Alle 3 de startes zou wel fijn zijnTjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:34:
Heb net leaf green gekocht en ik ga morgen die Wifi-usb adapter halen.
Dus als je starters wilt van de eerste generatie moet je het ff zeggen.
morgen zal ik mijn friendcode posten!
Ik kan wel een Bulbasaur gebruikenTjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:34:
Mijn naam : Niels
Mijn Friendcode : 5069 0560 1436
Ik heb zojuist een Ponyta Level 13 gevangen, net gevangen maar ik hoef hem niet, dus als iemand interesse heeft kunnen we misschien iets afspreken!
Een geruilde pokemon krijgt meer exp. points als je een pokemon hebt verslagenVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:42:
De japanners daarintegen willen pokemon vaak ruilen voor dezelfde pokemon. Ik ga er hier van uit dat ze er een van het andere geslacht willen of zo. (Ook al staat dat er niet bij) Op zich wel jammer.
Zinds vandaag ben ik in het bezig van Pokemon Diamond en een nieuw DS Lite zwart, Dimension Plus
,
Diamond speelt weer heerlijk weg net als al zijn voorgangers. Alleen heb ik af en toe het gevoel dat het wat traag is, met name in het verder gaan van de teksten. Maja dat zal wel wennen.
Onderhand 5 pokemon, geen badges, na 2 uur spelen. Morgen maar is verder.
Diamond speelt weer heerlijk weg net als al zijn voorgangers. Alleen heb ik af en toe het gevoel dat het wat traag is, met name in het verder gaan van de teksten. Maja dat zal wel wennen.
Onderhand 5 pokemon, geen badges, na 2 uur spelen. Morgen maar is verder.
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Was het niet zo dat Pal Park wel region locked is? Oftwel, om pokemon uit de GBA games te halen, moeten je Diamond/Pearl dezelfde regio hebben als je GBA game.Tjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:34:
..mocht het onverhoopt toch werken, dan hou ik me aanbevolen voor een Charmander of Squirtle
offtopic:
Nadat ik mn DS Lite+Pokemon Diamond heb, morgen of begin volgende week in mijn bezit.
Nadat ik mn DS Lite+Pokemon Diamond heb, morgen of begin volgende week in mijn bezit.
[ Voor 9% gewijzigd door Cleetje op 11-05-2007 23:23 ]
nou ik weet niet wie die onzin heeft verzonnen maar ik heb nu gewoon squirtle, caterpie, pidget & weedle. dus ik weet niet of je pearl versie hebt want ik zou wel graag mijn handen willen bemachtigen op spheal en bagon of een simpele glameow want die ken ik ook niet vangenCleetje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:22:
[...]
Was het niet zo dat Pal Park wel region locked is? Oftwel, om pokemon uit de GBA games te halen, moeten je Diamond/Pearl dezelfde regio hebben als je GBA game.
..mocht het onverhoopt toch werken, dan hou ik me aanbevolen voor een Charmander of Squirtle
offtopic:
ik kom in ene ook pokemon zoals magby en vulpix tegen dus het zal wel goed zitten. tenzij mijn leaf green ook amerikaans is
Edit: Aww ik zie net dat je voor diamond hebt gekozen
[ Voor 12% gewijzigd door Tjona100 op 11-05-2007 23:57 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Zou iemand mij kunnen helpen met mijn Kadabra, wil hem graag in een Allakhazam veranderen.
Edit : hoeft al niet meer
Edit : hoeft al niet meer
[ Voor 10% gewijzigd door kuruya op 12-05-2007 11:48 ]
Het gaat mij persoonlijk meer om Scyther, Skuntank en RampardosTjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:31:
[...]
Edit: Aww ik zie net dat je voor diamond hebt gekozenwat heeft iedereen toch met dialga
?
Ik moet sowieso nog even wachten op mijn versie. Ik hoop dat ie vandaag nog komt, maar meestal staan ze dan om 9:30 al voor de deur. Nou moet ik alsnog tot woensdag wachten...
offtopic:
Ik vermoed dat een werkloze heeft bepaald dat de TNT 2x het pakketje moet aanbieden, want nu moet ik dus woensdag zelf de boel ophalen (eerder kan immers niet i.v.m. werk).
Ik vermoed dat een werkloze heeft bepaald dat de TNT 2x het pakketje moet aanbieden, want nu moet ik dus woensdag zelf de boel ophalen (eerder kan immers niet i.v.m. werk).
IGN: Hikari
FC: 4124 1646 5014
Kheb zo'n 3u gespeeld, 5 pkm, 4 van lvl10+, geen badges, ben in die stad net uit de tunnel.
FC: 4124 1646 5014
Kheb zo'n 3u gespeeld, 5 pkm, 4 van lvl10+, geen badges, ben in die stad net uit de tunnel.
[ Voor 60% gewijzigd door SH4D3H op 12-05-2007 13:25 ]
Ik lust wel een Squirtel en/of Bulbasaur als er mogelijkheid toe is.Tjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:34:
2577 9743 1348, ingame name is: Roric.
bij voorbaat dank als het gaat lukken.
heb hem gekocht maar hij vind mijn Nintendo DS niet en de wifi usb adapter is GLOEIEND heet
heeft iemand toevallig tips?
[ Voor 13% gewijzigd door Tjona100 op 12-05-2007 15:09 ]
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/925329/40161Tjona100 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:08:
heb hem gekocht maar hij vind mijn Nintendo DS niet en de wifi usb adapter is GLOEIEND heetheeft iemand toevallig tips?
Je zou daar eens kunnen kijken, zal btw ook opzoek gaan naar een Glameow voor je. las net btw dat die wifi dongle alleen werkt met xp 32bit, weet niet of dat nog steeds zo is natuurlijk.
Ik zou ze alle 3 wel willen hebbenTjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:34:
He He ik heb de WIFI USB adapter eindelijk aan de praat gekregen
Om al die starters te krijgen moet ik elke keer opnieuw beginnen in leaf green en dan 7 pokemon vangen (want je moet er altijd 1tje overhouden voor je team he) en dat is best vermoeiend. niet dat ik het niet wil doen hoor maar ik wil er wel goede pokemon voor terug zoals ik al eerder had gepost. die ik in diamond niet kan vangen.
Ik kan eventueel wel magby voor je vangen, die ken je alleen krijgen met lf cardrigde insered.
Verwijderd
Ok ik geef toe dat de trading / battle capabiliteit van Wifi ontzettend tof is. Ik heb vrijdag even getrade met ollSNAKEllo om Golem en Alakazam te krijgen en hij ruilde een Gengar over en weer.
Tijdens de trade kan je ook met mekaar babbelen via de mic en de kwaliteit hiervan is best wel goed.
Ook zijn er twee dingen die ik wel minder vind.
-De muziek kan niet uit. Dus je hoort elkaar's D/P muziek terwijl je aan het converseren bent
-De Sinnoh underground kan je alleen op lokale wifi doen. Geen internet koppeling dus. Dit maakt het verkrijgen praktisch onmogeljik voor iemand die geen bak andere spelers in de omgeving kent.
Bij over en weer traden krijg je trouwens helaas niet de exp boost op pokemon die je terug trade. Hij controlleerd schijnbaar je trainer tag.
Weer goeie zaken gedaan gisteren met mijn pokemon. Zubat naar Crobat geevolueerd en mijn irritante elektro eekhoorn heeft dus een dusk stone gevonden. Kon ik eindelijk mijn Murkow evolueren naar Honchkrow.
Anyways nog meer mensen die willen traden dus? Iemand met pearl voor de exclusives als het kan. Anders wil ik ook nog wel bepaalde pokemon doneren voor iemand die wat vroeger in het spel een boost wil.
Tijdens de trade kan je ook met mekaar babbelen via de mic en de kwaliteit hiervan is best wel goed.
-De muziek kan niet uit. Dus je hoort elkaar's D/P muziek terwijl je aan het converseren bent
-De Sinnoh underground kan je alleen op lokale wifi doen. Geen internet koppeling dus. Dit maakt het verkrijgen praktisch onmogeljik voor iemand die geen bak andere spelers in de omgeving kent.
Bij over en weer traden krijg je trouwens helaas niet de exp boost op pokemon die je terug trade. Hij controlleerd schijnbaar je trainer tag.

Weer goeie zaken gedaan gisteren met mijn pokemon. Zubat naar Crobat geevolueerd en mijn irritante elektro eekhoorn heeft dus een dusk stone gevonden. Kon ik eindelijk mijn Murkow evolueren naar Honchkrow.
Anyways nog meer mensen die willen traden dus? Iemand met pearl voor de exclusives als het kan. Anders wil ik ook nog wel bepaalde pokemon doneren voor iemand die wat vroeger in het spel een boost wil.
Ik wil wel mijn magby met je ruilen voor een haunter, kadabra, graveler of machoke.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:35:
Ok ik geef toe dat de trading / battle capabiliteit van Wifi ontzettend tof is. Ik heb vrijdag even getrade met ollSNAKEllo om Golem en Alakazam te krijgen en hij ruilde een Gengar over en weer.
Bij over en weer traden krijg je trouwens helaas niet de exp boost op pokemon die je terug trade. Hij controlleerd schijnbaar je trainer tag.![]()
Weer goeie zaken gedaan gisteren met mijn pokemon. Zubat naar Crobat geevolueerd en mijn irritante elektro eekhoorn heeft dus een dusk stone gevonden. Kon ik eindelijk mijn Murkow evolueren naar Honchkrow.![]()
of elke andere pokemon die bij het ruilen evolueert
Mijn friendcode is: 2277-3292-7045
en mijn ingame name is: Andrew
[ Voor 6% gewijzigd door Tjona100 op 13-05-2007 14:35 ]
Op dit moment heb ik alle 8 badges en de teller staat op 50 uur.
Torterra : lvl 51
Luxray : lvl 51
Hippowdon : lvl 48
Roilu : lvl 2 ( net uit het ei gekomen )
...
...
Moet dus nog 2 pokemon hebben waaronder 1 water type. Maar dat zoek ik wel uit zodra lucario ook rond de lvl 50 zit.
Ik denk dat ik eind van de maand een wifi usb adapter koop
Nu weer verder spelen
Torterra : lvl 51
Luxray : lvl 51
Hippowdon : lvl 48
Roilu : lvl 2 ( net uit het ei gekomen )
...
...
Moet dus nog 2 pokemon hebben waaronder 1 water type. Maar dat zoek ik wel uit zodra lucario ook rond de lvl 50 zit.
Ik denk dat ik eind van de maand een wifi usb adapter koop
Nu weer verder spelen
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Dan neem ik graag de taak op me om en glameow te vangen voor een bulbasaur als het kanTjona100 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 23:13:
[...]
He He ik heb de WIFI USB adapter eindelijk aan de praat gekregen
Om al die starters te krijgen moet ik elke keer opnieuw beginnen in leaf green en dan 7 pokemon vangen (want je moet er altijd 1tje overhouden voor je team he) en dat is best vermoeiend. niet dat ik het niet wil doen hoor maar ik wil er wel goede pokemon voor terug zoals ik al eerder had gepost. die ik in diamond niet kan vangen.
Ik kan eventueel wel magby voor je vangen, die ken je alleen krijgen met lf cardrigde insered.
mwah heb er aan 1tje wel genoeg hoorSchalkie schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:40:
[...]
Dan neem ik graag de taak op me om en glameow te vangen voor een bulbasaur als het kan. Heb je nog wensen mbt gender, kan mogelijk een male en female vangen zodat je je eigen kan breeden.
Zal even voor je zoeken, een squirtle zie ik ook wel zitten jaTjona100 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:33:
[...]
mwah heb er aan 1tje wel genoeg hoordoe maar een mannetje als het kan. ken je toevallig ook shieldon vangen? tegen een squirtle of charmander als je wilt?
Wat is btw je code en ingame name? maakt het wat makkelijker.
Ingame name: Roric
Friendscode: 2577-9743-1348
[ Voor 14% gewijzigd door Schalkie op 13-05-2007 16:39 ]
Heb een armor fossil voor je, wil je de fossil hebben of de shieldon (weet trouwens niet eens of je items kan ruilen). Ben jij al klaar met een squirtle of bulbasaur?
Ik ga nu ff bulbasaur voor je klaar maken en daarna squirtle. volgens mij niet want de armor fossil is toch een key item? die kan je niet ruilen

Het is een normaal Item, zoals bijvoorbeeld eh moon stones. Glameow duurt nog even, routes waar die rondloopt zijn nog afgesloten, heb hem later vandaag.
Verwijderd
Machoke en Graveler kan je sowieso wel van me krijgen. Kadabra en Haunter zijn iets lastiger. Gezien de benodigde beschikbaarheid op wireless misschien handig als je me even @hotmail op msn messenger (of soortgelijke messenger) toevoegd.Tjona100 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:04:
[...]
Ik wil wel mijn magby met je ruilen voor een haunter, kadabra, graveler of machoke.
Andere spelers tevens vrij om dit te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 18:04 ]
Verwijderd
Je kan items ruilen als ze op pokemon zitten. Op zich wil ik ook wel een Armor fossilSchalkie schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:14:
Heb een armor fossil voor je, wil je de fossil hebben of de shieldon (weet trouwens niet eens of je items kan ruilen). Ben jij al klaar met een squirtle of bulbasaur?
Was ik ook weer eens...
De laatste tijd ff met andere dingen bezig geweest
Niet ernstig hoor, wees gerust
Zal morgen de startpost weer bijwerken met de nieuwe namen en friendcodes e.d.
Ben zelf inmiddels weer aardig gevorderd ingame, heb nu 6 badges en pokémon rond lvl. 40
Is het btw misschien een id om één of een aantal vaste tijden af te spreken waarop we on-line gaan of zo?
Tot morgen
De laatste tijd ff met andere dingen bezig geweest
Niet ernstig hoor, wees gerust
Zal morgen de startpost weer bijwerken met de nieuwe namen en friendcodes e.d.
Ben zelf inmiddels weer aardig gevorderd ingame, heb nu 6 badges en pokémon rond lvl. 40
Is het btw misschien een id om één of een aantal vaste tijden af te spreken waarop we on-line gaan of zo?
Tot morgen

Mijn Gengar krijgt ook geen dubbele xp, dus het werkt toch idd met de trainer tag.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:35:
Bij over en weer traden krijg je trouwens helaas niet de exp boost op pokemon die je terug trade. Hij controlleerd schijnbaar je trainer tag.![]()
Weer goeie zaken gedaan gisteren met mijn pokemon. Zubat naar Crobat geevolueerd en mijn irritante elektro eekhoorn heeft dus een dusk stone gevonden. Kon ik eindelijk mijn Murkow evolueren naar Honchkrow.![]()
Anders zou je je eigen pokemon heen-en-weer ruilen zodat ze de dubbele xp verdienen vanaf dan.
Van diegene die Pearl heeft zou ik graag een houndour willen traden voor een diamond exclusive.
Mischien is het trouwens ook handig om bij de naam en friendcodes, er ook de versie per persoon bij te vermelden.
Zo simpel dat het geniaal isollSNAKEllo schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:20:
[...]
Mischien is het trouwens ook handig om bij de naam en friendcodes, er ook de versie per persoon bij te vermelden.
oke dan moet je ff je hotmail pmen of scrollenVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:01:
[...]
Machoke en Graveler kan je sowieso wel van me krijgen. Kadabra en Haunter zijn iets lastiger. Gezien de benodigde beschikbaarheid op wireless misschien handig als je me even @hotmail op msn messenger (of soortgelijke messenger) toevoegd.
Andere spelers tevens vrij om dit te doen.
Je PM's ontvangen staat uit, heb de Email uit je profile gepakt. Heb iig een female glameow klaar staan.Tjona100 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:25:
[...]
oke dan moet je ff je hotmail pmen of scrollen
Inmiddels ook een male.
[ Voor 4% gewijzigd door Schalkie op 13-05-2007 18:49 ]
Ik moet 24 uur wachten omdat ik de tijd van mijn DS had aangepast omdat die verkeerd stond volgens het migrate package
dus ik kan pas weer morgen importeren. ik heb wel een charmander voor je. want mijn andere starters zijn al venusaur en wartortle
Wil die charmander wel ruilen voor een Haunter als je interesse hebt.
Verwijderd
Volgens mij staat bij mijn PM systeem aan. Mijn msn is mijn tweakers nickname @hotmail.comSchalkie schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:36:
[...]
Je PM's ontvangen staat uit, heb de Email uit je profile gepakt. Heb iig een female glameow klaar staan.
Inmiddels ook een male.
Verwijderd
Ok heb al een kadabra en een graveler voor je en een machoke / haunter komen er ook aan. Je kan ze allemaal krijgen voor die magbyTjona100 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:04:
[...]
Ik wil wel mijn magby met je ruilen voor een haunter, kadabra, graveler of machoke.
Heb je toegevoegd op msn dus moet je me ff nog accepterenVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:54:
[...]
Ok heb al een kadabra en een graveler voor je en een machoke / haunter komen er ook aan. Je kan ze allemaal krijgen voor die mayby
Verwijderd
Zou wel willen maar mijn werk en sociaal leven laten dat niet helemaal zo toe. Ik denk dat het op zich het handigste is dat je me gewoon add op MSN. Snelste manier om me te laten weten wanneer je wil traden en te weten wanneer ik online ben.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:16:
Tot morgen
Maar als er een tijd geprikt wordt kan ik altijd kijken of ik online kan zijn.
Zou iedereen die nog niet in de lijst met FC's staat z'n ingame naam + FC + versie van spel naar me willen PM'en?
Iedereen die al in de lijst staat alleen ff z'n game versie.
Dat voorkomt vervuiling van het topic met dit soort posts en geeft voor mij een handig overzicht
/me wacht af...
Dat voorkomt vervuiling van het topic met dit soort posts en geeft voor mij een handig overzicht
/me wacht af...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 12:43 ]
ik heb je geadd via hotmailVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:43:
Zou iedereen die nog niet in de lijst met FC's staat z'n ingame naam + FC + versie van spel naar me willen PM'en?
* Tjona100 wacht af...
Verwijderd
Over Direct messages gesproken. Ik heb Direct messages in mijn profiel aan staan. Alsmede de DM icons. Enig idee waarom ik deze dan niet terugzie in de thread? Of wordt deze gefilterd dat je, je eigen DM icon nooit ziet?Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:43:
/me wacht af...
Na een behoorlijk aantal uur (18) gespeeld te hebben dit weekend is dit mijn team:
bronzor lvl 20
luxray lvl 31
murkrow lvl 32
roselia lvl 29 (vanochtend pas op lvl 28 geevolueerd)
prinpluplvl 32
shellos lvl 28
Heb nu 3 badges. Sta op het punt de 4e te gaan halen.
Moet zeggen dat het spel weer als vanouds verslavend is
, vindt alleen de indeling van de kaart iet wat vaag. Je moet eerst een behoorlijk stuk reizen voordat je bij de 3e gym komt...
bronzor lvl 20
luxray lvl 31
murkrow lvl 32
roselia lvl 29 (vanochtend pas op lvl 28 geevolueerd)

prinpluplvl 32
shellos lvl 28
Heb nu 3 badges. Sta op het punt de 4e te gaan halen.
Moet zeggen dat het spel weer als vanouds verslavend is
Verwijderd
Mijn groep inclu "extras"
Basis team:
Luxray - L51
Infernape - L51
Golduck - L50
Roserade - L51
Honchkrow - L51
-Nog in te vullen
Utility pokemon:
Bibarel - L32 (HM Slave)
Staraptor - L34 (HM Slave)
Crobat - L40 (Thief)
Magmar - L32 (Voor de eieren)
Pachirisu - L32 (Pickup ability)
Algemene backup:
Lucario - L38
Heb nu 7 badges en ben voornamelijk bezig om pokemon te trainer voor de evoluties in de pokedex. Nu bezig met Shieldon nadat gisteren eindelijk mijn ChingLing eindelijk een Chimego geworden is.
Basis team:
Luxray - L51
Infernape - L51
Golduck - L50
Roserade - L51
Honchkrow - L51
-Nog in te vullen
Utility pokemon:
Bibarel - L32 (HM Slave)
Staraptor - L34 (HM Slave)
Crobat - L40 (Thief)
Magmar - L32 (Voor de eieren)
Pachirisu - L32 (Pickup ability)
Algemene backup:
Lucario - L38
Heb nu 7 badges en ben voornamelijk bezig om pokemon te trainer voor de evoluties in de pokedex. Nu bezig met Shieldon nadat gisteren eindelijk mijn ChingLing eindelijk een Chimego geworden is.
Klopt het nou dat je de duskstone alleen kunt krijgen door te battlen met een Pachirisu? En werkt het dan ook als ik de Pachirisu als 1e zet en daarna direct switch voor een sterkere?
Zijn er nog andere manieren om aan die stenen te komen?
Verwijderd
Uh nee. Pachirisu heeft elke combat 10% kans dat ie een item oppakt. Dit doet hij dus ook wanneer hij NIET in de combat mee doet. Je kan em dus gerust ergens op positie 6 zetten en knokken met andere Pokemon.WFG schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:25:
Klopt het nou dat je de duskstone alleen kunt krijgen door te battlen met een Pachirisu? En werkt het dan ook als ik de Pachirisu als 1e zet en daarna direct switch voor een sterkere?
Verder ligt er sowieso nog een Dusk stone in het spel om te vinden. Ook begreep ik van de info over Pokemon Revolution voor de Wii dat je de Dusk stone daar kan kopen voor punten.
Verwijderd
Ok nadat mijn Pachirisu vandaag voor de tweede keer een Dusk Stone vond (jeuj kan ik mijn Misdreavus al evolueren) toch maar besloten em te trainen. Die Pickup ability is best wel goed. Is er iemand die ook al een Pachirisu level 31 met Pickup heeft en deze wil ruilen? Dat ding heeft namelijk best veel exp nodig en de boosted exp van een ruil zou helpen.
Ben ook verslaafd aan het spel en heb me gisteren mateloos geamuseerd alleen al met het maken van poffins. Had wat te snel door alles gelezen en dacht dat de 3de gym in hearthome was en ik eerst the fashioncontest moest winnen. Dus ik mijn ponyta maar trainen op beauty moves en op droge poffindieet geplaatst. Veel verloren tijd, maar best gezellig.
Dus als pachirisu spontaan dingen vindt door in je party te zitten. Waarom doet niet iedeen die mee als pickupslave?
Dus als pachirisu spontaan dingen vindt door in je party te zitten. Waarom doet niet iedeen die mee als pickupslave?
In Ruby/Sapphire liep ik altijd met meerdere zigzagoonsCpt-Cholo schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:06:
Ben ook verslaafd aan het spel en heb me gisteren mateloos geamuseerd alleen al met het maken van poffins. Had wat te snel door alles gelezen en dacht dat de 3de gym in hearthome was en ik eerst the fashioncontest moest winnen. Dus ik mijn ponyta maar trainen op beauty moves en op droge poffindieet geplaatst. Veel verloren tijd, maar best gezellig.
Tjah een Wii heb ik niet en ben ik niet vanplan te kopen dus dat wordt em niet.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:12:
[...]
Uh nee. Pachirisu heeft elke combat 10% kans dat ie een item oppakt. Dit doet hij dus ook wanneer hij NIET in de combat mee doet. Je kan em dus gerust ergens op positie 6 zetten en knokken met andere Pokemon.
Verder ligt er sowieso nog een Dusk stone in het spel om te vinden. Ook begreep ik van de info over Pokemon Revolution voor de Wii dat je de Dusk stone daar kan kopen voor punten.
Waar precies zou je een duskstone kunnen vinden, zonder de pickup? Mijn Murkrow is nu ongv lvl 33 dus eigenlijk wordt het wel tijd om hem te evolueren.
Ik ga iig een Pachirisu of 2 vangen en daar is een poosje mee rond lopen op de goede routes.
Dank voor de info
Zo, ook ik heb nu mijn DS Lite en Pokemon Diamond binnen. Ben pas net vanmiddag begonnen, dus veel bijzondere pokemon heb ik nog niet. Wel heb ik direct in het 2e stadje een Abra kunnen bemachtigen dankzij de premier ball (gratis met 10 pokeballs
).
Wel heb ik alvast genoeg Geodudes gevangen in mijn zoektoch naar een Onix. Niet dat ik nu direct een Onix wil, maar ik wil uiteindelijk mijn Geodude laten breeden met een Onix, zodat ik een betere Onix heb om te ruilen (vanaf lvl 1 al Rock Polish en Rock Throw, hopelijk ook inc Explosion).
Als started heb ik overigens een Piplup... female wel te verstaan
Zodra ik die breeders heb ontmoet zal ik die ff aan t werk zetten om kleine Piplupjes te maken voor ruilacties. Uiteindelijk wil ik graag een Electivire, maar daar moet ik iemand voor strikken met een Electabuzz die een Electrizer vasthoudt...
* Cleetje heeft 10x de game opnieuw gestart om een female Piplup te bemachtigen
Edit: Mijn Abra is inmiddels een Kadabra en in de korte tijd dat ik de underground heb bezocht, heb ik alweer 3 Skull Fossils o.O
Mijn gegevens:
In-game naam: Lomar
Friend Code: 2663 8792 8311
Versie: Diamond
Als er iemand zo vriendelijk is om mij te helpen mijn Kadabra te laten evolueren in een Alakazam, dan hoor ik het graag. Mocht je daar een Skull Fossil voor willen hebben, dan is dat ondertussen ook geen probleem meer
Inmiddels heb ik een Alakazam met dank aan Tjona100.
Wel heb ik alvast genoeg Geodudes gevangen in mijn zoektoch naar een Onix. Niet dat ik nu direct een Onix wil, maar ik wil uiteindelijk mijn Geodude laten breeden met een Onix, zodat ik een betere Onix heb om te ruilen (vanaf lvl 1 al Rock Polish en Rock Throw, hopelijk ook inc Explosion).
Als started heb ik overigens een Piplup... female wel te verstaan
Edit: Mijn Abra is inmiddels een Kadabra en in de korte tijd dat ik de underground heb bezocht, heb ik alweer 3 Skull Fossils o.O
Mijn gegevens:
Als er iemand zo vriendelijk is om mij te helpen mijn Kadabra te laten evolueren in een Alakazam, dan hoor ik het graag. Mocht je daar een Skull Fossil voor willen hebben, dan is dat ondertussen ook geen probleem meer
Inmiddels heb ik een Alakazam met dank aan Tjona100.
[ Voor 24% gewijzigd door Cleetje op 17-05-2007 12:31 ]
Verwijderd
WFG schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:14:
[...]
Tjah een Wii heb ik niet en ben ik niet vanplan te kopen dus dat wordt em niet.![]()
Waar precies zou je een duskstone kunnen vinden, zonder de pickup? Mijn Murkrow is nu ongv lvl 33 dus eigenlijk wordt het wel tijd om hem te evolueren.
Ik ga iig een Pachirisu of 2 vangen en daar is een poosje mee rond lopen op de goede routes.
Dank voor de info
spoiler:
Na badge 7 kan je je een weg gaan banen naar het Warehouse van Team Galactic in Veilstone city. In die warehouse ligt dus ook een Dusk Stone.
Als ik er nog 1 of meerdere mocht vinden met mijn Pachirisu dan kan ik wel zien of ik er een keer een kan traden. Op dit moment heb ik er 2 in de pickup gekregen en heb ik er ook 'maar' 2 nodig. Degene in game moet ik nog oppikken.
Maar 2 Pachirius in je part van minimaal level 31 (je kan ze al vangen met level 29) helpt erg bij het vinden van een Dusk Stone als je je andere pokemon aan het levellen bent met trainer combats.
Verwijderd
Als je die Onix met een geodude breed wat krijg je dan? Een mini onix met de start aanvallen van beide soorten pokemon? Ik snap nog geen zak van dat cross breeden. En hoe ga je ipules fokken als je alleen maar een vrouwtje hebt? Heb al 15 keer het spel opnieuw gestart in de zoektocht naar een vrouwelijk vuurstarter. Is maar 1 keer gelukt en toen kon ik niet safen omdat er al een safe game was .......Cleetje schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:26:
Als started heb ik overigens een Piplup... female wel te verstaanZodra ik die breeders heb ontmoet zal ik die ff aan t werk zetten om kleine Piplupjes te maken voor ruilacties. Uiteindelijk wil ik graag een Electivire, maar daar moet ik iemand voor strikken met een Electabuzz die een Electrizer vasthoudt...
Ik wil je wel helpen met ruilenCleetje schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:26:
Zo, ook ik heb nu mijn DS Lite en Pokemon Diamond binnen. Ben pas net vanmiddag begonnen, dus veel bijzondere pokemon heb ik nog niet. Wel heb ik direct in het 2e stadje een Abra kunnen bemachtigen dankzij de premier ball (gratis met 10 pokeballs).
Als started heb ik overigens een Piplup... female wel te verstaanZodra ik die breeders heb ontmoet zal ik die ff aan t werk zetten om kleine Piplupjes te maken voor ruilacties. Uiteindelijk wil ik graag een Electivire, maar daar moet ik iemand voor strikken met een Electabuzz die een Electrizer vasthoudt...
P.S. Zodra ik wat verder ben zal ik mn friendcode posten.
Mijn gegevens:
In feit is het heel simpel: bij het breeden krijg je de aanvallen van het mannetje en de soort pokemon van het vrouwtje. Verder zitten pokemon in egg groups, waardoor je b.v. een Piplup kan laten breeden met andere water pokemon. Kortom, ik moet alleen even een goede male water pokemon vinden en die laten breeden met mijn vrouwelijke Piplup om zo kleine Piplupjes te krijgenVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 09:32:
[...]
Als je die Onix met een geodude breed wat krijg je dan? Een mini onix met de start aanvallen van beide soorten pokemon? Ik snap nog geen zak van dat cross breeden. En hoe ga je ipules fokken als je alleen maar een vrouwtje hebt? Heb al 15 keer het spel opnieuw gestart in de zoektocht naar een vrouwelijk vuurstarter. Is maar 1 keer gelukt en toen kon ik niet safen omdat er al een safe game was .......
Overigens kun je niet alle aanvallen overzetten van het mannetje. Elke pokemon heeft bepaalde moves die hij kan overnemen, waaronder alle moves die hij zelf kan leren via TM/HM/levels. Daarnaast kunnen ze nog wat andere moves overnemen die ze anders nooit kunnen bemachtigen, maar dan moet je vaak hard op zoek naar de juiste combinaties. Voor meer info moet je ff www.serebii.net bezoeken.
@Tjona100: Hartelijk dank, ik zal je zo ff een PM sturen zodat we een tijd kunnen afspreken
Ik had niet eens gezien dat je je PM uit had staan. Is je hotmaail uit het profiel wel goed? Voeg me anders ff toe, porh (ook bij hetemail
[ Voor 5% gewijzigd door Cleetje op 17-05-2007 11:16 ]
Ik mis nogal wat versies mensen... Verder als je er nog niet bij staat stuur me dan nog ff een berichtjeVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:43:
/me wacht af...
Ben zelf net bij Dialga aangekomen, das wel een tof stukje in het spel
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 11:16 ]
Jaa die gebruik ik gewoon hoorCleetje schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:57:
[...]
In feit is het heel simpel: bij het breeden krijg je de aanvallen van het mannetje en de soort pokemon van het vrouwtje. Verder zitten pokemon in egg groups, waardoor je b.v. een Piplup kan laten breeden met andere water pokemon. Kortom, ik moet alleen even een goede male water pokemon vinden en die laten breeden met mijn vrouwelijke Piplup om zo kleine Piplupjes te krijgen
Overigens kun je niet alle aanvallen overzetten van het mannetje. Elke pokemon heeft bepaalde moves die hij kan overnemen, waaronder alle moves die hij zelf kan leren via TM/HM/levels. Daarnaast kunnen ze nog wat andere moves overnemen die ze anders nooit kunnen bemachtigen, maar dan moet je vaak hard op zoek naar de juiste combinaties. Voor meer info moet je ff www.serebii.net bezoeken.
@Tjona100: Hartelijk dank, ik zal je zo ff een PM sturen zodat we een tijd kunnen afspreken
Ik had niet eens gezien dat je je PM uit had staan. Is je hotmaail uit het profiel wel goed? Voeg me anders ff toe, porh (ook bij hetemail)
Hebben jullie trouwens je masterball gebruikt voor Dialga of Palkia, of een ultraball of 20?
@Hieronder: Welkom op GoT
@Hieronder: Welkom op GoT

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 12:34 ]
Verwijderd
Dat is toch die pokemon die je gewoon op een vaste plek tegenkomt aan het eind van het spel? Had gelezen dat je je masterball beter op een van de runners kunt gebruiken.
Verwijderd
Ok dat verklaart een hoop en dan kan je dus leuke dingen krijgenCleetje schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:57:
[...]
In feit is het heel simpel: bij het breeden krijg je de aanvallen van het mannetje en de soort pokemon van het vrouwtje. Verder zitten pokemon in egg groups, waardoor je b.v. een Piplup kan laten breeden met andere water pokemon. Kortom, ik moet alleen even een goede male water pokemon vinden en die laten breeden met mijn vrouwelijke Piplup om zo kleine Piplupjes te krijgen
Die Onix krijgt gewoon zijn eigen moves via level-up. Het is echter via breeding mogelijk om hem andere moves te geven als hij uit zn ei komt. Zo zou je dus een Onix kunnen krijgen die Earthquake vanaf lvl 1 kan. Uiteindelijk is de pokemon die uit het ei komt normaal, het enige dat anders kan zijn, zijn de moves waarmee hij start.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:38:
[...]
Ok dat verklaart een hoop en dan kan je dus leuke dingen krijgen. Maar als je dus een onix breed met een geodude krijgt die onix later als die leveled wel gewoon de aanvallen van een onix of dan van een geodude?
En wat anders: ik heb nu al mijn eerste Piplup ei! Zodra die uitkomt ga ik hem ruilen voor een magby met Tjona, zodat de volgende Piplup eitjes lekker snel hatchen
Edit: omg, ik heb alweer een 2e Piplup ei klaar staan. Overigens hebben mijn Piplups alleen Water Pulse en Pound als ze uit het ei komen (Water Pulse dankzij mn Psyduck). Ikzelf ben nog op zoek naar een Elekid (het liefst met een electrizer) en een Munchlax, dus als iemand voor 1 van die twee een Piplup wil, dan hoor ik het wel.
[ Voor 16% gewijzigd door Cleetje op 17-05-2007 14:07 ]
Zodra ik trouwens klaar ben met diamond ga ik weer bezig met de 5 GBA games, zodat ik juliie ook van de nodige Pokémon kan voorzien
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 13:26 ]
ik heb dialga ook gevangen met een ultra ball en de rest van de legend pokemon.
dus ik heb me master ball nog. het schijnt zelfs dat sommige wilde pokes een masterball als item heeft
dus ik heb me master ball nog. het schijnt zelfs dat sommige wilde pokes een masterball als item heeft
[ Voor 60% gewijzigd door Tjona100 op 17-05-2007 14:59 ]
Verwijderd
Waar zit dat breeding gebouw eigenlijk, ik was tot de derde stad gekomen, waar die gymleider vertikt om met je te knokken. Was het toen nog niet tegen gekomen.
The Day Care zit ook veel verder. Stadje genaamd Solaceon Town.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:12:
Waar zit dat breeding gebouw eigenlijk, ik was tot de derde stad gekomen, waar die gymleider vertikt om met je te knokken. Was het toen nog niet tegen gekomen.
Verwijderd
Ja ik las het net, ik was dus gestopt met diamond terwijl ik er 2 meter vanaf was blijkbaar haha, ach ja pearl lijkt me toch leuker en helemaal nu ik weet hoe dat breeden werktCleetje schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:30:
[...]
The Day Care zit ook veel verder. Stadje genaamd Solaceon Town.
Je kunt gewoon saven vlak voordat je het bos inloopt (en je dus die proff tegenkomt). Als je starter niet female is in combat, gewoon rebooten totdat het wel zo isVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:30:
[...]
Ja ik las het net, ik was dus gestopt met diamond terwijl ik er 2 meter vanaf was blijkbaar haha, ach ja pearl lijkt me toch leuker en helemaal nu ik weet hoe dat breeden werkt. Nu alleen nog een vrouwtje krijgen bij het begin, werkt het trouwens als je safed net voor je je pokemon kan kiezen of is het geslacht dat altijd gelijk als je het spel reset en weer load (scheelt anders een hoop geklets en namen instellen etc).
Helaas lijkt hetzelfde trukje niet te werken met breeden. Heb nu al een aantal maal gereboot vlak voordat een piplup ei uitkwam, maar elke keer een male met precies dezelfde stats en nature, dus dat lijkt me geen toeval meer. Ook met een combee ei hetzelfde probleem.
Ff een snel vraagje; waarom zitten er niet 493 Pokemon in de Pokedex
Sensei_D schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:42:
Ff een snel vraagje; waarom zitten er niet 493 Pokemon in de Pokedex
spoiler:
Omdat je een 2e pokedex krijgt nadat je je eerste vol hebt en de elite 4 hebt verslagen
Yup Yup dan krijg je national dex van prof. oak
Goed, ik heb nu een aantal male Piplups stand-by staan die ik kan ruilen voor geïnteresseerden. Ook heb ik net een mooie deal gedaan via GTS, waardoor ik nu een female Chimchar heb. Die zal ik nu gaan breeden zodat ik binnenkort een bonte verzameling heb 
Als iemand met me wil ruilen, dan hoor ik het graag. Details:
Gezocht:
EDIT: inmiddels ben ik ook in het bezit vaan female Turtwig. Die kan ik vanaf nu dus ook breeden.
Als iemand met me wil ruilen, dan hoor ik het graag. Details:
Gezocht:
- Charmander
- Bulbasaur
- Squirtle
- Ditto
- Munchlax
- Elekid
- Piplup
- Chimchar
- Turtwig
- Chansey (female)
- Cranidos
EDIT: inmiddels ben ik ook in het bezit vaan female Turtwig. Die kan ik vanaf nu dus ook breeden.
[ Voor 6% gewijzigd door Cleetje op 18-05-2007 22:14 ]
Onderhand weer een stuk verder.. 7 bades en een Dialga 
Team:
Roserade 43
Bronzong 44
Abomasnow 43
Empoleon 45
Honchkrow 44
Luxray 43
De daycare mensen hebben mijn 2 Pachirisu nu ongeveer tot lvl 30 gebracht dus eindelijk kan ik gebruik maken van de pickup ability en goede items krijgen.
Ook de wifi instellingen uitgezocht:
Friend code: 2320-2837-0202
Ingame Naam: WFG
Zou wel graag is wat records willen mixen met mensen om is te kijken of het nog het zelfde is als in sapphire/ruby.
Team:
Roserade 43
Bronzong 44
Abomasnow 43
Empoleon 45
Honchkrow 44
Luxray 43
De daycare mensen hebben mijn 2 Pachirisu nu ongeveer tot lvl 30 gebracht dus eindelijk kan ik gebruik maken van de pickup ability en goede items krijgen.
Ook de wifi instellingen uitgezocht:
Friend code: 2320-2837-0202
Ingame Naam: WFG
Zou wel graag is wat records willen mixen met mensen om is te kijken of het nog het zelfde is als in sapphire/ruby.
Ik ga vanmiddag de wi-fi usb adapter halen
Ik post vanmiddag dan mn FC.
Team nu:
Torterra : lvl 55
Luxray : lvl 56
Hippowdon : lvl 51
Kadabra : lvl 32
Ben nu bezig met de E4, had geen zin meer in het trainen van lucario en een water pokemon.
Lukt tot nu toe vrij aardig. Ben nu bij het laatste mannetje.
Wil graag op shiny jacht met de pokeradar wat ik veel mensen zie doen dus dat was ook nog een extra reden om eerder te beginnen met de E4.
Ik post vanmiddag dan mn FC.
Team nu:
Torterra : lvl 55
Luxray : lvl 56
Hippowdon : lvl 51
Kadabra : lvl 32
Ben nu bezig met de E4, had geen zin meer in het trainen van lucario en een water pokemon.
Lukt tot nu toe vrij aardig. Ben nu bij het laatste mannetje.
Wil graag op shiny jacht met de pokeradar wat ik veel mensen zie doen dus dat was ook nog een extra reden om eerder te beginnen met de E4.
Verwijderd
Heb Icec en Cleetje even toegevoegd op MSN (nou ja eigenlijk Kopete maar ja wat boeit het). Wel zo makkelijk om Pokemon te ruilen.
Ik ben sinds een week ongeveer ook flink aan de slag met Diamond. Ik moet me nog het een en andere inlezen merk ik wel, want de uitgebreide Red & Blue kennis die ik paraat heb voldoet hier niet meer zo. Ik heb Ruby & Sapphire ook nooit gedaan, dus ik mis ook daar een deel info over. Nieuwe types als staal, fokken, daycare systeem, mannetjes/vrouwtjes, dual battles, het online gebeuren... veel nieuwe dingen voor mij dus!
Gelijk even een vraagje: zitten in Diamond en Pearl nu alle Pokémon die er tot heden zijn? Of een paar uit Red/Blue, Gold/Silver en Ruby/Sapphire, plus alle nieuwen?
Gelijk even een vraagje: zitten in Diamond en Pearl nu alle Pokémon die er tot heden zijn? Of een paar uit Red/Blue, Gold/Silver en Ruby/Sapphire, plus alle nieuwen?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Je kunt ze alle 493 in de game krijgen. Je moet alleen de meeste oudere overhalen uit Ruby/Sapphire/Emerald en FireRed/Leafgreen.Captain N schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:34:
Ik ben sinds een week ongeveer ook flink aan de slag met Diamond. Ik moet me nog het een en andere inlezen merk ik wel, want de uitgebreide Red & Blue kennis die ik paraat heb voldoet hier niet meer zo. Ik heb Ruby & Sapphire ook nooit gedaan, dus ik mis ook daar een deel info over. Nieuwe types als staal, fokken, daycare systeem, mannetjes/vrouwtjes, dual battles, het online gebeuren... veel nieuwe dingen voor mij dus!
Heeft 1 van jullie toevallig een Drifloon om te ruilen zodat hij in mijn pokedex staat
Weet niet of hij in mijn pokedex blijft staan als ik hem terugruil maar ik denk het wel.
Ik zie net dat hij op elke vrijdag verschijnt en ik heb geen zin om een week te wachten voordat ik mn pokedex vol heb
Def87 Stefan 2835 6803 2617 Diamond
EDIT: laat maar, een vriend van mij ruilt drifloon met mij.
Ik zie net dat hij op elke vrijdag verschijnt en ik heb geen zin om een week te wachten voordat ik mn pokedex vol heb
Def87 Stefan 2835 6803 2617 Diamond
EDIT: laat maar, een vriend van mij ruilt drifloon met mij.
[ Voor 11% gewijzigd door Def87 op 19-05-2007 17:47 ]
Wie zou er voor mij een vrouwelijke scyther willen vangen?
Ik zelf heb namelijk nog lang geen toegang tot route 229.
Ik zelf heb namelijk nog lang geen toegang tot route 229.
Onderhand heb ik 8 badges en ben ik al zover dat ik de elite four kan uitdagen. Maar dat doe ik nog niet.. eerst mijn weavile trainen.
De rest van het team zit nu rond de lvl 52. Die moeten ook nog wat getraind worden en dan kan ga ik de elite four uitdagen. Daarna is mijn bedoeling om op jacht te gaan naar de legendarische pokemon in het spel. Op mijn Sapphire heb ik de 3 regis dus de 4e zal mij ook wel lukken
De rest van het team zit nu rond de lvl 52. Die moeten ook nog wat getraind worden en dan kan ga ik de elite four uitdagen. Daarna is mijn bedoeling om op jacht te gaan naar de legendarische pokemon in het spel. Op mijn Sapphire heb ik de 3 regis dus de 4e zal mij ook wel lukken
Verwijderd
Zo na een hoop training en tijdvulling kan ik eindelijk de Pokemon League gaan doen. Badge 8 is binnen alsmede Uxie, Mesprit en Azelf. Toch wel gauw een uurtje of 6 zoet geweest met vangen van de legendarische 3. Maar heb mijn Masterball nog steeds. 
Mijn uiteindelijk Lineup is nu:
Infernape L58 (Close Combat, Flare Blitz, Flamethrower, Brick Break)
Honchkrow L56 (Shadowball, Dark Pulse, Arial Ace, Fly)
Luxray L57 (Discharge, Thunderbolt, Crunch, Giga Impact)
Roserade L57 (Petal Dance, Sludge Bomb, Giga Drain, Solar Beam)
Golduck L57 (Waterfall, Surf, Psychic, Ice Beam)
Gachomp L56 (Draco Meteor, Dragon Pulse, Strength, Earthquake)
Algemene reserve bank:
Lucario L42, Bronzong L41, Mismagius L47
Legendaries als Dialga en Mesprit zijn best leuk maar ja het feit dat ze over het algemeen geen enkele HM kunnen leren limiteert de mogelijkheden enigzins. (Fly en Surf toch vrij vaak nodig
) Dan ook nog iets wat ik niet begrijp.
Gisteren was ik dus aan het knokken met Honchkrow tegen Azelf. Honchkrow zou voordeel moeten hebben i.v.m. Dark type. Azelf's Confusion doet dan ook niets. Mijn verbazing was dan ook groot toen ik een paar rondes later ge-KO-ed werd door een combinatie van Uproar en Future Sight. Dit terwijl Future Sight dus precies hetzelfde smaakje is als Confusion.
Ben verder op zoek naar een aantal pokemon die speciale evoluties hebben in Diamond. Mocht je een van deze set willen ruilen / kwijt willen dan graag: Magnemite, Evee (F) Snorunt (F), Kirlia (M), Elekid, Duskull.
Pokerus is bij mijn pokemon zo'n beetje net de griep. Waar ik het in Emerald niet kon krijgen hebben nu al mijn pokemon in het basisteam en backup team het gehad. En heb nog iets van 8 pokemon in box met het virus actief.
Mijn uiteindelijk Lineup is nu:
Infernape L58 (Close Combat, Flare Blitz, Flamethrower, Brick Break)
Honchkrow L56 (Shadowball, Dark Pulse, Arial Ace, Fly)
Luxray L57 (Discharge, Thunderbolt, Crunch, Giga Impact)
Roserade L57 (Petal Dance, Sludge Bomb, Giga Drain, Solar Beam)
Golduck L57 (Waterfall, Surf, Psychic, Ice Beam)
Gachomp L56 (Draco Meteor, Dragon Pulse, Strength, Earthquake)
Algemene reserve bank:
Lucario L42, Bronzong L41, Mismagius L47
Legendaries als Dialga en Mesprit zijn best leuk maar ja het feit dat ze over het algemeen geen enkele HM kunnen leren limiteert de mogelijkheden enigzins. (Fly en Surf toch vrij vaak nodig
Gisteren was ik dus aan het knokken met Honchkrow tegen Azelf. Honchkrow zou voordeel moeten hebben i.v.m. Dark type. Azelf's Confusion doet dan ook niets. Mijn verbazing was dan ook groot toen ik een paar rondes later ge-KO-ed werd door een combinatie van Uproar en Future Sight. Dit terwijl Future Sight dus precies hetzelfde smaakje is als Confusion.
Ben verder op zoek naar een aantal pokemon die speciale evoluties hebben in Diamond. Mocht je een van deze set willen ruilen / kwijt willen dan graag: Magnemite, Evee (F) Snorunt (F), Kirlia (M), Elekid, Duskull.
Pokerus is bij mijn pokemon zo'n beetje net de griep. Waar ik het in Emerald niet kon krijgen hebben nu al mijn pokemon in het basisteam en backup team het gehad. En heb nog iets van 8 pokemon in box met het virus actief.

Ik ben nu in het bezit van een ditto, dus kan volop gaan breeden. Ik ben ook in het bezit van een charmander, squirtle en later vandaag ook een bulbasaur. Als iemand 1 van deze 3 wilt hebben dan stuur je maar een PM. Ik stuur je wel het ei op want het uitlaten komen van het ei duurt erg lang en wil zelf graag ook verder met mijn eigen team 
Welke pokemon ik graag wil hebben zijn de starters van ruby / sapphire en gold / crystal.
Verder heb ik ook een lapras voor de liefhebbers
Ondertussen zit ik al tegen de 70 uur speeltijd aan. E4 verslagen en ga verder met het eiland zodra mijn team compleet is.
Mijn team :
Torterra lvl 60 : earthquake, synthesis, leaf storm, razor leaf (solar beam en sunny day komen erbij)
Luxray lvl 58 : spark, thunder fang, crunch, discharge (rain dance en thunder komen erbij)
Hippowdon lvl 53 : earthquake, crunch, double edge, take down
Alakazam lvl 35 : psy beam, confusion, recover, reflect
Charmander lvl 1
Squirtle lvl 1
Welke pokemon ik graag wil hebben zijn de starters van ruby / sapphire en gold / crystal.
Verder heb ik ook een lapras voor de liefhebbers
Ondertussen zit ik al tegen de 70 uur speeltijd aan. E4 verslagen en ga verder met het eiland zodra mijn team compleet is.
Mijn team :
Torterra lvl 60 : earthquake, synthesis, leaf storm, razor leaf (solar beam en sunny day komen erbij)
Luxray lvl 58 : spark, thunder fang, crunch, discharge (rain dance en thunder komen erbij)
Hippowdon lvl 53 : earthquake, crunch, double edge, take down
Alakazam lvl 35 : psy beam, confusion, recover, reflect
Charmander lvl 1
Squirtle lvl 1
[ Voor 3% gewijzigd door Def87 op 21-05-2007 09:52 ]
Verwijderd
Is dat een female Lapras? Dan heb ik wel intresse want ik kan met mijn Magmar redelijk snel nieuwe eieren uitbroeden.
Toch niet slecht dat je met dat team de E4 in elkaar geslagen hebt.
Ik ga mijn team eerst in zijn geheel naar level 60 brengen (+ de backups) voordat ik een poging ga wagen.
Heb jij de national dex al? Zo ja dan kan je als het goed is een Evee ophalen. Dan maar hopen dat het een female is.
ik heb net mewtwo en een wobbufet gevangen in leafgreen. en ik mag om 12 uur weer migraten, dus voor diegene die wynaut willen hebben ... ik heb ook nog paar munchlaxen op voorraad
[ Voor 14% gewijzigd door Tjona100 op 21-05-2007 10:30 ]
Eevee en Lapras zijn male, maar ik kan ze allemaal met ditto breeden en ik kan proberen een female lapras voor je te krijgen met dittoVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:58:
[...]
Is dat een female Lapras? Dan heb ik wel intresse want ik kan met mijn Magmar redelijk snel nieuwe eieren uitbroeden.
Toch niet slecht dat je met dat team de E4 in elkaar geslagen hebt.![]()
Ik ga mijn team eerst in zijn geheel naar level 60 brengen (+ de backups) voordat ik een poging ga wagen.
Heb jij de national dex al? Zo ja dan kan je als het goed is een Evee ophalen. Dan maar hopen dat het een female is.
Daarom ging ik ook zo vroeg met de E4 aan de slag om pokemon te breeden en voor de pokeradar
En de E4 was een hele klus voor me. Elk gevecht eindigde met 4 fainted pokemon en 1 die nog net een paar HP over had. Ik had alleen luxray, torterra en hippowdon bij me en azelf en dialga als buffer om te reviven en healen. Het laatste gevecht ging best goed. Ze had alleen nog maar een roserade over en ik nog al mijn pokemon over. Het gevecht eindigde met 4 fainted pokemon en mijn torterra met 40HP over
Ik zit nu nog op mijn werk tot 4 uur, ik probeer vanavond dan aan een female lapras te komen
Verwijderd
Evee heeft wat mij betreft prioDef87 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:48:
[...]
Eevee en Lapras zijn male, maar ik kan ze allemaal met ditto breeden en ik kan proberen een female lapras voor je te krijgen met ditto
<snip>
Ik zit nu nog op mijn werk tot 4 uur, ik probeer vanavond dan aan een female lapras te komen

Domme vraag, maar: Wat is eigenlijk een pokéradar en hoe werkt het?
ik zie dat je voor sommige pokemons dat ding nodig hebt, alleen wat is het en hoe kom ik eraan
Verder ben ik nu bij de E4
ik zie dat je voor sommige pokemons dat ding nodig hebt, alleen wat is het en hoe kom ik eraan
Tjona100 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:29:
ik heb net mewtwo en een wobbufet gevangen in leafgreen. en ik mag om 12 uur weer migraten, dus voor diegene die wynaut willen hebben ... ik heb ook nog paar munchlaxen op voorraad
Cubic X schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:32:
ik zie dat je voor sommige pokemons dat ding nodig hebt, alleen wat is het en hoe kom ik eraan![]()
spoiler: pokeradar
Als je alle 150 pokemon hebt gezien en de E4 hebt verslagen dan krijg je van Prof. Oak de national dex en iets later krijg je volgensmij van de professor in dat 2de stadje de pokeradar.
De radar gebruik je om zeldzame pokemon makkelijker te vinden in het gras. Zoals een growlithe en ditto. Als je in het gras staat dan gebruik je hem en dan zie je gras bewegen. Als je dan op dat grasstukje loopt dan komt er een pokemon tevoorschijn. En je kan ook zien aan hoe het gras beweegt wat voor pokemon het is. En als je geluk hebt dan kan je makkelijker een shiny vinden met de radar door pokemon te chainen (constant zelfde pokemon tegenkomen en verslaan).
De radar gebruik je om zeldzame pokemon makkelijker te vinden in het gras. Zoals een growlithe en ditto. Als je in het gras staat dan gebruik je hem en dan zie je gras bewegen. Als je dan op dat grasstukje loopt dan komt er een pokemon tevoorschijn. En je kan ook zien aan hoe het gras beweegt wat voor pokemon het is. En als je geluk hebt dan kan je makkelijker een shiny vinden met de radar door pokemon te chainen (constant zelfde pokemon tegenkomen en verslaan).
Voor als dit te verwarrend is ( ik vind het zelf ook verwarrend hoe het werkt ) kan je hier meer over de pokeradar lezen: http://www.serebiiforums.com/showthread.php?t=226939
Als het goed is dan krijg je toegang tot een cave na het uitspelen van fire red / leaf green in de buurt van ... ( De stad waar Misty gymleader is
[ Voor 12% gewijzigd door Def87 op 21-05-2007 12:05 ]
Verwijderd
Effe dus maar met spoiler tag.Cubic X schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:32:
ik zie dat je voor sommige pokemons dat ding nodig hebt, alleen wat is het en hoe kom ik eraan![]()
spoiler:
Na de National Dex kan je gaan naar Pal Park. Daar krijg je dan de Poke Radar. Je gaat in het gras staan (zonder fiets) en dan gebruiket het Radar item. Bepaalde stukjes gras kunnen dan gaan ritselen. Als je daar dan heen loopt dan krijg je combat met een pokemon. Dit kan een willekeurige pokemon zijn die daar voor kan komen OF een specifiek vindbaar met de Poke radar. Hoe harder het ritselt hoe zeldzamer de pokemon.
*EDIT* Toch tof dat ik dit onder een spoiler tag hang terwijl de persoon voor mij alles in zijn geheel post.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 11:55 ]
Volgens mij is dat een Mew, en is die alleen te vangen in Emerald.Def87 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:50:
Als het goed is dan krijg je toegang tot een cave na het uitspelen van fire red / leaf green in de buurt van ... ( De stad waar Misty gymleader isben ff de naam kwijt ) In die cave zit mewtwo.
oepsVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:53:
[...]
*EDIT* Toch tof dat ik dit onder een spoiler tag hang terwijl de persoon voor mij alles in zijn geheel post.

heb hem onder een spoiler tag geplaatst
Ik snap je niet? maar in de cerulean cave in FR/LG ken je echter een mewTWO vangen. mew kan je alleen vangen in emerald ja op faraway island. en ik gebruik geen cheats. het is hetzelfde als in de vroegere versies zoals Red and Blue waar je mewtwo kan vangen uit lv.70Pewwy schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:56:
[...]
Volgens mij is dat een Mew, en is die alleen te vangen in Emerald.
FR/LG
http://www.serebii.net/red_green/mewtwo.gif
Emerald
http://www.psypokes.com/rselgfr/events/faraway2.png
Het verschil moet er zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Tjona100 op 21-05-2007 12:29 ]
Mijn dank is groot
Ik heb een jaar geleden Firered gekocht en uitgespeelt. Toen sloeg de pokemonvermoeidheid toe en maanden niet gespeeld. 3 maanden geleden kreeg ik weer zin in firered en dacht zoiets van: tsja, waarom zou ik niet overnieuw beginnen. En dat heb ik dus gedaan
3 dagen nadat ik overnieuw was begonnnen zag ik dat diamond/pearl uitkwam en dat je pal park had

3 dagen nadat ik overnieuw was begonnnen zag ik dat diamond/pearl uitkwam en dat je pal park had

Verwijderd
Oh als je de 3 regis hebt dan wil ik die wel even lenen om Regigas te kunnen strikken. Heb zelf Emerald besteld maar omdat ie van de andere kant van de oceaan moet komen duurt dat even.Pewwy schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:56:
[...]
Mijn dank is grootWeer wat geleerd, en heb een bijna uitgespeelde FR liggen om pokemon over te zetten, inclusief Deoxys van een event in Nederland
Dan alleen nog Mew uit Emerald zien te ruilen en Jirachi uit dat rukspel op de GC proberen te krijgen.
Verwijderd
Hahahaha. Ok das dus een echte hardcore fan. Wanneer begin je met het opnemen van bestellingen voor Pokemon / items?Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:27:
Heb net ff mijn hele collectie opgezocht
[afbeelding]
Diamond zit in mijn DS en Pearl nu in die van m'n zusje.
Niemand die mij aan een vrouwlijke scyther kan helpen?
Ik zal het voor je proberenollSNAKEllo schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:16:
Niemand die mij aan een vrouwlijke scyther kan helpen?
Dit topic is gesloten.