Het Nokia 6300 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 143.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door Mr.S op 04-09-2007 21:52 . Reden: Ja, dubbel ja ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Ik probeer mijn vraag nog maar eens, omdat ik het antwoord echt niet kan vinden: hoe kom ik aan die 5.00 firmware. Als ik naar het menu ga kan ik niets updaten, en via de software van Nokia zegt-ie dat 4.71 de meest recente is.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
DiGiSTORM_ schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:11:
Ik probeer mijn vraag nog maar eens, omdat ik het antwoord echt niet kan vinden: hoe kom ik aan die 5.00 firmware. Als ik naar het menu ga kan ik niets updaten, en via de software van Nokia zegt-ie dat 4.71 de meest recente is.
Ik heb het toen gedaan via de optie 'Telefoonsoftware updaten' in Nokia PC Suite. Dan werd ik doorverwezen naar een webpagina waar ik 6300, 2x next, dutch aanklikte en kreeg toen het programma 'Nokia Software Updater'. That's it, oja, werkt niet via bluetooth maar dat wist je zelf ws ook wel.
Ik vond het eigenlijk zwaar overbodig, de update van Opera Mini was daarentegen wel een aanwist van dubbel D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterijcover verspringt onder (bij de contactjes) soms een klein beetje van links naar rechts bij het vastpakken van het toestel.
Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay gister besteld en vandaag maar weer afzeggen...
Hi heeft wel leuk die studentenshop, maar ze houden er geen rekening mee dat studenten doordeweeks op school zijn en dus geen hele dag thuis kunnen blijven om op de aflevering te wachten.. Ho-pe-loos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:21:
Mijn batterijcover verspringt onder (bij de contactjes) soms een klein beetje van links naar rechts bij het vastpakken van het toestel.
Hebben hier meer mensen last van?
Ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:21:
Ik heb de 6300 ook vandaag bij hi.nl besteld, wordt er als het goed is morgen over terug gebeld..

Gebruik al een zeer lange tijd hi en bevalt mij best, tevens heb ik ook altijd nokia gehad dus het zal wel goed komen :) (gebruik telefoon toch alleen om te bellen/smsen)
Ik heb dus inmiddels al 3 keer geprobeerd om bij HI.nl een abo te bestellen in combinatie met deze telefoon, maar hij wordt steeds afgewezen en ze kunnen me niet vertellen waarom vanwege privacyredenen... :?

Al 3 keer gebeld naar HI, maar daar kunnen ze me ook niet vertellen waarom hij is afgewezen.

Klote HI :(

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phil6300
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-05-2021
Naar aanleiding van mijn klacht over het wegvallen van het geluid tijdens het bellen. Dit is door de provider T-Mobile zeer correct opgelost. Nu maar hopen dat alles blijft werken. Ik heb verder geen klachten over de 6300. Ook de versie 5.00 welke op de telefoon geĆÆnstalleerd was bij aankoop werkt voor 100%. T-mobile een 10 met een griffel voor de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Pinin schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:59:......
Toch wat vragen.
1. klopt het dat ze nog bij firmware 5.00 zijn en dus nauwelijks iets bijzonders hebben toegevoegd.

2. Ik heb een protector van Brando, deze doet op zich goed zijn werk, alleen laat ie zo snel weer los omdat het schermpje niet verdiept ligt, heeft iemand een oplossing of een beter protectortje?

3. Ik heb een Bleutooth vraag, waarom kunnen andere mij vaak wel zien, maar ik krijg (bijna) nooit een andere telefoon gevonden. BT Connectie met laptop en Parrot carkit gaat zonder problemen. Je zoekt toch naar andere Telefoons via "zoeken naar audiotoebehoren"
1. duidelijk
2. waarom is deze beter dan de Brando? Deze lijkt mij vrijwel 100% gelijk
3. o.k. als iemand anders hier zoekt vind hij dan wel atijd andere telefoons zonder problemen?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zoeken naar audio toebehoren is het niet volgens mij, dat een ander zoeken doe je pas als je bijv. bestand X hebt geselecteerd en dan verzenden via bluetooth, dan vind ik er juist meer dan veel samsungs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wederom een kleine update mijnerzijds (ik begon hier): Na een synch kreeg ik een wit scherm, en het is (volgens mij) sindsdien weer gedaan met het trillen. Na 1 factory reset nog steeds geen vibe, na een tweede wel.

Lijkt dus een reproduceerbaar probleem. Ik ga hem nog een keer proberen te triggeren, als dat lukt heb ik tenminste iets concreets om Nokia mee om de oren te slaan... =]

Verwijderd

Gerwin89 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:43:
[...]

Ik heb dus inmiddels al 3 keer geprobeerd om bij HI.nl een abo te bestellen in combinatie met deze telefoon, maar hij wordt steeds afgewezen en ze kunnen me niet vertellen waarom vanwege privacyredenen... :?

Al 3 keer gebeld naar HI, maar daar kunnen ze me ook niet vertellen waarom hij is afgewezen.

Klote HI :(
Ben gister na het mailtje dat ik had gestuurd dat ik dan maar wilde annuleren gebeld en afspraak voor dinsdagavond tusen 18u en 21u :) Dan is het blijkbaar wel ineens mogelijk >:)

Hmzz hoezo 'afgewezen'? Ben je wel een student (MBO/HBO/universiteit) of zit je gewoon op het voortgezet onderwijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey...

Ik wil de nokia 6300 misschien gaan kopen maar ik wil weten of je in De organizer (Agenda)
Ook bijvoorbeel 1 uur eten om 2 uur naar de dokter om 3 uur ...............enz

Alvast bedankt D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:13:
Hey...

Ik wil de nokia 6300 misschien gaan kopen maar ik wil weten of je in De organizer (Agenda)
Ook bijvoorbeel 1 uur eten om 2 uur naar de dokter om 3 uur ...............enz

Alvast bedankt D
volgens mij kan dat wel ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
vraagjes

Als je klaar bent met een avi bestand converteren met SUPER, en het staat onderin in het balkje, geconverteert en alles, hoe sla je het dan op ?
edit. ik heb het net gevonde, 1 sec na deze post ong :S , gewoon automatisch

[ Voor 20% gewijzigd door 6pack15 op 07-09-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:39:
[...]

Ben gister na het mailtje dat ik had gestuurd dat ik dan maar wilde annuleren gebeld en afspraak voor dinsdagavond tusen 18u en 21u :) Dan is het blijkbaar wel ineens mogelijk >:)

Hmzz hoezo 'afgewezen'? Ben je wel een student (MBO/HBO/universiteit) of zit je gewoon op het voortgezet onderwijs?
Yep, student in delft.

En ze kunnen me bij de klantenservice ook niet vertellen waarom hij is afgewezen, alleen dat het iets te maken heeft met nummerbehoud. Maar ik heb hem net voor de 4e keer besteld na een kleine wijziging en dan zou die het moeten doen :9 (vertellen ze me bij de klantenservice)

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Mobile-review heeft een review geplaatst van de 6500 Classic, het tweede slimline-toestel van Nokia.
Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/review/image/nokia/6500classic/IMG_5272.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/review/image/nokia/6500classic/IMG_5274.jpg
Een paar opmerkelijke verschillen:

6300: 11,7mm dik / 6500: 9,5mm dik
6300: 9mb intern geheugen / 6500: 1gb intern geheugen
6300: geen UMTS / 6500: wel UMTS
6300: roestvaststaal / 6500: geanodiseerd aluminium

Verder bevat de 6500 een nieuwere versie van de S40-software en een accu met een hogere capaciteit.

Hij is er ook in het zwart (mooi imo! :9~)
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia6500series.com/photos/lo/classic03.jpg

Zijn er al mensen die overwegen over te stappen zodra de 6500 Classic uitkomt?

Zie ook: Nokia6500series.com

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Yohan schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:35:

Zijn er al mensen die overwegen over te stappen zodra de 6500 Classic uitkomt?

Zie ook: Nokia6500series.com
Nee ik niet.
Alhoewel ik vele gsm's gehad heb, waaronder ook "alleskunners' ben ik uitermate tevreden over de 6300.
Intern geheugen is genoeg voor contacten en sms, de rest gaat op geheugenkaart. Een geheugenkaart die je bij 6500 niet hebt, geen uitbredibaar geheugen!
dikte: Ik denk dat als het nog veel dunner wordt het niet meer prettig is. Er is zoiets als afmetingen in verhouding zetten. Mijn "oude" e50 gaf me al het gevoel iets te lang te zijn voor de dikte. Dat zal met deze mobiel niet anders zijn.
De accu in de 6300 gaat bij mij 5-6 dagen continu mee. Ruim voldoende!
Materiaal... is RVS nou zoveel anders als Anodized steel.... het is allebei van metaal toch!

Smaak, valt niet over te twisten!

Qua mogelijkheden zie ik weinig verschillen. UMTS misschien, maar dat gebruik ik niet...

[ Voor 10% gewijzigd door Batsu op 08-09-2007 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Alle redenen waarvoor ik voor de 6300 heb gekozen houden nog steeds stand. Voor mijn behoeften biedt dat nieuwe toestel ook niets nieuws en zal dan ook niet overstappen. Ik moet wel zeggen dat ik hem er zeker mooi uit vind zien, Nokia is sinds tijden weer goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens wel RVS, waar die 6300 van is gemaakt? Een magneetje doet er niks mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:56:
Is het trouwens wel RVS, waar die 6300 van is gemaakt? Een magneetje doet er niks mee...
een magneet werkt alleen op ferro-magnetische materialen. RVS is een samenstelling van ijzer chroom nikkel, en is als zodanig niet magnetisch (ijzer uiteraard wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Mr.S schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:52:
[...] Ik moet wel zeggen dat ik hem er zeker mooi uit vind zien, Nokia is sinds tijden weer goed bezig.
Dat is de reden waarom ik een reactie over de 6500 Classic postte in dit topic. Nokia richt zich weer op design (sinds lange tijd) en dat staat ze te prijzen.

Ik stel voor dat we de eventuele nieuwe slimline-toestellen van Nokia in dit topic blijven volgen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Yohan schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:46:
[...]

Dat is de reden waarom ik een reactie over de 6500 Classic postte in dit topic. Nokia richt zich weer op design (sinds lange tijd) en dat staat ze te prijzen.

Ik stel voor dat we de eventuele nieuwe slimline-toestellen van Nokia in dit topic blijven volgen.
hmmm ik zou dat niet doen. De 6300 is een "budget" gsm, terwijl de 6500 in ieder geval flink wat duurder zal zijn en blijven...
Maar goed ik ga er niet over natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik heb een stofje oid onder m'n scherm, ik denk niet dat het een dodepixel is gezien hij een beetje langwerpig (of het zijn er 2) is en hij ook te zien is als het scherm uit staat!
als het scherm wit is dan kleurt het een beetje lichtblauw roze achtig :(
klote zooi, zag het gister toen ik 'm even had laten stuiteren op de stenen vanuit m'n zak (zat op een stoel) :X
maar of het daar mee te maken heeft? het lijkt me sterk omdat het dus ook is als hij uitstaat! en het ziet er precies zo uit als een tft scherm dat ik een keer zat met iets van een haar in 't scherm! (kleurde precies zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Batsu schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:20:
[...]

hmmm ik zou dat niet doen. De 6300 is een "budget" gsm, terwijl de 6500 in ieder geval flink wat duurder zal zijn en blijven...
Maar goed ik ga er niet over natuurlijk O-)
Ik ook niet. Daarom was het ook een voorstel. Maar eigenaars van de 6300 (zoals ikzelf) zijn ongetwijfeld geĆÆnteresseerd in wat Nokia verder van plan is op het gebied van slimline-toestellen. En dan is een topic als dit de plek bij uitstek om de vergelijking aan te gaan.

Zo kwam ik een ander nadeel tegen van de 6500 Classic t.o.v. de 6300: de 6500 Classic heeft geen FM radio aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
super-muffin schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:28:
Ik weet niet precies wat een PAN netwerk is, maar ik heb mijn 6300 gewoon gepaird als een modem, en kan via het bluetooth icoon in de menu balk gewoon 'Verbind met netwerk van dodo 6300' en dan gaan internetten. :)

Heb er geen speciale instellingen voor hoeven doen ofzo. :)
Ik denk dat hij internet op de 6300 bedoeld, via het netwerk van z'n pc. Andersom is uiteraard eenvoudig mogelijk.

Volgens mij is dat niet mogelijk. Je moet hiervoor minimaal een series60 telefoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:24:
[...]

volgens mij kan dat wel ja...
Ja oke Bedankt Maar weet iemand het ook die de nokia 6300 heeft ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:38:
[...]

Ja oke Bedankt Maar weet iemand het ook die de nokia 6300 heeft ?

Alvast bedankt
ik heb de 6300 en ik zeg dus dat dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

GoldenSample schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:22:
ik heb een stofje oid onder m'n scherm, ik denk niet dat het een dodepixel is gezien hij een beetje langwerpig (of het zijn er 2) is en hij ook te zien is als het scherm uit staat!
als het scherm wit is dan kleurt het een beetje lichtblauw roze achtig :(
klote zooi, zag het gister toen ik 'm even had laten stuiteren op de stenen vanuit m'n zak (zat op een stoel) :X
maar of het daar mee te maken heeft? het lijkt me sterk omdat het dus ook is als hij uitstaat! en het ziet er precies zo uit als een tft scherm dat ik een keer zat met iets van een haar in 't scherm! (kleurde precies zo)
denk dat ik ff een torx 6 koop en de cover ga verwijderen om te kijken voor of het echt een stofje is (denk 't wel)
maar dan verspeel ik geen garantie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Wie kan mij vertellen welke USB kabel ik nodig heb van de volgende winkel:
http://www.radiocentrum.c...mputer_kabels/usb_kabels/

Ik zie 9 verschillende mini-USB kabels...

