Ok ok, iedereen wacht natuurlijk op een reactie waarom die er vandaag niet is. Problemen met de levering, wat anders.
Dinsdag is de dag van de waarheid en anders mag je me persoonlijk neer komen maaien.
Verwijderd
haha DaannO, ik hoop echt dat hij er dinsdag is....enne waarom ik zo lang op deze telefoon zit te wachten is als volgt....
De 6 punten die Pelle weergeeft is al punt 1 waarom ik hem zo graag wil......punt 2 is dat ik altijd samungs heb gehad en nu eens wat anders wil.....punt 3 is dat best lang heb zitten zoeken naar de opvolger van mijn d600 en ik uiteindelijk bij deze telefoon kwam als goede opvolger, als is de video opneemfunctie 30x minder....maarja ik wil gewoon wat anders en vind deze telfoon mooi en en strak dun dus vandaar.......als mijn vrienden de telefoon zien moeten ze zeggen WOW vette tellie! dus vandaar.....
De 6 punten die Pelle weergeeft is al punt 1 waarom ik hem zo graag wil......punt 2 is dat ik altijd samungs heb gehad en nu eens wat anders wil.....punt 3 is dat best lang heb zitten zoeken naar de opvolger van mijn d600 en ik uiteindelijk bij deze telefoon kwam als goede opvolger, als is de video opneemfunctie 30x minder....maarja ik wil gewoon wat anders en vind deze telfoon mooi en en strak dun dus vandaar.......als mijn vrienden de telefoon zien moeten ze zeggen WOW vette tellie! dus vandaar.....
Waarom kies je dan niet voor de W880i?Pelle schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:22:
- mooi
![]()
- dun
- degelijk (aluminium, krasvast display)
- geinige lichteffectjes (bijzaak, maar voegt wel wat toe)
- mooi
- mooi!!
![]()
Die is nog dunner, ook mooi en nog goedkoper ook.
Ik wil deze gsm overigens ook graag hebben hoor. Ik vind alleen dat deze gsmgewoonweg geen €400,- waard is. Die €100,- die ze er teveel voor vragen maakt me aan het twijfelen.
Ik ben met gsm's vaak een early adapter, maar deze keer wacht ik wel tot de prijs is gezakt
Wel dunner ja. Niet mooierbosaap22 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:09:
Waarom kies je dan niet voor de W880i?
Die is nog dunner, ook mooi en nog goedkoper ook.
dus het heeft geen zin om zaterdag naar de winkel te gaan maar pas volgende week dinsdag of woensdag?DaannO schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:26:
Ok ok, iedereen wacht natuurlijk op een reactie waarom die er vandaag niet is. Problemen met de levering, wat anders.Dinsdag is de dag van de waarheid en anders mag je me persoonlijk neer komen maaien.
Was net bij tfortelecom daar staat ie al in de computer voor €480 daar moet je dan nog ongeveer €40 a €50 euro vanafhalen zegt hij,komt neer op zon slordige €430 belachelijk.
Had vandaag binnen moeten zijn,maar was er niet.
Had vandaag binnen moeten zijn,maar was er niet.
wel een zeer stevige prijs voor deze telefoon. Op veel internet zaken zie je hm al staan met abbo en dan moet je bij een 2 jarig 20 euro abbo nog meer dan 100 bijbetalen
. Kan me niet voorstellen dat deze phone zoveel duurder is om te produceren dan de "gewone" k810 en w800. ik gaat dinsdag ffies kijken in de shops.
Ja voor de prijs heb je onderhand een symbian toestel! ik zou wel ens héél graag willen weten waarom deze zó duur is????
Ja via internet is het meestal goedkoper,bij kieskeurig.nl kan je de service van een online winkel bekijken,je typt T650 in en je ziet de sites die momenteel de goedkoopste zijn,klik op de sterren en bekijk hun service.Nomad schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:51:
2call heeft hem wat goedkoper zie ik net. Heb 2x iets bij ze gekocht, maar nooit iets met de telefoon gehad, dus qua service heb ik geen idee of ze goed zijn. Link
(maar nog niet op voorraad daar ofzo)
iemand al ergens een t650 gespot? Zou vandaag in de winkels moeten liggen
Verwijderd
Vandaag gespot in de belcompany in Amsterdam op de nieuwendijk. Zag er erg stijlvol uit (ook in het echt) vond hem iets dikker dan verwacht. Niet in m'n handen gehad of geinformeerd over prijs, aangezien ik niet veel tijd had. Maar wordt vrijwel zeker m'n volgende telefoon........
Verwijderd
Ik heb hem net besteld op 2call.nl de blauwe versie, ik hoefde bij een 2-jarige verlenging maar 29 euro bij te betalen (heb een Hi-50 abonnement) dus dat viel me reuze mee, in de winkel vertelden ze mij dat het rond de 130 euro bijbetalen zou zijn! Op andere sites moest ik btw wel meer betalen.
