Een raar probleem. Als ik lekker aan het navigeren ben, ik gebruik een bleutooth gps ontvanger, is dat normalitair nooit een probleem. Tot een aantal maanden dan. Na verloop van tijd valt plotseling mijn bleutooth uit (op de vario). Na een softe reset (zijknopje) doet hij het weer. Iemand een idee hoe dat komt. Verder niets geinstalleerd of sinds die tijd veranderd.
Mijn ervaring is dat een white screen of death alleen voorkomt als de Vario ingeklapt is... Heeft te maken met een bepaalde mechanische druk die komt te staan op het LCD scherm.iCy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:09:
[...]
ja is hetzelfde effect. Scrambled is gewoon je scherm bevroren en wordt langzaam aan wit. Druk op standby 2x en je scherm is weer goed.
* Bebob_NL heeft minimaal 20x per dag een WSOD. Nog even wachten op de Kaiser en dan upgraden.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Heb je het al opgelost dan, want volgens mij ligt daar de reden dat je geen SMS'jes de deur uitkrijgt
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
hebben meer mensen problemen met youtube? ik kijk vaak in bed nog wat filmpjes van youtube via wifi, dat gaf nooit problemen. (TCPMP met stream extensies oid.) Maar sinds kort wordt ik van www.youtube.com doorgestuurd naar m.youtube.com en vervolgens kan ik de filmpjes niet meer streamen
Ik heb Mijn vario nu een jaar en ben er erg tevreden over. Hij was helemaal in water gevallen maar naar 3 dagen ketelhok doet hij het gewoon weer. Maar nu kan ik sim-only nemen of de touch. Ik houd liever gewoon mijn Vario maar omdat het powerknopje de laatste dagen ongevoeliger begint te worden ben ik benieuwd of hij het nog een jaar uithoud. Zeker omdat ik heb gehoord dat dit knopje het eerst kapot gaat en dan je Vario gewoon niet meer aan te krijgen is. Iemand advies?
Helaas heeft deze oplossing niet gewerkt en ook niet de oplossing die later word aangedragen in dat topic.
Ik kan wel mijn RGB scherm zien, maar voor de rest valt er geen schip mee te bezeilen dus zal ik het er maar bij laten. Heel erg jammer want mn Vario heeft me heel veel plezier gebracht
T-mobile:Jaap-Jan schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:03:
[...]
Heb je het al opgelost dan, want volgens mij ligt daar de reden dat je geen SMS'jes de deur uitkrijgt.
Het versturen van je SMS is gelukt.
Je SMS is verstuurd.
En krijg nog steeds de error, dus helaas, het werkt nog steeds niet
Vreemd.. Dus weet iemand een sms backup tool, wil me ~600 smsjes niet weg gooien
En de link in de startpost naar die tooltjes, die werkt niet meer.
Ik heb zelf Jeyo Mobile Companion gebruikt. Het backuppen en terugzetten van SMS'jes werkte perfect. Maar ze bieden ook een optie om de Call History te backuppen, maar die krijg ik niet gerestored
.
Het programma is alleen niet gratis.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
PIM backup (freeware)Onno_Devine schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:59:
Dus weet iemand een sms backup tool, wil me ~600 smsjes niet weg gooien, had zelf SMS exporter gevonden, maar die exporteerde ze alleen maar, en kon je ze niet meer importeren.
En de link in de startpost naar die tooltjes, die werkt niet meer.
Is deze site hier al bekend: www.streamingpda.nl
100en TV en radio stations die je zo naar je mobiel kan streamen (wifi aanbevolen).
100en TV en radio stations die je zo naar je mobiel kan streamen (wifi aanbevolen).
[ Voor 8% gewijzigd door Byte_Me op 03-09-2007 03:19 ]
Eh, dat RGB scherm is toch gewoon het bootloader scherm? En daar kan je gewoon vanuit flashen. Vanaf het XDA forum:NYzE schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:52:
[...]
Helaas heeft deze oplossing niet gewerkt en ook niet de oplossing die later word aangedragen in dat topic.
Ik kan wel mijn RGB scherm zien, maar voor de rest valt er geen schip mee te bezeilen dus zal ik het er maar bij laten. Heel erg jammer want mn Vario heeft me heel veel plezier gebrachtMaar nu is het denk ik toch tijd om me te kwalificeren voor het kampioenschap mobieltje werpen!
..........You will get into bootloader mode (3 colored screen). Connect the USB cable to the computer and you will see USB at the bottom of your screen above the left softkey (Activesync will not connect in bootloader mode, but you can flash from this screen!).........
Meer info hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=298613
[ Voor 9% gewijzigd door GroteBozewolf op 03-09-2007 08:37 ]
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Verwijderd
Vraagje: Kan je je taken die je aanmaakt ook weergeven als agendapunt? Je kan wel data aanmaken maar die zie je niet in je agenda.
Wat een super programma dankjeJaap-Jan schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:59:
Ik heb zelf Jeyo Mobile Companion gebruikt. Het backuppen en terugzetten van SMS'jes werkte perfect. Maar ze bieden ook een optie om de Call History te backuppen, maar die krijg ik niet gerestored.
En erna een hard-reset gedaan, en nu werkt het gewoon weer
Bedankt voor je hulp
Verwijderd
Mijn key heb ik keurig ingetikt. Ik ben ook niet geheel onbekend met het instellen van Wi-FiJaap-Jan schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:43:
[...]
Je moet wel je WEP/ WPA/ WPA2- key intypen als je wilt connecten. Met de standaard T-Mobile ROM is alleen TKIP mogelijk, dus je kunt geen AES gebruiken. Volgens deze link is dat toegevoegd in AKU 3.X. Volgens mij is het ook niet mogelijk om WPA2 te gebruiken. T-Mobile heeft niets geblokkeerd, bij mij werkte het gewoon.
Maar het maakt niet uit wat ik gebruikWPA-PSK met TKIP of WEP. Ik zijn mijn SSID en de BSSID wel maar ik kan niet connecten...
De status bij "Geanvanceerd" staat op "Aansluiting op netwerk" Maar het IP Is leeg 0.0.0.0.
laat maar :-) Ik ben wee terug bij WM5
[ Voor 79% gewijzigd door Zhadum op 03-09-2007 21:36 ]
Verwijderd
Hmmm het is me hier wel gelukt online te komen via Wi-Fi waarschijnlijk ligt dit dan aan mijn modem thuis, die niet lekker overweg kan met de HTC.
Niemand?!Kittekat schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:15:
Hoi Mensen,.
Heb een vreemd probleem met mijn MDA Vario, zodra ik hem wil update krijg ik het scherm met update nu, dan staat er dit kan 10mins duren en dan komt er dat procenten balkje. Nou moet de vario zich opnieuw opstarten maar.. Hij blijft gewoon uit.. Wat kan hier het probleem van zijn?
Ding die ik al heb geprobeert.
CID verwijderen, andere Rom's en andere active sync en USB poort.
Weet niet wat het is
Kittekat.net ....
Ik heb ook weleens gehad dat hij niet meer aan wilde. Even de batterij eruit en erin hielp bij mij om hem weer aan te krijgen.
Weet iemand of de bijgeleverde koptelefoon/handsfree set ook onder de garantie valt, me rechter speaker doet namelijk nogal vaag, geeft een hele lompe bass
Verwijderd
Ik snap er niks van, ik krijg m'n MDA Vario niet verbonden met m'n PC. Heb ActiveSync 4.5 en hij is gewoon aangesloten via een USB kabel, maar krijg elke keer een error dat het apparaat een storing veroorzaakt.. Echt super irritant.
Meer mensen dit probleem (gehad)?
edit: wtf, 3 USB kabels geprobeerd, maar met de 4e doet 'ie het perfect. Apart.
Meer mensen dit probleem (gehad)?
edit: wtf, 3 USB kabels geprobeerd, maar met de 4e doet 'ie het perfect. Apart.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 01:54 ]
Zojuist een GPS apparaatje gekocht (Oasis Stein), familielid had tomtom6 ongebruikt liggen
Geinstalleerd en werkt netjes, nu nog wachten op de GPS ontvanger.
Wi-Fi werkt hier nog steeds niet goed, enkel de eerste keer vind hij mijn netwerk, netjes ingelogt en heb verbinding. Als de telefoon dan standby gaat of ik ga uitbereik van de router kan hij het hele netwerk niet meer vinden. Enige optie is mijn SSID uit de lijst verwijderen, telefoon rebooten en alles opnieuw. Zat dit komen omdat ik WPA gebruik? (ik dacht juist dat WEP niet ondersteund was).
Wi-Fi werkt hier nog steeds niet goed, enkel de eerste keer vind hij mijn netwerk, netjes ingelogt en heb verbinding. Als de telefoon dan standby gaat of ik ga uitbereik van de router kan hij het hele netwerk niet meer vinden. Enige optie is mijn SSID uit de lijst verwijderen, telefoon rebooten en alles opnieuw. Zat dit komen omdat ik WPA gebruik? (ik dacht juist dat WEP niet ondersteund was).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik heb sinds kort een probleem met m'n Qtek 9100. Ik krijg geen geluid meer via de speakers, en de microfoon werkt ook niet. Wel werken de oortjes die megeleverd zijn, net als de daarin geintegreerde microfoon. Wat ik vrees is dat m'n gsm niet herkend dat de oortjes verwijderd zijn en hij moet overschakelen op de speaker.
Ik heb hier al uren op gezocht maar zonder resultaat, restart, soft reset, hard reset (fabrieksinstellingen), volledig nieuwe ROM en windows. Dus is het waarschijnlijk een hardware probleem. Het veelvuldig in/uit halen van de oortjes helpt ook niet.
Iemand die me kan helpen?
Ik heb hier al uren op gezocht maar zonder resultaat, restart, soft reset, hard reset (fabrieksinstellingen), volledig nieuwe ROM en windows. Dus is het waarschijnlijk een hardware probleem. Het veelvuldig in/uit halen van de oortjes helpt ook niet.
Verwijderd
Misschien is het al vaak besproken maar de info is niet makkelijk te vinden en volgens mij incompleet. Wellicht dat het iets is voor in de topic start, maar hier is wat ik weet hoe je dit moet oplossen.GroteBozewolf schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:24:
[...]
[zeur-mode]Tsja, volgens mij is dit echt al zo vaak besproken, niet alleen hier, maar echt op elk forum over WM5/6 (XDA forums bijv.). Daar wordt ook besproken hoe het probleem kan worden opgelost, zonder je active sync probleem te krijgen.[/zeur-mode]
Probleem:
Na gebruik van CheckNotifications op WM5 werkt Active Sync niet meer.
De clear/opschoon functie van CheckNotifications heeft een aantal notification entries verwijderd; die Active Sync belemmeren om correct te functioneren.
Oplossing:
Je hebt dus dus altijd de mogelijkheid van een harde reset; dit hersteld dit probleem ook.
Maar wat je natuurlijk liever wilt doen is deze notifications terug zien te krijgen. Dit kan met behulp van programmas als SKTools of MemMaid. Je kan ze dan met hand definieren. Maar dan moet je wel precies weten wat je doet. Je kan ook een .exe downloaden en uitvoeren deze hersteld de notifications voor je.
Deze info staat hier omschreven en de .exe kan je hier downloaden.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 11:34 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe ik de contactpersonen die ik in Outlook heb ingevoerd, en ge-upload naar mijn telefoon, kan kopieren naar mijn simkaart? zodat ik de bijv. in mijn nokia gewoon kan herkennen?
[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 14-09-2007 22:18 . Reden: groeten niet nodig ]
Verwijderd
Ik weet niet of ik in het goede forum post.
Mijn MDA Vario draait op Windows Mobile 5. Hiervoor zoek ik een programma(vandaar het softewaren topic) om zoals een Logitech G15 ingame informatie te laten zien, zoals aantal kills/death, aantal kogels over etc.
Van zelfsprekend heb ik op het internet rond gezocht maar heb niets kunnen vinden.
Ik weet niet of het mogelijk is. Misschien is hier iemand die mij (en andere) aan zon programma kan helpen.
Mijn MDA Vario draait op Windows Mobile 5. Hiervoor zoek ik een programma(vandaar het softewaren topic) om zoals een Logitech G15 ingame informatie te laten zien, zoals aantal kills/death, aantal kogels over etc.
Van zelfsprekend heb ik op het internet rond gezocht maar heb niets kunnen vinden.
Ik weet niet of het mogelijk is. Misschien is hier iemand die mij (en andere) aan zon programma kan helpen.
[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 14-09-2007 22:18 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]
Gisteren een hardreset uitgevoert, extended rom geannuleerd. Maar nu mis ik mijn actieve programma's in mn startmenu
iemand met een MDA Vario die de .lnk file uit \windows\startmenu\ wil mailen of uploaden?
mail: agonite@gmail.com
edit:
nvm al gevonden
nvm al gevonden
[ Voor 7% gewijzigd door agoNITE op 12-09-2007 08:49 ]
De oplossing is wellicht ook handig voor anderen.AgoNitE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 01:45:
Gisteren een hardreset uitgevoert, extended rom geannuleerd. Maar nu mis ik mijn actieve programma's in mn startmenuiemand met een MDA Vario die de .lnk file uit \windows\startmenu\ wil mailen of uploaden?
edit:
nvm al gevonden![]()
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ben ik wel met je eensRhapsody schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:28:
[...]
De oplossing is wellicht ook handig voor anderen.
ik heb een Taak Beheer.lnk file gemaakt, daar de volgende code ingezet:
code:
1
| 24#ctlpnl cplmain.cpl,4,2?deviceinfo.exe,-103 |
En deze snelkoppeling in mn \windows\startmenu\ gezet.
Mijn vario is dood....
Ik zat lekker op de bank bubbles te spelen toen de melding kwam dat mijn accu nog maar voor 20 procent vol was.. Spelletje uitgespeeld, journaal afgekeken en wilde mijn telefoon aan de lader hangen... zwart scherm...
Telefoon had al 3 dagen niet aan de stroom gehangen (met geluid uit, niet gebeld e.d) dus het verbaaste me dat de laatste 20 procent zo snel op waren.
Aan de stroom gehangen een aangezet.. gebeurd echt helemaal niets, mda is volledig dood... mda is wel vaker uit gegaan i.v.m. lege accu, maar dan werd er altijd iets van reserve gehouden.
Aangezien dit nu niet gebeurd is heb ik het idee dat de accu leger was dan werd aangegeven en dat hij uitgegaan omdat de accu echt leeg was.. (vandaar dat de 20 procent zo snel op waren). Dit idee heb ik al eerder gehad sinds ik er een andere rom op heb gezet.
Ik heb al eens gelezen dat een mda die helemaal leeg is dit probleem kan hebben, ik kan alleen niet weer vinden in welk topic dit was (kan ook op xda developers geweest zijn), ook niet in de topic start waarvan ik het idee had dat dit daar te vinden moet zijn.
telefoon ligt aan de stroom nu, accu word niet warm, lijkt er op of er niet geladen word.
Iemand een tip wat ik kan doen?
De mda is anderhalf jaar oud, heb ik zelf zakelijk gekocht en betaald bij T-Mobile (sim en gprs abbo zijn van de baas). Geen idee hoeveel garantie er dan op zit...
Ik zat lekker op de bank bubbles te spelen toen de melding kwam dat mijn accu nog maar voor 20 procent vol was.. Spelletje uitgespeeld, journaal afgekeken en wilde mijn telefoon aan de lader hangen... zwart scherm...
Telefoon had al 3 dagen niet aan de stroom gehangen (met geluid uit, niet gebeld e.d) dus het verbaaste me dat de laatste 20 procent zo snel op waren.
Aan de stroom gehangen een aangezet.. gebeurd echt helemaal niets, mda is volledig dood... mda is wel vaker uit gegaan i.v.m. lege accu, maar dan werd er altijd iets van reserve gehouden.
Aangezien dit nu niet gebeurd is heb ik het idee dat de accu leger was dan werd aangegeven en dat hij uitgegaan omdat de accu echt leeg was.. (vandaar dat de 20 procent zo snel op waren). Dit idee heb ik al eerder gehad sinds ik er een andere rom op heb gezet.
Ik heb al eens gelezen dat een mda die helemaal leeg is dit probleem kan hebben, ik kan alleen niet weer vinden in welk topic dit was (kan ook op xda developers geweest zijn), ook niet in de topic start waarvan ik het idee had dat dit daar te vinden moet zijn.
telefoon ligt aan de stroom nu, accu word niet warm, lijkt er op of er niet geladen word.
De mda is anderhalf jaar oud, heb ik zelf zakelijk gekocht en betaald bij T-Mobile (sim en gprs abbo zijn van de baas). Geen idee hoeveel garantie er dan op zit...
Indien zakelijk heb je er gewoon garantie op, ff bellen en ze komen het van je ophalen en krijg je tijdelijk een andere varioAltijd_Lastig schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:11:
Mijn vario is dood....
als je hem via usb probeert op te laden kan het inderdaad zijn dat er niets gebeurd. Probeer het eens via de originele lader op het stopcontact. en desnoods een paar uur laten liggen
Al een hele nacht gedaan, niet gewerkt.Martijn___ schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:31:
als je hem via usb probeert op te laden kan het inderdaad zijn dat er niets gebeurd. Probeer het eens via de originele lader op het stopcontact. en desnoods een paar uur laten liggen
Ik zal maandag T-mobile even bellen, ik heb alleen niet zoveel vertrouwen in die reparatie dienst, zu is mijn eigen telefoon kapot, maar ik heb nog wel eens contact met ze als telefoons van collega's kaduk zijn. t-Mobile is wel hulpvaardig, maar die dienst aan wie ze het uit besteed hebben absoluut niet.
Een paar maanden geleden een mda2 stuk, konden ze niet repareren, kregen we het advies om het abbonement maar te verlengen zodat we een nieuw uit konden kiezen...
We doen zakelijk alleen sim only en kopen onze toestellen los, meestal wel bij T-mobile...
Maar een telefoon waar we 500 euro voor neergeteld hebben, die na een paar maanden kapot en dan adviseren een nieuwe aan te schaffen is belachelijk.. gelukkig was 1 telefoontje met mijn account manager voldoende om een nieuw mda2 te ontvangen..
Met een aderhalf jaar oude mda zal ze dit niet doen denk ik...
Even een algemene ervaringsvraag voor de huidige gebruikers van de Wizard. Ik kan voor €90 een T-Mobile MDA Vario van een collega overnemen. Hij is een jaar oud dus simlock vrij, hierdoor kan ik mijn KPN prepaid simmetje gebruiken dacht ik? En hoe zit het met het toestel in het algemeen, is het volgende de huidige maatstaven nog modern, of loopt hij toch al achter op enkele fronten?
Ik heb altijd de meest simpele toestellen gehad, en dit leek me een mooie kans om eens een toestel met meer opties te gebruiken.
Ik heb altijd de meest simpele toestellen gehad, en dit leek me een mooie kans om eens een toestel met meer opties te gebruiken.
Tja, hij kan nagenoeg alles, maar mischien niet evensnel als hedendaagse modellen. Maarja, dat is al jaren zo, zo ook met dit toestel
Scherm bouwt soms wat traag op, kleine vertraging hier en daar.
Ik heb enkel ervaring met 'normale' telefoons, veelal zeer trage SMS lezen (lang laden bij hoofdlijst) of bladeren contacten.
Ik heb enkel ervaring met 'normale' telefoons, veelal zeer trage SMS lezen (lang laden bij hoofdlijst) of bladeren contacten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit is een bekend probleem, in de meeste gevallen is dit op te lossen door de ingang waar de headset ingaat goed schoon te maken. Als deze vuil is kan het toestel een verkeerd contact maken en denken dat er een headset is aangesloten, hierdoor wordt het geluid uitgeschakeld. Zelf heb ik precies hetzelfde probleem gehad en opgelost door op een 2.5" jackplug van een koptelefoon wat contactspray te spuiten. Door de jackplug een paar keer goed op en neer te bewegen wordt het contact weer schoon. Hierna even met wat luch door de ingang blazen en het probleem was bij mij opgelost. Laat even weten of het gelukt is.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:02:
Ik heb sinds kort een probleem met m'n Qtek 9100. Ik krijg geen geluid meer via de speakers, en de microfoon werkt ook niet. Wel werken de oortjes die megeleverd zijn, net als de daarin geintegreerde microfoon. Wat ik vrees is dat m'n gsm niet herkend dat de oortjes verwijderd zijn en hij moet overschakelen op de speaker.
Net zo modern als de nieuwste modellen, althans, kan even veel.André schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:19:
Even een algemene ervaringsvraag voor de huidige gebruikers van de Wizard. Ik kan voor €90 een T-Mobile MDA Vario van een collega overnemen. Hij is een jaar oud dus simlock vrij, hierdoor kan ik mijn KPN prepaid simmetje gebruiken dacht ik? En hoe zit het met het toestel in het algemeen, is het volgende de huidige maatstaven nog modern, of loopt hij toch al achter op enkele fronten?
Misschien iets trager, geen umts, 1.4 megpixel camera...
90 euro is overigens een koopje, dus doen (tenzij je deze telefoon alleen gaat gebruiken om te bellen, dan zijn alle opties niet nodig)
Weet wel dat als je eenmaal gewend bent aan mds je nooit weer een normale telefoon wilt hebben, mijn vario is nu al 2 dagen kapot en ik mis mijn agenda, email, Tomtom en www.flitservice.nl
Oke, dat is goed om te horen.Altijd_Lastig schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:45:
[...]
Net zo modern als de nieuwste modellen, althans, kan even veel.
Misschien iets trager, geen umts, 1.4 megpixel camera...
90 euro is overigens een koopje, dus doen (tenzij je deze telefoon alleen gaat gebruiken om te bellen, dan zijn alle opties niet nodig)
Daar heb ik idd ook even over nagedacht. Maar ik heb het er wel voor over, het lijkt me ideaal zo'n alles in 1 apparaat. En als het niets voor mij is ben ik gelukkig ook niet veel geld kwijt.Weet wel dat als je eenmaal gewend bent aan mds je nooit weer een normale telefoon wilt hebben, mijn vario is nu al 2 dagen kapot en ik mis mijn agenda, email, Tomtom en www.flitservice.nl
Het is een 1.3 MP camera trouwens :-)
Met de originele camera software zijn er best wel goede plaatjes mee te schieten. Ik heb er een paar laten ontwikkelen en die zien er gewoon goed uit.
Verder is het ideaal dat je er zelf ook voor kunt programmeren en dat er gigantisch veel freeware voor te vinden is. Dus mocht je iets missen; er is altijd wel wat voor te vinden.
€ 90,00 is, als het ding niet beschadigd is, gewoon een hele mooie prijs.
Met de originele camera software zijn er best wel goede plaatjes mee te schieten. Ik heb er een paar laten ontwikkelen en die zien er gewoon goed uit.
Verder is het ideaal dat je er zelf ook voor kunt programmeren en dat er gigantisch veel freeware voor te vinden is. Dus mocht je iets missen; er is altijd wel wat voor te vinden.
€ 90,00 is, als het ding niet beschadigd is, gewoon een hele mooie prijs.
Heb gister een bod van 210 op mn vario gehad
Het toestel is met een paar gebruikerssporen verder in goede staat. En aan de reacties te zien betaal ik dus geen cent te veel. Goed om te horen.
Ik krijg het toestel over 2 weken, ben nu al accessoires aan het bekijken. Vooral de GPS module lijkt me interessant.
Ik krijg het toestel over 2 weken, ben nu al accessoires aan het bekijken. Vooral de GPS module lijkt me interessant.
Kan ik de Oasis stein wel aanraden, is het vervangend model uit de TS (die 300 heet PDAshop niet meer), wel identiek aan de 300. Heeft alleen soms veel moeite een bruikbaar GPS signaal op te pakken, maar werkt daarna wel erg netjes
Is het wel een bleutooth gps module? Als deze met kabel is kun je de mda niet opladen tijdens het auto rijden..André schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:10:
Het toestel is met een paar gebruikerssporen verder in goede staat. En aan de reacties te zien betaal ik dus geen cent te veel. Goed om te horen.
Hmm, dat is een goeie, daar zal ik rekening mee houden bij het aanschaffen.
Juist om die laatste reden is hij niet (meer) aan te raden. Kun je beter gewoon direct 1 met een sirf III chip kopen, scheelt je een hoop ergenis. De 300 en zijn klonen waren tot een jaar geleden nog prima dingen, maar ondertussen zijn er betere alternatieven te krijgen voor niet eens zoveel meer geld.SinergyX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:23:
Kan ik de Oasis stein wel aanraden, is het vervangend model uit de TS (die 300 heet PDAshop niet meer), wel identiek aan de 300. Heeft alleen soms veel moeite een bruikbaar GPS signaal op te pakken, maar werkt daarna wel erg netjes
BluetoothAltijd_Lastig schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:42:
[...]
Is het wel een bleutooth gps module? Als deze met kabel is kun je de mda niet opladen tijdens het auto rijden..
[ Voor 14% gewijzigd door DeOS op 18-09-2007 15:11 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Probleempje:
De MDA vario (9100) van mijn vrouw heeft een agendaprobleem, er wordt geen geluid meer afgespeeld terwijl dat wel geselecteerd staat. in de instellingen lijkt alles goed te staan, net als bij mijn Qtek 9100...
Soft-reset helpt ook niet
Iemand een iedeetje?
De MDA vario (9100) van mijn vrouw heeft een agendaprobleem, er wordt geen geluid meer afgespeeld terwijl dat wel geselecteerd staat. in de instellingen lijkt alles goed te staan, net als bij mijn Qtek 9100...
Soft-reset helpt ook niet

Iemand een iedeetje?
Mag ik vragen welke mp3 speler iedereen hier gebruikt?
Ik gebruik namelijk HTC audiomanager en hij werkt wel goed alleen vindt het zo iritant dat ik het beeld en de knopjes niet kan uitschakelen.
Ik gebruik namelijk HTC audiomanager en hij werkt wel goed alleen vindt het zo iritant dat ik het beeld en de knopjes niet kan uitschakelen.
Probeer het volgende eens :Altijd_Lastig schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:11:
Mijn vario is dood....
Pak een 9V batterij en een stuk 2-aderig draad.
Sluit de + en - van de 9V batterij kort aan op de + en - van de telefoon-batterij
Hierdoor krijgt de batterij net weer even wat spanning.
Stop hem daarna terug in de telefoon en start de telefoon.
Als deze start, dan direkt de ORIGINELE oplader op de telefoon aansluiten.
Met dit "foefje" heb ik al enkele keren mijn MDA van een gewisse dood gered
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Eggy, de Smarter-Phones.com links in de startpost werken niet..
Excuses als deze vraag al ergens anders is gesteld, heb écht mn best gedaan om in (alle) htc forums te zoeken maar batterijklepje blijkt geen ideaal zoekwoord 
Wie weet waar ik een nieuw batterijklepje kan krijgen (kopen dus..)? Lullig pinnetje is afgebroken
Wie weet waar ik een nieuw batterijklepje kan krijgen (kopen dus..)? Lullig pinnetje is afgebroken
Je kunt ze hier bestellen : http://www.pda-parts.nl/index.php?cPath=113_95_100rdkraker schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:03:
Excuses als deze vraag al ergens anders is gesteld, heb écht mn best gedaan om in (alle) htc forums te zoeken maar batterijklepje blijkt geen ideaal zoekwoord
belachtelijke prijs, maargoed........
Je kunt eventueel ook op Marktplaats zoeken naar defekte MDA's waar het klepje nog goed van is. Met beetje mazzel is die dan goedkoper dan 20 euro
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Dat is het niet, foefje had ik ook al gevonden op internet, ik kreeg de accu niet meer aan de praat. Hier de hele stad afgeweest op zoek naar een andere accu, niet gevonden.speedme schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:50:
[...]
Probeer het volgende eens :
Pak een 9V batterij en een stuk 2-aderig draad.
Sluit de + en - van de 9V batterij kort aan op de + en - van de telefoon-batterij
Hierdoor krijgt de batterij net weer even wat spanning.
Stop hem daarna terug in de telefoon en start de telefoon.
Als deze start, dan direkt de ORIGINELE oplader op de telefoon aansluiten.
Met dit "foefje" heb ik al enkele keren mijn MDA van een gewisse dood gered
Maar naar de T-mobile zaak in Groningen gegaan. Andere accu, vario nog steeds dood, mijn accu in een nieuwe vario, niks mis met mijn accu.
Vario is echt kapot, heb van T-mobile wel begrepen dat er 2 jaar garantie op zit. Weliswaar een andere rom, maar als ze de vario niet aan de praat krijgen komen ze daar toch niet achter :-) (niet dat de rom hier volgens mij iets mee te maken kan hebben).
Ik heb nu een leen vario en mijn vario is ter reparatie bij T-Mobile (hebben ze uitbesteed).
Moet toch T-Mobile wel een compliment geven, ze doen wel moeite en hun best het klanten naar de zin te maken en zijn snel met wisselen van toestel.
op eBay een battery cover zoeken.. stukken goedkoper iig.. mocht je gaan bestellen ben ik ook wel geïnterreseerd in een tweetal nieuwe.rdkraker schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:03:
Verder.. heeft iemand een goed stukje software om plaatjes te bekijken (ook die plaatjes pre-cached).. standaard image viewer is echt een ramp.
Ik merk nu steeds met SMS berichten, dat 'aantal berichten' nonstop varieerd. Ene keer is het xx/140 tekens als 1 bericht (71 dus 1 bericht), dan opeens is het weer xx/70 (dus 71 is meteen 2 berichten). Is dit ergens afhankelijk van?
Dat probleem heb ik in de vakantie gehad. Nu niet meer zien gebeuren.SinergyX schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:06:
Ik merk nu steeds met SMS berichten, dat 'aantal berichten' nonstop varieerd. Ene keer is het xx/140 tekens als 1 bericht (71 dus 1 bericht), dan opeens is het weer xx/70 (dus 71 is meteen 2 berichten). Is dit ergens afhankelijk van?
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Mijn toestel is gerepareerd terug, helaas kan niemand me vertellen wat er nou mis mee was, na doorvragen van mij gaan ze dat na bij de reparatie afdeling en word dit gefaxt.Altijd_Lastig schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:55:
[...]
Dat is het niet, foefje had ik ook al gevonden op internet, ik kreeg de accu niet meer aan de praat. Hier de hele stad afgeweest op zoek naar een andere accu, niet gevonden.
Maar naar de T-mobile zaak in Groningen gegaan. Andere accu, vario nog steeds dood, mijn accu in een nieuwe vario, niks mis met mijn accu.
Vario is echt kapot, heb van T-mobile wel begrepen dat er 2 jaar garantie op zit. Weliswaar een andere rom, maar als ze de vario niet aan de praat krijgen komen ze daar toch niet achter :-) (niet dat de rom hier volgens mij iets mee te maken kan hebben).
Ik heb nu een leen vario en mijn vario is ter reparatie bij T-Mobile (hebben ze uitbesteed).
Moet toch T-Mobile wel een compliment geven, ze doen wel moeite en hun best het klanten naar de zin te maken en zijn snel met wisselen van toestel.
Waarom wil ik dit weten? ze hebben er een orginele T-mobile rom opgezet, weg al mijn instellingen software en sms van de laatste 4 weken, ik had nog zo op de bon laten zetten, geen hard reset als het niet nodig is, probleem leek mij hardware matig en niks met de rom te maken te hebben.
Ik ga nieuwe een paar uur besteden aan nieuwe roms installeren.
Edit
Laat ik niet te veel zeiken, ik ben wel heel blij dat mij mda gerepareerd kon worden.. Al heb ik net een vario 3 besteld voor een collega, die had ik ook wel willen hebben,..
[ Voor 5% gewijzigd door [Roland] op 03-10-2007 15:52 ]
Ik heb net een QTEK9100 gekregen en nu wil ik graag de DEVICE ID weten maar ik kan het nergens vind?
alvast bedankt
alvast bedankt
[ start --> settings --> system --> about --> device ID]David123 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:49:
Ik heb net een QTEK9100 gekregen en nu wil ik graag de DEVICE ID weten maar ik kan het nergens vind?
alvast bedankt
Daar staat Pocket_PC maar als ik dat gebruik om tt6 te instaleren zegt ie wrong DeviceID symbols
Volgens mij staat in de handleiding van TomTom prima aangegeven waar je je device ID kan vinden.David123 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:21:
Daar staat Pocket_PC maar als ik dat gebruik om tt6 te instaleren zegt ie wrong DeviceID symbols
Na 1 jaar gebruik is mijn scherm aardig lelijk geworden (tijdje screenprotector gebruikt maar vond het maar een irritant ding). Iemand die zijn scherm al met iets zoals displex heeft gebruikt successvol?
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Het is geluktDeOS schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 07:19:
[...]
Volgens mij staat in de handleiding van TomTom prima aangegeven waar je je device ID kan vinden.
[ Voor 19% gewijzigd door David123 op 04-10-2007 12:02 ]
in principe alleen tot 2gb. Er is wel een truc geloof ik om toch met 4gb te werken, maar dan moet je ff zoeken. Zelf gebruik ik een 2gb kaartje, werkt perfect
ow okey thxs. heb vandaag ook maar 2GB kaartje gekocht:)
Ik heb nu ook weer een raar probleem. Een oud SMS bericht staat telkens bovenaan. Als ik deze dan naar me drafts verplaats en weer terug naar me inbox staat hij wel goed. Alleen dan staat er weer een ander bericht bovenaan. Ik heb dit 10 x gedaan maar heb het ondertussen opgegeven. Ik heb het ondertussen maar zo gelaten maar het is wel irritant. Ik gebruik al een tijdje WM6 maar had hier verder geen problemen mee. Dus ik denk niet dat het door WM6 komt.
Iemand die dit herkent of evt oplossing weet
Waar wordt je lijst op gesorteerd?Taenadar schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:18:
Ik heb nu ook weer een raar probleem. Een oud SMS bericht staat telkens bovenaan. Als ik deze dan naar me drafts verplaats en weer terug naar me inbox staat hij wel goed. Alleen dan staat er weer een ander bericht bovenaan. Ik heb dit 10 x gedaan maar heb het ondertussen opgegeven. Ik heb het ondertussen maar zo gelaten maar het is wel irritant. Ik gebruik al een tijdje WM6 maar had hier verder geen problemen mee. Dus ik denk niet dat het door WM6 komt.
Verwijderd
Format is Failed!
Na het uivoeren van een harde reset,
Krijg ik de vraag Press Send to restore factory default, other keys to quit.
Na indrukken van Send krijg ik de melding "Format is failed".
Daarna zit hij vast.
Weet iemand wat het probleem is en wat er aan te doen is?
Na het uivoeren van een harde reset,
Krijg ik de vraag Press Send to restore factory default, other keys to quit.
Na indrukken van Send krijg ik de melding "Format is failed".
Daarna zit hij vast.
Weet iemand wat het probleem is en wat er aan te doen is?
Verwijderd
Bij mij blijven smsjes vn dat er een nieuw voicemail bericht is ook altijd boven aan staan. IS het ook zo'n smsje bij jou?
Verwijderd
Miscchien een tip voor mensen waarbij het touchscreen niet meer werkt. Bij mij zat er een (bijna onzichtbaar) korreltje tussen de behuizing en het touchscreen waardoor hij op die plek ingedrukt bleef; de rest van het touchscreen reageert dan niet meer. Korreltje weg => probleem opgelost!
Ik erger mij een beetje aan dr trilfunctie van het ding. Als ik telefoon heb, trilt het ding aan 1 stuk door. Ik heb veel liever dat ie pulst zeg maar, dus tril, stil, tril, stil, tril, stil, in plaats van aan 1 stuk door trillen.
Weet iemand of dit te fixen of aan te passen is, of daar software oid voor is?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Sinds vrijdag lijkt opeens mijn geheugenkaart te zijn overleden, probleem is nu echter dat er 3 programma's van werden opgestart. Nu sprint mijn scherm continue aan->standby->aan, totaal random. Bij poging van deinstallatie van die programma's loopt het hele toestel vast en moet ik weer resetten. Is er nog een omweg om programma's te deinstalleren?
om welke programma's gaat het?SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:27:
Sinds vrijdag lijkt opeens mijn geheugenkaart te zijn overleden, probleem is nu echter dat er 3 programma's van werden opgestart. Nu sprint mijn scherm continue aan->standby->aan, totaal random. Bij poging van deinstallatie van die programma's loopt het hele toestel vast en moet ik weer resetten. Is er nog een omweg om programma's te deinstalleren?
Is een hard reset een optie?
Betreft SPD Time, TomTom en die 9292 navigator. Alle 3 waren geinstalleerd op de geheugenkaart, Navigator heb ik nu gedeinstalleerd gekregen alleen bij SPD en tomtom loopt het programma-verwijderen scherm 'vast' (dat vierkantje in het midden blijft laden).
Hardreset is dat pinnetje aan de zijkant? dat is nu de enige manier om hem weer draaiend te krijgen na ik probeer die programma's te deinstalleren. Een fullreset zit ik weer met mijn sms, maarja.. dan maar een backup maken naar mijn PC.
Nu komt het aparte, als ik de kaart in mijn PC kaartlezer stop zie ik gewoon de inhoud. Ben bang dat er iets is met die kaart-aansluiting van de telefoon
Hardreset is dat pinnetje aan de zijkant? dat is nu de enige manier om hem weer draaiend te krijgen na ik probeer die programma's te deinstalleren. Een fullreset zit ik weer met mijn sms, maarja.. dan maar een backup maken naar mijn PC.
Nu komt het aparte, als ik de kaart in mijn PC kaartlezer stop zie ik gewoon de inhoud. Ben bang dat er iets is met die kaart-aansluiting van de telefoon

Dat kan:Damian schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:23:
Ik erger mij een beetje aan dr trilfunctie van het ding. Als ik telefoon heb, trilt het ding aan 1 stuk door. Ik heb veel liever dat ie pulst zeg maar, dus tril, stil, tril, stil, tril, stil, in plaats van aan 1 stuk door trillen.
STANDAARD : HKCU\ControlPanel\Sounds\RingTone0\Script = "v3w3apw3r
Change ringtone/vibrate/LED flash characteristics
If you would like more control over how your device rings/vibrates/flashes its LEDs on events, you can can change the Script values of these events. For example, for an incoming call performing 'activate device, play ringtone, wait 3 seconds, repeat':
HKCU\ControlPanel\Sounds\RingTone0\Script = "apw3r" (REG_SZ string, no quotes)
For performing 'active device, set volume to 33%, play ringtone, set volume to 67%, play ringtone, set volume to 100%, play ringtone (no repeat)':
HKCU\ControlPanel\Sounds\RingTone0\Script = "ac33pc67pc100p" (REG_SZ string, no quotes)
The following are the full codes available to you. Please note that all the codes are executed simultaneously except after a ringtone play / wait code. E.g. 'v1p' will vibrate and play at the same time, while vibrating for 1 second. But 'pv1' will play the ringtone through all the way first, then start vibrating for 1 second.
a = activate device
cN = set volume to N in percentage max volume
fN = flash notification LED for N seconds
p = play ringtone. Note that this will play the ringtone all the way through before continuing with the next code.
r = repeat. Note that this should be the last code in your Script string, if used at all.
vN = vibrate for N seconds
wN = wait for N seconds. Note that the device will wait this long before continuing with the next code.
Thanks, alleen kan het dus niet zoals ik wil.
Ik begrijp het kennenlijk goed als ik zeg dat hij nu met av2pr Eerst 2 sec vibreert, dan me complete rintone afspeelt, en dan pas weer 2 secs vibreert. Hij moet dus blijven vibreren tijdens het ringtonen, en dat kan dus weer alleen continu
hmmzz
Ik begrijp het kennenlijk goed als ik zeg dat hij nu met av2pr Eerst 2 sec vibreert, dan me complete rintone afspeelt, en dan pas weer 2 secs vibreert. Hij moet dus blijven vibreren tijdens het ringtonen, en dat kan dus weer alleen continu

hmmzz
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
als je nog programma's kan installeren dan is er wel:SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:02:
Betreft SPD Time, TomTom en die 9292 navigator. Alle 3 waren geinstalleerd op de geheugenkaart, Navigator heb ik nu gedeinstalleerd gekregen alleen bij SPD en tomtom loopt het programma-verwijderen scherm 'vast' (dat vierkantje in het midden blijft laden).
http://www.freewareppc.com/database/pimbackup.shtml
kun je ook je smsjes backuppen en het is freeware.
Op de eerste pagina staat hoe je een harde reset moet uitvoeren. Een harde reset is meestal de makkelijkste oplossing voor dit soort problemen ik ga binnenkort ook weer een harde reset uitvoeren aangezien activesync niet goed werkt
Verwijderd
Nu problemen met de Vario, scherm valt uit in allerlei strepen enzo.
Oftewel, ding is niet lekker meer en heb geen bonnetje...
Kassabonnen en dus je garantiebewijs is IMEI gerelateerd. Maar afgezien dat, gaan wij jou niet helpen iets te omzeilen
Kan ik tenminste weer mijn zuurberverdiende foon opsturen voor garantie..
Alvast bedankt!
Oftewel, ding is niet lekker meer en heb geen bonnetje...
Kassabonnen en dus je garantiebewijs is IMEI gerelateerd. Maar afgezien dat, gaan wij jou niet helpen iets te omzeilen
Kan ik tenminste weer mijn zuurberverdiende foon opsturen voor garantie..
Alvast bedankt!
[ Voor 26% gewijzigd door Ginz op 09-10-2007 22:18 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hebben jullie ook dat het licht van de toetsenbord licht blijft branden als je hem inschuift?
kan je vooral goed zien als het helemaal donker is.
Ik vraag me af waarom dat is, zo verbruikt hij onnodig stroom en als ik er lekker mee piel houd hij het net 1 dag vol...
Ik vraag me af waarom dat is, zo verbruikt hij onnodig stroom en als ik er lekker mee piel houd hij het net 1 dag vol...
Is hier ook zo, maar na 5 sec gaat hij toch wel uit. Zoveel extra stroom kost dat niet volgens mij.koekoek2003nl schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:54:
Hebben jullie ook dat het licht van de toetsenbord licht blijft branden als je hem inschuift?
Eindelijk opgeslost
Was eerst bij vodafone langsgeweest waar ze het toestel wel op wilde sturen, maar kan best lang duren. Liep ik terug, kwam ik een telefoonzaak tegen die ook toestellen schoonmaakt. Daar maar heen geweest, 15 minutes wachten. Kaart erin en alles werkt weer 
wat een beetje stof al niet kan doen
wat een beetje stof al niet kan doen
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 10-10-2007 10:09 ]
is niet normaal hoor dat ie dat constant doetkoekoek2003nl schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:54:

Verwijderd
maar dat constant branden van het toetsenbord kun je geloof ik uitzetten met een registryhack.
Dus je moet het per mail afhandelenGinz schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:27:
[modbreak]Laatste waarschuwing!!
Ook niet vragen of iemand contact met je wilt opnemen middels mail is hier niet toegestaan!![/]
Haters everywhere but I don’t really care
Niemand?Francis schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:18:
Na 1 jaar gebruik is mijn scherm aardig lelijk geworden (tijdje screenprotector gebruikt maar vond het maar een irritant ding). Iemand die zijn scherm al met iets zoals displex heeft gebruikt successvol?
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Weet niet of het algemeen bekend is, maar de link in de topic-start voor gebruik van gmail, werkt niet.
Een alternatief is: http://www.microsoft.com/.../email/webmail/gmail.mspx
Een alternatief is: http://www.microsoft.com/.../email/webmail/gmail.mspx
Displex zou ik iid geval niet gaan proberen. Dat is alleen voor harde displays. Volgens mij kun je vrij weinig aan krassen toen op touchscreens. Had je toch iets preventiefs moeten gebruiken zoals een screenprotector.
Verwijderd
Mijn screenprotector gaat nu al ruim anderhalf jaar mee en heeft zijn dienst wel bewezen. Ga zuinig met m'n Wizard om maar kleine krasjes zijn op lange termijn wel onvermijdelijk. Omdat m'n Wizard langzaam richting end-of-life gaat, wil ik de screenprotector eraf halen. Maar hoe zit het eigenlijk met de krasbestendigheid van het scherm zelf? Kan dat op zich net zoveel hebben als een protector, of misschien is het zelfs beter? Binnen een paar maanden koop ik een TyTN II.
na 3 seconden dimt hij een beetje maar ze blijven nog wel brandenkadooosh schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:44:
[...]
is niet normaal hoor dat ie dat constant doet
hmm eens kijken naar die reg hack dan
hmmm, vaag probleem met mn wizard. hij is uitgevallen door een lege batterij, en wil niet meer opstarten. alleen zonder geheugenkaartje kan ik nog in safe mode (SPB pocket plus) opstarten. met geheugenkaart erin lukt het niet, en ook de normale mode wil niet opstarten. wat kan ik doen in safe mode om dit te verhelpen? ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin om alles opnieuw te installeren
Hoe kan ik een T-Mobile rom vervange door een Vodafone rom of een officele Qtec rom??
dat mag niet. je hebt bij je telefoon betaald voor een t-mobile rom, en niet voor die vodafone of qtec romOnderbroekie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:17:
Hoe kan ik een T-Mobile rom vervange door een Vodafone rom of een officele Qtec rom??
Ik dacht dat het wel kon maarja jammer danMartijn___ schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:18:
[...]
dat mag niet. je hebt bij je telefoon betaald voor een t-mobile rom, en niet voor die vodafone of qtec rom
Tnxs voor de advies Martijn___
Op XDA developers kun je hier veel info over vinden.Onderbroekie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:31:
Hoe kan ik het opstart scherm veranderen? Ik wil graag een leukere foto tijdens het op start scherm inplaats van een saaie dooie t-mobile scherm. Ik heb zitten kloten in het mapje windows maar wil niet echt lukken
Ik zeg! goedemiddag
Ik heb dus een probleem met mijn MDA Vario, (of met mezelf
maar dat later) ik stel elke ochtend op mijn MDA bij 'klok' 3 wektijden in (6uur, 5 over 6 en kwart over 6) zodat ik goed wakker kan worden (wil nog wel eens mislukken) en ik stel ook een vaste wekker in.
Nu ging dat (bijna) altijd goed, en zette ik de laatste wekker net op tijd uit en stond ik fris op. Maar!! nu niet meer. het zit zo; mijn wekker gaat spontaan een uur te vroeg af... nu zou je denken, joh gek jij hebt gewoon de tijd verkeerd ingesteld ofzo of je klok van je foon...maar nee die klopt.
Zoals gister ochtend ging mijn wekker af, ik wordt wakker en denk, dahm wat vroeg
maarja ik kleed me aan en zie dat het 5 uur is... ja dan ga je 10 minuten denken... neeh ja toch echt 5 uur, dus ik kruip mn bed weer in. Raar maar waar, zal wel aan mij liggen denk ik. Nu moest ik vandaag weer precies dezelfde tijd eruit dus wederom wekker op 6 uur en 5 over 6 en kwart over 6, geluid aan en slapen! deze keer was mijn vriendin ook bij mij dus ik had een controlefactor...en ja hoor weer 5 uur begint dat ding te bléren...ik zet hem op snooze en een paar min later doet ie het weer, maar nu heel even, terwijl ik geen knopjes indruk. Dit is dus een uur te vroeg... precies een uur.
Ik heb ookal gekeken of ik een verkeerd land heb gedaan ofzo of metzelf met wintertijd/zomertijd vergist het of weet ik het maar kom niks tegen...
Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad? of moet ik nu echt aan mezelf beginnen te twijfelen
Ik heb dus een probleem met mijn MDA Vario, (of met mezelf
Nu ging dat (bijna) altijd goed, en zette ik de laatste wekker net op tijd uit en stond ik fris op. Maar!! nu niet meer. het zit zo; mijn wekker gaat spontaan een uur te vroeg af... nu zou je denken, joh gek jij hebt gewoon de tijd verkeerd ingesteld ofzo of je klok van je foon...maar nee die klopt.
Zoals gister ochtend ging mijn wekker af, ik wordt wakker en denk, dahm wat vroeg
Ik heb ookal gekeken of ik een verkeerd land heb gedaan ofzo of metzelf met wintertijd/zomertijd vergist het of weet ik het maar kom niks tegen...
Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad? of moet ik nu echt aan mezelf beginnen te twijfelen
[ Voor 6% gewijzigd door Xevox op 30-10-2007 13:41 ]
BramBoterham
Waarschijnlijk heb jij een versie van Win Mobile waar de data voor zomer/wintertijd niet goed in staan. Microsoft heeft hiervoor een patch uitgebracht. Download 'm (hier) en kijk of je probleem na een soft reset verholpen is.Xevox schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:40:
Heel verhaal over een wekker die te vroeg gaat icm WM5(?)
Ik _wist_ dat het niet aan mij lagfalconz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:45:
[...]
Waarschijnlijk heb jij een versie van Win Mobile waar de data voor zomer/wintertijd niet goed in staan. Microsoft heeft hiervoor een patch uitgebracht. Download 'm (hier) en kijk of je probleem na een soft reset verholpen is.
Bedankt! ben benieuwd morgen ochtend
BramBoterham
Ik ben lekker aan het uitproberen met mn MDA en het gaat allemaal ok, maar even dit:
Het today screen heeft onderin één lege regel met daarin enkel een icoontje mbt wireless verbindingen.
Dit is geen todayplugin, maar ik wil m kwijt om meer ruimte te maken voor andere today plugins. Weet iemand hoe?
Het today screen heeft onderin één lege regel met daarin enkel een icoontje mbt wireless verbindingen.
Dit is geen todayplugin, maar ik wil m kwijt om meer ruimte te maken voor andere today plugins. Weet iemand hoe?
Kan iemand dit testen? (nav mijn sms 160/70 probleem).
Bij maken van nieuwe SMS krijg je 0/160 tekens. Type wat tekst, dan een •+Z (die ` teken), mijn SMS springt dan terug naar maximaal 70 tekens. Haal je teken weg, weer 160. Heb het bericht volgetypt (2 SMS 70/70 en 15/70) en gestuurd naar mijn andere mobiel, krijg gewoon 2 berichten
Gebruik ik dezelfde tekst maar met een ' ipv ` blijft het 1 bericht.
Bij maken van nieuwe SMS krijg je 0/160 tekens. Type wat tekst, dan een •+Z (die ` teken), mijn SMS springt dan terug naar maximaal 70 tekens. Haal je teken weg, weer 160. Heb het bericht volgetypt (2 SMS 70/70 en 15/70) en gestuurd naar mijn andere mobiel, krijg gewoon 2 berichten

Let op:
We 'gedogen' al veel, met betrekking tot ROM's, maar vragen over WM6 willen we hier toch echt niet zien. WM6 voor de Wizard is per definitie niet legaal.
Vragen en uitleg geven over WM6 is hier dus niet toegestaan!
We 'gedogen' al veel, met betrekking tot ROM's, maar vragen over WM6 willen we hier toch echt niet zien. WM6 voor de Wizard is per definitie niet legaal.
Vragen en uitleg geven over WM6 is hier dus niet toegestaan!