Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 231122
Ja maar dat wordt nou nét lastig als hij aan het verdedigen is.Anoniem: 231122 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:44:
Ja, je kan hem ook out-microen met een paar van die snelle voertuigen sry weet de naam niet meer. Dat je zo rondjes om hem gaat draaien.
Dan moet je eerst langs de supplydepots, bunkers, siegetanks en ander materiaal voordat je hem eruit kan micro'en.
Hij ziet er voor mij uit als een siegeunit, en ik denk dat zijn normale schot geen splashdamage heeft waardoor je hem in standaar melee relatief makkelijk moet kunnen pakken.
In dat filmpje werd hij eruit gemicro'd maar dat was volgens mij puur ter demonstratie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
BTW, er zijn geruchten dat hij uiteindelijk gaat beta-testen voor SC2 na de Shinhan ProLeague. Kzou wel wat aardige SC2 Terran micro action willen zien met hem
Ik ben trouwens nog een grote noob wat sc betreft.
[ Voor 5% gewijzigd door MegamanXZero op 09-11-2007 18:29 ]
Achja met alle spellen is het 1e deel vaak het meest legendarisch en dus het beste...Maar SC verdient gewoon een opvolger, al zou die 2 x zo slecht zijn! Dan zal het nog de beste RTS zijn van nu, want ik wil echt graag weer een RTS spelen maar er is gewoon weinig! CoH en W3 zijn aardig...MegamanXZero schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:27:
SC2's gameplay zal nooit beter worden dan die van SC. Dat kan ik al 100% met zekerheid zeggen, ook al is Blizzard een goede developer, iets zegt mij toch dat de meest perfect gebalanceerde game niet zijn legacy zal overdragen aan zijn opvolger.
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Dune en DuneII (oke oke ze lijken wel niet op elkaarTrailBlazer schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:50:
Volgens mij is DiabloII toch net even iets legendarischer dan DiabloI. Ook zitten er in SC I wel schoonheidsfoutjes en dingen die verbeterd kunnen worden. Balancing zijn ze gewoon extreem goed in altijd en zal ook zeker goed komen bij SC2. WCIII was ook prima gebalanceerd mischien iet jou game maarwel goed gebalnceerd.
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Waar ik wel bang voor ben zijn alle toegevoegde opties.. Wordt dit niet teveel van het goede? Ik zag een aantal manieren om de economie van een tegenstander in 1 klap te vernietigen, en dat is vaak de doodsteek in SC.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Wat voor manieren dan?paradoXical schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:43:
Ik denk dat SC2 helemaal de bom wordt.
Waar ik wel bang voor ben zijn alle toegevoegde opties.. Wordt dit niet teveel van het goede? Ik zag een aantal manieren om de economie van een tegenstander in 1 klap te vernietigen, en dat is vaak de doodsteek in SC.
Bedoel je reapers en dat soort tuig? Die zal je inderdaad tegen moeten houden.
Maar ik denk ook dat je resources echt niet altijd zo makkelijk te bereiken zijn hoor, nu wel in de maps om een demo te kunnen geven.
En normaal heb je zat expansions dus kan je er best een missen.
Of je doet het gewoon terug.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bedankt, dit heeft me iig op het goede pad gezet. Na wat rond poken in de code van de webpagina zelf ontdekte ik welke url ik nodig had.Semyon schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:21:
[...]
Geen idee, heb nooit een rss feed gezien, een google levert alleen dit op... is dit wat je zoekt?
http://www.starcraft2.com/strings/en_us/strings.xml
http://www.starcraft2.com/strings/en_us/rss.xml
Opera slikt het en ik kan weer genieten van een berichtje elke keer dat er updates zijn
Mja het zal de kwaliteit ten goede komen, toch vind ik dat het hoog tijd is na zo'n 10 jaar voor een 2e deel
Ik ben bang dat als ik online ga te vaak geownt wordt... Met cnc3 viel het nog wel mee. Als je de buildorders kende en het spel al een tijd speelt online, dan zal het verschil tussen jouw en een top ranked speler niet erg veel uitmaken. Ik heb vaak tegen een top 20 speler van de wereld gespeeld en net verloren of zoiets.
