Mijn Radeon 9800 Pro heeft het helaas begeven
Kreeg allemaal artefacten in beeld (eerst ingame daarna ook op de windows desktop)
Moet nog ff kijken of er nog garantie op zit, want las in dit topic dat Ati zelf 3 jaar garantie op z'n kaarten geeft
Ati Radeon 9800 Pro spikkels in beeld
Mijn vraag is echter wat een goede vervangende kaart is voor mijn systeem.
Specs:
Pentium IV 3 GHz
1024 MB Ram
Asus P4P800 Deluxe
Het moet iig een AGP kaart zijn, omdat ik geen PCI-e slot heb.
Speel regelmatig een shooter, zoals Fear en Half-Life 2 (neem genoegen met medium detail op een aanvaardbare resolutie (1280*1024))
Maar welke kaart komt om in aanmerking om dat te doen, want al die oude kaarten worden niet meer vermeld in de VGA Charts bij Tom's Hardware
http://www23.tomshardware...=740&model2=722&chart=318
Dus samenvattend zijn mijn eisen
- Kaart die beetje op de toekomst is gericht en hedendaagse shooters soepel draait
- Max. 150 Euro
- Geen overkill voor mijn systeem (heb je niks aan)
Of kan ik beter een 2e hands op de kop tikken, zodat ik een snellere kaart kan kopen?
Alvast bedankt voor jullie advies!
Kreeg allemaal artefacten in beeld (eerst ingame daarna ook op de windows desktop)
Moet nog ff kijken of er nog garantie op zit, want las in dit topic dat Ati zelf 3 jaar garantie op z'n kaarten geeft
Ati Radeon 9800 Pro spikkels in beeld
Mijn vraag is echter wat een goede vervangende kaart is voor mijn systeem.
Specs:
Pentium IV 3 GHz
1024 MB Ram
Asus P4P800 Deluxe
Het moet iig een AGP kaart zijn, omdat ik geen PCI-e slot heb.
Speel regelmatig een shooter, zoals Fear en Half-Life 2 (neem genoegen met medium detail op een aanvaardbare resolutie (1280*1024))
Maar welke kaart komt om in aanmerking om dat te doen, want al die oude kaarten worden niet meer vermeld in de VGA Charts bij Tom's Hardware
http://www23.tomshardware...=740&model2=722&chart=318
Dus samenvattend zijn mijn eisen
- Kaart die beetje op de toekomst is gericht en hedendaagse shooters soepel draait
- Max. 150 Euro
- Geen overkill voor mijn systeem (heb je niks aan)
Of kan ik beter een 2e hands op de kop tikken, zodat ik een snellere kaart kan kopen?
Alvast bedankt voor jullie advies!
hetesaus