dubbel
[ Voor 95% gewijzigd door Mr.S op 04-09-2007 21:52 . Reden: Ja, dubbel ja ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 95% gewijzigd door Mr.S op 04-09-2007 21:52 . Reden: Ja, dubbel ja ]
Hier stond achterhaalde informatieā¦
Ik heb het toen gedaan via de optie 'Telefoonsoftware updaten' in Nokia PC Suite. Dan werd ik doorverwezen naar een webpagina waar ik 6300, 2x next, dutch aanklikte en kreeg toen het programma 'Nokia Software Updater'. That's it, oja, werkt niet via bluetooth maar dat wist je zelf ws ook wel.DiGiSTORM_ schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:11:
Ik probeer mijn vraag nog maar eens, omdat ik het antwoord echt niet kan vinden: hoe kom ik aan die 5.00 firmware. Als ik naar het menu ga kan ik niets updaten, en via de software van Nokia zegt-ie dat 4.71 de meest recente is.
Verwijderd
Verwijderd
Ik niet..Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:21:
Mijn batterijcover verspringt onder (bij de contactjes) soms een klein beetje van links naar rechts bij het vastpakken van het toestel.
Hebben hier meer mensen last van?
Ik heb dus inmiddels al 3 keer geprobeerd om bij HI.nl een abo te bestellen in combinatie met deze telefoon, maar hij wordt steeds afgewezen en ze kunnen me niet vertellen waarom vanwege privacyredenen...Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:21:
Ik heb de 6300 ook vandaag bij hi.nl besteld, wordt er als het goed is morgen over terug gebeld..
Gebruik al een zeer lange tijd hi en bevalt mij best, tevens heb ik ook altijd nokia gehad dus het zal wel goed komen(gebruik telefoon toch alleen om te bellen/smsen)
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Pinin schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:59:......
Toch wat vragen.
1. klopt het dat ze nog bij firmware 5.00 zijn en dus nauwelijks iets bijzonders hebben toegevoegd.
2. Ik heb een protector van Brando, deze doet op zich goed zijn werk, alleen laat ie zo snel weer los omdat het schermpje niet verdiept ligt, heeft iemand een oplossing of een beter protectortje?
3. Ik heb een Bleutooth vraag, waarom kunnen andere mij vaak wel zien, maar ik krijg (bijna) nooit een andere telefoon gevonden. BT Connectie met laptop en Parrot carkit gaat zonder problemen. Je zoekt toch naar andere Telefoons via "zoeken naar audiotoebehoren"
1. duidelijk
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Verwijderd
Ben gister na het mailtje dat ik had gestuurd dat ik dan maar wilde annuleren gebeld en afspraak voor dinsdagavond tusen 18u en 21uGerwin89 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:43:
[...]
Ik heb dus inmiddels al 3 keer geprobeerd om bij HI.nl een abo te bestellen in combinatie met deze telefoon, maar hij wordt steeds afgewezen en ze kunnen me niet vertellen waarom vanwege privacyredenen...![]()
Al 3 keer gebeld naar HI, maar daar kunnen ze me ook niet vertellen waarom hij is afgewezen.
Klote HI
Verwijderd
volgens mij kan dat wel ja...Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:13:
Hey...
Ik wil de nokia 6300 misschien gaan kopen maar ik wil weten of je in De organizer (Agenda)
Ook bijvoorbeel 1 uur eten om 2 uur naar de dokter om 3 uur ...............enz
Alvast bedankt D
[ Voor 20% gewijzigd door 6pack15 op 07-09-2007 18:20 ]
Yep, student in delft.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:39:
[...]
Ben gister na het mailtje dat ik had gestuurd dat ik dan maar wilde annuleren gebeld en afspraak voor dinsdagavond tusen 18u en 21uDan is het blijkbaar wel ineens mogelijk
![]()
Hmzz hoezo 'afgewezen'? Ben je wel een student (MBO/HBO/universiteit) of zit je gewoon op het voortgezet onderwijs?
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Nee ik niet.Yohan schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:35:
Zijn er al mensen die overwegen over te stappen zodra de 6500 Classic uitkomt?
Zie ook: Nokia6500series.com
[ Voor 10% gewijzigd door Batsu op 08-09-2007 00:32 ]
een magneet werkt alleen op ferro-magnetische materialen. RVS is een samenstelling van ijzer chroom nikkel, en is als zodanig niet magnetisch (ijzer uiteraard wel).Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:56:
Is het trouwens wel RVS, waar die 6300 van is gemaakt? Een magneetje doet er niks mee...
