Volgens mij heeft SE verschillende versies. Zo weet ik dat er van de W950i ook een W950c oid is voor china. Dat heeft volgens mij te maken met de gsm frequentie waarop het ding functioneert maar dat weet ik niet zeker
Ok dat ga ik even bekijken. Maar is het dan dus zo dat als hij echt een T650i daar koopt dat die hetzelfde is als een T650i in Nederland?Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:44:
Volgens mij heeft SE verschillende versies. Zo weet ik dat er van de W950i ook een W950c oid is voor china. Dat heeft volgens mij te maken met de gsm frequentie waarop het ding functioneert maar dat weet ik niet zeker
EDIT: Lees dit net:
BronAs with other recent Sony Ericsson devices, the T650 comes in a T650c variant for China and a T650i for the rest of the world.
Uitgerekend China
[ Voor 22% gewijzigd door f.h op 09-11-2007 23:30 ]
Verwijderd
Zijn er mensen die leuke tips hebben qua software en spelletjes op de telefoon? Heb hem eindelijk ook en vind hem wel heel erg netjes. Ook leuk TV kijken met Orange music
Verwijderd
vind zelf de face warp wel lachenVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:01:
Zijn er mensen die leuke tips hebben qua software en spelletjes op de telefoon? Heb hem eindelijk ook en vind hem wel heel erg netjes. Ook leuk TV kijken met Orange music
http://www.sonyericsson.c...ames/FaceWarp_W810_EU.jar
en via die link die standaard in je favorieten staat kom je op zon sony ericsson site waar je gratis applicaties kan downloaden zoals google maps enzo.
heb m sinds een paar dagen ook binnen de groene ziet er mooi uit
Heb de foon vandaag op kunnen halen,nieuwe verf of nieuwe navigatietoets zit erop? glimt nu wel zie ik,was ervoor mat.
En redelijk snel,na 1,5 week weer in huis.nu maar hopen dat het niet meer afbladderd!.
En redelijk snel,na 1,5 week weer in huis.nu maar hopen dat het niet meer afbladderd!.
Heeft iemand ervaring met een slecht bereik van de telefoon? Bij ons thuis is het bereik met Orange sowieso al 'op het randje' maar de T650i weet er helemaal niks van te bakken. Hij staat bijna standaard op 'alleen noodoproepen' terwijl de Nokia die mijn vrouw hiervoor had doorgaans 1 of 2 streepjes bereik aangaf. Ook op andere plaatsen valt de verbinding regelmatig weg.
Verwijderd
Ik heb er geen problemen mee, perfect bereik. Maar kan het iets te maken hebben met umts. Dat jij bijvoorbeeld met UMTS minder bereik hebt dan je vrouw met GSM en dat het toestel dan nog net niet overschakeld... Je kan dus even proberen of ie op standje GSM beter bereik heeftDaniël schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:23:
Heeft iemand ervaring met een slecht bereik van de telefoon? Bij ons thuis is het bereik met Orange sowieso al 'op het randje' maar de T650i weet er helemaal niks van te bakken. Hij staat bijna standaard op 'alleen noodoproepen' terwijl de Nokia die mijn vrouw hiervoor had doorgaans 1 of 2 streepjes bereik aangaf. Ook op andere plaatsen valt de verbinding regelmatig weg.
Ik heb de telefoon niet, maar voor in de woonkamer in ons huis had ik ook problemen met het bereik van Orange. Andere providers geen last van, ik ben zelf geneigd te denken dat het aan Orange ligt.Daniël schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:23:
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het volgens mij niet alleen orange is. Ik heb het idee dat de t650 een veel onstabieler bereik heeft. Als ik het een tijdje in de gaten hou springt hij van 1 naar 5 streepjes zowel met orange als met tmobile. Mijn W950 heeft een veel stabieler bereik op dezelfde plaatsen met beide providers.
Verwijderd
Dat icoontje in standby zie je alleen als je bewust kijkt. Hoe is dit bij de T650 geregeld?draakhoofd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:43:
[...]
ik vind het eigenlijk fijner als er gewoon de hele tijd een lampje brandt of knippert bij een gemiste oproep. Dat icoontje in standby zie je alleen als je bewust kijkt. Hoe is dit bij de T650 geregeld?
