Je vindt ze alleen van vl 10 en hoger? Dan vang je die toch dan evolueert die op lvl 11Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:10:
1 Wereld maar wel met allemaal steden enzo.
Weet iemand trouwens waar ik een wurmple van max level 6 kan vangen? (hij evolueert namelijk op 7) Heb alles doorgezocht waar ik kan komen maar vind ze alleen van level 10+.
Ow en heb trouwens al bijna 30 uur gespeelt en nog maar 2 badges
Anoniem: 93354
huh? als ze gestopt zijn met evolueren op hun evo level kunnen ze later toch niet meer evoluren? die wurmple zou namelijk op 7 zo'n kokon ding moeten worden en op 10 zo'n butterfree achtig geval.
Als je ze stopt proberen ze 't volgende lvl gewoon weer 
Koppige beestjes zijn het...
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Anoniem: 207380
Misschien dat er ooit nog een keer een slim iemand bij Nintendo het idee heeft dat ie een vinkboxje zet bij de info van de pokemon met 'Never Evolve'. Ik ken een paar mensen die het concept van de serie wilde naspelen extreem baalden dat ze sommige pokemon ELK LEVEL moesten tegenhouden.Grozno schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:43:
Als je ze stopt proberen ze 't volgende lvl gewoon weer
Voor zover ik weet was er alleen een soort van hold item in een van de versies die het automatisch tegenhield.
Anoniem: 171278
Dat is ook pas 10 jaar zo... Net zoals het ook al 10 jaar zo is dat als je de evolutie stopt, de pokémon het volgende level weer gaan (proberen te) evolueren.Anoniem: 93354 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:52:
Speel nu al een tijdje Diamon maar kom er net achter dat je alleen een golem en alakazam kan krijgen door een ruil? wat ik dus nogal gay vind want ik heb nu dus een gravler en kadabra maar die worden dus nooit hun evolutie bij mij. Dus nu moet ik verplicht op inet gaan om iemand te vinden die zijn gravler en kadabra wil ruilen voor die van mij? En heeft het bv nog een nadeel op welk level je ruilt? dat ie dan bv bepaalde aanvallen niet meer leert?
Hier spreekt de Pokémon die-hard

Discussie is leuk, maar niet op deze manier. Al deze informatie kun je op Gamefaqs.com lezen, ook op welk level welke Pokémon welke move leert en welke voor- / nadelen waaraan zitten.
Jep, een Everstone heet dat ding dacht ik...Anoniem: 207380 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:27:
[...]
Misschien dat er ooit nog een keer een slim iemand bij Nintendo het idee heeft dat ie een vinkboxje zet bij de info van de pokemon met 'Never Evolve'. Ik ken een paar mensen die het concept van de serie wilde naspelen extreem baalden dat ze sommige pokemon ELK LEVEL moesten tegenhouden.
Voor zover ik weet was er alleen een soort van hold item in een van de versies die het automatisch tegenhield.
[ Voor 85% gewijzigd door Grozno op 04-05-2007 16:31 ]
Anoniem: 196282
Ja,een everstone en als je pokémon in het wild vangt die een hoger level zijn dan ze evolueren, dan evolueren ze gewoon op het volgende level. Maar dat snapte jullie denk al wel.
Mis nog steeds je ingame naam 
Heb nu eindelijk alle drie de starters, maar das een grapje waar je niet vrolijk wordt...
Heb nu met m'n zusje geruild, Roze DS Lite
Dan hoef je in ieder geval een stuk minder ver te spelen voordat je kan ruilen, omdat dat via Wireless Communication gaat.
Heb nu eindelijk alle drie de starters, maar das een grapje waar je niet vrolijk wordt...

Heb nu met m'n zusje geruild, Roze DS Lite

Dan hoef je in ieder geval een stuk minder ver te spelen voordat je kan ruilen, omdat dat via Wireless Communication gaat.
[ Voor 81% gewijzigd door Grozno op 05-05-2007 09:02 ]
Pfft. Beter lezen vriend.Grozno schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 08:58:
Mis nog steeds je ingame naam
Heb nu eindelijk alle drie de starters, maar das een grapje waar je niet vrolijk wordt...![]()
Heb nu met m'n zusje geruild, Roze DS Lite![]()