Dat is de reden waarom ik een reactie over de 6500 Classic postte in dit topic. Nokia richt zich weer op design (sinds lange tijd) en dat staat ze te prijzen.Mr.S schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:52:
[...] Ik moet wel zeggen dat ik hem er zeker mooi uit vind zien, Nokia is sinds tijden weer goed bezig.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
hmmm ik zou dat niet doen. De 6300 is een "budget" gsm, terwijl de 6500 in ieder geval flink wat duurder zal zijn en blijven...Yohan schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:46:
[...]
Dat is de reden waarom ik een reactie over de 6500 Classic postte in dit topic. Nokia richt zich weer op design (sinds lange tijd) en dat staat ze te prijzen.
Ik stel voor dat we de eventuele nieuwe slimline-toestellen van Nokia in dit topic blijven volgen.
Ik ook niet. Daarom was het ook een voorstel. Maar eigenaars van de 6300 (zoals ikzelf) zijn ongetwijfeld geĆÆnteresseerd in wat Nokia verder van plan is op het gebied van slimline-toestellen. En dan is een topic als dit de plek bij uitstek om de vergelijking aan te gaan.Batsu schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:20:
[...]
hmmm ik zou dat niet doen. De 6300 is een "budget" gsm, terwijl de 6500 in ieder geval flink wat duurder zal zijn en blijven...
Maar goed ik ga er niet over natuurlijk
Ik denk dat hij internet op de 6300 bedoeld, via het netwerk van z'n pc. Andersom is uiteraard eenvoudig mogelijk.super-muffin schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:28:
Ik weet niet precies wat een PAN netwerk is, maar ik heb mijn 6300 gewoon gepaird als een modem, en kan via het bluetooth icoon in de menu balk gewoon 'Verbind met netwerk van dodo 6300' en dan gaan internetten.
Heb er geen speciale instellingen voor hoeven doen ofzo.
ik heb de 6300 en ik zeg dus dat dat kanVerwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:38:
[...]
Ja oke Bedankt Maar weet iemand het ook die de nokia 6300 heeft ?
Alvast bedankt
denk dat ik ff een torx 6 koop en de cover ga verwijderen om te kijken voor of het echt een stofje is (denk 't wel)GoldenSample schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:22:
ik heb een stofje oid onder m'n scherm, ik denk niet dat het een dodepixel is gezien hij een beetje langwerpig (of het zijn er 2) is en hij ook te zien is als het scherm uit staat!
als het scherm wit is dan kleurt het een beetje lichtblauw roze achtig
klote zooi, zag het gister toen ik 'm even had laten stuiteren op de stenen vanuit m'n zak (zat op een stoel)
maar of het daar mee te maken heeft? het lijkt me sterk omdat het dus ook is als hij uitstaat! en het ziet er precies zo uit als een tft scherm dat ik een keer zat met iets van een haar in 't scherm! (kleurde precies zo)
[ Voor 39% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 10-09-2007 23:03 ]
Deze wil je hebben!F4T4L_3RR0R schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:59:
Wie kan mij vertellen welke USB kabel ik nodig heb van de volgende winkel:
http://www.radiocentrum.c...mputer_kabels/usb_kabels/
Verwijderd
Mijn vrouw heeft exact dezelfde combinatie en als ik haar bel, lijk ik wel in een echo put te zitten. Ook al zet ze haar carkit zo zacht mogelijk, de echo blijft aanwezig. Als ze met haar vinger de microfoon van het toestel afdekt wordt de echo een stuk minder, dus het lijkt erop dat die de interne microfoon niet uitschakeld.Ik heb de 6300 met mijn ck7w carkit aangesloten dmv bluetooth.
Het probleem is dat de persoon aan de andere kant van de lijn zichzelf hoort spreken(echo). Hebben andere gebruikers met deze combinatie dezelfde problemen?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Aangezien we niet meer in 1997 leven zijn er tegenwoordig ook voldoende mensen die internettoegang via hun GSM nodig hebben, om maar een paar praktische dingen te noemen, verkeersinformatie voor tomtom, internet op de laptop via de GSM, emailtoegang, MMS, OV informatie, etc etc etc etc.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:23:
Heb vandaag mijn Nokia binnen gekregen, eerste dat ik heb gedaan is achtergrond instellen en de internetprovider die in de Nokia stond (KPN of Hi weet ik niet meer) verwijderenHeb een telefoon om te bellen/gebeld te worden en om te smsen/gesmst te worden
daarom:F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:34:
Zeker via KPN gekocht? Mijn vorige telefoon, een Nokia 6233, had ik bij de Primafoon gekocht, ook standaard met KPN instellingen... (was een simlockvrij toestel)
Overigens is vandaag mijn 6300 bezorgd, maar deze direct weer te omruiling teruggestuurd, er zaten minstens 2 direct opvallende prominente aanwezige stuck-pixels in het display. Ben benieuwd hoe 2Call dit gaat oplossen.
