Hallo,
Ik heb een blauwe Citroen Evasion, 2.0i Benzine 146 PK.

Zo eentje dus, maar donkerblau, en geen mistlampen.
Nu ben ik wel technisch, maar weet ik neit heel veel over Auto's.
Mijn auto heeft nromale 15" velgen, uit de fabriek met wieldoppen.
195/65 R15 91T Zitten er nu onder, maar ik wil ze vervangen door de volgende velgen: Mak R-Action, 16" 7,5 205/55 R16 91H.
Kan dat gewoon? In mijn autoboekhandleiding zie ik bij bandinfo alleen maar 14 en 15", geen 16" . Er is wel plek zie ik in de wielkast.
Het volgende wat ik wil doen is een neiwue autoradio en boxen erinstoppen.
Het gaat om de Pioneer DEH4800MP. Het is een hele goede, en verkrijgbaar voor 133 Euro bij Pixmania.nl

Nu wil ik er ook boxen inzetten. Mijn huidige standaardboxen zijn 165 MM groot, en die wil ik vervangen door: Pioneer TS-G1009
Die zijn maar 11 cm groot als het goed is. Ik kan de boxen toch wel laten 'hangen' aan 1 schroef? Dat wil ik graag weten.
Wie heeft hier nog meer info?
PS: Ik kon nergens op internet vinden wat MOSFET betekend.
Ik heb een blauwe Citroen Evasion, 2.0i Benzine 146 PK.

Zo eentje dus, maar donkerblau, en geen mistlampen.
Nu ben ik wel technisch, maar weet ik neit heel veel over Auto's.
Mijn auto heeft nromale 15" velgen, uit de fabriek met wieldoppen.
195/65 R15 91T Zitten er nu onder, maar ik wil ze vervangen door de volgende velgen: Mak R-Action, 16" 7,5 205/55 R16 91H.
Kan dat gewoon? In mijn autoboekhandleiding zie ik bij bandinfo alleen maar 14 en 15", geen 16" . Er is wel plek zie ik in de wielkast.
Het volgende wat ik wil doen is een neiwue autoradio en boxen erinstoppen.
Het gaat om de Pioneer DEH4800MP. Het is een hele goede, en verkrijgbaar voor 133 Euro bij Pixmania.nl

Nu wil ik er ook boxen inzetten. Mijn huidige standaardboxen zijn 165 MM groot, en die wil ik vervangen door: Pioneer TS-G1009
Die zijn maar 11 cm groot als het goed is. Ik kan de boxen toch wel laten 'hangen' aan 1 schroef? Dat wil ik graag weten.
Wie heeft hier nog meer info?
PS: Ik kon nergens op internet vinden wat MOSFET betekend.
Gulfstream G650