Belcompany mailde mij net dat ze verwachtten dat hij deze week uit zou komen maar dat de dag nog niet bekend was, vreemd dat hij in Amsterdam al lig dan!
Belcompany mailde mij net dat ze verwachtten dat hij deze week uit zou komen maar dat de dag nog niet bekend was, vreemd dat hij in Amsterdam al lig dan!
Naja, volgens mij ligt hij dus overal nuVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:03:
Ik heb hem net besteld op 2call.nl de blauwe versie, ik hoefde bij een 2-jarige verlenging maar 29 euro bij te betalen (heb een Hi-50 abonnement) dus dat viel me reuze mee, in de winkel vertelden ze mij dat het rond de 130 euro bijbetalen zou zijn! Op andere sites moest ik btw wel meer betalen.
ik heb hm binnen
Gehaald bij de "T for telecom" met 20 euro p/m telfort abbo + 120 euro bijbetalen. Is overigens de blauwe en ziet er zeer stijlvol uit. Ook met veel extra's zoals een mooie houder voor opladen, memorykaart van 256mb en handsfree set. Dit alles in mooie verpakking
Stond overigens niet in de winkel maar was net binnengekomen. Zal als ie opgelade is ff een en ander gaan testen. Vond sowieso het display erg helder al.
[ Voor 3% gewijzigd door PainkillA op 28-08-2007 16:51 ]
vind het nu in he echt nog stukke mooier dan p die afbeeldingen het menu werkt zeer snel alleen het hoofdmenu met wat kleine animaties gaat soms wat langzamer. Leuk is ook dat de kleur van het thema veranderd naargelang de tijd. Mijnn ingestelde thema had overdag een soort groenachtige kleur en snachts een donker blauwe wat wel leuk gedaan is. Heb eigelijk nog geen minpuntjes kunnen ontdekken want ook de besturing via de nieuwe knop in het midden gaat perfect.
De camera heeft ook behoorlijk wat instellingen maar ben er niet achter hoe ik het geluid uit kan zetten als je een foto maakt
De camera heeft ook behoorlijk wat instellingen maar ben er niet achter hoe ik het geluid uit kan zetten als je een foto maakt
* Pelle heeft vrijdagmiddag vrij
Dan moet ik er ook maar eens eentje gaan halen
Dan moet ik er ook maar eens eentje gaan halen
Volgens mij moet je dan de hele telefoon op 'Stil' zetten.PainkillA schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:00:
vind het nu in he echt nog stukke mooier dan p die afbeeldingen het menu werkt zeer snel alleen het hoofdmenu met wat kleine animaties gaat soms wat langzamer. Leuk is ook dat de kleur van het thema veranderd naargelang de tijd. Mijnn ingestelde thema had overdag een soort groenachtige kleur en snachts een donker blauwe wat wel leuk gedaan is. Heb eigelijk nog geen minpuntjes kunnen ontdekken want ook de besturing via de nieuwe knop in het midden gaat perfect.
Zijn er ook thema's zonder enig groen erin? Kun je die 'animaties' bij de menu's ook uitzetten? Wat ik daarvan gezien heb op plaatjes en filmpjes (van die cirkelende figuurtjes) vind ik ontzettend irritant.PainkillA schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:00:
ja er zijn er 4 standaard:
land : groenachtig en donker geel in menu's
under water: Vooral blauw tinten
Air; Soort paars achtig
blocks ofzo: zonder animatie achtig effecten en blauw achtig kleur.
Vind zelf die animaties het juist wat mooier maken zijn niet echt storend maar heel subtiel. Verschilt ook per theme
land : groenachtig en donker geel in menu's
under water: Vooral blauw tinten
Air; Soort paars achtig
blocks ofzo: zonder animatie achtig effecten en blauw achtig kleur.
Vind zelf die animaties het juist wat mooier maken zijn niet echt storend maar heel subtiel. Verschilt ook per theme
[ Voor 3% gewijzigd door PainkillA op 29-08-2007 12:41 ]
Verwijderd
Ik krijg hem waarsch morgen binnen, ben momenteel een paar dagen vrij dus alle tijd om hem helemaal te ontdekken en uit te proberen, ben echt benieuwd want wacht al erg lang op deze telefoon!!!
Tfortelecom €459 en belcompany €499 aangezien the phonehouse altijd de duurste is (simlockvrij) zal het wel vet boven de €500 zijn.
Maar goed het zij zo.Ik wacht nog wel n maand of 2.
