heb je het bij cdwow besteld?Xouxic schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:55:
Ik zit al 2 weken te wachten op mijn bestelde Pokemon Diamond!!
Verwijderd
ik weet niet of dit al bekend is of zo maar je kunt bijna elke pokemon breeden als je een ditto hebt. dus het maakt dan niet uit of je een mannelijke starter hebt, je kna dan altijd zonder problemen weer de eerste vorm krijgen. het lukt alleen niet met lengendaries maar dat is logisch toch?
Verwijderd
Dat was dus info die ik in een spoiler tag gooide omdat het misschien een aspect is wat mensen zelf uit willen zoeken. Maar evengoed bedankt om het zonder spoiler neer te gooien.Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 10:53:
*breeding info*

joehoe! ik heb ook eindelijk pokemon diamond binnen, friend code is:
4940 2524 1636
Ff kijken hoe het allemaal werkt hiero
4940 2524 1636
Ff kijken hoe het allemaal werkt hiero
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Ik heb op 30 mei Pokemon Diamond van een of andere duitser op Ebay gekocht... als het goed is komt hij EINDELIJK aankomende week binnen 
Mijn vriendin heeft m 2 weken geleden bij cd-wow en die krijgt hem misschien ook aankomende week binnen
Zij heeft Pearl 
Op het moment speel ik nog Pokemon Ranger (vreselijk saai) maar dat is alleen maar voor Manaphi (ofzo)
tegen de tijd dat ik die heb en Diamond ook kunnen er ook wat Manaphi's hen en weer geruild worden om weer wat pokedexen aan te vullen
Mijn vriendin heeft m 2 weken geleden bij cd-wow en die krijgt hem misschien ook aankomende week binnen
Op het moment speel ik nog Pokemon Ranger (vreselijk saai) maar dat is alleen maar voor Manaphi (ofzo)
Hee even een vraagje ben net begonnen met diamond en heb die pokemon met blaadje op zijn kop een soort schildpad.
Is het nou verstandig om die te lvlen of is deze niks waard?
En hoe weet je nou ofdat je een "bruikbare"pokemon heb.
Moet je alle pokemon lvlen of zijn er ook bij die je beter links kunt laten liggen?
Moet je alle pokemon lvlen of zijn er ook bij die je beter links kunt laten liggen?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Alle Pokemon zijn bruikbaar, afhankelijk van je speelstijl. Ik denk dat die schildpad van je gewoon je starter is, die zijn altijd bruikbaar. Er zijn geen 'slechte' Pokemon, wel minder goede. Het belangrijkste is dat je team alle types aankan.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Icec, kun je mijn Friend code even in de topicstart @ de lijst toevoegen?
IGN: Nexave
GoT Naam: Xouxic
FC: 4940 2524 1636
Soort spel: Diamond
IGN: Nexave
GoT Naam: Xouxic
FC: 4940 2524 1636
Soort spel: Diamond
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Zoals ElBarto al zei is het belangrijker om je team een beetje uit te vullen met verschillende types. Vaak zijn er meervoudige type combinaties die heel handig zijn maar de moves maken natuurlijk ook uit.henkyyyyyyy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:34:
Hee even een vraagje ben net begonnen met diamond en heb die pokemon met blaadje op zijn kop een soort schildpad.
Als je dus besluit om turtwig te trainen dan heb je zogezegd al een grass type in je team. Dan is het vaak niet handig om nog een ander grass type te nemen. Aangezien starters vaak vrij sterk worden kan ik absoluut aanraden om je starter pokemon te trainen.
Verder hangt het voornamelijk af van persoonlijke keuze welke pokemon je leuk vindt. Mijn eigen team is heel divers zodat ik niet elk type pokemon heb maar wel van elk type minimaal 1 move heb.
Tevens heb ik een 3 deling in mijn pokemon. Ik heb 1 set pokemon voor gyms, 1 set voor de contests (waar types eigenlijk niet uit maken) en een aantal 'ultility' pokemon. Dit zijn pokemon met HM en dingen als Thief (jatten hold items), Block/Mean Look (vluchtende pokemon klem zetten) en False Swipe (aanval waarmee het slachtoffer altijd 1 hp overhoud zodat ze te vangen zijn).
Maar goed uiteindelijk vang en train ik toch alles omdat ik mijn national dex vol wil krijgen.
Verwijderd
Sure. Kan er vanavond wel eentje voor je bouwen. Als je MSN heb voeg me dan maar even toe. Wel zo makkelijk. Anders suggereer ik tijd/datum afspreken via DM. Laat maar even weten.fong06 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:42:
heeft er iemand hier een growlithe voor mij ?
trade?
Hmm DLDarklink was duidelijk mijn verkeerde account 
Overigens nog steeds geen spel
Overigens nog steeds geen spel
Kupo?
hmm ik heb pkm diamond van mijn vriend geleend maar zijn doosje is transparant?
Hoort hij niet zwart te zijn?
is dat bij jullie ook zo?
ben ik gefaked?
spel doet het wel
Hoort hij niet zwart te zijn?
is dat bij jullie ook zo?
ben ik gefaked?
spel doet het wel
[ Voor 18% gewijzigd door fong06 op 03-07-2007 16:13 ]
Mijn doosje is gewoon zwart, zowel Japanse als Amerikaanse versie.
Verwijderd
Volgens mij snap ik niet wat hier bedoeld wordt met de doosjes of zo. Al mijn DS cartridges zijn gewoon solide donker grijs van aard. Volgens mij heb ik nog nergens transparante DS cartridges gezien anders dan die waar over geklaagd wordt als fake zijnde.ElBarto schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:20:
Mijn doosje is gewoon zwart, zowel Japanse als Amerikaanse versie.
Voor de GBA daarintegen heb ik dus wel transparante cartridges gezien en in mijn bezit.
Ik wilde diamond bestellen 12 dagen voor dat ik op vakantie ga, bij cdwow. Gelukkig niet gedaan, als ik dat hoor hier, 2 weken erop wachten, terwijl normaal maar iets van 7 dagen is.
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:34:
weet iemand waar je waterfall kan halen in pokemon pearl
spoiler:
Gamefaqs.com: HM7 - Waterfall Location: Sunyshore City, praat met godin Jasmine Als je Gymleader Volkner hebt verslagen kan je Waterfall gebruiken
Hoi allen,
Ben nu zo 6 uur onderweg in het spel en heb de starter pokemon tot lvl 25 gebracht.
Moet alleen wel zeggen dat ik het spel enorm eentonig vind worden.
Alle matches die ik doe, win ik ook.
Gebeurt er verder in het spel nog iets bijzonders of zijn de random gevechten eigenlijk wel alles wat dit spel te bieden heeft?
Ook het telkens aangesproken worden door andere trainers en dan een gevecht aan gaan, wordt zo eentonig. Je weet op de voorhand dat het gaat gebeuren.
Ik probeer verder het spel niet af te zeiken, dus begrijp me aub niet verkeerd.
Ik hoopte eigenlijk alleen dat het spel wat meer te bieden had.
Kun je bijvoorbeeld later een ship krijgen of iets dergelijks, net als FF2?
Ben nu zo 6 uur onderweg in het spel en heb de starter pokemon tot lvl 25 gebracht.
Moet alleen wel zeggen dat ik het spel enorm eentonig vind worden.
Alle matches die ik doe, win ik ook.
Gebeurt er verder in het spel nog iets bijzonders of zijn de random gevechten eigenlijk wel alles wat dit spel te bieden heeft?
Ook het telkens aangesproken worden door andere trainers en dan een gevecht aan gaan, wordt zo eentonig. Je weet op de voorhand dat het gaat gebeuren.
Ik probeer verder het spel niet af te zeiken, dus begrijp me aub niet verkeerd.
Ik hoopte eigenlijk alleen dat het spel wat meer te bieden had.
Kun je bijvoorbeeld later een ship krijgen of iets dergelijks, net als FF2?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Mijn pokemon Diamond is volgens mij ook nep, terwijl de Cartridge zelf er echt uit ziet, er ziet een goede stikker op, waarvan het Nintendo Logo duidelijk zichtbaar is, maar het hoesje is erg nep bij mij, hij is doorzichtig, en het papiertje is gewoon gedrukt, en het zelfde geld voor het boekje..
Verwijderd
Ook gevonden op Marktplaats ? Want volgens mij worden daar de rip offs verkocht. Misschien een keer tijd om wat nader te gaan onderzoeken.Xouxic schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:19:
Mijn pokemon Diamond is volgens mij ook nep, terwijl de Cartridge zelf er echt uit ziet, er ziet een goede stikker op, waarvan het Nintendo Logo duidelijk zichtbaar is, maar het hoesje is erg nep bij mij, hij is doorzichtig, en het papiertje is gewoon gedrukt, en het zelfde geld voor het boekje..

