Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• captnemo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 20:04
Ik heb push-mail uitgezet, en voila, battery life gaat van <24h naar ~3 dagen
Push mail kwam van een MDaemon server. Anderen met deze ervaring?

Verwijderd

Vinden mensen trouwens de telefoon het geld waard? aangezien hij toch niet één van de goedkoopste telefoons is op het moment...
En waarom is ie het waard?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 22:51 ]

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Hij is duur dat is waar maar ik vind hem mooi supermooi! strak,sjiek,en als ik een gsm mooi vind dan koop ik hem gewoon.
De licht effectjes zijn ook heel leuk op t.bord, en 3.2 MP al met al..........supermooi design.

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-11 14:05

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:18:
Vinden mensen trouwens de telefoon het geld waard? aangezien hij toch niet één van de goedkoopste telefoons is op het moment...
Ik wacht nog tot de kerst. Hoop dat ie dan 25% in prijs is gezakt. Dan is hij (voor mij) het overwegen waard. Nu is de prijs gewoon te belachelijk.

Verwijderd

Ik ben ook een liefhebber van de licht effecten op de telefoon! ben zeer te spreken over de telefoon in het algemeen hij maakt goede fotos en de mp3 is prima!

Maar wat ik graag zou willen weten is of je meer van zulke lichteffecten thema's op de telefoon kan plaatsen? en zo ja, waar kan je die vandaan halen?

groeten

• rooie60
visie schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 01:47:
[...]

Dat laaste kan ik niet helemaal volgen...

Maare antwoord op je vraag:
De telefoon heeft een geharde glaslaag op het beeldscherm. Dit zorgt er voor dat het (bijna) niet te bekrassen is. Maar het nadeel is dat als er licht op een glasplaat valt de randen ervan ook licht weerkaartsen, wat dus voor een soort lichtvlek zorgt. Dit is heel klein maar niks aan te doen...

Dit bedoel je toch?? :
[afbeelding]
Hebben alle T650i bezitters deze streep onderin scherm??

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-11 23:58
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:18:
Hij is het absoluut niet waard. Maar dat is niet voor iedereen een reden om hem niet te kopen ;) Persoonlijk vind ik het de mooiste telefoon van het moment. Ik ga waarschijnlijk de zwarte nemen als die uitkomt.

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
rooie60 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:28:
[...]
Hebben alle T650i bezitters deze streep onderin scherm??
Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/4947/dsc00635vi8.jpg

Probleem opgelost. :*)
Ik heb een klein stukje schuimrubber (1x1x30 mm afkomstig van een oude andere telefoon) tegen de onderkant van het scherm geplakt en vervolgens de cover weer dicht geschroefd. En nu geen lichtspleet meer. (Was afkomstig van de toetsen verlichting)

[ Voor 20% gewijzigd door visie op 02-10-2007 20:48 ]

Verwijderd

Die lichteffecten zijn leuk, maar ik heb ontdekt dat op de achterkant ook twee lichtjes zitten. Een keer is de achterkant bij mij verlicht(een lichtbalkje tussern het rvs en blauwe plastic in). Weet iemand wanneer dit licht gaat branden?

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:14:
Die lichteffecten zijn leuk, maar ik heb ontdekt dat op de achterkant ook twee lichtjes zitten. Een keer is de achterkant bij mij verlicht(een lichtbalkje tussern het rvs en blauwe plastic in). Weet iemand wanneer dit licht gaat branden?
Bij een inkomend berichtje gaan de achterste lampjes eventjes branden.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 14:40

Laguna

Connaisseur

visie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:59:
[...]

Bij een inkomend berichtje gaan de achterste lampjes eventjes branden.
Maar die blijven dus niet constant knipperen? Met andere woorden het is dus niet mogelijk om in 1 oogopslag zonder toetsen in te drukken te zien of je een sms of gemist gesprek hebt?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• LVGH
Kan iemand een 'educated guess' doen over de verwachte verschijndatum van de zwarte T650?

Verwijderd

LVGH schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:22:
Kan iemand een 'educated guess' doen over de verwachte verschijndatum van de zwarte T650?
Bij The Phone House kunnen wij (België) deze al een tijdje krijgen.
Ze wisten mij te vertellen dat het voorlopig exclusief voor hen blijft.

• rooie60
FF een huishoudelijk vraagje :*)
Ik weet dat je de opladerstekkker een beetje omhoog moet trekken wil je hem uit de foon halen,bij de laatste modellen die ik had was dat zo.
De mooie bureaulader heb ik nog niet gebruikt,maar moet ik de foon gewoon naar rechts 'trekken' of rechts een beetje omhoog halen eerst?
Wil niet iets kapotmaken.