Maar met starcraft is het zo (ik weet het niet zkr ik speelde starcraft niet zo veel ben overgestapt van cnc3 naar sc2 hopelijk) dat er (koreaanse) spelers zijn die het spel zo lang hebben gespeeld dat ze de micro enzo helemaal geperfectioneerd hebben en dat het verschil tussen jouw en hun zooo groot is dat je gwn standaard 100 van de 100 keer geownt wordt...
Aan de videos van starcraft op youtube enzo lijkt het dat er bijna geen eind lijkt te komen aan het niveau van spelen van starcraft. De top spelers hebben zelfs een warming up nodig, conditie enzo om beter te spelen. Net als een echte sport....
zo . dat was eruit.
Replys graag,.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 15-11-2007 20:36 ]
Die lui spelen dan ook niet tegen jou / ons. Zij spelen in hun eigen leagues e.d., misschien dat je ze soms op de ladder tegenkomt, maar dan nog spelen ze in de oosterse ladder. En zelfs de Europese topspelers ga je hier op de ladder niet tegenkomen (als ze erop spelen), Blizzard heeft z'n koppelsysteem wel goed voorelkaar (itt tot EA die het in CNC3 soms eens gek doet), je wordt in WC3 altijd gematched tegen iemand van je eigen niveau of er zeer dichtbij. Dat zal in SC2 niet anders zijn.Anoniem: 231122 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:25:
Tjah ik kan ook niet wachten... Maar het zal mijn studie niet ten goede komen..
Ik ben bang dat als ik online ga te vaak geownt wordt... Met cnc3 viel het nog wel mee. Als je de buildorders kende en het spel al een tijd speelt online, dan zal het verschil tussen jouw en een top ranked speler niet erg veel uitmaken. Ik heb vaak tegen een top 20 speler van de wereld gespeeld en net verloren of zoiets.
Maar met starcraft is het zo (ik weet het niet zkr ik speelde starcraft niet zo veel ben overgestapt van cnc3 naar sc2 hopelijk) dat er (koreaanse) spelers zijn die het spel zo lang hebben gespeeld dat ze de micro enzo helemaal geperfectioneerd hebben en dat het verschil tussen jouw en hun zooo groot is dat je gwn standaard 100 van de 100 keer geownt wordt...
Aan de videos van starcraft op youtube enzo lijkt het dat er bijna geen eind lijkt te komen aan het niveau van spelen van starcraft. De top spelers hebben zelfs een warming up nodig, conditie enzo om beter te spelen. Net als een echte sport....
zo . dat was eruit.
Replys graag,.
Vergeet trouwens niet dat er voor elke goede speler er tig "noobs" tegenover staan. Het is echt niet zo dat SC2 alleen door goede spelers gespeeld gaat worden.
En tja je speelt sowieso eerst de singleplayer + Skirmish 100 uur
100 uur singleplayer + skirmish!!? Ik weet niet of ik de motivatie heb om dat te doenMisanthrope schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:54:
Tegen Koreanen zul je niet snel komen, de verbindingen zullen niet van Europa naar Korea gaan hopelijk. Bij C&C 3 levert dat ongelofelijke lag op als er 2 Amerikanen meedoen. Bij SC 1 had je al verschillende netwerken, dat werkt prima.
En tja je speelt sowieso eerst de singleplayer + Skirmish 100 uuren vervolgens ga je eens online, en boeie als je verliest eigelijk. Je word vanzelf wel beter
Ah ja tuurlijk je hebt een automatch systeem

Skirmish is toch saai (iig mijn mening) en totaal geen voorbereiding op online hoor. SP campaign zal wel gaaf worden natuurlijk.Misanthrope schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:54:
Tegen Koreanen zul je niet snel komen, de verbindingen zullen niet van Europa naar Korea gaan hopelijk. Bij C&C 3 levert dat ongelofelijke lag op als er 2 Amerikanen meedoen. Bij SC 1 had je al verschillende netwerken, dat werkt prima.
