Gamesysteem €1200,-

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 378 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje bezig met een gamesysteem samen te stellen. Al veel topics gehad, steeds had ik niet genoeg inzet of voldeed ik niet aan de eisen die in het regelement stonden :z . Nu dus een nieuw topic. Mijn budget is zoals jullie al zien in mijn titel: €1200 euro. Deze prijs is inclusief monitor.

Ik heb het volgende systeem samengesteld: hij lijkt misschien wel op andere systemen die in topics hebben gestaan en die dus nu ook in dit systeem staan. Maar over sommige dingen was ik nog niet helemaal zeker, ik hoop dat jullie Tweakers mij daar mee kunnen helpen. :)

Antec LifeStyle Sonata II €96,35
Degelijke kast, zeker dankzij die mooie pianolak. 450 Watt lijkt mij nog wel genoeg voor een gamesysteem op dit moment.

Gigabyte GA-965P-DS3 €106,95
Wordt veel gekozen in andere topics. Volgens mij kan hij ook wel goed overclocken, niet dat ik daar meteen me begin, na 1 jaar ofzo. Zijn concurrent is de Asus P5B, maar ik kies toch voor deze. (tenzij jullie mij iets anders aanraden natuurlijk!)

Intel Core 2 Duo E6600 €199,90
Deze kan gewoon niet ontbreken in een gamesysteem. En door die prijsdaling nog aantrekkelijker :P

Artic Cooling Freezer Pro 7 €18,95
Tja, een koeler. Hij sluit aan bij mij processor, verder weet ik geen ander alternatief.

Seagate 320GB SATA II 7200RPM 16MB Barracuda €69,75
Genoeg ruimte voor mij. Ik denk dat ik die 320GB nog geen eens vol krijg. Maar als je kijkt naar prijs/grootte van schijf, heb ik deze toch maar gekozen. :) En krijg ik hem wel vol, koop ik een externe harde schijf!

Kingston 2GB DDR2 PC-5300 677 Mhz (2x1 gb) €72,95
2GB is sowieso nodig in een game systeem. En als ik eventueel nog een keer Vista koop, is het helemaal nodig. Ik zit nog te denken aan 6400 maar dat ligt toch niet helemaal meer in mijn budget.

Asus GeForce 8800 GTS 320mb €274,95
Een leuke DX10 kaart, maar heeft hij nog kinderziektes ofzo? (waar ze het wel eens over hebben) of doet hij het gewoon goed? (ik heb wel goed rondgekeken, maar sommigen hebben wel een goede indruk van deze graka, maar anderen hebben er veel problemen mee, ik weet dus niet wat ik moet denken) Misschien een goed alternatief: Asus GeForce 7950GT?

Samsung SH S182M Lightscribe (zwart) €30,95
Dit lijkt me wel een goede keuze. Andere tweakers zijn niet zo tevreden over de NEC..

Logitech G11 Gaming Keyboard €50,50
Schitterend mooi vormgeving, wel een beetje duur. 8) Maar dat moet ik er maar voorover hebben :P

Logitech MX518 €43,95
Ook een mooi ding, fijn dat je verschillende DPI's in kan stellen. En bij Hardware.info kwam hij als beste uit onder de MX 1000, MX 518, G5 en de G7.

Samsung SyncMaster 940BW (19" Wide 4-ms) €183,45

Lekker wijd scherm, zeker handig tijdens het gamen of bij een filmpje kijken.
Alternatief: 931BW? Heeft een snellere response. Of de Acer AL1916Cs, dat zou ook nog kunnen.. maar die heeft wel een response tijd van 5-ms.

Assemblage kosten (ik stel hem samen bij Cool-Prices) €50,-

Ik ga er nog niet zelf aan beginnen om hem zelf in elkaar te zetten. Dat ga ik de pc hierna pas proberen :P .

Pixelgarantie tot en met 19" €30,-
Voor de zekerheid.

Totaal: €1228,65

Hopelijk voldoe ik nu wel aan de eisen van de moderator, en gaat hij niet zo snel dicht! Geef graag commentaar en verbeterpunten, dan leer ik nog es wat! :P

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:43

Coldcat

HODL

Pixelgarantie tot en met 19" €30,-
Voor de zekerheid.
Ga naar een winkel waar je de monitor gewoon komt omruilen als er dode pixels op zitten. Het komt weinig voor en je gaat toch ook niet betalen voor een CPU dus soms een pinnetje mist? Nooit doen dus.
Seagate 320GB SATA II 7200RPM 16MB Barracuda €69,75
Genoeg ruimte voor mij. Ik denk dat ik die 320GB nog geen eens vol krijg. Maar als je kijkt naar prijs/grootte van schijf, heb ik deze toch maar gekozen. :) En krijg ik hem wel vol, koop ik een externe harde schijf!
Schijven raken snel vol, zou toch een iets grotere schijf nemen. In plaats van die pixelgarantie heb je dan een schijf van 500GB. Dat is meer dan de helft meer van je oude schijf.

Verder weet ik niet veel van je graka maar denk dat hij binnenkort nog wel in prijs kan gaan dalen. Ati komt met nieuwe modellen en bovendien is hij nog maar kort op de markt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Tja,

kijk gewoon naar de vele "nieuwe systeem" topics, kies daar je onderdelen uit en klaar is kees :)
Er staat nog een recente 1200 euro systeem met bijna dezelfde onderdelen volgens mij ?
Waar twijfel je nog over dan ?

[ Voor 23% gewijzigd door Hoyden op 04-05-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi systeem :)
Een 19" widescreen vind ik zelf een beetje zonde, met een gewone 19" heb je meer schermruimte en de meerprijs naar een 20" widescreen is volgens mij niet heel groot. Dan ga je wel weer boven je budget uit, maar ik denk dat er op een aantal onderdelen nog wel te besparen is. Zo kun je die koeler laten liggen als je niet gaat overklokken, en als je dat wel doet kun je op de processor flink besparen. Ook is PC4200 snel genoeg, maar ik weet niet of dat nou echt goedkoper is dan PC5300...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede keuze, ik zie niet echt een slecht punt. Ook zou ik niet wachten op ati voor je graka. Zelf ga ik vandaag ook die videokaart bestellen. Voor de rest kun je het denk ik wel zo laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:20:
Mooi systeem :)
Een 19" widescreen vind ik zelf een beetje zonde, met een gewone 19" heb je meer schermruimte en de meerprijs naar een 20" widescreen is volgens mij niet heel groot. Dan ga je wel weer boven je budget uit, maar ik denk dat er op een aantal onderdelen nog wel te besparen is. Zo kun je die koeler laten liggen als je niet gaat overklokken, en als je dat wel doet kun je op de processor flink besparen. Ook is PC4200 snel genoeg, maar ik weet niet of dat nou echt goedkoper is dan PC5300...
Die koeler zou ik altijd nemen, hij kost 19 euro. Het genot van geen geluid dat je daarvoor krijgt is echt heel erg groot. Altijd doen dus, jaren met een herriepc werken is ook geen pretje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:14:
Asus GeForce 8800 GTS 320mb €274,95
Een leuke DX10 kaart, maar heeft hij nog kinderziektes ofzo? (waar ze het wel eens over hebben) of doet hij het gewoon goed? (ik heb wel goed rondgekeken, maar sommigen hebben wel een goede indruk van deze graka, maar anderen hebben er veel problemen mee, ik weet dus niet wat ik moet denken) Misschien een goed alternatief: Asus GeForce 7950GT?
De kaart zeker niet, alleen de drivers onder Windows Vista zijn nog niet optimaal, maar worden steeds beter en sneller. Onder Windows XP werkt het zoiezo wel top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel een dergelijk configuratie maar ben iets meer multimedia minded dan gamer en wil misschien toch een iets stille(re) grafische kaart met misschine wat lagere framerates maar liefst toch met dx10 en redelijke hardwarematige HD decoding en misschien een hdmi uitgang ?