Ok, dit is moeilijk voor je te geloven denk ik =P Ik hem hem inderdaad van Marktplaats, en kwam er toen achter dat die gene in Meppel woonde, waar ik ook woon dus.. En ik ken hem ook wel, hij staat bekend als het gepeste sukkeltje bij vrienden van me, hij is 19 jaar oud. Dus tja, ik zei al tegen hem: Als het spel nep is kom ik zowiezo mijn geld terug halen hoe je het ook wil of keert, toen zei hij: Tja ik hem hem zelf ook geimporteert..Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:29:
[...]
Ook gevonden op Marktplaats ? Want volgens mij worden daar de rip offs verkocht. Misschien een keer tijd om wat nader te gaan onderzoeken.
Als dat zijn smoes is, is hij niet erg slim. Want als hij ( Zoals hij bijna al toegaf ) zelf weet dat het spel nep is, moet hij hem niet door proberen te verkopen.
Maar tot nu toe nog geen problemen mee, alhoewel ik niet zo heeel goed in pokemon meer ben als eerst =P
Post es wat piccies van het doosje, cartridge en bijbehorende boekjes als je wil?
Dan kunnen we ff kijken of je genaaid bent, op zich ook handig voor andere tweakers
Dan kunnen we ff kijken of je genaaid bent, op zich ook handig voor andere tweakers
Dit is de foto van de verkoper:Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:36:
Post es wat piccies van het doosje, cartridge en bijbehorende boekjes als je wil?

En ik zet mijn eige foto's er ook nog wel even op, maar eerst even de telefoon op laden =)
Xouxic, ik dacht dat je je Pokemon Diamond besteld had bij cd-wow.nl?
Xouxic schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:55:
Ik zit al 2 weken te wachten op mijn bestelde Pokemon Diamond!!
Hallo,
Ik heb sinds vandaag ook Pokémon Pearl. Ga er zo mee beginnen! Heb hem via Ebay!
Als ik vragen heb, hoop ik dat jullie ze kunnen beantwoorden. Ik zie ook iedereen codes plaatsen, waar kom je die tegen? Dan kan ik deze hier ook neerzetten!
Ik heb sinds vandaag ook Pokémon Pearl. Ga er zo mee beginnen! Heb hem via Ebay!
Als ik vragen heb, hoop ik dat jullie ze kunnen beantwoorden. Ik zie ook iedereen codes plaatsen, waar kom je die tegen? Dan kan ik deze hier ook neerzetten!
Verwijderd
Je krijgt in Oreburgh City in de kelder van het pokemon center dus een PalPad. Je kan dan met de dames daar praten om je FC te krijgen. Je kan daarna in PalPad jouw eigen Friend Code opvragen en die van anderen registreren.Sharona schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:39:
Hallo,
Mocht je nog meer vragen hebben post ze gerust.
edit:
Toch irritant als je niet in eerste instantie post wat je in gedachten had.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 13:30 ]
Ik bedoelde het doosje waarin je spel zit. De cartridges zijn inderdaad gewoon donker grijs. Ik denk dat je een fake het makkelijkste kunt herkennen op gebrek aan glitters aan de voorkant. De legale versies glitteren als er licht op komt.Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:35:
[...]
Volgens mij snap ik niet wat hier bedoeld wordt met de doosjes of zo. Al mijn DS cartridges zijn gewoon solide donker grijs van aard. Volgens mij heb ik nog nergens transparante DS cartridges gezien anders dan die waar over geklaagd wordt als fake zijnde.
Voor de GBA daarintegen heb ik dus wel transparante cartridges gezien en in mijn bezit.
Oke thanks! Maar ik denk niet dat ik online kan spelen..Heb geprobeerd om online te komen en heb dus getest of ik kan verbinden (op het beginscherm) maar ik krijg een foutcode (terwijl ik wel draadloos internet heb) Heeft hier niemand last van dan? Of zit ik gewoon dingen verkeerd te doenVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:25:
[...]
Je krijgt in Oreburgh City in de kelder van het pokemon center dus een PalPad. Je kan dan met de dames daar praten om je FC te krijgen. Je kan daarna in PalPad jouw eigen Friend Code opvragen en die van anderen registreren.
Mocht je nog meer vragen hebben post ze gerust.
edit:

Klopt, maar daar wacht ik inmiddels al 3 weken op, dus laat die maar wezen.. Ik kan niet wachten, ik weet dat geduld een schone zaak is maa goedHeraclius schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:38:
Xouxic, ik dacht dat je je Pokemon Diamond besteld had bij cd-wow.nl?
[...]
Verwijderd
Dat is een moeilijke om te beantwoorden zonder de foutmelding. Een aantal basis dingen om te checken:Sharona schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:03:
[...]
Oke thanks! Maar ik denk niet dat ik online kan spelen..Heb geprobeerd om online te komen en heb dus getest of ik kan verbinden (op het beginscherm) maar ik krijg een foutcode (terwijl ik wel draadloos internet heb) Heeft hier niemand last van dan? Of zit ik gewoon dingen verkeerd te doen
-Zit er beveiliging op de draadloze router?
-Zo ja is dit alleen wep of iets anders?
-Kan je wel verbinden als er geen beveiliging op zit?
-Wat is de precieze foutcode?
-Zijn er andere apparaten draadloos verbonden?
-Meeste routers kunnen aangeven of iets verbonden is. Ziet de router ueberhaupt dat de DS probeert te verbinden?
Ook wel handig om te weten welke draadloze router je hebt. Het zou kunnen dat iemand anders hier dezelfde heeft en die kan dan vast helpen met instellingen.
Woei!
Emerald besteld bij de FRS voor €9,99
Edit:
Owja, Leuk Spul!
Guide & Complete PokéDex

Guide (Inside)

PokéDex (Inside)

Close-Up

Poster 1 (bij de Guide)

Poster 2 (bij de PokéDex)

En inmiddels ben ik First-gen starters aan het breeden, heb al een zootje Squirtles
Emerald besteld bij de FRS voor €9,99
Edit:
Owja, Leuk Spul!
Guide & Complete PokéDex

Guide (Inside)

PokéDex (Inside)

Close-Up

Poster 1 (bij de Guide)

Poster 2 (bij de PokéDex)

En inmiddels ben ik First-gen starters aan het breeden, heb al een zootje Squirtles
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 00:40 ]
Verwijderd
Nee he. Doe eens second generation starters in plaats van firstVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:18:

Verdorie. Heb nu alle starters behalve second gen en er is ook niet aan te komen.
Verwijderd
In theorie wel ja. In praktijk hoop ik dat er mensen zijn die deze starters nog een keer meegenomen hebben uit andere versies. (Ja ik heb ook emerald maar ik ben een beetje lui aangelegdVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:29:
Volgens mij moet je daarvoor Emerald uitspelen en dan dus 3x voor alle drie de starters...
Hmm ja is inderdaad niet zo handig van me..Maar het is beetje lastig, die router zit ergens weggebouwd in een kast en mijn pa heeft niet zo'n zin volgens mij om hem hiervoor tevoorschijn te halenVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:39:
[...]
Dat is een moeilijke om te beantwoorden zonder de foutmelding. Een aantal basis dingen om te checken:
-Zit er beveiliging op de draadloze router?
-Zo ja is dit alleen wep of iets anders?
-Kan je wel verbinden als er geen beveiliging op zit?
-Wat is de precieze foutcode?
-Zijn er andere apparaten draadloos verbonden?
-Meeste routers kunnen aangeven of iets verbonden is. Ziet de router ueberhaupt dat de DS probeert te verbinden?
Ook wel handig om te weten welke draadloze router je hebt. Het zou kunnen dat iemand anders hier dezelfde heeft en die kan dan vast helpen met instellingen.
Ik kan je wel de foutcode geven, maar daar zul je dan ook wel niets aan hebben alleen..
foutcode:51300; unable to connect to an access point.
Hij vind aan het begin dus wel de verbinding, maar als ik wil gaan verbinden dan gaat het fout!
- Wat voor router ik heb, weet ik dus ook niet..weet alleen dat we tele2 hebben
- en wat bedoel je met andere apparaten die draadloos verbonden zijn? Alleen de computer op zolder en de laptop beneden maakt gebruik van de draadloze verbinding.
Je zal me er wel niet verder mee kunnen helpen, maar iig bedankt voor de moeite!
Emerald staat weer op de site van de FRS voor slechts € 9,99
....en alweer niet meer te bestellen.
....en alweer niet meer te bestellen.
[ Voor 25% gewijzigd door Pewwy op 06-07-2007 22:24 ]
Verwijderd
Sharona ik ben even door de fora heen gegaan van Tele2 en de standaard router van Tele2 moet volgens dat gewoon werken met de DS Lite. Waarschijnlijk zit er een beveiliging op het draadloze netwerk daar. Dit is geen echt probleem maar dat betekent dus dat er wat aanpassingen in de software gemaakt kan worden. (Daar hoeft ie ook echt niet voor uit gebouwd te worden)Sharona schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:50:
[...]
Hmm ja is inderdaad niet zo handig van me..Maar het is beetje lastig, die router zit ergens weggebouwd in een kast en mijn pa heeft niet zo'n zin volgens mij om hem hiervoor tevoorschijn te halen
Ik kan je wel de foutcode geven, maar daar zul je dan ook wel niets aan hebben alleen..
foutcode:51300; unable to connect to an access point.
Hij vind aan het begin dus wel de verbinding, maar als ik wil gaan verbinden dan gaat het fout!
- Wat voor router ik heb, weet ik dus ook niet..weet alleen dat we tele2 hebben, en er staat onderin rechts bij de verbinding: DV201AM
- en wat bedoel je met andere apparaten die draadloos verbonden zijn? Alleen de computer op zolder en de laptop beneden maakt gebruik van de draadloze verbinding.
Je zal me er wel niet verder mee kunnen helpen, maar iig bedankt voor de moeite!
Er zijn een paar dingen die nagekeken moeten worden:
-Hoe staat de beveiliging ingesteld? Let erop dat de DS alleen WEP ondersteunt. Wanneer de router dus op WPA of iets dergelijks staat gaat dat niet werken. De router moet dan eigenlijk over naar WEP.
-Er kan een MAC filter aanwezig zijn. Dat betekent dat alleen bepaalde apparaten toegang verschaft wordt van wie het fysieke adres in de lijst staat. Betekent dus dat je DS aan de lijst toegevoegd dient te worden.
Ik zou je willen adviseren om iemand die er handig in is even in te laten loggen op de Router. Meestal wel handig als het de persoon is die de zaak geinstalleerd en geconfigureerd heeft. Laat anders iemand contact opnemen met de Tele2 Helpdesk om even te helpen kijken naar de instellingen van de router.
Verwijderd
Ik heb gisteren een ds met dit spel gekocht maar als ik op gamefaqs board lees dan zie ik allemaal termen zoals EVs en IVs en natures
Kan iemand misschien uitleggen wat ze betekenen
Verwijderd
http://www.serebii.net/games/mechanics.shtmlVerwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:17:
Ik heb gisteren een ds met dit spel gekocht maar als ik op gamefaqs board lees dan zie ik allemaal termen zoals EVs en IVs en natures
Ok, ik heb net mijn masterball binnen, maar ik kom nu niet verder 
Iemand die btw ff mijn machoke heen en weer wil ruilen + mijn haunter?
Verwijderd
Voeg me maar toe op MSN. Kan ik je vanavond wel helpen.Xouxic schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:43:
Ok, ik heb net mijn masterball binnen, maar ik kom nu niet verder
ik ben nu zover dat ik tegen de laatste 4 champions moet vechten, alleen heb ik een beetje dom gedaan door alleen de toffe pokemon te levelen 
nu zit ik dus met het probleem dat me team het eerste mannetje (bug pokemon trainer) al amper kan verslaan.
ik wil nu eerst dus me Ponyta lvl 36 en Roselia lvl 40 richting de lvl 50 brengen om wat meer variatie in me team te hebben.
alleen ik kan maar geen goede plek vinden om Ponyta lekker te lvlen, dus me vraag is: weet iemand nog een plek met veel lvl 35-45 Bug of Grass pokemon waar ik ff lekker me Ponyta kan powerlevelen
nu zit ik dus met het probleem dat me team het eerste mannetje (bug pokemon trainer) al amper kan verslaan.
ik wil nu eerst dus me Ponyta lvl 36 en Roselia lvl 40 richting de lvl 50 brengen om wat meer variatie in me team te hebben.
alleen ik kan maar geen goede plek vinden om Ponyta lekker te lvlen, dus me vraag is: weet iemand nog een plek met veel lvl 35-45 Bug of Grass pokemon waar ik ff lekker me Ponyta kan powerlevelen
Hello there
Ik heb weer draadloos internet, en moet nog wat pokemon heen en weer ruilen..
Iemand die zig verveelt?
Iemand die zig verveelt?
Verwijderd
Ik verveelde me niet bepaald maar mijn internet verbinding ligt er thuis een beetje uit. Gebeld met de ISP en volgens hen is het vanmiddag opgelost. Betekent dat ik je in principe vanavond kan helpen (gesteld dat mijn isp gelijk heeft.)Xouxic schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:17:
Ik heb weer draadloos internet, en moet nog wat pokemon heen en weer ruilen..
Iemand die zig verveelt?
Voor de mensen die net als ik aan het wachten zijn op Battle Revolution. Hij zit dus pas in Q4 van dit jaar voor Europa.

Vanavond is het Donderdagmeppeldag, hier in Meppel, dus zal dan wel niet achter de PC zittenVerwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 07:53:
[...]
Ik verveelde me niet bepaald maar mijn internet verbinding ligt er thuis een beetje uit. Gebeld met de ISP en volgens hen is het vanmiddag opgelost. Betekent dat ik je in principe vanavond kan helpen (gesteld dat mijn isp gelijk heeft.)
Voor de mensen die net als ik aan het wachten zijn op Battle Revolution. Hij zit dus pas in Q4 van dit jaar voor Europa.
Edit: Zojuist de Elite 4 verslagen!