Echt te belachelijk voor zo'n telefoon.rooie60 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:09:
Tfortelecom €459 en belcompany €499 aangezien the phonehouse altijd de duurste is (simlockvrij) zal het wel vet boven de €500 zijn.
nouja met een 2 jarig 20 euro abbo hoef je maar 100 euro bij te betalen, wat ik zelf nog wel vind meevallen. Maar dan heb je ook wat. Kan rustig zeggen dt dit De mooiste telefoon is die in de winkels ligt, alles eraan is gewoon kwaliteit en de specs zijn meer dan goed.
Je begrijpt dat in de 20 euro die je per jaar betaald (24 * 20 = 480) een groot gedeelte van de prijs van je telefoon zit. Zo moet je het dan ook niet vergelijken.PainkillA schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:17:
nouja met een 2 jarig 20 euro abbo hoef je maar 100 euro bij te betalen, wat ik zelf nog wel vind meevallen. Maar dan heb je ook wat. Kan rustig zeggen dt dit De mooiste telefoon is die in de winkels ligt, alles eraan is gewoon kwaliteit en de specs zijn meer dan goed.
Je kunt beter uitgaan van de losse verkoopprijs. Dat doen de providers ook als ze berekenen wat je moet bijbetalen.
Maargoed, €500,- blijft (naar mijn mening) gewoon te veel. Overigens zijn de meeste SE gsm's kwalitatief erg goed en qua functies hoogstaand. De SE W950i mag je toch ook zeker een high-end gsm noemen met een 2.6" touchscreen scherm, 4 gig intern en een Symbian OS en kost maar €269,- (los)
Nu is dat al wel een model van eind 2006, dus niet helemaal eerlijk om te vergelijken.....
€500,- is gewoon te veel voor dit toetsel en daar blijf ik bij.
pricewatch: Sony-Ericsson T650iLVGH schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:52:
500 euro is inderdaad teveel, net als de 380 die het toestel nu ongeveer kost
Idd, nog te veel....
Verwijderd
Heey
,
ik volg dit topic al een tijdje en kan sinds kort mijn abbo ook verlengen. Nu zit ik alleen met een dilema. Mijn huidige telefoon is een Sony Ericsson W800i en ben opzoek naar waardige vervanger. De T650 lijkt mij een goeie keus, betere camera (3.2megapixel) sterke behuizing en een mooi groot display.
Maar aangezien ik mijn telefoon ook als mijn ipodje beschouw zit ik te twijfelen. In het 4de kwartaal komt namelijk ook de W910 uit. Deze heeft ook mooie looks, groot display en meer walkman mogelijkheden, alleen camera is slechter (2 megapixel en mist ook de autofocus).
Daarom vroeg ik me af of iemand (die al in bezit is van een T650) foto's bij daglicht en nacht (met fliterstje) zou willen maken en een filmpje. Op deze manier kan ik kijken of de kwaliteit dus danig omhoog is gegaan om toch te overwegen de walkman functies links te laten liggen en te kiezen voor een telefoon met betere camera mogelijkheden.
Alvast bedankt
ik volg dit topic al een tijdje en kan sinds kort mijn abbo ook verlengen. Nu zit ik alleen met een dilema. Mijn huidige telefoon is een Sony Ericsson W800i en ben opzoek naar waardige vervanger. De T650 lijkt mij een goeie keus, betere camera (3.2megapixel) sterke behuizing en een mooi groot display.
Maar aangezien ik mijn telefoon ook als mijn ipodje beschouw zit ik te twijfelen. In het 4de kwartaal komt namelijk ook de W910 uit. Deze heeft ook mooie looks, groot display en meer walkman mogelijkheden, alleen camera is slechter (2 megapixel en mist ook de autofocus).
Daarom vroeg ik me af of iemand (die al in bezit is van een T650) foto's bij daglicht en nacht (met fliterstje) zou willen maken en een filmpje. Op deze manier kan ik kijken of de kwaliteit dus danig omhoog is gegaan om toch te overwegen de walkman functies links te laten liggen en te kiezen voor een telefoon met betere camera mogelijkheden.
Alvast bedankt
ik zal probere binnekort ff 2 foto's en mischien een filmpje te maken
Verwijderd
Okay bedankt, ben benieuwdPainkillA schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:15:
ik zal probere binnekort ff 2 foto's en mischien een filmpje te maken
Zo, eindelijk heb ik er ook een.
Zat erg te tweifelen tussen de T650i en de W880i. Maar de 3.2 MP en flits hebben bij mij de doorslag gegeven. Ik heb een Orange Music €35 met 1 1/2 jaar, en moest €80,- bij betalen. Vond ik zeer netjes.
Heb er vandaag al een beetje mee zitten spelen en ben tot nu toe erg tevreden. Wat me op viel: Hij is Top-zwaar. Geen probleem, maar je merkt het een klein beetje. Verder is de verlichting van het toetsenbord echt super!!