Wat voor grafische kaart zou dan bij een dergelijk niveau systeem passen.

edit:
En zijn er naast bijvoorbeeld de hier genoemde cool-prices nog een paar systeem samenstellers die jullie kunnen aanraden ter vergelijking

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Traguardo: Ja daar heb je gelijk in, misschien kan ik inderdaad gewoon naar de plaatselijke pc boer gaan om daar een monitor te kopen!
Maar over die hd, ik zit nu met een laptop met 25GB :S:O. Dus dan is 320gb voor mij een hele vooruitgang. Ik denk dat ik niet meer nodig heb.
Ik wacht met dit systeem nog zo'n 1,5 maand. Dan zijn de prijzen gedaald denk ik, al is het wel erg moeilijk om te wachten!:P

@ cas.fm: Tja, ik neem die 6600 wel. Stel ik koop de 6300 dan ben ik maar 50 euro goedkoper uit. En het risico nemen met overclocken, dat waag ik nog even niet. Dus daarom koop ik toch liever de 6600!
Trouwens, 4200 en 5300 (geheugen) is maar een paar euro verschil. Ik denk dat ik wel voor 19" Widescreen ga, ik heb hem ergens zien staan. En het beviel me wel goed

@ kutkip: Ik neem nu ook nog gewoon XP. Over een tijdje misschien Vista. Want Vista heeft nog té veel kinderziektes, ik denk dat ik hem met een jaartje ofzo aanschaf..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:19:
Tja,

kijk gewoon naar de vele "nieuwe systeem" topics, kies daar je onderdelen uit en klaar is kees :)
Er staat nog een recente 1200 euro systeem met bijna dezelfde onderdelen volgens mij ?
Waar twijfel je nog over dan ?
Ik zie geen Gamesysteem topic staan met een budget van 1200 euro. (er staat wel allround systeem, maar ik wil gamen)
-Ik twijfel nog over de snelheid van het geheugen (PC-5300 677 Mhz of misschien beter PC-6400 800Mhz)
-Over de grafische kaart (al ben ik er nu wel een beetje van overtuigt dat ik de Asus 8800 GTS/320mb best kan nemen)
-En over de monitor. Moet ik nou widescreen nemen ja of nee. En welke monitor zou het dan moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
kutkip schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:27:
[...]

De kaart zeker niet, alleen de drivers onder Windows Vista zijn nog niet optimaal, maar worden steeds beter en sneller. Onder Windows XP werkt het zoiezo wel top.
k heb de kaart ook en moet zeggen dat het onder Vista allemaal wel soepeltjes werkt (C&C3, Battlefield 2, etc.).
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:12:
[...]

Ik zie geen Gamesysteem topic staan met een budget van 1200 euro. (er staat wel allround systeem, maar ik wil gamen)
-Ik twijfel nog over de snelheid van het geheugen (PC-5300 677 Mhz of misschien beter PC-6400 800Mhz)
-Over de grafische kaart (al ben ik er nu wel een beetje van overtuigt dat ik de Asus 8800 GTS/320mb best kan nemen)
-En over de monitor. Moet ik nou widescreen nemen ja of nee. En welke monitor zou het dan moeten worden?
TUURLIJK moet je widescreen nemen....een scherm koop je niet voor één jaar, maar daar hoop je toch zo'n 5 jaar mee te kunnen doen. Is hetzelfde als je nu een tv zou kopen...dan koop je ook een LCD scherm (of in ieder geval een breedbeeld CRT) :)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:53:
Maar over die hd, ik zit nu met een laptop met 25GB :S:O. Dus dan is 320gb voor mij een hele vooruitgang. Ik denk dat ik niet meer nodig heb.
Ik wacht met dit systeem nog zo'n 1,5 maand. Dan zijn de prijzen gedaald denk ik, al is het wel erg moeilijk om te wachten!:P

@ cas.fm: Tja, ik neem die 6600 wel. Stel ik koop de 6300 dan ben ik maar 50 euro goedkoper uit. En het risico nemen met overclocken, dat waag ik nog even niet. Dus daarom koop ik toch liever de 6600!
Trouwens, 4200 en 5300 (geheugen) is maar een paar euro verschil. Ik denk dat ik wel voor 19" Widescreen ga, ik heb hem ergens zien staan. En het beviel me wel goed

@ kutkip: Ik neem nu ook nog gewoon XP. Over een tijdje misschien Vista. Want Vista heeft nog té veel kinderziektes, ik denk dat ik hem met een jaartje ofzo aanschaf..
Check eventueel even mijn specs voor het systeem wat ik 1 1/2 week geleden heb aangeschaft ;) Was overigens ook 1200 euri (maar ik heb dan ook 2 x 320 Gb, 4Gb en geen beeldscherm :p)

'k zou gewoon voor 5300 geheugen gaan...stel je koopt 4200 dan krijg je daar vast spijt van over een tijdje...

Wat betreft Vista....is niets mis mee hoor....'k hb hem draaien en moet zeggen dat ik supertevreden ben. maar goed..als je er nog niet mee gewerkt hebt kun je natuurlijk rustig bij XP blijven... En wat betreft die kinderziektes....'k zou het gewoon zelf proberen..je mag hem legaal een x aantal dagen uitproberen he (eventueel kun je dat legaal oprekken tot een jaar volgens mij). Als het niet bevalt gooi je het er weer af :)

[ Voor 90% gewijzigd door TheVMaster op 04-05-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheVMaster schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:15:
[...]

k heb de kaart ook en moet zeggen dat het onder Vista allemaal wel soepeltjes werkt (C&C3, Battlefield 2, etc.).

[...]

TUURLIJK moet je widescreen nemen....een scherm koop je niet voor één jaar, maar daar hoop je toch zo'n 5 jaar mee te kunnen doen. Is hetzelfde als je nu een tv zou kopen...dan koop je ook een LCD scherm (of in ieder geval een breedbeeld CRT) :)
En hoe draai jij battlefield 2? Alles op high? :*)
Ja, over dat scherm heb je groot gelijk. Widescreen is ook gewoon veel mooier! en groter uiteraard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:20:
[...]

En hoe draai jij battlefield 2? Alles op high? :*)
Ja, over dat scherm heb je groot gelijk. Widescreen is ook gewoon veel mooier! en groter uiteraard 8)
Jups...'k heb alles op High staan..'k moet wel zeggen dat ik BF2 nog niet veel gespeeld heb op m'n nieuwe pc. Om BF2 goed op een BB aan de praat te krijgen moet je geloof ik ook een patch/aanpassing doen in BF2, maar goed..dat is wel mogelijk.

Enneh...'k zou gelijk voor een 22" gaan O-) 'k heb een 20" en m'n pa een 22" maar eh..die 2" scheelt een stuk :+

Wat ik wel geleerd heb van de aanschaf van m'n vorige pc's is dat ik niet meer op een paar tientjes moet kijken, anders kun je over een half jaar weer gaan upgraden....

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 04-05-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheVMaster schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:15:
[...]

[...]

[...]

Check eventueel even mijn specs voor het systeem wat ik 1 1/2 week geleden heb aangeschaft ;) Was overigens ook 1200 euri (maar ik heb dan ook 2 x 320 Gb, 4Gb en geen beeldscherm :p)

'k zou gewoon voor 5300 geheugen gaan...stel je koopt 4200 dan krijg je daar vast spijt van over een tijdje...

