Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
[ Voor 11% gewijzigd door Z1ppo op 05-06-2007 11:17 ]
We gaan stemmen! welke server wordt het ?
Ik denk Zeus &....
fully botted ^_^..Z1ppo schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:59:
het maakt me allemaal niet uit,zodra die volgende hugelist komt,ben ik inmiddels fully farmed en wss met 80 k sp in de handen voor volgende cap
maar 80k sp is denk net genoeg
ik hoop wel dat ze paar nieuwe skills er in doen anders wordt het lame .. >.<
Verwijderd
Op welk lvl kan je het beste beginnen met farmen?
Wantte, 500 SP heb ik nu maar op lvl 20 >_<.. denk dat ik toch wel meer zou moeten hebben op dat lvl.
-Xian
-Aege
-Athens
-Troy
-Venice
-Oasis
-Alps
-Greece
-Tibet
-Olympus
-RedSea
-Babel
De volgende servers moeten nog
-Zeus
-Sparta
en veel meer die ik even niet uit me hoofd ken..
graag deze vermelden !!
Volgens die nieuwe stats, kunnen er op de meeste servers maximaal 3000 mensen inloggen. Als dit klopt is het wel een leuke indicatie om te kijken of een poging tot inloggen wel nut heeft.
Verwijderd
Gewoon prem kopensaviour schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:02:
http://rev6.com/index.php?site=servers
Volgens die nieuwe stats, kunnen er op de meeste servers maximaal 3000 mensen inloggen. Als dit klopt is het wel een leuke indicatie om te kijken of een poging tot inloggen wel nut heeft.
Verwijderd
Ik heb pas 2 dagen gespeelt.. en nu lvl 20.. kan niemand me een klein beetje op weg helpen?
Ik ga prem kaart kopen.en sp kaart. ik wil farmen EN ik wil lvlen. Daarom die prem erbij.
Ik wil Pure Int Nuker zijn. MAAR!
Daar voor heb ik informatie nodig. Ik heb op de SRO site gekeken. Kon hier niets echt nuttigs vinden.
Ik zoek:
een Pure int Spear nukers build ( wanneer moet ik wat invullen, )
Een extra vraag. Wanneer is het verstandig om te beginnen met farmen?
Echt bedankt als iemand hier op antwoord.
een vriend van mij is lvl 66 pure str glavie maar die weet niks van nukers verder. =[
Verwijderd
hehe indd fully bottedBlackAss schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:24:
[...]
fully botted ^_^..
maar 80k sp is denk net genoeg..
ik hoop wel dat ze paar nieuwe skills er in doen anders wordt het lame .. >.<
mwa jawel,maar das bedoeling ook,meeste conclusies zijn toch wel dat de meeste bot mensen 80 k gaan doen en dan stoppen met farm,
en jack ga lekker betaald botten en dan ben je heel snel 80

hij weet niets van int af,maar raad je wel aan om full int te worden?
haha ik snap zijn strattegie ,..hij wil gewoon dat jij full int word,en zodra je zijn lvl bent dat hij je snel neer haald,
zoveel ben je eigenlijk niet tegen full str ,met full int char
[ Voor 23% gewijzigd door Z1ppo op 06-06-2007 16:35 ]
Verwijderd
Maar.. wat voor build qua skills? thats the point .. dat weet ik niet =[ Tsja die lvl 17 lightning heb ik maar moet ik heuksel ook nemen of niet? Of alleen fire ice en lightning? en/of welke skills van ice fire lightning heuksel?
Verwijderd
endat over die lijst op rev6,alps owned aege? wth..
[ Voor 20% gewijzigd door Z1ppo op 06-06-2007 21:11 ]
maak het zelfs ook mee als full str blader.. dat int nukers met sword/shield het erg goed doen..
Verwijderd
voor nuker zou ik alleen
light + fire full doen en ice alleen de extra phy defence + die bevries skill ( handig voor weg rennen
en de nuks natuurlijk..
cold is voor de rest nutteloos..
ik zou voor weapon skill blade/sword doen voor de 10% extra block ratio
Verwijderd
Weetje, Jij bent mij heldBlackAss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:06:
ja dat kan altijd maar tja ..
voor nuker zou ik alleen
light + fire full doen en ice alleen de extra phy defence + die bevries skill ( handig voor weg rennen)
en de nuks natuurlijk..
cold is voor de rest nutteloos..
ik zou voor weapon skill blade/sword doen voor de 10% extra block ratio

Ok dit is duidelijk.