[ Voor 3% gewijzigd door Wiepa op 12-07-2007 17:12 ]
Verwijderd
zit te twijfelen of ik emerald moet gaan uitspelen zodat ik de johto starters kan halen en dan importeren.. op sapphire heb ik alle hoenn poke's gezien en buiten 5 om gevangen, skitty/delcatty rot swarm beest, latios ( zojuist gevangen op emerald), feebass/milotic weet nog steeds niet hoe je ooit dat beest krijgt gevangen, en salamence omdat ik lui ben geweest
maar heb geen 2e gba om te ruilen via emerald naar sapphire enz.. ruilen met ds lite tusse gba werkt niet 
[edit] als je via wifi ruilt en die poke's zijn gehaxed via gameshark ofzo en je krijgt ze. is dat schadelijk voor je game ?
[edit] als je via wifi ruilt en die poke's zijn gehaxed via gameshark ofzo en je krijgt ze. is dat schadelijk voor je game ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 21:05 ]
Nope.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:58:
zit te twijfelen of ik emerald moet gaan uitspelen zodat ik de johto starters kan halen en dan importeren.. op sapphire heb ik alle hoenn poke's gezien en buiten 5 om gevangen, skitty/delcatty rot swarm beest, latios ( zojuist gevangen op emerald), feebass/milotic weet nog steeds niet hoe je ooit dat beest krijgt gevangen, en salamence omdat ik lui ben geweestmaar heb geen 2e gba om te ruilen via emerald naar sapphire enz.. ruilen met ds lite tusse gba werkt niet
Verwijderd
Als je nog non-legends moet hebben dan moet je het maar laten weten. Heb ze nu bijna allemaal (van national dex) en kan ze dus voor je breeden. Dat is dus ook inclusief alle starters.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:58:
zit te twijfelen of ik emerald moet gaan uitspelen zodat ik de johto starters kan halen en dan importeren.. op sapphire heb ik alle hoenn poke's gezien en buiten 5 om gevangen, skitty/delcatty rot swarm beest, latios ( zojuist gevangen op emerald), feebass/milotic weet nog steeds niet hoe je ooit dat beest krijgt gevangen, en salamence omdat ik lui ben geweestmaar heb geen 2e gba om te ruilen via emerald naar sapphire enz.. ruilen met ds lite tusse gba werkt niet
Verwijderd
heb gba van vriend ff gepakt om ditto naar sapphire te ruilen (is daar niet te vangen, of ik heb iets gemist lol) zodat ik starters kan breeden
.. dan alleen nog starters van johto
...
eerst moet mijn wifi usb adapter es binnen komen -.- had em besteld.. krijg mailtje dat ie eerst bij leverancier besteld moet worden. dus kan wel ff duren
.. dan maar shiny pokemon jacht ;d heb atm golbat en exploud shiny ;d
eerst moet mijn wifi usb adapter es binnen komen -.- had em besteld.. krijg mailtje dat ie eerst bij leverancier besteld moet worden. dus kan wel ff duren
ik kan je nu al vertellen dat die wifi usb adapter een ramp is met connecten. heb er ervaring meeVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:41:
heb gba van vriend ff gepakt om ditto naar sapphire te ruilen (is daar niet te vangen, of ik heb iets gemist lol) zodat ik starters kan breeden.. dan alleen nog starters van johto
...
eerst moet mijn wifi usb adapter es binnen komen -.- had em besteld.. krijg mailtje dat ie eerst bij leverancier besteld moet worden. dus kan wel ff duren.. dan maar shiny pokemon jacht ;d heb atm golbat en exploud shiny ;d
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Verwijderd
heb geen draadloos internet hier in huis.. dus moet wel eh ;pTjona100 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:31:
[...]
ik kan je nu al vertellen dat die wifi usb adapter een ramp is met connecten. heb er ervaring mee
probeer raikou te vangen op fire red -.- om dan te importeren naar diamond..dan fire red nog een keer uit spele voor suicune en entai woei. moet em tegen komen en hij is van mij *rawr*
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 17:33 ]
Verwijderd
Ik heb Diamond, maar hoe zit het nou, lopen alle 493 Pokémon rond in het spel? Of kan je in Diamond zelf maar 150 vangen en moet je de rest importeren? Want dat maakte ik op uit de SP.
Is echt een heel vet spel, ik zit nu op 19 uur spelen.
'k heb het spel ongeveer 1,5 week.
Ik moet echter wel heel snel een Wifi usb ding kopen, want online lijkt me echt heel gaaf.
Is echt een heel vet spel, ik zit nu op 19 uur spelen.
Ik moet echter wel heel snel een Wifi usb ding kopen, want online lijkt me echt heel gaaf.
Verwijderd
lopen niet allemaal rond in het spel. sommige pokemon kan je alleen vangen met bij ruby of slot 2 van de ds, andere alleen als fire red in slot 2 zit. legendarys en starters moeten geimporteerd worden.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:44:
Ik heb Diamond, maar hoe zit het nou, lopen alle 493 Pokémon rond in het spel? Of kan je in Diamond zelf maar 150 vangen en moet je de rest importeren? Want dat maakte ik op uit de SP.
Is echt een heel vet spel, ik zit nu op 19 uur spelen.'k heb het spel ongeveer 1,5 week.
ben zelf op jacht naar legendary dog (raikou in mijn geval) en om 200 verschillende pokemon op sapphire te halen, zodat ik deze heen en weer kan ruilen naar emerald om zo mijn 3 johto starters te krijgen ;d veel werk
[edit]iemand een trucje om snel de eeste encounter te krijgen van legendary dog ?;/
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 00:15 ]
Verwijderd
Maar dan heb je dus Ruby in slot 2 en dan speel je gewoon Diamond en dan lopen die pokemon van Ruby rond in jouw Diamond spel? Zijn wel handig daar bij Nintendo, kan ik ook nog eens die 2 gba spellen kopen
Verwijderd
Hierbij wil ik even melden dat me broertje me save game heeft weggegooid. En ik dus helemaal opnieuw heb mogen beginnen.
Mijn nieuwe FC is 4167 1713 8384
Verwijderd
das balen voor je.. ik ben nog steeds bezig met hoen dex op sapphire, 150 verschillende pokemon in me pc boxes nu.. nog even en ik kan me johto starters halenVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:26:
Hierbij wil ik even melden dat me broertje me save game heeft weggegooid. En ik dus helemaal opnieuw heb mogen beginnen.
Verwijderd
Lol. Ik ben er bijna. Ik moet nog 4 pokemon evolueren en mijn national dex in Diamond is af. (4th gen legends heb ik niet maar wel gezienVerwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:33:
[...]
das balen voor je.. ik ben nog steeds bezig met hoen dex op sapphire, 150 verschillende pokemon in me pc boxes nu.. nog even en ik kan me johto starters halen

Als mensen dus nog specifieke non legends nodig hebben moeten ze het maar laten weten.

al die verhalen hier... dood aan ebay... ik wacht inmiddels al bijna 2 maanden
Kupo?
Verwijderd
national dex op diamond
netjes ;d
krijg je nog iets speciaals als je national dex compleet ?

krijg je nog iets speciaals als je national dex compleet ?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 14:40 ]
Verwijderd
Geen idee. Een goed gevoel dat ik ze echt allemaal gezien heb. Daarna moet ik denk ik maar eens gaan werken aan het gat van ca 40 tussen gezien en gevangen. Got to catch them all.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:04:
national dex op diamondnetjes ;d
krijg je nog iets speciaals als je national dex compleet ?:D
Verwijderd
heb wifi usb adapter, als ik progs enzo intalleer en dan dat ding erin plug, geeft dat programma aan dat er nix in me usb poort zit.
windows vista ultimate 64-bit.
ik denk dat die adapter niet onder windows vista werkt. ik heb het zelf ook geprobeert wel (windows vista basis dan 32-B). die drivers zijn denk ik niet vista compatible, zelfs de nieuwe versie van de registration tool (Versie 1.04) is alleen voor WinXP geschikt.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:39:
heb wifi usb adapter, als ik progs enzo intalleer en dan dat ding erin plug, geeft dat programma aan dat er nix in me usb poort zit.
[ Voor 8% gewijzigd door Tjona100 op 18-07-2007 19:57 ]
Verwijderd
klopt werkt niet op vista 64 bit, heb nu op me xp machine draaien, wel omslachtig. me vista machine moet aanstaan om internet te hebben op me xp machine. maar 1 netwerk aansluiting 2 pcs.. doorgelust
.
iemand johto starters voor mij pls ;d i will
you ;d
woaheadozz@hotmail.com
iemand johto starters voor mij pls ;d i will

woaheadozz@hotmail.com
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 21:12 ]
Verwijderd
ik heb een draadloze router maar met WPA als beveiliging, weet iemand hoe ik hem op WEP kan zetten zo dat ik kan connecten met mijn DS?
Verwijderd
Heej jongens en meisjes,
Ik wil graag met Pokemon Diamond/Pearl online, via dat GTS.
maar nu heb ik hier thuis geen draadloos modem, maar zo'n Experia Box van KPN.
Nu wil ik weten, wat is handiger: een draadloze router, of zo'n USB connector?
Mijn computer draait op Windows XP.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Ja, de EverstoneVerwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:30:
[...]
Dat is ook pas 10 jaar zo... Net zoals het ook al 10 jaar zo is dat als je de evolutie stopt, de pokémon het volgende level weer gaan (proberen te) evolueren.
Hier spreekt de Pokémon die-hard
Discussie is leuk, maar niet op deze manier. Al deze informatie kun je op Gamefaqs.com lezen, ook op welk level welke Pokémon welke move leert en welke voor- / nadelen waaraan zitten.
Kan je vinden in de grot bij Dewford Town.
Zo'n draadloze router (Experia Box is ook een soort router) is makkelijker want als je de USB Connector gebruikt moet je wel altijd je PC aan hebben staan.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:53:
Heej jongens en meisjes,
Alvast bedankt.
Volgensmij kan de Nintendo DS geen signaal ontvangen van een Experia Box, dus je zal of een extra router er bij moeten kopen of de USB Connector gebruiken die je in de winkel kan kopen ;-)
[ Voor 39% gewijzigd door stephenophof op 19-07-2007 11:02 ]
Verwijderd
draadloze router is makkelijker in gebruik maar kost wel meerVerwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:53:
Heej jongens en meisjes,
Alvast bedankt.
Verwijderd
Ok, dan koop ik zo'n draadloze router, ik was toch al van plan dat te doen om internet te krijgen op allebei de pc's. Maar, zijn er routers die beter/slechter werken met DS Wifi? In ieder geval, ik heb even gekeken op Bol.com, en de goedkoopste router is 49,- Om precies te zijn, deze:
http://www.nl.bol.com/is-...04729860&Section=SOFTWARE
Is deze router goed genoeg, of moet ik kijken naar de duurdere modellen?
Het zou misschien goed zijn als je ffies ging kijken bij de site van nintendo als je de wifi dienst gaatVerwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:26:
Ok, dan koop ik zo'n draadloze router, ik was toch al van plan dat te doen om internet te krijgen op allebei de pc's. Maar, zijn er routers die beter/slechter werken met DS Wifi? In ieder geval, ik heb even gekeken op Bol.com, en de goedkoopste router is 49,- Om precies te zijn, deze:
gebruiken.
http://wiiportal.nintendo-europe.com/1282.html
Daar staan ook de routers die zowieso compatible zijn met de wifi dienst van nintendo
Kan je met dit spelletje meer als 1 save game aanmaken dus bv 2 savegames op hetzelfde spelletje niet zoals alle voorgaande delen. Wil hem namelijk gaan kopen maar me zus wilt hem pzich ook hebben dus tja 1 game met 2 save games is de oplossing maar dat was nooit bij de voorgaande delen.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Verwijderd
Voeg me maar toe op MSN. Heb nu iets van 470 van de 493 pokemon.`(Ja ook alle starters)Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:59:
ugh, johto starters zijn moeilijk te krijgen.. heb iemand hatchlings voor me ofzo ?:P
Regelen we vanavond wel wat.
Verwijderd
okiVerwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:52:
[...]
Voeg me maar toe op MSN. Heb nu iets van 470 van de 493 pokemon.`(Ja ook alle starters)
Regelen we vanavond wel wat.
Verwijderd
ben nieuw op dit forum
maar speel al een flinke tijd pearl.
heb pokemons als
giratina
regigas
palkia
dialga
mesprit
rayquaza
groudon
kyogre
ben bereid veel van dit soort pokemon te ruilen dus hier mijn friendcode:
ERKIE(daarna vetgedrukte blije smiley)
code:5112 0473 4271
ben een ruilfreak dus kom maar op!
heb pokemons als
giratina
regigas
palkia
dialga
mesprit
rayquaza
groudon
kyogre
ben bereid veel van dit soort pokemon te ruilen dus hier mijn friendcode:
ERKIE(daarna vetgedrukte blije smiley)
code:5112 0473 4271
ben een ruilfreak dus kom maar op!
Binnen 18 uur play time mijn eerste shiny ooit in een Pokémon-game gehaald!
Ik was in een grot, kwam opeens een Machoke tegen, wou haast op run drukken, zoals ik bij elke wilde Pokemon doe, maar, ik zag net op tijd de glans. Meteen mijn gecheate Master Ball gepakt (die ik btw alleen gebruik voor zeldzame Pokémons
), en hem gevangen
Verwijderd
Het wegrennen is niet echt goed voor de happiness van je Pokemon. Je kan veel beter een Max Repel gebruiken. Maar ja als ik lees dat je gecheate items gebruikt dan zal je jezelf daar toch niet zo heel veel voor interesseren.NTAuthority schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:14:
Binnen 18 uur play time mijn eerste shiny ooit in een Pokémon-game gehaald!Ik was in een grot, kwam opeens een Machoke tegen, wou haast op run drukken, zoals ik bij elke wilde Pokemon doe, maar, ik zag net op tijd de glans. Meteen mijn gecheate Master Ball gepakt (die ik btw alleen gebruik voor zeldzame Pokémons
), en hem gevangen
Bij de online trades is het ook shiny voor en shiny na en ook voor 99,99% gecheat.
Verwijderd
Ik ben net nieuw bij Pokemon Pearl maar ik wil graag een squitle in mijn team hebben. Ik ben een trainer die met veel water pokemon werkt. Totodile kan ik het ook mee doen. Ik heb geen andere GBA spel pokemon dus Pearl is mijn enige, wil iemand een squitle / totodile traden?
Verwijderd
Ik heb alle non-legend Pokemon. Dus ik kan er altijd wel een voor je breeden. Voeg me maar toe op msn of stuur een dm.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:40:
Ik ben net nieuw bij Pokemon Pearl maar ik wil graag een squitle in mijn team hebben. Ik ben een trainer die met veel water pokemon werkt. Totodile kan ik het ook mee doen. Ik heb geen andere GBA spel pokemon dus Pearl is mijn enige, wil iemand een squitle / totodile traden?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 12:34 ]
Ik heb het spel nu eindelijk ook gekocht, hij is nu officieel ook verkrijgbaar in Nederland.
Ik kan het alleen nog niet spelen, want me DS is nog onderweg
Ik vind alleen wel dat je maar weinig keuze hebt qua pokemon, iedereen heeft zo'n beetje dezelfde pokemon in zijn team. Ook zijn er maar weinig vuur pokemon te vinden, als je niet die aap aan het begin kiest dan moet je heel lang wachten totdat je een ponyta vindt.
Ik had alleen een vraagje, kan je ook al gebruik maken van andere pokemon ook al heb je nog niet de national dex? Dus als je deze trade van iemand anders? Ik zou namelijk heel graag vanaf het begin een Mareep en een Torchic willen hebben, maar ik vroeg me dus af of dit wel kon eigenlijk.
Zodra ik een friend code heb dan post ik die wel hier, misschien wil dan 1 van jullie mij wel aan een Mareep helpen, als dat dus mogelijk is.
Ik kan het alleen nog niet spelen, want me DS is nog onderweg
Ik vind alleen wel dat je maar weinig keuze hebt qua pokemon, iedereen heeft zo'n beetje dezelfde pokemon in zijn team. Ook zijn er maar weinig vuur pokemon te vinden, als je niet die aap aan het begin kiest dan moet je heel lang wachten totdat je een ponyta vindt.
Ik had alleen een vraagje, kan je ook al gebruik maken van andere pokemon ook al heb je nog niet de national dex? Dus als je deze trade van iemand anders? Ik zou namelijk heel graag vanaf het begin een Mareep en een Torchic willen hebben, maar ik vroeg me dus af of dit wel kon eigenlijk.
Zodra ik een friend code heb dan post ik die wel hier, misschien wil dan 1 van jullie mij wel aan een Mareep helpen, als dat dus mogelijk is.
Ik kan niet wachten tot morgen
. Speciaal voor deze game ga ik een DS aanschaffen. Mijn broertje koopt de andere game, wordt lache met de starters
. Zodra ik een friendcode heb (en een wifi adapter
) horen jullie het meteen!
De meeste winkels verkopen ze vandaag ook al hoor, ik heb ze hier (in Lisse) al bij de dixons en de bart smit zien staan.
Ik heb ook speciaal voor dit spel een DS gekocht
En bij mij koopt me vriendin de andere game.
Ik heb ook speciaal voor dit spel een DS gekocht
En bij mij koopt me vriendin de andere game.
Ah, mag dat wel, voor de officiele release die games verkopen?
Handig, zo'n vriendin die van pokemon houdt
. Ik ken eigenlijk geen meisjes die dat leuk vinden (betekent niet dat ze niet bestaan, maar wel zeldzaam zijn...). Bij gebrek aan vriendin heb ik gelukkig broertjes
alleen voor dit soort dingen dan he
Handig, zo'n vriendin die van pokemon houdt
[ Voor 8% gewijzigd door stefan001 op 26-07-2007 21:00 ]
[
Zo'n draadloze router (Experia Box is ook een soort router) is makkelijker want als je de USB Connector gebruikt moet je wel altijd je PC aan hebben staan.
Volgensmij kan de Nintendo DS geen signaal ontvangen van een Experia Box, dus je zal of een extra router er bij moeten kopen of de USB Connector gebruiken die je in de winkel kan kopen ;-)
[/quote]
Je hoeft helemaal geen router te kopen, dat is de Experia n.l. ook.
De DS werkt hier prima met de Experiabox, je moet alleen de beveiliging op WEP zetten in plaats van WPA, anders ziet de DS je Experia niet.
Zo'n draadloze router (Experia Box is ook een soort router) is makkelijker want als je de USB Connector gebruikt moet je wel altijd je PC aan hebben staan.
[/quote]
Je hoeft helemaal geen router te kopen, dat is de Experia n.l. ook.
De DS werkt hier prima met de Experiabox, je moet alleen de beveiliging op WEP zetten in plaats van WPA, anders ziet de DS je Experia niet.
Nintendo laat dat wel vaker toe, Dimension Plus in Doetinchem had ze gister alstefan001 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 20:59:
Ah, mag dat wel, voor de officiele release die games verkopen?
Handig, zo'n vriendin die van pokemon houdt. Ik ken eigenlijk geen meisjes die dat leuk vinden (betekent niet dat ze niet bestaan, maar wel zeldzaam zijn...). Bij gebrek aan vriendin heb ik gelukkig broertjes
alleen voor dit soort dingen dan he
Verwijderd
Alle extra pokemon (zoals via GBA game insertion) worden alleen maar beschikbaar na de National dex tenzij je ze bij trade. Ik kan alle non-legend pokemon breeden (Behalve natuurlijk Ditto). Dus als je wil kan ik wel een Mareep en een Torchic voor je regelen.Solarion schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:54:
Zal dan ook eens kijken of ik er nog een paar leuke Egg moves op kan krijgen.
Zoals altijd; voeg mijn MSN maar toe. Makkelijkste manier om trades te regelen. Indien geen MSN dan maar een DM op tweakers.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 13:16 ]
ik wil wel tegen jou een battle doenfong06 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 01:51:
speelt er iemand hier nog online battles tegen elkaar?

[ Voor 19% gewijzigd door Tjona100 op 27-07-2007 16:20 ]
Hmm is er misschien iemand die wat starter pokemon voor me heeft ?
charmander, etc, zou ik wel vet vinden
edit
torchic enzo zou ook leuk zijn
nog een edit
hoef ze natuurlijk niet allemaal
1 vind ik al super
edit
torchic enzo zou ook leuk zijn
nog een edit
hoef ze natuurlijk niet allemaal
[ Voor 36% gewijzigd door Nipje op 27-07-2007 18:00 ]
@Nylira
Ik heb je toegevoegd op MSN, dus als een adres met een hele vreemde naam (Shunthakin) jou toegevoegd heeft, dat ben ik dus
Mijn friend code komt er nog aan, moet nog de eerste badge halen...
Ik heb je toegevoegd op MSN, dus als een adres met een hele vreemde naam (Shunthakin) jou toegevoegd heeft, dat ben ik dus
Mijn friend code komt er nog aan, moet nog de eerste badge halen...
is er hier toevallig iemand die charizard ofzo, of torchic of een van de andere begin pokemon kan breeden ? zou er graag 1 of meerdere willen hebben aangezien ik zelf alleen maar pokemon diamond heb..
Ik heb alle starters en anders moet je nyrila ff vragen of toevoegenNipje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:26:
is er hier toevallig iemand die charizard ofzo, of torchic of een van de andere begin pokemon kan breeden ? zou er graag 1 of meerdere willen hebben aangezien ik zelf alleen maar pokemon diamond heb..
Verwijderd
Mijn team zit nu in de 30
Ik heb alleen een vuur stone nodig om mijn Growlite te laten evolueren en ik wil nog een goeie Roselia in mijn team of daarvan de evolutie. Als iemand een van die 2 heeft wil die mij dan adden op msn : ingmar_bocker@hotmail.com of me pmen ? Roselia wel tussen de 25-35 als het kan. Alvast bedankt
wil je je starters ook kwijt ? anders moet ik idd nyrila ff vragen of toevoegenTjona100 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:28:
[...]
Ik heb alle starters en anders moet je nyrila ff vragen of toevoegen
Verwijderd
Voeg maar toe hoor. Regelen we wel wat. Ben toch onderhand hofleverancier van Tweakers.Nipje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:55:
[...]
wil je je starters ook kwijt ? anders moet ik idd nyrila ff vragen of toevoegen
En totdat Tjona eindelijk die router installeert zit je vast aan zijn randomely connecting USB stick.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 22:56 ]
Verwijderd
Volgens mij had ik nog gevraagd of je een vuurstone moest hebben. Nou ja heb ik ook wel voor je. Voor de evolutie van Roselia heb je een Shiny Stone nodig. Effe niet op voorraad. Moet ik opnieuw vinde of bijtraden. Budew evolven gaat op happiness. Gewoon in Pokemon de Soothe Bell regelen en dan lopen kreng.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:30:
Mijn team zit nu in de 30Ik heb alleen een vuur stone nodig om mijn Growlite te laten evolueren en ik wil nog een goeie Roselia in mijn team of daarvan de evolutie. Als iemand een van die 2 heeft wil die mij dan adden op msn : ingmar_bocker@hotmail.com of me pmen ? Roselia wel tussen de 25-35 als het kan. Alvast bedankt
Maar eventueel kan ik wel even kijken wat er in de trophy garden te halen is. Volgens mij liepen daar iets van level 20 Roselia's rond. Message maar je hebt me op de lijst.
ik zal je morgen ff toevoegen, gewoon Nylira ? thanx heVerwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 22:50:
[...]
Voeg maar toe hoor. Regelen we wel wat. Ben toch onderhand hofleverancier van Tweakers.
En totdat Tjona eindelijk die router installeert zit je vast aan zijn randomely connecting USB stick.
Dit topic is gesloten.