[DS] Het Pokémon Diamond & Pearl Topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 66.830 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:02:
[...]

ik zal je morgen ff toevoegen, gewoon Nylira ? thanx he :)
Ja dat is wel goed. Als je van te voren even een lijstje geeft wat je wil hebbent; kan ik even van te voren breeden. Ook moet je even kiezen wat je wil hebben.:

Hatched - Dus uit het ei, krijgt een exp boost maar zijn ongehoorzaam als je niet de correcte badges hebt.
Egg - In het ei. Zelf uitbroeden. Het voordeel is dat je dan zelf de originele trainer bent. Krijg je alleen niet de exp boost.

Weet niet precies wanneer ik zaterdag online ben dus kan zijn dat je ze zondag pas krijgt. Maar we komen er wel uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Weet iemand de snelste manier om Ruby/Sapphire uit te spelen? Ik zit hier namelijk met 2 jirachi's en geen uitgespeelde Ruby/Sapphire, dus ik kan niet ruilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

correct me if i'm wrong maar het lijkt me stug dat er een snelle manier van uitspelen is in een Pokemon rpg game

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:25
Pewwy schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 09:35:
Weet iemand de snelste manier om Ruby/Sapphire uit te spelen? Ik zit hier namelijk met 2 jirachi's en geen uitgespeelde Ruby/Sapphire, dus ik kan niet ruilen :(
Importen naar je DS en dan ruilen :D als je teminste over een DS beschikt en/of Diamond/Pearl

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:17:
[...]

Ja dat is wel goed. Als je van te voren even een lijstje geeft wat je wil hebbent; kan ik even van te voren breeden. Ook moet je even kiezen wat je wil hebben.:

Hatched - Dus uit het ei, krijgt een exp boost maar zijn ongehoorzaam als je niet de correcte badges hebt.
Egg - In het ei. Zelf uitbroeden. Het voordeel is dat je dan zelf de originele trainer bent. Krijg je alleen niet de exp boost.

Weet niet precies wanneer ik zaterdag online ben dus kan zijn dat je ze zondag pas krijgt. Maar we komen er wel uit. :)
Ok, hmm ik heb nu juiste badges dus hatched zou wel cool zijn

Ik wil graag Charmander, Squirtle, Torchic, mudkip, totodile, en chicorita als het kan :P als het te veel is zeg het dan

edit

heb je toegevoegd, spreek je wel in-game dan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Nipje op 28-07-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand nog een Kadabra level 25+ over heeft, pm me dan of zeg het ff op het forum of add me op msn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zou ik je anders ff op msn toevoegen Nylira ? is wat makkelijker misschien :P moet alleen je email ff hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tjona100 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:48:
[...]

Importen naar je DS en dan ruilen :D als je teminste over een DS beschikt en/of Diamond/Pearl
Ze zitten nog op Pokemon Channel Saves :( En om van daaruit te exporteren heb je een uitgespeelde Ruby/Sapphire nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:09:
Zou ik je anders ff op msn toevoegen Nylira ? is wat makkelijker misschien :P moet alleen je email ff hebben dan.
Ik doelde dus ook op MSN. En zoals je kan zien staat mijn MSN gelinked aan mijn Tweakers profiel. :P

Moet ik er dus effe 5 breeden of zo. Ben vanavond weg maar zal er wanneer ik terug ben aan beginnen.

@Desperado: Blijf jij aan de gang. :+ Had je al eerder gezegd dat je best een berichtje op MSN kan achterlaten dan kan ik altijd zien wat ik kan doen. En een Kadabra die je trade blijft dus nooit een Kadabra. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:41:
[...]

Ik doelde dus ook op MSN. En zoals je kan zien staat mijn MSN gelinked aan mijn Tweakers profiel. :P

Moet ik er dus effe 5 breeden of zo. Ben vanavond weg maar zal er wanneer ik terug ben aan beginnen.

@Desperado: Blijf jij aan de gang. :+ Had je al eerder gezegd dat je best een berichtje op MSN kan achterlaten dan kan ik altijd zien wat ik kan doen. En een Kadabra die je trade blijft dus nooit een Kadabra. O-)
Hoe ken ik je mail dan zien :P in je profiel staat dat je email niet openbaar is. Ik ben noob op GoT dus neem het me niet kwalijk :) iemand idee hoe ik dus zijn email kan zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik ben net met Pokémon Diamond begonnen, en kan iemand mij wat leuke pokémons traden, aangezien ik nu de 2de badge heb gehaald. Dus als iemand nog een leuke pokemon tussen level 15-30 heeft ( wil geen 50 ofzo heb ik niets aan hoef ik bijna niet te trainen :O), mail me : strienie@hotmail.com.

Bij voorbaat Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:21:
[...]

Hoe ken ik je mail dan zien :P in je profiel staat dat je email niet openbaar is. Ik ben noob op GoT dus neem het me niet kwalijk :) iemand idee hoe ik dus zijn email kan zien ?
Mijn prive email is dus niet publiek. Maar je kan als het goed is wel klikken op de Windows vlinder onder mijn avatar en dan krijg je mijn hotmail adres. Wat genoeg is om me toe te kunnen voegen voor de msn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:15:
Ik ben net met Pokémon Diamond begonnen, en kan iemand mij wat leuke pokémons traden, aangezien ik nu de 2de badge heb gehaald. Dus als iemand nog een leuke pokemon tussen level 15-30 heeft ( wil geen 50 ofzo heb ik niets aan hoef ik bijna niet te trainen :O), mail me : strienie@hotmail.com.