• rooie60
rooie60 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:19:
Ik weet dat je de opladerstekkker een beetje omhoog moet trekken wil je hem uit de foon halen,bij de laatste modellen die ik had was dat zo.
De mooie bureaulader heb ik nog niet gebruikt,maar moet ik de foon gewoon naar rechts 'trekken' of rechts een beetje omhoog halen eerst?
Jongens/mannen?? maby ook vrouwen? kan iemand me antwoord geven aub.

• visie
  • Niet online
rooie60 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:19:
Ik gebruik hem niet omdat hij erin moet klikken. Maar bij hem eruit halen zou ik hem eerst een beetje naar je toe trekken alvorens hem eruit te halen.

• rooie60
Oke zelfde principe als normaal dus,thanx :>

Verwijderd

wie weet waar de groene T650i verkrijgbaar is? kan hem tot nu toe alleen bij enkele online winkels bestellen. alle andere winkels hebben alleen de blauwe. En weten jullie welke webwinkels het beste zijn en het goedkoopste. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
En iemand een idee wanneer de orange shop de t650i krijgt want ze zouden hem in september krijgen maar hebben hem nog steeds niet :(

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 13:17 ]

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-11 14:05

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:05:
wie weet waar de groene T650i verkrijgbaar is? kan hem tot nu toe alleen bij enkele online winkels bestellen. alle andere winkels hebben alleen de blauwe. En weten jullie welke webwinkels het beste zijn en het goedkoopste. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
En iemand een idee wanneer de orange shop de t650i krijgt want ze zouden hem in september krijgen maar hebben hem nog steeds niet :(
Dit zijn vragen die je heel makkelijk zelf kunt vinden. Mail of bel ff met Orange (www.orange.nl) en kijk even in de pricewatch voor de goedkoopste aanbieders. Over het algemeen geldt dat fysieke winkels (Phonehouse, Belcompany etc) iets duurder zijn met losse toestellen dan de online shops.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:05:
De Orange shop krijgt de T650i als het goed is in de 2e week van november. Hij zit nu nog in de testfase daar. Onduidelijk is of het een branded of non-branded versie wordt.

webwinkels heb ik zelf prima ervaringen met telecomadvies en 2call. Maar op www.telecomvergelijker.nl kan je meer over de verschillende webshops en ervaringen lezen.

Verwijderd

vraagje, zijn de contacten gewoon te synchroniseren met outlook contacten. Want op de SE website staat onder organiser contacten niet aangevinkt. Wil namelijk via Outlook m'n contacten in twee telefoons hetzelfde houden (2x synchroniseren)

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 01:04:
vraagje, zijn de contacten gewoon te synchroniseren met outlook contacten. Want op de SE website staat onder organiser contacten niet aangevinkt. Wil namelijk via Outlook m'n contacten in twee telefoons hetzelfde houden (2x synchroniseren)
Je kan inderdaad met oulook synchroniseren. Ook de taken, notities en agenda. Werkt echt ideaal met MyPhoneExplorer.

Verwijderd

Ik vroeg me af of je agendapunten kon laten weergeven op het standby scherm.

Is dat mogelijk?

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 01:03:
Ik vroeg me af of je agendapunten kon laten weergeven op het standby scherm.

Is dat mogelijk?
Er is wel een prorgammatje om de agenda en taken als achtergrond in te stellen. Namelijk MobyToday.

• rooie60
Iemand al leuke icoontjes of symbooltjes waargenomen op display? op engels forum kregen ze duifjes op display op 21 sept (peace day) en ook iets op de 1ste lente dag(datum verder gezet)
Ik heb hem net pas in gebruik dus weet het niet.
btw je moet dan wel een standaard flash theme van de foon geselecteerd hebben.
Zouden wij een kerstboompje krijgen met kerst???? :)

• visie
  • Niet online
rooie60 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:57:
Iemand al leuke icoontjes of symbooltjes waargenomen op display? op engels forum kregen ze duifjes op display op 21 sept (peace day) en ook iets op de 1ste lente dag(datum verder gezet)
Ik heb hem net pas in gebruik dus weet het niet.
btw je moet dan wel een standaard flash theme van de foon geselecteerd hebben.
Zouden wij een kerstboompje krijgen met kerst???? :)
Is zeker wel geinig.
Ik heb nu een hoop thema's erop gezet. Dezelfde als hier:
T650i Blog

Verwijderd

at tandarts:

hoe heb jij die themas erop gezet van die t650i blog? ik vind die namelijk ook spuper vet en zou ze er ook wel willen opzetten...zie niet echt waear ik ze af kan halen..

groeten

• visie
  • Niet online
Download eerst XS++ 1.6.8 hier
Download vervolgens alle flash thema's hier

Als je tpa.rar hebt gedownload, pak deze dan uit in de nieuw te maken map: files_to_upload. Deze map moet in de map staan waar je XS++ hebt geïnstalleerd.
Dus in de map files_to_upload heb je de volgende mappen: \tpa\preset\system met daarin weer de mappen standby en desktop. Hierin staan de flash thema's.
Start nu XS++ en volg de instructies op het linker scherm...
Als je telefoon dan hebt geconnect, vink dan Customize File System aan. Klik dan op Settings, daarna selecteer BreakXS. Klik daarna op de FSX tab en Start FSX...
En nu worden alle bestanden in de map files_to_upload geupload naar je telefoon.
Herstart de telefoon en voila!
Veel plezier!

