Mijn auto een beetje upgraden; Radio/Velgen...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 00:45

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
SeatRider schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:10:
[...]

Misschien moet je eerst werken aan je Nederlands?
Over typ fouten? Dat is gewoon standaard, mijn Nederlands is Perfect! 8)

Schakelen doe ik als de beste, niet goed schakelen, nee snel. In 1 seconde zit ik al op de helft van de volgende versnelling, net als Cristian Albers. > Kia Carens is de lesauto, Diesel dus best wel snel.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Mag je bij de inrichting wel vaak genoeg zonder begeleiding naar buiten om nog in die bak van je papa rond te rijden? :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

salimrmaf schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:25:
[...]

Schakelen doe ik als de beste, niet goed schakelen, nee snel. In 1 seconde zit ik al op de helft van de volgende versnelling, net als Cristian Albers. > Kia Carens is de lesauto, Diesel dus best wel snel.
Juist... Diesel, dus hij is snel... :?

1 seconde op de helft van de volgende versnelling? 2 seconden om te schakelen? Ja, das erg snel ja 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:17:
maak er 40.000€ van en 100.000km en je hebt inderdaad je 760L van een jaartje of 2 oud, wat inderdaad nog "best goedkoop" is.

Die ene die daar staat, is een enkeling die er onder de prijs van de rest staat, dus gegarandeerd een fout. Denken dat je eerste auto er eentje wordt van 40k is nogal naïef, of je moet er een lening voor aangaan waar je 5 jaar aan vast zit ofzo (en zelfs dan zal het nog een mooie afbetaling zijn).
Dan nog staat dat ding in duitsland. dus nog E10.000 aan invoergedoe erbij voor dat je er hier mee rond kunt rijden.

en dan nog heb ik niet het idee dat TS echt iemand is die 10.000E "ff doorspaart"

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
salimrmaf schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:25:
[...]

Whahahh, het is beter als jij geen kinderen krijgt :P...
Prestaties:
Topsnelheid 171 km/h,
acceleratie 0-100 km/u 14,2 s (14,0 s),
50-80 km/u in D 10,9s,
80-120 km/u in D 10,9s
:')
bron: http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=1180

Ok, ik laat je lekker je tijd verdoen met nutteloze posts maken op het internet.
Volgensmij ben je gewoon heel alleen en heb je aandacht nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
ixl85 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:01:
[...]

Whahahh, het is beter als jij geen kinderen krijgt :P...

[...]

bron: http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=1180

Ok, ik laat je lekker je tijd verdoen met nutteloze posts maken op het internet.
Volgensmij ben je gewoon heel alleen en heb je aandacht nodig..
...? Nou, als ik aandacht wil is het me aardig gelukt. Onder andere omdat jij zo hopeloos bent om op mij te reageren...

In 14,2 seconden naar de 100? :| Ik durf te zweren, dat ik dat 'record' in haal.

Over dat snel schakelen: ik bedoel, dat als ik bij 2500 toeren in zijn 1 zit, ik in een seconde later al op 2000 toeren zit op zijn 2. Zo snel dus...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:38

Dentheman

Zie signature

salimrmaf schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:17:

Over dat snel schakelen: ik bedoel, dat als ik bij 2500 toeren in zijn 1 zit, ik in een seconde later al op 2000 toeren zit op zijn 2. Zo snel dus...
vet goed 8)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Thanks bro'! Iemand al gekekn op Youtube op mijn naam? :>

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:30

GaMeOvEr

Is een hork.

Joh vent, hou nu eens op met dat attention-whoring, dat doe je maar in de HK ofzo. Volgens mij komt er uit dit topic weinig nuttigs meer, dus laten we de modjes werk besparen.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Laatst online: 15-09 19:42
Grappig dat een topic over radio's en velgen uitaard in een discussie over een of andere gammele Kia die snel schakelt en elektronica fabrikanten die zwart gemaakt worden... Als de kwaliteit van Philips bedenkelijk overkomt en je rijdt met een Kia vraag ik me af waar je mee bezig bent. Ik vraag me af met wat voor een zelf gesoldeerde computer jij werkt want je ontkomt er echt niet aan dat daar geen enkel Philips ICtje inzit :P Ook in die Kia zullen ongetwijfeld Philips lampjes zitten. Dat wordt morgen naar de benzinepomp voor Osram varianten zeker ;)

Wat ik me afvraag; wil je de bezoekers van GoT iets duidelijk maken? Wil je Philips verbannen? Wil je een setje velgen onder de Kia zodat het nog enigszins ergens op lijkt? Gaat het er om dat je paps binnenkort een nieuwe radio en speakers krijgt?

Urenlang educatief vermaak: http://www.spellenweb.nl/

edit:
je profile: Beroep Standup comedian

opgelost.
salimrmaf schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:46:
Thanks bro'! Iemand al gekekn op Youtube op mijn naam? :>
Geinig, was dat je Philips waterkoker?

[ Voor 13% gewijzigd door marccom op 07-05-2007 00:55 ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:38

Dentheman

Zie signature

De slachtoffer was alleen in de auto.
Dat is no-way een typfout :z

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

salimrmaf schreef op zondag 06 mei 2007 @ 19:37:
[...]

Geloof je me niet? HIER een link...

Die BMw 760i met maar 14,000 KM op de teller, kost maar 10,000,-! Voor 30K's zul je dus wel zeker een 760Li op de kop kunnen tikken....
joh moet je zelf nog invoeren dan, kost ook geld

neem gewoon een BMW x5 voor 100 euro's

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:33

EraZor

Don't mention the war

salimrmaf schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:22:
[...]

Gast, als je met je muis de SPOILER-gedeelte selecteerde, zag je dat dat een grapje was. 8) Tuurlijk is Aristona=Philips.

[...]

Ik heb al 17-cm boxen gehaald, die Pioneer 1749 dus. Die zijn hopelijk toch wel hetzelfde als 16,5 CM? De Radio heb ik zoals gezegd ook al gekocht. Ik zal ze de komende week inbouwen, wanneer mijn vader op zijn werk is. Even testen, en een Rap-CD instoppen. VOlume op 80% ofzo, en kijken wat mijn Pa ervan vindt als hij de Auto start. :9

Mijn vader wilt geen CD-Speler, hij zegt dat de Casette-speler van zijn tijd is, en dat zo moet blijven. Ik heb uitgelegd wat een CD kan, en wat voor kwaliteit het is. Ik wil nu ook nog dat mijn pa minstens 100 Euro betaald. We zullen zien..
Overigens... je vader is dus wel een Philips aanhanger? (ook de compact-cassette is door Philips uitgevonden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
:( Ok, ik kan niet meer om Philips heen. :> Ik geef op!

Maar ja, we hadden het over de Velgen en een Autoradio, waar jullie zoveel over weten en jullie veranderen de topic naar Philips en weet ik wat. :o

Please, please laten we nu wachten totdat mijn radio er is, en dan zal ik een review in dit topic plaatsen.
(In ieder geval zal hieruit blijken dat de geluidskwaliteit veel beter zal zijn in de Pioneer boxen dan de Philips boxjes. >:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:14
salimrmaf schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:17:

2500 toeren _O- rij jij ff als een oma als jij bij de 2500 schakelt.

Tegen de tijd dat jij in z'n 4 net het kruispunt over bent zit ik pas in m'n 2de versnelling en ben al een paar honderd meter verder...
Grappig dat een topic over radio's en velgen uitaard in een discussie over een of andere gammele Kia die snel schakelt en elektronica fabrikanten die zwart gemaakt worden... Als de kwaliteit van Philips bedenkelijk overkomt en je rijdt met een Kia vraag ik me af waar je mee bezig bent. Ik vraag me af met wat voor een zelf gesoldeerde computer jij werkt want je ontkomt er echt niet aan dat daar geen enkel Philips ICtje inzit :P Ook in die Kia zullen ongetwijfeld Philips lampjes zitten. Dat wordt morgen naar de benzinepomp voor Osram varianten zeker ;)
Philips is ok, zolang er geen bewegende onderdelen in zitten :P

[ Voor 40% gewijzigd door MewBie op 07-05-2007 15:00 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:33

EraZor

Don't mention the war

salimrmaf schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:07:
:( Ok, ik kan niet meer om Philips heen. :> Ik geef op!

Maar ja, we hadden het over de Velgen en een Autoradio, waar jullie zoveel over weten en jullie veranderen de topic naar Philips en weet ik wat. :o

Please, please laten we nu wachten totdat mijn radio er is, en dan zal ik een review in dit topic plaatsen.
(In ieder geval zal hieruit blijken dat de geluidskwaliteit veel beter zal zijn in de Pioneer boxen dan de Philips boxjes. >:)
Als je dat nu al weet, zal het een lekker onbevooroordeeld reviewtje zijn... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Is je radio er al SalimRMAF?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:00
offtopic:
lol @ salimrmaf:

[quote]Voordat jullie vragen vragen, beantwoord ik jullie vragen, zodat jullie straks niet mijn vragen hoeven te vragen.

Q: Salim, hoe weet jij zoveel? :confused:
A: Ik ben Salim, de neef van een Marokaanse Kolonel-Leger, en neef van veel Maroc-Soldaten.

Q: Wie zijn de echte vijanden van Marokko?
A: Nou, Algerije en Spanje.

Q: Kunnen wij winnen?
A: ja, wij, Marokkanen dus kunnen van alles jaatten, als wij nouw hun Eurofighters, F-18's, Jumpjets Hariiers, Mig29's stelen, maken we een kans. Anders, zoals het er nu uit ziet niet... Mischien als we hulp krijgen van de Emiraten of Saudi Arabie.. (F-16's, Apache's :p )

Q: Salim, mag ik bij je Elvis-Clan horen?
A: Ja, ga naar www.gtamp.com en download daar de GTA2 Multiplayer, en isntalleer het.

Q: Salim, welke wapens heb jij persoonlijk?
A: een v.d. wapens: Raket, 75 CM lang, ooeh ik zal stil zijn want de AIVD kijkt zeker mee. Straks sluiten z me op in de plee in Quantanamo BAY!
[/]

Ik denk dat je beter je eigen auto kan tunen ipv die van je pa, krijg je geheid ruzie mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Nog niet, ben elke uur gaan kijken of er iets veranderd op de Pixmania site, er staat wel "Verzonden, maar ik zie nergens een link waar ik hem kan voglen. :|

Hier een link...
Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/8206/naamloosyb9.jpg

Jammer, de Tom Tom 710 was te koop bij Ibood voor 300 Euro! Heb ik pech dat ik het geld aan de radio heb uitgegeven!

PS: Bedankt dat je je zorgen over mij maakt. O-).

@ Maarud: :(

Hallo, een heleboel mensen hebben mijn wachtwoord,... :X :? 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door SalimRMAF op 09-05-2007 16:53 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

factuurnummer misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:08

LauPro

Prof Mierenneuke®

Zo te zien geen tack&trace ingevuld en maar goed ook, anders zit de TPG dadelijk met de ellende :P .

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Wat een slechte service, die Pixmania. "3-Dagen levering zeggen ze dan."

Ik had vorige week al de boel besteld, eergister kon ik het pakket 'volgen', maar morgen pas krijg ik pas de link zodat ik mijn pakket kan volgen. :?

Dus het duurt denk ik 10 dagen, dinsdag pas. :|

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
YAY!

Ik heb het pakket gisteren ontvangen. Dus best snel, in een week.

Alles doet het.
Heb meteen de Pioneer-radio-doos opengemaakt, en vond er de volgende onderdelen bij;

De radio zelf,
Handleidingen in het italiaans, spaans, duits, engels en het nederlands,
Een plug-verdeler van A/B stekkers van de auto, naar speciale Pioneer-plugin.
Schroefjes voor DIN-formaat bevestging.
Een verstopcase voor de front. (Zoals een brillendoos)
Garantie kaart.

Ik ging dus meteen naar de auto, en haalde de Philips-radio eruit. Dat duurde 1 uur, want ik had de handleiding weggegooid. Daarna was de radio half kapot. Nevermind, het gaat om Pioneer. ;)
Die kon ik er wel goed instoppen. Alle kabels verbonden, ook een AUX-IN 3.5mm.

Wat ik wel een nadeel vond, was dat NERGENS een beschrijving stond van de achteraansluitingen stond van de Pioneer radio! :(
Alleen stonden er kleine letters op de achterkant zelf.

AUX-IN 3.5 MM---------------------------IP-BUS-----Pioneer -stekker van 8pins A/B----
Afstandsbediening in? 3.5 MM-------------------------------------------------ANTENNA IN-

Ik had de 3.5 MM kabel erin gestopt, de radio aangedaan maar ik kon op geen mogelijkheid geluid horen vanaf AUX-1. DIe was eens niet beschikbaar. :( Gelukkig keek ik rond op een forum, en las dat je, terwijl de Radio uit stond, door 3 seconden op de grote knop te drukken in het menu kwam. Daar kon ik dus AUX-1 inschakelen.

Getest: Perfect! Helemaal blij dus.

Daarna de boxen, Ik heb eerst natuurlijk de Philips boxen getest. Niets speciaals, het geluid was goed, maar daar nam ik geen genoegen mee. Meteen dus ook die K*T Philips boxen vervangen door die van Pioneer. :P
Het geluid is nu COOL! Super-Bass. Liedjes vliegen nu de deur uit, vooral omdat ik alle schroven heb vastgezet in plaats van de boxen laten slingeren. :>

Het volume gaat tot 62, maar harder dan 30 durf ik niet te gaan. Er zit wel een hele goede versterker in. Mosfet 4X50 Watt. De Pioneer boxen TS-G1749 gaan nominaal maar tot 35 watt. Ik merk wel dat als ik rond de 45 volume-0level bereik, de boxen beginnen 'uit te vallen' het word ze denk ik te veel. De bass wordt dan ook niet egt helder.

Ben net naar de kijkshop geweest, en vond daar de Pioneer DEH3900 voor 130 Euro, en de TS-G1709 voor 65 Euro. }:O

Met andere woorden; in plaats van de 185 euro die ik nu heb betaald, zou ik minstens 250 euro moeten betalen in de winkel. Ben dus blij genoeg. :P

PS: Als ik de volume nou zet op 62 bij 50Cent's Candy Shop.mp3 320 kbps... wat kan er mis gaan? zouden de boxen kapot kunnnen gaan, of stroomdradjes doorbranden ofzo? De radio zelf word aardig warm...

Afgelopen dinsdag was er bij mij om de straat een mooie Volkswaren Passat, met 18" deronder uitgebrand, omdat de radio kortsluiting veroorzaakte. Hoe groot is de kans daarop?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Gefeliciteerd met je radio. Zaten de schroefjes bij de luidspreker of heb je je eigen schroefjes gebruikt?

Aangezien je vaders auto 15" wielen heeft lijkt de kans op kortsluiting me te verwaarlozen, zeker gezien het feit dat je weet waar je over praat qua electronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

(jarig!)
Roenie schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:46:
Gefeliciteerd met je radio. Zaten de schroefjes bij de luidspreker of heb je je eigen schroefjes gebruikt?

Aangezien je vaders auto 15" wielen heeft lijkt de kans op kortsluiting me te verwaarlozen, zeker gezien het feit dat je weet waar je over praat qua electronica.
:D _/-\o_

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
??? :? Oow, je bedoelt dat ik juist niets weet over electronica?...
Roenie schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:46:

Is het zo, dat als ik 15" velgen ipv 16" velgen dan meer kans heb op kortsluiting.. of wil je me alleen maar foppen. :+
Er zaten schroefjes bij de boxen van Pioneer. Die waren goed verpakt, met een mooie kartonnen doosje. De grill is ook heel erg mooi. Er zijn ook speciale pluggen meegeleverd waardoor je een gat kune maken in je zeideur/achterbak zodat je de boxen erin kunt installeren. Ik heb gewoon de standaardschroeven gebruikt.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waarom zijn hier een hele berg posts verwijderd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
salimrmaf schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:31:Is het zo, dat als ik 15" velgen ipv 16" velgen dan meer kans heb op kortsluiting.. of wil je me alleen maar foppen. :+
Er zaten schroefjes bij de boxen van Pioneer. Die waren goed verpakt, met een mooie kartonnen doosje. De grill is ook heel erg mooi. Er zijn ook speciale pluggen meegeleverd waardoor je een gat kune maken in je zeideur/achterbak zodat je de boxen erin kunt installeren. Ik heb gewoon de standaardschroeven gebruikt.
De standaardschroeven zijn meestal wel ok, maar soms wil je die natuurlijk aanpassen. Wanneer je andere schoeven gebruikt, bewaar de originele schroeven dan in het originele doosje, je weet immers nooit wanneer ze van pas kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
salimrmaf schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:13:

Het volume gaat tot 62, maar harder dan 30 durf ik niet te gaan. Er zit wel een hele goede versterker in. Mosfet 4X50 Watt. De Pioneer boxen TS-G1749 gaan nominaal maar tot 35 watt. Ik merk wel dat als ik rond de 45 volume-0level bereik, de boxen beginnen 'uit te vallen' het word ze denk ik te veel. De bass wordt dan ook niet egt helder.

PS: Als ik de volume nou zet op 62 bij 50Cent's Candy Shop.mp3 320 kbps... wat kan er mis gaan? zouden de boxen kapot kunnnen gaan, of stroomdradjes doorbranden ofzo? De radio zelf word aardig warm...
Denk dat je lang plezier zal hebben van je boxen als ik dit zo lees. Als 45 al veel vervorming geeft, hoe zou volumeniveau 62 dan klinken denk je? Maar misschien haal je het einde van het nummer als je geluk hebt, met wat mazzel rij je dan nog langs wat tjikkies die je boemlauwe 50cents uit je speakers hoort knallen!! om vervolgens weer naar de Kijkshop te rijden..
salimrmaf schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:31:
[...]

in je zeideur/achterbak zodat je de boxen erin kunt installeren.
En wat zei die deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

tja, ik zou toch op zoek gaan naar een andere versie van 50Cent's Candy Shop... misschien met een hogere bitrate...
En ja, je blaast de boel op als het geheel op vol vermogen zet.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hmm, ok ik durfte van nature gewoon niet verder te gaan. Is ook niet nodig. Met volume 12 kwam een van mijn buurmannen sniekie uit de brievenbus kijken... :? Hopeloos geval.

Zij deur moest het zijn, ja. :>

Hoegere bitrate dan 320 kbps? Haha, die speelt de Pioneer als het goed is niet af. Er staat in de handleiding:

De radio speelt MP3's en WMA's af van 8 tot 320 kb/s. Er wordt aangeraden alleen muziek af te spelen vanaf 128 kbit/s.
Toewan schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:55:
[...]

Denk dat je lang plezier zal hebben van je boxen als ik dit zo lees. Als 45 al veel vervorming geeft, hoe zou volumeniveau 62 dan klinken denk je? Maar misschien haal je het einde van het nummer als je geluk hebt, met wat mazzel rij je dan nog langs wat tjikkies die je boemlauwe 50cents uit je speakers hoort knallen!! om vervolgens weer naar de Kijkshop te rijden..

[...]
En wat zei die deur?
Hmm, ik denk dat ik weet hoe het komt..

De Radio heeft een Mosfet versterker van 4X 50 Watt. Nominaal.
De boxen kunnen echter nominaal maar 35 watt. Ik keek wel even naar 50-Watt speakers, maar die kotsen een beetje te duur. :O

Effen berekenen welke volume ik maximaal kan gebruiken, theoretisch.

32/50*100=70. 70%van62=43.

Dus als ik mijn volumeknop op 43 zet, is mijn geluid het hardst. Ik kan hem wel harder doen, maar liever niet. >:)

offtopic:
Ik kwam wel aardig in de buurt, 45 vergeleken met 43

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

die versterker levert geen 50 watt, en als je 35watt op die speakers zet gaan ze in rook op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Oow, dan heb ik het over Muziekvermogen. ;)

Ik snap nog niet zoooveel over watt, decibel, volt, amperes and shlt, daarom ga ik een andere profiel volgen volgend jaar; Natuur en Techniek. :9

Gulfstream G650

Pagina: 1 2 Laatste