Bij voorbaat Dank.
[opendeurmodus]
Heb ze allemaal dus op zich kan ik je wel wat leuks geven. Maar misschien dat het handiger is dat je dan iets specifieke bent op wat jij definieert als leuk. :D
[/opendeurmodus]

>>insert default 'feel free to add me on msn' statement here<<

Nee hoor ik ben niet bijdehand vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 00:18:
[...]

Mijn prive email is dus niet publiek. Maar je kan als het goed is wel klikken op de Windows vlinder onder mijn avatar en dan krijg je mijn hotmail adres. Wat genoeg is om me toe te kunnen voegen voor de msn. :)
Ah zo, gevonden :D

[ Voor 6% gewijzigd door Nipje op 29-07-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik bedoelde in de trend van een goede pokémon, misschien iets van een haunter en/of gyrados. Ik heb misschien ook nog iets anders goeds nodig van de water klasse. , dus ik zeg geef maar wat nu toch wel liefste tussen 20 en 30 in, aangezien mn party nu ook al 20+ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
is al opgelost ^^

[ Voor 88% gewijzigd door Nipje op 29-07-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Nipje schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:45:
het ook ff geprobeert msn PLus te installeren :P ik dacht misschien zie ik dat vlindertje dan wel onder je naam Nylira, maar ik kan het gewoon niet zien :O
Zie profile: Nylira

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
kijk dat kon ik dus niet vinden :) thanx

heb je nu toegevoegd Nylira

[ Voor 6% gewijzigd door Nipje op 29-07-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo nu net de 8e gym down en ik heb een elfje gevangen en palkia ofcourse. Dus gaat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Kan iemand mij helpen? Ik zit namelijk met een aardig probleempje.
Ik heb nu 7 gyms, en ik kom aan bij het moment dat ik die sleutel van die ene grunt krijg, en dan naar de Galatic Warehouse ga, maar die grunt die de sleutel laat vallen, staat er niet.
Wie heeft de oplossing voor mij, want nu kan ik niets doen (me pokemon trainen, maar ga liever verder + ze trainen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:16:
Kan iemand mij helpen? Ik zit namelijk met een aardig probleempje.
Ik heb nu 7 gyms, en ik kom aan bij het moment dat ik die sleutel van die ene grunt krijg, en dan naar de Galatic Warehouse ga, maar die grunt die de sleutel laat vallen, staat er niet.
Wie heeft de oplossing voor mij, want nu kan ik niets doen (me pokemon trainen, maar ga liever verder + ze trainen.)
Doe iedereen een lol en plaats dat alles dus tussen spoiler tags volgende keer.
spoiler:
De grunt die de sleutel van het pakhuis laat vallen staat voor het Veilstone Galactic Building en niet voor het pakhuis zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

^ Dat weet ik!
Maar hij staat er niet bij mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je de frontpage nog niet gezien hebben, check dan de prijsvraag van Pokemon Diamond: plan: Zachtewarenweggeverij: Pokémon Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal weeten jullie hoe je verder kom |:( , ik heb 4 badges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 13:59
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:37:
hoi allemaal weeten jullie hoe je verder kom |:( , ik heb 4 badges :)
www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oké, mijn probleem is over, wat hierbovenstond.
Nu nog de 2 laatste pokemons zien voor m'n Pokedex. En dan kan ik me National Dex gaan ophalen.
spoiler:
De Elite 4 is aardig makkelijk, tot je aan die Champion komt. Toch knap lastig, gelukkig wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

ongeveer een week geleden heb ik pokemon diamond gekregen, en ben nu onderweg naar mn 4e badge :)

tot nu toe heb ik in mn party:
Graveler lvl 25, Luxray lvl 32, Prinplup lvl 34 en Ponyta lvl 23

alleen zoek ik nu iemand om mn graveler mee te ruilen want ik vind golem echt een vette pokemon ^^

en heeft iemand enig idee hoe ik aan een magmar kan komen? het is 1 van mijn lievelingspokemon maar ik hoorde dat hij niet te krijgen is in diamond als je geen leafgreen hebt (ik heb firered)
als iemand die naar mij zou willen traden zou ik erg blij zijn :P

Edit:
Naam is: ASH (goh orgineel :P)
friend code is: 3179-3417-9324

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

^ Relidas, ik heb je toegevoegd op msn. Als het nog niet gedaan is, dan help ik je wel ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:07:
en heeft iemand enig idee hoe ik aan een magmar kan komen? het is 1 van mijn lievelingspokemon maar ik hoorde dat hij niet te krijgen is in diamond als je geen leafgreen hebt (ik heb firered)
als iemand die naar mij zou willen traden zou ik erg blij zijn :P
[insert standard quote here]

(mjah ik ga het serieus niet nog een keer zeggen. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

[insert standard quote here]

(mjah ik ga het serieus niet nog een keer zeggen. :P )
hehe ^^ ik heb ff wat terug gelezen en heb je al toegevoegd hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Voeg me toe! Ik heb Pearl, heet ingame Raymon en m'n Friend Code is:
3909 4889 1378

:)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Weet iemand overigens hoe ik een magmerizer gebruik op men magmar? Ik geef hem aan 'm, en er gebeurd niets. Wat mis ik hier ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een goede site waar veel info staat over bijvoorbeeld op welk level welke pokemon een bepaalde move leert. of hoe je bijvoorbeeld van een kadabra een alakazam maakt:)

ohh ja en nog een domme vraag, waar vind ik mijn friendcode ... dan kan ik die hier neerzetten!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:35:
Weet iemand overigens hoe ik een magmerizer gebruik op men magmar? Ik geef hem aan 'm, en er gebeurd niets. Wat mis ik hier ? :p
Je moet een magmar de magnamizer laten vasthouden en dan traden. Dan pas evolueert hij.