Zit er een verschil tussen blade en sword net zo als met glavie en spear?
Glavie is meer Phy. Att.
Spear is meer Magic. Att
Is dit ook zo bij sword/blade?
en zo ja.. Welke is dan magic
*Edit*
Bedoel je met Lightning Fire echt alles van fire en lightning?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 10:47 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 11:34 ]
Bicheon (sword = magic)
- Shield technique
- eventueel de chains
- Blade force series (als je niet voor lion shout gaat)
- Hidden blade
- Killing blade
- Shield protection
Heuksal
- Fanning spear
- eventueel chains
- Soul departs
- Ghost spear
- Cheolsam force
Op deze manier kun je switchen tussen beide wapens en alle skills gebruiken die je wil. Het nadeel is dat het gigantisch veel SP kost! Als je daar niet zo lang voor wil farmen, zou ik voor bicheon gaan en heuksal nemen voor de passive (cheolsam), dan krijg je 1K meer hp.
Je kunt ook met het oog op de toekomst voor cold gaan (nu is heuksal een betere keuze).
Cold
- Frost guard
- eventueel frost nova (om te bevriezen.. op 80 is bijna iedereen immune)
- Cold armor
Op de 90 cap komt daar een mana shield bij die erg handig zal zijn (maar dat is best ver weg als je nu begint met spelen)
Dus óf cold, óf heuksal.
Fire
- Fire force
- Fire shield
- Flame body
- Fire protection
- eventueel fire wall
- Flame wave (boek 1 lvl 1, boek 2 maxen, boek 3 moet je zelf weten)
- Flame devil
Lighting
- Piercing force
- Wind walk
- Lion shout (als je niet voor blade force series gaat)
- Concentration
- Thunderbolt
- Heaven's force
Je zult dan zelf moeten puzzelen tot welk level je de mastery's doet. Cold hoeft bijvoorbeeld niet verder dan 60.. heuksal als je voor de wapen skills erbij gaat, minimaal 63. Maar je hebt maximaal 300 levels zeg maar.
[ Voor 7% gewijzigd door saviour op 07-06-2007 12:26 ]
Verwijderd
Ik ben nu spear en doe wel lion shout. Omdat ik anders alleen maar fire force heb.
So far so good. Ik ga ook voor de cold
Dank je!! vraag beandwoord.
hehe
het is niet echt zeuren want iedereen heeft deze vragen in begin..
voorlopig ben je wel zoet met farme en dood gaan thiefs van high levels

Verwijderd
ff een paar korte vraagjes:
1: Wat doet magical reinforcemance op je kleren?
2: Ik ben nu full int spear wie raden mij allemaal sword aan? en waarom?
(Als ik over stap is dit het beste moment, gap 9 genoeg sp ^^ en een sos sword +5 full blue in me storage. ik heb ook een sos +5 full blue spear dus het gaat echt niet alleen om het wapen
2. Met een shield heb je een betere defence, blocks en met je sword doe je knockdown en dat redt je leven.
Verwijderd
haha jah denk het ook wel.BlackAss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:58:
@ Jack..
hehe
het is niet echt zeuren want iedereen heeft deze vragen in begin..
voorlopig ben je wel zoet met farme en dood gaan thiefs van high levels
Farmen ga ik vanaf maandag doen

Ben gisteren even wezen spelen ben nu bijna lvl 22. Ik hoop dit weekend toch zeker lvl 25 te worden en te gaan knallen naar 50 vanaf maandag met een ''menselijk onderdeel van het lichaam, HINT!: Zonder dit o zo belangrijke onderdeel ben je niks en zak je in elkaar
Maja, ik speel op Aege ofzo en me IGN is.. Ja schrik niet >> Metaliica met een hoofdletter i tussen L en I
voeg me toe als je zin heb.