zal 't 2 stuck pixels zijn of niet? (omdat ik 't toch voor 't eerst zag toen ik 'm liet tetterenGoldenSample schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:59:
[...]
denk dat ik ff een torx 6 koop en de cover ga verwijderen om te kijken voor of het echt een stofje is (denk 't wel)
maar dan verspeel ik geen garantie toch?
zegt van niet maarja, nog iemand anders ervaringen?Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:42:
[...]
Het gaat om een origineel covers en er wordt geen verzegeling verboken of iets dergelijks (het is eigenlijk net als met de oude nokia's daarbij kon je ook gewoon de covers verwisselen zonder dat de garantie vervalt).
Het wordt een ander verhaal als je de hele body gaat vervangen.
[ Voor 22% gewijzigd door GoldenSample op 11-09-2007 22:57 ]
[ Voor 20% gewijzigd door GoldenSample op 11-09-2007 23:16 ]
Verwijderd
mwah volgens eerdere posters is frontje vervangen vrij eenvoudig en ik erger me er gigantisch aan...F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:50:
Als ze zichtbaar zijn als je telefoon uitstaat, is het inderdaad stof of vuil.
Ik zal het zo laten las ik jou was, je krijgt 'm nooit meer zo mooi dicht als vanuit de fabriek. Ook is het een hoop gepruts om ervoor te zorgen dat er geen stof bijkomt wanneer je 'm weer in elkaar zet.
Verwijderd
Kan een firmware update eventueel ook mijn verzoek (Verwijderd in "Het Nokia 6300 topic - deel 2") oplossen? Kan dit in 5.0? Nee dusPcFer schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:15:
Ik heb vaak het probleem dat mijn gespelde woorden niet toegevoegd worden in het T9 woordenboek. Soms worden de woorden wel opgeslagen en soms niet, ik heb er eerlijk gezegd ook nog geen verband in gevonden. Er staat trouwens firmware 5.0 op.
Meer mensen die dit 'probleem' hebben?
niet opgevallen, zal er eens op lettenPcFer schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:15:
Ik heb vaak het probleem dat mijn gespelde woorden niet toegevoegd worden in het T9 woordenboek. Soms worden de woorden wel opgeslagen en soms niet, ik heb er eerlijk gezegd ook nog geen verband in gevonden. Er staat trouwens firmware 5.0 op.
Meer mensen die dit 'probleem' hebben?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door xppn op 14-09-2007 16:24 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
De info die je kan toevoegen aan een contact:Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:14:
kan iemand mij vertellen of je bij deze 6300 aan de "Contacten" ook naam, adres en woonplaatsgegevens kunt toevoegen? En kun je die velden ook nog verder uitbreiden?
Tnx
Fer
Verwijderd
Verwijderd
Vraag ik me ook al een tijd af, maar volgens mij kan het niet.... Ik weet niet of die verkeerde woorden weer 'vergeten' worden als je de fabrieksinstellingen terugzet.loc schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:02:
Dag allemaal,
Ik heb wellicht een rare vraag, maar is het mogelijk om een T9 custom entry aan het woordenboek te deleten? Als je een woord in wil geven dat niet in het standaard woordenboek staat, kun je hem zelf toevoegen aan je T9. Ik heb dat dus gedaan, maar heb een spelfout gemaakt (ja...zaterdag bieravond) en nu is dus het foute woord opgeslagen. Enig idee of dat eruit te krijgen is?
Thanks,
loc
"het lampje"??FokkeH schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:31:
Waarom blijft het lampje zo ontzettend lang brandenvind je het gek dat de batterij zoveel sneller opgaat
Verwijderd
Volgens mij is dit al de derde keer dat je dit vraagt en het antwoord is steeds hetzelfde:Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:49:
Heeft de Nokia 6300 in de Agenda dat je bijvoorbeeld om 1 uur naar de dokter moet en dat hij dan gaat trillen of zo ? of een alarm?
Alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door Batsu op 18-09-2007 16:40 ]
Verwijderd
Oke ik wou het even zeker weten ik ga er nu een kopen bij telfort.Batsu schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:21:
[...]