Nadeel is toch echt de video kwaliteit. QCIF (176 x 144 pixels) Echt belaberd, maar daar heb ik hem niet voor gekocht
Verder voor mensen met Orange: TV-kijken kan niet... Het kan alleen met de Orange goed gekeurde telefoons:http://www.orange.nl/mobiel/umts/instellingen/
Jammer maar helaas
Zat erg te tweifelen tussen de T650i en de W880i. Maar de 3.2 MP en flits hebben bij mij de doorslag gegeven. Ik heb een Orange Music €35 met 1 1/2 jaar, en moest €80,- bij betalen. Vond ik zeer netjes.
Heb er vandaag al een beetje mee zitten spelen en ben tot nu toe erg tevreden. Wat me op viel: Hij is Top-zwaar. Geen probleem, maar je merkt het een klein beetje. Verder is de verlichting van het toetsenbord echt super!!
Nadeel is toch echt de video kwaliteit. QCIF (176 x 144 pixels) Echt belaberd, maar daar heb ik hem niet voor gekocht
Verder voor mensen met Orange: TV-kijken kan niet... Het kan alleen met de Orange goed gekeurde telefoons:http://www.orange.nl/mobiel/umts/instellingen/
Jammer maar helaas
De K810i staat wel op de orange siteMarcoC schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:15:
Met de K810i kan het wel, dan moet het met de T650i ook werken zou je denken.
Tja, wat niet kan, maar je hebt dan zowel een gat in je body waardoor je electronica bloot ligt en de kans is natuurlijk groot dat je teveel meeneemt/stuk maakt. Kortom, als je het echt van plan bent, kijk dan even naar wat andere phones, want dan is deze misschien niet voor jouLVGH schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:03:
Denk je dat het mogelijk is om dat camera-uitstulpsel eruit te slopen? (serieuze vraag!)
Nou, gisteren avond telefoon geheel opgeladen. Vanmiddag viel ie uit omdat batterij leeg was
Vreemd. Ik heb dus wel UMTS aan staan en beelscherm op 100%. Maar nog geen dag standby lijkt me niet goed... Vanavond maar weer eens proberen.
Die accu moet een paar keer goed opgeladen en leeggetrokken worden. Pas dan komt ie tot zijn maximale vermogen. Je zult zien dat je de tweede ronde al een stuk langer met de accu doet.visie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:12:
Nou, gisteren avond telefoon geheel opgeladen. Vanmiddag viel ie uit omdat batterij leeg wasVreemd. Ik heb dus wel UMTS aan staan en beelscherm op 100%. Maar nog geen dag standby lijkt me niet goed... Vanavond maar weer eens proberen.
Jep, hij moet inderdaad een paar keer opgeladen worden. Hij doet het al beter!bosaap22 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 08:16:
[...]
Die accu moet een paar keer goed opgeladen en leeggetrokken worden. Pas dan komt ie tot zijn maximale vermogen. Je zult zien dat je de tweede ronde al een stuk langer met de accu doet.
Voor mensen die interesse hebben hoe de binnenkant er uit ziet: https://fjallfoss.fcc.gov...=822109&native_or_pdf=pdf
Verwijderd
Heeft iemand al deze telefoon getest met een 2 GB of 4 GB kaartje?
Ik ben van plan om deze telefoon aan te schaffen. Alleen wil ik wel meer dan 1 GB opslag hebben.
Ik ben van plan om deze telefoon aan te schaffen. Alleen wil ik wel meer dan 1 GB opslag hebben.
Verwijderd
Ik heb 2 vraagjes voor de mensen die er al 1 hebben.
1. Hoe is de firmware van dit toestel? Buggy en langzaam of gewoon goed?
2. Heeft iemand al muziek geluisterd via een HBH-DS970 headset? Zoja werkt dit een beetje fatsoenlijk of niet?
Ik zit sterk te twijfelen om deze als opvolger van mijn w950 te nemen. Heb alleen geen zin om weer een half jaar met een buggy telefoon te zitten...
1. Hoe is de firmware van dit toestel? Buggy en langzaam of gewoon goed?
2. Heeft iemand al muziek geluisterd via een HBH-DS970 headset? Zoja werkt dit een beetje fatsoenlijk of niet?
Ik zit sterk te twijfelen om deze als opvolger van mijn w950 te nemen. Heb alleen geen zin om weer een half jaar met een buggy telefoon te zitten...
@PaultjeBosvelt:
De telefoon support M2, en dat gaat tot 8GB tot nu toe!
@hansbargeman:
1: Prima te doen! Met flash theme gaat het hoofdmenu iets trager, maar met een gedownload theme super snel. Nog geen bugs kunnen ontdekken.
2: Helaas, kan je er niet mee helpen. Geluidskwaliteit met bijgeleverde oortjes is prima!
@hansbargeman:
1: Prima te doen! Met flash theme gaat het hoofdmenu iets trager, maar met een gedownload theme super snel. Nog geen bugs kunnen ontdekken.