Wat betreft Vista....is niets mis mee hoor....'k hb hem draaien en moet zeggen dat ik supertevreden ben. maar goed..als je er nog niet mee gewerkt hebt kun je natuurlijk rustig bij XP blijven... En wat betreft die kinderziektes....'k zou het gewoon zelf proberen..je mag hem legaal een x aantal dagen uitproberen he (eventueel kun je dat legaal oprekken tot een jaar volgens mij). Als het niet bevalt gooi je het er weer af :)
Kun je mij ff die link sturen, van jou topic? :)

Ja, dat was ik ook van plan; 5300 geheugen nemen.

Ik heb thuis XP Home Edition. En een kennis van mij heeft Vista (weet niet precies welke). Dus ik zie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:23:
[...]

Kun je mij ff die link sturen, van jou topic? :)

Ja, dat was ik ook van plan; 5300 geheugen nemen.

Ik heb thuis XP Home Edition. En een kennis van mij heeft Vista (weet niet precies welke). Dus ik zie wel!
Hierbij de link naar mijn topic (en deze link gaat naar mijn systemspecs)

[ Voor 0% gewijzigd door TheVMaster op 04-05-2007 17:28 . Reden: spatie verkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:12:
[...]

Dat all-round systeem is anders bijna exact hetzelfde.. :+ en zal net zo snel games draaien als deze pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:53:
@ Traguardo: Ja daar heb je gelijk in, misschien kan ik inderdaad gewoon naar de plaatselijke pc boer gaan om daar een monitor te kopen!
Hmm, nog 1,5 maand wachten. Nu zijn we mei, straks juni en dan halverwege juli. Als je dan nog 1,5 maand wacht is er in september een echte prijsdaling van Intel. Dacht dat sommige processoren echt heel veel in prijs gingen dalen, zelf wacht ik ook tot die tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijn_psv
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-05 14:09
Bevestiging dat ik ook goede keuzes heb gemaakt :) ik wil precies hetzelfde systeem gaan aanschaffen, ik kies voor de 931BW monitor mooi ding. Ik vind alleen de videokaart ook nog wat te duur, hoe lang moeten we wachten op prijsdalingen? Neem aan als de nieuwe ATI-kaarten uitkomen, weet alleen iemand wanneer dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:50:
Ik wil ook wel een dergelijk configuratie maar ben iets meer multimedia minded dan gamer en wil misschien toch een iets stille(re) grafische kaart met misschine wat lagere framerates maar liefst toch met dx10 en redelijke hardwarematige HD decoding en misschien een hdmi uitgang ?

Wat voor grafische kaart zou dan bij een dergelijk niveau systeem passen.

edit:
En zijn er naast bijvoorbeeld de hier genoemde cool-prices nog een paar systeem samenstellers die jullie kunnen aanraden ter vergelijking
Voor zover ik weet kom je dan uit op deze MSI: Link

Stilte: ...dûhh! DX10, H 264 hardware decode acceleration (zie deze link), HDTV/HDCP Support (de HDTV kabel krijg je erbij). Maareh.. neem de specs FF door, zou ik zeggen. Kijk dan ook FF naar dit topic: Link

Shops: 4Launch, Azerty, Zercom, PCMegastore, PC Platform, Eynstein, Salland Automatisering... Mooiste is gewoon de Shopsurvey pakken > gemm. prijs op laten lopen en kijken of een shop flink in 't groen staat. Bovengenoemde winkels scoren zeker goed. Kijk op de sites naar "Service" of "Assemblage".

Hier een voorbeeld uit de pricewatch voor die GPU: Link

't Lijkt OT, maar misschien ook handig voor Michael_13 om even naar te kijken (shopsurvey/pricewatch) voordat ie weer een nieuw topic start!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheVMaster schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:27:
[...]

Hierbij de link naar mijn topic (en deze link gaat naar mijn systemspecs)
Ziet erg goed uit, dat systeem! Denk je dat je over een tijdje Crysis kan spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Coldcat schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:24:
[...]

Hmm, nog 1,5 maand wachten. Nu zijn we mei, straks juni en dan halverwege juli. Als je dan nog 1,5 maand wacht is er in september een echte prijsdaling van Intel. Dacht dat sommige processoren echt heel veel in prijs gingen dalen, zelf wacht ik ook tot die tijd :+
Heb je heel toevallig een link naar een site ofzo, waar de schattingen van de prijsdalingen staan? En hoeveel zou de Core 2 Duo E6600 dan gaan kosten?
Volgens mij kwamen die prijsdalingen op zo;n €180 euro toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
merijn_psv schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 01:19:
Bevestiging dat ik ook goede keuzes heb gemaakt :) ik wil precies hetzelfde systeem gaan aanschaffen, ik kies voor de 931BW monitor mooi ding. Ik vind alleen de videokaart ook nog wat te duur, hoe lang moeten we wachten op prijsdalingen? Neem aan als de nieuwe ATI-kaarten uitkomen, weet alleen iemand wanneer dat is?
Die monitor is inderdaad erg mooi. Ik twijfel ook nog een beetje. Hij zou wel goed bij mijn kast passen :P Ook pianolak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheVMaster schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:23:
[...]

Jups...'k heb alles op High staan..'k moet wel zeggen dat ik BF2 nog niet veel gespeeld heb op m'n nieuwe pc. Om BF2 goed op een BB aan de praat te krijgen moet je geloof ik ook een patch/aanpassing doen in BF2, maar goed..dat is wel mogelijk.

Enneh...'k zou gelijk voor een 22" gaan O-) 'k heb een 20" en m'n pa een 22" maar eh..die 2" scheelt een stuk :+

Wat ik wel geleerd heb van de aanschaf van m'n vorige pc's is dat ik niet meer op een paar tientjes moet kijken, anders kun je over een half jaar weer gaan upgraden....
Mooi dat alles op high staat :) . Maar 22" is wel ineens heel erg groot voor mij :P , ik zit nu met een laptopje van 14 of 15 inch 8)7 . En ik denk dat 19" Widescreen dus wel genoeg is voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Koop maar gewoon netjes een 22" hoor. Voor die 3 tientjes hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
REDFISH schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:11:
Koop maar gewoon netjes een 22" hoor. Voor die 3 tientjes hoef je het niet te laten.
Welk scherm kan jij me aanraden? :)
De Samsung SyncMaster 225BW is heel erg mooi, en 22". Maar hij is wel €305,80 bij Cool-Prices. En ik denk dat hij bij een plaatselijke computerwinkel nog duurder is.. |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je met een widescreen wilt gamen. Dan moet je toch een aantal aanpassingen doen? Omdat de maximale resolutie van de Samsung Syncmaster 940BW op 1440X900 ligt. Of zit ik helemaal fout? Je moet toch een patch ofzo installeren?

Edit:

Nog een vraagje, moet ik geen floppydrive erbij kopen? I.v.m de installatie van XP?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:28:
Als je met een widescreen wilt gamen. Dan moet je toch een aantal aanpassingen doen? Omdat de maximale resolutie van de Samsung Syncmaster 940BW op 1440X900 ligt. Of zit ik helemaal fout? Je moet toch een patch ofzo installeren?

Edit:

Nog een vraagje, moet ik geen floppydrive erbij kopen? I.v.m de installatie van XP?
Een floppydrive kan inderdaad makkelijk zijn voor het installeren van RAID/SATA drivers.

NIET:
Maar tegenwoordig kun je dit ook heel makkelijk zelf bij je Windows XP installatie inbakken (slipstreamen).
Ook is er met de komst van SP2 al een heel groot aantal drivers standaard aanwezig, waardoor het niet echt meer nodig is om een Floppydrive te gebruiken.