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/5295/citybeatym7cq9ju2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/3894/femalelinew850re4wu0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/9791/groupedtf9fm5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/951/orbitgy5nw3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/4170/t650k770dx4zw9.png
Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/1218/t650gz4.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Ginz op 28-01-2008 10:10 ]

Verwijderd

Als je tpa.rar hebt gedownload, pak deze dan uit in de nieuw te maken map: files_to_upload. Deze map moet in de map staan waar je XS++ hebt geïnstalleerd.
Dus in de map files_to_upload heb je de volgende mappen: \tpa\preset\system met daarin weer de mappen standby en desktop. Hierin staan de flash thema's.
Start nu XS++ en volg de instructies op het linker scherm...
Als je telefoon dan hebt geconnect, vink dan Customize File System aan. Klik dan op Settings, daarna selecteer BreakXS. Klik daarna op de FSX tab en Start FSX...
En nu worden alle bestanden in de map files_to_upload geupload naar je telefoon.
Herstart de telefoon en voila!

de 1e 4 zinnen van hierboven heb ik gedaan en het staat er ook zo zoals jij daar heb vermeld. Dus dat is prima volgens mij....
als ik dan XS++ opstart zie ik geen instructies op het linker scherm....ik probeer dmv mijn bijgeleverde USB kabel mijn telefoon te connecten maar krijg de hele tijd een error failed bericht dat hij em niet kan connecten...dit snap ik niet helemaal? Weet je misschien hoe je dit op kunt lossen?

lijkt me wel super vet al die themas

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:27:
de 1e 4 zinnen van hierboven heb ik gedaan en het staat er ook zo zoals jij daar heb vermeld. Dus dat is prima volgens mij....
als ik dan XS++ opstart zie ik geen instructies op het linker scherm....ik probeer dmv mijn bijgeleverde USB kabel mijn telefoon te connecten maar krijg de hele tijd een error failed bericht dat hij em niet kan connecten...dit snap ik niet helemaal? Weet je misschien hoe je dit op kunt lossen?

lijkt me wel super vet al die themas
Je moet XS++ starten, vervolgens op connect klikken en dan de instructies opvolgen. (telefoon uitzetten daarna terwijl je de C-toets inhoudt de Telefoon met USB aansluiten). Daarna kan je de andere instructies volgen...

Verwijderd

Heb het gedaan zoals jij het zei, alleen het is nog niet gelukt...het volgende:

Op het moment dat ik op connect druk (mijn tel staat uit druk op de C toets en verbind me telefoon dmv mijn USB) dan komt er beneden te staan van er is nieuwe hardware gevonden nl. SEMC USB geloof ik zoiets....maar vervolgens kan hij die hardware niet vinden en kan ik dus niet verder en is de verbinding gefailed....

best irritant hehe ;)

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:51:
Heb het gedaan zoals jij het zei, alleen het is nog niet gelukt...het volgende:

Op het moment dat ik op connect druk (mijn tel staat uit druk op de C toets en verbind me telefoon dmv mijn USB) dan komt er beneden te staan van er is nieuwe hardware gevonden nl. SEMC USB geloof ik zoiets....maar vervolgens kan hij die hardware niet vinden en kan ik dus niet verder en is de verbinding gefailed....

best irritant hehe ;)
Nee hoor ;)
Maar de drivers staan op de meegeleverde CD van Sony Ericsson.

Verwijderd

waar precies en hoe :$ ??? haha mss wat lomp maar heb altijd samsung tellies gehad...

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:30:
waar precies en hoe :$ ??? haha mss wat lomp maar heb altijd samsung tellies gehad...
opnieuw verbinden met de usb-kabel met C-toets (kan zonder XS++) en als ie dan om een driver vraagt, aangeven om deze van de CD te halen.

edit:
Driver ook hier te donwloaden:
USBFlashDriver.rar

[ Voor 18% gewijzigd door visie op 15-10-2007 16:39 ]

Verwijderd

Het is gelukt met het programma enz. maar nog 1 vraag ;) waar staan nu precies die themas in mijn telefoon~? ken ze nergens vinden...