@FVV: Je kan in Oreburgh city dus een PalPad krijgen. Dit item zorgt ervoor dat je vrienden kan toevoegen en je eigen FC kan opvragen.

Jullie kunnen veel informatie vinden over de pokemon levels en zaken als evoluties de sites:
Serebii en Marriland

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een week, 48 uur gespeeld. Mijn Team:

Empoleon: lvl 56
Metagross lvl 70
Espeon lvl 70
Skarmory lvl 60
Gengar lvl 55
Togetic lvl 63

Ik had de pokemon league uitgespeeld na 40 uurtjes, VEEL revives en Hyper potions gebruikt.
Ik heb nog geen wifi, ik ga waarschijnlijk wel een keer USB connector of Router kopen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
ik gebruik meestal psypokes klik op show all en je hebt alle info die je wilt over je pokemon :)

heb al redelijk wat lopen trainen.. elite4 verslagen en nu een beetje aan het breeden.

heb de drie diamond/pearl starters, paar ditto`s, dialga, uxie, mesprit, azelf, paar rares. meerdere porygon s (zodra vriendin langkomt die even traden. ik heb de evolve items :D)

ik kan alleen nergens een feebas vinden.. heeft iemand die voor trade? man/vrouw maakt niets uit, nature ook niet (ik breed zelf wel met ditto :P) beaty hoeft niet gedaan te zijn.. ben zat bessen aan het planten en heb een voorraadje. maak maar een lijstje wat je wilt, kijk ik wel of ik het heb (alleen diamond/pearl.. heb geen oudere (moet nog kopen _/-\o_ )

mijn naam is Orin Friendcode: 0129 9185 2962 versie: Diamond, vriendin (easy acces) heeft pearl

[ Voor 3% gewijzigd door Mamoritai op 03-08-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zou ik van jou een ditto kunnen krijgen ?

of is er ook een manier om ditto te vangen ZONDER pokeradar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
ja hoor, kan je krijgen.

behalve importeren of vangen op route 216 (met radar) verder weet ik niet.
wat heb jij voor pokemon er voor?? :P

en wat is je friendcode?

oeh, net een ralts gevangen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Mamoritai op 03-08-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Mamoritai schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:04:
ja hoor, kan je krijgen.

behalve importeren of vangen op route 216 (met radar) verder weet ik niet.
wat heb jij voor pokemon er voor?? :P

en wat is je friendcode?

oeh, net een ralts gevangen :D
weet niet wat voor pokemon je er voor terug wilt ? als ik de pokemon die je zoekt niet heb dan schiet het ook niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mamoritai schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:49:
ik kan alleen nergens een feebas vinden.. heeft iemand die voor trade? man/vrouw maakt niets uit, nature ook niet (ik breed zelf wel met ditto :P) beaty hoeft niet gedaan te zijn.. ben zat bessen aan het planten en heb een voorraadje. maak maar een lijstje wat je wilt, kijk ik wel of ik het heb (alleen diamond/pearl.. heb geen oudere (moet nog kopen _/-\o_ )

mijn naam is Orin Friendcode: 0129 9185 2962 versie: Diamond, vriendin (easy acces) heeft pearl
De spanning van Feebas zit juit in hem vinden. Heerlijk is dat, uren vissen voor een Feebas ;) Heb het in D/P nog niet gedaan, maar in Ruby was het geweldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt jongens! Ik heb mijn Friendcode gevonden!:)

2363-3011-9281

Heb net mijn eerste badge binnen. dit is op het moment mijn team:

level 10 ABRA ( moet uiteraard eerst kadabra en dan alakazam worden)
Level 10 GEODUDE
level 9 SHINX
Level 15 Turtwig
level 9 starly
level 9 bidoof.

iemand nog opmerkingen voor een beginnend team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Heb je al een waterpokemon, en een vuur? Die zijn ook nodig, moet je zelf maar kiezen wat je belangrijker vind qua soort. En probeer je levels gelijk te houden, want dit is bij mij ook zo geweest, dat je starter 5+ levels hoger ligt, en level nu allemaal tegelijk op, dan gaat het sneller dan dat je dalijk 10 levels van 50 naar 60 moet gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je voor aan het begin een nuttige water of vuurpokemon?

ben er namelijk nog geen tegengekomen, ja een magickarp .. maarja .. daar kan je niks mee;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:56:

ben er namelijk nog geen tegengekomen, ja een magickarp .. maarja .. daar kan je niks mee;)
spoiler:
Aan het begin is er ergens een grot waar je psyduck tegen kan komen, nog voor de eerste gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
stefan001 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:12:
[...]

spoiler:
Aan het begin is er ergens een grot waar je psyduck tegen kan komen, nog voor de eerste gym.
spoiler:
maar daar kan je niet in als je de badge niet hebt gehaald.. breakable rock ;)

goede vuurpokemon is moeilijk te vinden in het begin, en er zitten er weinig in het spel (tot dat je de national dex hebt dan)

[ Voor 16% gewijzigd door Mamoritai op 03-08-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een Shellos gevangen :) heeft waterpulse ;) dus nu nog een fire en dan flink trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Heb zojuist dan eindelijk Pokémon Pearl gekocht. Ingame naam is Jan, friend code komt als ik die gevonden heb. Wat volgens mij toch pas mogelijk na een bepaalde stad of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
je moet de Pall pad hebben, dan kan je je friend code krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mamoritai schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:49:

Voeg me maar toe op MSN. Kan je van mij een female modest Feebas krijgen met als egg moves Ice Beam en Mirror Coat. Ik zal er dan ook een Micle berry bij doen. Deze zijn super rare maar perfect om modest Feebas te evolven. (Je hebt dan maar iets van 4 level 35 poffins nodig om beauty te maxen)

Je zal de Micle Berry zelf verder dan moeten verbouwen.
Ik heb alles wel dus boeit niet heel erg wat ik er voor terug krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:56:

Beste vuur pokemon in mijn opinie is toch al gauw Growlithe. Kan ik well breeden voor je. Water ben ik zelf nogal fan van Totodile. En deze kan ook gebreed worden op aanvraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat wilt doen, graag!:)

maar wat wil je ervoor terug. kheb bijna niks O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:15:
Als je dat wilt doen, graag!:)

maar wat wil je ervoor terug. kheb bijna niks O-)
Zoals ik al vele malen gezegd heb boeit dat niet echt voor me. Ik heb alles toch wel onderhand.
Zorg maar dat je me toevoegd op MSN of zo. Maakt het afspreken van trades en coordineren ervan een stuk makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:07:
[...]

Voeg me maar toe op MSN. Kan je van mij een female modest Feebas krijgen met als egg moves Ice Beam en Mirror Coat. Ik zal er dan ook een Micle berry bij doen. Deze zijn super rare maar perfect om modest Feebas te evolven. (Je hebt dan maar iets van 4 level 35 poffins nodig om beauty te maxen)

Je zal de Micle Berry zelf verder dan moeten verbouwen.
Ik heb alles wel dus boeit niet heel erg wat ik er voor terug krijg. :)
toegevoegd aan msn + mailtje gestuurd. ik zie je wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mamoritai schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:45:
[...]

toegevoegd aan msn + mailtje gestuurd. ik zie je wel online
Lol weet je het zeker? Ik ben namelijk NU online en ik heb geen 'add' message of email gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ingame naam: Code: Versie:
Jan - 2620 9999 8990 - Pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik in pokemon diamond/pearl de hm surf vinden
ik heb er al uren naar gezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
De surf vind je in dat dorpje waar je komt na dat je die Psyduck weg heb gehaald. Je moet in dat stadje die grot in geloof ik, daar krijg je surf.

nu mijn vraag :

zou ik riolu (de pokemon uit het iron mountain ei) in me party doen IPV een vanv deze pokemon ? :

Gyrados lvl 35
Bastiodon lvl 35
Empoleon lvl 36
Typhlosion lvl 36
Luxray lvl 35
Strapator lvl 36

weet niet of die riolu wel goed is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De evolutie van Riolu die we kennen onder de naam Lucario is wel aardig goed, maar ik heb hem zelf niet in mijn team, ik hou van elk type eentje in me team : Bug/fly , fire, water , grass , electriciteit en dan heb ik nog Alakazam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al een goede emulator? voor op de pc.. of mag ik het daar hier niet over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nope, is illegaal, valt onder warez en dus mag je het daar niet over hebben hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik heb vakantie!
Zal eens kijken of ik weer wat eer tijd voor mijn beide Pokémon spellen heb.

Wil iedereen die in de TS opgenomen wil worden dat aan mij doorgeven via DM? Dat is wel zo overzichtelijk voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:14:
Waar kan ik in pokemon diamond/pearl de hm surf vinden
ik heb er al uren naar gezocht
Nipje schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:31:
De surf vind je in dat dorpje waar je komt na dat je die Psyduck weg heb gehaald. Je moet in dat stadje die grot in geloof ik, daar krijg je surf.
hoe krijg je die psyduck dan weg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:16:
[...]

[...]

hoe krijg je die psyduck dan weg
spoiler:
Nadat je een teamlid van Galactic hebt achtervolgd, die je bij de ingang van de great marsh park in Pastoria city ziet staan. En daarna hebt verslagen, krijg je een medicijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoohoo ik heb vandaag ook Pokemon aangeschaft

Ingame name : Krizzol (goh)
Friendscode 2535 1026 0525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de hm rock climb krijgen heb net de zevende badge en kan hem niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemonTPx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 10:49
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:10:
Waar kan ik de hm rock climb krijgen heb net de zevende badge en kan hem niet vinden
spoiler:
Op de weg naar de snowpoint city, waar heel veel sneeuw ligt, staan twee huisjes. Achter het linker huisje ligt de hm in de sneeuw. (zichtbaar, geen itemfinder nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de Japanse versie hebt moet je als je bij dat kamertje waar Aaron (1ste Elite Four) staat, moet je proberen terug te gaan... Als je voor die deur staat laat dan een POKéMON Surf gebruiken,
je zult zien dat het mogelijk is, als je dan zoveel stappen naar links doet kom je Darkrai tegen, ach ik weet niet, ik zal ff een linkje naar de site sturen, bij mij doen de filmpjes het niet zo goed, dus hier die link:

http://www.pokemongemmine.nl/viewgameinfo.php?i=552

En hier een walktrough voor Spear Pillar ( waar je Palkia/Dialga kunt vangen )
spoiler:
Benodigdheden:
- Pokemon met Surf
- Pokemon met Rock climb
- Pokemon met Strenth (Niet persee)
- Pokemon met Rock smash (Niet persee)
- Pokemon met Waterval (Voor een stone plate)
- Max Repel + Escape rope
- Revives en andere healing items (Voor als je naar Dialga/Palkia gaat, je moet eerst met Cyrus en dan met Dialga/Palkia vechten.)