WEL:
Zelf het ik zoiets van : Het kost je amper iets, en het zit bijna niet in de weg.
Dus waarom niet ? Altijd makkelijk voor dat ene geval waar je nu juist net een Floppydrive voor nodig hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:32:
[...]

Een floppydrive kan inderdaad makkelijk zijn voor het installeren van RAID/SATA drivers.

NIET:
Maar tegenwoordig kun je dit ook heel makkelijk zelf bij je Windows XP installatie inbakken (slipstreamen).
Ook is er met de komst van SP2 al een heel groot aantal drivers standaard aanwezig, waardoor het niet echt meer nodig is om een Floppydrive te gebruiken.

WEL:
Zelf het ik zoiets van : Het kost je amper iets, en het zit bijna niet in de weg.
Dus waarom niet ? Altijd makkelijk voor dat ene geval waar je nu juist net een Floppydrive voor nodig hebt :*)
Ja dat is waar! Maar zit er nog wel ruimte in mijn pc voor een floppydrive? :P En heb je die dingen extern ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:47:
[...]

Ja dat is waar! Maar zit er nog wel ruimte in mijn pc voor een floppydrive? :P En heb je die dingen extern ofzo? 8)7
Er zijn ook Externe USB-Floppydrives ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:50:
[...]

Er zijn ook Externe USB-Floppydrives ja :)
Oke, dat scheelt!

En heb jij, of ken jij iemand die ervaring heeft met mijn monitor? (die ik ga kopen tenminste, de Samsung SyncMaster 940BW) Want als je een game speelt, op 1280X1024, dan rekt het beeld toch uit? En het vergt ook meer van je systeem of niet? (als ik deze review, http://tweakers.net/productsurvey/survey/2985, mag geloven...) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:49

BTS

ik heb de 940BW en ik vind het een prima scherm voor o.a. films en spellen, ik speel css erop opzich niet heel zwaar maar ik vind wel dat ie mooi de kleuren weergeeft, en je kan je resolutie ook hoger zetten, tenminste ik heb hem op 1440x900 staan dacht ik zo uit mijn hoofd en dan is het wel mooi(dus niet uitgerekt maar moet je kijken of jouw spellen dat wel kunnen), en met jou Graka is het denk ik geen probleem om dat soort resoluties te hebben.

www.highflow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BTS schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:01:
ik heb de 940BW en ik vind het een prima scherm voor o.a. films en spellen, ik speel css erop opzich niet heel zwaar maar ik vind wel dat ie mooi de kleuren weergeeft, en je kan je resolutie ook hoger zetten, tenminste ik heb hem op 1440x900 staan dacht ik zo uit mijn hoofd en dan is het wel mooi(dus niet uitgerekt maar moet je kijken of jouw spellen dat wel kunnen), en met jou Graka is het denk ik geen probleem om dat soort resoluties te hebben.
Oke mooi dat ik dat weet. Kan je Battlefield 2 wel op high settings spelen dan? Die monitor kan dat toch wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:49

BTS

of je dat op high settings kunt spelen ligt aan je graka en die heb ik niet maar dat zal of vast wel ergens op GoT staan of je moet even googlen.

www.highflow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:24:
[...]

Welk scherm kan jij me aanraden? :)
De Samsung SyncMaster 225BW is heel erg mooi, en 22". Maar hij is wel €305,80 bij Cool-Prices. En ik denk dat hij bij een plaatselijke computerwinkel nog duurder is.. |:(
De opvolger daarvan, de 226BW is dacht ik 277 in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:47:
[...]

De opvolger daarvan, de 226BW is dacht ik 277 in de pricewatch.
Ja, dat is inderdaad een erg mooi scherm. Maar ik ben van plan mijn computer bij Cool-Prices samen te stellen, en daar kost hij €328,95. Dat is mij toch net even iets te duur. Ligt ruim 140 euro boven de SyncMaster 940BW...

Edit

De Samsung 931BW is eventueel wel een optie. Responsetijd: 2-ms. En een heel goed contrast, 2000:1 :D . En die is maar 30 euro duurder.
Is dit een goede optie??? :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:00:
[...]

Ja, dat is inderdaad een erg mooi scherm. Maar ik ben van plan mijn computer bij Cool-Prices samen te stellen, en daar kost hij €328,95. Dat is mij toch net even iets te duur. Ligt ruim 140 euro boven de SyncMaster 940BW...

Edit

De Samsung 931BW is eventueel wel een optie. Responsetijd: 2-ms. En een heel goed contrast, 2000:1 :D . En die is maar 30 euro duurder.
Is dit een goede optie??? :)
Kijk gewoon waar je tegen een goede prijs onderdelen kunt krijgen.
Kijk vervolgende welke beoordeling deze toko heeft in de SS.

Die monitor kun je toch gerust ergens anders bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:36:
[...]

Kijk gewoon waar je tegen een goede prijs onderdelen kunt krijgen.
Kijk vervolgende welke beoordeling deze toko heeft in de SS.

Die monitor kun je toch gerust ergens anders bestellen ?
Bij de SS staat achter Cool-Prices (bij prijs) 93,7. Deze shop komt volgens mij als goedkoopste uit. Erg veel goede reviews, dus het lijkt me wel slim om hier mijn pc te kopen.
Ja, ik kan de monitor wel ergens anders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus uiteindelijk ga ik denk ik voor dit systeem:

Antec LifeStyle Sonata II
Gigabyte GA0965P-DS3
Intel Core 2 Duo E6600
Artic Cooling Freezer 7 Pro
Seagate 320GB 7200RPM 16MB
Kinston 2GB DDR2 5300 677Mhz (in de productsurvey stond dat iemand dit geheugen naar 800Mhz had geclockt, dus 6400 geheugen)
Asus GeForce 8800 GTS 320MB
Samsung SH 182M Lightscribe (zwart)
Nec 1,44 mb Floppydrive Zwart
Logitech MX518
Samsung SyncMaster 940BW (19"Wide, 4-ms)

Bij Cool-Prices voor € 1.144,80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 02:45:
Voor zover ik weet kom je dan uit op deze MSI: Link

Stilte: ...dûhh! DX10, H 264 hardware decode acceleration (zie deze link), HDTV/HDCP Support (de HDTV kabel krijg je erbij). Maareh.. neem de specs FF door, zou ik zeggen. Kijk dan ook FF naar dit topic: Link

Shops: 4Launch, Azerty, Zercom, PCMegastore, PC Platform, Eynstein, Salland Automatisering... Mooiste is gewoon de Shopsurvey pakken > gemm. prijs op laten lopen en kijken of een shop flink in 't groen staat. Bovengenoemde winkels scoren zeker goed. Kijk op de sites naar "Service" of "Assemblage".
Thx, die 8600 kaartjes kende ik nog niet.
Ik heb gekozen voor de passief gekoeld MSI 8600 maar dan de GT versie van 150 euro ipv de GTS en een vrij standaard basis asus p5b bordje en dan kan ik een verder vergelijkbaar systeem maar dan dus nog wat stiller en meer gericht op multimedia dan gaming voor ongeveer 1000 euro krijgen (4launch). Dat ga ik maar eens bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, je hebt helemaal gelijk hAI. Ik gaf je de MSI (en Topic-) sitelink van de GTS, i.p.v. de GT zoals in m'n pricewatch link. Maar goed, jij bent wel wakker :) ! Prachtige keuze joh. Ben zelf nog aan 't sparen voor een nieuw systeem, maar die GT staat bovenaan het verlanglijstje!