USB 1.1 A - mini USB B
USB 1.1 A - mini USB A
USB 2.0 A - mini USB B
USB 2.0 A - mini USB B/4
USB 2,0 A - mini USB 8p Coolpix
USB 2,0 A - mini USB 8p Canon
USB 2,0 A - mini USB 8p
USB 2,0 A - mini USB 4p
mini USB kabel, USB A male

[ Voor 39% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 10-09-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:14
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:59:
Wie kan mij vertellen welke USB kabel ik nodig heb van de volgende winkel:
http://www.radiocentrum.c...mputer_kabels/usb_kabels/
Deze wil je hebben!

5-pins mini-usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
5 Polig mini-usb dus.

Wellicht past de aansluitkabel van mijn Creative Zen V Plus ook in de 6300:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/tweakers/zenv-usb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Ja, zo te zien een match ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:37
Ja dat is gewoon een standaard mini-usb kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn Nokia binnen gekregen, eerste dat ik heb gedaan is achtergrond instellen en de internetprovider die in de Nokia stond (KPN of Hi weet ik niet meer) verwijderen :P Heb een telefoon om te bellen/gebeld te worden en om te smsen/gesmst te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Uit het vorige topic:
Ik heb de 6300 met mijn ck7w carkit aangesloten dmv bluetooth.

Het probleem is dat de persoon aan de andere kant van de lijn zichzelf hoort spreken(echo). Hebben andere gebruikers met deze combinatie dezelfde problemen?
Mijn vrouw heeft exact dezelfde combinatie en als ik haar bel, lijk ik wel in een echo put te zitten. Ook al zet ze haar carkit zo zacht mogelijk, de echo blijft aanwezig. Als ze met haar vinger de microfoon van het toestel afdekt wordt de echo een stuk minder, dus het lijkt erop dat die de interne microfoon niet uitschakeld.

Vanmiddag even met Nokia gebeld en zij melden dat het een bekend probleem is en dat men er in Finland mee bezig is om het op te lossen. Zij konden alleen nog niet zeggen wanneer de nieuwe firmware uit komt. Het probleem blijkt zowel in 4.70 als ook in 5.00 aanwezig te zijn.

Met mijn 6230i heb ik geen enkele last van echo's op mijn eigen CK-7W. Dus voorlopig houd ik deze 6230i maar aan totdat er een geschikt toestel voorbij komt die niet last heeft van een echo.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:23:
Heb vandaag mijn Nokia binnen gekregen, eerste dat ik heb gedaan is achtergrond instellen en de internetprovider die in de Nokia stond (KPN of Hi weet ik niet meer) verwijderen :P Heb een telefoon om te bellen/gebeld te worden en om te smsen/gesmst te worden :)
Aangezien we niet meer in 1997 leven zijn er tegenwoordig ook voldoende mensen die internettoegang via hun GSM nodig hebben, om maar een paar praktische dingen te noemen, verkeersinformatie voor tomtom, internet op de laptop via de GSM, emailtoegang, MMS, OV informatie, etc etc etc etc.
Maar 't geeft niet, ieder zijn ding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Zeker via KPN gekocht? Mijn vorige telefoon, een Nokia 6233, had ik bij de Primafoon gekocht, ook standaard met KPN instellingen... (was een simlockvrij toestel)

Overigens is vandaag mijn 6300 bezorgd, maar deze direct weer te omruiling teruggestuurd, er zaten minstens 2 direct opvallende prominente aanwezige stuck-pixels in het display. Ben benieuwd hoe 2Call dit gaat oplossen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:34:
Zeker via KPN gekocht? Mijn vorige telefoon, een Nokia 6233, had ik bij de Primafoon gekocht, ook standaard met KPN instellingen... (was een simlockvrij toestel)

Overigens is vandaag mijn 6300 bezorgd, maar deze direct weer te omruiling teruggestuurd, er zaten minstens 2 direct opvallende prominente aanwezige stuck-pixels in het display. Ben benieuwd hoe 2Call dit gaat oplossen. :X
daarom:
GoldenSample schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:59:
[...]

denk dat ik ff een torx 6 koop en de cover ga verwijderen om te kijken voor of het echt een stofje is (denk 't wel)
maar dan verspeel ik geen garantie toch?
zal 't 2 stuck pixels zijn of niet? (omdat ik 't toch voor 't eerst zag toen ik 'm liet tetteren :X echt gebeurt me nooit, heb nieuwe phone en binnen 4 weken laat ik 'm uit m'n klauwe donderen (naja gleed uit m'n zak)) en verspeel ik m'n garantie of niet?
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:42:
[...]