Video walktrough: Spear Pillar

Deel 1:
Deel 1
Informatie deel 1:
Je bent in Oreburgh City, ga langs het Mine Museum naar boven, ga over de Mach-bike-waterfall en ga naar rechts. Ga de grot in en ga naar boven.

Deel 2:
Deel 2
Informatie deel 2:
Surf, en ga naar het Trapje, van niet van de drempel.

Deel 3:
Deel 3
Informatie deel 3:
Loop door naar boven en rijd naar boven, niet het eerste trapje op, maar het tweede trapje dat je ziet, ga over de brug. Ga naar beneden en weer het trapje op.

Deel 4:
Deel 4
Informatie deel 4:
Als je het goed hebt gedaan kom je op een nieuw bruggetje, rijd er met de "Acro" bike van af, want er ligt een drempel waar je af kan vallen. rijd onder de brug door en ga door de deur.Rijd naar het lichtgevende trapje, en ga dan naar boven, ga naar links en dan naar beneden, ga de deur uit.

Deel 5:
Deel 5
Informatie deel 5:
Je loopt in de sneeuw, als je max repel hebt kan je door het gras lopen, aan het eeind van deze 'Cliff' is een stuk waar je rock climb gebruikt.

Deel 6:
Deel 6
Informatie deel 6:
Loop naar recht, wil je niet door het gras, heb je strenth nodig, zoek de ingang van de grot, ga naar binnen.

Deel 7:
Deel 7
Informatie deel 7:
Loop rechtuit, en gebruik Rock Climb, ga naar rechts en langs de waterval. Ga nu van het trapje af naar buiten.

Deel 8:
Deel 8
Informatie deel 8:
Loop naar de diepe kuil, en ga er in, loop tot je niet verder kan en draai naar links, gebruik Rock climb.

Deel 9:
Deel 9
Informatie deel 9:
Loop Rechtuit door het gras, en ga naar beneden (Benden pijltjestoets, niet naar beneden in het spel.) Ga de grot weer in.

Deel 10:
Deel 10
Informatie deel 10:
Eenmaal binnen, stap op je fiets en rijd door tot je bij een uitgang komt. Je kan alleen het pad volgen dus nergens verkeerd afslaan.

Deel 11:
Deel 11
Informatie deel 11:
Je loopt nu in Spear Pillar, achteraan ligt een Adamant/Luminous orb, hier kan de Azure Flute (Arceus event Item.) bespeeld worden en kom je Dailga/Palkia tgen als je net de zevende gym hebt verslagen. Dan moet je ook tegen Cyrus vechten, een goede voorbereiding is dus hard nodig!

Deel 12:
Deel 12
Informatie deel 12:
Dit is puur een Bug die optreed als je op Spear Pillar bent, open je Town mao, je hoofdje is dichtbij Oreburgh, maar als je een beetje naar boven gaat zal je bij de Informatie over MT. Coronet ergens info over Spear Pillar zien, dit klopt niet met de locatie van je Speler...

Note: Dit is puur om naar Spear Pillar te komen, items zijn hier niet van belang!

Oja, als je naar pokemon.com en daar de PokéDex checkt, staan daar niet alle legends op daar staan op: Dialga, Palkia, Mesprit, Azelf, Uxie en Manaphy...

Maar op http://www.serebii.net staan Regigisas, Arceus, Darkrai, Shaymin, Phione, Cresselia, Giratina, Heatran en Rotom kweetnie of Heatran legend is is te vangen op Stark Mountain ( Battle Park ) kweet ook niet of Rotom legend is, hier de plekken waar de bovenstaande POKéMON te vangen zijn:

Dialga:
Pearl: Trade met Diamond
Diamond: Spear Pillar

Palkia:
Pearl: Spear Pillar
Diamond: Trade met Pearl

Mesprit:
Pearl: Gras bij Verity Lakefront nadat dat Professor Rowan klaar is met al dat gepraat in Verity Cavern
Diamond: Gras bij Verity Lakefront nadat dat Professor Rowan klaar is met al dat gepraat in Verity Cavern

Azelf:
Pearl: Valor Lakefront
Diamond: Valor Lakefront

Uxie:
Pearl: Acuity Lakefront
Diamond: Acuity Lakefront

Manaphy:
Pearl: ???
Diamond: ???

Phione:

Regigisas:
Pearl: Snowpoint Temple (Regirock, Regice en Registeel zijn nodig om tempel te betreden)
Diamond: Snowpoint Temple (Regirock, Regice en Registeel zijn nodig om tempel te betreden)

Arceus:
Pearl: Hall of Origin/Glitch in Japanse versie
Diamond: Hall of Origin/Glitch in Japanse versie

Darkrai:
Pearl: New Moon Island/Glitch in Japanse versie
Diamond: New Moon Island/Glitch in Japanse versie

Shaymin/Sheimi:
Pearl: Flower Paradise
Diamond: Flower Paradise

Cresselia:
Pearl: Gras in Sinnoh na ontmoeting op Full Moon Island
Diamond: Gras in Sinnoh na ontmoeting op Full Moon Island

Giratina:
Pearl: Turnback Cave
Diamond: Turnback Cave

Heatran:
Pearl: Stark Mountain ( Battle Park )
Diamond: Stark Mountain ( Battle Park )

Ik denk dat jullie je afvragen waar al die plaatsen van POKéMON liggen, vraag het A.U.B niet aan mij want ik heb alle plaatsen van http://www.serebii.net...

Het ziet er MISSCHIEN een beetje rommelig uit, dit is ook mijn 1ste bericht op Tweakers.net...