2: Helaas, kan je er niet mee helpen. Geluidskwaliteit met bijgeleverde oortjes is prima!
Verwijderd
Met puntje 1 ben ik al erg blij. Over die M2 kaartjes, er staat op de site van SE dat hij tot 1GB ondersteunt. Daarom zal de vraag ook wel gesteld zijn.visie schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:51:
@PaultjeBosvelt:
@hansbargeman:
Ik heb 'm vrijdag ook maar besteld, bij telecomadvies.nl.
Met een (2 jarig) Hi 25 + eindeloos online abo (= bij elkaar 30 euro / mnd) hoefde ik maar € 4 bij te betalen.
Ik was eerst even bij Belcompany, maar daar moest ik bij een Hi 40 zelfs nog € 100 bijleggen. Pech voor Belcompany dus
Ik hoop dat 'ie morgen binnenkomt!
Met een (2 jarig) Hi 25 + eindeloos online abo (= bij elkaar 30 euro / mnd) hoefde ik maar € 4 bij te betalen.
Ik was eerst even bij Belcompany, maar daar moest ik bij een Hi 40 zelfs nog € 100 bijleggen. Pech voor Belcompany dus
Verwijderd
tandarts:
waar kiun je gratis themes downloaden en hoe doe je dat precies??? en zijn er mooie, vergelijkbare themas als die van op de telefoon zelf?
waar kiun je gratis themes downloaden en hoe doe je dat precies??? en zijn er mooie, vergelijkbare themas als die van op de telefoon zelf?
Telecomadvies is BelCompany, je kunt dus voor garantie ook terecht in de winkelPelle schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:01:
Ik heb 'm vrijdag ook maar besteld, bij telecomadvies.nl.
Ja?DaannO schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:13:
Telecomadvies is BelCompany, je kunt dus voor garantie ook terecht in de winkel
Rotfl @ prijsverschil dan
@kwakie
Alle themes van SE toestelen met een 240x320 reolutie kun je gebruiken. Op de SE site zelf staan een paar mooie. Andere mooie staan te vinden op:
http://www.myk810.lasyk.net/ of
http://gallery.mobile9.co...csson-k800k800i-themes/1/
Alle themes van SE toestelen met een 240x320 reolutie kun je gebruiken. Op de SE site zelf staan een paar mooie. Andere mooie staan te vinden op:
http://www.myk810.lasyk.net/ of
http://gallery.mobile9.co...csson-k800k800i-themes/1/
Weet iemand of het irritante trillen bij scrollen door het menu ook uit kan? Want dat is echt heel vervelend en ik heb geen menu-optie kunnen vinden.
ja ergens zit optie trillen geloof bij algemeene settings of anders geluid die zet je dan op "alleen bij Stil"
Ik heb 'm sinds gisteren binnen, en ik moet zeggen: erg onder de indruk
Jongens? hoe zijn de foto's zijn ze net zo mooi als de K800i?
Bedankt voor de foto's. Je vraagt je toch af waarom iedereen zo'n waarde hecht aan een camera in z'n telefoon. Het hele design van deze T650i wordt ontsierd door die lompe lens en waarvoor? Voor een bak ruis..
Ik neig meer en meer naar de goedkopere en plattere LG KE770, kan alleen nergens vinden wanneer die uit zou moeten komen..
Ik neig meer en meer naar de goedkopere en plattere LG KE770, kan alleen nergens vinden wanneer die uit zou moeten komen..
Verwijderd
vind de bak ruis wel meevallen, maar ja dat zal ik wel zijn.
Ik kan LG afraden, ik werk in een telefoonshop en de toestellen die we het meeste terugkrijgen voor reparatie zijn LG's
Ik ga toch nog steeds voor de T650, vind het een leuk cameraatje voor erbij, zal er geen fotoshoots mee gaan maken
Ik kan LG afraden, ik werk in een telefoonshop en de toestellen die we het meeste terugkrijgen voor reparatie zijn LG's
Ik ga toch nog steeds voor de T650, vind het een leuk cameraatje voor erbij, zal er geen fotoshoots mee gaan maken
Idd, bak ruis valt heel erg mee. En er zal toch wel, net zoals de k750i/w800i en k800i een Super Camera driver komen voor nog mooiere foto's. Maar wilde een strakke, dunne en flashy mobiel. En das deze!!Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:49:
En TV kijken in de trein is helemaal gaaf!
Verwijderd
Kijk je TV via Orange world TV of music abbo? Ben benieuwd of dat werkt namelijk, wil het ook gaan nemen.visie schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:06:
[...]
Idd, bak ruis valt heel erg mee. En er zal toch wel, net zoals de k750i/w800i en k800i een Super Camera driver komen voor nog mooiere foto's. Maar wilde een strakke, dunne en flashy mobiel. En das deze!!
En TV kijken in de trein is helemaal gaaf!
Iid ook ik wilde vorig jaar de slider LG kopen(kan ff niet op modelnaam komen) werd mij dus ook afgeraden,komen erg vaak terug!Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:49:
Ik vind de fotos niet lelijk,maar tegen de K800i kunnen ze niet op
Voor mooie foto's heb ik 3 digicams (2 compact & 1 dslr). Voor op een telefoon vind ik het echt bijzaak. En mocht je toch iets op de foto willen zetten, dan is de kwaliteit echt wel voldoende voor een 10x15 printje.
Verwijderd
at tandarts:
hoe stel je in dat je een foto neemt met tegenlicht? ken dat nog niet echt vinden...is wel belangrijke optie vind ik zo....(ben in het bezig van een t650 blauw) en ja...stijlvolle topper hoor!!
hoe stel je in dat je een foto neemt met tegenlicht? ken dat nog niet echt vinden...is wel belangrijke optie vind ik zo....(ben in het bezig van een t650 blauw) en ja...stijlvolle topper hoor!!
ehm als je ff ietsje terug had gelezen had je kunnen zien dat een aantal mensen hem heeft en hij sinds vorige week dinsdag in de winkels lag.LVGH schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:16:
Iemand enig idee wanneer deze uitkomt?
[afbeelding]
Ik hoop snel want die ziet er wel erg mooi uitLVGH schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:16:
Iemand enig idee wanneer deze uitkomt?
[afbeelding]
Zijn jullie kleurenblind?PainkillA schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:44:
[...]
ehm als je ff ietsje terug had gelezen had je kunnen zien dat een aantal mensen hem heeft en hij sinds vorige week dinsdag in de winkels lag.
@ wariepjij:
Ik heb Orange Music, en in dat abbo zit het er gratis bij. Het werkt wel goed. In groot scherm, verticaal, kan je de ondertiteling net niet lezen. Tis 3GP dus wel verlies van kwaliteit, maar ik vind het goed te doen. En het is leuk voor in de trein
@kwakie:
Gewoon in normale modus, of anders de lichtmeting op Spot zetten. Maakt met tegenlicht prima foto's.
@LVGH:
Over de zwarte is nog niks bekend. Zal vanzelf wel komen. En anders op esato.com volgen. Daar staat het vaak het eerste op.
Ik heb Orange Music, en in dat abbo zit het er gratis bij. Het werkt wel goed. In groot scherm, verticaal, kan je de ondertiteling net niet lezen. Tis 3GP dus wel verlies van kwaliteit, maar ik vind het goed te doen. En het is leuk voor in de trein
@kwakie:
Gewoon in normale modus, of anders de lichtmeting op Spot zetten. Maakt met tegenlicht prima foto's.
@LVGH:
Over de zwarte is nog niks bekend. Zal vanzelf wel komen. En anders op esato.com volgen. Daar staat het vaak het eerste op.
Is er al iemand die live foto's heeft gemaakt van deze foon?
Reclame/promotie foto's zeggen me niet zo heel veel.
Ik wil gewoon amateurpica's
Zonder photoshop-en kleurcorrecties
Ik wil gewoon amateurpica's
[ Voor 10% gewijzigd door bosaap22 op 07-09-2007 11:32 ]
hehe ja heb er een van mn kat voor de liefhebbers
Eentje uit m'n zolderraam:bosaap22 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:31:
Is er al iemand die live foto's heeft gemaakt van deze foon?
Ik wil gewoon amateurpica'sZonder photoshop-en kleurcorrecties

(klik voor origineel)
Passen de thema's van de K800i ook op de T650I? ik heb de T650i nog niet anders had k zelf al wel geprobeerd.
Ik heb nl alle thema's nog van de K800i,zou makkelijk zijn,neem aan dat ze passen.
Ik heb nl alle thema's nog van de K800i,zou makkelijk zijn,neem aan dat ze passen.
Yepz, dat past. Heb er gister ook een aantal geinstalleerd
Verwijderd
Hey,
Zou iemand misschien ook een filmpje willen maken met de T650, heb nu zelf een W800i , maar filmpjes vind ik nogal bagger, hoop dat het bij de T650 beter is geworden
Zou iemand misschien ook een filmpje willen maken met de T650, heb nu zelf een W800i , maar filmpjes vind ik nogal bagger, hoop dat het bij de T650 beter is geworden
Is het bij deze telefoon mogelijk om in 1 oogopslag te zien of je een smsje hebt ontvangen of een gesprek hebt gemist zonder op een knop te drukken?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Ben ik ook benieuwd naar, of het hetzelfde is als bij de k750i dat je in je standby scherm kan zien wat er is gebeurt (missed call of sms gekregen) Vond ik altijd erg handig, m'n p990 heeft het niet en ben er nog steeds niet gewend aan.Laguna schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:46:
Is het bij deze telefoon mogelijk om in 1 oogopslag te zien of je een smsje hebt ontvangen of een gesprek hebt gemist zonder op een knop te drukken?