Het gaat om een origineel covers en er wordt geen verzegeling verboken of iets dergelijks (het is eigenlijk net als met de oude nokia's daarbij kon je ook gewoon de covers verwisselen zonder dat de garantie vervalt).

Het wordt een ander verhaal als je de hele body gaat vervangen.
zegt van niet maarja, nog iemand anders ervaringen?

[ Voor 22% gewijzigd door GoldenSample op 11-09-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
De pixels zijn groen als er recht in het schermpje wordt gekeken, van de zijkant zijn ze rood.

Ze vallen enorm op, vooral met de grijs/zwarte theme die standaard is ingesteld.

Onder andere kijkhoeken zijn nog veel meer rotte pixels te zien.

Mijn vorige telefoon, een Nokia 6233 heb ik verkocht omdat er een rotte, altijd groen blijvende pixel bleef oplichten. Ik irriteerde me daar kapot aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

mja mijne had het dus opeens maar ze zijn wit als je de telefoon uit zet (en batterij er uit haalt ook) dus 't zal wel stof zijn denk.. maar wil m'n garantie nog houden en heb hier niet een torx 6 bij de hand...
heb 't al hier gepost maandag:
GoldenSample in "Het Nokia 6300 topic - deel 2"

[ Voor 20% gewijzigd door GoldenSample op 11-09-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Als ze zichtbaar zijn als je telefoon uitstaat, is het inderdaad stof of vuil.

Ik zal het zo laten las ik jou was, je krijgt 'm nooit meer zo mooi dicht als vanuit de fabriek. Ook is het een hoop gepruts om ervoor te zorgen dat er geen stof bijkomt wanneer je 'm weer in elkaar zet.

Verwijderd

Hmm t valt mij een beetje tegen dat ik mijn contactpersonen niet alleen in hun groep zichtbaar kan laten maken, ik denk ik maak wat groepen aan (werk, school, stage, familie, etc) en zet alle contactpersonen daar in zodat mijn lijst overzichtelijk is.. Maar ze staan zowel in de groep alsmede in de contactlijst :( En verwijderen uit de lijst betekend ook automatisch verwijderen uit de groep :(

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:50:
Als ze zichtbaar zijn als je telefoon uitstaat, is het inderdaad stof of vuil.

Ik zal het zo laten las ik jou was, je krijgt 'm nooit meer zo mooi dicht als vanuit de fabriek. Ook is het een hoop gepruts om ervoor te zorgen dat er geen stof bijkomt wanneer je 'm weer in elkaar zet.
mwah volgens eerdere posters is frontje vervangen vrij eenvoudig en ik erger me er gigantisch aan...

• Jckx
  • Niet online
Ik heb nog 2 vragen over na het doorspitten van dit topic (en het vorige deel). :)

1. Hoe is nu de geluidskwaliteit van de mp3speler functie? (in vergelijking met SE Wxxxi telefoons)
2. Hoelang gaat de accu ongeveer mee als je de mp3speler gebruikt?

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

over mijn probleem heb ik even contact op genomen met mijn Nokia service center, de garantie verbreekt als ik zelf schroef maar ik kan gewoon langs lopen en dan fixen ze het zo voor me! alleen kom ik helaas bijna nooit bij dat service center in de buurt maar als ik een keer in de buurt ben dan zorg ik wel dat ik er langs ga :)

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 20:36
Ik heb vaak het probleem dat mijn gespelde woorden niet toegevoegd worden in het T9 woordenboek. Soms worden de woorden wel opgeslagen en soms niet, ik heb er eerlijk gezegd ook nog geen verband in gevonden. Er staat trouwens firmware 5.0 op.

Meer mensen die dit 'probleem' hebben?

Verwijderd

PcFer schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:15:
Ik heb vaak het probleem dat mijn gespelde woorden niet toegevoegd worden in het T9 woordenboek. Soms worden de woorden wel opgeslagen en soms niet, ik heb er eerlijk gezegd ook nog geen verband in gevonden. Er staat trouwens firmware 5.0 op.

Kan een firmware update eventueel ook mijn verzoek (Verwijderd in "Het Nokia 6300 topic - deel 2") oplossen? Kan dit in 5.0? Nee dus

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

PcFer schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:15:

niet opgevallen, zal er eens op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wordt het geluid van de filmpjes vertraagd weergegeven! :/
Als ik het filmpje vervolgens kopieer naar mijn E900 loopt het geluid wel synchroon.
Dus het ligt niet aan het converten volgens mij!

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? O+

Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Voor de mensen met het hekje probleem....