[ Voor 0% gewijzigd door Crash op 10-08-2007 15:53 . Reden: volgende keer even netjes spoilertags gebruiken aub ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:18:

spoiler:
Als je de Japanse versie hebt moet je als je bij dat kamertje waar Aaron (1ste Elite Four) staat, moet je proberen terug te gaan... Als je voor die deur staat laat dan een POKéMON Surf gebruiken,
je zult zien dat het mogelijk is, als je dan zoveel stappen naar links doet kom je Darkrai tegen, ach ik weet niet, ik zal ff een linkje naar de site sturen, bij mij doen de filmpjes het niet zo goed, dus hier die link:

http://www.pokemongemmine.nl/viewgameinfo.php?i=552

En hier een walktrough voor Spear Pillar ( waar je Palkia/Dialga kunt vangen )

Benodigdheden:
- Pokemon met Surf
- Pokemon met Rock climb
- Pokemon met Strenth (Niet persee)
- Pokemon met Rock smash (Niet persee)
- Pokemon met Waterval (Voor een stone plate)
- Max Repel + Escape rope
- Revives en andere healing items (Voor als je naar Dialga/Palkia gaat, je moet eerst met Cyrus en dan met Dialga/Palkia vechten.)

Video walktrough: Spear Pillar

Deel 1:
Deel 1
Informatie deel 1:
Je bent in Oreburgh City, ga langs het Mine Museum naar boven, ga over de Mach-bike-waterfall en ga naar rechts. Ga de grot in en ga naar boven.

Deel 2:
Deel 2
Informatie deel 2:
Surf, en ga naar het Trapje, van niet van de drempel.

Deel 3:
Deel 3
Informatie deel 3:
Loop door naar boven en rijd naar boven, niet het eerste trapje op, maar het tweede trapje dat je ziet, ga over de brug. Ga naar beneden en weer het trapje op.

Deel 4:
Deel 4
Informatie deel 4:
Als je het goed hebt gedaan kom je op een nieuw bruggetje, rijd er met de "Acro" bike van af, want er ligt een drempel waar je af kan vallen. rijd onder de brug door en ga door de deur.Rijd naar het lichtgevende trapje, en ga dan naar boven, ga naar links en dan naar beneden, ga de deur uit.

Deel 5:
Deel 5
Informatie deel 5:
Je loopt in de sneeuw, als je max repel hebt kan je door het gras lopen, aan het eeind van deze 'Cliff' is een stuk waar je rock climb gebruikt.

Deel 6:
Deel 6
Informatie deel 6:
Loop naar recht, wil je niet door het gras, heb je strenth nodig, zoek de ingang van de grot, ga naar binnen.

Deel 7:
Deel 7
Informatie deel 7:
Loop rechtuit, en gebruik Rock Climb, ga naar rechts en langs de waterval. Ga nu van het trapje af naar buiten.

Deel 8:
Deel 8
Informatie deel 8:
Loop naar de diepe kuil, en ga er in, loop tot je niet verder kan en draai naar links, gebruik Rock climb.

Deel 9:
Deel 9
Informatie deel 9:
Loop Rechtuit door het gras, en ga naar beneden (Benden pijltjestoets, niet naar beneden in het spel.) Ga de grot weer in.

Deel 10:
Deel 10
Informatie deel 10:
Eenmaal binnen, stap op je fiets en rijd door tot je bij een uitgang komt. Je kan alleen het pad volgen dus nergens verkeerd afslaan.

Deel 11:
Deel 11
Informatie deel 11:
Je loopt nu in Spear Pillar, achteraan ligt een Adamant/Luminous orb, hier kan de Azure Flute (Arceus event Item.) bespeeld worden en kom je Dailga/Palkia tgen als je net de zevende gym hebt verslagen. Dan moet je ook tegen Cyrus vechten, een goede voorbereiding is dus hard nodig!

Deel 12:
Deel 12
Informatie deel 12:
Dit is puur een Bug die optreed als je op Spear Pillar bent, open je Town mao, je hoofdje is dichtbij Oreburgh, maar als je een beetje naar boven gaat zal je bij de Informatie over MT. Coronet ergens info over Spear Pillar zien, dit klopt niet met de locatie van je Speler...

Note: Dit is puur om naar Spear Pillar te komen, items zijn hier niet van belang!

Oja, als je naar pokemon.com en daar de PokéDex checkt, staan daar niet alle legends op daar staan op: Dialga, Palkia, Mesprit, Azelf, Uxie en Manaphy...

Maar op http://www.serebii.net staan Regigisas, Arceus, Darkrai, Shaymin, Phione, Cresselia, Giratina, Heatran en Rotom kweetnie of Heatran legend is is te vangen op Stark Mountain ( Battle Park ) kweet ook niet of Rotom legend is, hier de plekken waar de bovenstaande POKéMON te vangen zijn:

Dialga:
Pearl: Trade met Diamond
Diamond: Spear Pillar

Palkia:
Pearl: Spear Pillar
Diamond: Trade met Pearl

Mesprit:
Pearl: Gras bij Verity Lakefront nadat dat Professor Rowan klaar is met al dat gepraat in Verity Cavern
Diamond: Gras bij Verity Lakefront nadat dat Professor Rowan klaar is met al dat gepraat in Verity Cavern

Azelf:
Pearl: Valor Lakefront
Diamond: Valor Lakefront

Uxie:
Pearl: Acuity Lakefront
Diamond: Acuity Lakefront

Manaphy:

Phione:

Regigisas:
Pearl: Snowpoint Temple (Regirock, Regice en Registeel zijn nodig om tempel te betreden)
Diamond: Snowpoint Temple (Regirock, Regice en Registeel zijn nodig om tempel te betreden)

Arceus:
Pearl: Hall of Origin/Glitch in Japanse versie
Diamond: Hall of Origin/Glitch in Japanse versie

Darkrai:
Pearl: New Moon Island/Glitch in Japanse versie
Diamond: New Moon Island/Glitch in Japanse versie

Shaymin/Sheimi:
Pearl: Flower Paradise
Diamond: Flower Paradise

Cresselia:
Pearl: Gras in Sinnoh na ontmoeting op Full Moon Island
Diamond: Gras in Sinnoh na ontmoeting op Full Moon Island

Giratina:
Pearl: Turnback Cave
Diamond: Turnback Cave

Heatran:
Pearl: Stark Mountain ( Battle Park )
Diamond: Stark Mountain ( Battle Park )

Ik denk dat jullie je afvragen waar al die plaatsen van POKéMON liggen, vraag het A.U.B niet aan mij want ik heb alle plaatsen van http://www.serebii.net...

Het ziet er MISSCHIEN een beetje rommelig uit, dit is ook mijn 1ste bericht op Tweakers.net...
Volgende keer graag tussen spoiler tags, om het spel niet voor veel mensen te verpesen.

je zet je tekst dan tussen [ spoiler ] en [ / spoiler] , zonder de spaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
In de TS staat een link naar gamefaqs, het lijkt me dat dit soort verhalen (en vragen van hoe kom ik hier en daar aan) niet in dit topic thuishoren.

Binnenkort toch es een wifi adapter halen, ik heb wel al 7 badges :P

offtopic:
Ik gebruik al die walkthroughs wel enzo, anders duurt het echt eeuwen voordat ik het es heb uitgespeeld :P. Niet iedereen heeft tijd om 4 uur per dag te gamen...

[ Voor 20% gewijzigd door stefan001 op 06-08-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Iemand die een Firepokemon wil ruilen. Heb er zelf een nodig, maar heb er nog geen. Ben daarnaast ook niet echt fan van Ponyta/Rapidash. Het liefste de fire starter, level maakt ook niet uit, die level ik zelf wel omhoog. Dus iemand die em (in ei of niet) wil ruilen, graag :)

[ Voor 33% gewijzigd door JanW op 06-08-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:18:
Iemand die een Firepokemon wil ruilen. Heb er zelf een nodig, maar heb er nog geen. Ben daarnaast ook niet echt fan van Ponyta/Rapidash. Het liefste de fire starter, level maakt ook niet uit, die level ik zelf wel omhoog. Dus iemand die em (in ei of niet) wil ruilen, graag :)
Zorg maar dat je vanavond even op MSN online bent. Zag dat je me al toegevoegd had dus dan kan ik je wel een paar fire starters geven. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net aangekomen in heathome City met mijn team:

level 21 grtole
level 21 combusken
level 21 wartortle
level 21 geodude
level 21 luxio
level 21 kadabra

maar nu ben ik bij die contest geweest. Ik wilde vervolgens naar de gym gaan en daar word verteld dat ze er niet is. maar er word gezegd, kom later terug dus niet waar ze heen is gegaan.

hoe zorg ik ervoor dat ik deze badge kan winnen?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Mijn huidige party met 2 badges in mijn bezit:

Golbat - Level 25
Luxio - Level 21
Staravia - Level 24
Psyduck - Level 18
Geodude - Level 7 (HM Slave, doe er verder niets mee, dump em ook zodra ik hem niet nodig heb)
Grotle - Level 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:35:

level 21 grtole
level 21 combusken
level 21 wartortle
level 21 geodude
level 21 luxio
level 21 kadabra
Ik laat mijn pokemon altijd pas evolueren zodra ze de vette aanvallen hebben geleerd. Mijn shinx mocht pas op level 41 (of was het nou 43? weet ik niet meer. Discharge!)
maar nu ben ik bij die contest geweest. Ik wilde vervolgens naar de gym gaan en daar word verteld dat ze er niet is. maar er word gezegd, kom later terug dus niet waar ze heen is gegaan.

Zie deze post en gamefaqs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik speel momenteel met:

• Staravia, L30, 83 HP
• Gyarados, L31, 107 HP
• Bibarel, L32, 97 HP
• Prinplup, L31, 92 HP
• Luxray, L31, 92 HP
• Machoke, L32, 100 HP

En ik heb net de 5e badge gehaald. Later vanavond maar eens kijken waar ik nu heen moet surfen :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Wat is het verschil tussen Palkia en Dialgia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:35:

level 21 grtole
level 21 combusken
level 21 wartortle
level 21 geodude
level 21 luxio
level 21 kadabra

spoiler:
Dat is namelijk de 5e badge, je moet eerst badge 3 en 4 halen. nummer 3 is naar het oosten en 4 naar het zuiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En mijn Golbat is op Level 28 geëvolueerd tot een Crobat :) . Heb hem gevangen op level 6 als een Zubat. Had eigenlijk verwacht dat dat wel langer zou duren dan level 28, maargoed. Mij hoor je niet klagen in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Dan heb je gewoon goed voor hem gezord, niet laten fainten enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Manmanman, wie verzint die hele mist route... Ben me al 20 minuten aan het ergeren aan gemiste aanvallen en het niet kunnen zien waar ik heen moet lopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Gebruik Defog ? :p Dat werkt meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
Heey,
Ik heb aangeboden:
Jirachi (lv 100)
Ik zoek: Ho-oh, Lugia, Mewto, Mew, Celebi, Deoxys, Phione, Arceus, de drie honden.
Het liefst NIET op lv 100, maar als het toch 100 is het niet heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
ben op zoek naar een deoxys ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svajax schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:11:
Heey,
Ik heb aangeboden:
Jirachi (lv 100)
Ik zoek: Ho-oh, Lugia, Mewto, Mew, Celebi, Deoxys, Phione, Arceus, de drie honden.
Het liefst NIET op lv 100, maar als het toch 100 is het niet heel erg
Hmm je zoek Phione maar niet Manaphy. Dus die begrijp ik niet helemaal. Als jij Manaphy hebt dan kan je Phione dus breeden. :P

Arceus, Darkrai en Shaymin zijn officieel nog niet verkrijgbaar. Er is maar 1 event geweest voor Darkrai en alleen in Japan. Dus 99,9% van de 4th Gen legends zijn dus hacks.

@Tjona: We regelen vanavond wel wat. Heb wel die critters ergens in mijn box geloof ik. Was gisteren avond na het eten op de bank in slaap gedonderd. Het was een lange dag en mijn vriendin heeft me laten slapen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svajax
Hey,
Ik heb ook nog geen Manaphy. Ik vind een Manaphy ook goed :)Ik wist niet dat arceus nog niet verkrijgbaar was.

[ Voor 15% gewijzigd door svajax op 07-08-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waat kan je een ditto vinden
Waar kan je de pokerader vinden

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een Pikachu , het liefst lvl 40+ , en anders Giratina. Ik heb verschillende legendaries ervoor terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:28:
Ik zoek nog een Pikachu , het liefst lvl 40+ , en anders Giratina. Ik heb verschillende legendaries ervoor terug
Ik heb een lv.50 pikachu met thunderstone als hold item + girantina. wat offer je? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svajax schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:19:
Hey,
Ik heb ook nog geen Manaphy. Ik vind een Manaphy ook goed :)Ik wist niet dat arceus nog niet verkrijgbaar was.
Het is niet alsof die makkelijker te verkrijgen zijn of zo. Shaymin, Arceus en Darkrai allemaal dus nog niet los. Behalve dan dus Darkrai in Japan. Je weet hopelijk wel dat Phione dus niet evolueert in Manaphy?

@Gens
spoiler:
Je krijgt de Pokeradar na de National dex van een van de professoren (Oak geloof ik) als je naar Palpark gaat

@Desperado: Zowel Giratina als Pikachu kan je vangen. Weet alleen niet of Pickachu met levels hoger dan 20 te vangen is. Eventueel kan ik nog wel zo'n gele rat voor je vangen.
Heb wel ergens nog een 10th anniversary Pikachu van level 70 maar die gaat niet weg. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svajax
Ja ik heb het opgezocht vanochtend, en ik weet dat phione niet evolueert. Daarom ligt mijn voorkeur toch bij een Manaphy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik die gastjes voor sunyshoresity weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dames (indien aanwezig) en heren,

Ik had dit topic zeg maar niet bedoelt als een grote vergaarbak voor vragen in de trend van:
• Hoe moet dit?
• Waar moet ik nu heen?
• Ik kan niet verder wat nu?

Hiervoor kun je de guideboeken kopen, op gameFAQs.com kijken of het lekker zelf uitzoeken.

Dit topic is er om te discussiëren over Pokémon (welke de beste zijn, elkaar het beste aanvullen, samen de beste party vormen etc...), de aanvallen en natuurlijk om het on-line ruilen te vergemakkelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vind je het Global Trading Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:43:
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:45:
Dames (indien aanwezig) en heren,

Ik had dit topic zeg maar niet bedoelt als een grote vergaarbak voor vragen in de trend van:
• Hoe moet dit?
• Waar moet ik nu heen?
• Ik kan niet verder wat nu?

Hiervoor kun je de guideboeken kopen, op gameFAQs.com kijken of het lekker zelf uitzoeken.

Dit topic is er om te discussiëren over Pokémon (welke de beste zijn, elkaar het beste aanvullen, samen de beste party vormen etc...), de aanvallen en natuurlijk om het on-line ruilen te vergemakkelijken.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svajax
Hey, Ik wil echt heeel graag een Deoxys /Celebi/mew. Het liefst level 5 of 30 ofzo, dat ik zelf nog veel kan trainen.
Ik heb shiny's:
Linoone,
Gyrados
Golbat
Electrode
Steelix

en legends:
Jirachi
Mewto
Palkia, dialga enzovoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:43:
Als je alle gebouwen een keer binnenloopt, en met mensen praat kom je het best snel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien dat de pokemon D/P games nu uit zijn in Europa krijg ik steeds vaker mensen die me op MSN adden en om pokemon vragen. Vind ik op zich niet erg toch graag even de volgende notities:

1. Mijn FC staat op pagina 1. Staat ie echt al heel lang.
2. Ik breed pokemon op aanvraag dus geduld is nodig.
3. Ik trade mijn legends niet (nee zelfs niet na 3 keer vragen :P )
4. Ik doe niet aan shinies.
5. Hold items heb ik heel soms. (zoals soms nodig voor evolutie) Zelfs dan ben ik niet altijd bereid die zo weg te geven.

Ook zou het fijn zijn als mensen die mij messagen dus vragen sturen in hele zinnen en zonder overmaat aan smiley bende. (Ik ben dus geen tiener meer) Ik help iedereen sowieso 1 keer; irritant volk gaat daarna op de block list.

Bij voorbaat dank. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 22:09 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.