En tja je speelt sowieso eerst de singleplayer + Skirmish 100 uuren vervolgens ga je eens online, en boeie als je verliest eigelijk. Je word vanzelf wel beter
Bij SC 1 was dat nog niet zo ontwikkeld, maar bij SC 2 wellicht wel.
Ik denk dat ik zeker eerst skirmish ga spelen, lekker relax bouwen en op je gemak de levels en gameplay ontdekken. Ipv meteen tot het uiterste moeten gaan en dat je weer allerlei gelame en gerape krijgt. Online komt later wel
Anoniem: 155599
Lekker rustig gebouwen bouwen. defense. expansie. Eco. Dan mega veel units en de ai verslaan.Misanthrope schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:33:
Ik vind skirmish echt niet saai...mits het een beetje goede AI is...
Bij SC 1 was dat nog niet zo ontwikkeld, maar bij SC 2 wellicht wel.
Ik denk dat ik zeker eerst skirmish ga spelen, lekker relax bouwen en op je gemak de levels en gameplay ontdekken. Ipv meteen tot het uiterste moeten gaan en dat je weer allerlei gelame en gerape krijgt. Online komt later wel
Vervolgens online gaan. Hetzelfde doen. 1harras team molt je hele eco. Naar de forums. Klagen dat het spel imba is.
Dat is vaak het process waar skirmish players doorheen lopen imo.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 16-11-2007 10:33 ]
Maar als je gaat verwachten dat je na een aantal potjes skirmishwinst online ook kunt winnen heb je wel een behoorlijk bord voor je kop imo.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 27493
Skirmish is goed voor je macro en in mindere mate je micro skills... als je 1v7 cpu games kan winnen heb je toch echt wel een basis. Alleen schiet je er tactisch geen ene donder mee op. Dat krijg je alleen door veel online te gamen.Gonadan schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:51:
Ik vind skirmish best leuk om te doen, het hoeft niet altijd online van mij.
Maar als je gaat verwachten dat je na een aantal potjes skirmishwinst online ook kunt winnen heb je wel een behoorlijk bord voor je kop imo.
Durf te verliezen... daar leer je van heh
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 16-11-2007 13:48 ]
Anoniem: 8386
En Bisu dan?cls schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:58:
Savior > All
C&C(= dune3) > dune2 > duneMisanthrope schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:46:
[...]
Achja met alle spellen is het 1e deel vaak het meest legendarisch en dus het beste...Maar SC verdient gewoon een opvolger, al zou die 2 x zo slecht zijn! Dan zal het nog de beste RTS zijn van nu, want ik wil echt graag weer een RTS spelen maar er is gewoon weinig! CoH en W3 zijn aardig...
doom2 > doom
FF7 > FF(willekeurig ander nummer)
Diablo2 > Diablo
WC3 > WC
Niet!Anoniem: 8386 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:58:
C&C(= dune3) > dune2 > dune
C&C is een aparte reeks en ik vind Dune2 leuker.
Met games is het toch vaak zo dat juist de opvolgers beter gevonden worden.
Vaak niet door een beter verhaal of een beter spelopbouw maar eerder door de verbeterde speelbaarheid en graphics, dat is voor 9 van de 10 games toch nog altijd het belangrijkst.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
FF7 < FF (willekeurig ander nummer)Anoniem: 8386 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:58:
C&C(= dune3) > dune2 > dune
doom2 > doom
FF7 > FF(willekeurig ander nummer)
Diablo2 > Diablo
WC3 > WC
(al ben ik een van de weinigen probably, maar ik vond 7 dus ECHT de minste tot nu toe)
WC3 kun je niet met WC vergelijken.. zo totaal anders zijn die games. 1 ding is zeker... WC1 heeft bij mij wel meer impact gehad dan WC3... maar misschien ben ik gewoon oud
C&C heeft mij hooked gekregen in het RTS genre... met een gestripte versie van C&C op 4 HD floppy's op school lekker lannen
-C&C was de geestelijk op volger van Dune2 (en heet in de aanloop naar de release in de volksmond daarom ook wel Dune3)Gonadan schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:09:
[...]
Niet!
C&C is een aparte reeks en ik vind Dune2 leuker.
-Hoewel dune2 leuker setting had is het spel volkomen onspeelbaar in vergelijking met "moderne" RTS'en. (C&C en WC hebben wat dat betreft de toon gezet)
Ik was er overigens nog een vergeten:
SC >> WC2
Dat is dan persoonlijk, voor mij is het echt iets aparts.Anoniem: 8386 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:12:
-C&C was de geestelijk op volger van Dune2 (en heet in de aanloop naar de release in de volksmond daarom ook wel Dune3)
Dune2 speelt net zo als C&C en WC hoor.-Hoewel dune2 leuker setting had is het spel volkomen onspeelbaar in vergelijking met "moderne" RTS'en. (C&C en WC hebben wat dat betreft de toon gezet)
Pas later (bv. WC2) is de besturing veranderd. (en verbeterd)
Dune2000 vind ik daarom gaaf, wel de oude setting maar ook de nieuwe besturing.
Helaas heeft het toch niet de oude sfeer.
Ja als je zo vergelijkingen gaat maken is het eind zoek natuurlijk.Ik was er overigens nog een vergeten:
SC >> WC2
Leuk dat het allebei van Blizzard is en dat SC waarschijnlijk gemaakt is door voort te borduren op WC2, toch kan je het niet een opvolger noemen vind ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sorry maar in dune2 kon je bv maar 1 unit te gelijk selecteren. Dit feit alleen maakt het spel in de praktijk geheel onspeelbaar.Gonadan schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:45:
[...]
Dune2 speelt net zo als C&C en WC hoor.
Pas later (bv. WC2) is de besturing veranderd. (en verbeterd)
(Verder moest je naar een ander scherm om je units te bouwen, om maar iets te noemen.)
De interface van WC en WC@ verschillen nauwelijks van elkaar.
Ook de C&C interface is zonder veel verandering rechtstreeks op genomen in Red alert en..
De Dune2000 interface = C&C interface. (met wat kleine tweaks)Dune2000 vind ik daarom gaaf, wel de oude setting maar ook de nieuwe besturing.
Helaas heeft het toch niet de oude sfeer.
Het was de natuurlijk door ontwikkeling van het spel. (Het feit dat beide eindigen in craft zegt al een heleboel.)Ja als je zo vergelijkingen gaat maken is het eind zoek natuurlijk.
Leuk dat het allebei van Blizzard is en dat SC waarschijnlijk gemaakt is door voort te borduren op WC2, toch kan je het niet een opvolger noemen vind ik.
Die was ik even vergeten ja. Dat is wel het grote verschil.Anoniem: 8386 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:17:
Sorry maar in dune2 kon je bv maar 1 unit te gelijk selecteren. Dit feit alleen maakt het spel in de praktijk geheel onspeelbaar.
Ik kan mij ineens weer herinneren dat je dan tig quads meer had dan je tegenstander maar doordat ze als één sliert rijden kan je hem niet rechtstreeks aanvallen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 240665
WC3 is geen pure RTS. Daarvoor zit er te veel RPG element in. Zie ook het 'hero-gedoe'.Anoniem: 240665 schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:15:
Wat mij betreft is WCIII nog steeds de beste RTS tot nu toe, en als SCII nóg beter wordt dan WCIII (Wat die - rangordelijk gezien en Blizzard kennende- ongetwijfeld wordt)... Dan staat ons nog een mooie tijd te wachten.
Ik vind het zeker een goed spel maar als RTS is hij absoluut niet goed.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind dit niet zulk goed nieuws. Activision richt zich toch met name op de console-markt. Blizzard heeft ooit een uitstapje naar de console geprobeerd te maken met Ghost, maar ik denk dat de meeste bezoekers hier wel weten hoe dat is afgelopen.De normaal zo stille zondag wordt wakker geschud met het bericht dat Activision en Blizzard zijn gemerged in de nieuwe onderneming Activision Blizzard.
Het lijkt er op alsof ze door te mergen met Activision wel een nieuwe poging die kant op willen maken. Ik had liever gezien dat Blizzard bij hun leest zou blijven, maar misschien blijven de afdelingen wel strikt gescheiden en is het een puur zakelijke deal die geen gevolgen voor ons heeft.
Toch ben ik altijd sceptisch bij overnames of merges zoals Vivendi het liever noemt. Hoe kijken jullie tegen dit nieuws?
Blizzard heeft op de SNES ook een aantal titels uitgebracht (Lost Vikings, Rock & Roll racing en Blackthorne), dus ze weten echt wel iets van dat wereldjePromWarMachine schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:56:
[...]
Ik vind dit niet zulk goed nieuws. Activision richt zich toch met name op de console-markt. Blizzard heeft ooit een uitstapje naar de console geprobeerd te maken met Ghost, maar ik denk dat de meeste bezoekers hier wel weten hoe dat is afgelopen.
Het lijkt er op alsof ze door te mergen met Activision wel een nieuwe poging die kant op willen maken. Ik had liever gezien dat Blizzard bij hun leest zou blijven, maar misschien blijven de afdelingen wel strikt gescheiden en is het een puur zakelijke deal die geen gevolgen voor ons heeft.
Toch ben ik altijd sceptisch bij overnames of merges zoals Vivendi het liever noemt. Hoe kijken jullie tegen dit nieuws?
Ghost hebben ze nooit zelf ontwikkeld, maar uitbesteed aan geloof 2 of misschien wel 3 verschillende developers. Die waren stuk voor stuk niet goed genoeg om een Blizzard-quality game te maken denk ik. Ghost komt misschien nog wel ooit voor de PS3 / X360.
Zolang bij Blizzard de juiste mensen op de juiste plaats zitten ben ik niet bang dat hun games ineens kwaliteit gaan inleveren
R&R Racing is was UBER! SIndsdien kocht ik alle Blizzards Spellen!
Ik hoop dat SC2 weer een gewone RTS wordt ipv WC3 te veel rpg element erin. wel leuk voor de verandering...
Het is sowieso geen overname (anders pompt er maar 1 geld in en in dit geval allebij, Blizzard 2 miljard en Activision 1 miljard)PromWarMachine schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:56:
[...]
Een van de voornaamste redenen zal dan denk ik ook kosten besparing zijn, aangezien er nu een hoop administratieve functies dubbel zijn
Daar staat onder andere in dat Blizzard Entertainment een eigen divisie vormt/zal blijven binnen het nieuwe Activition Blizzard (dat onderdeel van Vivendi is), en ze zeggen ook: "There will be no changes to our games, our websites, our personnel, or our day-to-day operations as a result of the deal."
Blizzard zal operaten als een divisie van vivendi?
dus ook verantwoording over de cijfer moeten geven richting hun?
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Je moet het zo zien: Vivendi heeft Activision overgenomen en samen met Blizzard gemerged onder 1 naam (Activision Blizzard). De beide namen (Activision en Blizzard) vallen daar weer onder en behouden hun eigen naam en logo ed.Fudgem schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:22:
Dus dan heeft Vivendi, waar Blizzard al een onderdeel van was, Activision overgenomen en tot een nieuw bedrijf samengevoegd?
Komt er dus op neer dat blizzard dus verantwoording moet afleggen richting vivendi.M1lamb3r schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:29:
[...]
Je moet het zo zien: Vivendi heeft Activision overgenomen en samen met Blizzard gemerged onder 1 naam (Activision Blizzard). De beide namen (Activision en Blizzard) vallen daar weer onder en behouden hun eigen naam en logo ed.
Dat moesten ze alAnoniem: 155599 schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:39:
[...]
Komt er dus op neer dat blizzard dus verantwoording moet afleggen richting vivendi.
http://youtube.com/watch?v=J3Nd9cOEJM4&feature=related
Dus ze werken nu pas aan starcraft 2 omdat de huidige pc's het aankunnen. Er moeten uiteraard grote legers tegen grote legers gevechten plaatsvinden...
Dat betekend dat mijn 6800XTreme het niet aankan??
http://sclegacy.com/image...arcraftiinews/newss01.jpg
http://sclegacy.com/image...arcraftiinews/newss02.jpg
Terran battle:
http://sclegacy.com/image...arcraftiinews/newss03.jpg
Ik hoop echt dat ze die "Cobra" nog schrappen, stom suf tankrobotding

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die screens zien er wel erg W3 achtig uit...(niet dat W3 er slecht uitziet maar dit is wel ff 5 jaar later)Angeloonie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:45:
Zerg!
http://sclegacy.com/image...arcraftiinews/newss01.jpg
http://sclegacy.com/image...arcraftiinews/newss02.jpg
Terran battle:
http://sclegacy.com/image...arcraftiinews/newss03.jpg
Ik hoop echt dat ze die "Cobra" nog schrappen, stom suf tankrobotding
Had van mij wel wat realistischer gemogen, maar is niet het belangrijkste. Als de gameplay dan maar wel goed is. Ook vind ik die schildjes van die marines niet echt bij Starcraft horen maargoed. Dat is meer iets voor een Warcraft game. Starcraft zou eerder laserschilden en dat soort zooi moeten hebben
Vooral die Overlord vind ik er eigenlijk helemaal niet uit zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verbetert t.o.v. SC1, want ze zijn sinds de vorige filmpjes niet veranderd zo te zien.
[ Voor 29% gewijzigd door PromWarMachine op 05-12-2007 09:16 ]
Ik weet het nog niet zo met die Zerglings. Het zijn net strontvliegen zo. Ik vind ze niet eng meer.PromWarMachine schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:15:
Mja, die Overlord viel mij ook op ja. Veel te futoristisch met die groene, erm, ballen. Die Zerglings en Muta's vind ik wel verbeterd.
edit:
Verbetert t.o.v. SC1, want ze zijn sinds de vorige filmpjes niet veranderd zo te zien.
Hopen dat het in het spel uiteindelijk toch nog indrukwekkend wordt, Zerg moet wel een ras zijn om bang voor te zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is dat gewoon explosie residue of is er ergens en flamerthrower unit, of een flame elemental, verstopt?
Ziet er een beetje uit als dark swarm, misschien beschermt het wat tegen de Thor.DaMayan schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:19:
Wat is al dat vuur bij die zerglings?
Is dat gewoon explosie residue of is er ergens en flamerthrower unit, of een flame elemental, verstopt?
Anders zou het misschien de splashdamage van de Thor zijn, maar dat lijkt mij niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe kun je FF7 nou slecht vinden, beste game ooit!Anoniem: 27493 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:44:
[...]
FF7 < FF (willekeurig ander nummer)
(al ben ik een van de weinigen probably, maar ik vond 7 dus ECHT de minste tot nu toe)
WC3 kun je niet met WC vergelijken.. zo totaal anders zijn die games. 1 ding is zeker... WC1 heeft bij mij wel meer impact gehad dan WC3... maar misschien ben ik gewoon oud
C&C heeft mij hooked gekregen in het RTS genre... met een gestripte versie van C&C op 4 HD floppy's op school lekker lannen
zeg je dat nu omdat het in bepaalde kringen cool is om dat te zeggen? Heb je het überhaupt wel uitgespeeld?Anoniem: 27493 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:44:
[...]
FF7 < FF (willekeurig ander nummer)

(niemand van wie ik WEET dat ze het effectief uitgespeeld hebben zou dit spel slecht durven noemen. FF9 was ook nog de moeite, maar alles daarna is rommel)
[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 05-12-2007 21:54 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Het lijkt erop dat zerg een ras is om alleen met 8x anti aliasing te spelen voor zover je video kaart dat aankan....
Het lijkt er ook op dat zerglings wat slechter zijn geworden of ligt dat aan mij? Ook bij de demo video deden de zerglings er best wel lang over om een paar zealots te doden.
Ik vind het trouwens erg stom dat het kleur bloed van rood naar groen is veranderd van de zerg. Groen is zoooo erg standaard bij aliens. Iemand anders die dit denkt?
Volgens mij vervangen die "hoopje groene ballonnen met stekels" de hydralisks..
Groen bloed is rated ALL ipv PG-13 ofzoAnoniem: 231122 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:35:
Ik zei nog dat een ras met alleen levende wezens met ronde vormen (= veel polygons) moeite kost om te maken....
Het lijkt erop dat zerg een ras is om alleen met 8x anti aliasing te spelen voor zover je video kaart dat aankan....
Het lijkt er ook op dat zerglings wat slechter zijn geworden of ligt dat aan mij? Ook bij de demo video deden de zerglings er best wel lang over om een paar zealots te doden.
Ik vind het trouwens erg stom dat het kleur bloed van rood naar groen is veranderd van de zerg. Groen is zoooo erg standaard bij aliens. Iemand anders die dit denkt?
Volgens mij vervangen die "hoopje groene ballonnen met stekels" de hydralisks..
De demo video waren trouwens unupgraded lings vs full upgraded zealots.
Bovendien doen de screenshots de zerg niet echt eer aan. In de demo video's zien ze er door de animaties echt 100x beter uit.
Ho es, ik vind FF7 geen slecht spel.... maar wel de minste FF die ik gespeeld heb. En ik heb FF7 niet uitgespeeld nee... ik had het airship, en kon ff een maandje niet spelen. Daarna wilde ik weer beginnen, en ik wist gewoon niet waar ik was gebleven -_- ... daarna maar gefrustreerd de-installed.Boeboe schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:54:
zeg je dat nu omdat het in bepaalde kringen cool is om dat te zeggen? Heb je het überhaupt wel uitgespeeld?(lees: ben jij wel uit Midgar aka de intro geraakt?)
(niemand van wie ik WEET dat ze het effectief uitgespeeld hebben zou dit spel slecht durven noemen. FF9 was ook nog de moeite, maar alles daarna is rommel)
Maar het verhaal en de setting vond ik gewoon.. mjah... niet mijn ding... industrial techy gemixed met fantasy. Ik heb 3 en 4 gespeeld op de SNES, en dat vond ik topgames... Daarna 7 gaan spelen met bepaalde verwachtingen, en die konden het bij mij nooit waarmaken. 10 en 12 vind ik overigens weer top.
Alvast bedankt.
Ik denk dat de Zerg nog wel flink onder handen genomen worden, ik vind ze er nu echt bagger uit zien.
Volgens mij zijn de Zerglings inderdaad zwakker geworden maar ik denk ook goedkoper en met meer tegelijk te bouwen. Het was de bedoeling dat de Zerg wat meer gaan zwermen.
8x anti aliasing, een nieuwe kaart kan dat toch wel?
* Gonadan gaat komend jaar speciaal een nieuwe PC kopen met SCII in het vooruitzicht
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hmmm tuurlijk das waar ook SC is wel een special ability RTS.Gonadan schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:12:
Ziet er een beetje uit als dark swarm, misschien beschermt het wat tegen de Thor.
Anders zou het misschien de splashdamage van de Thor zijn, maar dat lijkt mij niet.
Misschien is het wel een soort napalm drop van een science vessel oid.
Ja of de demo videos speelden zich af op een goede pc met 8> AA . En de screenshots op een "slechte pc"Anoniem: 27493 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 02:17:
[...]
Groen bloed is rated ALL ipv PG-13 ofzo
De demo video waren trouwens unupgraded lings vs full upgraded zealots.
Bovendien doen de screenshots de zerg niet echt eer aan. In de demo video's zien ze er door de animaties echt 100x beter uit.
Of wordt er geen AA gerendered op screenshots?
ze leveren wel kwaliteit, maar duurt zo lang
* Gonadan hoopt tegen beter weten in dat SC2 al in Q2 komt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
SC2 al uit in Q2 ??Gonadan schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:53:
Inderdaad, het wordt tijd dat ze die Zerg sectie eens open knallen, straks wordt het nog Q3 of Q4 2008 voordat hij uit komt.
* Gonadan hoopt tegen beter weten in dat SC2 al in Q2 komt.