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:01:
Het is gelukt met het programma enz. maar nog 1 vraag ;) waar staan nu precies die themas in mijn telefoon~? ken ze nergens vinden...
In de map Thema's!
En zo niet, even de thema's (*.thm) kopiëren naar je telefoon. (via bluetooth, of bestandsoverdracht.)

EDIT:
Nogmaals tpa.rar downloaden, uitpakken. En de hele procedure opnieuw uitvoeren! Werkt bij mij nu wel! :D

[ Voor 13% gewijzigd door visie op 15-10-2007 17:23 ]

Verwijderd

ja de .thm files via bestandoverdracht er op gezet....er staan nu idd wel wat dingen in mijn telefoon niet onder themas maar gewoon bij bestandbeheer na beneden scrollen daar staat hel de lijst met de .thm bestanden....kan ze dan ook installeren maar krijg het ''officiele'' thema zoals op de plaatjes staat niet...mijn menu is gewoon zwart en bij sommige themas heeft hij wel de vallende balletjes bijv. maar het menu van de everchanging theme pakt hij neit...dan is het menu wat paars en de desktop zelf helemaal zwart....

hoe krijg je de themas die op het plaatje staan helemaal compleet met het eigen menu van het thema erop?

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:37:
ja de .thm files via bestandoverdracht er op gezet....er staan nu idd wel wat dingen in mijn telefoon niet onder themas maar gewoon bij bestandbeheer na beneden scrollen daar staat hel de lijst met de .thm bestanden....kan ze dan ook installeren maar krijg het ''officiele'' thema zoals op de plaatjes staat niet...mijn menu is gewoon zwart en bij sommige themas heeft hij wel de vallende balletjes bijv. maar het menu van de everchanging theme pakt hij neit...dan is het menu wat paars en de desktop zelf helemaal zwart....

hoe krijg je de themas die op het plaatje staan helemaal compleet met het eigen menu van het thema erop?
Heel vreemd! Bij mij werkte het zo wel.
Zoals ik hier boven al zei:
Download tpa.rar opnieuw en pak deze opnieuw uit. (niet de oude overschrijven maar die hele map tpa weggooien. Dus alleen met de nieuwe tpa.rar werken) Nu opnieuw alles op je telefoon zetten met XS++. Kijken of het nu wel lukt...

Verwijderd

oek gedaan, en dan weer alle .thm bestanden er op zette via bestandsoverdrachtg

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:54:
oek gedaan, en dan weer alle .thm bestanden er op zette via bestandsoverdrachtg
Werkt nog niet??
Lees hier nog maar eens dan: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=15271

[ Voor 18% gewijzigd door visie op 15-10-2007 18:04 ]

Verwijderd

op de desktop zijn alle themas nu wel oke...violges mij.....alleen de menus (zoals ze op de plaatjes staan zijn nog niet zoals ze moeten zijn)
ik heb net via bestandsoverdracht uit de map user...die stond er nieuw gedownload ook bij bij tpa.rar...en heb die bestanden via bestandsoverdracht op me tel. gezet....maar bijv het menu van citybeat is op een rijtje...maar mijn menu is gewoon zwart met de simpele tekens....snap dat niet ??

Verwijderd

tandarts...

ik ga nu training geven..ben er nog steeds niet aan uit hoe ik mijn menu zo kan krijgen als op het plaatje...dus het totale THEMA zeg maar......maar goed ik lees vnvnd laat nog wel of je eventueel gereageerd hebt...het begint er in ieder geval op te lijken...maar jij hebt wel de menus zoals op het plaatje?

naja ik lees het vnvnd...

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 28-01-2008 10:11 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:03:
op de desktop zijn alle themas nu wel oke...violges mij.....alleen de menus (zoals ze op de plaatjes staan zijn nog niet zoals ze moeten zijn)
ik heb net via bestandsoverdracht uit de map user...die stond er nieuw gedownload ook bij bij tpa.rar...en heb die bestanden via bestandsoverdracht op me tel. gezet....maar bijv het menu van citybeat is op een rijtje...maar mijn menu is gewoon zwart met de simpele tekens....snap dat niet ??
Erg vreemd. Zou zo niet 1-2-3 kunnen zeggen wat er fout aan is. Namelijk de menu's van alle thema's zijn *.swf files. Deze moeten dus staan in \tpa\preset\system\desktop\flash\ Als deze op je telefoon worden gezet, zouden de thema files daar de desktop bestanden van daan moeten halen. Het is vreemd dat dit bij jou niet werkt. Werkt bijvoorbeeld DayandNight thema bij jou ook niet zoals het moet. Doen geen van allen het? En staan nu alle thema bestanden bij je bestandsbeheer in de map thema's?
Verder kan ik je niet helpen...

Zo zien bijvoorbeeld DayandNight en Citybeat er bij mij uit:
Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/1942/dsc00638jx3.jpgAfbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/6596/dsc00637it0.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door visie op 15-10-2007 18:28 ]

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 22:09
Hallo!

heb onderhand ook alweer een tijdje een SE T650i. Blauwe versie. Alleen nu wil ik deze toch wat meer gaan gebruiken als alleen om te bellen. Ik ga morgen even die themas uitproberen alleen ik wil hem ook graag als organiser gebruiken..

Ik wil SunBird gaan gebruiken als organiser iemand hier ervaring mee? Outlook lijkt me niets omdat ik daar verder nooit mee werk als mail programma e.d.

Ook downloadde ik gratis themas van SE alleen als je dan dingen selecteerd in menus begin het selectie balkje pas na een halve centimeter.. ziet er niet uit.

Een laatste vraag; is het mogelijk je telefoon van taal te veranderen?

[ Voor 29% gewijzigd door zer0l op 15-10-2007 23:13 ]

In retrospect, it was inevitable

Verwijderd

Nee ze werken in principe dan geen van allen...ik heb ook die files niet die jij zegt die .swf files....ik ga nog eens die tpa opnieuw download en nog is kijken

zoals op jou plaatje doen ze het idd niet biij mij helaas :( maar goed nog is proberen zometeen

Verwijderd

Tandarts dit is wat ik heb gedaan...

XS++ geinstalleerd in een nieuwe map.....in diezelfde map heb ik een map aangemaakt genaamd files_to_upload

Toen heb ik tpa.rar gedownload en die heb ik in de map files_to_upload uitgepakt...je krijgt dan een nieuw mapje van tpa. Hierin staan de volgende files bij mij:
tpa. preset en user. onder preset staat system en daar weer onder staat desktop en standby en uiteindelijk flash. bij user staat, als ik dat open klik, theme. Daarin staan themas.

XS++ gestart, telefoon uitgezet en verbonden via USB. Dit ging goed en alles uitgevoerd hoe jij het zei....er stond toen ook dat het succesvol was gedaan.

Ik mijn telefoon weer aangezet...geen themas nergens te vinden. Toen heb ik dus via alle bestanden preset en user en bij desktop en standby alle files naar mijn telefoon gekopieerd, via bestandsoverdracht. Dan staan er files in mijn telfoon onder bestandbeheer. Ik moet dan naar beneden scrollen en hier staan dan alle themas met hun menus hoe ze er uit zien. Als ik dan bijvoorbeeld Day and Night pak. Dan staat er installeren van het thema, daaronder staat het menu van het thema en de standby mode van het thema (die kan ik alleen bekijken en niet installeren). Als ik dan dus het thema installeer krijg ik een wit menu en en wit beeld op mijn desktop.....dit bij de alle themas!!

Wat doe ik dan verkeerd hehe >:) Ik ga nu pitten wordt er moe van :'(

• visie
  • Niet online
Probeer eens alle bestanden die je via bestandsoverdracht naar je telefoon hebt gestuurd te verwijderen (zowel de *.thm als de *.swf bestanden). Zodat je de thema's niet meer kan installeren. Want als het goed is moeten de thema's via XS++ op je telefoon worden gezet in de map Thema's onder bestand. En probeer dan eens via XS++ alles erop te zetten. Dan moet het lukken. Het heeft namelijk geen zin de *.swf bestanden apart naar je telefoon te sturen. deze moet in in je telefoongeheugen komen te staan, en dat kan alleen met XS++...

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 22:09
Heb nu de themas erin staan! Ze werken alleen ik heb nu precies hetzelfde als met normale nieuwe themas; Als ik iets wil selecteren bijvoorbeeld bij het instellingen meu begint het selectie balkje dat je dus steeds anar een andere optie kan verplaatsen pas na iets minder als een halve centimeter.. Hebben jullie dit ook? Help

In retrospect, it was inevitable

Verwijderd

dus moet gewoon de procedure van XS++ overnieuw doen? en thats it...?

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:16
Ik heb de blauwe sinds gister, kwijl kwijl kwijl!! :9~

Pairen met de parrot ck3100 gaat perfect :)

Dit is mijn eerste SE, zijn er goede games te krijgen voor dit pracht toestelletje?

Verwijderd

dus je zegt in principe dit...

gooi alle geinstalleerde themas die je via bestandsoverdracht naar je tel heb gezet er af (heb ik dus gedaan)

start XS++ op en zet de files erin....dus op het moment als ik mijn tel. weer aan zet moeten ze in de map themas staan?

heb dit gedaan,,,maar er staat nix in mijn telefoon.....:S

Verwijderd

Ik word er gek van, en ik snap er helemaal niks meer van....

heb zojuist alles eruit gemieterd en heb alles opnieuw geinstaleerd en gedownload....

doe ik iets verkeerds met mijn mappen??
ik maak een nieuwe map aan (SE T650i themas) in die map sla ik XS++ op. In die map maak ik een nieuwe map aan files_to_upload. Als ik dan tpa.rar download sla ik die op in de map SET650i themas. Ik druk op bestanden uitpakken, die laat ik dan uitpakken in de map files_to_upload en ik krijg alle mappen tezien preset enz.

Dan start ik XS++ op en doe ik het vervolgens volgens het beokje......ik zet mijn telefoon weer aan...maar geen themas???

WAT TE DOEN 8)7 |:(

Verwijderd

Wel goed om te lezen dat er voornamelijk positieve reacties zijn. Bij sommige topics is het wel eens alleen maar zeiken op het toestel omdat er problemen mee zijn. Hier nog niemand echte problemen ermee?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:49

Pelle

🚴‍♂️

Enige nadeel, na 'm ongeveer een maand gebruikt te hebben, is dat de verf van de 'joystick' toets loslaat. Toch maar eens mailen of ze daar iets aan gaan doen.

• visie
  • Niet online
@ kwakie
Ik heb geen idee wat er fout gaat. Dit is mij mappen overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/6950/xski4.png

@ -Cyril-
Dit was mij ook al opgevallen. Kan helaas niks vinden wat het probleem zou veroorzaken. Heb van alles al geprobeerd! (zelf de thema's veranderen)

@ Pelle

De zwarte heeft deze knopjes grijs zonder lak. Als er nu binnenkort eens onderdelen uitkomen voor de T650i, dan koop je alleen de navigatietoest en kan je die verwisselen, en zie je er niks meer van ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.planete-nokia.com/phpBB2/uploads/post-4-1189095524.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door visie op 16-10-2007 18:05 . Reden: typo ]

Verwijderd

Heb me map gewoon ook is XS++ genoemd en voila...alles staat er op haha...het kan makkelijk zijn maar je moet het even weten he...bedankt voor de info allemaal tandarts!! dank je wel de themas zijn vet!

komen er nog meer van die dingen of ??? ...

• visie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:58:
Heb me map gewoon ook is XS++ genoemd en voila...alles staat er op haha...het kan makkelijk zijn maar je moet het even weten he...bedankt voor de info allemaal tandarts!! dank je wel de themas zijn vet!

De oplossing kan zo simpel zijn ;) Mooi dat het werkt. Nu wachten op meer thema's...

• Focus
Hebben jullie xs++ toevallig ook aan de praat gekregen met bluetooth?

Hij zegt bij mij:

Attempting to open the interface..

Onderaan staat wel:

Port Opened ok!

hmmmm

• visie
  • Niet online
Focus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:47:
Hebben jullie xs++ toevallig ook aan de praat gekregen met bluetooth?

Hij zegt bij mij:

Attempting to open the interface..
Onderaan staat wel:
Port Opened ok!
hmmmm
XS++ gaat alléén met USB-kabel. Niet met bluetooth.

• Focus
Thanx :)

Verwijderd

Misschien themas van de binnenkort uitkomende K850i ??

• Focus
Heb de themes erop gezet, erg vetjes moet ik zeggen :)

Ik vind dit toestel trouwens stukken beter en fijner dan de samsung d900...

• rooie60
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:54:
Misschien themas van de binnenkort uitkomende K850i ??
Kijk op themes.modopo.com :*)

• rooie60
topic dood? :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:58:

Welke map heb je xs ++ genoemd? de upload map?Ik loop ook vast met dit proggie.Krijg helemaal niks te zien als ik op fx klik,helleppie...Welke versie hebben jullie gebuikt 1.6.8 Ik heb mijn S500i geflasht naar de W580i maar wil de everchanging graag weer aan de praat krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 19:22 ]

Verwijderd

Laat maar,het is gelukt,alle themes werken _/-\o_ joepie

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 19:45 ]

• Focus
Vond ik ook al jammer, blijf het echt een perfect toestel vinden :)

Weet iemand leuke games misschien?

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 10:51
Het is een prachtige gsm maar wat betreft de specs bijna gelijk aan de K770i die een stuk goedkoper is.
Jammer dat de prijs zo hoog ligt.

Verwijderd

Binnen een aantal dagen ben ik ook een gelukkige eigenaar van een T650 8)

Ik vroeg mij af of dat lumines spelletje nog wat is? Hetzelfde idee als op de psp/xbox 360 of is dit een afgeslankte versie? Op de 360 is het echt een geniaal spel wat ik veel te veel speel dus een mobiele variant zou leuk zijn :P

• rooie60
Is er van jullie iemand die gemaild heeft naar SE ivm afgebladderde navigatietoets?
Ik ben woest,alsof het verdorie het eerste de beste goedkope stuk speelgoed is!!
De foon was al te duur voor zijn klasse en nu na 4 wkn zie ik ineens onderzijde nav.toets ong.6 mm de verf eraf!! heb het op verschillende forums gelezen,maar vraag hier of iemand SE gemaild heeft en al reactie gehad heeft?

Heb mail gehad van SE ze snappn niet hoe dat kan,vreemd zeggen ze!
Kon hem wegbrengen bij de winkel waar ik hem gekocht had of naar een SE servicepoint brengen.
Heb de foon gisteren dus weggebracht :'( zal mij benieuwen ?

[ Voor 22% gewijzigd door rooie60 op 04-11-2007 17:45 ]

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Ik heb wel contact gehad met de winkel waar ik 'm vandaan had. En daar kan ik 'm inleveren voor reparatie. En dan ben je 'm 4 weken kwijt ofzo, en krijg je waarschijnlijk een paar weken daarna hetzelfde probleem :/

Maar SE mailen is misschien nog niet zo'n gek idee...

• rooie60
Pelle schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:19:
Ik heb wel contact gehad met de winkel waar ik 'm vandaan had. En daar kan ik 'm inleveren voor reparatie. En dan ben je 'm 4 weken kwijt ofzo, en krijg je waarschijnlijk een paar weken daarna hetzelfde probleem :/

Maar SE mailen is misschien nog niet zo'n gek idee...
Heb inmiddels naar SE gemaild (en niet al te aardig!) dit is toch te gek voor woorden!
Nu afwachten :|

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Welk emailadres? Misschien werkt het als wat meer mensen ook daarheen gaan mailen :)

• rooie60
Ben naar sony ericsson site gegaan en heb op contact gedrukt en dan wijzigd het zich vanzelf.
Maar ik neem aan dat mensen dit zelf ook wel wisten?

[ Voor 22% gewijzigd door rooie60 op 31-10-2007 00:43 ]

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 13:33
Wel grappig ik heb het Under Water theme van de T650 op m'n w880i zitten en ik krijg allemaal pompoenhalloween dingetjes zweven door m'n standby scherm... daar waar ook die vierkantjes op en neer springen.

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Ah okee :)
Heb ze ook maar even gemailed.

• rooie60
Ghost81 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:55:
Wel grappig ik heb het Under Water theme van de T650 op m'n w880i zitten en ik krijg allemaal pompoenhalloween dingetjes zweven door m'n standby scherm... daar waar ook die vierkantjes op en neer springen.
En met kerst krijg je sneeuwlokjes op je display :)

• rooie60
Precies die reactie gehad die ik verw8e,kan hem wegbrengen naar de winkel waar ik hem gekocht had of naar een SE service point.
Ze vonden het vreemd dat de verf afbladderde..........had ook gemaild dat ik op alle forums dezelfde klacht las.
Dus ik breng hem zaterdag weg, :(

• bsander
  • Niet online
Mooi telefoontje zeg! Kreeg 'm vanochtend binnen van telecomadvies.nl (30 euro bij een eenjarig abbo T-Mobile Relax 150 + pocket internet totaal, vond ik geen slechte deal aangezien dit ding zo overpriced is..). Heerlijk om weer een SonyEricsson te hebben :)

Ik heb wel een vraagje: In de balk bovenin het scherm staat bij mij een wit icoontje met een soort van wolkje erin.. Weet iemand wat dat betekent? Ik heb het idee dat het iets met netwerk te maken heeft, maar kan 't niet vinden in t boekje..

Verwijderd

zit er ook face warp op de T650i?
en iemand m al gezien in de orange shop? aangezien ze m daar vorige week nog niet hadden?

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen gekregen vandaag. Was eerst even prutsen voordat ik de accu erin had maar toen kon het dan ook gaan gebeuren :P

Wel even een vraagje. Weet iemand hoe ik het trillen kan uitzetten in de menus? Ik wordt er helemaal gek van.

• bsander
  • Niet online
Hij speelt trouwens driekwart van de mp3tjes die ik er op zet niet af, en bij een aantal anderen slaat ie af en toe over ;( Iemand een oplossing?

• rooie60
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:55:
Ik heb hem ook binnen gekregen vandaag. Was eerst even prutsen voordat ik de accu erin had maar toen kon het dan ook gaan gebeuren :P

Wel even een vraagje. Weet iemand hoe ik het trillen kan uitzetten in de menus? Ik wordt er helemaal gek van.
Zal wel aan het standaard thema liggen,moet je andee nemen (geen flash) die van K800i en W880i passen ook

Verwijderd

Ik vroeg me af of mensen al software problemen, vastlopers o.i.d hebben gehad. SE heeft daar in het begin nog wel eens last van. En las de eerste problemen met de SE850i net al.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 09:25 ]

• rooie60
Nee geen vastlopers o.i.d

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
issie nu al verkrijgbaar in de orange shop?

• rooie60
koen schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:00:
Heb je zelf al moeite gedaan om te bellen of te kijken op hun site???

Verwijderd

koen schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:00:
Verwacht volgende week..............

• koen
  • Niet online
rooie60 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:54:
[...]

Heb je zelf al moeite gedaan om te bellen of te kijken op hun site???
ja, maar dat was de vraag niet :P

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:12:
[...]

Verwacht volgende week..............
mooi, ik zie zo'n abonnementje met een jaar 50% korting wel zitten nl.

• rooie60
koen schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:41:
[...]

ja, maar dat was de vraag niet :P
Dan weet je het antwoord toch ook?

• LVGH
Weet er iemand een geschikte screen protector voor de T650i? Iets wat vergelijkbaar is met het Invisible Shield dat ik naar volle tevredenheid gebruikt heb op mijn W810i.

Verwijderd

LVGH schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:12:
Weet er iemand een geschikte screen protector voor de T650i? Iets wat vergelijkbaar is met het Invisible Shield dat ik naar volle tevredenheid gebruikt heb op mijn W810i.
screen protector? Hij heeft toch mineraal (krasvast) glas?? waarom dan een screenprotector, maar anders is het vast op e-bay te vinden.....

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Waar blijft die zwarte versie nou? Pff!

• LVGH
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:04:
[...]screen protector? Hij heeft toch mineraal (krasvast) glas?? waarom dan een screenprotector, maar anders is het vast op e-bay te vinden.....
Ik heb er niet het minste vertrouwen in dat het ook daadwerkelijk krasvrij blijft. Gebruikerservaringen lijken hier en daar ook al in die richting te wijzen. Het scherm is in elk geval heel snel vies en dat vind ik al irritant. Er blijven ook stofdeeltjes achter zitten, dat wil zeggen helemaal aan de onderkant tussen het glas en de behuizing.
Veel protectors werken ook niet goed maar helaas heeft invisibleshield er nog geen :(

Verwijderd

LVGH schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:29:
[...]
Ik heb er niet het minste vertrouwen in dat het ook daadwerkelijk krasvrij blijft. Gebruikerservaringen lijken hier en daar ook al in die richting te wijzen. Het scherm is in elk geval heel snel vies en dat vind ik al irritant. Er blijven ook stofdeeltjes achter zitten, dat wil zeggen helemaal aan de onderkant tussen het glas en de behuizing.
Veel protectors werken ook niet goed maar helaas heeft invisibleshield er nog geen :(
En als je nou een screenprotector neemt van brando? de W810 heeft ook een 1,9 inch schermpje. Op mijn W950 had ik er ook een van brando en die dingen zijn echt serieus goed. Bij smartphoneshop is hij te koop voor 9 euro.

Verwijderd

Hallo, heb een probleempje.

Probeer toegang te krijgen tot flashbestanden op mijn T650i met XS++ 1.6.8 op Windows XP, maar wat ik ook doe, het lukt me niet om telefoon te benaderen. T650i is aangesloten via meegeleverde DC-65 datakabel. Mijn eerste vraag is: kies ik voor USB of COM-poort?

Weet iemand een eenvoudige stap voor stap handleiding? Ik kom er echt niet uit, ondanks 2 dagen puzzelen en proberen.

Alvast bedankt, Michel

Verwijderd

Op usb laten staan. Dan je telefoon uitzetten. de C knop ingedrukt houden en dan de usbkabel aansluiten. Als het goed is geeft XS++ dan de melding dat hij gaat verbinden. Daarna volg je het verhaal wat hierboven al ergens staat.

Verwijderd

heb m ook binnen bij orange is ie met 1 jaar 30 euro abonnement €44.95

• f.h
  • Laatst online: 13:27

f.h

Ik heb een algemene vraag. Hoe zit het met het kopen van een los toestel in het buitenland (China in dit geval). Even vooropgesteld, niet bij een of andere straatventer, maar in een normale telefoonwinkel.

Mijn vader wil eventueel een T650i daar aanschaffen, voor gebruik in Nederland. Het lijkt me duidelijk dat er geen Nederlandse taal op het toestel zit (ik ga er vanuit wel Engels). Maar hoe zit het met simlock of iets van regio gebondenheid zoals bij bijvoorbeeld dvd(spelers)?

Zou het bovendien mogelijk zijn om de (Chinese/internationale) firmware in Nederland naar een Nederlandse versie te laten flashen?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste