XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Verwijderd
Uhm je kan gewoon een Gastly die het niet heeft Hypnosis leren voor een Heart Scale. Bespaart wat zoekwerk. Dialga is best leuk maar vind Gachomp toch net wat beter qua variatie voor mijn party.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:29:
Party:
Torterra - lvl 60
Infernape - lvl 60
Empoleon - lvl 56
Alakazam - lvl 60
Dialga - lvl 50
... (Misschien een Gengar, als ik een Gastly kan vinden die hypnosis nog kent)
Als je wil kan wil wel een Gastly voor je vangen en die doortraden. Scheelt weer in de snelheid waarmee hij exp krijgt.

Heb al wel een Haunter van lvl 35 oid...
/me gaat stadje zoeken met de move-tutor figuur...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 13:03 ]
Verwijderd
Hoezo zoeken?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:02:
Owja, HeartscalesWat een suflul ben ik ook...
Heb al wel een Haunter van lvl 35 oid...
/me gaat stadje zoeken met de move-tutor figuur...
@JanW: Ik dacht dat ik ergens een keer half Juli heb zien staan. Kan alleen de source niet meer vinden dus ik weet het niet zeker. Ik zit er ook op de wachten i.v.m. eventuele Nintendo events. Ook zal Revolution pas komen nadat D/P hier geintroduceerd is denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 13:11 ]
Europese release is 27 Juli, maar importeren kan ook iddJanW schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:04:
Wanneer is Diamond/Pearl in de winkel te koop, anders ga ik hem vanavond nog bestellen bij cd-wow. Mijn DS ligt op het moment een beetje stof te verzamelen en ik ben wel toe aan een nieuw Pokemon avontuur (na nu voor de 6de keer of zo met Silver aan de slag te zijn gegaan).
@ Nylira: Thanks
Edit: inmiddels de Elite 4 verslagen, eigenlijk gedaan met de 3 starters en Dialga... Alakazam 1 keer gebruikt en ik had Haunter bij me om te trainen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 16:08 ]
Verwijderd
Ik hoop toch snel op een event of een soort van Pokemon dag. Het lijkt me echt geweldig om met andere spelers op local Wifi dus Capture the Flag te spelen in de underground en om met anderen de battle tower te tackelen.
Oh ja Tjona ik heb een dewgong. Ik zal vanavond even een seel voor je regelen.
@Bigbadkip: Noteer bij je FC gelijk even je ingame name welke versie je hebt. Dan kan Icec dit toevoegen op de lijst.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 08:37 ]
Gister de eerste berrie oogst gehad, 10 wiki berries van 2 plantjes.
Daarvan weer 6 geplant zodat ik genoeg dry poffins kan maken.
Btw ik zag dat je berries met meer mensen kunt maken maar gaat dat via je lokale netwerk of kan dat ook met npc's?
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Verwijderd
Alleen maar via local Wifi net als CTF en Battle tower. In tegenstelling tot de berry blender kan het niet met NPCs. Het schijnt trouwens dat je bij bakken met meerdere mensen dus grotere kans heb op hoge level poffins. (Als die spelers een beetje handig zijn natuurlijkWFG schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:36:
Jah nogmaals kuddos voor de chimchar, flamethrower en brickbeak leert ie anders niet terwijl het hele handige aanvallen zijn.
Gister de eerste berrie oogst gehad, 10 wiki berries van 2 plantjes.![]()
Daarvan weer 6 geplant zodat ik genoeg dry poffins kan maken.
Btw ik zag dat je berries met meer mensen kunt maken maar gaat dat via je lokale netwerk of kan dat ook met npc's?
Nog een reden voor een event/spelers dag.
hup hup importeren die handel naar je diamond/pearlBigbadkip schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:07:
ik heb gekeken op mijn ruby, en ik heb er 16
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
http://www.hierden.com/pkmn/fight-table.htm
Heb trouwens een plaatje van gamefaqs.com gebruikt om dit te maken.
Ik heb tot nu toe het beste effect met wiki berries, die krijg ik tot lvl 17 18. Chesto berries daarintegen krijg ik maar tot lvl 14 15 maxVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:41:
[...] Ook schijnt het dat de beste poffins komen van Liechi berries. Mijn feebas is dan ook met smart aan het wachten tot iemand die een keer importeert en gaat verspreiden.

Op zich handig en overzichtelijk, maar persoonlijk vind ik met name de dubbele type combinaties veel belangrijker om te weten. Ik gebruik dan ook altijd deze tabel. Hij is niet echt overzichtelijk, maar zo vaak heb ik hem toch niet nodigDeviruchi schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:50:
Ik vond de tabellen voor verschillende elementen op andere sites nogal verwarrend, vandaar dat ik hem zelf, in een voor mijzelf goed te begrijpen tabel heb gegoten. Misschien dat ik ook iemand van jullie hiermee kan helpen, dus hij staat online;
http://www.hierden.com/pkmn/fight-table.htm
Heb trouwens een plaatje van gamefaqs.com gebruikt om dit te maken.
Verwijderd
Ik vind de type checker van Poketch wel handig. Het is een beetje jammer dat je die niet op kan roepen tijdens combat. Zelf zou ik graag de mogelijkheid hebben om een pokedex te gebruiken in combat zodat ik weet waar ik tegen vecht.Cleetje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:25:
[...]
Op zich handig en overzichtelijk, maar persoonlijk vind ik met name de dubbele type combinaties veel belangrijker om te weten. Ik gebruik dan ook altijd deze tabel. Hij is niet echt overzichtelijk, maar zo vaak heb ik hem toch niet nodigMet name de lastigere/zeldzame combinaties zoek ik op, of als ik wil weten welke type moves ik nog nodig heb om op zo veel mogelijk pokemon normale dmg te doen (op z'n minst).
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Na ruim 1 uur spelen kom je in het stadje met een pokemon schooltje een pokemon center en een pokemon winkel. In deze stad staan 3 clowns en krijg je dat pokewatch ding.
Nu kan je in de stad naar l
Lnks boven:
Hier heb ik een hengel gehad en wat gevist
Links onder:
Hier mag ik niet doorheen omdat ik nog geen badges heb
Rechts:
Hier staat een dikke dude die mij tegenhoud... ( why?! )
Boven:
Hier heb je groten maar de stenen houden mij daar tegen
Ik heb hier alles geprobeerd met die geodude maar ik krijg die stenen niet kapot! Hoe kom ik nu verder?
Bedankt
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Verwijderd
Ik zou je eerst willen adviseren om de spoiler tag te gebruiken.DukeN schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:08:
<snip info in game>
Anyways je krijgt de volgende events
Als je nog meer hulp wil voel je dan vrij om me te messagen.
Handleiding op Duken.nlDukeN schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:08:
Bah ik zit vast in de game....
Anyway, zoals ik je ken moet je dit makkelijk kunnen oplossen.
Haha die Pewwy, kom ik jou hier ook nog tegenPewwy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:51:
[...]
Handleiding op Duken.nl
Anyway, zoals ik je ken moet je dit makkelijk kunnen oplossen.
Maar Nylira ik zal je walktroughtje vanavond even proberen. Die dikke dude laat me dus door na het verkrijgen van die pokearmband en na het babbelen in die school... mmmm....
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Verwijderd
Hmm xD
Ik heb:
-Yellow
-Gold
-Silver
-Ruby
-Sapphire
-Crystal
-Fire red
-Leaf green
-Pokemon puzzle
-Pokemon trading card game
-Allebij pokemon pinbal
Jah dat is het wel een beetje
Ben ondertussen nog niet verder gegaan met Diamond, maar dat komt wel weer.
[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 31-05-2007 15:46 ]
Verwijderd
Wat? Je heb alle pokemon games en je hebt geen DS om Pokemon Diamond en/of Pearl mee te spelen? Ga je schamen en een DS halen.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:41:
[...]
Hmm xD
Ik heb:
<snip bak pokemon games>
-Pokemon puzzle
-Pokemon trading card game
-Allebij pokemon pinbal
Jah dat is het wel een beetje... denk er nog over om een ds te kopen voor pokemon ^^. En ik kan niet wachten tot ze eindelijk een pokemon online maken (op de pc). (Neee ben niet pokemon verslaafd:o)

@Arunia: Schiet eens op.

Dan kan ik tenminste mijn national pokedex in diamond ook eens compleet krijgen.
Verwijderd
Betekent wel dat ik binnenkort vrij makkelijk aan een modderkip, gebraden kip of een boomkameleon kan komen.
Deze spellen worden niet herkend en de save raakt corrupt...
^%$@#^%$&*@!^#!@#$%!!!
Gelukkig zijn Fire Red en Leaf Green wel okay, dan ga ik daar eerst wel mee aan de slag...
Magby en Elekid FTW!!!
Edit: D I T T O !
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 15:06 ]
Verwijderd
Ik bestel dan alvast een Elekid. Als het even kan met dat evolutie device waarmee je elekid/electabuzz kan vangen als wild hold item.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:44:
Ben er vandaag achter gekomen dat mijn Ruby, Sapphire en Emerald fake zijn
^%$@#^%$&*@!^#!@#$%!!!
Gelukkig zijn Fire Red en Leaf Green wel okay, dan ga ik daar eerst wel mee aan de slag...
Magby en Elekid FTW!!!
Maar wel minder dat de andere games niet werken. Ga je ze nog wel vervangen?
Ah, dus ik moet jou straks lastig gaan vallen voor een Elekid met een electrizer (hold-item)? Heb je nog wensen qua pokemon? Heb momenteel een aardige verzameling pokemon die ik kan breeden en/of gebreed heb. Ik heb in ieder geval de beschikking over Snorlax, Munchlax (beide incl. Double-edge), Charmander, Bulbasaur, Shieldon, Cranidos, Glameow, alle 3 D/P starters en Magby's.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:44:
^%$@#^%$&*@!^#!@#$%!!!
Magby en Elekid FTW!!!
Ik ben overigens nu bezig met Victory Road, dus het zal niet al te lang meer duren voordat ik ook de national pokedex heb en op jacht mag gaan naar de wat zeldzamere pokemon. Kan ik eindelijk die Scyther vangen en breeden met een leuke moveset, om die vervolgens te evolueren in een Scizor.
Overigens staat mijn urenteller al op 70+ uren, pas bij VR en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik tijd heb verspild; ik heb van elke minuut genoten. Nou ja, de verplichte routes om een ei te hatchen waren wel minder, maar het breeden zelf erg leuk. Het heeft toch wel wat om een unieke moveset en handige nature te breeden. Zo was de vader van mijn Snorlax een Bulbasaur (zie je het al voor je?), waardoor hij nu Double-edge heeft. De enige andere pokemon die een andere moveset heeft dankzij breeden is mijn Medicham, die nu Psycho Cutter heeft (beter dan Psychic vanwege Medicham's ability).
Verwijderd
Uh hey achteraan sluiten.Cleetje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:00:
[...]
Ah, dus ik moet jou straks lastig gaan vallen voor een Elekid met een electrizer (hold-item)? Heb je nog wensen qua pokemon? Heb momenteel een aardige verzameling pokemon die ik kan breeden en/of gebreed heb. Ik heb in ieder geval de beschikking over Snorlax, Munchlax (beide incl. Double-edge), Charmander, Bulbasaur, Shieldon, Cranidos, Glameow, alle 3 D/P starters en Magby's.
Ik ben overigens nu bezig met Victory Road, dus het zal niet al te lang meer duren voordat ik ook de national pokedex heb en op jacht mag gaan naar de wat zeldzamere pokemon. Kan ik eindelijk die Scyther vangen en breeden met een leuke moveset, om die vervolgens te evolueren in een Scizor.
Overigens staat mijn urenteller al op 70+ uren, pas bij VR en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik tijd heb verspild; ik heb van elke minuut genoten. Nou ja, de verplichte routes om een ei te hatchen waren wel minder, maar het breeden zelf erg leuk. Het heeft toch wel wat om een unieke moveset en handige nature te breeden. Zo was de vader van mijn Snorlax een Bulbasaur (zie je het al voor je?), waardoor hij nu Double-edge heeft. De enige andere pokemon die een andere moveset heeft dankzij breeden is mijn Medicham, die nu Psycho Cutter heeft (beter dan Psychic vanwege Medicham's ability).
Ik heb een Turtwig (fem) standby staan voor breeding. Als je me ff een uurtje geeft, heb ik dr een stuk of 3 (jaja, ik doe aan massaproductieVerwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:19:
[...]
Uh hey achteraan sluiten.Ik heb al 140 uur staan maar dat zal meer te maken hebben met al het breeden. Speaking of which... Hebbie een Turtwig voor me? Heb Scyther of een/meerdere van een relatief groot arsenaal.
* Cleetje wacht sem-geduldig tot de overige 931 GoTers voor hem een Elekid hebben
als je cardridge niet transparant is is hij in de meeste gevallen fake.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:44:
^%$@#^%$&*@!^#!@#$%!!!
Magby en Elekid FTW!!!
Nu heb ik gelezen dat dit een zeldzame verschijning is - is er verder nog iets bijzonders met deze Ponyta aan de hand?
[ Voor 11% gewijzigd door Twee Dee op 02-06-2007 17:37 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Het stomme is dat mijn games wel transparante cartridges hebben, daarom was ik er helemaal niet op verdacht dat ze fake zouden zijn...Tjona100 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:05:
[...]
als je cardridge niet transparant is is hij in de meeste gevallen fake.
Heb inmiddels Heatran en Giratina weten te bemachtigen, heeft me in totaal wel 40 ultra-balls en 20 reloads gekost
Ja ik had gister ook emerald binnen gekregen via marktplaats voor een tientje (fake) zucht .. vandaar die prijsVerwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:47:
[...]
Het stomme is dat mijn games wel transparante cartridges hebben, daarom was ik er helemaal niet op verdacht dat ze fake zouden zijn...
Heb inmiddels Heatran en Giratina weten te bemachtigen, heeft me in totaal wel 40 ultra-balls en 20 reloads gekost
Dan hoop ik voor je dat je die hebt gevangen, het is namelijk een shiny pokemon. de kans dat je een shiny pokemon tegenkomt is 1 op 8192.Twee Dee schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:35:
Zojuist in een gevecht in een wildernis verscheen er een Ponyta met extra sterren/glitters bij het begin van het gevecht. Ook had deze Ponyta een blauwe kleur in plaats van rood en in de beschrijving staat er een rode ster naast het plaatje van de ponyta.
Nu heb ik gelezen dat dit een zeldzame verschijning is - is er verder nog iets bijzonders met deze Ponyta aan de hand?
Ja die heb ik netjes gevangen - extra voorzichtig gedaan!Tjona100 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:59:
[...]
Dan hoop ik voor je dat je die hebt gevangen, het is namelijk een shiny pokemon. de kans dat je een shiny pokemon tegenkomt is 1 op 8192.
Zijn er trouwens mensen die wel eens pokemons heen en weer ruilen voor de exp bonussen die je dan krijgt?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ook heb ik in de Shinoh underground wat gezocht naar fossielen, heb nu een Lileep en een Omanyte.
Ondertussen is 1 van mijn Feebas een Milotic en die is nu rond de lvl 63, water types zijn heel goed te trainen in die vulkaan.
Ik zal nu doorgaan met de zoektocht naar de rest van de legendarische pkmn. En ga is zoeken naar een Ditto zodat ik wat starters uit Sapphire kan breeden.
Verwijderd
Heatran was een pain the a**. Ik heb em echt op een schilfertje health met paralyzed en toch nog 23 dusk balls nodig. Gelukkig stond ie te slaan op Infernape en deden zijn attacks niet echt veel.WFG schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:23:
Heb nu ook Heatran en Regigigas gevangen. Vooral Heatran is erg lastig om te krijgen, dat heeft me wel wat tijd gekost.
Ook heb ik in de Shinoh underground wat gezocht naar fossielen, heb nu een Lileep en een Omanyte.
Ondertussen is 1 van mijn Feebas een Milotic en die is nu rond de lvl 63, water types zijn heel goed te trainen in die vulkaan.
Ik zal nu doorgaan met de zoektocht naar de rest van de legendarische pkmn. En ga is zoeken naar een Ditto zodat ik wat starters uit Sapphire kan breeden.
Is er trouwens iemand met de drie Regi's die ik even kan lenen, om Regigigas te vangen, ik heb mijn nieuwe Emerald namelijk nog niet binnen
Verwijderd
Ik denk dat je Valour bedoelt.RisingSun schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:17:
Net mijn (geloof 6e badge gehaald ) in canalave city ofzo, nu hebben ze het over lake valor, ik kan daar nergens iets vinde wat ik er moet doen of waar ik naartoe moet daar, als ik op de map op het lake ben zie ik nergens een lake? Iemand een foto hoe ik er kom?
Ben stil aan begonnen met importeren van de eerste critters uit emerald. Dus als mensen specifieke requests hebben, laat dan maar even weten.
Denk dat ik mijn GBA eens tevoorschijn ga toveren en ook daadwerkelijk Pokemon Yellow ga spelen. Heb tot nog toe geen tijd gehad om te spelen.
Verwijderd
LOL. Beetje je zoeken kan echt geen kwaad hoor. Het spel mag was een beetje een uitdaging zijn. Maar goed.RisingSun schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:55:
Weet iemand mischien WAAR ik lake valor in kan komen? Na het verhaal met de professor en je rivaal zegmaar, als ik volgens mijn map in lake valor zit ziek ik nergens een meer ofzo? Ook heeft iederen het over de 2 guards, waar stonden die dan? Als iemand dat kan laten zien weet ik waar ik naartoe moet
Duidelijker dan dat kan ik het niet maken.
Dankje heb het gevonden, heb ik zo vaak met pkm spellen dat ik het net over het hoofd zieVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:33:
[...]
LOL. Beetje je zoeken kan echt geen kwaad hoor. Het spel mag was een beetje een uitdaging zijn. Maar goed.
spoiler:Je gaat vanuit Pastoria City oost naar het mini resort. Je gaat daar noord en komt bij een dikkere man oost die je tegenhoud en een vrouwtje direct noord ervan die haar sleutel kwijt is. Ga noord bij het vrouwtje en vlak voor het gras ga je west. Je hebt daar een inkeping in de bomen en een vakje wat schaduwachtig is. Dat is de ingang van het meer.
Duidelijker dan dat kan ik het niet maken.
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Harstikke bedankt, deze site was me eerder ook al aangeraden, maar wou het nog een keer proberen zodat ik er een beetje een goede indruk van kreeg =)JanW schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:02:
Nog niet zo vaak voorbij gekomen, maar toch, op cd-wow.nl kun je Diamond bestellen.
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Ben nu zelf bezig om me langzaam een weg door Emerald heen te banen. Maar eerlijk is eerlijk als je eerste echte game dus Diamond is (zoals voor mij) dan speelt een oudere pokemon game als een zeekoe.
Zit nu op ongeveer 320 Pokemon gezien en en ben ook veelal op zoek naar mensen die legendaries 'over en weer' kunnen sturen zodat ik ze tenminste in mijn dex heb. Die pokedex moet gewoon vol.
(Nog geen idee waar ik denk Celebi vandaan te halen)
dvdboxoffice.com. Zitten in Canada, leveren vanuit België. Nooit problemen mee gehad.Xouxic schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:29:
sorry dat ik op deze manier moet binnenvallen, maar heeft iemand een goede import site waar ik Pokemon Diamond kan kopen/bestellen?
dat is mooi. heb je ook jirachi dan?Pewwy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:24:
Celebi weet ik ook niet. Ik verwacht overigens deze week eindelijk de Elite 4 te kunnen verslaan, dan kan ik importeren en eventueel heen en weer ruilen (Behalve Celebi en Manaphy heb ik alle pokemon binnenkort als het goed is)
[ Voor 10% gewijzigd door Tjona100 op 12-06-2007 17:08 ]
Bijna, moet alleen Pokemon Channel er voor uitspelen

ik heb jirachi op mijn pokemon coloseumPewwy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:33:
[...]
Bijna, moet alleen Pokemon Channel er voor uitspelenEn dat spel is zo verschrikkelijk saai.
die kan ik uiteindelijk via ruby of leafgreen inporteren naar de ds, en dan is die beschikbaar voor iedereen om heen en weer te ruilen.
Verwijderd
Delibird heeft trouwens voor mij wel officieel de nieuwe top plek geclaimed voor 'meest irritante pokemon om te vangen'. Hiermee verschuiven Azelf en Heatran naar plaats 2 en 3. Het kostte me uiteindelijk 31 ultra balls om dat ding te pakken te krijgen.
Het enige voordeel is nu wel dat ik weer es wat credits over de balk kan mikken. Schijnbaar gaat de teller niet verder dan 1 miljoen - 1 credit.

Wat is het lang geleden dat ik Pokémon gespeeld heb! (Pokémon Gold)
Iemand nog een Pikachu van een laag leven in de aanbieding voor me?
Verwijderd
Kan er wel even een van level 1 voor je breeden. Met waarschijnlijk ook wel een paar toffe egg moves. Laat maar weten wat je Friend code is. Mijne staat op pagina 1.Spike1506 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 08:53:
Sinds gister Pokémon Pearl!
Wat is het lang geleden dat ik Pokémon gespeeld heb! (Pokémon Gold)
Iemand nog een Pikachu van een laag leven in de aanbieding voor me?
Voeg me ook maar toe op MSN. Is voor ruilen toch wel handig. (Gesteld dat je MSN hebt)
*EDIT* Je moest wel eerst naar de 3e stad voordat je kan traden over wifi.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 12:37 ]
En daar was ik nog nietVerwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:37:
[...]
*EDIT* Je moest wel eerst naar de 3e stad voordat je kan traden over wifi.
Maar toch al bedankt alvast (zal me later weer melden als ik wel via WiFi kan ruilen)
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Ik heb hem bij zo een gameshop gekocht in vlissingen..Xouxic schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:58:
Mijn pokemon Diamond is nog steeds onderweg, duurt wel ff zeg.. Hoe komen jullie allemaal zo snel aan de nieuwste versies dan?? Ook besteld? En zoja waar?
Hadden ze hem gelukkig op vooraad! The net temple heet die winkel.
lvl 50?
[ Voor 12% gewijzigd door fong06 op 18-06-2007 23:23 ]
Verwijderd
Zo niet dan is online battle een beetje moeilijk. Eigenlijk zit ik met smart te wachten tot er een keer een event komt ergens. (Niet noodzakelijk van Nintendo
Ook ben ik benieuwd hoeveel lol dus met tweeën door de Battle tower heen te gaan. Hopelijk gaat Nintendo met de EU introductie nog iets doen. (Zoals ook codes uitdelen voor de event pokemon in D/P) Dan is het ook te hopen dat kort erna Revolution uit komt.
Ik had trouwens ergens gelezen dat je in bepaalde gevallen event specials nog kon krijgen via de Nintendo Helpdesk. (Zoals bootpasjes voor speciale eilanden) Iemand enige ervaring hiermee? De contacten die ik heb gehad met de Nintendo Helpdesk lieten veel te wensen over.

Ik zou dat graag willen weten.
[ Voor 6% gewijzigd door Tharoy op 20-06-2007 21:57 ]
Voortaan moet je tog eens eerst even de Topic Start lezen!Tharoy schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:56:
Ik zelf heb een vraagje, aangezien ik van plan ben een oude herinnering op te halen. Ik zelf heb een Duitse Pokémon Ruby, kan ik die als ik Diamond of Pearl heb(en bij Pal Park gedoe ben) laten ruilen met Diamond of Pearl? Aangezien ik met de Duitse pokémon Ruby niks met vrienden ofzo kon doen, was dat jammer, het was namelijk taalgebonden. Is dit bij Diamond en Pearl ook zo?
Dat weet ik ook wel, maar omdat het het mijne niet lukte om te ruilen, wil ik alleen zekerheid. Iemand die dit kan bevestigen?Xouxic schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 07:49:
[...]
Voortaan moet je tog eens eerst even de Topic Start lezen!
Er staat duidelijk in de topicstart dat de spellen REGIOVRIJ zijn. Oftewel, alles kan =P Van Portugal tot aan Israel..Tharoy schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 18:00:
[...]
Dat weet ik ook wel, maar omdat het het mijne niet lukte om te ruilen, wil ik alleen zekerheid. Iemand die dit kan bevestigen?
Ja dat kan prima hoor. De Pal Park functionaliteit in Pokemon D/P is alleen alfabet gebonden (bij gebrek aan betere omschrijving). Oftwel, je kunt niet met een JAP versie traden in Pal Park, maar wel met US en EU versies.Tharoy schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:56:
Ik zelf heb een vraagje, aangezien ik van plan ben een oude herinnering op te halen. Ik zelf heb een Duitse Pokémon Ruby, kan ik die als ik Diamond of Pearl heb(en bij Pal Park gedoe ben) laten ruilen met Diamond of Pearl? Aangezien ik met de Duitse pokémon Ruby niks met vrienden ofzo kon doen, was dat jammer, het was namelijk taalgebonden. Is dit bij Diamond en Pearl ook zo?
Off: heb je niks beters te doen dan iemand afzeiken?Xouxic schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:14:
[...]
Er staat duidelijk in de topicstart dat de spellen REGIOVRIJ zijn. Oftewel, alles kan =P Van Portugal tot aan Israel..
Iemand die er eentje in de aanbieding heeft?
Verwijderd
Ik denk niet dat je de enige bent die er een wil. (Weet het eigenlijk wel zekerSpike1506 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:12:
Zou eigenlijk wel een Mew ofzo willen hebben van een laag level (vroeger me favoriet)!
Iemand die er eentje in de aanbieding heeft?
(Er was nog wel die truuk uit Yellow die mogelijk was maar dat is randje legaliteit)
Hoe gaat die truuk dan?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:08:
[...]
Ik denk niet dat je de enige bent die er een wil. (Weet het eigenlijk wel zeker) Maar bij mijn weten is Mew niet breed-able dus wordt het een beetje moeilijk om zonder hacks een laag level te krijgen.
(Er was nog wel die truuk uit Yellow die mogelijk was maar dat is randje legaliteit)
Verwijderd
Op zich kan ik er wel om lachen dat iemand die anderen ervan beticht het topic niet te lezen dat zelf ook niet doet.

Truuk al gepost in dit topic door Arunia dus beter zoeken.
LoL =)Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:03:
[...]
Op zich kan ik er wel om lachen dat iemand die anderen ervan beticht het topic niet te lezen dat zelf ook niet doet.![]()
Truuk al gepost in dit topic door Arunia dus beter zoeken.
Verwijderd
Eerst tijdje gespeeld totdat ik hier wat info vond over breeden,
ben nu een female turtwig na 2x rebooten
IGN : NGH
FC : 3093 4101 0549
Heb net gehoord dat me kleine broertje de Diamond versie (helaas) ook heeft.
Morgen er even voor zorgen dat ik de andere 2 starters female kan krijgen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 22:49 ]
Verwijderd
Als je nou eerst naar de stad gaat waar je wifi kan ruilen kan je van mij ook wel de starters krijgen. Al met al gok ik dat mijn starters net iets beter zijn door de eventuele egg moves. (Van Chimchar weet ik het zeker.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:19:
Heb net gehoord dat me kleine broertje de Diamond versie (helaas) ook heeft.
Morgen er even voor zorgen dat ik de andere 2 starters female kan krijgen
Ben er net ff dus achter gekomen dat als je geen ORIGINELE pkm diamond of pearl hebt, geen pokemon kan overzetten. Tijdens het overzetten, krijg je een wit scherm op je ds =(
Verwijderd
Ho hum. Waar heb je je Pokemon game gehaald dan dat ie niet origineel is?fong06 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:59:
ok heb net ff geprobeerd mijn DS diamond pokemons over te zetten naar de Wii pkm revolution.
Ben er net ff dus achter gekomen dat als je geen ORIGINELE pkm diamond of pearl hebt, geen pokemon kan overzetten. Tijdens het overzetten, krijg je een wit scherm op je ds =(
Tsja, dat is met veel niet legale Pokemon games het geval, en terecht als je het mij vraagt. Ik steek zoveel tijd in Pokemon, dat ik geen seconde spijt kan hebben van de aanschaf van deze games. Simpelweg meer dan 100 uur spelen en nog niet klaar zijn betekent vrij weinig kosten.fong06 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:59:
ok heb net ff geprobeerd mijn DS diamond pokemons over te zetten naar de Wii pkm revolution.
Wat wel een beetje jammer is is dat mijn dochtertje mijn Pokemon Sapphire heeft gewist. Dag Regi's
Verwijderd
Edit: Eindelijk heb ik 'm, vanaf 12:00 mee bezig geweest
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 13:48 ]
De kans is 1 op 8 meen ik.-Daniël- schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:32:
Heb mijn Diamond ook ontvangen. Ik heb veel gelezen over het breeden, dus wil graag een Female starter hebben. Nu heb ik voor Turtwig gekozen, maar na 20 restarts nog geen een Female gezien? Bestaat er een Female Turtwig wel, of heb ik gewoon heel veel ongeluk?
Edit: Eindelijk heb ik 'm, vanaf 12:00 mee bezig geweest
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
me Team:
- Empoleon lvl 41
- Luxray lvl 39
- Roselia lvl 33
- Ponyta lvl 36
- en nog wat pokemon voor HM skills
ik ben nu op een punt gekomen waar ik naar acuity lakefront moet reizen, en de enige manier omdaar te komen is via een grot.
Maar om door die grot te komen heb je strengt nodig om rots blokken te verplaatsen, alleen heb ik die TM/HM nooit gevonden, en heb geen flauw idee waar ik die moet zoeken.

Hello there
Sinester schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:30:
ik ben nu op een punt gekomen waar ik naar acuity lakefront moet reizen, en de enige manier omdaar te komen is via een grot.
Maar om door die grot te komen heb je strengt nodig om rots blokken te verplaatsen, alleen heb ik die TM/HM nooit gevonden, en heb geen flauw idee waar ik die moet zoeken.
Verwijderd
En om het iets te verduidelijken.Heraclius schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:46:
[...]
spoiler:Van Gamefaqs.com: Lost Tower (Zegt je dit wat?). At the top floor, speak to the left person to receive HM4, Strength.
Verwijderd
Code: 5069 0985 3509 Naam: Daniel |
Heb zoals eerder gezegd veel gelezen over breeden, weet niet waar je dat kunt doen, maar zal vast wel komen. Heb een Turtwig female, dus ik zou een gras-starters voor jullie kunnen breeden
Mijn team op dit moment, na 2 badges:
Ponyta Lv. 19
Kadabra Lv. 24
Grotle Lv. 21
Gyrados Lv. 20
Bidoof Lv. 10 als HM slaafje.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 15:07 ]
Verwijderd
Breeden kan in Solaceon Town. Duurt inderdaad nog even voordat je daar bent.-Daniël- schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:04:
Zo, heb ook mn Friends code:
Code: 5069 0985 3509
Naam: Daniel
Heb zoals eerder gezegd veel gelezen over breeden, weet niet waar je dat kunt doen, maar zal vast wel komen. Heb een Turtwig female, dus ik zou een gras-starters voor jullie kunnen breeden.
Verwijderd
maar hoe groot is het hacker/cheater probleem?
Verwijderd
Ben er inmiddels aangekomen (en alweer voorbij - zojuist m'n 3e badgeVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:04:
[...]
Breeden kan in Solaceon Town. Duurt inderdaad nog even voordat je daar bent.
Ik heb gelezen (weet niet in hoeverre dit waar is, al klinkt het wel logisch) is dat áls je Pokémon gestolen wordt via een online battle (hack via AR) dat je dan snel je DS uit moet zetten en niet moet laten saven. Als je 'm dan weer aanzet zal je Pokémon nog in je party staan.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:17:
Ik zit er aan te denken om weer een ds te kopen voor dit spel
Verwijderd
Aangezien ik niet weet hoeveel mensen dit zelf willen uitzoeken zal ik dit maar even in een spoiler tag gooien.-Daniël- schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:05:
Ben er inmiddels aangekomen (en alweer voorbij - zojuist m'n 3e badge) Maar ik kan alleen het daycare vinden? Hoe gaat het breeden precies in zijn werk? Ik zou een walktrough kunnen checken, maar ben bang dat ik dan op meer spoilers stuit.. en dat wil ik juist niet
.
In principe is de pokemon die uit het ei komt dus hetzelfde type als het vrouwtje; behalve wanneer je breed met ditto. Dan is het altijd de partij die met ditto breed. Ook al is het een mannetje. Je kan op gamefaqs.com een Egg group guide vinden om te zien wie compatible is met elkaar.
Je kan ook zelf experimenteren. Als je het niet zeker weet kan je het mannetje buiten vragen. Als hij zegt: "They prefer to play with somebody else" dan zijn ze niet compatible. Als hij zegt: "They dont like each other" dan kan het wel maar duurt het wat langer.
Zo dan heb je volgens mij nu wel genoeg informatie lijkt me. Als je meer wil weten stuur dan maar een DM.
Hangt er een beetje vanaf wat je ermee doet. Ik ruil over het algemeen alleen maar over wfc en met andere tweakers. Ben nog geen 'foute' pokemon tegen gekomen op wfc en de tweakers die ik ken gebruiken geen AR.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:17:
Ik zit er aan te denken om weer een ds te kopen voor dit spel
ik vind het al met al wel meevallen. Soms heb ik van die zaken die niet vertrouw zoals veel volk dat wil ruilen voor een Celebi. Celebi zit dus niet in D/P en was beperkt verkrijgbaar (Een event in de US en een bonus disc in Japan was alles geloof ik)
Stel dat je dus die Celebi hebt dan kan je die alleen gezien hebben in D/P door em te traden via PalPark. Waarom zou je er dan een willen zoeken?
En ja er zijn ook vast mensen die Celebi over-en-weer gestuurd hebben om em in de dex te krijgen. Maar toch zet ik er wel vraagtekens bij.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 09:07 ]
Dit topic is gesloten.