Volgens mij is dit al de derde keer dat je dit vraagt en het antwoord is steeds hetzelfde:
JA dit kan!!!
(en voor de volledigheid: ik heb zelf ook de 6300)
Verwijderd
Voor wat betreft vraag 1,Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:19:
1Weet iemand wat voor spelletjes op de nokia 6300 zitten?
2 bestaan er ook geheigenkaarten boven de 2 gig?
Alvast bedankt
Verwijderd
Die geheugenkaarten bestaan wel, alleen snapt de 6300 ze niet, die gaat maar tot 2 GB.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:19:
1Weet iemand wat voor spelletjes op de nokia 6300 zitten?
2 bestaan er ook geheigenkaarten boven de 2 gig?
Alvast bedankt
Hehe, anyway, ik bedoelde dus de backlight van het scherm. Hij gaat eerst op half licht, maar blijft daarop nog wel zeker 1 minuut staan terwijl niemand ernaar kijkt. Dat is best zonde van de batterij, mijn 6233 ging gewoon direct uit Ik vermoed dat ze daar nog wel wat batterij tijd mee kunnen winnen
heb ik ook, maar daarna gaat hij bij mij wel gewoon op zwart...FokkeH schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:00:
[...]
Hehe, anyway, ik bedoelde dus de backlight van het scherm. Hij gaat eerst op half licht, maar blijft daarop nog wel zeker 1 minuut staan terwijl niemand ernaar kijkt. Dat is best zonde van de batterij, mijn 6233 ging gewoon direct uit Ik vermoed dat ze daar nog wel wat batterij tijd mee kunnen winnen
NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's
Het trillen van het alarm is gekoppeld aan je profiel. Als je in je profiel trillen uit hebt staan trilt hij bij het alarm ook niet.avdl72 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:58:
Weet iemand of het mogelijk om bij het alarm de trilfunctie uit te zetten, dus dat ik alleen geluid heb ?
Ik krijg dit nl. nergens gevonden.
Alvast bedankt.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Eerder gaf iemand deze tip:FokkeH schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:00:
[...]
Bij mij werkt dat niet..Yohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:18:
[...]
Eerder gaf iemand deze tip:
Nadat je 'em op toetsenblokkade gezet hebt, even op het rode hoorntje drukken. Gaat je scherm meteen uit.
Bij mij wel, ipv van een halve minuut gaat het backlight nu na 5 seconden uit. Heb geen firmware 5, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Het is meer een uitbreiding dan opvolger. Waarschijnlijk zal alleen T-Mobile en Orange hem verkopen voor hun UMA netwerk.Le0032 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:25:
Nokia komt hier met de opvolger, met WLAN. Dat is snel!
When the pink is snookered, Go for the brown
[ Voor 53% gewijzigd door yohan op 20-09-2007 22:41 ]
Wifi en UMA ondersteuning is het verschil, verder niks eigenlijk. Meer info over UMAYohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:40:
Dat is toch gewoon de 6300Ik zie geen verschil.
Naja, ik denk niet dat je die meegeleverd krijgt hoorYohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:45:
[...]
[afbeelding]
Wat gemeen dat ze voor de 6301 wel een bureaulader maken
Wil er best voor betalen. Maar als die 6301 dikker is, dan zal de 6300 er niet in passen...DaannO schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:46:
Naja, ik denk niet dat je die meegeleverd krijgt hoor
of toch wel,DaannO schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:46:
[...]
Naja, ik denk niet dat je die meegeleverd krijgt hoor
Ik heb ook een leuke computer..
Ja je kan ook gewoon internetten via de WIFI verbinding dmv WIFI hotspots in je thuisnetwerk of in restaurants/vliegvelden etc.Le0032 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:52:
Kan je nou met het wifi gebeuren in de 6301 ook surfen of is deze functie alleen beperkt tot het bellen via wifi?
Mr.S schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:08:
Die witte is wel mooi. Zelf zit ik er aan te denken hier een zwart frontje te bestellen. Ben alleen bang dat het er niet uit gaat zien want ik wil dan ook een zwart 'toetsenmatje' hebben en geen zilveren terwijl de rest zwart is.
-
[ Voor 6% gewijzigd door Cruzer op 23-09-2007 14:07 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Kaspers op 23-09-2007 16:45 ]
Toptip!Yohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:18:
[...]
Eerder gaf iemand deze tip:
Nadat je 'em op toetsenblokkade gezet hebt, even op het rode hoorntje drukken. Gaat je scherm meteen uit.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq