Ik heb push-mail uitgezet, en voila, battery life gaat van <24h naar ~3 dagen
Push mail kwam van een MDaemon server. Anderen met deze ervaring?
Push mail kwam van een MDaemon server. Anderen met deze ervaring?
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 22:51 ]
Ik wacht nog tot de kerst. Hoop dat ie dan 25% in prijs is gezakt. Dan is hij (voor mij) het overwegen waard. Nu is de prijs gewoon te belachelijk.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:18:
Vinden mensen trouwens de telefoon het geld waard? aangezien hij toch niet één van de goedkoopste telefoons is op het moment...
En waarom is ie het waard?
Verwijderd
Hebben alle T650i bezitters deze streep onderin scherm??visie schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 01:47:
[...]
Dat laaste kan ik niet helemaal volgen...
Maare antwoord op je vraag:
De telefoon heeft een geharde glaslaag op het beeldscherm. Dit zorgt er voor dat het (bijna) niet te bekrassen is. Maar het nadeel is dat als er licht op een glasplaat valt de randen ervan ook licht weerkaartsen, wat dus voor een soort lichtvlek zorgt. Dit is heel klein maar niks aan te doen...
Dit bedoel je toch?? :
[afbeelding]
Hij is het absoluut niet waard. Maar dat is niet voor iedereen een reden om hem niet te kopenVerwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:18:
Vinden mensen trouwens de telefoon het geld waard? aangezien hij toch niet één van de goedkoopste telefoons is op het moment...
En waarom is ie het waard?
rooie60 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:28:
[...]
Hebben alle T650i bezitters deze streep onderin scherm??

[ Voor 20% gewijzigd door visie op 02-10-2007 20:48 ]
Verwijderd
Bij een inkomend berichtje gaan de achterste lampjes eventjes branden.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:14:
Die lichteffecten zijn leuk, maar ik heb ontdekt dat op de achterkant ook twee lichtjes zitten. Een keer is de achterkant bij mij verlicht(een lichtbalkje tussern het rvs en blauwe plastic in). Weet iemand wanneer dit licht gaat branden?
Maar die blijven dus niet constant knipperen? Met andere woorden het is dus niet mogelijk om in 1 oogopslag zonder toetsen in te drukken te zien of je een sms of gemist gesprek hebt?visie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:59:
[...]
Bij een inkomend berichtje gaan de achterste lampjes eventjes branden.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Bij The Phone House kunnen wij (België) deze al een tijdje krijgen.LVGH schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:22:
Kan iemand een 'educated guess' doen over de verwachte verschijndatum van de zwarte T650?
Jongens/mannen?? maby ook vrouwen? kan iemand me antwoord geven aub.rooie60 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:19:
FF een huishoudelijk vraagje![]()
Ik weet dat je de opladerstekkker een beetje omhoog moet trekken wil je hem uit de foon halen,bij de laatste modellen die ik had was dat zo.
De mooie bureaulader heb ik nog niet gebruikt,maar moet ik de foon gewoon naar rechts 'trekken' of rechts een beetje omhoog halen eerst?
Wil niet iets kapotmaken.
Ik gebruik hem niet omdat hij erin moet klikken. Maar bij hem eruit halen zou ik hem eerst een beetje naar je toe trekken alvorens hem eruit te halen.rooie60 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:19:
FF een huishoudelijk vraagje![]()
Ik weet dat je de opladerstekkker een beetje omhoog moet trekken wil je hem uit de foon halen,bij de laatste modellen die ik had was dat zo.
De mooie bureaulader heb ik nog niet gebruikt,maar moet ik de foon gewoon naar rechts 'trekken' of rechts een beetje omhoog halen eerst?
Wil niet iets kapotmaken.
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 13:17 ]
Dit zijn vragen die je heel makkelijk zelf kunt vinden. Mail of bel ff met Orange (www.orange.nl) en kijk even in de pricewatch voor de goedkoopste aanbieders. Over het algemeen geldt dat fysieke winkels (Phonehouse, Belcompany etc) iets duurder zijn met losse toestellen dan de online shops.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:05:
wie weet waar de groene T650i verkrijgbaar is? kan hem tot nu toe alleen bij enkele online winkels bestellen. alle andere winkels hebben alleen de blauwe. En weten jullie welke webwinkels het beste zijn en het goedkoopste. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
En iemand een idee wanneer de orange shop de t650i krijgt want ze zouden hem in september krijgen maar hebben hem nog steeds niet
Verwijderd
De Orange shop krijgt de T650i als het goed is in de 2e week van november. Hij zit nu nog in de testfase daar. Onduidelijk is of het een branded of non-branded versie wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:05:
wie weet waar de groene T650i verkrijgbaar is? kan hem tot nu toe alleen bij enkele online winkels bestellen. alle andere winkels hebben alleen de blauwe. En weten jullie welke webwinkels het beste zijn en het goedkoopste. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
En iemand een idee wanneer de orange shop de t650i krijgt want ze zouden hem in september krijgen maar hebben hem nog steeds niet
Verwijderd
Je kan inderdaad met oulook synchroniseren. Ook de taken, notities en agenda. Werkt echt ideaal met MyPhoneExplorer.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 01:04:
vraagje, zijn de contacten gewoon te synchroniseren met outlook contacten. Want op de SE website staat onder organiser contacten niet aangevinkt. Wil namelijk via Outlook m'n contacten in twee telefoons hetzelfde houden (2x synchroniseren)
Verwijderd
Er is wel een prorgammatje om de agenda en taken als achtergrond in te stellen. Namelijk MobyToday.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 01:03:
Ik vroeg me af of je agendapunten kon laten weergeven op het standby scherm.
Is dat mogelijk?
Is zeker wel geinig.rooie60 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:57:
Iemand al leuke icoontjes of symbooltjes waargenomen op display? op engels forum kregen ze duifjes op display op 21 sept (peace day) en ook iets op de 1ste lente dag(datum verder gezet)
Ik heb hem net pas in gebruik dus weet het niet.
btw je moet dan wel een standaard flash theme van de foon geselecteerd hebben.
Zouden wij een kerstboompje krijgen met kerst????
Verwijderd

[ Voor 49% gewijzigd door Ginz op 28-01-2008 10:10 ]
Verwijderd
Je moet XS++ starten, vervolgens op connect klikken en dan de instructies opvolgen. (telefoon uitzetten daarna terwijl je de C-toets inhoudt de Telefoon met USB aansluiten). Daarna kan je de andere instructies volgen...Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:27:
de 1e 4 zinnen van hierboven heb ik gedaan en het staat er ook zo zoals jij daar heb vermeld. Dus dat is prima volgens mij....
als ik dan XS++ opstart zie ik geen instructies op het linker scherm....ik probeer dmv mijn bijgeleverde USB kabel mijn telefoon te connecten maar krijg de hele tijd een error failed bericht dat hij em niet kan connecten...dit snap ik niet helemaal? Weet je misschien hoe je dit op kunt lossen?
lijkt me wel super vet al die themas
Verwijderd
Nee hoorVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:51:
Heb het gedaan zoals jij het zei, alleen het is nog niet gelukt...het volgende:
Op het moment dat ik op connect druk (mijn tel staat uit druk op de C toets en verbind me telefoon dmv mijn USB) dan komt er beneden te staan van er is nieuwe hardware gevonden nl. SEMC USB geloof ik zoiets....maar vervolgens kan hij die hardware niet vinden en kan ik dus niet verder en is de verbinding gefailed....
best irritant hehe
opnieuw verbinden met de usb-kabel met C-toets (kan zonder XS++) en als ie dan om een driver vraagt, aangeven om deze van de CD te halen.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:30:
waar precies en hoe??? haha mss wat lomp maar heb altijd samsung tellies gehad...
[ Voor 18% gewijzigd door visie op 15-10-2007 16:39 ]
Verwijderd
In de map Thema's!Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:01:
Het is gelukt met het programma enz. maar nog 1 vraagwaar staan nu precies die themas in mijn telefoon~? ken ze nergens vinden...
[ Voor 13% gewijzigd door visie op 15-10-2007 17:23 ]
Verwijderd
Heel vreemd! Bij mij werkte het zo wel.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:37:
ja de .thm files via bestandoverdracht er op gezet....er staan nu idd wel wat dingen in mijn telefoon niet onder themas maar gewoon bij bestandbeheer na beneden scrollen daar staat hel de lijst met de .thm bestanden....kan ze dan ook installeren maar krijg het ''officiele'' thema zoals op de plaatjes staat niet...mijn menu is gewoon zwart en bij sommige themas heeft hij wel de vallende balletjes bijv. maar het menu van de everchanging theme pakt hij neit...dan is het menu wat paars en de desktop zelf helemaal zwart....
hoe krijg je de themas die op het plaatje staan helemaal compleet met het eigen menu van het thema erop?
Werkt nog niet??Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:54:
oek gedaan, en dan weer alle .thm bestanden er op zette via bestandsoverdrachtg
[ Voor 18% gewijzigd door visie op 15-10-2007 18:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 28-01-2008 10:11 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]
Erg vreemd. Zou zo niet 1-2-3 kunnen zeggen wat er fout aan is. Namelijk de menu's van alle thema's zijn *.swf files. Deze moeten dus staan in \tpa\preset\system\desktop\flash\ Als deze op je telefoon worden gezet, zouden de thema files daar de desktop bestanden van daan moeten halen. Het is vreemd dat dit bij jou niet werkt. Werkt bijvoorbeeld DayandNight thema bij jou ook niet zoals het moet. Doen geen van allen het? En staan nu alle thema bestanden bij je bestandsbeheer in de map thema's?Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:03:
op de desktop zijn alle themas nu wel oke...violges mij.....alleen de menus (zoals ze op de plaatjes staan zijn nog niet zoals ze moeten zijn)
ik heb net via bestandsoverdracht uit de map user...die stond er nieuw gedownload ook bij bij tpa.rar...en heb die bestanden via bestandsoverdracht op me tel. gezet....maar bijv het menu van citybeat is op een rijtje...maar mijn menu is gewoon zwart met de simpele tekens....snap dat niet ??

[ Voor 8% gewijzigd door visie op 15-10-2007 18:28 ]
[ Voor 29% gewijzigd door zer0l op 15-10-2007 23:13 ]
In retrospect, it was inevitable
Verwijderd
Verwijderd
In retrospect, it was inevitable
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

[ Voor 70% gewijzigd door visie op 16-10-2007 18:05 . Reden: typo ]
Verwijderd
De oplossing kan zo simpel zijnVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:58:
Heb me map gewoon ook is XS++ genoemd en voila...alles staat er op haha...het kan makkelijk zijn maar je moet het even weten he...bedankt voor de info allemaal tandarts!! dank je wel de themas zijn vet!
komen er nog meer van die dingen of ??? ...
XS++ gaat alléén met USB-kabel. Niet met bluetooth.Focus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:47:
Hebben jullie xs++ toevallig ook aan de praat gekregen met bluetooth?
Hij zegt bij mij:
Attempting to open the interface..
Onderaan staat wel:
Port Opened ok!
hmmmm
Kijk op themes.modopo.comVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:54:
Misschien themas van de binnenkort uitkomende K850i ??
Verwijderd
Welke map heb je xs ++ genoemd? de upload map?Ik loop ook vast met dit proggie.Krijg helemaal niks te zien als ik op fx klik,helleppie...Welke versie hebben jullie gebuikt 1.6.8 Ik heb mijn S500i geflasht naar de W580i maar wil de everchanging graag weer aan de praat krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:58:
Heb me map gewoon ook is XS++ genoemd en voila...alles staat er op haha...het kan makkelijk zijn maar je moet het even weten he...bedankt voor de info allemaal tandarts!! dank je wel de themas zijn vet!
komen er nog meer van die dingen of ??? ...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 19:22 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 19:45 ]
Het is een prachtige gsm maar wat betreft de specs bijna gelijk aan de K770i die een stuk goedkoper is.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door rooie60 op 04-11-2007 17:45 ]
Heb inmiddels naar SE gemaild (en niet al te aardig!) dit is toch te gek voor woorden!Pelle schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:19:
Ik heb wel contact gehad met de winkel waar ik 'm vandaan had. En daar kan ik 'm inleveren voor reparatie. En dan ben je 'm 4 weken kwijt ofzo, en krijg je waarschijnlijk een paar weken daarna hetzelfde probleem
Maar SE mailen is misschien nog niet zo'n gek idee...
[ Voor 22% gewijzigd door rooie60 op 31-10-2007 00:43 ]
En met kerst krijg je sneeuwlokjes op je displayGhost81 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:55:
Wel grappig ik heb het Under Water theme van de T650 op m'n w880i zitten en ik krijg allemaal pompoenhalloween dingetjes zweven door m'n standby scherm... daar waar ook die vierkantjes op en neer springen.
Verwijderd
Verwijderd
Zal wel aan het standaard thema liggen,moet je andee nemen (geen flash) die van K800i en W880i passen ookVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:55:
Ik heb hem ook binnen gekregen vandaag. Was eerst even prutsen voordat ik de accu erin had maar toen kon het dan ook gaan gebeuren![]()
Wel even een vraagje. Weet iemand hoe ik het trillen kan uitzetten in de menus? Ik wordt er helemaal gek van.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 09:25 ]
Heb je zelf al moeite gedaan om te bellen of te kijken op hun site???koen schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:00:
issie nu al verkrijgbaar in de orange shop?
Verwijderd
Verwacht volgende week..............koen schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:00:
issie nu al verkrijgbaar in de orange shop?
ja, maar dat was de vraag nietrooie60 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:54:
[...]
Heb je zelf al moeite gedaan om te bellen of te kijken op hun site???
Verwijderd
screen protector? Hij heeft toch mineraal (krasvast) glas?? waarom dan een screenprotector, maar anders is het vast op e-bay te vinden.....LVGH schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:12:
Weet er iemand een geschikte screen protector voor de T650i? Iets wat vergelijkbaar is met het Invisible Shield dat ik naar volle tevredenheid gebruikt heb op mijn W810i.
Ik heb er niet het minste vertrouwen in dat het ook daadwerkelijk krasvrij blijft. Gebruikerservaringen lijken hier en daar ook al in die richting te wijzen. Het scherm is in elk geval heel snel vies en dat vind ik al irritant. Er blijven ook stofdeeltjes achter zitten, dat wil zeggen helemaal aan de onderkant tussen het glas en de behuizing.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:04:
[...]screen protector? Hij heeft toch mineraal (krasvast) glas?? waarom dan een screenprotector, maar anders is het vast op e-bay te vinden.....
Verwijderd
En als je nou een screenprotector neemt van brando? de W810 heeft ook een 1,9 inch schermpje. Op mijn W950 had ik er ook een van brando en die dingen zijn echt serieus goed. Bij smartphoneshop is hij te koop voor 9 euro.LVGH schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:29:
[...]
Ik heb er niet het minste vertrouwen in dat het ook daadwerkelijk krasvrij blijft. Gebruikerservaringen lijken hier en daar ook al in die richting te wijzen. Het scherm is in elk geval heel snel vies en dat vind ik al irritant. Er blijven ook stofdeeltjes achter zitten, dat wil zeggen helemaal aan de onderkant tussen het glas en de behuizing.
Veel protectors werken ook niet goed maar helaas heeft invisibleshield er nog geen
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq