeelden kan ik helaas niet geven, omdat deze inmiddels grotendeels in de trashcan staan :P

Verder zijn de zogenaamde 'one-liners' niet wenselijk. Posts van een enkele regel tekst die nauwelijks iets toevoegd.

Als iedereen hier een beetje op let dan is het voor iedereen prettiger lezen hier, vooral voor de buitenstaanders :)[/]
hmm dat begin is al fout..
want niet iedereen kan alles weten en de meeste stellen een korte vraag waardoor een kort antwoord voldoende is..
dit moet jij als mod wel weten lijkt me..
kijk naar het wow forum daar komt ook zat nutelooze post.
maarja laten we weer lief doen en vergaan met dit topic levend te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen extra reactie erop geven de mod heeft gelijk. ik zelf geef ook vaak onnuttige dingen. zoals dit <<

Maar goed, niet erop in gaan lijkt mij het verstandigst voor iedereen. Deze topic hoeft niet verwijderd te worden ok?

Oja en bedankt voor de reactie :P,, Ik weet nu wat slow-chat is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:59:
Wat is die defence skill dat je een soort van bubbels om je heen krijgt doe rond gaan en op en neer. Het is een defence skill maar welke =/. Vind het wel vet. Bij doe rond de lvl 68 zie je ze veel ^^,

Is het trouwens verstandig om als glavier die Fire die schild ook te doen? Is toch defence.. En de mastery heb je er al voor als je fire imbeu ben.. =/ Alleen ffies een schild op je snel toetsen doen.

Maar is dit goed denk?
ik quote je stukje maar ff want je stop het hele topic nu lol

mja might guard,ziet er opzig leuk uit ,maar daar gaat het me weinig om of mooi of niet mooi is,ik heb altijd al gezegd ik word garmant/protector ,maar daar ben ik maar mee gestopt ik ben nu full protect en dat gaat ook niet meer veranderen,

rond de 68 stelt de ice skils ook nog weinig voor :)
fireshield is voor elke build handig want daar voorkom je die freez etc mee :) en shield is handig voor hm....tja zoek maar uit :D

ik ben inmiddels 21 % alweer hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke even alles op een rijtje zetten:

europe:
1. Is het nou een UPDATE of een HEEL NIEUW SPEL ?
2. Stel het is een update zijn er dan meerdere plekken met low level monsters ofzo? want op youtube zie ik allemaal noobs in europe kleren tegen nieuwe beeste vechten?
2. Stel dat het een nieuw spel is, wanneer komt dan de lvl 90 cap bij "onze silkroad"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:29:
oke even alles op een rijtje zetten:

europe:
1. Is het nou een UPDATE of een HEEL NIEUW SPEL ?
2. Stel het is een update zijn er dan meerdere plekken met low level monsters ofzo? want op youtube zie ik allemaal noobs in europe kleren tegen nieuwe beeste vechten?
2. Stel dat het een nieuw spel is, wanneer komt dan de lvl 90 cap bij "onze silkroad"?
het is een update op het bestaande iSRO, hierbij zit je op europe op dezelfde server als met chinese.
Europe zal nieuwe beesten hebben, nieuwe aanvallen, nieuwe characters enzovoort.

Ook krijg je bij de update nieuwe skills van lvl 70 ~ 80 ( heel er interresant voor mensen met ice 60+ en boog chars )

Ice gaat een skill krijgen die "Mana shield" heet, deze skill houd in dat de schade die gedaan wordt op jou, van je MP afgaat ipv je hp.

Bow characters kunnen nieuwe aanvallen krijgen, zoals 5 arrow combo *( deze zal knockback krijgen, zelfde effect als glavie knockback maar dan erger )* maar ook strong bow spirit/vision zal een STUN effect krijgen ( net als soul depart series bij heuksal )

Ook een heel leuk iets is het trader traingular. ik wil echt weten hoe zich dit "unfold"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ahwel van hotan naar andere kant zal wel lachen zijn,heb je iig geen noob traders meer die traden,en ja ik verwacht weinig van die knockback met bow -dat hoop ik dan maar- anders moet ik over na gaan denken hoe ik dit op ga lossen met spear en sword

mana shield hoop ik weinig van,erg spijtig als schade teveel vanaf word genomen,.

nahja ik moet niet zeuren ik heb heuksal nog,en die geeft je straks iets van 3 k hp intotaal als ik niet verkeerd heb,maar ik moet zowie zo gewoon heel goed over mijn helebuild na gaan denken

als ik nou fire/light/ice + wapen skil had,dan had ik kunnen denken,laat die cold maar lekker vallen,maar een mastery laten vallen van fire/light/heuksal en bicheon gaat niet makkelijk moet ik eerlijk zeggen dus gaat heel erg moeilijk voor me worden

anyway als bow echt gaat pwnen in pvp,dan neem ik miss nog wel bow char alhoewel,ik heb al eentje van lvl 38 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 45 nu ^^, me fire op 41 mastery en lightning ook nog 2 dagen farmen dan kan ik weer een 2 gab ^^,
Heb een 48 glavie gekocht voor 1.1m >_<. zonder bleus ik wou er niet veel aan uitgeven omdat ik denk dat ik meer wil geven aan de lvl 52 glavie :O.

Ik heb die schild ingevoerd. Nog niks geprobeert thougt..
Stond gister in downhang.. was iemand die elke keer iedereen aanviel zonder pvp. Dit ventje kreeg elke keer een paarse naam. dan schoot ze naar binnen en kwam ze weer naar buiten. Ik werd er min of meer gek van en wachte me kans schoon.. maar zo goed had ik niet getimed. Ze kwam naar buiten met een paarse naam. Ik drukte me fire aan en gooide me glavie naar hem :O BOOOM!! dood.. dam ik nu ook met een rooie naam >_<. Was gelukkig niks kwijt. Uit eindelijk 12% kwijt geraakt..

Vond dat wel oneerlijk dat als je niet gerest word als je een rooie naam heb dat je dan op de zelfde plek spawned..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoe bedoel je dat laatste? Als je een rode naam hebt en je wordt niet geressed (ook al word je het wel), dan kun je er gewoon voor kiezen om terug te gaan naar de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIET WAAR! :P haha

Nee ik bedoel , Normaal als je dood gaat kan je kiezen terug naar de stad of ress.
Maar met een rooie naam dacht ik dat ook dus ik klik terug naar de stad.. maar ik kwam op de zelfde plek weer levend als waar ik dood was gegaan.. gelukkig wel naast een gate kon snel naar binne lope..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ja ik ben met dat zielige gedoe gestopt,mensen die proberen andere rood te maken,somige zijn zo freak dat ze precies die timing hebben.maar geressed worden door andere terwijl je murder bent,geeft natuurlijk wel weer reduse :) dat is altijd wel fijn als lager lvl,altijd wel iemand die ress heeft,maja als ik murder word dan verlies ik eigenlijk niks

gister ook een sp gt gekocht,heb idee dat het ding weinig helpt,maar goed ik zal het wel merken in die 27 dagen,heb gt en sp gt niet opzelfde tijd aflaten gaan dus dan merk je denk ik zowie zo weinig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Droeg je misschien een cape ofzo? Je gaat namelijk gewoon weer terug naar de stad normaal gesproken. Ik bevries dat soort mensen trouwens altijd eerst, wanneer ik dan zelf niet paars word (door slechte timing) maak ik ze dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ach bij ons lopen er ook wel eens bij dw east van die noobs met kledingloos,die tikken iemand met alt,en dan rennen ze weer gate in wachten 14 sec meende ik en dan renne ze naar buiten,iemand hit hun en murder is die persoon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ok opera doet het nu niet meer op mijn pc dus kon eerder ff niet posten op dit forum ;)

ik wil het modje volgens mij crash maar weet ik niet ckkr ff bedanken voor de info =)

ene weet iemand op SRO wat goede stones zijn ? rond lvl 3á4 ik ben namelijk beetje aan het proberen geld te verdienen via alchemy en wil weten welke tabs ik om moet zetten naar stones....

alvast bedankt ;) =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
str/int/stamina/ en spullen vernietigen,op de hoop een luckey stone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
inderdaad STR/INT/STAMINA maar ook lucky (als je die vind) en magic zijn aardig. Beter ga je stones maken voor LVL8 STR :P dat levert lekker veel geld op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
DeluxZ schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:11:
inderdaad STR/INT/STAMINA maar ook lucky (als je die vind) en magic zijn aardig. Beter ga je stones maken voor LVL8 STR :P dat levert lekker veel geld op :)
ja dat zou ik wel willen maar ben pas lvl 25 dus heb nog niet echt de elements daarvoor =P ik denk dat ik dan maar vanaf lvl 5 stones ga maken ik weet in iedergeval nu welke thnc guy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het word dus een update, Europa silkroad! (dat heb ik hier gelezen)

Jullie trainen nu wel leuk door, maar is dat dan wel verstandig? Want ik heb gehoord dat je met je ''chineese'' character, niet in de ''europa'' servers kan. Dus dat zou betekenen dat je opnieuw moet beginnen? I'm right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:15:
Het word dus een update, Europa silkroad! (dat heb ik hier gelezen)

Jullie trainen nu wel leuk door, maar is dat dan wel verstandig? Want ik heb gehoord dat je met je ''chineese'' character, niet in de ''europa'' servers kan. Dus dat zou betekenen dat je opnieuw moet beginnen? I'm right?
Lees een stuk terug. Zo ver ik weet is er niks aan de hand en kan je overal komen. Elke server krijgt europe erbij en daar kan je gewoon komen. Zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mja en anders lees de site goed door,ga niet 10x uitleggen hoe en wat

lol gargamel op een server weet niet precies welke,somige stukjes zijn wel handig voor andere denk ik

Afbeeldingslocatie: http://i69.photobucket.com/albums/i64/Keyjizzle/gmchatej1.jpg
_/-\o_

gister btw godsarmy gejoind <duitse guild :D

[ Voor 83% gewijzigd door Z1ppo op 22-06-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:38:
[...]

Lees een stuk terug. Zo ver ik weet is er niks aan de hand en kan je overal komen. Elke server krijgt europe erbij en daar kan je gewoon komen. Zo ver ik weet.
Maja, dat klopt toch niet. Er komen ook nieuwe classes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
echt he,..wat ben jij eigenwijs |:( maar goed zulke mensen als jou kan ik me boos om maken,maar goed hier die update gedoe,en wil er voor de rest ook geen ene woord meer over horen van: dat klopt niet en dat geblaat,als je beter weet begin er dan ook niet over aub!

Update :
13 male and 13 female characters, total of 26 different European characters are to be added
Change in European race mastery growth formula : Maximum number of skill masteries will increase when the character’s level
increases.
Available equipment will be determined by mastery levels in Europe.
A weapon corresponding to the correct mastery is to be used for using skills
Different from China which is optimized in soloing play, European Race is optimized in party play and it is advantageous to choose the main skill to use when growing the character
European weapon/shield is to be added : Including one shield with total of 9 weapons, 10 different kinds of weapons will be added
European protector is to be added : Total of three different kinds of protectors are to be added
- No set effect on European protector
European accessory is to be added : Necklace, Earring, Ring
China, Western China, Tarim Basin : Only Chinese equipment items are dropped
Eastern Europe, Asia Minor, Central Asia : Only European equipment items are dropped
Regions beyond Hotan area(area above lv.40) : Both European and Chinese equipment items are dropped
UI is to be added for convenience of user with Europe service.
Additional quick slot
- Another quick slot is to be added besides existing slot
- Additional quick slot is designed to move spot freely instead of being on a fixed spot
Quick slot option is to be added
- Invisibility : Grant alpha value to whole quick slot
- Lock : Current key set up locked. Registration available. Key cancellation disapproval.
- Lock location : additional slot is fixed on a current spot.
- See in two lines : If checked then quick slot is presented in doubled line
Invisibility of User/Monster/Transportation (expected to be applied)
- Invisibility of User/Monster/Transportation is expected to be applied by pressing ‘V’ key
- Added for low setting PC users to move easily in towns
Few kinds of potion is added newly with Europe service and can be obtained by hunting down the monsters.
Purification Pill : Potion of eliminating one abnormal status which has the size of small, medium, large, X-large with difference in
using level and eliminating level.
Upper level cures whole lower level
Invisibility Detection : Potion of detecting invisibility and stealth which has the size of small, medium, large, X-large with difference in
using level and eliminating level
Upper level detects whole lower level.
Essence of Dead : Essence of Dead is an item made by dead monsters’ soul and able to make it by using European rogue’s skill.
When you use Essence of Dead, you turn into a monster for certain period of time and once you turned into the monster, you can
use corresponding monster’s attack. You can only use when you have the equal or higher level than the monster’s level that you
are trying to transform.
European race’s potion delay is applied differently from that of Chinese race
- Potion 20 sec
- Pill 10 sec
- After the application of Europe, Gold/Silver Time will be applied to exp auto share party
- After the application of Europe, modified experience penalty is applied when hunting
- To avoid users’ damage from possible abusing of few Europe skills against the item Protector, it will be eliminated in the game. Please
& note that this Protector is NOT defense equipment.
- Guild Union Chatting Authorization Change ( 7 persons → 12 persons )
- Change in possible input letters entered in message box (twice the current size)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip Vraag ik naar de inhoud van de update? Nee!
Dus lees eerst, voordat je wat zegt. Aub!

M'n vraag is, Word alles gedelete vanwege de nieuwe classes? Dus moeten we opnieuw beginnen?

8)7

Aight, dat is mooi, ty!

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 23-06-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:58:
Vraag ik naar de inhoud van de update? Nee!

M'n vraag is, Word alles gedelete vanwege de nieuwe classes? Dus moeten we opnieuw beginnen?

8)7
uhm misschien moet je lezen ?
want je huidige char wordt niet gedelete maar der komt een update .
dus alleen EXTRA'S..

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 23-06-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Silkroad wordt uitgebreid met een update, zoals we wel vaker hebben gehad. De map wordt uitgebreid en als je een nieuwe char wilt beginnen kun je kiezen uit een EUROPE race of een CHINESE race. Kies je een europe race dan begin je in de Europe kant van de map en anders gewoon in jangan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@DeluxZ

Kan de 2e werelden wel samen elkaar tegen komen of niet ?
anders overweg ik maar Europa teneeme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:58:
Vraag ik naar de inhoud van de update? Nee!

8)7

Aight, dat is mooi, ty!
*knip

Lees jij maar eens een keer goed en ga anders weg ofzo, lees de laatse 3 pagina's het gaat daar alleen maar over de update. Dus of GTFO of lees een stuk terug.. Dank je wel.. =.=

Sorry maar misschien snapt die jonge normaal nederlands niet =/

EDIT*

zo ver ik weet kunnen wij gewoon overlopen van china naar europe. Lijkt me wel eigenlijk anders zullen er veel mensen overnieuw beginnen enz.

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 23-06-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
Ok, om jullie allemaal even te wekken, en hoe sro helemaal werkt met updates enc:

Je hebt 4 gaps:

60 gap - V
70 gap - V
80 gap - V
Taklamakan Desert - V
[LEGEND UPDATES]

Legend I - Komt in Juli 2007 naar ISRO
Legend II - 90 gap
legend III - Nog niet voor ISRO
Legend IV - Hier is KSRO nu
Legend VI - Fort komt naar KSRO: linkje

Wij zitten nu dus bij de 80 gap, na de 80 gap komen de zogenaamde LEGENDS Updates. Zoals je kunt zien zijn het updates netzoals de 60,70 en 80 gap en Taklamakan. Dat betekend dus dat het ERBIJ komt. Geen verwijderingen van accounts en geen apparte servers. Het enige wat veranderd wordt zijn de Job skills. Meer info zie je als je het spel opstart over hoe dit geregeld wordt.

Wij gaan dus nu de Legend serie in van ISRO.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:14:
Ok, om jullie allemaal even te wekken, en hoe sro helemaal werkt met updates enc:

Je hebt 4 gaps:

60 gap - V
70 gap - V
80 gap - V
Taklamakan Desert - V
[LEGEND UPDATES]

Legend I - Komt in Juli 2007 naar ISRO
Legend II - 90 gap
legend III - Nog niet voor ISRO
Legend IV - Hier is KSRO nu
Legend VI - Fort komt naar KSRO: linkje

Wij zitten nu dus bij de 80 gap, na de 80 gap komen de zogenaamde LEGENDS Updates. Zoals je kunt zien zijn het updates netzoals de 60,70 en 80 gap en Taklamakan. Dat betekend dus dat het ERBIJ komt. Geen verwijderingen van accounts en geen apparte servers. Het enige wat veranderd wordt zijn de Job skills. Meer info zie je als je het spel opstart over hoe dit geregeld wordt.

Wij gaan dus nu de Legend serie in van ISRO.
Aha, oke! Dat is nuttige informatie! ;)

Jack-Venema; volgens mij vroeg ik jou niets? Dus STFU 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
BlackAss schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:19:
@DeluxZ

Kan de 2e werelden wel samen elkaar tegen komen of niet ?
anders overweg ik maar Europa teneeme
Europa en Chinese zitten in 1 server en je kan met je Chinese char gewoon naar europa gaan. Je kan zelf traden van Jangan naar Constantinople.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:41:
[...]

Roep je hem omdat ik alles beter weet? :+ ^^
Dat is een goeie reden zeg! 8)7
nee omdat je enorm kansloos bezig bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Hmmz, ik drop uit het spel als ik wil connecten, en alle servers zijn crouded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Z1ppo en EviOn20 doe even rustig man. Ga lekker over silkroad praten ipv elkaar uitmaken voor noob die niets van Silkroad afweet, dadelijk wordt dit topic gesloten en hebben we niks meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door: puNxje

het is een update op het bestaande iSRO, hierbij zit je op europe op dezelfde server als met chinese.
Europe zal nieuwe beesten hebben, nieuwe aanvallen, nieuwe characters enzovoort.

Ook krijg je bij de update nieuwe skills van lvl 70 ~ 80 ( heel er interresant voor mensen met ice 60+ en boog chars )

Ice gaat een skill krijgen die "Mana shield" heet, deze skill houd in dat de schade die gedaan wordt op jou, van je MP afgaat ipv je hp.

Bow characters kunnen nieuwe aanvallen krijgen, zoals 5 arrow combo *( deze zal knockback krijgen, zelfde effect als glavie knockback maar dan erger )* maar ook strong bow spirit/vision zal een STUN effect krijgen ( net als soul depart series bij heuksal )

Ook een heel leuk iets is het trader traingular. ik wil echt weten hoe zich dit "unfold"
Kijk daar hebben we iets aan, dankjewel maat :) tenminste nog iemand die normaal antwoord geeft op vragen en zich niet zo ongelofelijk kinderachtig gedraagt.

Maar waar haal je die informatie over "Mana shield" vandaan? Is dit ook gewoon een buf die 7 minuten duurd ofzo? Of is dit zoiets dat maar 15 sec. duurd?

En dan nog een vraag met oog op de toekomst (lvl 90 cap etc.):
Wat raden jullie mij aan bijna Full int sword of Spear?

Met sword heb ik die blokking ratio etc. maar met spear heb ik weer de extra hp (misschien is die hoeveelheid wel te verwaarlozen met lvl 90? )

En die "might gaurd of ice" skill, geeft die echt veel meer defence op latere levels of is dit netzo goed te verwaarlozen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Als jullie willen weten hoe de map eruit komt te zien

Afbeeldingslocatie: http://images.anonserv.com/out.php/i11544_AllMap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ik heb SRO lange tijd niet meer gespeeld, wil graag weer eens beginnen.

Maar kan ik dan in Juli als Europe uitkomt, beginnen als een lvl 1 in Europe? Want ik zag op de pagina dat ze daar andere classes hebben. Zoals een Rogue etc.
Dus kan ik gewoon als Europe geopend wordt, daar beginnen als lvl 1?

BTW Die Rogue Dual Axes zien er zeker wel goed uit!
Ben wel blij mee met Europe, nu zijn er tenminste echte jobs, en niet dat je gewoon een wapen kiest en armor en dan maar gaan vechten.

[ Voor 24% gewijzigd door Moonborne op 23-06-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:11:
Z1ppo: Bladiebla.

Clifdon: Ik was level 70, was ja! (banned) :(

Ik wacht op sre. Hoop jullie nog tezien, byebye!
op de normale manier gamen en dan gebanned geloof ik niets van =P zo als jij speelde kan ik ook 70 worden =v maareh ik hoop jou niet meer te zien als je dan weer zo begint (anders ben je natuurlijk van harte welkom) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Ik heb een paar minder vriendelijke replies uit het zicht gehaald.
Blijf vriendelijk tegen elkaar en respecteer elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:26:
[...]

op de normale manier gamen en dan gebanned geloof ik niets van =P zo als jij speelde kan ik ook 70 worden =v maareh ik hoop jou niet meer te zien als je dan weer zo begint (anders ben je natuurlijk van harte welkom) ;)
Nou, ik probeerde m'n account te verkopen. En dat ging mis :P Ze kwamen daar achter > gevolg > Banned :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:04:
[...]

Nou, ik probeerde m'n account te verkopen. En dat ging mis :P Ze kwamen daar achter > gevolg > Banned :(
jah dat mag ook niet maar jah das wel jmmr :s als het gelukt was had het wel fijner geweest dan =P

achjah kan gebeuren dat zoiets mislukt he =P kom gwn weer na de update =) ik ga dan ook weer een nieuwe europe char aanmaken =) om allus daar te verkennen =D

en ik kan weern iet inloggen nu =( ik wil prem silver ticket eigenlijk ='( ben nu op deze char lvl 25 met 9k sp =) als ik 10k heb stop ik echt met farmen ik vindt het nu wel erg saai worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:10:
[...]

jah dat mag ook niet maar jah das wel jmmr :s als het gelukt was had het wel fijner geweest dan =P

achjah kan gebeuren dat zoiets mislukt he =P kom gwn weer na de update =) ik ga dan ook weer een nieuwe europe char aanmaken =) om allus daar te verkennen =D

en ik kan weern iet inloggen nu =( ik wil prem silver ticket eigenlijk ='( ben nu op deze char lvl 25 met 9k sp =) als ik 10k heb stop ik echt met farmen ik vindt het nu wel erg saai worden :p
Ik kom ook zeker terug, en zal jou zeker whisperen. Voor een party of dergelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Bleh ik heb al eerder gezegd,maar word keihard over heen gelezen dan maar in bold...

waarom moet er nou elke keer gequote worden op tekst die precies boven je staat? ik snap dat niet

stop daar aub gewoon mee,dat zie ik degelijk iets onder slowchat :) en is ook helemaal niet nodig..

45 procent alweer en goed opweg met bicheon full farmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
*quote delete*

maar ik heb dit nog nooit gevraag maar ik begrijp niet wrom je niet mag quoten stel nou dat ik een quote open en ik ga pas uren later intypen hoe ik wil reageren (dat gebeurt bij mij vaak zat) dan kan er toch al lang iemand gepost hebben en dan begrijp je niet waar mijn post op slaat....

p.s. nice moet je na bicheon nog farmen of ben je dan echt full farmed ? (wel ziek trouwens) ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Clifdon op 24-06-2007 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
nee,niemand let daar op geloof mij ,. onzin om constand te quote,ookal is paar min geleden want dat word nu tegenwoordig gedaan,en vind zelf dat het nergens voor nodig is,en meer de topic vol loopt te maken

oftewel.... gewoon niet meer doen

nee bicheon stond al vol,nu alleen nog heuksal staat al op 65, en dan moet ik nog paar buffs doen zoals faning spear series ,shield tech en firewall series maar opzig als ik de heuksal vol heb ben ik helemaal klaar en dan moet ik voor 70-80 sp farme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ok man ik zal niet meer quoten (als ik het niet vergeet =P)

maar nice dat je bijna klaar bent =)
hoeveel SP kun jij nou eignellijk farmen op 1 dag en met welke gap ? dat zou ik wel is willen weten.

ik ben nu linux aan het installen hopen dat het goed gaat :p dan kan ik gwn blijven antwoorden maar anders zou het wel is kunnen zin dat ik een paar dagen niet aanwezig ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
SRO is een mooie game, maar ik had al heel snel een probleem: Ik was iets van lvl 12 en ik wilde gaan trainen, maar 1. als ik 1 procent per mob wilde moest ik mobs vechten die iets van 60-80 hitten of mobs die me 0.50 procent geven en die nogal makkelijk zijn.

Is SRO vanaf het begin af aan al een super grind met extreem lage XP op het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ja, je moet veel grinden om te levelen. Echter, vind je zelf 1% per kill ook niet extreem veel? Dan ben je in een paar dagen al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Nou, ik kan er wel mee leven, maar vind het jammer dat die monsters of super makkelijk zijn of super moeilijk zijn.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat en geen posts over bots!