Moet je message reminder op je P990 zetten (heb ik op mijn P1i werkt prima) om de 5 minuten waarschuwt ieVerwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:50:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar, of het hetzelfde is als bij de k750i dat je in je standby scherm kan zien wat er is gebeurt (missed call of sms gekregen) Vond ik altijd erg handig, m'n p990 heeft het niet en ben er nog steeds niet gewend aan.
Verwijderd
Is er al iets meer bekend over themas zoals die in de telefoon staan, dat ook echt het keypad mee beweeegt? zijn er daar nieuwe themas van bijvoorbeeld? op de SE site heb je er ook verschillende maar die bewegen niet mee met het keypad? Iemand die daar meer over weeT?
Mijn zus heeft de groene nu een uurtje of 2 binnen en ze maakt net een foto. Wist die vervolgens met de "c toets" en sindsdien geeft de camera geen beeld meer. Als je naar de instellingen gaat en één maal naar rechts drukt springt die er automatisch twee naar rechts. Heel vreemd en alleen in de camera.
Iemand hier al mee bekend? Ze hangt iig nu aan de telefoon met de helpdesk.
Iemand hier al mee bekend? Ze hangt iig nu aan de telefoon met de helpdesk.
Verdorie ik twijfel tusen de groene of de blauwe,ben helemaal gek van blauw,maar hij is wel érg donkerblauw (D900 blauw) op internet staat ie meestal lichter afgebeeld.
De groene hebben ze niet in de bekende winkels,dus kan niet zien hoe dat eruit ziet in het echt,op internet gsm shops staat ie wel,maar zal ook wel lichter zijn dan in het echt.
Heeft iemand de groene en kan hij/zij zeggen hoe die in het echt is? aub
De groene hebben ze niet in de bekende winkels,dus kan niet zien hoe dat eruit ziet in het echt,op internet gsm shops staat ie wel,maar zal ook wel lichter zijn dan in het echt.
Heeft iemand de groene en kan hij/zij zeggen hoe die in het echt is? aub
ik vind het eigenlijk fijner als er gewoon de hele tijd een lampje brandt of knippert bij een gemiste oproep. Dat icoontje in standby zie je alleen als je bewust kijkt. Hoe is dit bij de T650 geregeld?Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:50:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar, of het hetzelfde is als bij de k750i dat je in je standby scherm kan zien wat er is gebeurt (missed call of sms gekregen) Vond ik altijd erg handig, m'n p990 heeft het niet en ben er nog steeds niet gewend aan.
Vorige week donderdag ook gezwicht voor deze T650i. Na een jaar de W700i en daarvoor een ramp met een MDA Vario (prachtige PDA, kl*te telefoon) dus weer SonyEricsson. Alternatieven waren óf nóg veel duurder (N95, LG Prada), of niet vertrouwd (HTC Touch niet voor mij na het MDA VArio debacle), of minder mooi (de rest).
Deze ziet er gewoon goed uit en het beeldscherm is een wereld van verschil als je van een W700i af komt. Wel is hij veel te duur (€55 met 2jr Hi 25). Helaas ben ik die gek die hem koopt en deze prijs dus hoog houdt...
Werkt prima, batterij is nog wat snel leeg. Gisterenavond ~uur of 11 was na een hele dag nog +50% batterij over, vanochtend was hij ineens uit (leeg). Volgens de berichten hier moet dat na een paar keer laden beter worden. Daar wachten we dus nog maar even op.
De sync software is wel beter geworden, ook hoef ik nu niet meer handmatig sync te starten, maar nog wat 'bestaande' euveltjes overgebleven, misschien dat iemand een oplossing weet?
Deze ziet er gewoon goed uit en het beeldscherm is een wereld van verschil als je van een W700i af komt. Wel is hij veel te duur (€55 met 2jr Hi 25). Helaas ben ik die gek die hem koopt en deze prijs dus hoog houdt...
Werkt prima, batterij is nog wat snel leeg. Gisterenavond ~uur of 11 was na een hele dag nog +50% batterij over, vanochtend was hij ineens uit (leeg). Volgens de berichten hier moet dat na een paar keer laden beter worden. Daar wachten we dus nog maar even op.
De sync software is wel beter geworden, ook hoef ik nu niet meer handmatig sync te starten, maar nog wat 'bestaande' euveltjes overgebleven, misschien dat iemand een oplossing weet?
- bij het ontvangen van e-mail (push) geen geluid (dat lukt), maar hij trilt wel. Kan dat ook ergens uitgezet worden?