En wat is er mis van het hebben van alle 3 de starters dan?
Zo ik heb gisteren dit spel ook besteld. Ben benieuwd of het me nog kan boeien zoals vroeger. Heb enkel red en blue gespeeld. Rest nooit echt uitgespeeld. Zoiezo was ik niet echt een ster in het uitspelen (lees: verzamelen van alle pokémon). Ach een vriend van mij gaat het spel ook kopen dus ik denk dat het wel lachen word. Zoiezo de wifi moet wel leuk zijn.
Zitten er bovendien veel verschil in pearl en diamond. Want in de TS staat wel iets over exclusives maar ja dat zijn zulke onbekende namen voor mij
^^ hij bedoeld dat het een hoop werk is om alle starters te krijgen
Zitten er bovendien veel verschil in pearl en diamond. Want in de TS staat wel iets over exclusives maar ja dat zijn zulke onbekende namen voor mij
^^ hij bedoeld dat het een hoop werk is om alle starters te krijgen
Heeft geen signature.
Op de exclusives na zijn de spellen identiek 
en ik bedoel idd dat het een aardig gedoe is om aan alle starters te komen via Wireless Communication, laat staan via Wi-Fi
en ik bedoel idd dat het een aardig gedoe is om aan alle starters te komen via Wireless Communication, laat staan via Wi-Fi
Ik zit alweer bij mijn 6e badge. Mijn party bestaat uit een luxray (lv.45) infernape (lv.43) staraptor (lv.44) en Gastrodon (lv.41) mijn rivaal word ook niet veel sterker zeg
haha. uit welke pkmn bestaat jullie parties?
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Mijn party:
Staravia - lvl . 24
Luxio - lvl. 26
Prinlup - lvl. 26
Chimchar - lvl. 26
Graveler - lvl. 27
Tortle - lvl. 27
Ben nu net bezig met de 3e badge, op 22 uur of zo...
Staravia - lvl . 24
Luxio - lvl. 26
Prinlup - lvl. 26
Chimchar - lvl. 26
Graveler - lvl. 27
Tortle - lvl. 27
Word de savegame bij een nintendo ds eigenlijk op de DS of op de cartridge opgeslagen?
Kon het niet 123 vinden op google.
weet iemand nog een plek op pokemon te halen, heb eigenlijk geen zin om 10 dagen te wachten...
Kon het niet 123 vinden op google.
weet iemand nog een plek op pokemon te halen, heb eigenlijk geen zin om 10 dagen te wachten...
Ja maar ze zetten er juni bij I.V.M release date. anders mogen ze een flinke bom duiten betalen als ze gepakt worden.Grozno schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:12:
Op de cartridge.
Hier zijn ze beide wel te krijgen.
Staat alleen niet op de site, moet je ff bellen
Waarschijnlijk 10 dagen.
Op markplaats staat iemand die ze verstuurd voor 50 euro(maar die weigert als je vraagt om het af te halen, misschien oplichter?), en dimplus.nl is ook een optie.
Op markplaats staat iemand die ze verstuurd voor 50 euro(maar die weigert als je vraagt om het af te halen, misschien oplichter?), en dimplus.nl is ook een optie.
Mijn party:Grozno schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:47:
Mijn party:
Staravia - lvl . 24
Luxio - lvl. 26
Prinlup - lvl. 26
Chimchar - lvl. 26
Graveler - lvl. 27
Tortle - lvl. 27
Luxray - l. 30
Murkrow - l. 28
Monferno - l. 30
Roselia - l. 27
Psyduck - l. 29
Heb nog een Kricketune - l. 20 bij me voor de HM uses.
Denk dat ik een aardige variatie hebt. Geen ground maar daar kan ik dan wel om heen.
Wat was er dus mis met het hebben van de 3 starters?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 207380 op 06-05-2007 15:26 ]
ik had hem bij easyonnet gekocht voo 44,99,- dus ik weet niet of je in de buurt van west-friesland woont.Masioni schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:56:
Waarschijnlijk 10 dagen.
Btw ken je hem ook via internet bestellen daarzo. hij was meteen op voorraad
Ik woon in Zuid Holland, dus ophalen werkt niet.
En kan hem niet vinden op de site, dus denk dat ik hem dan maar bij dimplus ga halen, hopen dat ze snel antwoorden op mail.
heeft niemand in de buurt van leiden toevallig nóg een pokemon liggen, want kan echt niet wachten eigenlijk
Nog even een ontopic vraag, hoeveel savegames kunnen er op 1 cardridge?(bij pokemon)
En kan hem niet vinden op de site, dus denk dat ik hem dan maar bij dimplus ga halen, hopen dat ze snel antwoorden op mail.
heeft niemand in de buurt van leiden toevallig nóg een pokemon liggen, want kan echt niet wachten eigenlijk
Nog even een ontopic vraag, hoeveel savegames kunnen er op 1 cardridge?(bij pokemon)
[ Voor 13% gewijzigd door Masioni op 06-05-2007 16:02 ]
Uno
Oftewel 1 Savegame...
[ Voor 64% gewijzigd door Grozno op 06-05-2007 16:11 ]
Mjah zelfde ellende als met de Wii. Maar 1 save spot en bij de gratie van het spel mag je misschien nog meerdere saves maken.(Zoals bij Zelda.)
Iemand probeert mij dus starters aan te smeren bij een ruil maar ik begreep dus van Icec dat dat niet zo geweldig is als het lijkt.
Er is niets mis met hebben van de 3 starters, alleen verkrijgen ervan is een hel!Anoniem: 207380 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:25:
[...]
Mijn party:
Luxray - l. 30
Murkrow - l. 28
Monferno - l. 30
Roselia - l. 27
Psyduck - l. 29
Heb nog een Kricketune - l. 20 bij me voor de HM uses.
Denk dat ik een aardige variatie hebt. Geen ground maar daar kan ik dan wel om heen.
Wat was er dus mis met het hebben van de 3 starters?
Sheeeeees wat is dit toch weer verslavend. Alles is nu minimaal level 30 muv mijn Golduck en mijn Monferno. Toch maar eens tijd om nu die 3e badge te gaan halen denk ik. Hey Icec heb jij alles gevangen wat je onderweg tegen kwam?Grozno schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:42:
[...]
Er is niets mis met hebben van de 3 starters, alleen verkrijgen ervan is een hel!
Niet alles denk ik, ben niet specifiek op zoek geweest oid, maar wel bijna alle die ik gewoon tegengekomen ben.
Sinds gisteren heb ik nu ook Diamond. Gisterochtend om 11 uur begonnen en daarna non-stop gespeelt tot 3 uur snachts
En toen weer vanaf een uur of 12 vandaag tot 5 uur gespeelt.
Wat is dit toch weer een leuk spel geworden. De Poketch is erg handig en de mogelijkheid om met de stylus aanvallen te kiezen is een leuke afwisseling. Graphics zien er goed uit en speelt lekker.
Enig nadeel vind ik sommige pokemon. Sommige zien er gewoon niet uit. Reden daardoor heb ik niet de fire starter gekozen. In elke pokemon game heb ik de fire starter gekozen behalve in diamond. Die aap vind ik er echt niet uitzien en de fire / fightning combi heb ik al gezien bij sapphire en ruby als starter waar ik niet echt onder de indruk van was.
Mijn team tot nu toe:
Torterra : lvl 37
Luxray : lvl 37
Cranidos : lvl 22
Hippopotas : lvl 10 ( Net uit ei gekomen )
Murkrow : lvl 17 ( HM fly )
Bibarel : lvl 16 ( Hm slave ) Ik raad iedereen aan die een HM slave wilt om Bibarel te gebruiken. Hij kan elke HM behalve fly.
Ik denk dat ik nog een gible vang voor mijn team en de water starter. Een vriend van mij heeft Pearl en heeft de water starter gekozen.
Ik kan zelf nog niet online met de DS helaas, maar zodra dat kan laat ik mijn code hier achter

Wat is dit toch weer een leuk spel geworden. De Poketch is erg handig en de mogelijkheid om met de stylus aanvallen te kiezen is een leuke afwisseling. Graphics zien er goed uit en speelt lekker.
Enig nadeel vind ik sommige pokemon. Sommige zien er gewoon niet uit. Reden daardoor heb ik niet de fire starter gekozen. In elke pokemon game heb ik de fire starter gekozen behalve in diamond. Die aap vind ik er echt niet uitzien en de fire / fightning combi heb ik al gezien bij sapphire en ruby als starter waar ik niet echt onder de indruk van was.
Mijn team tot nu toe:
Bibarel : lvl 16 ( Hm slave ) Ik raad iedereen aan die een HM slave wilt om Bibarel te gebruiken. Hij kan elke HM behalve fly.
Ik denk dat ik nog een gible vang voor mijn team en de water starter. Een vriend van mij heeft Pearl en heeft de water starter gekozen.
Ik kan zelf nog niet online met de DS helaas, maar zodra dat kan laat ik mijn code hier achter
XBL/PSN Gamertag : DefXtreme
Ach ik heb nu een Kriketune als HM Slave. Wanneer ik die Rock Climb krijg zal ik wel eens een Bibarel gaan opbouwen om mee te slepen.
Zoals gewoonlijk zijn er weer standaard slechte pokemon om HMs op te dumpen. 
Zelf nu druk op zoek naar een Dark Stone en Shiny Stone.
Zelf nu druk op zoek naar een Dark Stone en Shiny Stone.
haha ik heb wel de fire starter gekozen. meestal kies ik fire of water als starter omdat ik gras types nogal beperkt vind.Def87 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:31:
Sinds gisteren heb ik nu ook Diamond. Gisterochtend om 11 uur begonnen en daarna non-stop gespeelt tot 3 uur snachtsEn toen weer vanaf een uur of 12 vandaag tot 5 uur gespeelt.
Mijn team tot nu toe:
Heb dan nu wel een snover gevangen, een combi van gras en ice vind ik wel handig
ik vind infernape wel erg gruwelijk

[ Voor 4% gewijzigd door Tjona100 op 06-05-2007 22:30 ]
volgens mij kan bibarel ook geen HM -SURF, -Waterfall en -rock climb ?Def87 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:31:
Bibarel kan Rock Climb wel leren. Surf en Waterfall zijn sowieso wel 'OK' HM die je best op een goede water pokemon kon laden.fong06 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:29:
[...]
volgens mij kan bibarel ook geen HM -SURF, -Waterfall en -rock climb ?
Rock Climb is qua power niet heel slecht maar ja die Accuracy van 85% is gewoon prut.Het is ook erg jammer dat het een Normal Move is in plaats van een Rock / Ground. je zou toch denken na alle klachten over Flash dat ze het een keer zouden verwijderen in D/P.
Helaas is het meer vervangen dan echt verwijderd. Nu is er Defog; de Flash van D/P. Alleen moet deze geladen worden op een Flying pokemon. Tijd voor een tweedehands flying Pokemon dan maar.
birabel is een water/normal type
Mjah maar ik ga Surf en Waterfall dus niet zetten op een HM Slave. Ze boeien net iets te veel daar voor.
Surf is inderdaad een erg goede aanval. Maar ik heb op dit moment nog geen water type dus tot die tijd gebruik ik hem ervoor.Anoniem: 207380 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:39:
[...]
Mjah maar ik ga Surf en Waterfall dus niet zetten op een HM Slave. Ze boeien net iets te veel daar voor.
Voor mijn gevoel hadden ze er meer water types in mogen stoppen. En vooral meer vuur types. Vuur is mijn favoriete type en enige die je hebt is de starter en de evolutie van magmar
Dalijk weer verder spelen en proberen de 4de badge te halen en mijn pokemon tot lvl 30 trainen die dat nog niet zijn
XBL/PSN Gamertag : DefXtreme
Zo, ik heb sinds vrijdag mijn Diamond en ik heb er alweer 15 uurtjes opzitten. Erg verslavend. Ik heb ondertussen alle Badges en ga me maar weer eens aan Victory Road wagen.
Toch wel jammer dat het verschil tussen de laatste leider en de Elite 4 qua levels erg groot is, kost me weer een paar uurtjes trainen.
Toch wel jammer dat het verschil tussen de laatste leider en de Elite 4 qua levels erg groot is, kost me weer een paar uurtjes trainen.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Die friends code is per cartridge of gaat die op save ofzo?
Dat je een andere code krijgt als je een nieuwe game begint?
Dat je een andere code krijgt als je een nieuwe game begint?
Gaat wel erg hard. Ik heb nu iets van 26 uur speeltijd en ik heb 4 badges.ElBarto schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:07:
Zo, ik heb sinds vrijdag mijn Diamond en ik heb er alweer 15 uurtjes opzitten. Erg verslavend. Ik heb ondertussen alle Badges en ga me maar weer eens aan Victory Road wagen.
Enige waar ik eigenlijk toch een beetje last van had tot nu toe was Gym 4 met zijn water pokemon. Dragon Rage doet best wel schade.

Ik heb vanaf het begin een Psyduck erbij gepakt. Deze is nu al een tijdje een Golduck en doet het redelijk voor zijn Psy/Wat combo.Def87 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:38:
[...]
Surf is inderdaad een erg goede aanval. Maar ik heb op dit moment nog geen water type dus tot die tijd gebruik ik hem ervoor.![]()
Voor mijn gevoel hadden ze er meer water types in mogen stoppen. En vooral meer vuur types. Vuur is mijn favoriete type en enige die je hebt is de starter en de evolutie van magmar![]()
Dalijk weer verder spelen en proberen de 4de badge te halen en mijn pokemon tot lvl 30 trainen die dat nog niet zijn
Wat me wel op valt is dat ik wel dood gegooid wordt met Ponyta in Diamond. Maar het is wel jammer dat er veelal 'extra evoluties' in zitten in plaats van echte nieuwe pokemon. Vind tevens dat het wel vrij pittig geworden is om aan de goede TM attacks te komen.
Mijn pokemon zijn na badge 4 allemaal rond de 38. (Met uitzondering van mijn HM slaafje.

me zusje is 21 uur bezig en heeft 7 badges
ik heb er ook al 7. zit nu bij MT. coronet om die galactic grunts ff een lesje te leren!
Dan rend ze er wel heel hard door heen... Of ik ben langzaam, maar ik ga in elke stad kijken of er nog wat leuks te doen is
Zo heb ik inmiddels een Happiny
Mjah dat doe ik ook. Ik spreek alle personen aan en kijk wat ik overal kan doen. Was contest een beetje te doen? Heb dat op Emerald destijds een keer geprobeerd en werd ingemaakt. Is het nu beter te winnen of is het weer een kwestie van elite 'poffing' skills en geluk?Grozno schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:07:
[...]
Dan rend ze er wel heel hard door heen... Of ik ben langzaam, maar ik ga in elke stad kijken of er nog wat leuks te doen is
Zo heb ik inmiddels een HappinyKwam uit een ei... En heb ik al aan een contest meegedaan
Contest net gewonnen met m'n luxio, zonder poffins of wat dan ook.
Wel grappig, dat dansen etc...
Wel grappig, dat dansen etc...
Zo ik heb het spel nu ok binnen, CD-WOW is best vlot met leveren heb hem op 3 mei bestelt en heb hem nu al ik had hem eigenlijk vrijdag of maandag pas verwacht
.
heb nu 47 minuten gespeeld en heb nu 4 pokemon:
lvl 9 Chimchar
lvl 4 Starly
lvl 4 Bidoof
lvl 4 Shinx
FC zal ik zo ff opzoeken (zodra ik weet hoe
)
lvl 9 Chimchar
lvl 4 Starly
lvl 4 Bidoof
lvl 4 Shinx
FC zal ik zo ff opzoeken (zodra ik weet hoe
Was voor mij ook even zoeken. In stad 3 kan je dus in het Pokemon center naar de kelder. Hier zit de Wifi Club. Je krijgt daar een item genaamd de Pal Pad. Met dit item kan je je FC opzoeken en kan je ook FC toevoegen.Idifix schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:10:
Zo ik heb het spel nu ok binnen, CD-WOW is best vlot met leveren heb hem op 3 mei bestelt en heb hem nu al ik had hem eigenlijk vrijdag of maandag pas verwacht.
lvl 9 Chimchar
lvl 4 Starly
lvl 4 Bidoof
lvl 4 Shinx
FC zal ik zo ff opzoeken (zodra ik weet hoe)

Me zusje ramt ook door het hele spel heenGrozno schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:07:
[...]
Zo heb ik inmiddels een HappinyKwam uit een ei... En heb ik al aan een contest meegedaan
Ik heb net Dialga uit lv.47 gevangen, had maar 3 ultra balls nodig zonder enige status aan hem mee gegeven te hebben. ben benieuwd wat je bij palkia in pearl dan ziet
Anoniem: 93354
Ik heb dat ei van die ene gozer gekregen, maar hoe laat ik die uitkomen? had het eerst ergens gelezen maar ben het vergeten :x
Als het zo werkt als bij de andere spellen, moet je hem gewoon in je party zetten en dan na een bepaald aantal stappen komt dat ei uit.. Weet niet of dat bij Diamond ook zo is?
n.a.
Eieren komen inderdaad naar een x aantal steps uit, dus ram die pedometer maar weer aan 
Gister dan toch ook EINDELIJK mn bestelling van cd-wow binnen, lang was er gezeur met hun leverancier van pokemon pearl of iets dergelijks. nu snel opzoek naar de namechanger, was even vergeten dat ik het haatte om niet de originele naam te hebben.
Gister dan toch ook EINDELIJK mn bestelling van cd-wow binnen, lang was er gezeur met hun leverancier van pokemon pearl of iets dergelijks. nu snel opzoek naar de namechanger, was even vergeten dat ik het haatte om niet de originele naam te hebben.
Het ei in je party dragen en rondlopen. Na een X aantal stappen komt het vanzelf uit. (De happiny iets van 10000 stappen zonder assistentie). Er is ook een pokemon trait die het aantal stappen inkort; ik dacht Flame Body. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:26:
Ik heb dat ei van die ene gozer gekregen, maar hoe laat ik die uitkomen? had het eerst ergens gelezen maar ben het vergeten :x
Als je om verlegen zit om het uitkomenvan het ei dan is het handig om ergens een lang recht stuk weg uit te zoeken en die met de fiets een X aantal keer op en neer te rijden.
Pfft. Ik heb nu na 45 uur speeltijd dus net 5 badges.Tjona100 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:36:
Ik heb net Dialga uit lv.47 gevangen, had maar 3 ultra balls nodig zonder enige status aan hem mee gegeven te hebben. ben benieuwd wat je bij palkia in pearl dan ziet
Ben even aan het uitzoeken wat ik als zesde pokemon in mijn team wil hebben. Gelukkig heb ik onderhand wel FlameThrower en ThunderBolt TMs te pakken.
Ik kwam trouwens gisteren in Jubilife een ventje met groen haar tegen, tegenover de tv studio, die graag wilde dat ik een groep ging maken. Leek op iets van de Wifi maar iemand een idee wat je hier mee kan?
Ook wezen kijken op de GTS om te zien of er nog wat leuks getrade kon worden. Niet dus. Alle pokemon waar ik nog wel intresse inhad (zelfs pokemon die ik zelf nog kan vangen) staan alleen te ruil voor legendary, super-hard-to-get pokemon van meestal een belachelijk level. (nee hoor ik ga echt een Manaphy van level 100 ruilen voor een level 1 Lucario.

Als er nog mensen zijn van Pearl die willen ruilen dan heb ik wel intresse in de volgende Pokemon (die ik op Diamond niet kan krijgen): Misdreavus, Bagon, Shieldon. Ook wil ik op zich wel Palkia, Turtwig, Piplup als iemand er van af wil.
Aangezien dit de eerste pokemon game is (van dit type) die ik echt bezit heb ik geen superspecial legendary epics. De enige special die ik nog ga krijgen is Manaphy maar denk dat ik die zelf ga levellen.

wow dan heb jij lang in de game corner lopen gokken of niet? want die tm's kosten best veel coins!Anoniem: 207380 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:13:
[...]
Ben even aan het uitzoeken wat ik als zesde pokemon in mijn team wil hebben. Gelukkig heb ik onderhand wel FlameThrower en ThunderBolt TMs te pakken.
Uh nee.Tjona100 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:45:
[...]
wow dan heb jij lang in de game corner lopen gokken of niet? want die tm's kosten best veel coins!
ik ben er net achter gekomen dat, als de info klopt, chimchar in lvl 41 FlameThrower leert, maar zijn evoluties nooit 
toch maar niet laten evolueren dan...
Inmiddels heb ik mijn party uitgebreid met een Abra
Zal trouwens eens uitzoeken hoe dat zit met het vrekrijgen van Manaphy...
Dat klopt maar de twee evoluties van Chimchar leren dus Flare Blitz. En die is nog net even wat beter dan Flamethrower. Ok je krijgt wel recoil schade maar toch. Een klap moet genoeg zijn.Grozno schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:32:
ik ben er net achter gekomen dat, als de info klopt, chimchar in lvl 41 FlameThrower leert, maar zijn evoluties nooit
Ah laat maar even weten wanneer je em om wil zetten naar een Alakazam. Dan kunen we wel even traden over en weer om dit gedaan te krijgen. Zal ook nog een Graveler over en weer moeten swappen om Golem te krijgen. Niet dat ik Golem ga gebruiken (veel te traag) maar leuk voor de compleetheid.
Nou ik heb de info van die Manaphy ook nog gevonden. Het is nog vrij pittig. Na uitspelen van Pokemon Ranger (wat ik dus nog steeds niet gedaan heb) moet je dus een aantal extra missies doen met legendarische pokemon. Lees: "Bijna niet te capturen pokemon". Als je die dan gedaan hebt dan kan je wachtwoord invullen voor een geheime missie. Deze missie levert het ei op.
Daarna heb je 2 DS systemen nodig. Eentje die Ranger heeft en het signaal uitzend. Dit kan D/P dan oppikken en het ei over halen.
Net Manaphy nog bekeken maar hij is best slecht in vergelijking wat je er voor moet doen.

waar heb je ze precies gevonden dan? want ik kan ze ook wel goed gebruiken. mijn infernape heeft fire blast maar die gaat best vaak misAnoniem: 207380 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:25:
[...]
Uh nee.(Zo gek ben ik ook weer niet) Je kan ze beide vinden wanneer je Surf buiten combat om kan gebruiken; na gym 5. Ben ook nog druk aan het nadenken welke configuratie party ik uiteindelijk wil omdat dit dus maar eenmalig zal zijn. Gokken voor 10000 coins is gewoon saai. Het alternatief is geloof ik trainers in elkaar slaan totdat je 10000 coins kan kopen. Maar of het dat waard is.
[ Voor 11% gewijzigd door Tjona100 op 09-05-2007 12:57 ]
Ik heb pokemon nou ook een goede week, ik heb nog niet al te veel kunnen spelen door tijdgebrek, maar ik ben nu bij de derde gym.
Party tot nu toe:
Torterra - lvl 34
Gastly - lvl 16
Budwig - hm slave
Onix - hm slave
Ik heb nog geen fc maar zodra ik een Haunter heb ga ik toch eens online om hem heen-en-weer te traden tot een Gengar.
Party tot nu toe:
Torterra - lvl 34
Gastly - lvl 16
Budwig - hm slave
Onix - hm slave
Ik heb nog geen fc maar zodra ik een Haunter heb ga ik toch eens online om hem heen-en-weer te traden tot een Gengar.
ThunderboltTjona100 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:55:
[...]
waar heb je ze precies gevonden dan? want ik kan ze ook wel goed gebruiken. mijn infernape heeft fire blast maar die gaat best vaak misen hij kan gek genoeg ook solarbeam leren. dat is weer een voordeel tegenover water types
spoiler:
Ten noorden van de windmolens bij de Valley Windworks op een klein stukje land.
Flamethrower
spoiler:
Bij Floaroma stad vlak voor de Valley Windworks. West surfen en dan naar het noorden tot je komt bij Fuego Ironworks. Daar ligt binnen deze TM.
Ik ben nooit een fan geweest van attacks die geen 100% attack rate hebben. Daarom ben ik ook wel blij met attacks zoals Close Combat en Flare Blitz.
Zal eens kijken of ik nog ergens een Haunter over heb. Ik gebruik ze toch niet. Heb al mijn Ghost attacks op Murkrow zitten. Deze leert trauwens wel goede Dark attacks als ie evolved. Dus ik moet absoluut een Dusk stone hebben voor level 45; of gaan zitten zooien met Heart Scales.ollSNAKEllo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:10:
Ik heb pokemon nou ook een goede week, ik heb nog niet al te veel kunnen spelen door tijdgebrek, maar ik ben nu bij de derde gym.
Party tot nu toe:
Torterra - lvl 34
Gastly - lvl 16
Budwig - hm slave
Onix - hm slave
En toen was ik pokemon champion, team:
Luxray lvl 56 (de combo dark aanvallen en electric + hyper beam werkte echt goed)
Palkia lvl 54 (vooral met surf en het liefste een rain dance erbij, je krijgt namelijk bij het vangen van palkia ook nog de lustrous orb die water aanvallen versterkt)
Abomasnow lvl 45 (grass/ice Zijn automatisch hail is echt relaxed, zeker bij de elite four, vlak voor zijn dood een woodhammer doet het ook altijd goed)
Empoleon lvl 45 (steel water flying aanvallen)
Staraptor lvl 48 (Nog een flyer + fight aanvallen)
Rapidash lvl 43 (Fire blast natuurlijk)
Heb ook nog een tijdje misdreavus getraind maar dat werd hem niet echt. Ook nog een tijdje met mesprit azelf en uzie gevochten, mocht je een van deze legendarys willen gebruiken zou ik mesprit nemen aangezien deze het meest allround is. Deze is dan wel weer het lastigste te vangen, je master ball is hier erg fijn.
Eigenlijk best wel hard door het spel heen gegaan. En eigenlijk had ik nog wat pokemon veel meer moeten trainen. Maar met dit team was het netaan te doen. Zeker de champion komt echt met lvl 65+ pokemon aanzetten. Dan moet je goed typematchen anders wordt je echt weggevaagd.
Luxray lvl 56 (de combo dark aanvallen en electric + hyper beam werkte echt goed)
Palkia lvl 54 (vooral met surf en het liefste een rain dance erbij, je krijgt namelijk bij het vangen van palkia ook nog de lustrous orb die water aanvallen versterkt)
Abomasnow lvl 45 (grass/ice Zijn automatisch hail is echt relaxed, zeker bij de elite four, vlak voor zijn dood een woodhammer doet het ook altijd goed)
Empoleon lvl 45 (steel water flying aanvallen)
Staraptor lvl 48 (Nog een flyer + fight aanvallen)
Rapidash lvl 43 (Fire blast natuurlijk)
Heb ook nog een tijdje misdreavus getraind maar dat werd hem niet echt. Ook nog een tijdje met mesprit azelf en uzie gevochten, mocht je een van deze legendarys willen gebruiken zou ik mesprit nemen aangezien deze het meest allround is. Deze is dan wel weer het lastigste te vangen, je master ball is hier erg fijn.
Eigenlijk best wel hard door het spel heen gegaan. En eigenlijk had ik nog wat pokemon veel meer moeten trainen. Maar met dit team was het netaan te doen. Zeker de champion komt echt met lvl 65+ pokemon aanzetten. Dan moet je goed typematchen anders wordt je echt weggevaagd.
[ Voor 17% gewijzigd door LtMarx op 09-05-2007 15:12 ]
Heb je niet beters te doen of zo 
Ben nog steeds bij de derde badge...
Ach door gaan van de 3e badge naar de 5e badge gaat best snel als je je pokemon tegen de level 40 hebt getrained. Maar nu zit ik toch op het punt dat er bij mij ook wel weer wat vertraging komt.Grozno schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:30:
Heb je niet beters te doen of zo
Maar ik geef toe sommige mensen rossen hier wel ERG snel door het spel heen. Die lopen volgens mij snel door alle steden om maar bij de league te komen.
Ik vind het gewoon leuk om alles te proberen en alle specials / side quests te krijgen.
Zit er over te denken om nog een extra set pokemon te trainen puur voor de contest. Dan kan ik tenminste gaan voor de correcte type moves in plaats van alleen functioneel.
Dat laatste had ik idd ook al bedacht. 1 part y voor vechten en 1 voor de contests.
haha ik zit nu bij de pokemon league en heb er 47 uur opzitten
, nog bedankt voor die spoilers
Ik heb nu trouwens ook een abra zodra die een kadarbra is meld ik me wel
Ik heb zelf al een Gastly, deze train ik tot een Haunter. Dus heb ik daarna iemand nodig die ff 2x met mij traden wil.Anoniem: 207380 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:53:
[...]
Zal eens kijken of ik nog ergens een Haunter over heb. Ik gebruik ze toch niet. Heb al mijn Ghost attacks op Murkrow zitten. Deze leert trauwens wel goede Dark attacks als ie evolved. Dus ik moet absoluut een Dusk stone hebben voor level 45; of gaan zitten zooien met Heart Scales.
Ik heb niet het gehele topic gelezen, maar zij jullie ook allemaal bezig met IV's, EV's, abillities en nature's?
Ikzelf vang meerdere van dezelfde pokemon todat ik de goede nature, abillitie en IV heb die ik graag wil.
Ik houd daarnaast juist weer weinig tot geen rekening met de EV's, maar mischien breed ik als ik het verhaal uitgespeeld heb nieuwe pokemon en ga deze wel EV trainen.
Ik wil iig nog een keer een Totodile
De eerste en de tweede generatie starters waren gewoon de mooiste.
Ook heb ik in geen enkele pokemon game die ik gespeeld heb, blue, crystal en ruby een shiny tegengekomen (behalve de rode Garydos in Crystal).
Heb hem binnen via dimension plus, ik had diamond besteld krijg ik pearl
Maarja maakt verder niet zoveel uit.
Heb na 2 uur spelen me eerste badge
En dan het team:
Monferno: lvl 17
Onix: lvl 9
Zubat: lvl 5
Bidoof: lvl 5
Met monferno win ik gewoon alles en der rest zit er maar een beetje voor de show, weet (nog) niet echt welke pokemons goed zijn. (misschien iemand nog tips?)
Nog mensen waar ik even tegen kan vechten om te testen
Mijn code is 0000 9938 6401.

Maarja maakt verder niet zoveel uit.
Heb na 2 uur spelen me eerste badge
En dan het team:
Monferno: lvl 17
Onix: lvl 9
Zubat: lvl 5
Bidoof: lvl 5
Met monferno win ik gewoon alles en der rest zit er maar een beetje voor de show, weet (nog) niet echt welke pokemons goed zijn. (misschien iemand nog tips?)
Nog mensen waar ik even tegen kan vechten om te testen
Mijn code is 0000 9938 6401.
Zorg ervoor dat je een goed afgewisseld team hebt (fire water en grass iig imo) en zorg niet voor een level gap, zet lage maar handige pokemon als eerst in je list, en switch bij trainer battles gelijk met je sterke pokemon, zorgt voor een exp boostje van dat ukkie.
Bij deze ook mijn Code: 2577 9743 1348, ingame name is: Roric
Bij deze ook mijn Code: 2577 9743 1348, ingame name is: Roric
Das geen probleem. Kan ik mijn kadabra en graveler een tweetal keer ruilen.ollSNAKEllo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:07:
[...]
Ik heb zelf al een Gastly, deze train ik tot een Haunter. Dus heb ik daarna iemand nodig die ff 2x met mij traden wil.
Ik heb het onderhand toch al een beetje opgegeven dat ik boeiende pokemon bij ga ruilen dus ik doe het alleen maar voor de pokedex.
Niet echt. Allemaal leuk en aardig maar ik vind persoonlijk dat het spel leuk moet blijven. Als ik het spel een keer helemaal uit heb en echt niets meer open heb staan dan ga ik wel een keer breeden om te zien wat ik allemaal ermee kan.Ik heb niet het gehele topic gelezen, maar zij jullie ook allemaal bezig met IV's, EV's, abillities en nature's?
In sommige gevallen ving ik ook wel extra pokemon omdat ik nog de illusie had om te kunnen ruilen. Maar blijkt dat het enige wat echt geruild kan worden zijn unieke pokemon. (Legendary, ultrarare, etc.) Nu is het bij mij gewoon zo dan wanneer ik twee pokemon van hetzelfde type heb ik wel kijk naar de stats maar voornamelijk ook kijk naar de levels.Ikzelf vang meerdere van dezelfde pokemon todat ik de goede nature, abillitie en IV heb die ik graag wil.Ik houd daarnaast juist weer weinig tot geen rekening met de EV's, maar mischien breed ik als ik het verhaal uitgespeeld heb nieuwe pokemon en ga deze wel EV trainen.
Hoe leuk het ook is om een maxed out party te hebben; mijn motto blijft dat het spel leuk moet blijven. En 10 uur 'grinden' voor level 1 -> 60 is niet bepaald mijn idee van lol.

Maar ieder zijn smaak.
Misschien dat ik ooit nog een keer de oude gba games koop. Dan zal ik zien wat ik voor je kan doen.Ik wil iig nog een keer een Totodile![]()
Mijn team is nu:
Infernape - 43 [Fire/Fight moves]
Luxray - 45 [Electric/Dark moves]
Roselia - 42 [Grass/Poison moves]
Murkrow - 41 [Flying/Dark/Ghost moves]
Golduck - 44 [Water/Psychic moves]
Bibarel - 26 [HM slave]
Ik denk dat mijn laatste pokemon wel Dialga of Abomasnow gaat worden. (In ieder geval een pokemon die Ice Beam kan leren) Abomasnow is leuk maar ik zie die 4x weakness tegen fire niet helemaal zitten. Omdat ik nu veel op het water bezig ben gaan mijn Luxray en Roselia redelijk hard met levellen.
Mijn Murkow zal nog een Honchkrow worden en mijn Roselia een Roserade. Zodra ik eindelijk de respectievelijke evolution stones heb. Hoop dat ik de Dusk stone heb voordat Murkrow L45 wordt zodat ie Night Slash kan leren.
Heb geen Normal moves omdat ik die niet echt geweldig vind. (Hyperbeam is gewoon knudde; daar ik heb het gezegd.
) Enige echte gemis is geen ground/rock pokemon. Maar die pokemon zijn in mijn opinie altijd vrij traag. En het is ook niets wat ik niet kan ondervangen met grass.
Bibarel - 26 [HM slave]
Ik denk dat mijn laatste pokemon wel Dialga of Abomasnow gaat worden. (In ieder geval een pokemon die Ice Beam kan leren) Abomasnow is leuk maar ik zie die 4x weakness tegen fire niet helemaal zitten. Omdat ik nu veel op het water bezig ben gaan mijn Luxray en Roselia redelijk hard met levellen.
Mijn Murkow zal nog een Honchkrow worden en mijn Roselia een Roserade. Zodra ik eindelijk de respectievelijke evolution stones heb. Hoop dat ik de Dusk stone heb voordat Murkrow L45 wordt zodat ie Night Slash kan leren.
Heb geen Normal moves omdat ik die niet echt geweldig vind. (Hyperbeam is gewoon knudde; daar ik heb het gezegd.
Sandslash is dacht ik voor een ground-type nog redelijk rap
Ik heb 1 hele shiny. Mijn totodile en andere johto starters haal ik waarschijnlijk over uit XD, dan hebben ze nog speciale moves. Ben overigens ook van mening dat de eerste starters het leukst zijn.ollSNAKEllo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:07:
[...]
Ik wil iig nog een keer een Totodile![]()
Ook heb ik in geen enkele pokemon game die ik gespeeld heb, blue, crystal en ruby een shiny tegengekomen (behalve de rode Garydos in Crystal).
Is een optie maar ik heb geen LeafGreen cartridge. Alternatief is bijruilen maar zijn type is dus echt alleen ground. Wil voor spot 6 in mijn team toch echt een met wat meer types. Corsola vind ik niet slecht qua types (Rock/Water) maar ja ze is zo extreem sloom. Ik wil eigenlijk ook wel een dragon erbij hebben.Grozno schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:15:
Sandslash is dacht ik voor een ground-type nog redelijk rap
Misschien dat een Steelix iets is, wel rap voor een rock-type
Ik dacht dat je Steelix alleen maar kreeg alleen door een Onix met 'Metal Coat' te evolueren. Maar schijnt inderdaad dat je em op D/P ook kan tegenkomen. Het is inderdaad geen slechte keuze maar hij kan geen Ice Beam leren. Dus probeer nog eens.Grozno schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:39:
Misschien dat een Steelix iets is, wel rap voor een rock-type
Ja wat ik me afvraag, wat doet de speed stats eigenlijk van een pokemon. want om eerlijk te zijn merk ik daar niets van. Steelix kan je vangen op victory road uit lv.46 btwAnoniem: 207380 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:49:
[...]
Is een optie maar ik heb geen LeafGreen cartridge. Alternatief is bijruilen maar zijn type is dus echt alleen ground. Wil voor spot 6 in mijn team toch echt een met wat meer types. Corsola vind ik niet slecht qua types (Rock/Water) maar ja ze is zo extreem sloom. Ik wil eigenlijk ook wel een dragon erbij hebben.
Haha ik had in totaal 22 ultra ballen nodig om uxie en azelf te vangen
[ Voor 6% gewijzigd door Tjona100 op 10-05-2007 19:02 ]
De speed stats van jou en de tegenstander zijn pokemon worden met elkaar vergeleken nadat je een aanval gekozen hebt. De pokemon met het hoogste speed nummer mag als eerste aanvallen ongeacht het level.Tjona100 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:53:
[...]
Ja wat ik me afvraag, wat doet de speed stats eigenlijk van een pokemon. want om eerlijk te zijn merk ik daar niets van. Steelix kan je vangen op victory road uit lv.46 btw
Haha ik had in totaal 22 ultra ballen nodig of uxie en azelf te vangen
Hiep hoi gisterenavond mijn Riolo ei gekregen. (Inmiddels is ie al uit het ei) Mijn Roselia ge-evolueerd naar een Roserade en de 'event driven' Drifloon gevangen. En een 'skull fossil' gevonden en er een Cranidos van laten maken. Daarna me nog even rot gelachen wat mensen op het GTS willen 'traden'.
Zo willen veel amerikanen gewoon belachelijke of onmogelijke ruilactie.
-Level 1 Riolo voor Level 100 Dialga - Right.. als ik die Level 100 Dialga heb kon ik die level 1 Riolo al lang hebben.
-Level 9 Beautifly voor Level 1 Skorupi - Was leuk geweest als het kon. Helaas is een Beautifly dus minimaal level 10,
De japanners daarintegen willen pokemon vaak ruilen voor dezelfde pokemon. Ik ga er hier van uit dat ze er een van het andere geslacht willen of zo. (Ook al staat dat er niet bij) Op zich wel jammer. Al iemand die Pearl only pokemon wil ruilen voor Diamond only?
Zijn er ook al mensen met een Secret Base? (Nog niet direct een idee wanneer je die krijgt) Je schijnt er een nodig te hebben om Spiritomb te unlocken. Een van de weinige pokemon zonder 2x of 4x zwakte.
Er komt ooit nog een dag dat ik mezelf genoeg kan motiveren voor die extra missies in Pokemon Ranger om Manaphy te pakken te krijgen.Ooit.
-Level 1 Riolo voor Level 100 Dialga - Right.. als ik die Level 100 Dialga heb kon ik die level 1 Riolo al lang hebben.
-Level 9 Beautifly voor Level 1 Skorupi - Was leuk geweest als het kon. Helaas is een Beautifly dus minimaal level 10,
De japanners daarintegen willen pokemon vaak ruilen voor dezelfde pokemon. Ik ga er hier van uit dat ze er een van het andere geslacht willen of zo. (Ook al staat dat er niet bij) Op zich wel jammer. Al iemand die Pearl only pokemon wil ruilen voor Diamond only?
Zijn er ook al mensen met een Secret Base? (Nog niet direct een idee wanneer je die krijgt) Je schijnt er een nodig te hebben om Spiritomb te unlocken. Een van de weinige pokemon zonder 2x of 4x zwakte.
Er komt ooit nog een dag dat ik mezelf genoeg kan motiveren voor die extra missies in Pokemon Ranger om Manaphy te pakken te krijgen.Ooit.
Je kan toch birabel ice beam leren of blizzard?, of eventueel golduckAnoniem: 207380 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:15:
Mijn team is nu:
Bibarel - 26 [HM slave]
Heb geen Normal moves omdat ik die niet echt geweldig vind. (Hyperbeam is gewoon knudde; daar ik heb het gezegd.) Enige echte gemis is geen ground/rock pokemon. Maar die pokemon zijn in mijn opinie altijd vrij traag. En het is ook niets wat ik niet kan ondervangen met grass.
Als je spiritomb wilt krijgen moet je een 'Odd Keystone' hebben en je moet met 32 mensen in de underground world hebben gepraat. dan moet je naar het zuiden van solaceon gaan en daar is een soort heuveltje. dan doet ie daar zijn odd keystone in en dan kom je spiritomb van lv.25 tegen.Anoniem: 207380 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:42:
Hiep hoi gisterenavond mijn Riolo ei gekregen. (Inmiddels is ie al uit het ei) Mijn Roselia ge-evolueerd naar een Roserade en de 'event driven' Drifloon gevangen. En een 'skull fossil' gevonden en er een Cranidos van laten maken. Daarna me nog even rot gelachen wat mensen op het GTS willen 'traden'.
spiritomb heeft geen zwakte dus dat maakt het wel leuker
Ja zou kunnen ware het niet dat Birabel eigenlijk nergens goed voor is, anders dan HM Slave. En aangezien hij dus 4 HM moves moet leren dan houd het dus een beetje op. De Golduck is mogelijk ja, maar heb al 3 van de 4 moves gepland. (Surf, Waterfall, Psychic) Ik ben nog aan het nadenken mogelijk combinaties. Op zich wil ik er eigenlijk nog wel een Psy move erbij.Tjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:50:
[...]
Je kan toch birabel ice beam leren of blizzard?, of eventueel golduck
Maar totdat ik Waterfall heb kan ik nog nadenken.

Ja dat had ik al wel gezien ja. Weet alleen niet of hier spelers mee bedoeld worden of NPCs. Volgens mij spelers, dus wifi. De keystone heb ik al geplaatst. Spiritomb is wel leuk maar hij past qua types niet echt in mijn huidige team. Maar wanneer ik em eindelijk heb dan wil ik op zich wel gaan kijken wie het veld moet ruimen. Murkrow zou een logische keuze zijn vanwege de types maar dan heb ik geen Fly in mijn party en ik ben dus lui.Tjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:55:
[...]
Als je spiritomb wilt krijgen moet je een 'Odd Keystone' hebben en je moet met 32 mensen in de underground world hebben gepraat. dan moet je naar het zuiden van solaceon gaan en daar is een soort heuveltje. dan doet ie daar zijn odd keystone in en dan kom je spiritomb van lv.25 tegen.
spiritomb heeft geen zwakte dus dat maakt het wel leuker
Waar had je die odd keystone gevonden? ik had op internet gezocht maar waar hun hem vinden klopt niks vanAnoniem: 207380 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:26:
[...]
Ja dat had ik al wel gezien ja. Weet alleen niet of hier spelers mee bedoeld worden of NPCs. Volgens mij spelers, dus wifi. De keystone heb ik al geplaatst. Spiritomb is wel leuk maar hij past qua types niet echt in mijn huidige team. Maar wanneer ik em eindelijk heb dan wil ik op zich wel gaan kijken wie het veld moet ruimen. Murkrow zou een logische keuze zijn vanwege de types maar dan heb ik geen Fly in mijn party en ik ben dus lui.
Mijn team is nu.
Staraptor lv.63
Luxray lv.61
Infernape lv.64
Dialga lv. 60
Floatzel lv. 62
Giratina lv. 70
Uhm.. moet ik even na gaan denken. Volgens mij had ik die van een een figuur gekregen die ergens verborgen stond op de weg naar de toren. Moet ik thuis even nakijken. Wat een levels trouwens.. Niets beters te doen?Tjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:02:
[...]
Waar had je die odd keystone gevonden? ik had op internet gezocht maar waar hun hem vinden klopt niks vanen ik heb ook nog geen wifi haha
Mijn team is nu.
Staraptor lv.63
Luxray lv.61
Infernape lv.64
Dialga lv. 60
Floatzel lv. 62
Giratina lv. 70
Als iemand die vanavond even heen en weer kan / wil ruilen zodat ik mijn kadabra en graveler kan upgraden? (Dat en het feit dat ik wel een beetje benieuwd ben na de online mogelijkheden.
Anoniem: 207380 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:08:
[...]
Uhm.. moet ik even na gaan denken. Volgens mij had ik die van een een figuur gekregen die ergens verborgen stond op de weg naar de toren. Moet ik thuis even nakijken. Wat een levels trouwens.. Niets beters te doen?
Als iemand die vanavond even heen en weer kan / wil ruilen zodat ik mijn kadabra en graveler kan upgraden? (Dat en het feit dat ik wel een beetje benieuwd ben na de online mogelijkheden.)
spoiler:
De oddkeystone krijg je net na de 3e stad, waar de gymleader niet in de gym is. Als je dan rechts de stad verlaat staat daar een karate gastje die je de keystone geeft.
Ik zo vanavond wel ruilen, maar ik moet eerst mijn gastly laten evolven in een haunter. Daar heb ik nog 3 of 4 levels voor nodig. Dus dat moet wel lukken.
Hmm persoonlijk had ik de spoiler tag gebruikt aangezien ik niet weet of andere mensen dit zelf uit willen zoeken.ollSNAKEllo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:41:
[...]
spoiler:De oddkeystone krijg je net na de 3e stad, waar de gymleader niet in de gym is. Als je dan rechts de stad verlaat staat daar een karate gastje die je de keystone geeft.
Ik zo vanavond wel ruilen, maar ik moet eerst mijn gastly laten evolven in een haunter. Daar heb ik nog 3 of 4 levels voor nodig. Dus dat moet wel lukken.

Maar als je dus online wil ritselen vanavond dan is het denk ik wel handig dat je je FC even post. Zag deze namelijk niet in het lijstje en niet in dit topic staan.
PS. Je had zeker niet een Dusk Stone over of wel?
*edit* Ook handig als ik dan de spoiler tag ook gebruik in de quote. Ik ben echt toe aan weekend.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 207380 op 11-05-2007 14:00 ]
Bij deze ge-edit met een spoiletag.Anoniem: 207380 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:58:
[...]
Hmm persoonlijk had ik de spoiler tag gebruikt aangezien ik niet weet of andere mensen dit zelf uit willen zoeken.![]()
Maar als je dus online wil ritselen vanavond dan is het denk ik wel handig dat je je FC even post. Zag deze namelijk niet in het lijstje en niet in dit topic staan.
PS. Je had zeker niet een Dusk Stone over of wel?
Voor de FC zal ik vanavond ff online gaan.
En ik heb geen Dusk stone, daarvoor moet je de of pick-up abillitie gebruiken van bepaalde pokemon, of je vind ze in de underground. Ik weet niet zeker welke het is.
Ik heb trouwens wel een sunstone gevonden in de underground. Dus waarschijnlijk is de duskstone daar ook te vinden.
Edit: zelf zoek ik nog een metalcoat voor als ik een scyter ga trainen. Die in diamond te vangen is.
[ Voor 17% gewijzigd door ollSNAKEllo op 11-05-2007 13:30 ]
Ik ben ook van plan een scyther te trainen. Ik maak het mezelf alleen nogal moeilijk, want ik ben van plan een Scyther te kweken die Baton Pass heeft. Vervolgens zal ik hem ook nog twee ability buffs geven (in ieder geval agility). Uiteindelijk wil die scyther dan evolueren, zodat ik een goeie pokemon heb om veilig mee te buffen en dat vervolgens door te kunnen geven aan een andere pokemon. Uiteraard gooi ik de laatste slot vol met een attack-move, zodat hij ook nog van zich af kan bijtenollSNAKEllo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:19:
[...]
Edit: zelf zoek ik nog een metalcoat voor als ik een scyter ga trainen. Die in diamond te vangen is.
Naar ik begrijp zijn er totaal 2 manieren om aan een Dusk Stone te komen naar het feit dat je er een kan vinden in Diamond. Je kan em inderdaad oppikken met een zo'n grabbel Pokemon. Om boeiende kans te maken moet die wel iets van level 40+ zijn. Zover was ik eigenlijk niet van plan mijn HM slaafje te trainen.ollSNAKEllo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:19:
[...]
En ik heb geen Dusk stone, daarvoor moet je de of pick-up abillitie gebruiken van bepaalde pokemon, of je vind ze in de underground. Ik weet niet zeker welke het is.
Ik heb trouwens wel een sunstone gevonden in de underground. Dus waarschijnlijk is de duskstone daar ook te vinden.
Ook is het mogelijk om er aan te komen via Pokemon Revolution. (ik wou dat deze er al was)
Kon je ze maar vinden via de underground. (Ben al iets van 4 uur bezig geweest met onder de grond camperen en ik ben er eindelijk achter hoe ik aan een Secret base moet komen. )
Metal coat schijn je trouwens ook in D/P te kunnen vinden. Heb jij Pearl of Diamond ?
Ik heb dit persoonlijk nooit echt begrepen.Bij mijn ervaring met Pokemon games zijn de attack moves altijd gewoon net even beter dan de buff/defense moves. Kan je mij uitleggen wat er zo goed is aan Baton Pass? Buffen + switchen kost tijd die ik gebruik om schade uit te delen.Cleetje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:53:
[...]
Ik ben ook van plan een scyther te trainen. Ik maak het mezelf alleen nogal moeilijk, want ik ben van plan een Scyther te kweken die Baton Pass heeft. Vervolgens zal ik hem ook nog twee ability buffs geven (in ieder geval agility). Uiteindelijk wil die scyther dan evolueren, zodat ik een goeie pokemon heb om veilig mee te buffen en dat vervolgens door te kunnen geven aan een andere pokemon. Uiteraard gooi ik de laatste slot vol met een attack-move, zodat hij ook nog van zich af kan bijten
Haha als je in stark mountain zit kom je pokemons van lv.60 tegen dus kan je lekker trainenAnoniem: 207380 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:08:
[...]
Uhm.. moet ik even na gaan denken. Volgens mij had ik die van een een figuur gekregen die ergens verborgen stond op de weg naar de toren. Moet ik thuis even nakijken. Wat een levels trouwens.. Niets beters te doen?
Als iemand die vanavond even heen en weer kan / wil ruilen zodat ik mijn kadabra en graveler kan upgraden? (Dat en het feit dat ik wel een beetje benieuwd ben na de online mogelijkheden.)
Metal coat kan je krijgen na de pokemon league. dan moet je naar Iron Island toe gaan en dan zie je een huis. daarzo zit een man die je de metal coat geeft.ollSNAKEllo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:19:
[...]
Bij deze ge-edit met een spoiletag.
Voor de FC zal ik vanavond ff online gaan.
Wewt, beters dat het ook te krijgen in de nieuwe generatie.Tjona100 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:32:
[...]
Metal coat kan je krijgen na de pokemon league. dan moet je naar Iron Island toe gaan en dan zie je een huis. daarzo zit een man die je de metal coat geeft.
Ik heb Diamond btw, anders kon ik ook geen Scyther vangen
Alleen jammer dat de metalcoat pas na de pokemon leauge te krijgen is.
Als iemand hem toevallig niet nodig heeft, zo ik hem graag willen ontvangen/ mogelijk ruilen.
@ Nylira
Ik zal nu ff mijn Gastly verder trainen.
Als het zover is dan laat ik het weten.
Is het mischien handig om het via bv msn/mail te melden?
Persoonlijk hou ik ook meer van pokemon die klappen uitdelen i.p.v. buffbeesten. Echter, Scyther leert van nature een paar hele leuke buffs die vooral handig zijn met zijn evolutie. Die is immers heel wat trager, dus agility is een move waar hij in ieder geval zelf ook wat aan heeft. Dit keer wil ik echter eens wat anders proberen dan alleen maar offensive pokemon, vandaar deze keuze. Bovendien is Scizor een bug/steel pokemon, dus volhouden kan hij wel terwijl hij bufft.Anoniem: 207380 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:18:
[...]
Ik heb dit persoonlijk nooit echt begrepen.Bij mijn ervaring met Pokemon games zijn de attack moves altijd gewoon net even beter dan de buff/defense moves. Kan je mij uitleggen wat er zo goed is aan Baton Pass? Buffen + switchen kost tijd die ik gebruik om schade uit te delen.
De taktiek die ik heb gepland draait dan ook meer om het buffen van Scizor terwijl deze vecht, om hem vervolgens pas Baton Pass te gebruiken als hij niet effectief kan vechten of bijna dood is. Verder biedt het mij de kans tot wat andere taktieken, zoals bijvoorbeeld een gepimpte Snorlax die als eerste mag
Ik moet me alleen nog even verdiepen in welke pokemon dan goed samengaan met een dergelijke Scizor. Misschien ga ik zelfs wel voor twee pokemon met Baton Pass, een buff en een healing ability, zodat je beide kan uitwisselen met behoud van buffs.
Kortom: het leuke aan deze taktiek is het verrassings element en het uithoudingsvermogen dat je er eventueel mee kan creëren. Of het mij bevalt/goed werkt weet ik dus ook nog niet
Kan wel maar je kon volgens tweakers geen messages ontvangen. Mijn msn laat zich redelijk raden. Teminste wanneer je hotmail gebruikt ipv msn.ollSNAKEllo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:49:
[...]
@ Nylira
Ik zal nu ff mijn Gastly verder trainen.
Als het zover is dan laat ik het weten.
Is het mischien handig om het via bv msn/mail te melden?
Message anders maar even je msn adres.
Voor mekaar.Anoniem: 207380 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:07:
[...]
Kan wel maar je kon volgens tweakers geen messages ontvangen. Mijn msn laat zich redelijk raden. Teminste wanneer je hotmail gebruikt ipv msn.
Message anders maar even je msn adres.
Heb nu ook een friendcode:
Gotnaam : ollSNAKEllo
Gamename: Ron
FC: 3909 4155 1744
[ Voor 27% gewijzigd door ollSNAKEllo op 11-05-2007 18:00 ]
Heb net leaf green gekocht en ik ga morgen die Wifi-usb adapter halen.
Dus als je starters wilt van de eerste generatie moet je het ff zeggen.
morgen zal ik mijn friendcode posten!
Dus als je starters wilt van de eerste generatie moet je het ff zeggen.
morgen zal ik mijn friendcode posten!
Dit topic is gesloten.