Edit:... en dan is 4Launch ook een mooie keuze qua shop!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, en ik heb hem wegens het vroegtijdig overlijden van mijn PC dit weekend ook maar gewoon besteld.
Ik ga mijn bakkie ook nog wel repareren hoop ik als servertje voor erbij maar ik verlangde al langere tijd naar een nieuwe en het telkens op zwart gaan van mijn PC binnen een paar minuten na het opstarten leek het teken aan de wand.
Nu nog kijken of ik budget heb voor die wel erg lekkere Dell 2407 erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 09:04:
[...]

Heb je heel toevallig een link naar een site ofzo, waar de schattingen van de prijsdalingen staan? En hoeveel zou de Core 2 Duo E6600 dan gaan kosten?
Volgens mij kwamen die prijsdalingen op zo;n €180 euro toch?
ja, en dan zijn er weer nieuwere processoren die de maatstaf zijn en loop je weer achter en blablabla...
je kan wel blijven wachten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:22:
[...]

ja, en dan zijn er weer nieuwere processoren die de maatstaf zijn en loop je weer achter en blablabla...
je kan wel blijven wachten dan
Ja dat is waar. Maar ik ben sowieso van plan de pc pas over 1,5 maand te bestellen. Dus dan is het alleen maar meegenomen als de prijzen ook nog gaan dalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik het risico nemen om geen pixelgarantie te nemen? Want dat scheelt weer 30 euro. Maar is dat verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Als je het systeem toch pas over 1,5 maand gaat bestellen..

Das nog een aardige tijd, en in die tijd kunnen er weer leuke andere dingen uitkomen, als alternatief voor iets wat je nu uitgezocht hebt.

Ik heb altijd zoiets van, wat ik nu zie en uitgezocht heb wil ik nu hebben, als ik 1,5 maand wacht is er alweer zoveel veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:34:
Zal ik het risico nemen om geen pixelgarantie te nemen? Want dat scheelt weer 30 euro. Maar is dat verstandig?
Niet nodig als je de monitor bij een winkel koopt waar ze gewoon een monitor terugnemen als er dode pixels op zitten. Je koopt toch ook geen krat bier als er één flesje kapot geslagen is?
Ja dat is waar. Maar ik ben sowieso van plan de pc pas over 1,5 maand te bestellen. Dus dan is het alleen maar meegenomen als de prijzen ook nog gaan dalen ;)
Zit precies met hetzelfde, hier een linkje:
nieuws: Intel plant meer sterke prijsverlagingen
De E6750, een beter model dan de 6600 gaat 187 dollar kosten wat goedkoper is dan de E6600 nu. Zelf koop ik denk ik de goedkoopste s775 processor die ik later inwissel voor de E6750 als de prijzen stabiel zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:38:
Als je het systeem toch pas over 1,5 maand gaat bestellen..

Das nog een aardige tijd, en in die tijd kunnen er weer leuke andere dingen uitkomen, als alternatief voor iets wat je nu uitgezocht hebt.

Ik heb altijd zoiets van, wat ik nu zie en uitgezocht heb wil ik nu hebben, als ik 1,5 maand wacht is er alweer zoveel veranderd..
Ja dat is waar. 1,5 maand in de computerwereld is heel lang. Er kan veel veranderen. Maar kijk, als ik dit systeem dan aanhoud (eventueel nog een ander beeldscherm) dan word de prijs alleen maar lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Coldcat schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:01:
[...]

Niet nodig als je de monitor bij een winkel koopt waar ze gewoon een monitor terugnemen als er dode pixels op zitten. Je koopt toch ook geen krat bier als er één flesje kapot geslagen is?

[...]

Zit precies met hetzelfde, hier een linkje:
nieuws: Intel plant meer sterke prijsverlagingen
De E6750, een beter model dan de 6600 gaat 187 dollar kosten wat goedkoper is dan de E6600 nu. Zelf koop ik denk ik de goedkoopste s775 processor die ik later inwissel voor de E6750 als de prijzen stabiel zijn geworden.
Ja dat is waar. Maar ik denk dat een gewone winkel niet tegen de prijzen van een internetshop op kan.

Ja, 187 dollar is zo'n 137/138 euro, dat is eigenlijk wel heel erg weinig. Maar wanneer is die H2. Dat kan over 2 maanden zijn. Maar ook pas in september! Maarja, dat zie ik dan wel weer over 1,5 maand :P Ben dan benieuwd hoeveel de E6600 dan kost! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:09:
[...]

Ja dat is waar. Maar ik denk dat een gewone winkel niet tegen de prijzen van een internetshop op kan.

Ja, 187 dollar is zo'n 137/138 euro, dat is eigenlijk wel heel erg weinig. Maar wanneer is die H2. Dat kan over 2 maanden zijn. Maar ook pas in september! Maarja, dat zie ik dan wel weer over 1,5 maand :P Ben dan benieuwd hoeveel de E6600 dan kost! :)
Deze dalingen waren aangekondigd voor september, reken dus maar op eind september. Zelf zeg ik dus wachten omdat je weet dat je iets koopt wat later extreem in prijs zal zakken. Ik weet niet wat je met je pc wil doen maar als je hem eerst in elkaar wil zetten en testen, in de vakantie dus, dan heb je daar mooi tijd voor. Koop je daarna in eind september pas je CPU. In de tussentijd kun je een goedkope celeron proberen te kopen die op je mobo past voor een euro of 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Coldcat schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:15:
[...]

Deze dalingen waren aangekondigd voor september, reken dus maar op eind september. Zelf zeg ik dus wachten omdat je weet dat je iets koopt wat later extreem in prijs zal zakken. Ik weet niet wat je met je pc wil doen maar als je hem eerst in elkaar wil zetten en testen, in de vakantie dus, dan heb je daar mooi tijd voor. Koop je daarna in eind september pas je CPU. In de tussentijd kun je een goedkope celeron proberen te kopen die op je mobo past voor een euro of 20.
Het is inderdaad erg verleidelijk. Maar ik wil al zoooo lang een nieuwe computer! En ik heb bijna het geld bij elkaar. Dus dan is het heel erg moeilijk om nog te wachten! Ik kan altijd na een tijdje nog een andere processor kopen. Als die E6600 me te langzaam word :)
Shit hee, dan heb je een Quad Core processor voor 195 euro 8)7 |:( . Dat is echt niet normaal!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:18:
[...]

Het is inderdaad erg verleidelijk. Maar ik wil al zoooo lang een nieuwe computer! En ik heb bijna het geld bij elkaar. Dus dan is het heel erg moeilijk om nog te wachten! Ik kan altijd na een tijdje nog een andere processor kopen. Als die E6600 me te langzaam word :)
Je kunt je pc helemaal bestellen alleen zul je dan op je CPU moeten wachten als je van die daling wil profiteren. Wachten is moeilijk maar denk dat het nu niet het moeilijkste moment is. De koers van de dollar blijft dalen, net nieuwe beeldplanken en Intel met de daling.

Wat je bij jezelf moet nagaan is het volgende. Jij kocht 1,5 maand geleden een nieuwe pc die helemaal naar je wensen was. Nu een tijdje later zie je dat je processor €100,- goedkoper is geworden (maar deze daling gaat relatief verder omlaag). Denk je dan shit of denk je "heb ik lekker 1,5 maand plezier van gehad". Denk je het eerste dan moet je wachten, denk je het tweede dan moet je niet wachten maar meteen bestellen.
Shit hee, dan heb je een Quad Core processor voor 195 euro 8)7 |:( . Dat is echt niet normaal!
Inderdaad, dat kan ik mezelf ook niet voorstellen. Maar toch is het waarschijnlijk waar. Heb zelf ooit een FX5200 gekocht en dacht dat ik helemaal de man was toen :). Uiteindelijk nooit plezier van gehad en altijd gedacht, had ik maar wat beters gekocht. De E6600 is natuurlijk niet vergelijkbaar, die is al erg goed, maar toch kan het zo'n gevoel opleveren.

[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 07-05-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:55
de samsung 225BW is 20.1 inch en geen 22'' ;) ( k kan het weten, k heb hem zelf ook :P ) (gekocht voor 326,- bij norrod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Coldcat schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:22:
[...]

Je kunt je pc helemaal bestellen alleen zul je dan op je CPU moeten wachten als je van die daling wil profiteren. Wachten is moeilijk maar denk dat het nu niet het moeilijkste moment is. De koers van de dollar blijft dalen, net nieuwe beeldplanken en Intel met de daling.

Wat je bij jezelf moet nagaan is het volgende. Jij kocht 1,5 maand geleden een nieuwe pc die helemaal naar je wensen was. Nu een tijdje later zie je dat je processor €100,- goedkoper is geworden (maar deze daling gaat relatief verder omlaag). Denk je dan shit of denk je "heb ik lekker 1,5 maand plezier van gehad". Denk je het eerste dan moet je wachten, denk je het tweede dan moet je niet wachten maar meteen bestellen.

[...]

Inderdaad, dat kan ik mezelf ook niet voorstellen. Maar toch is het waarschijnlijk waar. Heb zelf ooit een FX5200 gekocht en dacht dat ik helemaal de man was toen :). Uiteindelijk nooit plezier van gehad en altijd gedacht, had ik maar wat beters gekocht. De E6600 is natuurlijk niet vergelijkbaar, die is al erg goed, maar toch kan het zo'n gevoel opleveren.
Ja, daar moet ik je gelijk in geven. Maar ik wil wel dat nieuwe systeem kopen (dan zonder de E6600) en dan gooi ik er gewoon ff een wat mindere processor van 80 euro in ofzo. Weet jij een processor in die prijsklasse waarbij ik met dit systeem toch Battlefield 2 kan spelen? Een Intel Pentium D 935 (S775, 3.2GHz, 4MB, 800MHz FSB, Boxed) misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
!GN!T!ON schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:26:
de samsung 225BW is 20.1 inch en geen 22'' ;) ( k kan het weten, k heb hem zelf ook :P ) (gekocht voor 326,- bij norrod)
Ja, maar die ga ik niet kopen :P Veel te duur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Systeem ziet er prima uit. Ik zou alleen geen 19" Widescreen nemen. Je scherm is dan wel breed maar eigenlijk erg laag en bij het gewone werk gebruik je juist je hoogte van je scherm.

Zoals je in dit plaatje kan zien is een 19" Widescreen qua hoogte lager dan een 17" scherm.

Afbeeldingslocatie: http://i125.photobucket.com/albums/p77/xactme/729435zo22-1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
De Acer X222W is een erg mooi monitor. Deze is voorzien van een hooglans zwart laagje en kost maar 299e en is een 22'' inch. verder is het een goed systeem

[ Voor 7% gewijzigd door the squaler1 op 07-05-2007 21:38 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kurios schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:31:
Systeem ziet er prima uit. Ik zou alleen geen 19" Widescreen nemen. Je scherm is dan wel breed maar eigenlijk erg laag en bij het gewone werk gebruik je juist je hoogte van je scherm.

Zoals je in dit plaatje kan zien is een 19" Widescreen qua hoogte lager dan een 17" scherm.

[afbeelding]
Ja dat is waar. Welk scherm zou dan beter zijn? Misschien een Acer AL1917Fsd of Samsung SyncMaster 940BF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
the squaler1 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:38:
De Acer X222W is een erg mooi monitor. Deze is voorzien van een hooglans zwart laagje en kost maar 299e en is een 22'' inch. verder is het een goed systeem
Ja heel mooi scherm. Maar dat pas toch nooit in mijn budget 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:41:
[...]

Ja dat is waar. Welk scherm zou dan beter zijn? Misschien een Acer AL1917Fsd of Samsung SyncMaster 940BF?
Ik zou dan inderdaad niet voor een kleine breedbeeld gaan. Koop dan een 19" normaal scherm. Heb je toch een lekker groot oppervlakte en kan je binnen budget blijven. Beide schermen die je noemt zijn wel goed volgens mij, maar ik heb me er niet in verdiend verdiept 8)7 . Er zullen ongetwijfeld topics over zijn hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kurios schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:56:
[...]

Ik zou dan inderdaad niet voor een kleine breedbeeld gaan. Koop dan een 19" normaal scherm. Heb je toch een lekker groot oppervlakte en kan je binnen budget blijven. Beide schermen die je noemt zijn wel goed volgens mij, maar ik heb me er niet in verdiend. Er zullen ongetwijfeld topics over zijn hier op GoT.
Ja, dat denk ik ook wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand toevallig ervaring met de Acer AL1917Fsd? Want er staat geen duidelijk topic in de GoT, en in de productsurvey staat hij niet... Ik denk persoonlijk dat het wel een goed beeldscherm is :) 2-ms, hij heeft alleen niet zo'n heel goede contrast. Maarja, 700:1 is nog wel te doen toch?

Een tweede optie is de Samsung SyncMaster 940BF. Deze heeft de zelfde specs als de Acer. Maar is wel zo'n 20 euro duurder, is het die 20 euro waard? (na een aantal topics gelezen te hebben lijkt het eerlijk gezegt wel die 20 euro meer waard :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hAI (excuses voor de topickaap Micheal_13 (...nog steeds niet op slot :) ?),

Laat me weten hoe ie loopt, complete specs, evt. mindere punten (verwacht het zo vlug niet, maar goed) en vooral hoe ie bevalt! PM/DM (whats in a name) staat bij mij gewoon aan (3e logo onder m'n nick - you never know!). Ben reuze benieuwd naar je ervaringen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 02:32:Laat me weten hoe ie loopt, complete specs, evt. mindere punten (verwacht het zo vlug niet, maar goed) en vooral hoe ie bevalt! small]
Doe ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga achteraf nu toch maar voor de E6600 processor. En ik wacht niet tot de prijsdalingen in September. Waarschijnlijk koop ik gewoon over een tijdje pas een Quad-Core. :) Dan koop ik denk ik in februari een Quad-Core. Over het beeldscherm twijfel ik nog. Moet ik nou de 940BF nemen, of een 19" Widescreen. Of misschien toch de Acer AL1917Fsd. Erg moeilijk, iemand meer mogelijkheden? Of iemand een scherm aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:36:
Ik ga achteraf nu toch maar voor de E6600 processor. En ik wacht niet tot de prijsdalingen in September. Waarschijnlijk koop ik gewoon over een tijdje pas een Quad-Core. :) Dan koop ik denk ik in februari een Quad-Core. Over het beeldscherm twijfel ik nog. Moet ik nou de 940BF nemen, of een 19" Widescreen. Of misschien toch de Acer AL1917Fsd. Erg moeilijk, iemand meer mogelijkheden? Of iemand een scherm aan te raden?
Ik weet niet wat je budget is maar ik kan je de 226BW echt aanbevelen, dacht dat die iets te hoog gegrepen is voor jou. Maar als je nog mogelijkheden hebt zou ik echt dit scherm halen, mooi groot en goede prestaties, oa 2ms.

btw, waar wil je bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Coldcat schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:52:
[...]

Ik weet niet wat je budget is maar ik kan je de 226BW echt aanbevelen, dacht dat die iets te hoog gegrepen is voor jou. Maar als je nog mogelijkheden hebt zou ik echt dit scherm halen, mooi groot en goede prestaties, oa 2ms.

btw, waar wil je bestellen?
Mijn budget ligt op maximaal op 240 euro. Waarschijnlijk ga ik hem kopen bij Cool-Prices. Daar is trouwens de 226BW €328,95, dat is echt te duur voor mij.

Wie heeft er andere alternatieven!?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam net op het volgende idee: ik heb nog een laptop, en die kan ik verkopen; zodat ik meer geld kan uitgeven aan mijn pc :) Ik heb de Wat is dit nog waard? topic al doorgekeken, maar ik kon die van mij niet duidelijk vinden. Het gaat om de volgende laptop:

IBM Thinkpad A31
Intel Pentium 4 1,6 GHZ
ATI Mobility Radeon 7500
256MB Ram
CD-ROM/DVD
En er zit Windows XP Professional op en Word 2003.
Beeldscherm is 15"

Iemand op marktplaats.nl had deze laptop voor €365 te koop staan. Is dit wel goede prijs?, lijkt mij een beetje veel.
Wat is dit nog waard denken jullie? :P Ik dacht zelf zo'n €200 euro...
Alvast bedankt _/-\o_

Ja, ik weet het, dit wijkt af van het topic dat ik geopent heb, maar mag het deze keer wel? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NOu, wie weet toevallig wat deze laptop zo min of meer waard is?? Is 200 euro een redelijke prijs voor deze laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
tja het is waard wat iemand ervoor geeft. Gemiddeld gezien zal je op marktplaats gewoon er wat meer voor terugkrijgen dan op V&A hier op tweakers.

Zet m daar dus gewoon neer met vraagprijs 300 ofzo, gewoon even afwachten wat de biedingen worden!

(niets aantrekken van gasten die 50 euro dan gaan bieden ofzo, die lopen er altijd rond nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kurios schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:29:
tja het is waard wat iemand ervoor geeft. Gemiddeld gezien zal je op marktplaats gewoon er wat meer voor terugkrijgen dan op V&A hier op tweakers.

Zet m daar dus gewoon neer met vraagprijs 300 ofzo, gewoon even afwachten wat de biedingen worden!

(niets aantrekken van gasten die 50 euro dan gaan bieden ofzo, die lopen er altijd rond nl)
Oke dan weet ik dat, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer mensen die een prijs willen schatten van deze laptop? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Vraag er 300 euro voor, en kijk wat er geboden gaat worden, en of je reacties krijgt..

Als ik zeg, dat dat ding 200 waard is, en niemand wil dat er voor geven, heb je er nog niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:18:
Vraag er 300 euro voor, en kijk wat er geboden gaat worden, en of je reacties krijgt..

Als ik zeg, dat dat ding 200 waard is, en niemand wil dat er voor geven, heb je er nog niks aan.
Ja dat is waar... Ik denk dat ik hem aan een kennis verkoop voor €250 inclusief zo'n notebooktas en muis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het onderwerp van de laptop is afgesloten :P Bedankt voor jullie hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag net op de site van Cool-Prices staan dat ze de nieuwe kast van Antec hebben. De LifeStyle Sonata III. Deze heeft 500watt, en ik vind hem er nog beter uit zien dan de Sonata II. Is het een goede keuze om deze kast te nemen i.p.v de Sonata II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een aantal dingen verandert, en dit wordt hem denk ik echt:

Antec LifeStyle Sonata II
Gigabyte GA-965P-DS3
Intel Core 2 Duo E6600
Artic Cooling Freezer Pro 7
Seagate 320GB 7200.10 16MB
Kingston 2GB DDR2 5300
Asus GeForce 8800 GTS 320MB
Samsung SH-S182M
Logitech G11
Logitech MX518
Samsung Syncmaster 206BW 20" Wide, 2-ms

Nou zat ik alleen nog te twijfelen:
--Zou ik de Sonata III nemen?
--Veel mensen hebben het erover dat de 8800GTS 320MB het niet goed gaat doen met bijvoorbeeld Crysis, dus zag ik op andere topics dat de 2900XT van ATi werd gekozen (nou gaat dit boven mijn budget, maar ik wou het toch graag even weten)
--Is het handig om sneller geheugen te nemen? 6400? (ben NOG niet van plan te overclocken, maar met 5300 valt toch ook wel te OC'en?)
--Is de monitor goed voor widescreen? Want eerst wou ik voor de 940BW gaan, maar dat zou niet mooi uitkomen met gamen (resolutie 1440X900) en zou het beeld te plat zijn. Maar heb ik hier ook last van met de 206BW? (het is inmiddels 1 inch groter :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonata zou ik nemen, en ook een x2900xt, als je dus perse crysis wil spelen ( in de crysis demo presteerde hij beter dan de 8800gtx :o. Met PC5300 valt zeker wel te OCen, namelijk precies zo goed als met PC6400. Het enige verschil is dat PC5300 maar tot 3 GHZ klocked en PC6400 als je het haalt tenminste 3.6 GHZ. Het scherm is goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:42:
sonata zou ik nemen, en ook een x2900xt, als je dus perse crysis wil spelen ( in de crysis demo presteerde hij beter dan de 8800gtx :o. Met PC5300 valt zeker wel te OCen, namelijk precies zo goed als met PC6400. Het enige verschil is dat PC5300 maar tot 3 GHZ klocked en PC6400 als je het haalt tenminste 3.6 GHZ. Het scherm is goed hoor ;)
Ja oke, ik weet dat ik de sonata moet nemen :P maar welke? (jij hebt er alleen sonata staan ;) )
Maar kan de 8800GTS Crysis niet op high spelen dan, denk je? (of tenminste, kan ik hem goed spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behzo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-03 09:27
Een 225BW staat bij je Mediamarkt voor E 299,-
Ze moeten er vanaf denk ik....

--edit--
Behzo was te bijdehand...

[ Voor 50% gewijzigd door Behzo op 25-05-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ligt aan je beeldscherm resolutie, maar ik denk niet dat de GTS dat leuk gaat vinden, zijn 320 mb geheugen zal namelijk HEEL erg snel volzitten. Dat zie je nu al in de benchmarks dat op hogere resoluties de 320mb versie er echt niets van bakt (16fps ofzo). Ik ben sowizo geen fan van die kaart.. Hij kost je 270 euro en voor 60 euro meer heb je een Saphirre HD2900XT bij Azerty.. En dat vind ik dan weer een kaart met een hele mooie bang for buck status ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Behzo schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:51:
Een 225BW staat bij je Mediamarkt voor E 299,-
Ze moeten er vanaf denk ik....

--edit--
Behzo was te bijdehand...
maar de 225BW heeft een lagere response tijd (5-ms toch?, zo uit mijn hoofd 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:55:
dat ligt aan je beeldscherm resolutie, maar ik denk niet dat de GTS dat leuk gaat vinden, zijn 320 mb geheugen zal namelijk HEEL erg snel volzitten. Dat zie je nu al in de benchmarks dat op hogere resoluties de 320mb versie er echt niets van bakt (16fps ofzo). Ik ben sowizo geen fan van die kaart.. Hij kost je 270 euro en voor 60 euro meer heb je een Saphirre HD2900XT bij Azerty.. En dat vind ik dan weer een kaart met een hele mooie bang for buck status ;)
Ja, dat is waar. Als de prijzen nog wat dalen zal die Sapphire HD2900XT erin komen denk ik. Anders gaat het echt iets te ver over mijn budget (want je zit ook nog met pixelgarantie en assemblage, dat is bij cool-prices in totaal 100 euro) De 2900XT is trouwens nog niet te koop bij Cool-Prices. En aangezien ik die pc niet zelf in elkaar ga zetten gaat dat moeilijk worden (daarmee bedoel ik als ik de graka bij azerty zou bestellen, en de rest van het systeem bij cool-prices)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behzo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-03 09:27
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:55:
[...]

maar de 225BW heeft een lagere response tijd (5-ms toch?, zo uit mijn hoofd 8)7 )
Tja,... typisch zo'n geval van kiezen of delen...
Die paar ms responstijd verliezen, of een maatje groter...