- bij het aansluiten van de USB kabel vraagtie standaard om drie opties, kan ik automatisch voor een optie kiezen? (telefoon modus)
- de bijgeleverde USB kabel laadt niet, de USB kabel van de W700i laadt wel? Communicatie kukt bij beiden. Blijkbaar twee verschillende kabels?
Batterij wordt steeds beter. Eerst 24 uur, toen 48 uur, en vorige week trok ik al 96 uur. En dat alles met regelmatig bellen en smsen, foto's maken, spelletjes doen etc.
Op GSM helpdesk staat dat ie vanaf vandaag in de winkels ligt?? in beide kleuren? nou hij ligt al 2 weken in de winkels,en ik kan alleen blauw vinden.
Hoop dat het hier nu wat drukker wordt,vind het nog matig voor zon mooie gsm.
Hoop dat het hier nu wat drukker wordt,vind het nog matig voor zon mooie gsm.
Inmiddels ook trotse eigenaar van deze GSM.
Vanmiddag is even wat dingen uittestten en programmas op mijn laptop zetten.
Vanmiddag is even wat dingen uittestten en programmas op mijn laptop zetten.
In retrospect, it was inevitable
Vertel ons wat je er van vind,als je klaar bent.
Hoe goed is de batterij/lader?
Ik heb nog wat kabels liggen van de W700i:
Andere ervaringen?
Ik heb nog wat kabels liggen van de W700i:
- Met de W700i USB kabel laadt hij wel op (symbool), maar lijkt het laden niet helemaal goed te gaan. Hij komt niet verder dan ~84%
- Met de T650i USB kabel laadt hij niet op. Deze kan alleen maar laden door op de bijgeleverde lader geprikt te worden ??
- Afgelopen zaterdag was hij na een tijdje spelen ineens leeg (ging mij wat snel...)
- Laden ging gisteren naar 100% (bijgeleverde snellader), vandaag lang 'redelijk vol' en nu ineens 'redelijk leeg'. Ik zal eens percentages bijhouden.
Andere ervaringen?
Iemand de zwarte al ergens gespot? Ik las hier en daar dat de kleur van de navigatietoets snel afbladdert, dit probleem zou met de zwarte wellicht minder zijn aangezien die toets daar metaalkleurig is..
Denk dat ie op de zwarte versie gewoon metaal is,op blauw en groen zit er lagje op.LVGH schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:13:
Iemand de zwarte al ergens gespot? Ik las hier en daar dat de kleur van de navigatietoets snel afbladdert, dit probleem zou met de zwarte wellicht minder zijn aangezien die toets daar metaalkleurig is..
Las op esato forum dat er ook iemand last van had.
Ja op internet centralpoint bvVerwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:33:
de groene al te krijgen?
Bij mij is er ook iets afgebladderd ja, maar dat kwam vooral doordat ik 'm op de radiator had laten stuiterenLVGH schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:13:
Ik las hier en daar dat de kleur van de navigatietoets snel afbladdert, dit probleem zou met de zwarte wellicht minder zijn aangezien die toets daar metaalkleurig is..
Iemand iets bekend van raar licht doorschijnsel onderin scherm?? las ik op n forum?
Onderin beeldscherm links naar midden een wat wittere doorschijnende vlek???
Als wat ik zag waar is dan zijn die daar op dat forum erg dom,zat op mobile88.com en zag een T650i foto met thema en wat zag in onderin links?lichte opschijnende vlek........
Als wat ik zag waar is dan zijn die daar op dat forum erg dom,zat op mobile88.com en zag een T650i foto met thema en wat zag in onderin links?lichte opschijnende vlek........
[ Voor 35% gewijzigd door rooie60 op 28-09-2007 18:14 ]
Dat laaste kan ik niet helemaal volgen...rooie60 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:46:
Iemand iets bekend van raar licht doorschijnsel onderin scherm?? las ik op n forum?
Maare antwoord op je vraag:
De telefoon heeft een geharde glaslaag op het beeldscherm. Dit zorgt er voor dat het (bijna) niet te bekrassen is. Maar het nadeel is dat als er licht op een glasplaat valt de randen ervan ook licht weerkaartsen, wat dus voor een soort lichtvlek zorgt. Dit is heel klein maar niks aan te doen...
Dit bedoel je toch?? :
Nee dat bedoelde ik niet maar wel goed dat je het zegt nu,dan weet ik volgende wk als de mijne komt dat het normaal is
Nee op het forum bedoelde ze een grote lichte opschjnende vlek,beginnend links onderin en zon 1,5 cm naar boven.
Maar hoort dus gewoon als je het mij vraagt in het thema......
Nee op het forum bedoelde ze een grote lichte opschjnende vlek,beginnend links onderin en zon 1,5 cm naar boven.
Maar hoort dus gewoon als je het mij vraagt in het thema......