@
Smooth
Volgens mij moet je dan pointUI helemaal afsluiten
Thx SinergyX:)
Daytona schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:53:
Hoi HTC Wizard gebruikers,
<knip>
Nou vraag ik me af in hoeverre een HTC Wizard/Prophet een geschikte kandidaat is, en hoe degelijk ze zijn? Zijn ze na een jaar of twee al aardig 'gaar' of kan ik er vanuit gaan dat ze nog probleemloos functioneren?
Mijn ervaring is dat ie na 2 jaar intensief gebruik behoorlijk gaar is. Hoewel ik netjes met mijn spullen omga, vooral met electronica, valt de mijne echt uit elkaar van ellende.
* Batterij klepje hangt los (bevestigingspuntjes afgebroken)
* Stylus valt eruit (bekend probleem, begon bij mij al na 4 maanden)
* White screen of death (een flatcable tussen moederbord en scherm die gaar is (door het open/dicht schuiven, in principe onvervangbaar)
* algeheel ziet de casing er geragd uit, hoewel ik er wel netjes mee omga.
Ik wil zo'n €150,- euro besteden inclusief een GPS ontvanger, is dat een reeël bedrag voor een nette 2e hands Wizard/Prophet?
Als je voor 100-150E een Vario hebt van "een oud omatje" dan is dat een beste deal. Losse GPS muis kost paar tientjes (eentje met Sirfstar3 chip). Vergeet niet dat de batterij snel leeggaat met bluetooth aan, dus wil je navigeren in de auto, zorg dan voor een el-cheapo auto-->usb opladertje.
Let wel op de bovenstaande slijtage punten van een Vario.
[
Voor 7% gewijzigd door
Bebob_NL op 16-01-2008 19:22
]
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.