Persoonlijk zou ik gaan voor een maatje extra omdat de reso dan wat beter uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Behzo schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:58:
[...]

Tja,... typisch zo'n geval van kiezen of delen...
Die paar ms responstijd verliezen, of een maatje groter...

Persoonlijk zou ik gaan voor een maatje extra omdat de reso dan wat beter uitkomt...
Mja, gaat moeilijk worden :P Maar eigenlijk scheelt het maar 2", dat is 5,08 cm groter. Maakt dat écht zo'n verschil uit? 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaan de prijzen nog erg dalen dan? Want als de prijzen dalen kan ik wel voor die 2900XT gaan :) Het is allemaal wel erg verleidelijk |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goede survey te vinden over de Asus GeForce 8800 GTS 320MB? omdat tweakers geen productsurvey heeft van deze graka...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:17:
Weet iemand een goede survey te vinden over de Asus GeForce 8800 GTS 320MB? omdat tweakers geen productsurvey heeft van deze graka...
Man, je hoeft daar geen reviews voor te lezen:
1ste:8800GTX
2dex2900xt-8800GTS640 MB, vaak is de x2900 beter
3de 8800GTS320 MB

Neem die X2900XT zou ik zeggen die overklast de 320GTS en is voordeliger in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

reviews: Sparkle GeForce 8800 GTX en GTS getest ?

Zal niet al te veel afwijken van de ASUS.

Er bestaat zoiets als de editknop. Als je de laatste poster bent kun je gewoon je laatsate reactie aanpassen.

/me GA kijkt naar de startdatum van dit topic en vraagt zich af of dit topic met de kerst nog open is

[ Voor 65% gewijzigd door Guardian Angel op 25-05-2007 20:23 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:19:
[...]

Man, je hoeft daar geen reviews voor te lezen:
1ste:8800GTX
2dex2900xt-8800GTS640 MB, vaak is de x2900 beter
3de 8800GTS320 MB

Neem die X2900XT zou ik zeggen die overklast de 320GTS en is voordeliger in prijs.
Ja oke, ik weet ook wel wat goed is en wat niet, maar ik kan Crysis ofzo toch wel goed spelen met deze graka? Maar wat ik al zei, áls de prijzen nog iets gaan dalen dan neem ik wel de 2900XT (tenzij die niet leverbaar is bij cool-prices)
Kijk, ik kan wel steeds een stapje hoger gaan met componenten, maar uiteindelijk zit je ruim boven je budget |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:19:
reviews: Sparkle GeForce 8800 GTX en GTS getest ?

Zal niet al te veel afwijken van de ASUS.

Er bestaat zoiets als de editknop. Als je de laatste poster bent kun je gewoon je laatsate reactie aanpassen.

/me GA kijkt naar de startdatum van dit topic en vraagt zich af of dit topic met de kerst nog open is
Ja, dat weet ik ook wel...

En ik kan er ook niks aan doen dat dat topic nog steeds open is... erger je je eraan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Excuse me?

Je doet alleen wat lang over een keus maken terwijl je systeem zoals in de topicstart staat prima is. :)

Volgens mij ben je al vanaf 12 maart bezig. :X

[ Voor 17% gewijzigd door Guardian Angel op 25-05-2007 20:30 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:29:
Excuse me?

Je doet alleen wat lang over een keus maken terwijl je systeem zoals in de topicstart staat prima is. :)
Ja oke, ik moest niet zo reageren.
Maar ik koop hem over zo'n 4 weken en ik wil 100% zeker weten dat hij goed is :) En het is toch een vrij grote uitgave :P
Heb dit topic 4 mei gestart ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Over 4 weken..... ? Tja dan ligt de situatie weer helemaal anders denk ik.

(Goede game pc, hp max. 1100 euro)

[ Voor 30% gewijzigd door Guardian Angel op 25-05-2007 20:34 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:33:
Over 4 weken..... ? Tja dan ligt de situatie weer helemaal anders denk ik.

(Goede game pc, hp max. 1100 euro)
Hoe bedoel je trouwens, dan ligt de situatie weer heel anders?
Haha, ja dat eerste topic van mij was niet echt goed :P Maar toen had ik er eigenlijk nog niet echt verstand van, toen ben ik me gaan verdiepen in al die dingen :) vandaar...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:40:
[...]

Hoe bedoel je trouwens, dan ligt de situatie weer heel anders?
Haha, ja dat eerste topic van mij was niet echt goed :P Maar toen had ik er eigenlijk nog niet echt verstand van, toen ben ik me gaan verdiepen in al die dingen :) vandaar...
Damn, loopt je topic nu nog steeds ?
Als je nu over 4 weken een topic start met hetgeen er dan actueel is, ook qua prijs, dan ben je er binnen 2 dagen wel uit.

Dit is een beetje hopeloos zo 8)7
Er veranderd zoveel, dat je het beter pas over 4 weken kunt gaan samenstellen.
Schaf gewoon wat leuks aan, zet dat in elkaar, en gamen maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 26-05-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:16:
[...]

Damn, loopt je topic nu nog steeds ?
Als je nu over 4 weken een topic start met hetgeen er dan actueel is, ook qua prijs, dan ben je er binnen 2 dagen wel uit.

Dit is een beetje hopeloos zo 8)7
Er veranderd zoveel, dat je het beter pas over 4 weken kunt gaan samenstellen.
Schaf gewoon wat leuks aan, zet dat in elkaar, en gamen maar.
Ja dat is wel waar. Maar ik moet natuurlijk goed voorbereid zijn..! :P
Want zo heel verschrikkelijk veel zal er niet veranderen in 4 weken...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gezien dat de MSI GeForce 8800GTS 320MB overclocked was, scheelt dit erg veel als je hem gaat vergelijken tegenover de Asus? De MSI heeft 575/850 Mhz en de Asus heeft 500/800 Mhz. Zou de MSI Crysis beter spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Uiteraard een heeeel klein beetje. Maar wss is dat ding duurder en met die ASUS clock je die paar Mhz er zo bij.

En in 4 week kan wel een hoop veranderen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TEAMIKKE schreef op zondag 27 mei 2007 @ 14:19:
Uiteraard een heeeel klein beetje. Maar wss is dat ding duurder en met die ASUS clock je die paar Mhz er zo bij.

En in 4 week kan wel een hoop veranderen ja.
De Asus is bij Cool-Prices €271,95 en de MSI €283,95. Is het deze 12 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet je zelf bepalen, maar ga voor de HD2900XT! Welke 320mb versie van de 8800GTS je ook neemt, met de eerste DX10 games (Crysis) blaast de 2900 ze er allemaal uit! En dat doet hij nu ook al met veel DX9 games, vooral op de hogere resoluties!
Voor je je beslissing van VGA kaart neemt, bekijk eens wat benchmarks van jou kaart met de resolutie van je beeldscherm met zware games op high (STALKER e.d.) en kijk naar de prestaties. Soms <20 fps door het geheugen. Ik heb totaal geen merkvoorkeur, maar wil je behoeden voor te weinig geheugen op je videokaart!
Pagina: 1 2 Laatste