Verwijderd
Dus op je scherm zie je een klok en eventueel een envlop net zoals op de W880i??
Als dit zo is, dan ga ik hem in het zwart halen!
Als dit zo is, dan ga ik hem in het zwart halen!
Verwijderd
Ja daar kan je voor kiezen toch? Je kunt er voor kiezen om dat in dat menu te laten zien of dat je gewoon een icoontje wilt in je scherm.
Dit heb ik ook. Als ik even door de menu's ga of als ik de telefoon uit m'n zak haal, zie ik heel vaak 0 of slechts 1 streepje. Ziet er zorgelijk uit. Provider is Vodafone.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:59:
Ik moet zeggen dat het volgens mij niet alleen orange is. Ik heb het idee dat de t650 een veel onstabieler bereik heeft. Als ik het een tijdje in de gaten hou springt hij van 1 naar 5 streepjes zowel met orange als met tmobile. Mijn W950 heeft een veel stabieler bereik op dezelfde plaatsen met beide providers.
Ik heb dat instabiele netwerk ontvangst ook al met me w880i en t-mobile. Als dat echt zo is dan ga ik hem niet halen. Kunnen meer mensen dit bevestigen of eventueel een oplossing?
©2004
Voor de flashmensen: ik heb de flash thema's werkend op mijn W850i, alleen ik heb geen flash background. Ik had ook geen map standby op mijn telefoon, dus die heb ik zelf maar aangemaakt en daar de standby swf's ingezet, maar dat werkt (ook) niet. Hoe krijg ik een flash background?
Ik weet niet meer wat mijn vorige softwareversie was(toen ik hem kocht) ik kreeg hem dus terug 2 weken geleden en zag R7AA024 instellingen moest ik ook opnieuw doen,welke versie hebben jullie?
weet iemand wat de provider is die deze telefoon het goedkoopst levert icm een 1 jarig abonnement?
Telecomvergelijker.nl-Gabriel- schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:15:
weet iemand wat de provider is die deze telefoon het goedkoopst levert icm een 1 jarig abonnement?
Is nep denk ik.-Gabriel- schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:42:
en wordt die zo ook geleverd? kleuren andersom zegmaar. Heb dit van een Russische site.
[afbeelding]
Iemand van jullie die nog met de T650i teruggegaan is naar de winkel (afgebladderde navigatietoets)
En wat hebben ze aan gedaan?
Ben al weer met m'n 2e bezig waar ook al weer wat afgebladderd is.rooie60 schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:28:
Iemand van jullie die nog met de T650i teruggegaan is naar de winkel (afgebladderde navigatietoets)
Bij m'n eerste ben ik binnen een week terug gegaan en kreeg een nieuwe uit de doos. Maar dat was binnen een week. Als je hem nu inlevert sturen ze hem op en ben je hem 1 à 2 weken kwijt en krijg je een nieuwe navi-toets.
Ik had hem dus al teruggebracht na 3 weken en na 1,5 week had ik hem terug,nu glom de navigatie toets heel erg,was daarvoor niet.
Ik heb een nieuwe nav.toets gekregen en deze glimt heel erg,tot nu toe nog niets te zien,en ik heb hem al 3 weken weer,afkloppen......
Ik heb een nieuwe nav.toets gekregen en deze glimt heel erg,tot nu toe nog niets te zien,en ik heb hem al 3 weken weer,afkloppen......
Dat heb ik meer gehoord..lijkt erop alsof ze een soort coating hebben aangebracht. Het is me nooit opgevallen maar nu ik het gelezen heb, denk ik het bij mijn telefoon ook te zien. Die heb ik inmiddels ruim 5 weken en de navigatietoetsen zijn nog 100% intact.rooie60 schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:56:
Ik had hem dus al teruggebracht na 3 weken en na 1,5 week had ik hem terug,nu glom de navigatie toets heel erg,was daarvoor niet.
Bij mij heeft m'n 2e het 3 weken zonder afbladderen, maar helaas toch gebeurd. Bij mij komt het doordat ik met m'n nagel op de randen druk...
