Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:44
SinergyX schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:26:
Kan iemand dit testen? (nav mijn sms 160/70 probleem).

Bij maken van nieuwe SMS krijg je 0/160 tekens. Type wat tekst, dan een •+Z (die ` teken), mijn SMS springt dan terug naar maximaal 70 tekens. Haal je teken weg, weer 160. Heb het bericht volgetypt (2 SMS 70/70 en 15/70) en gestuurd naar mijn andere mobiel, krijg gewoon 2 berichten :/ Gebruik ik dezelfde tekst maar met een ' ipv ` blijft het 1 bericht.
Is hier ook zo....

Heeft te maken met unicode tekens gebruik binnen je SMS. Waarschijnlijk is de ` unicode en ' niet.

Zie ook http://www.smsmac.com/help/discover/about-sms/unicode/ en http://www.smswarehouse.com/html/web-sms-unicode.html .

[ Voor 7% gewijzigd door DeOS op 01-11-2007 16:52 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tKan geen contact maken met provider/netwerk,Op het moment dat je probeert over te gaan op handmatig netwerk kiezen staat er netwerk error try viewing settings or disconnect data connection.(er staat niets aan?)Iemand enig idee?

Harde reset gegeven maar dat geeft ook geen oplossing.
Ik had al gehoord dat het aan de Rom kan liggen en wil nu wel terug naar de oude(als dat nog mogelijk is?)
2 Andere sims geprobeert werken ook niet,ik zie bij mijn extended rom ook niets van providers staan en heb het gevoel dat dit mist(blijft de vraag hoe krijg je het terug)
Alvast bedankt

Opgelost tja met een simlock proberen telfort en een sim van tmobile die stuk is dan werkt het niet 8)7 gewoon een nieuw Tmobile kaartje erin en alles werkt weer :*)

Cpu Omap850
Speed 195mhz
64Mb

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:40 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

Weet er iemand voor de mda vario van t-mobile een flash programma waarmee ik op internet filmpjes kan bekijken.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Even vraagje:
Op moment gebruik ik thuis vaak de wifi verbinding met mijn vario en begin steeds leuker te vinden.

Haal soms ook via gprs mijn email en weersverwachting binnen maar dat kost dan geld. Wat nu afvroeg met vodafone kan je nu blox activeren voor internet maar wat tegen kwam is als je buiten de vodafone site komt je dan extra betaald. Ik snapte het verhaal niet helemaal.

Weet iemand als ik die blox activeer of ik dan gewoon alle pagina's binnen kan halen?

EDIT: Tevens de vraag: als goed begrijp kan je die blox ook elke moment weer uit zetten dus bijv 1 maand op proef deze blox activeren?

[ Voor 12% gewijzigd door Vassie18 op 05-11-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb Vodafone internet Blox. En tot zover ik weet kun je gewoon alles via GPRS bezoeken hoor. Het staat idd wat idioot omschreven op de site.

Verder kun je die blox inderdaad ieder moment uitzetten.

Tip: ik gebruik een GPRS monitor (spb GRPS Monitor) om een beetje het dataverkeer in de gaten te houden. Bij Vodafone is die limiet 50 Mb. Dat is opzich zat, maar toch.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Rhapsody schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:47:
Ik heb Vodafone internet Blox. En tot zover ik weet kun je gewoon alles via GPRS bezoeken hoor. Het staat idd wat idioot omschreven op de site.

Verder kun je die blox inderdaad ieder moment uitzetten.

Tip: ik gebruik een GPRS monitor (spb GRPS Monitor) om een beetje het dataverkeer in de gaten te houden. Bij Vodafone is die limiet 50 Mb. Dat is opzich zat, maar toch.
Dat is fijn om te weten. Scheelt me een bezoek aan de vodafone winkel
Ga hem dan vanaaf activeren. Heb nu toch simonly van 35,- voor 10,95 en die 10,- per maand erbij kan ik wel missen. Zal dan ook goed men buiten je abo tegoed in de gaten houden of alles goed loopt :)
Zal is kijken naar gprs monitor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vassie18 op 05-11-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

wat wel jammer is, is dat die My Vodafone website gewoon bagger is. :(

Je verbruik m.b.t. internet kun je daar niet op vinden. En de data die je wel kunt vinden is antiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Rhapsody schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:47:
Wel even opletten, SPB GPRS Monitor werkt niet als je via je laptop met bluetooth geconnect zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Maar GPRS monitord dan toch alleen je data activiteit zoals email,msn en IE. Telefonie en sms word dan toch niet gemeten?

ik zal sowieso geen verbinding maken met men laptop omdat die toch niet buiten mij wifi verbinding komt te staan. Tevens wel een vraag daar over. Ik zo met de blox bundel ook mijn laptop kunnen koppelen en dan internetten? Is dan alleen niet erg snel denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Vassie18 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:06:
Maar GPRS monitord dan toch alleen je data activiteit zoals email,msn en IE. Telefonie en sms word dan toch niet gemeten?
Dat ding heet niet voor niks "GPRS monitor". Telefonie en SMS is geen GPRS verkeer.
Tevens wel een vraag daar over. Ik zo met de blox bundel ook mijn laptop kunnen koppelen en dan internetten? Is dan alleen niet erg snel denk ik?
Dat is precies wat ik bedoel, dat verkeer wordt niet meegenomen. Overigens neem ik aan dat dit ook gewoon met Vodafoon kan (heb zelf t-mobile), gewoon een je telefoon als modem toevoegen en het nummer *99# bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hebmijn phone geunlocked (via ShellTool). Nu blijft ie in het bootscherm (wit met Tmobile logo en IPL SPL enz onder elkaar) hangen.
Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Vraag me nog wat dingen af..
Heb gprs monitor erbij staan is best handig maar hoe hebben jullie je profiel ingesteld qua kosten?
Tevens laten jullie de verbinding altijd aanstaan of zet je hem ook wel is uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Vassie18 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:58:
Vraag me nog wat dingen af..
Heb gprs monitor erbij staan is best handig maar hoe hebben jullie je profiel ingesteld qua kosten?
Tevens laten jullie de verbinding altijd aanstaan of zet je hem ook wel is uit ?
Ik heb GPRS standaard uit.

Verder heb ik ingesteld op een datalimiet van 50mb en een totaal bedrag van 9,50. (per maand)
Verder niets. De TodayScreen Plugin laat mij ook enkel het verbruik per maand zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:26:
Ik hebmijn phone geunlocked (via ShellTool). Nu blijft ie in het bootscherm (wit met Tmobile logo en IPL SPL enz onder elkaar) hangen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ondersteuning zoeken op de site(s) waar je de ShellTool ook vandaan hebt. GoT is niet de plek om ondersteuning te vragen voor het unlocken of problemen die n.a.v. het (verkeerd) unlocken ontstaan.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Zo het werkt nu allemaal lekker. Zag alleen bij kennis dat hij op zo'n SE een RSS reader heeft. Iemand enig idee of die er ook is voor de vario.

Ps. Kan natuurlijk ook google gebruiken als thuis ben maar dat is pas vanavond.

EDIT: Heb er 1 gevonden iets van Interceptor maar die werkt niet echt degelijk en ook niet snel

[ Voor 18% gewijzigd door Vassie18 op 06-11-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterke-Jerke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 12:20
Kan ik Nederlandse spellingscontrole toevoegen aan mijn Engelse HTC Wizard?

De link op de start pagina werkt niet meer!

S.J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog even een handleiding gemaakt om je MDA-VARIO / Qtek 9100 als GPRS modem te gebruiken voor b.v. je laptop of pc. Heb tevens de drivers geupload en erop gezet. Alles is te vinden op : http://www.hostingextreme.nl/usbmodem

Handleiding MDA-VARIO/Qtek 9100 als GPRS internet modem te gebruiken voor b.v. je laptop of pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterke-Jerke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 12:20
Heeft iemand al met succes voip aan de praat? En dan met name de combinatie Voicheap/buster en Budgetphone?

S.J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:We 'gedogen' al veel, met betrekking tot ROM's, maar vragen over WM6 willen we hier toch echt niet zien. WM6 voor de Wizard is per definitie niet legaal.

Vragen en uitleg geven over WM6 is hier dus niet toegestaan!

Wat de topicwaarschuwing niet genoeg?

Check je mail vanavond maar.
Kon post niet meer vinden, daarom heb je geen mail ontvangen. En het is er nu te laat voor. Maar, laat het niet nog een keer gebeuren.

[ Voor 100% gewijzigd door Ginz op 20-11-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het GoT-beleid omtrent WM6 is jammer maar begrijpelijk. Begrijpelijk vanwege juridische consequenties, jammer omdat WM5 nu wel zo ongeveer uitgespeeld raakt, althans voor de gevorderde gebruiker. Het is prima mogelijk om je Wizard volledig op te waarderen naar een pda die zich qua software en interface kan meten met de Touch en aanverwanten. Natuurlijk is er het andere forum om dit soort zaken te bespreken dus ik zal er niet verder op ingaan.

Wizard-eigenaren voelden zich natuurlijk ook wel een beetje gepasseerd toen HTC besloot voor de Wizard geen WM6-upgrade aan te bieden. Dan is het ook niet meer dan logisch dat via onofficiële kanalen in dit gat wordt gesprongen. Mensen willen nu eenmaal graag de nieuwste software gebruiken en i.t.t. een pc is het voor een pda niet mogelijk om een los OS aan te schaffen. Dan maar roms van derden downloaden.

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Heb een Wizard met een probleem. Hij maakt alle geluiden die ik wil afspelen, maar ik krijg geen geluid als iemand mij belt. Heb andere beltonen ingesteld, het volume staat goed en ook de instelling staat op vibreren en toon, maar ondanks dat gaat de telefoon alleen maar trillen. Zelfs na een firmware update blijft hij het probleem geven.

Iemand een oplossing.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

• Vassie18
Maniac schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:32:
Heb een Wizard met een probleem. Hij maakt alle geluiden die ik wil afspelen, maar ik krijg geen geluid als iemand mij belt. Heb andere beltonen ingesteld, het volume staat goed en ook de instelling staat op vibreren en toon, maar ondanks dat gaat de telefoon alleen maar trillen. Zelfs na een firmware update blijft hij het probleem geven.

Iemand een oplossing.
Staat die niet ingestals als eerst trillen en dan bellen. Want dan gaat die namelijk eerst een aantal keer trillen voordat de beltoon begint.

Hij moet wel staan op trillen + geluid tegelijk

• davhor

davhor

www.fon.com

Vassie18 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:58:
[...]

Staat die niet ingestals als eerst trillen en dan bellen. Want dan gaat die namelijk eerst een aantal keer trillen voordat de beltoon begint.

Hij moet wel staan op trillen + geluid tegelijk
Gechecked...hij staat op trillen en geluid tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn toetsenboord is kapot de rechterkant doet het niet meer.
de garantie zegt dat het waterschade is dus ik moet veel betalen om het te laten maken.
misschien iemand een andere oplossing. toetsenboord uitelkaar schroeven en dan een beetje pielen met die dingen? oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Maniac schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:08:
[...]
Gechecked...hij staat op trillen en geluid tegelijk.
Niemand die een idee heeft hoe ik dit kan oplossen. Ik heb dus wel geluiden op mijn Wizard, maar zodra iemand mij belt, gaat hij alleen maar trillen. De instelling staat wel op trillen en geluid tegelijk en als ik de beltoon selecteer, kan ik deze ook testen. Dan hoor ik wel geluid. Zelfs na een update van de ROM, blijft het probleem. Hij heeft het toen wel weer heel even gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote uit de tips:
• De volgende tip is alleen relevant voor Orange SPV M3000 gebruikers die ook een Orange World abonnement hebben.

Stel de in op "5080" in je Orange World settings. Je zult nu gebruik kunnen maken van onbeperkt internet zonder extra kosten. Let wel op, dit geldt alleen voor gebruik in combinatie met Internet Explorer en niet voor andere applicaties die gebruik maken van GPRS (de internet verbinding).

Ik vraag me af, nu orange en tmobile smaen gaan, kan dit dan nu misschien ook via een MDA Vario met tmobile abbonennement zonder inet gedaan worden? en zo ja waar stel ik die HTTP GPRS Proxy Port dan in?
Alvast bedankt,

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Topicwaarschuwing niet gelezen?

Naja, lees je mail dan maar.

[ Voor 99% gewijzigd door Ginz op 20-11-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john5951
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 10:50
Sinds ik een nieuwe wm5 geinstalleerd heb, heb ik ook problemen met activesync. Het is een orginele shipped rom van tmobile die ik op dit moment op mijn mda heb staan. Ik werk op mijn pc met outlook 2007.

Tot nu toe nooit problemen gehad, en nu krijg ik ook geen foutmelding. Enkele contacten en afspraken worden niet gesynced. Het lijkt totaal willekeurig welke wel en niet worden gesynced. Het opnieuw aanmaken van contacten op de mda zorgt ervoor dat ze wel weer gesynced worden met outlook, maar dit is een teringwerk. Ook nieuwe afspraken die ik in mijn agenda in outlook zet worden niet altijd meer overgezet. Het lijkt of de synchronizatie van enkele items alleen mda naar outlook is, en niet omgekeerd.

Heeft iemand een permanente oplossing hiervoor, die niet inhoud dat ik alles op mijn mda opnieuw moet invoeren, en de outlook agenda niet meer kan gebruiken?

btw, ik heb wm5 al eens opnieuw geinstalleerd, en activesync verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas buiten veel frustraties zonder enig resultaat

[ Voor 8% gewijzigd door john5951 op 19-11-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:58
Ik weet niet of het toegestaan is om hier te vragen, aangezien ik geen uitleg vraag over WM6, dus ik probeer het maar:

heeft er iemand ervaring met HTC wizard en de parrot CK3100 of 3200? Gaat het syncen van contacten goed, gaat het goed met TomTOm (geluid over de speakers) en worden foto's mee gesynced?

alvast bedankt voor het antwoord!

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bint schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:27:
heeft er iemand ervaring met HTC wizard en de parrot CK3100 of 3200? Gaat het syncen van contacten goed, gaat het goed met TomTOm (geluid over de speakers) en worden foto's mee gesynced?
De Wizzard en de Parrot 3100 gaan zeer goed samen. Syncen van contacten lukt goed, zij het dat alle telefoonnummers apart in het display van de Parrot komen. Dus als je een contact hebt met drie nummers (thuis, werk, mobiel) komt die naam drie keer in je lijst. (geen ervaring met TomTom en de 3200).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Bint schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:27:
Ik weet niet of het toegestaan is om hier te vragen, aangezien ik geen uitleg vraag over WM6, dus ik probeer het maar:

alvast bedankt voor het antwoord!
Ik gebruik de HTC-Wizard, TomTom Nav. 6 en de Parrot CK3100.
1) Syncen gaat goed.
2) TomTom geluid gaat helaas niet over de speakers. (voordeel is weer dat je het nieuws / file-informatie kan blijven luisteren zonder dat de [soms bijna overbodige] TomTom-meldingen zoals "verderop rechts afslaan" je radio onderbreken)
Als iemand dit wel werkend krijg, hoor ik het graag! :*)
3) Waar moeten foto's naar toe gesynced worden? De CK3100 ondersteund i.i.g. geen foto's, dus daar kunnen ze niet naar toe ook...

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het hier nog niet tegengekomen maar zijn er meer mensen die last hebben van een "zoemend" scherm wanneer deze aanstaat?
Wanneer het het scherm in screensaver mode staat is er niets aan de hand, maar wanneer deze aanstaat en dus ook bij bellen hoor je een zoemend geluid. Dit had ik eerst niet en ik vroeg me af wat de oorzaak is en of dit (makkelijk) op te lossen is. Anders zal ik morgen nog naar TM shop moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:22:
Ik ben het hier nog niet tegengekomen maar zijn er meer mensen die last hebben van een "zoemend" scherm wanneer deze aanstaat?
Wanneer het het scherm in screensaver mode staat is er niets aan de hand, maar wanneer deze aanstaat en dus ook bij bellen hoor je een zoemend geluid. Dit had ik eerst niet en ik vroeg me af wat de oorzaak is en of dit (makkelijk) op te lossen is. Anders zal ik morgen nog naar TM shop moeten.
Dat is echt wel 1000x langsgekomen. Heeft te maken met resonerende spoelen e.d. Niet eenvoudig zelf op te lossen, alleen door een nieuwe telefoon (of scherm) aan te vragen...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Maniac schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:43:
[...]

Niemand die een idee heeft hoe ik dit kan oplossen. Ik heb dus wel geluiden op mijn Wizard, maar zodra iemand mij belt, gaat hij alleen maar trillen. De instelling staat wel op trillen en geluid tegelijk en als ik de beltoon selecteer, kan ik deze ook testen. Dan hoor ik wel geluid. Zelfs na een update van de ROM, blijft het probleem. Hij heeft het toen wel weer heel even gedaan.
Ik heb hem na lang zoeken eindelijk gevonden en ben erg gelukkig. Eindelijk weer een ringtone!!! :)

Als andere mensen ermee zitten, hierbij de oplossing:
Bewerk je registry en ga naar de volgende map:
HCKU/ControlPanel/SoundCategories/Ring

Hierin staat een key: InitVol. Op de één of andere manier staat deze op 0. Ik heb hem nu zelf naar 1 gezet en toen deed mijn ringtone het weer. Je hoeft geen soft-reset uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik had de vraag: als ik een bleutooth headset koop, gaat het geluid van de tomtom dan ook via de headset?
alvast ebdankt

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 31-07 16:31
Ik heb een probleem met m'n adapt AD-300 GPS ontvanger. Ik moet hem namelijk elke keer opnieuw toevoegen bij m'n bluetooth manager (incl. de 0000 invullen). Het maakt ook niet uit welk gps programma ik gebruik. Ik heb wel een partnerverband ingesteld maar dit helpt dus niet, hij wordt pas herkend als ik hem weer opnieuw toevoeg. Ik heb het geprobeerd bij een andere MDA vario en daar was hetzelfde probleem.
Ik heb ook wel eens een originele tomtom gps van een vriend gebruikt en die werd meteen herkend.

Is dit normaal of is het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-02 09:36
Hoi allemaal,

Ik gebruik de 9100 nu alweer twee jaar met veel plezier maar nu heb ik een vervelend probleem.

Een excel-file die op de telefoon stond in 'My Documents' - 'Business' is spoorloos verdwenen.
Ook op de pc in de map Mijn Documenten .... is hij verdwenen.

Ik ben al aan de gang geweest om via file recovery (GetDataBack enzo) de file terug te krijgen of te vinden maar dat was te vergeefs.

Is er een proggie om een soort file recovery op de 9100 te doen?

Ik heb ook nooit een backup gedaan, alleen van de miniSD Card maar ja, daar stond die file niet op.

Hellup

alvast bedankt,

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppy
David123 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:27:
Ik had de vraag: als ik een bleutooth headset koop, gaat het geluid van de tomtom dan ook via de headset?
alvast ebdankt
Nee, het geluid van TomTom of je MP3 tjes gaan niet via de bluetooth headphone, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppy
Martino-s schreef op woensdag 21 november 2007 @ 00:35:
[...]

Ik gebruik de HTC-Wizard, TomTom Nav. 6 en de Parrot CK3100.
1) Syncen gaat goed.
2) TomTom geluid gaat helaas niet over de speakers. (voordeel is weer dat je het nieuws / file-informatie kan blijven luisteren zonder dat de [soms bijna overbodige] TomTom-meldingen zoals "verderop rechts afslaan" je radio onderbreken)
Als iemand dit wel werkend krijg, hoor ik het graag! :*)
3) Waar moeten foto's naar toe gesynced worden? De CK3100 ondersteund i.i.g. geen foto's, dus daar kunnen ze niet naar toe ook...
Als je het hebt over de Parrot 3200 kunnen daar inderdaad foto's van bellers op verschijnen maar die worden niet meegesynced met de adressen vanuit de telefoon. Je moet ze er handmatig inzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
-DG- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:07:
Ik heb een probleem met m'n adapt AD-300 GPS ontvanger. Ik moet hem namelijk elke keer opnieuw toevoegen bij m'n bluetooth manager (incl. de 0000 invullen). Het maakt ook niet uit welk gps programma ik gebruik. Ik heb wel een partnerverband ingesteld maar dit helpt dus niet, hij wordt pas herkend als ik hem weer opnieuw toevoeg. Ik heb het geprobeerd bij een andere MDA vario en daar was hetzelfde probleem.
Ik heb ook wel eens een originele tomtom gps van een vriend gebruikt en die werd meteen herkend.

Is dit normaal of is het op te lossen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo..
Ik heb een probleem met me HTC Wizard
Ik kan niet meer smsen als ik een sms wil verzenden dan staat er alleen account opties
en daarin staat weer alleen E-Mailaccount
Dus kan iemand mij helpen dit te fixen want ik krijg vaak belangrijke smsjes en kan ze nu niet ontvangen of versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Ik heb ondertussen 1600 smsjes in mijn phone staan. Ik kan zelfs na stevig googlen nog geen tool vinden waarmee ik de smsjes in leesbaar formaat kan extracten.

Kent iemand hier een tool voor ???

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:28
xychix schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:45:
Ik heb ondertussen 1600 smsjes in mijn phone staan. Ik kan zelfs na stevig googlen nog geen tool vinden waarmee ik de smsjes in leesbaar formaat kan extracten.

Kent iemand hier een tool voor ???
et voila:
http://www.freewareppc.com/communication/smsimport.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:40:
Hallo..
Ik heb een probleem met me HTC Wizard
Ik kan niet meer smsen als ik een sms wil verzenden dan staat er alleen account opties
en daarin staat weer alleen E-Mailaccount
Dus kan iemand mij helpen dit te fixen want ik krijg vaak belangrijke smsjes en kan ze nu niet ontvangen of versturen
Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

http://www.jeyo.com/extender.asp

Is er een manier of tool om mp3s als alarm geluid af te spelen? ik vind het donders irritant dat ik die geluidjes moet omzetten naar *.wav terwijl ik wel gewoon mp3s als beltoon kan gebruiken.

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 09:07
Argh ik doe net me minisd kaart eruit en wou hem daarna er weer in doen maar hij blijft niet meer erin stekken ;( , hij floept er dus elke keer weer uit :'(
Zit nu op mijn werk dus kan het niet testen met een ander minisd kaartje.

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:28
koekoek2003nl schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:29:
[...]

http://www.jeyo.com/extender.asp

Is er een manier of tool om mp3s als alarm geluid af te spelen? ik vind het donders irritant dat ik die geluidjes moet omzetten naar *.wav terwijl ik wel gewoon mp3s als beltoon kan gebruiken.
Ik gebruik hier EnAlarmPPC voor: http://enalarmppc.en.softonic.com/pocket (en het werd goed want ik wordt elke ochtend op tijd wakker :) )

Er zitten echt vele opties op, bijvoorbeeld dat je voor een hele week kan instellen op welke dagen het alarm af moet gaan.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43
Nog steeds vol tevreden gebruiker hier, gebruik dan wel die gewone pocket (IE) browser voor internet, zijn er nu ook browsers die het totale scherm zeg maar 'scalen'? Een simpel forum ben ik al 5 minuten bezig met scrollen heen en weer om uberhaubt in te loggen :P Dat hij bv een 800x600 pagina scaled (al dan niet bijna onleesbaar) naar je eigen lage reso scherm?

Verder lijkt GoT niet goed zichtbaar, de menu's bovenin worden allemaal ver onder elkaar gezet, maar dat zal wel limitatie/instelling zijn?

Voor alarm gebruik ik SPD Time, ondersteund enorm veel en heeft ook stopwatch, countdown etc en leuk klokje op je desktop. Verder tot (dacht ik) 50 verschillende alarmen in te stellen en een wereldklok.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 13-12-2007 14:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

MS heeft daar zelf een tooltje voor, alleen die is nog niet vrijgegeven :(
http://labs.live.com/deepfish/

Ik weet niet hoe het zit met Opera Mobile e.d.

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 09:07
kadooosh schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:58:
Argh ik doe net me minisd kaart eruit en wou hem daarna er weer in doen maar hij blijft niet meer erin stekken ;( , hij floept er dus elke keer weer uit :'(
Zit nu op mijn werk dus kan het niet testen met een ander minisd kaartje.
:'( hijs dus gewoon echt stuk, met een ander kaartje lukt het ook niet en zelfs met een papiertje er tussen herkent ie hem niet :'( :'(
kan me bon ook niet vinden :(

als iemand nog ideeën heeft GRAAG ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
kadooosh schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:19:
[...]

:'( hijs dus gewoon echt stuk, met een ander kaartje lukt het ook niet en zelfs met een papiertje er tussen herkent ie hem niet :'( :'(
kan me bon ook niet vinden :(

als iemand nog ideeën heeft GRAAG ;(
Welke heb je en waar heb je hem gekocht? Als je hem bv bij een belcompany heb gekocht dan kan je de bon laten opvragen (kost € 7.50) maar dan heb je iig een bon.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:55

QuasaR

One ring to rule them all

Bij het toewijzen van de com-poort in de bleutooth instellingen Beveiligde verbinding (Secure connection) niet aanvinken. Dit zorgt er namelijk voor de hij elke keer naar de pin-code vraagt.

[ Voor 3% gewijzigd door QuasaR op 14-12-2007 11:20 ]

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rhapsody schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:44:
MS heeft daar zelf een tooltje voor, alleen die is nog niet vrijgegeven :(
http://labs.live.com/deepfish/

Ik weet niet hoe het zit met Opera Mobile e.d.
Wow, dat ziet er inderdaad heeeel erg interessant uit. Probleem is dat ik niet echt weet waarnaar te zoeken, de Opera website laat wel een 'full screen' website zien op een mobiele telefoon. Die maar eens proberen :)

Zo dus (even simpel voorbeeld):
Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/scipio/files/99images.jpg

Op mijn huidige IE(pocket)browser staat alles onder elkaar. De titels bv in google bovenin het scherm staan bij mij bv helemaal onderaan.

Maargoed, ik ga met opera aan de slag :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
heeft iemand een programmatje ofzo om te kijken wat er kapot is aan me toetsenboord.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
QuasaR schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:20:
[...]

Bij het toewijzen van de com-poort in de bleutooth instellingen Beveiligde verbinding (Secure connection) niet aanvinken. Dit zorgt er namelijk voor de hij elke keer naar de pin-code vraagt.
Thanx!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 16-09 19:15
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijd lang wat problemen met mijn qtek 9100. Daarom heb ik een tijdje terug een uitstapje gemaakt naar WM6 maar ook hier heb ik nog last van problemen (ik ga uiteraard niet verder op wm6 in).
Ik heb nu bijna dagelijks dat als ik naar mobiele nummers wil bellen ik te horen krijg : dit nummer is niet in gebruik (terwijl dat wel het geval is).

De problemen zijn vooral random vastlopers en neit bereikbaar zijn.
Zo had ik onder WM5 soms dat mn vriendin mij wilde bellen, deze gewoon netjes over ging, maar mijn qtek niet over ging ? Ik meen een keer ergens gelezen te hebben dat dit een WM5 issue was ?
Weet iemand of dit opgelost is ?

Kort gezegd komt mijn vraag dus hier op neer: zijn er mensen die op de meest recente qtek rom
(WI_DT_NLD_2180706_106_020710_Ship.exe) 2.18.7.6 met radio rom 02.07.10 probleemloos werken zonder bereikbaarheids problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bebob_NL schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:30:
[...]

Dat is echt wel 1000x langsgekomen. Heeft te maken met resonerende spoelen e.d. Niet eenvoudig zelf op te lossen, alleen door een nieuwe telefoon (of scherm) aan te vragen...
Hmmm tja ik heb dus mijn toestel naar de shop gebracht. Daar hebben ze keurig het display vervangen (dat staat op de bon). Toestel werkte weer perfect voor ong. een week. Maar nu heb ik dus weer hetzelfde probleem! Dus ik ga deze maar weer opsturen.
Ik heb er nu ook weer een ander nieuw probleem bij en dat is is dat het scherm soms begint te trillen en vervolgens 'bevriest' met zwart/witte strepen. Enige mogelijkheid is dan het toestel te resetten. Heeft dit probleem eventueel ook met de 'resonerende spoelen' te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Zo, nu mijn fijne Vario 3 gestolen is :'( , kom ik maar weer gezellig terug in het Vario 1 draadje ;).
Ik vroeg me af of er inmiddels al een werkende oplossing is gevonden voor het scherm crash probleem? (Wit wegtrekken, strepen, enz).
[EDIT]
@achtung:
Okey, het probleem bestaat dus nog steeds. Problemen met zwart/wit strepen wordt veroorzaakt door druk op het scherm. Tijdens de reparatie heeft de monteur kennelijk gefaald.Opsturen is voor zover ik weet de enige echte oplossing. Het probleem is tijdenlijk te ondervangen door de Vario een beetje open te schuiven en een uit-aan cycle te doen (geen reset) met het power knopje. Hierna werkt het scherm weer zoals t hoort, althans, tijdelijk.
@Squall
Probeer eens een andere Radio ROM. Sommige Radio ROMS staan bekend om hun slechte functioneren. Dit uit zich in missed calls, onbereikbaarheid, en het niet kunnen bellen van telefoonnummers. Zelf heb ik radio rom 02.19.11, deze werkt perfect. Er staat me iets bij dat de xx.27.xx serie ook bijvoorbeeld veel problemen opleveren....

[ Voor 69% gewijzigd door Bebob_NL op 17-12-2007 15:12 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 16-09 19:15
Ok ik heb idd 2.19.11 liggen dus dan ga ik die er maar is op zetten, tnx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59
Iemand die nog een goedkoper adres heeft voor de stylus pennetjes? Ik ga namelijk geen 30 euro (incl. verzendskosten) betalen voor drie pennetjes :).

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

ik heb hier net besteld:

https://www.sobrinos.nl/p...677afab5251d839619621a090

geen idee of het wat is, moet ze nog binnen krijgen, maar ze waren goedkoop:)

10.95 voor 3 + 2.50 verz kosten

www.sobrinos.nl

[ Voor 7% gewijzigd door dano_nl op 19-12-2007 22:04 ]

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

zeroxcool schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:45:
Iemand die nog een goedkoper adres heeft voor de stylus pennetjes? Ik ga namelijk geen 30 euro (incl. verzendskosten) betalen voor drie pennetjes :).
Via eBay winkeltjes kan je ze erg goedkoop krijgen, alleen de levertijd is minimaal een week.

Overigens heb ik de afgelopen maanden mijn stylus niet of nauwelijks gebruikt, vinger/nagel werkt veel handiger :)

Verwijderd

De combinatie vinger-smartskey vind ik erg fijn en maakt een pennetje praktisch overbodig. Maar goed ook want pennetjes blijven allang niet meer in m'n Wizard klem zitten. ;)

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

SinergyX schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:28:
[...]

Wow, dat ziet er inderdaad heeeel erg interessant uit. Probleem is dat ik niet echt weet waarnaar te zoeken, de Opera website laat wel een 'full screen' website zien op een mobiele telefoon. Die maar eens proberen :)

Zo dus (even simpel voorbeeld):
[afbeelding]

Op mijn huidige IE(pocket)browser staat alles onder elkaar. De titels bv in google bovenin het scherm staan bij mij bv helemaal onderaan.

Maargoed, ik ga met opera aan de slag :)
in IE kun je de view ook aanpassen.

Ik heb nu een activation id voor Deepfish ontvangen (eindelijk) en dat werkt echt super. Je ziet de hele site en kunt inzoomen om het te lezen. Echt ideaal

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 02:36:
Maar goed ook want pennetjes blijven allang niet meer in m'n Wizard klem zitten. ;)
bij mij blijven ze nog altijd prima zitten, alleen vind ik het maar een irritante stylus omdat je hem steeds uit moet schuiven om nog maar een beetje houvast te hebben. kleine &%# dingen :+

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 02:36:
De combinatie vinger-smartskey vind ik erg fijn en maakt een pennetje praktisch overbodig. Maar goed ook want pennetjes blijven allang niet meer in m'n Wizard klem zitten. ;)
Er is een handleiding om dit te verhelpen met een gummetje :) Ik heb het geprobeerd en dat werkt geweldig!

• SinergyX
Rhapsody schreef op donderdag 20 december 2007 @ 07:30:
[...]
in IE kun je de view ook aanpassen.

Ik heb nu een activation id voor Deepfish ontvangen (eindelijk) en dat werkt echt super. Je ziet de hele site en kunt inzoomen om het te lezen. Echt ideaal
Ik heb nu paar dagen Opera draaien, moet zeggen dat het best goed werkt :) Helaas blijft het uitzoemen maar deels werken, afbeeldingen gaan goed maar tekst wordt bijna onleesbaar (als je dan weer terug inzoomt verspringt de pagina weer, kan je alsnog opzoek). Maar als ik die deepfish features zie (incl die flashfilm), kan ik niet wachten tot die uit is :)

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2007 09:20 ]

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

SinergyX schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:19:
[...]

Ik heb nu paar dagen Opera draaien, moet zeggen dat het best goed werkt :) Helaas blijft het uitzoemen maar deels werken, afbeeldingen gaan goed maar tekst wordt bijna onleesbaar (als je dan weer terug inzoomt verspringt de pagina weer, kan je alsnog opzoek). Maar als ik die deepfish features zie (incl die flashfilm), kan ik niet wachten tot die uit is :)
Als je je aanmeldt krijg je ooit een activation id om het programma te proberen. Het heeft bij mij wel even geduurd...

• SinergyX
hoe wordt je daar eigelijk lid van? :X Kan alleen maar een remind ID link vinden

• zeroxcool
dano_nl schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:03:
ik heb hier net besteld:

https://www.sobrinos.nl/p...677afab5251d839619621a090

geen idee of het wat is, moet ze nog binnen krijgen, maar ze waren goedkoop:)

10.95 voor 3 + 2.50 verz kosten

www.sobrinos.nl
Dank je, heb er vanmiddag ook een bestelling geplaatst :).

• Bebob_NL
Ik heb een paar dagen terug de TNT.1933_Professional_Wizard op mn Wizard gegooid en ik moet zeggen: wat een snelheid! Ongekend voor mn Wizard. Ik heb altijd nieuwste en meest getweakde ROMs op mn vario gehad, maar dit is echt veeeel sneller dan alles wat ik eerder heb gehad. Aanrader voor iedereen! :)

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

SinergyX schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:09:
hoe wordt je daar eigelijk lid van? :X Kan alleen maar een remind ID link vinden
Ik zie dat dat nu niet kan.
Heb me destijds wel eens geregistreerd, maar dat is nu weggehaald blijkbaar.
Wel heb ik laatst gewoon onderstaand form ingevuld en een paar dagen later kregen ik een code.
http://labs.live.com/deepfish/RegistrationDetails.aspx

[ Voor 8% gewijzigd door Rhapsody op 20-12-2007 17:49 ]

• SinergyX
Bebob_NL schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:22:
Ik heb een paar dagen terug de TNT.1933_Professional_Wizard op mn Wizard gegooid en ik moet zeggen: wat een snelheid! Ongekend voor mn Wizard. Ik heb altijd nieuwste en meest getweakde ROMs op mn vario gehad, maar dit is echt veeeel sneller dan alles wat ik eerder heb gehad. Aanrader voor iedereen! :)
Hoe is snelheid nu met openen van bv een volle sms box? Soms is de mijne echt 5-10sec bezig mijn sms box te openen van zo'n 450sms.

• Bebob_NL
SinergyX schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:49:
[...]

Hoe is snelheid nu met openen van bv een volle sms box? Soms is de mijne echt 5-10sec bezig mijn sms box te openen van zo'n 450sms.
5 seconden tops na een softreset (1790 smsen). Na de eerste keer vrijwel instantaan. :*) zowiezo voelt ie snel aan. Scrollen door je contacts gaat snel, Door je programs scrollen gaat snel. Echt prima!

[ Voor 14% gewijzigd door Bebob_NL op 20-12-2007 19:01 ]

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Rhapsody schreef op donderdag 20 december 2007 @ 08:03:
[...]

Er is een handleiding om dit te verhelpen met een gummetje :) Ik heb het geprobeerd en dat werkt geweldig!
of je plakt aan de achterkant van je stylus een beetje plakband nog gemakkelijker en werkt ook geweldig, heb ik zelf ook...

[ Voor 0% gewijzigd door kaasaanfiets op 20-12-2007 19:09 . Reden: l ]

• SinergyX
Bebob_NL schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:00:
[...]

5 seconden tops na een softreset (1790 smsen). Na de eerste keer vrijwel instantaan. :*) zowiezo voelt ie snel aan. Scrollen door je contacts gaat snel, Door je programs scrollen gaat snel. Echt prima!
:/ dat ging lekker.. niet. Alles gekopieerd/backuped, start die update rom voor vista, Updater loopt vast (vista komt met melding dat programma niet meer reageert -> afgesloten).
Nu zit ik met een 3kleuren scherm telefoon :P

Edit, laat maar, Die tnt is voor de WM6 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
SinergyX schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:47:
[...]

:/ dat ging lekker.. niet. Alles gekopieerd/backuped, start die update rom voor vista, Updater loopt vast (vista komt met melding dat programma niet meer reageert -> afgesloten).
Nu zit ik met een 3kleuren scherm telefoon :P

Edit, laat maar, Die tnt is voor de WM6 ;)
Ja je moet misschien wel even t een en ander unlocken en de juiste SPL/IPL versie hebben... En WM6 is zowiezo veel sneller dan WM5...

[ Voor 4% gewijzigd door Bebob_NL op 21-12-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet het juiste topic hiervoor... ik heb zelf de MDA Vario inmiddels 2 jaar en dat betekent een nieuw contract binnenkort. Ik twijfel momenteel over SIM-only of een nieuw toestel, waarbij de MDA Vario 3 micro (die kleinere) me mooi leek. Echter, als ik de specs bekijk dan zie ik vrijwel geen verschil tussen de vario en de vario 3 micro. Kan iemand misschien hier een licht op schijnen? Het enige echte verschil is de toevoeging van radio (ook al moet het via de headset die dan als antennen dient) en de ingebouwde GPS. Is er nog meer wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
Rhapsody schreef op donderdag 20 december 2007 @ 08:03:
[...]

Is deze ergens te vinden? Ik denk namelijk dat dat ook de reden is dat mijn stylusje verdwenen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

zeroxcool schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:55:
[...]

Is deze ergens te vinden? Ik denk namelijk dat dat ook de reden is dat mijn stylusje verdwenen is :).
ik dacht dat ie in de SP stond, maar blijkbaar niet. Hier is ie te vinden: http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Een kleine update over m'n gebroken touchscreen+glas.
Touchscreen+glas en LCD zijn twee losse units die aan elkaar zijn geplakt. Via marktplaats een nieuwe touchscreen+glas op de kop getikt en vandaag geinstalleerd... Met een mesje het oude kapotte touchscreen+glas verwijderd en daarna secuur de nieuwe gemonteerd. Gedetailleerd foto verslag volgt nog. Op het moment ben ik op zoek naar een werkende oplossing voor het corrupte scherm probleem. Het lijkt vooralsnog op een mechanisch contact, of een flatcable die " moe" is (geen goed contact meer maakt)....

Update volgt zodra ik meer weet.
Fijne feestdag nog trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste GoT leden,

Ik zat gisteren de topic te lezen HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10
en uit de reacties kon ik afleiden dat een upgrade van de rom voor mijn Qtek wel eens zeer voordelig zou kunnen zijn. (zonet gezien dat er na topic 10 nog een hele hoop andere topics geopend zijn dus ik loop ferm achter met lezen...)

Ik ben dan op zoek gegaan naar een up to date rom en heb er dan uiteindelijk deze update opgezet
ruu_prodigy_2170706_21707106_20710_qtek_fra_ship
(Ik heb een franse Qtek met azerty keyb vandaar jammer genoeg de franse rom en dat was de meest up to date versie die ik kon vinden... (werk voor een Franstalig bedrijf en de gsm worden in het Frans aangekocht, spijtig maar het is nu zo...)).

Nu die update heeft heel wat goede zaken met zich meegebracht (logisch wat ik had echt nog een oude versie), mijn batterij gaat langer mee, betere verbinding met wlan's etc...

Doch is er een zeer vervelend probleem opgedoken, sinds het updaten van de rom blijk ik elke sms dubbel te sturen.

Ik typ gewoon net als vroeger een smsje, verstuur dit en de ontvangende persoon krijgt 2 smsjes van mij, soms zelfs met een halve minuut verschil. Het duurt ook een hele tijd eer op mijn gsm de boodschap "bericht verstuurd" verschijnt...

Dit is echt een zeer vervelend neveneffect en een echte domper. Daar ik de gsm ook professioneel gebruik is dit echt een probleem, het staat niet echt als je de hele tijd elke sms dubbel stuurt......

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt & prettige feesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:49:

[..]

Doch is er een zeer vervelend probleem opgedoken, sinds het updaten van de rom blijk ik elke sms dubbel te sturen.

Ik typ gewoon net als vroeger een smsje, verstuur dit en de ontvangende persoon krijgt 2 smsjes van mij, soms zelfs met een halve minuut verschil. Het duurt ook een hele tijd eer op mijn gsm de boodschap "bericht verstuurd" verschijnt...

Dit is echt een zeer vervelend neveneffect en een echte domper. Daar ik de gsm ook professioneel gebruik is dit echt een probleem, het staat niet echt als je de hele tijd elke sms dubbel stuurt......

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt & prettige feesten.
Hoe komt het dat mensen mijn SMS berichten vaker dan één maal ontvangen?

* Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma "tmail.exe" als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button (selecteren) -> Feature Options -> Exceptions (tabblad) -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)

* Ook andere applicaties welke programma's geheel afsluiten kunnen verantwoordelijk zijn voor dit probleem. Ook hierbij zou het uitsluiten van het Messaging/Berichten programma dit probleem moeten oplossen.

Bovenstaand staat letterlijk in de startpost van dit topic.

[ Voor 23% gewijzigd door Lizard op 28-12-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik gezien maar bij système heb ik geen spb pocket plus staan

Ik heb inderdaad wel zo een programmatje geïnstalleerd om programma's af te sluiten, dus het heeft daar wat mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
daar lijkt het wel op ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is het programma TranCreative Magic Button.

Wat doe ik hiermee, is dit op te lossen? Doe ik het eraf en installeer ik een andere venstersluiter?
Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
@Cron1

Dat jij een franse telefoon hebt wil nog niet zeggen dat je er geen andere ROMs op kan flashen. Je zou gewoon een recente WWE ROm (eventueel WM6) erop kunnen zetten en dan een franstalige keyboard table laden via een register wijziging. Op die manier heb je een recente snelle ROM, en kan je toch optimaal gebruik maken van je toetsenbord met franse indeling.
Over je SMS probleem. Probeer eens alle taakbeheer tooling te verwijderen en kijk of t probleem dan is opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:05:
Het is het programma TranCreative Magic Button.

Wat doe ik hiermee, is dit op te lossen? Doe ik het eraf en installeer ik een andere venstersluiter?
Suggesties?
Open je SMS berichten, houd dan boven in je taakbalk je pen even vast op het envelopje....

Je krijgt dan een aantal optie's... Vink ' Keep Alive' aan, en ' Don't show when Inactive' ....

Ik had hetzelfde probleem, en dit was de oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Dit heb ik net ergens anders gelezen:

Use your Windows Mobile phone like a wireless router

En de link naar de homepage: WMWifiRouter

Klinkt erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo is dit wellicht een domme vraag omdat ik zelf het andwoord geef maargoed.

Ik heb een 2e hands MDA vario T-Mobile gekregen van een vriendin. Hij was van haar ex ooit geweest (die schijnbaar steeds een nieuw toestel had) en ze had 'm een na ongeveer een jaar gevonden in de la. Baterij helemaal leeg uiteraard, maar ze had zelf geen lader. Ik heb zelf een HTC P3300 en zag dat ik die met hetzelfde laadsnoer kon opladen. Dus dat ding een nachtje aan de lader gehangen en verdomd hij doet het gewoon. Er zat geen simkaartje in, maar toen ik mijn eigen Hi simonly kaartje erin deed vroeg hij gewoon om mijn eigen pincode en kan ik er mee bellen. Ik neem aan dat dit betekend dat het toestel simlock vrij is toch? Ik zit er aan te denken om de rom te flashen maar weet niet of ik 'm dan weer per ongeluk zou kunnen locken.
Verder zit er een Engelstalige Windows Mobile op, mijn P3300 heeft gewoon Nederlandse Windows Mobile.....kan ik dat overzetten?
Dit toestel is wat robuster als de P3300 en ik wil 'm eigenlijk gebruiken op m'n werk. Navigeren gaat helaas niet want ik heb geen lose GPS antenne, maar dat doe ik dan wel met m'n P3300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Engelse rom == Geen T-mobile rom.

Staat al een ander erom op dus. De simlock gaat er niet af/op door een andere software rom te installeren.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Goed, kom ik eergisteren thuis en zie dus dat ik mijn batterij klepje kwijt ben :/ Ben nu wat telefoonzaken en electronica zaken afgeweest, maar nergens te koop of te bestellen. Zijn deze uberhaubt wel te krijgen? (vodafone geeft 1 jaar garantie, mijn toestel is dus net 1 jaar 2 maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

SinergyX schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:10:
Goed, kom ik eergisteren thuis en zie dus dat ik mijn batterij klepje kwijt ben :/ Ben nu wat telefoonzaken en electronica zaken afgeweest, maar nergens te koop of te bestellen. Zijn deze uberhaubt wel te krijgen? (vodafone geeft 1 jaar garantie, mijn toestel is dus net 1 jaar 2 maanden)
ik zie hier af en toe wat voorbij komen:

http://search.ebay.com/se...itle=qtek+9100&category0=

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenitzer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb nu een tijdje een HTC wizard, en nu probeer ik de belkosten wat in toom te houden door te bellen met voipbuster. Daarom heb ik SJphone geïnstalleerd. Het nadeel is dat SJphone het geluid over de speaker gooit. Dus iedereen kan mee luisteren. Dit is op te lossen door een headset in te pluggen, maar mooier zou het zijn als het via een bluetooth headset zou kunnen.
Hiervoor heb ik een Bluetrek Tattoo headset aangeschaft, nadat de verkoper me had verzekerd dat al het geluid over deze headset zou gaan. Dit werkt niet.
Ik zie wel 2 services van de headset. De een heet "handsfree" en de andere "hoofdtelefoon". Toch komt al het speaker geluid, dus ook muziek enzo, gewoon niet via de headset.

Mijn vraag is er een manier om het geluid over een bluetooth headset te sturen?
Het zou een stuk relaxer Voipen namelijk. Ligt het aan de headset of kan de wizard het niet.

Tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik heb de close button tool daar verwijderd en het probleem was inderdaad opgelost.

Is er soms een tooltje dat beter werkt?

Een ander probleem dat ik nu gemerkt heb is dat het internetten niet goed werkt, ik open een site of 2 via de internet explorer en daarna gaat het internetten super traag tot niet meer.
Ik soft reset de qtek dan en dan gaat het weer goed de 1ste sites en daarna is het weer hetzelfde.

Ik heb eergisteren de Spb Mobile Shell geïnstalleerd maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, ben over deze laatste bijzonder tevreden trouwens.

@ SynergyX. Bij de pdashop.be kan je een dikkere batterij bestellen voor de Qtek 9100 en daar zit een dikker klepje bij dus klepjes zijn er zeker after market te vinden. Mischien kan je daar eens horen voor een standaard klepje? Ben zeer tevreden over de service daar. Vaak is het promotie voor gratis levering in Belgie en levering na 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ebay had ik inderdaad ook al afgezocht, hoofdzakelijk USA en Azie, met levertijden van een week tot 3 weken :( Maar nu hebben wij een pdashop.nl dacht ik ook, mischien daar eens rond kijken :)

Zekerheidsvraagje, moet je ergens je nummer in het toestel registeren? Mijn verzonden SMS'jes worden namelijk aangegeven met 06-xx32xxxx, terwijl mijn echte nummer 06-xx31xxxx is. (kom ik nu pas achter :P)

Ik heb trouwens SPB ook (winxp look met alarm, klok etc), ik heb ook regelmatig traag internet. Soms blijft hij hangen op zoeken, sluit ik alles 1x af (gprs etc) en daarna werkt alles weer.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 31-12-2007 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb geprobeerd om op mijn vario een nieuwe rom te laden alleen toen liep mijn computer helemaal vast. Nu doet mijn vario niks meer en kan hem ook niet meer opstarten.
Heeft iemand een oplossing om de rom alsnog goed te kunnen laden?

Mvg Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Laatst online: 10-09 14:29

WebHawk

Klaphark

Het is vast al 100x voorbij gekomen (ik meen het zelfs gezien te hebben), maar ik kon het met de t.net search en met google niet vinden: hoe kan ik via usb of bluetooth de gprs-verbinding van mn pda delen naar mn laptop of pc?

Edit: Het staat ook gewoon 3 pagina's terug :')

http://www.hostingextreme.nl/usbmodem/ dus.

[ Voor 17% gewijzigd door WebHawk op 05-01-2008 07:53 ]

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:18

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

de telefoon kan geen UMTS aan of wel?? (dit wegens de upgrade van T-Mobile's upgrade van internet totaal)

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
InjecTioN schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:57:
de telefoon kan geen UMTS aan of wel?? (dit wegens de upgrade van T-Mobile's upgrade van internet totaal)
Nope, geen UMTS
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:32:
Hallo,

Ik heb geprobeerd om op mijn vario een nieuwe rom te laden alleen toen liep mijn computer helemaal vast. Nu doet mijn vario niks meer en kan hem ook niet meer opstarten.
Heeft iemand een oplossing om de rom alsnog goed te kunnen laden?

Mvg Martijn
Als je nog in de bootloader kan komen (het scherm met de RGB lijnen) dan is er geen man overboord. Op xda-developers staat uitgelegd hoe je je telefoon weer tot leven kan wekken.
[edit]
en dan nog iets leuks wat ik tegenkwam: pointUI. iPhone style interface, ziet er wel mooi uit, alleen nog net niet uitgebreid genoeg. Het proberen zeker wel waard!
Afbeeldingslocatie: http://pointui.com/images/Products/Home/Home_01.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Bebob_NL op 09-01-2008 12:05 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Let op:
We 'gedogen' al veel, met betrekking tot ROM's, maar vragen over WM6 willen we hier toch echt niet zien. WM6 voor de Wizard is per definitie niet legaal.

Vragen en uitleg geven over WM6 is hier dus niet toegestaan!