Laterzz,
3str ,3int 10%attack rating ,...
even lekker farmen voor 100ksp..
bowtjes was wel 10 m maarjah
voor me nieuwe char
Name: Nerd ( female )
1str 2 int buildje
waarschijnlijk wordt het een bow of een blader..
[ Voor 26% gewijzigd door BrianV op 08-06-2007 11:49 ]
anyway,ik zal ff 80 mil bij powerlevel afhale<gister hadden ze niet meer
intotaal in 3 dagen 180 mil bij elkaar gehaald lol
wat moet je nou met 180 mil ? ben je sosun 8th deg aan het koope ofzo?..Z1ppo schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:51:
hahaha nerd![]()
anyway,ik zal ff 80 mil bij powerlevel afhale<gister hadden ze niet meer
intotaal in 3 dagen 180 mil bij elkaar gehaald lol
ik ben aapentrots op me sos L16 +5 bow:D .. ^^ ownage farming
Verwijderd
deden mn ouwe guildmates in Troy ook altijd lol
gewoon chargeback doen
Verwijderd
en dan nog zo trots praten
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 22:16 ]
Verwijderd
das gewoon makkelijk goud verdienen xD
hij zal wel over mij hebben,maar goed?
cares.com , ik praat trots omdat ik plezier in silkroad , en wat andere over me denken dat je botter bent en dan niet trots moet zijn heb je het mis.
pimpen doe je nog altijd met je hand
[ Voor 31% gewijzigd door Z1ppo op 09-06-2007 12:34 ]
Verwijderd
Mijn charname is fronxzyaw ik speel op de server babel. Eerst speelde ik met andere char daar was ik lvl 31 maar ben sinds maand opnieuwe begonnen en speel nu rustig in lvl 23 met 2200 sp. Ik hoop rond lvl 40 minimaal 13k sp te hebben ik speel de hele tijd met gap van ong 5. Me char is full str glavier alleen nu is mijn vraag welke aanvallen ik er het best bij kan gebruiken ik heb nu de 4+5e van heuksel en de 1e van fire. iemand nog tips voor me en welke aanvalle ik het best kan upgrade?
L16 5k sp 9 level gapVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 02:31:
Ik ben hier nieuw op het forum dus ik zal me eens even voorstellen.
Mijn charname is fronxzyaw ik speel op de server babel. Eerst speelde ik met andere char daar was ik lvl 31 maar ben sinds maand opnieuwe begonnen en speel nu rustig in lvl 23 met 2200 sp. Ik hoop rond lvl 40 minimaal 13k sp te hebben ik speel de hele tijd met gap van ong 5. Me char is full str glavier alleen nu is mijn vraag welke aanvallen ik er het best bij kan gebruiken ik heb nu de 4+5e van heuksel en de 1e van fire. iemand nog tips voor me en welke aanvalle ik het best kan upgrade?
planning 50~100k sp voordat ik level 16 verlaat
Verwijderd
duurde bijna de halve middag manVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:38:
hoelang duurt die dan ?
Ik neem aan dat ie in de bandit den gaat farmen met een groot gap >.<Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:43:
hoe kom je aan zoveel sp hoeveel sp krijg je per mob en op welke mob train je?
Verwijderd

Snel naar lvl 50 (Hoop ik. Moet ook ffies meer Sp krijgen >_<)
IGN: MagicGhost Add me op Aega ofzo. =]
Verwijderd
Ik ben lvl 37 met een gab van 2. Verstandig om dit zo te houden met een Premium ticket? Ik moet SP sparen. Toch zeker wel 5k op ze minst.
Kleding, ik ben Pure STR Glavie. Ik hoor veel mensen roepen dat Garment het beste is voor STR Glavie. Is dit waar? En wat geeft het extra als je een Garment set Armor of Protector set kleding heb?
4/5 is beter tedoen met zo ticket;) krijg je donders veel sp + Xp..Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:12:
Ffies een vraagje.
Ik ben lvl 37 met een gab van 2. Verstandig om dit zo te houden met een Premium ticket? Ik moet SP sparen. Toch zeker wel 5k op ze minst.
Kleding, ik ben Pure STR Glavie. Ik hoor veel mensen roepen dat Garment het beste is voor STR Glavie. Is dit waar? En wat geeft het extra als je een Garment set Armor of Protector set kleding heb?
en garment is inderdaad het beste voor full str..
want je krijg 20% meer speed + 20% minder mp gebruik
Verwijderd
Maarja je moet het zelf weten
@sphinxeh
Aangezien het aantal magical monster op 1 hand te tellen is, ben je over het algemeen beter af met armor qua defence. Wat je uit eindelijk kiest hangt af van je behoeftes, ik zou voor armor gaan jij voor garment, maar Jack-Venema weet nu de voor en na delen en kan nu zelf de keus maken
Magic monsters:
Jangan: Yeoha, Tombstones
Downhang: Ghost bugs, Earttoaist
Cave: Devil ghost, Devil mask nachal
Tarim Basin: Scorpions, Dark eyed ghost
Hotan: Spiders
Karakoram: Blue faced spiders, ishade
Taklamahan: Dark Kara, Niya Shaman
Dit zijn er dus ongeveer 24 van de 144!! En dan heb ik de monsters die Phisical EN magic doen meegeteld !! Daar is dus niemand in het voordeel. Nou nu dit allemaal te weten moet je echt een keus kunnen maken
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 17:54 ]
Verwijderd
Daarbij is 20% snelheid behoorlijk veel wanneer je probeert weg te rennen voor iemand en die 20% minder mp verbruik tikt ook lekker aan voor een pure str, je hebt immers al zo weinig mp.
[ Voor 21% gewijzigd door saviour op 11-06-2007 19:24 ]
Downhang: Ghost bugs, devil bug, Earttoaist, (meek) gunpowders, yeowa's, black robber archer, bowman
Cave: Devil ghost, Devil mask nachal, earth ghost warrior, earth ghost soldier
Tarim Basin: Scorpions, Dark eyed ghost, red eye ghost
Karakoram: Blue faced spiders, ishade, hashade, white faced spiders, plana, big blue spider, sonar, big white face spider
Taklamahan: Dark Kara, Niya Shaman, shakram, edimmu, death kara, demon eye, devil eye, niya sniper, niya hunter, niya mage, niya royal guard
Die monsters doen ook magical attacks. Er zijn dus ook monsters die zowel physical als magical doen.
je verdoet je tijd aan die mobs,die blocken veel teveel,
maar goed ik heb nog nooit echt special mag mobs genomen
ik nam vooral heel veel phy en van cave heb ik alle mobs gehat,in takla heb ik de slangen devil eye,sharkam ofzoiets, niya soldier en een niya
en nu sta ik als lv76 met me +7 sword bij niya sniper en hunter
zalig
uhm ik heb die 20%+ 53 % procent met skill three..Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:35:
je kunt ook armor gaan, een vriend van me is full str armor. En die is echt niet om te krijgen hij is nu lvl 42 en vecht tegen lvl 50 mob's soms 6 tegelijk!!! En die 20% walking speed increase kun je ook gewoon met de elektrice tree. Of natuurlijk gewoon moving speed scrolls, ik zou in iedergeval armor gaan. Gewoon met die " speer gooi skill" (kan ff niet op de naam komen, de op een na laatste van heuksel) de monsters naar je toe trekken.
Maarja je moet het zelf weten
@sphinxeh
Aangezien het aantal magical monster op 1 hand te tellen is, ben je over het algemeen beter af met armor qua defence. Wat je uit eindelijk kiest hangt af van je behoeftes, ik zou voor armor gaan jij voor garment, maar Jack-Venema weet nu de voor en na delen en kan nu zelf de keus maken
Magic monsters:
Jangan: Yeoha, Tombstones
Downhang: Ghost bugs, Earttoaist
Cave: Devil ghost, Devil mask nachal
Tarim Basin: Scorpions, Dark eyed ghost
Karakoram: Blue faced spiders, ishade
Taklamahan: Dark Kara, Niya Shaman
Dit zijn er dus ongeveer 24 van de 144!! En dan heb ik de monsters die Phisical EN magic doen meegeteld !! Daar is dus niemand in het voordeel. Nou nu dit allemaal te weten moet je echt een keus kunnen maken
en ik garment is handig voor wars en pvp..
als je als full str armor ben en tegen nuker dan is het feest voor de nuker en gooit hij je zo dood !
dus ik raad aan die garment omdat je ook weinig hp heb en daarom wel die 20% minder mp gebruik goed kan gebruiken
als je niet kan kiezen naam dan full protector..
10% extra speed + 10% minder mp gebruik..
het is geheel op eigen risico..
ik heb onder tussen al 3 chars gehad met full int en full str en hybrid..
maar je mag me advies best negeren ,, maar als je steeds geownd wordt dan moet je niet gaan huile van ik ben zwak en iedereen maakt me dood
-----
full 7th deg sos garment +3 kan je 4 full str tanke
en ik kan een nuker 64 (ik 59) makkelijk aan omdat hij maar 4/5k dmg doet
[ Voor 3% gewijzigd door BrianV op 12-06-2007 10:39 ]
Verwijderd
Ik ben nu 38 en 45%. gaat erg lekker. Prem kaart met SP kaart nu ^^.
Alleen de skills zijn niet erg goed.
Ik ben nu Full STR.
Ik heb Fire als imbeu
Lightning for grasswalk
Ice voor de defence alleen op mastery 12 =/ << Moet ik deze door lvlen naar 2 gab mastery of weg halen.
Ik heb dus nu, Heuksal, Fire, Lightining, 12 ice.
Magicghost =]
concentreer je alleen op fire en heuksal..Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:42:
jah ik denk toch aan garment. Loopt het niet lekker kan ik altijd nog armor doen.
Ik ben nu 38 en 45%. gaat erg lekker. Prem kaart met SP kaart nu ^^.
Alleen de skills zijn niet erg goed.
Ik ben nu Full STR.
Ik heb Fire als imbeu
Lightning for grasswalk
Ice voor de defence alleen op mastery 12 =/ << Moet ik deze door lvlen naar 2 gab mastery of weg halen.
Ik heb dus nu, Heuksal, Fire, Lightining, 12 ice.
Magicghost =]
ice heb je niet echt nodig ( is gewoon extra maar niet benodigt! )
light heb je nodig voor de extra pario/extra grasswalk + mag increase..
en fire en je heuksel zijn je main
fire/heuksel 3~5 level gap ( als je minder main heb kan je meer focussen op sneller levele..
light a 10 level gap
update farmer...
1.4m gemaakt..
sos L16 blade gevonden , L17 sos proctector shoulder gevonden..
+ 12ksp in 2dagen woot !!
eind van de week zit ik op 25kof zelfd 30~40 k..
en dan doorfarme tot 100k sp en dan 0 level gap all the way.. < hyrbrid nuker
[ Voor 16% gewijzigd door BrianV op 12-06-2007 12:13 ]
Verwijderd
En SP farmen. Ik laat me gab zo ik bedoel ik ga niet me mastery meer verhogen. ik ga door tot 5 gab en dan weer naar 0
je kan het beter op een constant level gap houdenVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:54:
aha ice is niet belangerijk dus. ook niet voor defence?
En SP farmen. Ik laat me gab zo ik bedoel ik ga niet me mastery meer verhogen. ik ga door tot 5 gab en dan weer naar 0
Verwijderd
Iemand op alps nog een leuke lvl 56 glavie te koop voor me

Of garment pieces rond dat lvl >.<
Verwijderd
Vriend ik zeg alleen wat ik zou doen als ik full armor was... Ik ben zelf full intuhm ik heb die 20%+ 53 % procent met skill three..
en ik garment is handig voor wars en pvp..
als je als full str armor ben en tegen nuker dan is het feest voor de nuker en gooit hij je zo dood !
dus ik raad aan die garment omdat je ook weinig hp heb en daarom wel die 20% minder mp gebruik goed kan gebruiken ..
als je niet kan kiezen naam dan full protector..
10% extra speed + 10% minder mp gebruik..
het is geheel op eigen risico..
ik heb onder tussen al 3 chars gehad met full int en full str en hybrid..
maar je mag me advies best negeren ,, maar als je steeds geownd wordt dan moet je niet gaan huile van ik ben zwak en iedereen maakt me dood
-----
full 7th deg sos garment +3 kan je 4 full str tanke
en ik kan een nuker 64 (ik 59) makkelijk aan omdat hij maar 4/5k dmg doet
Daarbij zou ik op higher lvl over gaat op garm, aangezien je op level 38 toch niet echt veel pvped dus ook niet tegen full inters hoeft te knokken zou ik op dat level voor armor gaan
@sphinxeh:
Ik weet het dat was inderdaad geen leuke reactie.. die had ik dan ook niet zelf erop gezet maar mijn kleine broertje.. nogmaals mijn excuses daarvoor. Ik weet het het klinkt of ik ergens onderuit probeer te komen, maar het was echt me kleine bro. Ik heb ook meteen mijn password aangepast want dat was niet de bedoeling van het " samen delen" van deze account. ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 16:47 ]
Verwijderd
zal het wel ontopic houden, maar kijk eerst ff naar jezelf
Verwijderd
pff >_<.. dat deed pijn dat weet ik zeker!! hij heeft wel gelijk. start bij je zelf.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:43:
en jou reacties wel? zoals die van zondag.. beetje schelden met rare ziektes??
zal het wel ontopic houden, maar kijk eerst ff naar jezelf
Maar toch bedankt voor je informatie. Dat kan ik wel doen. Naar armor tot lvl 60 ofzo.
maar hij vroeg advies als een full str glavie en jij raad deze beste jongen full armor aan ... niet echt mijn keuzen ( alleen je guildwar heb tegen een full str guild dan zou ik wel goede armor draagenVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:40:
[...]
Vriend ik zeg alleen wat ik zou doen als ik full armor was... Ik ben zelf full intdus niet meteen zulke opmerkingen plaatsen dat komt het topic namenlijk niet ten goede. Als iedereen zo gaat reageren dan zou het er hier uitzien.
Daarbij zou ik op higher lvl over gaat op garm, aangezien je op level 38 toch niet echt veel pvped dus ook niet tegen full inters hoeft te knokken zou ik op dat level voor armor gaan.
@sphinxeh:
Ik weet het dat was inderdaad geen leuke reactie.. die had ik dan ook niet zelf erop gezet maar mijn kleine broertje.. nogmaals mijn excuses daarvoor. Ik weet het het klinkt of ik ergens onderuit probeer te komen, maar het was echt me kleine bro. Ik heb ook meteen mijn password aangepast want dat was niet de bedoeling van het " samen delen" van deze account. ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
lol als je level 52 ben met goede gear ben je een level 64tebaas.. > gevold hij haald een 70 full str glavie erbij die mij kickass!!
protect is gewoon het beste vind ik ..garmant is mooi maar wat heb je er aan als je constand neer word gelegd

Wat heb je aan een +7 als hij maar 42% magical attack en 0%! magical reïnforce heeft?
Ik gebruik zelf ook een +7 wapen btw... heb ik niet eens gold voor hoeven kopen
en +7 wapen? is het niet een +7 wapen door die mooie pk2 file die je ff heb gedit ,
best jammer dat je iemands wapen moet afkraken,terwijl je erzelf niet eens enorm veel verstand van heb

Zeus (Guild) 1674 2007-05-26 21:33:15
Xian (Guild) 5446 2007-03-26 09:59:32
Aege (Guild) 3454 2007-03-22 09:33:33
zijn de servers die nog in aanmerking komt voor banlist !
Verwijderd
Je kan niet en nooit de sterkste worden. Je kan niet alles hebben zo lang je er zelf maar happy mee bent toch? toch!?
Ik heb een +5 lvl 35 spear op lvl 39 bijna 40. Op lvl 42 een SOS +5 <lenen van een vriend>
Ik ben nu zeker niet sterk maar moet er nog wel 3 lvl's mee door.. op mij lvl is het alleen niet zo erg.
Anywayz, Protector vind ik ook mooier, ben ik met je eens. Weetje wat
Ik koop het allebei.
nee maar saviour is wel de sterkste,toch?:) die is pro op alles,hijs 80 en weet alles beter,en tja iedereen neer halen,met zijn vinger!Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:23:
rustig allemaal >_>,,
Je kan niet en nooit de sterkste worden. Je kan niet alles hebben zo lang je er zelf maar happy mee bent toch? toch!?
achja,hij moet ook maar weten,
als die nou een topic op http://www.silkroadtavern.com zou maken met zijn argumentje,dan word hij nog harder uit gelachen,maar goed somige mensen weten het altijd betermaak maar eens topic

[ Voor 4% gewijzigd door Z1ppo op 13-06-2007 10:53 ]
Daarbij pretendeer ik niet alles te weten omdat ik 80 ben, maar ik heb wel degelijk gelijk. Aangezien jij zo kien bent op SRT zou je daar maar eens goed moeten zoeken. Er is in het verleden namelijk al een uitgebreid topic geweest over de werking van reïnforcements op wapens waar duidelijk naar voren is gekomen dat het ervoor zorgt dat je attack power omhoog gaat. Zodiackiller heeft het destijds onderbouwd met screenshots.
http://www.silkroadtavern...x.php?showtopic=28326&hl=
Nogmaals, je reageert enorm kinderachtig en met enorm veel poeha.
Deze twee servers waren juist de eerste servers die zo'n grote banlist kregen, maar het zou leuk zijn als ze er nog één zouden krijgen ja.Xian (Guild) 5446 2007-03-26 09:59:32
Aege (Guild) 3454 2007-03-22 09:33:33
[ Voor 31% gewijzigd door saviour op 13-06-2007 11:19 ]
Ik heb sro al een maand niet gespeeld, Nadat ik half jaar gespeeld had, voelt vet raar. Was mn w8woord zelfd vergeten

Alleen vind het een beetje saai nu, ben lv 79 full sun garment, sun rings en lv 72+7 glavie. Pwn zo ongeveer iedereen. Als ik full farmed en mn armor+ accesory zou pimpen zou ik echt ownen
Heb geen zin om premium ticket+ bunny te kopen+bot. Het spel kost gewoon teveel geld.... Heb er al iets van 250 € aan besteed. Dat zijn 5 nieuwe pc games xD.(over een half jaar verspreid vind ik 5 pc games nog wel kunnen, heb verder niks aan games uitgegeven , maar toch als je nagaat dat het voor 1 spel is, moet ik er mee stoppen vind ik.)
[ Voor 12% gewijzigd door Reconhell op 13-06-2007 11:20 ]
Verwijderd
char verkopen is vrij riskant imo... Ik heb mn lvl 72 full str glavier ook verkocht toen de lvl 80 cap kwam omdat ik geen zin had om weer te grinden en gear te verzamelen etc.. Alleen die mofo had chargeback gedaan en toen kon ik fluiten naar mn geld
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 11:25 ]
btw : ik ga liever geld halen via powerlevel dan dat ik heel veel silk voor die stink astrals moet inkopen,maar goed dat heeft natuurlijk ook niks met echt geld te maken

nog klachten? of is me schild te slecht met die reinforce 0 ? ik loop ook met een sun blade maar is niet van mij. geen goud gekocht
[ Voor 7% gewijzigd door Z1ppo op 13-06-2007 11:57 ]
Verwijderd
Gold koop ik niet. alleen een eekhoorn, prem en sp kaart. normaal alleen gold tick. en eekhoorn.
Verwijderd
Ik merk het zelf wel, vond het eerst onzin om gold ticket etc te kopen, en nu doe je het zonder er bij na te denken. Net zoals iedereen al die lag en inspections pikt.. Iedereen zeikt wel, maar speelt gewoon door
hehe precies,het word een gewoonte,ik ga naar sro klik aan hoeveel ik wil hebben klik op click & buy en walla,ik sta er niet eens meer echt bij stil,maar als je er bij stil zou staan,betaal ik gewoon nog meer dan dat je voor wow permaand betaald,opzig sick voor een "gratis spel" want als je geen premium hebt,tja dan is sro niks want je word er toch weer uit getikt door een premium user...
[ Voor 38% gewijzigd door Z1ppo op 13-06-2007 13:19 ]
Verwijderd
silkroad oogt idd heel goedkoop, maar als ik naga wat ik er aan kwijt ben sinds ik ben begonnen dan had ik daar heel wat avondjes voor op stap gekunt
Verwijderd
Wat ik zou uitgeven op 1 avond ten opzichte van wat mijn vrienden elke avond kwijt zijn als ze uit gaan zou uit komen op ongeveer: 25~45 euro. Dit zou alleen voor de zaterdag avond zijn.
Maar ik hou er helemaal niet van om naar een discotheek te gaan, mij vind je veel liever aan de bar. Waar me vrienden niet heen gaan. Dus ga ik ook niet meer mee. Bespaard mij dat gemiddeld per week 35 euro. Dit doe ik x4 omdat er 4 weekenden in een maand zitten. Dan ben ik 140 euro kwijt. voor lol. Tsja en dan ga ik niet zeuren over 50 euro in de 2 a 3 maanden.
je hebt wel gelijk ik zit ook niet echt graag in de 'disco'ik zit liever gwn aan de bar zoals jij het noemt =P gwn zachtjes muziekje op de achtergrond enz niet van die gore klote herrie d=þVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:03:
ik zie het eigenlijk anders..
Wat ik zou uitgeven op 1 avond ten opzichte van wat mijn vrienden elke avond kwijt zijn als ze uit gaan zou uit komen op ongeveer: 25~45 euro. Dit zou alleen voor de zaterdag avond zijn.
Maar ik hou er helemaal niet van om naar een discotheek te gaan, mij vind je veel liever aan de bar. Waar me vrienden niet heen gaan. Dus ga ik ook niet meer mee. Bespaard mij dat gemiddeld per week 35 euro. Dit doe ik x4 omdat er 4 weekenden in een maand zitten. Dan ben ik 140 euro kwijt. voor lol. Tsja en dan ga ik niet zeuren over 50 euro in de 2 a 3 maanden.
en je bent idd in 2 weekenden meer kwijt dan met 1 á 2 maanden SRO (ik kan niet niet meer spelen) maar dat komt nog wel hoop ik
Always look on the bright side of life.
Verwijderd
En daarom heb ik dan dus mn lvl 55 pure str glavier te koop

zit nog bijna volle premium ticket en pet op...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 17:01 ]
Verwijderd
Wat verwacht je dan van een kut botter.saviour schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:38:
Jij bent wel enorm snel aangebrand zeg... komt dat omdat je dat wapen hebt moeten kopen met gekocht gold? 0% doet altijd nog minder damage dan 50%, 75% enz. Daarbij zijn je magical attack + reïnforce zeer zeker niet de meest zinlose stats hoor. Je bent toch een int? Of wil je geen damage doen... Oh, wacht.. je snapt natuurlijk nog niet goed hoe dat allemaal werkt.
Ik gebruik zelf ook een +7 wapen btw... heb ik niet eens gold voor hoeven kopenBest jammer dat je meteen zo moet reageren, maar ook best lachwekkend.
man doe normaal en kom niet terug op zowiets geen welkom voor jou
p.s. botten is leuk alleen ik heb geen zin er voor te betalen
Verwijderd
en dat botten lame en zielig en achterlijk is en alle blablabla dat weten we onderhand wel dus daarmee voeg je niks meer toe aan dit topic...
jah botten mag niet en dubbel posten ook nietVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:55:
Botten is cheaten.
Is het zelfde als of je auto radio gejat wordt. Mag niet en leverd veel frustraties op voor de gedupeerden.
idd niet =P hoe vaak hebben we dat al niet gehad een discussie over botten =vVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:58:
dubbelpost hoeft hier niet daar heb je de edit knop voor.....
en dat botten lame en zielig en achterlijk is en alle blablabla dat weten we onderhand wel dus daarmee voeg je niks meer toe aan dit topic...
[ Voor 40% gewijzigd door Clifdon op 13-06-2007 20:25 ]
dude kijk om je heen,jij hebt echt duidelijk poep in je ogen he? wel eens af gevraagt of die "zogenaamde" vrienden botten,nee? nou let maar goed op,vriendjes van jou botten vast ook,of zeggen we dan ook nog? fuk alle botters?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:52:
fuk alle botters
serieus ga maar snel weer weg,veel heb je niet te melden
Dit topic is gesloten.