Dat vind ik wel heel erg optimistisch hoor
Toen de game werd announced was hij nog in de early Alpha, of ze moeten de game nu rushen of ze leveren een halve game in
In dit filmpje zie je op het eind trouwens de mutalisk in beweging.. Het is geloof ik al best wel oud maar het is de eerste keer dat ik het zag.
We zijn onderhand 10 jaar verder...Heb zelfs Starcraft 1 + Broodwar origineel gekocht laatst. Hij lag weer bij de Media Markt. Ik MOET gewoon weer een goede RTS spelen en die zijn zeldzaam.
Starcraft 1 loopt niet lekker op Vista + het online opzetten van een spel is niet echt fijn (niet gek, 10 jaar verder) Maarja ik wilde Starcraft 1 toch ook maar eens origineel hebben voor m'n verzameling, voor 15 euro is dat mooi meegenomen (incl Broodwar)
[ Voor 16% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-12-2007 22:10 ]
Lees vooral het "... tegen beter weten in ..." deel nog eens.MegamanXZero schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:58:
SC2 al uit in Q2 ??
Dat vind ik wel heel erg optimistisch hoor
Toen de game werd announced was hij nog in de early Alpha, of ze moeten de game nu rushen of ze leveren een halve game in
Q2 is inderdaad erg optimistisch, maar ik kan niet meer wachten
@Misantrophe, wat is er mis met het opzetten van een spel
[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 12-12-2007 09:14 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dammm ik verwacht rond kerst toch wel iets moois...
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Nou idd, die dingen gaan snel zeg...DaMayan schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:46:
Instant-turrets. Nice...
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
In het uiteindelijke spel zal het niet zo snel gaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ga jij eens zoeken naar een sketch van Herman Finkers. Met name het verschil tussen optimist en realist is voor jou wel van toepassing.appelsientje schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:41:
Nog steeds geen update....
Dammm ik verwacht rond kerst toch wel iets moois...
Maar op zich ziet die Nomad er wel grappig uit. Ik hoop alleen dat hij meer kan dan turrets neerplanten. Dat lijkt me nou niet de meest nuttige feature. Eerdat je een Stargate hebt, ben je mid-game. In mid-game heeft een rusher al aangevallen en een defensieve speler heeft al een verdedigingswall en heeft die turrets dus niet nodig.
Aanvallend kan het misschien nuttig zijn, maar goed, we zien 't wel. Ze lijken wel redelijk sterk te zijn als ik dat minifilmpje op de officiele site bekijk.
Mij lijkt het wel handig hoor, als je ergens snel een kleine mine-base op wilt zetten, of niet zeker bent welke brug oid je wilt verdedigen.PromWarMachine schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:01:
[...]
Ga jij eens zoeken naar een sketch van Herman Finkers. Met name het verschil tussen optimist en realist is voor jou wel van toepassing.
Maar op zich ziet die Nomad er wel grappig uit. Ik hoop alleen dat hij meer kan dan turrets neerplanten. Dat lijkt me nou niet de meest nuttige feature. Eerdat je een Stargate hebt, ben je mid-game. In mid-game heeft een rusher al aangevallen en een defensieve speler heeft al een verdedigingswall en heeft die turrets dus niet nodig.
Aanvallend kan het misschien nuttig zijn, maar goed, we zien 't wel. Ze lijken wel redelijk sterk te zijn als ik dat minifilmpje op de officiele site bekijk.
Hup, paar tankjes, turrets er bij. Handig snel en redelijk safe.
Er staat op de site dat ie verschillende turrets kan plaatsen, ben benieuwd wat voor een soorten
Dat de Thor nu ook anti-air is.. tsja dat weet ik nog zo net niet, wordt misschien overpowered..
Ik heb overigens de TS voor deel 2 klaarliggen. Hij is nog niet af, maar dat maakt niet echt uit
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 23-12-2007 11:58 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 95744
Of gaan ze op dezelfde disc voor beiden ondersteuning zetten?
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
zouden moeten werken
windows..zucht
Dit topic is gesloten.