---------------------------------
Geachte heer *xppn*,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care. U heeft een Nokia 6300 met een software variant voor een Britse operator. Waarschijnlijk heeft deze operator de functie ALS (dit is de dienst voor een 2de oproep) heeft toegewezen.Ik heb dit hier ook even uitgetest met een toestel met originele Nokia software versie 5, op dit toestel is dit nog steeds dezelfde functie. Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

*medewerker nokia*

--------------------------------

en dan sturen ze niet mee of er een oplossing is |:( 8)7
zo blijf je bezig met mailen... ook eens contact opnemen met de leverancier van me phone :/

[ Voor 10% gewijzigd door xppn op 14-09-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Probeer dan anders eens een Nokia Service Point te bellen met de vraag of zij er een NL versie in kunnen flashen.

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of je bij deze 6300 aan de "Contacten" ook naam, adres en woonplaatsgegevens kunt toevoegen? En kun je die velden ook nog verder uitbreiden?

Tnx
Fer

• Mr.S
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:14:
kan iemand mij vertellen of je bij deze 6300 aan de "Contacten" ook naam, adres en woonplaatsgegevens kunt toevoegen? En kun je die velden ook nog verder uitbreiden?

Tnx
Fer
De info die je kan toevoegen aan een contact:
  • Nummer en voor- en achternaam
  • Push tot Talk-adres
  • Video
  • Toon
  • Webadres
  • Bedrijf
  • Functie
  • OffieciĆ«le naam
  • Bijnaam
  • Postadres
  • gebruikers-ID
  • Verjaardag
  • Notitie
  • Afbeelding
Lijkt me wel voldoende toch?

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:32
Wat irritant dat alle contactpersonen automatisch (na het synchen?) ook een 'achternaam voornaam' item krijgen... En ik mis iets als 'alleen een bedrijfsnaam' als contact item...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd wat ik bedoelde. Bedankt. Ik ga verder met het overdenken of ik hem wel of niet zal nemen.

Fer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loc
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:09

loc

Dag allemaal,

Ik heb wellicht een rare vraag, maar is het mogelijk om een T9 custom entry aan het woordenboek te deleten? Als je een woord in wil geven dat niet in het standaard woordenboek staat, kun je hem zelf toevoegen aan je T9. Ik heb dat dus gedaan, maar heb een spelfout gemaakt (ja...zaterdag bieravond) en nu is dus het foute woord opgeslagen. Enig idee of dat eruit te krijgen is?

Thanks,
loc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loc schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:02:
Dag allemaal,

Ik heb wellicht een rare vraag, maar is het mogelijk om een T9 custom entry aan het woordenboek te deleten? Als je een woord in wil geven dat niet in het standaard woordenboek staat, kun je hem zelf toevoegen aan je T9. Ik heb dat dus gedaan, maar heb een spelfout gemaakt (ja...zaterdag bieravond) en nu is dus het foute woord opgeslagen. Enig idee of dat eruit te krijgen is?

Thanks,
loc
Vraag ik me ook al een tijd af, maar volgens mij kan het niet.... Ik weet niet of die verkeerde woorden weer 'vergeten' worden als je de fabrieksinstellingen terugzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Waarom blijft het lampje zo ontzettend lang branden :) vind je het gek dat de batterij zoveel sneller opgaat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
FokkeH schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:31:
Waarom blijft het lampje zo ontzettend lang branden :) vind je het gek dat de batterij zoveel sneller opgaat :|
"het lampje"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Afbeeldingslocatie: http://www.stiers.de/images/stad_licht1.jpg
Kutding gaat ook nooit uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
hahahaha goeie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Nokia 6300 in de Agenda dat je bijvoorbeeld om 1 uur naar de dokter moet en dat hij dan gaat trillen of zo ? of een alarm?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:49:
Heeft de Nokia 6300 in de Agenda dat je bijvoorbeeld om 1 uur naar de dokter moet en dat hij dan gaat trillen of zo ? of een alarm?

Alvast bedankt
Volgens mij is dit al de derde keer dat je dit vraagt en het antwoord is steeds hetzelfde:

JA dit kan!!!

(en voor de volledigheid: ik heb zelf ook de 6300)

[ Voor 6% gewijzigd door Batsu op 18-09-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:21:
[...]

Volgens mij is dit al de derde keer dat je dit vraagt en het antwoord is steeds hetzelfde:

JA dit kan!!!

(en voor de volledigheid: ik heb zelf ook de 6300)
Oke ik wou het even zeker weten ik ga er nu een kopen bij telfort.

Verwijderd

1Weet iemand wat voor spelletjes op de nokia 6300 zitten?

2 bestaan er ook geheigenkaarten boven de 2 gig?

Alvast bedankt _/-\o_

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:19:

Alvast bedankt _/-\o_
Voor wat betreft vraag 1,

- Snake III
- Soccer 3D
- Sudoku 2

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:19:

Alvast bedankt _/-\o_
Die geheugenkaarten bestaan wel, alleen snapt de 6300 ze niet, die gaat maar tot 2 GB.

• Okasha
  • Niet online
Hehe, anyway, ik bedoelde dus de backlight van het scherm. Hij gaat eerst op half licht, maar blijft daarop nog wel zeker 1 minuut staan terwijl niemand ernaar kijkt. Dat is best zonde van de batterij, mijn 6233 ging gewoon direct uit Ik vermoed dat ze daar nog wel wat batterij tijd mee kunnen winnen

• Batsu
FokkeH schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:00:
[...]

Hehe, anyway, ik bedoelde dus de backlight van het scherm. Hij gaat eerst op half licht, maar blijft daarop nog wel zeker 1 minuut staan terwijl niemand ernaar kijkt. Dat is best zonde van de batterij, mijn 6233 ging gewoon direct uit Ik vermoed dat ze daar nog wel wat batterij tijd mee kunnen winnen
heb ik ook, maar daarna gaat hij bij mij wel gewoon op zwart...

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk om bij het alarm de trilfunctie uit te zetten, dus dat ik alleen geluid heb ?
Ik krijg dit nl. nergens gevonden.

Alvast bedankt.

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 23:30

Mad_Demon

de dokter

avdl72 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:58:
Weet iemand of het mogelijk om bij het alarm de trilfunctie uit te zetten, dus dat ik alleen geluid heb ?
Ik krijg dit nl. nergens gevonden.

Alvast bedankt.
Het trillen van het alarm is gekoppeld aan je profiel. Als je in je profiel trillen uit hebt staan trilt hij bij het alarm ook niet.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• yohan
FokkeH schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:00:
[...]

Eerder gaf iemand deze tip:
Nadat je 'em op toetsenblokkade gezet hebt, even op het rode hoorntje drukken. Gaat je scherm meteen uit.

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Yohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:18:
[...]

Nadat je 'em op toetsenblokkade gezet hebt, even op het rode hoorntje drukken. Gaat je scherm meteen uit.
Bij mij werkt dat niet..

• Mr.S
Bij mij wel, ipv van een halve minuut gaat het backlight nu na 5 seconden uit. Heb geen firmware 5, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Nokia komt hier met de opvolger, met WLAN. Dat is snel!

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 20-09-2007 22:36 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Le0032 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:25:
Nokia komt hier met de opvolger, met WLAN. Dat is snel!
Het is meer een uitbreiding dan opvolger. Waarschijnlijk zal alleen T-Mobile en Orange hem verkopen voor hun UMA netwerk. :)

• Mr.S
Hopen dat dit ding zo veel stroom zuigt door WLAN, dat Nokia een verbeterde batterij gaat verkopen die je zonder vijl- en schaaf-skills ook in de 6300 kan doen.

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Hier meer info:

over de 6301:

http://europe.nokia.com/A4566310

When the pink is snookered, Go for the brown

• yohan
Dat is toch gewoon de 6300 :? Ik zie geen verschil.

* yohan blaat weer eens voordat hij leest.

Die 6301 is wel dikker, 15 mm ipv 11,7. Geen optie voor mij dus.

[ Voor 53% gewijzigd door yohan op 20-09-2007 22:41 ]

• DaannO
Yohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:40:
Dat is toch gewoon de 6300 :? Ik zie geen verschil.
Wifi en UMA ondersteuning is het verschil, verder niks eigenlijk. Meer info over UMA :)

• yohan
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/forum/download.php?id=426&sid=8c9ec54aa7658f96f295cec0ddcf117

Wat gemeen dat ze voor de 6301 wel een bureaulader maken :(

• DaannO
Yohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:45:
[...]

[afbeelding]

Wat gemeen dat ze voor de 6301 wel een bureaulader maken :(
Naja, ik denk niet dat je die meegeleverd krijgt hoor ;)

• yohan
DaannO schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:46:
Wil er best voor betalen. Maar als die 6301 dikker is, dan zal de 6300 er niet in passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:52
DaannO schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:46:
[...]

of toch wel,

Dect en GSM vloeien samen
Het continu verbonden zijn met een WiFi netwerk kost veel stroom. Nokia lost dit slim op door bij het toestel een speciale bureauhouder te leveren waarin de telefoon geplaatst kan worden. Geplaatst in deze houder ziet het toestel er enerzijds dan ook echt uit als een draadloze (DECT) telefoon, anderzijds wordt het toestel dan ook vol continu bijgeladen om het stroomverbruik van de permanente WiFi verbinding te compenseren.

BRON: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2110&ch=1

230 euro voor dit telefoontje is natuurlijk ook niet gek, misschien dan toch nog maar ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Hoe kan ik een hard reset uitvoeren. *#7370# doet niet echt een reset. Ik wil het toestel verkopen maar dan wil ik echt alles eruit hebben en terug naar default.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

zag bij 2Call dat er nu ook witte en rode uitvoeringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Die witte is wel mooi. Zelf zit ik er aan te denken hier een zwart frontje te bestellen. Ben alleen bang dat het er niet uit gaat zien want ik wil dan ook een zwart 'toetsenmatje' hebben en geen zilveren terwijl de rest zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Kan je nou met het wifi gebeuren in de 6301 ook surfen of is deze functie alleen beperkt tot het bellen via wifi?

• Cruzer
Le0032 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:52:
Kan je nou met het wifi gebeuren in de 6301 ook surfen of is deze functie alleen beperkt tot het bellen via wifi?
Ja je kan ook gewoon internetten via de WIFI verbinding dmv WIFI hotspots in je thuisnetwerk of in restaurants/vliegvelden etc.

• yohan
Mr.S schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:08:
Die witte is wel mooi. Zelf zit ik er aan te denken hier een zwart frontje te bestellen. Ben alleen bang dat het er niet uit gaat zien want ik wil dan ook een zwart 'toetsenmatje' hebben en geen zilveren terwijl de rest zwart is.
Afbeeldingslocatie: http://www.sotovikm.ru/goods_pictures/817_6300black.jpg

Niet mooi, inderdaad.

• Centurion
  • Laatst online: 10-09 14:50
Ik heb sinds vandaag de Nokia 6300, maar ik krijg hem niet verbonden met de PC in de nokia mode. Ik heb de nieuwste Nokia Pc Suite geĆÆnstalleerd, en de firmware op de nokia was al 5.00 toen hij binnenkwam. Ik verbind hem via een mini usb kabel die ik nog had liggen, maar hij kan hem niet vinden.

Iemand enige idee wat dit kan oplossen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/GetThumbNail.aspx?id_file=22699&width=5000&height=90&q=100

Zo te zien heeft de nieuwe 6301 een geel lampje aan de zijkant ipv de blauwe die de 6300 heeft. En de cover en keypad-tekens zijn donkerbruin.

http://www.mobilmania.cz/...ht=500&title=04_6301.jpg&

[ Voor 6% gewijzigd door Cruzer op 23-09-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 10:37
Waarschijnlijk heeft dat met het WiFi signaal te maken :).
Ik blijf trouwens de 6300 mooier vinden, zo'n bureaulader zou ik er trouwens wel bij willen hebben !

[ Voor 46% gewijzigd door Kaspers op 23-09-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Yohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:18:
[...]

Toptip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even los van de nieuwe telefoon, zou ik het fijn vinden als iemand iets weet hoe ik mijn wens in praktijk kan brengen.

Momenteel heb ik de namenlijst waarin bijv. 20 mensen staan... Deze mensen wil ik in groepen plaatsen en zodoende heb ik dus de groepen school en werk aangemaakt.

Nu heb ik de mensen in hun groep gezet en als ik nu naar de namenlijst ga staan er 20 namen + de 2 groepsnamen...

Wat ik wil is dus dat ik in de namenlijst de 2 groepen zie staan (en de niet-ingedeelde mensen) waar ik in moet gaan en vervolgens door naar een groep te gaan de mensen van mijn werk zie staan.

Ik heb al gekeken of ik mensen gewoon kan verwijderen, maar dan worden ook de geevens uit de map verwijderd. Ook heb ik gekeken of ik keuze kan maken tussen weergeven SIM-telefoon via de instellingen maar ook dan zijn de mensen helemaal verdwenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een bekende vraag, maar kon het niet zo gauw terugvinden in dit forum:
Als ik een sms ontvang zie ik de naam en het nummer van de afzender niet. Die zijn alleen op te roepen via Options - details. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Nee, is niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey.....

Ik heb een probleem : Ik heb de Nokia 6300 en ik wil er graag liedjes op zetten .
Ik heb hiervoor een bluetooth Adapter gekocht Van Trust (toshiba) en ik probeer liedjes over te zetten via Het progamaatje dat meegeleverd is "Draadloze bestandoverdracht"
Maar als ik er een liedje op probeer te zetten maar dan geeft de pc Verzending bestand mislukt.
Ik Heb Windows Vista maar ik weet niet of het daar aanlicht

Alvast bedankt
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.