Eens afwachten of andere met de nieuwe met extra coating minder problemen hebben. Als dat zo is breng ik die van mij toch nog maar eens weg. Mis hem alleen dan wel heel erg
Eens afwachten of andere met de nieuwe met extra coating minder problemen hebben. Als dat zo is breng ik die van mij toch nog maar eens weg. Mis hem alleen dan wel heel erg
ff een vraagje tussen door:
Hoe lang doen jullie ongeveer met een acculading?
Ik doe ongeveer maar 2 dagen met een lading. Vanochtend van de lader gehaald en na 12u van 100% --> 82% En dat is met ongeveer 20min bellen... (Provider = Orange)
Hoe lang doen jullie ongeveer met een acculading?
Ik doe ongeveer maar 2 dagen met een lading. Vanochtend van de lader gehaald en na 12u van 100% --> 82% En dat is met ongeveer 20min bellen... (Provider = Orange)
Verwijderd
heb je 3G aanstaan of niet? Ik heb alleen gsm aanstaan en kan 5-6 dagen op 1 accu lading.
Alleen op GSM. Maar Orange heeft hier 3-4 streepjes.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:03:
heb je 3G aanstaan of niet? Ik heb alleen gsm aanstaan en kan 5-6 dagen op 1 accu lading.
Hier ongeveer hetzelfde resultaat, een dag of 5. Alleen gsm, stroom sparen (één bluetooth connectie tegelijk), geen animaties als achtergrond en last but not least, helderheid scherm op 50% (is ruim voldoende en vind ik zelfs een stuk comfortabeler).Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:03:
Verwijderd
Ik ben van plan mij dit toestel aan te schaffen (ben die fragiele N95 beu), maar nu had ik nog 1 vraag: is de casing (dus ook het gekleurde gedeelte) volledig in rvs? Of is dat blauw/groen/zwart plastic onderaan?
De kleuren zijn plastic...Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 16:57:
Ik ben van plan mij dit toestel aan te schaffen (ben die fragiele N95 beu), maar nu had ik nog 1 vraag: is de casing (dus ook het gekleurde gedeelte) volledig in rvs? Of is dat blauw/groen/zwart plastic onderaan?
Gisteren mijn G600 terug gebracht naar de winkel en geruild voor een T650i. Een mooie aanvulling nast mijn P1i. Erg mooi design en afwerking. Hopelijk blijft de navigatietoets goed.
Verwijderd
Zijn er hier meer mensen die zichzelf terug horen met een vertraging als ze aan het bellen zijn? Ik heb regelmatig dat ik die echo heb. Ik probeer nu uit te vinden of het aan de telefoon ligt of aan tmobile.
Hoe kom je d'r aan en heb je al verschil gemerkt??rooie60 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:10:
Heb nu R8BB001
Gewoon via de software updater op mijn pc,heb nog niets gemerkt,gebruik momenteel weer de nokia6300,ik wissel nog al vaak tussen mijn gsm's
Verwijderd
Ik heb ook geupdate en heb het gevoel dat de camera iets beter is. De foto's die ik nu maak zijn scherper en ik hoef mijn hand niet meer zo stil te houden.
Een tip voor beter foto's:
Maak een foto met de flits aan. (Let op de Frame rate van het scherm) Verwijder deze foto daarna weer.
Hierna zie je gelijk een verschil met frame rate! Het scherm reageert sneller. De foto's die ik na dit trucje maak zijn beter!
Het nadeel is, dat je dit steeds moet doen bij iedere keer dat je camera op start...
Maak een foto met de flits aan. (Let op de Frame rate van het scherm) Verwijder deze foto daarna weer.
Hierna zie je gelijk een verschil met frame rate! Het scherm reageert sneller. De foto's die ik na dit trucje maak zijn beter!
Het nadeel is, dat je dit steeds moet doen bij iedere keer dat je camera op start...
Verwijderd
lol, ik heb het geprobeerd en het is nog waar ook. Meest vage "optie" ooit op een SE telefoonvisie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:48:
Een tip voor beter foto's:
Verwijderd
Mijn t650 heeft een glas chocolademelk overleeft
. Ik had verwacht dat hij wel afgeschreven zou zijn, het spul viel recht op mijn toetsen. De enige bijwerking is dat de toetsen nu een beetje plakken. Puik werk van SE
Huh, inderdaad. Hij is daarna veel sneller. Misschien even doorgeven aan SE. Als het goed is krijg ik ook al een ander tasje thuis gestuurd. Deze die erbij zit is wel erg handig, maar de randjes van de flapjes laten nu al los. Binnenkort maar zien wat ik krijg toegestuurd.Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:58:
[...]
lol, ik heb het geprobeerd en het is nog waar ook. Meest vage "optie" ooit op een SE telefoon
deze telefoon bevalt me tot nu toe prima. Mooi ook die flash themes, van eerder in het topic. Maar goed, die internet toets is dus wel fucking irritant. Weet niet of ik nou zulke dikke vingers heb, maar ik druk hem toch wel zo'n 10x per dag in. Kan ik ergens mee voorkomen dat die meteen een nummer belt? Dat die ergens anders aan gelinkt wordt ofzo.
Wat dacht je van de blokkering aanzetten????-Gabriel- schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:46:
deze telefoon bevalt me tot nu toe prima. Mooi ook die flash themes, van eerder in het topic. Maar goed, die internet toets is dus wel fucking irritant. Weet niet of ik nou zulke dikke vingers heb, maar ik druk hem toch wel zo'n 10x per dag in. Kan ik ergens mee voorkomen dat die meteen een nummer belt? Dat die ergens anders aan gelinkt wordt ofzo.
Verwijderd
Ik neem aan dat hij bedoelt dat het gebeurt als hij de back toets indrukt. Ik heb er zelf ook vrij veel last van maar heb nog niets gevonden om het uit te zetten. Ik heb maar al mijn internet profielen verwijderd zodat het in ieder geval niets kost.rooie60 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:21:
[...]
Wat dacht je van de blokkering aanzetten????
Had ik ook vaak,maar nu druk ik op uiterste rechtse punt van backtoets,ik d8 dat hij bedoelde dat het per omgeluk ging als ie in boekzak zat.
denk dan beter na, voordat je je bijdehandjes gegeten hebt. Anyway, ff de internetprofielen verwijderd, en een verbinding maken voorkomt die nu. Op een ander forum lees ik een tip waarin iemand zegt dat die het knopje vastgelijmd heeft, maar daar waag ik me nog maar niet aanrooie60 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:42:
Had ik ook vaak,maar nu druk ik op uiterste rechtse punt van backtoets,ik d8 dat hij bedoelde dat het per omgeluk ging als ie in boekzak zat.
als iemand nog een firmware tip heeft hoor ik het graag
[ Voor 5% gewijzigd door -Gabriel- op 20-01-2008 21:12 ]
Moet je nou zo kinderachtig reageren op mijn antwoord? (wat goed bedoelt was) denk dat je nog heel jong bent,kan haast niet anders.Hier heb je n kusje op je zere knie-Gabriel- schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:11:
[...]
denk dan beter na, voordat je je bijdehandjes gegeten hebt. Anyway, ff de internetprofielen verwijderd, en een verbinding maken voorkomt die nu. Op een ander forum lees ik een tip waarin iemand zegt dat die het knopje vastgelijmd heeft, maar daar waag ik me nog maar niet aan
als iemand nog een firmware tip heeft hoor ik het graag
Verwijderd
Op esato staan nieuwe drivers voor de camera. Ik ga een dezer dagen proberen die erop te krijgen. Foto's moeten schijnbaar wel beter zijn met die drivers.
Ik heb gemodde camdrivers van TopSony er nu op zitten. 4.7 versie noemen ze die. Ik kan nog niet echt een wereld van verschil merken.
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=162996
Hier staat er een heel topic over met foto's. Dit is nog het begin...
Hier staat er een heel topic over met foto's. Dit is nog het begin...
Verwijderd
Ja ik las later ook dat er nog geen denderend verschil te zien was dus ik wacht nog maar even. Zouden ze de software van de tel. zo aan kunnen passen dat ze het zo kunnen maken dat het lampje van een ongelezen sms constant blijft branden? Daar zit ik nog steeds op te wachten...
Verwijderd
Hallo,
Ik heb de t650i aangeschaft en er zeer content mee! Nu wil ik er meer geheugen in kopen en zag dat de m2 kaarten tot 8 GB gaan, alleen ondersteund SE tot 2GB (website SE)
Heeft iemand ervaring met een 8GB kaart? Werkt ie en werkt hij goed?
Ik heb de t650i aangeschaft en er zeer content mee! Nu wil ik er meer geheugen in kopen en zag dat de m2 kaarten tot 8 GB gaan, alleen ondersteund SE tot 2GB (website SE)
Heeft iemand ervaring met een 8GB kaart? Werkt ie en werkt hij goed?
Verwijderd
Is er misschien iemand die zijn nylon tasje toch niet gebruikt?
(er is n.l. nergens aan te komen)
(er is n.l. nergens aan te komen)
Verwijderd
Bedoel je dat hoesje wat er standaard bij zit? Die gebruik ik nooit. Stuur maar even een mail naar hansss at gmail punt com
Verwijderd
Allemaal een gelukkig chinees nieuwjaar. Ik wist niet waar die pictogrammetjes van vandaag voor stonden. Ik heb het even opgezocht en het blijkt dat vandaag het chinese nieuwe jaar is begonnen
Heeft niemand nog problemen met de onbeschermde cameralens? Dit lijkt me toch het grootste minpunt in vergelijking met de K770i Echt zonde van het design, vooral omdat de K770i maar 1mm dikker is en ze zelfs in staat waren een klepje OVER de lens te maken en toch binnen de totale afmetingen te blijven.
[ Voor 3% gewijzigd door JakeNL op 06-03-2008 08:12 . Reden: typo ]
sta zelf nu ook voor de keuze: k770 soft black of truffel en anders de T650 blauw of evt. zwart, iemand hier dezelfde afweging gemaakt en waar en waarom dan welke keuze
nadat ik een scheur had onder de meest linker toets bovenaan het toetsenbord ( met dat wereldbolletje geloof ik) heb ik vandaag mijn toestel gerepareerd teruggekregen. Alleen viel mij op dat ik nu de leds onder de toetsen als een soort blokvormpjes door de knstof blauwe kap heen kan zien schijnen. Ben ik de enige hiermee? heb geen zin om hem alleen daarvoor opnieuw terug te sturen.
Verwijderd
Is het mogelijk om het nieuwe OS, dat van de W890i en de K850i op de T650 te zetten?
Vind de telefoon helemaal top! Maar het menu valt tegen, de opties die op de W890i zitten (lees: opslaan van smsberichten op de M2kaart, Media manager en de mouse-pointer in de browers) zijn echt vele malen beter.
Heb het hele internet al afgezocht maar daar niets over kunnen vinden.
Vind de telefoon helemaal top! Maar het menu valt tegen, de opties die op de W890i zitten (lees: opslaan van smsberichten op de M2kaart, Media manager en de mouse-pointer in de browers) zijn echt vele malen beter.
Excuses voor de schop
Ik heb nu een Nokia N95 maar deze bevalt totaal niet. De T650i lijkt me wel wat er is alleen een klein ding. Nu heb ik Exchange synchronisatie via mail4exchange op m'n N95, kan dit op de T650i ook? Er is trouwens tegenwoordig ook een extra kleur "eclipse black" erg mooi 
Dat is niet mogelijk, althans, het is nog niemand gelukt.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:42:
Is het mogelijk om het nieuwe OS, dat van de W890i en de K850i op de T650 te zetten?
De T650i zwart is idd wel mooi! Ik zoek een vervanger voor mijn K750i en heb altijd een zwak gehad voor dit toestelletje. Enige minpunt vind ik is dat je 100 euro meer moet betalen voor een ander covertje en géén bescherming van de lens
Je kunt ook de K770i overwegen. Die heeft wel bescherming voor de lens en is vrij verwant aan dit dingetje. Wellicht dat je die minder mooi vindt, maar functionaliteit heeft zo z'n prijs.
Verwijderd
Volume oortelefoon sony ericsson T650i
Beste mensen bij deze wil ik vragen of een van jullie ook problemen heeft met de verstaanbaarheid via de oorluidspreker. Het klinkt mi dof en kan niet 'hard' genoeg.
Ik had voorheen een nokia en die was qua verstaanbaarheid veel beter.
Heeft een van jullie evt het originele nylon hoesje nog over...ik houd met aanbevolen..
Alvast dank voor een reactie!
Beste mensen bij deze wil ik vragen of een van jullie ook problemen heeft met de verstaanbaarheid via de oorluidspreker. Het klinkt mi dof en kan niet 'hard' genoeg.
Heeft een van jullie evt het originele nylon hoesje nog over...ik houd met aanbevolen..
Verwijderd
Je bedoelt als je aan het bellen bent of niet? Daar vind ik het volume echt veel te laag van. als er wat omgevings geluid is (bijvoorbeeld iemand naast je staat te praten) dan kan ik het al haast niet meer verstaan.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:54:
Volume oortelefoon sony ericsson T650i
Heeft een van jullie evt het originele nylon hoesje nog over...ik houd met aanbevolen..![]()
![]()
Verwijderd
Ja inderdaad als je dus aan het bellen bent vind ik het volume en de verstaanbaarheid dof en onduidelijk. Ik heb S.E. gebeld en een update gedaan, maar dat bracht geen verbetering.
Ik denk erover om hem te laten opsturen..? Middels deze weg was ik geinteresseerd in de mening van anderen en zodoende uita te vinden of het alleen aan mijn telefoon ligt.
In de winkel zegt men dat het zo hoort..?
Ik denk erover om hem te laten opsturen..? Middels deze weg was ik geinteresseerd in de mening van anderen en zodoende uita te vinden of het alleen aan mijn telefoon ligt.
Verwijderd
Ja inderdaad als je dus aan het bellen bent vind ik het volume en de verstaanbaarheid dof en onduidelijk. Ik heb S.E. gebeld en een update gedaan, maar dat bracht geen verbetering.
Nieuwe kleurtjes. Kan niet echt zeggen dat ik het geslaagd vind... Eigenlijk vind ik het zelfs best lelijk
Ik gok dat deze kleurtjes in Japan blijven
Verwijderd
Lees eigenlijk net dat de T650i het hoogste SAR-verbruik heeft (radio-actieve straling). Zie: http://www.sarvalues.com/eu-highest-sar.html
In de VS en Australië zijn deze telefoons zelfs verboden. Toch wel een minpuntje van deze telefoon. Belt net iets minder lekker nu ik dit weet
In de VS en Australië zijn deze telefoons zelfs verboden. Toch wel een minpuntje van deze telefoon. Belt net iets minder lekker nu ik dit weet
Jongens help me
Ik verkoop mijn T650,heb nu 2 opladers liggen 1 stekkertje met 12 coperen pinnetjes(waarvan er 1 uitsteekt) en 1 stekkertje met 2 coperen pinnetjes waarvan er 1 hoger is.
Welke is van de T650????? zodat ik de goede in de doos terugstop.
Ik verkoop mijn T650,heb nu 2 opladers liggen 1 stekkertje met 12 coperen pinnetjes(waarvan er 1 uitsteekt) en 1 stekkertje met 2 coperen pinnetjes waarvan er 1 hoger is.
Welke is van de T650????? zodat ik de goede in de doos terugstop.
Kom op!geef nou ff antwoord,hier zitten allemaal T650 gebruikers kan niemand ff naar zijn oplader stekkertje kijken?????
Bedankt!!
Bedankt!!
http://images.google.nl/i...irefox-a&um=1&sa=N&tab=wirooie60 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:30:
Kom op!geef nou ff antwoord,hier zitten allemaal T650 gebruikers kan niemand ff naar zijn oplader stekkertje kijken?????
Bedankt!!
Daar al eens gekeken
Wat heb ik dáár nou aan? kan jij op die fotos zien of er 12 koperen pinnetjes op stekkertje zitten of 2? kijk dan ff naar je eigen stekkertje lijkt me slimmer.MarcoC schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:46:
[...]
http://images.google.nl/i...irefox-a&um=1&sa=N&tab=wi
Daar al eens gekeken?
Ja, dat kan je zien. Volgens mij zijn het er 12 op die foto's.rooie60 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:32:
[...]
Wat heb ik dáár nou aan? kan jij op die fotos zien of er 12 koperen pinnetjes op stekkertje zitten of 2? kijk dan ff naar je eigen stekkertje lijkt me slimmer.
Klopt,maar dat stekkertje ziet er zowiezo anders uit dan degene die ik hier heb,zit nog wat bovenop het stekkertje zie ik,soort schuifje?MarcoC schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:02:
[...]
Ja, dat kan je zien. Volgens mij zijn het er 12 op die foto's.
Heb die met de 12 puntjes gisterenavond al meegegeven,maby goed gegokt.
Ik kreeg net zowaar een melding bij die maandelijkse check dat er nieuwe firmware beschikbaar is voor de T650i. Iemand enig idee wat daar in zit?
Welke versie is beschikbaar?bsander schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:44:
Ik kreeg net zowaar een melding bij die maandelijkse check dat er nieuwe firmware beschikbaar is voor de T650i. Iemand enig idee wat daar in zit?
Ik heb R8BC004, en daar is geen nieuwe update voor...
Iemand die mij kan zeggen hoe ik het geluid kan laten doorlopen bij een herinnering.
Zoadat ik, echt de herinnering moet uizetten om het geluid te laten stoppen.
Het is een beetje het idee als een wekker, maar dan met een berichtje eraan
Ik vind echter deze optie niet
Het is een beetje het idee als een wekker, maar dan met een berichtje eraan
Ik vind echter deze optie niet
Naar mijn weten is die er ook niet.Moris schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:00:
Iemand die mij kan zeggen hoe ik het geluid kan laten doorlopen bij een herinnering.
Het is een beetje het idee als een wekker, maar dan met een berichtje eraan![]()
Ik vind echter deze optie niet![]()
Wat wel kan is een eigen geluid (wat lang duurt) in de telefoon zetten via een speciaal programmatje. Alleen vergt dit enige kennis van zaken.
Ik had intussen al ontdekt dat het echt niet gaat.visie schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:12:
[...]
Naar mijn weten is die er ook niet.
Wat wel kan is een eigen geluid (wat lang duurt) in de telefoon zetten via een speciaal programmatje. Alleen vergt dit enige kennis van zaken.
Ik heb dus mijn Sony al ingeruild voor een Nokia die het wel kan
Jammer, ik vond het een mooie Gsm
Heeft iemand nog een T650i in de kast liggen? Ik zoek een vervanger voor mijn G705 en vind dit nog altijd een prachtig toestel! Moet enkel kunnen bellen en sms'en, voor mobiel internet heb ik mijn SIII
Heb wel nog een ivoorwitte K810i in nieuwstaat, maar dat is natuurlijk een ander toestel, hoewel ook een "klassieke" SE
Zo wil ik ooit nog een keer een Ericsson T28 voor enkel bellen en SMS. Gewoon voor er bij, als accuduur belangrijk is en stiekem heeft zo'n oude telefoon ook wel wat charme. Dat ik normaal een Sony Xperia Z gebruik maakt dan ook niet uit 
De T650i is hier nooit gekomen. Wat ik nog aan "oude" Sony Ericsson telefoons heb liggen zijn een T230, een K750i, een K810i, een W995 en een Xperia Arc. Allen functioneren eigenlijk nog prima. Misschien is van die telefoons de W995 wel het bruikbaarst naast de Xperia Z, dumphone dus redelijk lange accuduur en ingebouwde GPS. Mijn Xperia Arc was destijds een verademing op functionaliteit maar de accuduur was flink korter.
De T650i is hier nooit gekomen. Wat ik nog aan "oude" Sony Ericsson telefoons heb liggen zijn een T230, een K750i, een K810i, een W995 en een Xperia Arc. Allen functioneren eigenlijk nog prima. Misschien is van die telefoons de W995 wel het bruikbaarst naast de Xperia Z, dumphone dus redelijk lange accuduur en ingebouwde GPS. Mijn Xperia Arc was destijds een verademing op functionaliteit maar de accuduur was flink korter.
Van de toestellen rond die tijd vind ik de T770i eigenlijk het mooiste, in bruincocico schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:27:
Heeft iemand nog een T650i in de kast liggen? Ik zoek een vervanger voor mijn G705 en vind dit nog altijd een prachtig toestel! Moet enkel kunnen bellen en sms'en, voor mobiel internet heb ik mijn SIII