Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:16

Rhapsody

In Metal We Trust

dan heb je wel een voipbuster account nodig he?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Vassie18 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:32:
Woe..was al tijdje niet meer bezig geweest met mijn vario qua software updates tot op gister.
Toen windows mobile 6 prof van NBD erop gezet. Werkt echt super en het today screen van NBD echt super.

Stukke beter als windows mobile 5 met update.Zitten alleen weer hoop extra's op dus word weer even uitzoeken:)
_/-\o_ werkt super, ben nu weer contacts en SMSjes ed terug aan het zetten. dan nog een avondje alles installeren en instellen, maar ziet er goed uit! dat touchflo is relaxed!
Rhapsody schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:01:
dan heb je wel een voipbuster account nodig he?
lijkt me wel ja, maar probeer het ff. trouwens, als je echt veel naar het buitenland smst heb je je voipbuster account in no time terug verdiend.

[ Voor 20% gewijzigd door Byte_Me op 08-08-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

De sms prijzen van Voipbuster zijn ongeveer hetzelfde als bij Skype (ik sms veel naar Duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
Rhapsody schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:49:
De sms prijzen van Voipbuster zijn ongeveer hetzelfde als bij Skype (ik sms veel naar Duitsland)
Ik sms veel naar Indonesie. Laten we ff vergelijken.

Nederland - Skype: 0,117; Voipbuster: 0,012
Duitsland - Skype: 0,117; Voipbuster: 0,012
Indonesie - Skype: 0,127; Voipbuster: 0,012

Lijkt mij een gelopen race!

p.s. Als je een account aanmaakt krijg je een stuk of 6 smsjes gratis, dus voor je 10 euro tegoed stort kun je het eerst uitproberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Andre.Koster op 09-08-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

hahaha dan heb ik een 0 weggelaten in mijn vergelijking... :P

ik zal nog eens gaan kijken. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Byte_Me schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:13:
[...]
_/-\o_ werkt super, ben nu weer contacts en SMSjes ed terug aan het zetten. dan nog een avondje alles installeren en instellen, maar ziet er goed uit! dat touchflo is relaxed!
Heb men contacten terug staan en werkt super, vooral het today screen is geweldig.
Voordeel met aflever berichten is nu dat je de naam er bij ziet staan, dit is een speciaal programma wat ze erop gezet hebben. Enigste nadeel is dat je contacten op je telefoon moeten staan om dit programma zijn werk te laten doen. Heb ze liever op men simkaart staan. Dit zelfde geld vor de optie snelbellen dan moeten ze ook op je telefoon staan.

Heb ze nu dus dubbel staan in mijn contacten lijst. Dan kan je de lijst filteren maar dat onthoudt hij niet als je hem opnieuw opstart. Misschien maar is een apart programma erop zetten voor mijn contacten(weet iemand toevallig een goed programma?).
Byte_Me schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:00:
[...]
oe, dat ziet er idd geil uit, denk dat ik die ook ga installeren. zit nu nog steeds op WM5, dus wordt ook eens tijd. maar eerst eens even alles backuppen.

is trouwens alle software van WM5 compatibel met WM6?
Tot nu toe alleen pocket breeze(agenda) en ilauncherweer geinstalleerd en die doen het gewoon(heb eigenlijk niet nodig dus weer verwijderd) :)

Zeker een aanrader WM6, heb idee dat alles ook sneller werkt ondanks ik geen cpu scaler gebruik en met WM5 wel deed

[ Voor 24% gewijzigd door Vassie18 op 09-08-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Wat voor programma gebruiken jullie voor het exporteren (en importeren) van je sms inbox? (liefst gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Vassie18 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:14:
Zeker een aanrader WM6, heb idee dat alles ook sneller werkt ondanks ik geen cpu scaler gebruik en met WM5 wel deed
weet jij hoe je de programma;s die in die launcher op je today scherm staan kunt veranderen? ik wil daar dus andere snelkoppelingen in hebben, maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Rhapsody schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:19:
Wat voor programma gebruiken jullie voor het exporteren (en importeren) van je sms inbox? (liefst gratis)
PIM backup, yeyo sms backup, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Rhapsody schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:19:
Pimbackup is gratis en staat ook al standaar op de WM6 NBD versie
Agende,Telefoonlogs, contacten,berichten,etc kan je daarmee backuppen
Byte_Me schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:12:
[...]

weet jij hoe je de programma;s die in die launcher op je today scherm staan kunt veranderen? ik wil daar dus andere snelkoppelingen in hebben, maar kan het nergens vinden.
Je gaat naar het 4de tablad met dat vierkantje daar druk je op dat kruisje rechts onder en vervolgens komen op je al je programma kruisjes te staan, dan verwijder je degene die je niet wilt gebruiken. klikt weer op kruisje, dan krijg je een leeg vlak klikt daarop en je kan een nieuw programma selecteren.

Ik zoek daar alleen nog wat extra opties, zoals bijv batterij status en het restart knopje(heb die verwijderd) maar die staan dan niet meer in die lijst. met ilauncher kon je echt alles erop zetten Deze helaas nog niet, vraag me af of dit kan. Zo ja, hoe? Zo nee dan hoop ik dat daar snel een update voor uitkomt.

[ Voor 14% gewijzigd door Vassie18 op 09-08-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
heb nog een laatste app nodig. onder WM5 gebruikte ik SPB pocket plus om softkey rechtsboven (voicedial) als volgt te remappen:
kort indrukken: helderheid omhoog
lang indrukken: helderheid omlaag

dit is erg handig om bijvoorbeeld tijden het gebruik van tomtom het scherm uit te zetten, aangezien de standby knop het dan niet doet. is er ook een los tooltje dat dit kan? smartskey kan het iig niet voor zover ik kan nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Ja hoor me toestel is terug van reparatie. Vochtschade, niet gerepareerd.

Toestel is geen enkele keer in aanraking met vocht geweest. Krijg de foto's toegestuurd en stuur hem mooi op voor second opinion. Hoeveel kans maak ik dat het toestel niet als vochtschade wordt herkend maar gewoon gerepareerd wordt? Ik heb dit probleem namelijk: Met toetsenbord open en typen valt het scherm soms scrambled weg. Dit gebeurd niet altijd maar iets van 1 op de 15 keer.

Oja T-mobile MDA Vario

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
iCy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:17:
Ja hoor me toestel is terug van reparatie. Vochtschade, niet gerepareerd.

Toestel is geen enkele keer in aanraking met vocht geweest. Krijg de foto's toegestuurd en stuur hem mooi op voor second opinion. Hoeveel kans maak ik dat het toestel niet als vochtschade wordt herkend maar gewoon gerepareerd wordt? Ik heb dit probleem namelijk: Met toetsenbord open en typen valt het scherm soms scrambled weg. Dit gebeurd niet altijd maar iets van 1 op de 15 keer.

Oja T-mobile MDA Vario
Ik heb precies hetzelfde.. mijne is nu voor second opinion weg! Toestel is nog geen jaar oud :S

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Byte_Me schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:54:
heb nog een laatste app nodig. onder WM5 gebruikte ik SPB pocket plus om softkey rechtsboven (voicedial) als volgt te remappen:

dit is erg handig om bijvoorbeeld tijden het gebruik van tomtom het scherm uit te zetten, aangezien de standby knop het dan niet doet. is er ook een los tooltje dat dit kan? smartskey kan het iig niet voor zover ik kan nagaan.
tsja, heb maar weer pocket plus erop gezet. een beetje overkill voor die twee actions, maar ach, het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
[quote]Vassie18 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:22:
[...]

Pimbackup is gratis en staat ook al standaar op de WM6 NBD versie
Agende,Telefoonlogs, contacten,berichten,etc kan je daarmee backuppen

[...]

Ik heb nu ook NBD draaien (vet gaaf trouwens, dat Touchflo), maar daarvoor had ik Varia's WM6 erop staan. Daarmee heb ik met PIM backup een backup gemaakt van mijn contactpersonen.
Nu wil ik deze onder NBD weer terugzetten, maar ze verschijnen niet in de Contact Manager.
Het rare is dat PIM Backup wel zegt dat er entries in de database zijn ingevoerd.

Als ik via AS probeer contacten terug te zetten (want ik had ze natuurlijk ook op de pc staan), ook dan verschijnen ze niet in de Contact Manager.

Wat doe ik nu verkeerd ?

Edit : never mind....nu gesynchroniseerd met mijn pc thuis en nu werkt het wel 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door speedme op 09-08-2007 19:55 ]

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Byte_Me schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:54:

Vreemd, ik kan mijn toestel op de normale manier 'standby' zetten als TomTom draai (met de standby knop, dus). TomTom gaat vrolijk verder als ik hem weer aanzet. Ik gebruik dit vooral bij wandelingen in een vreemde stad. Immers, met wandelsnelheid hoef ik niet iedere minuut te kijken waar ik ben. In de tussentijd kan ie uit (standby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb een probleempje met mijn mini SD card.

Mijn foon ziet hem wel, maar ik kan er dan niets mee. Verwijderen lukt niet (via Total Commander)

Via de pc wordt het kaartje helemaal niet gezien. Formatteren lukt dus niet.

Weet iemand hoe ik dit kaartje weer tot leven kan wekken of wordt het eennieuwe kopen?

Edit: Heb inmiddels een nieuw kaartje gekocht. Nu heb ik wel een nieuwe vraag:

Weet iemand een tootlje om je dataverkeer bij te houden?

[ Voor 19% gewijzigd door Rhapsody op 12-08-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Rhapsody schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:13:Nu heb ik wel een nieuwe vraag:

Weet iemand een tootlje om je dataverkeer bij te houden?
Met BatteryStatus kun je o.a. ook je dataverkeer tonen, per dag en per maand. Sowiezo een 'must-have' todayplugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:01
binnenkort vakatie met vliegreis van minstens 10 uur naar thailand.

nu heb ik er een nieuwe rom opgekiept en geen enkel leuk en pakkend spelletje meer behalve Bejeweled.

Welke games zijn aan te raden voor een vliegreis? Snel, kort, verslavend?

Bejeweled, sudoku etc etc Wat zijn kwalitatieve aanraders, er voor moeten betalen maakt me niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Puzzle Of Pipes. (http://handheld.softpedia...uzzle-Of-Pipes-9807.shtml)
Freeware en nostalgisch :)

KRally (http://www.idreams.pl/product.php?idProduct=5)
Erg mooi racespel. Veel mogelijkheden, aardig wat tracks en het ziet er gewoon schitterend uit. :P

[ Voor 51% gewijzigd door Rhapsody op 15-08-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 14:01
Rhapsody schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:47:
Puzzle Of Pipes. (http://handheld.softpedia...uzzle-Of-Pipes-9807.shtml)
Freeware en nostalgisch :)

KRally (http://www.idreams.pl/product.php?idProduct=5)
Erg mooi racespel. Veel mogelijkheden, aardig wat tracks en het ziet er gewoon schitterend uit. :P
die k-rally had ik al opgeschreven!

ff kort tussen door: ik heb het ding ooit gekocht met "maar" 512 mb kaartje, 2 jaar geleden. is die ondertussen met 4gb mini sd kaartjes? Wil toch wel wat muziek meeslepen :)

zoals deze bv: pricewatch: Kingston Ultimate SDM6/4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:44
trekker22 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:52:
[...]

die k-rally had ik al opgeschreven!

ff kort tussen door: ik heb het ding ooit gekocht met "maar" 512 mb kaartje, 2 jaar geleden. is die ondertussen met 4gb mini sd kaartjes? Wil toch wel wat muziek meeslepen :)

zoals deze bv: pricewatch: Kingston Ultimate SDM6/4GB
4GB geeft problemen. 2GB wil wel prima.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Verwijderd

Guys, ik denk lekker muziek te kunnen streamen over Wifi met mijn vario, maar nee hoor, op geen enkele manier krijg ik het voor elkaar :O

Iemand die een programma weet ervoor? Heb al enkele geprobeerd maar geen van allen laat mij 3fm of slamfm beluisteren.......... :(

• Andre.Koster
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:54:
Guys, ik denk lekker muziek te kunnen streamen over Wifi met mijn vario, maar nee hoor, op geen enkele manier krijg ik het voor elkaar :O

Iemand die een programma weet ervoor? Heb al enkele geprobeerd maar geen van allen laat mij 3fm of slamfm beluisteren.......... :(
Bij mij werkt het prima, gewoon via WMP (zowel onder WM6 nu als WM5 AKU2 eerst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

De 2 volume schuifjes (Today screen), staan deze nou geheel los van elkaar? Hoe moet ik dit zien, is de 1 puur voor apparaat geluiden (herinneringen, muziek/video's etc) en de ander voor telefoon? (ringtone? luidsprekervolume in handsfree mode?)

PS. Draai nu ook WM6 en inderdaad een verademing in vergelijking met WM5. _/-\o_

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
ND863 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:37:
De 2 volume schuifjes (Today screen), staan deze nou geheel los van elkaar? Hoe moet ik dit zien, is de 1 puur voor apparaat geluiden (herinneringen, muziek/video's etc) en de ander voor telefoon? (ringtone? luidsprekervolume in handsfree mode?)

PS. Draai nu ook WM6 en inderdaad een verademing in vergelijking met WM5. _/-\o_
Het telefoontje is het volume van de spreker aan de andere kant van de telefoonlijn, het PDA'tje is het volume van de rest van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 23:05
Krijgen jullie die NBD 8.3 ook werkende op een G4?

Hij wil bij mij niet verder als het splash screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

AcIDeR schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:25:
Krijgen jullie die NBD 8.3 ook werkende op een G4?

Hij wil bij mij niet verder als het splash screen.
Daar kun je het beste voor kijken op XDA developers forum. Daar loopt het draadje ook van de NBD maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Andre.Koster schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:25:
[...]

Het telefoontje is het volume van de spreker aan de andere kant van de telefoonlijn, het PDA'tje is het volume van de rest van het apparaat.
Bedankt, Nu wel iets heel vervelends. Mn wekker gaat elke dag om 06:30 af terwijl die op een ander tijdstip staat ingesteld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
ND863 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:37:
[...]

Bedankt, Nu wel iets heel vervelends. Mn wekker gaat elke dag om 06:30 af terwijl die op een ander tijdstip staat ingesteld. :(
dan zou ik maar op tijd naar bed gaan.

Een andere oplossing is (dacht ik) het programma 'check notifications'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Martijn___ schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:42:
[...]

dan zou ik maar op tijd naar bed gaan.

Een andere oplossing is (dacht ik) het programma 'check notifications'
Klopt, daarmee kun je je notification queue opschonen. Windows is nu eenmaal ongeschikt als wekker, ik ben er ook na een maand mee gestopt nadat ie een paar keer niet was afgegaan (en 1 keer bleef afgaan). Misschien moeten WM-toestellen een sticker in de winkel krijgen? Let op: niet geschikt als wekker! LOL

[ Voor 10% gewijzigd door Andre.Koster op 20-08-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 09:07
Andre.Koster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:28:
[...]

Klopt, daarmee kun je je notification queue opschonen. Windows is nu eenmaal ongeschikt als wekker, ik ben er ook na een maand mee gestopt nadat ie een paar keer niet was afgegaan (en 1 keer bleef afgaan). Misschien moeten WM-toestellen een sticker in de winkel krijgen? Let op: niet geschikt als wekker! LOL
moet je pocketalarm gebruiken, nog nooit problemen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Vassie18 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:32:
Woe..was al tijdje niet meer bezig geweest met mijn vario qua software updates tot op gister.
Toen windows mobile 6 prof van NBD erop gezet. Werkt echt super en het today screen van NBD echt super.

Stukke beter als windows mobile 5 met update.Zitten alleen weer hoop extra's op dus word weer even uitzoeken:)
Zou je een link kunnen achter laten waar ik die NBD kan vinden? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:54:

Werkt helaas niet met asx streams, maar wel met mp3 streams: url="http://www.resco.net/pocketpc/radio/"]Resco Pocket Radio[/url]. Gebruik ik sinds tijden. Echt een goed programma met heel veel voorgeprogrammeerde internet radio's waarvan iedere week een update komt als er stream URLs zijn veranderd. Aanrader, maar kost wel $$$...
Voor asx streams zou je nog tcpmp kunnen gebruiken?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Zhadum schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:57:
[...]
Zou je een link kunnen achter laten waar ik die NBD kan vinden? :-)
Nee....want WM6 is niet legaal verkrijgbaar. Ook problemen in WM6 versies worden niet op GoT besproken. Als je een beetje moeite doet kun je de NBD versie zelf ook vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een ideetje over m'n "javascript"vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Hebben mensen hie rook last van een kloterig Bluetooth bereik?

Ik heb een BT koptelefoon gekocht voor MP3's maar als de telefoon in mn zak zit heeft ie al geen bereik meer :S

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:37:
Iemand al een ideetje over m'n "javascript"vraag?
Ik neem aan (na enig zoek werk, quote voortaan je vraag nogmaals anders?) dat je deze bedoeld?
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 19:24:
Net al even hier de zoekfunktie gebruikt maar kan het niet vinden...

Als ik filmpjes van Youtube wil afspelen op m'n Qtek 9100 krijg ik de melding: je hebt javascript uigeschakeld of een oude versie van flash player.. :|
Heb flash player 7 eropstaan dus dat lijkt me goed...
Blijf ik zitten met javascript...

Iemand? :?
Je gebruikt zeker de standaard Pocket Internet Explorer? Dat ding spreekt nauwelijks javascript, heb je niks aan. Ik denk dat Opera het al een stuk beter doet, maar ik vraag me af of die combinatie flash<->javascript gaat werken. Ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Roeligan schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:13:
Hebben mensen hie rook last van een kloterig Bluetooth bereik?

Ik heb een BT koptelefoon gekocht voor MP3's maar als de telefoon in mn zak zit heeft ie al geen bereik meer :S
Ik heb er geen problemen mee (ik heb een Logitech koptelefoon met mic). Het bereik is bijna 10m als er geen muren tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

DeOS schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:42:
[...]

Nee....want WM6 is niet legaal verkrijgbaar. Ook problemen in WM6 versies worden niet op GoT besproken. Als je een beetje moeite doet kun je de NBD versie zelf ook vinden.
Ik heb via xda (typ bij zoeken naar NBD en je vindt niets) en google gezocht maar kon het niet vinden, zeg maar niet onder de naam NBD, vandaar mijn vraag.

Dus voortaan graag je commentaar voor jezelf houden voordat je in alle onwetendheid iemand beschuldigd die kennelijk te weinig moeite heeft genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Zhadum schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:10:
[...]

Ik heb via xda (typ bij zoeken naar NBD en je vindt niets) en google gezocht maar kon het niet vinden, zeg maar niet onder de naam NBD, vandaar mijn vraag.

Dus voortaan graag je commentaar voor jezelf houden voordat je in alle onwetendheid iemand beschuldigd die kennelijk te weinig moeite heeft genomen.
Als je een beetje browsed op XDA en naar het Wizard subforum gaat moet het echt niet moeilijk te vinden zijn...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Zhadum schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:10:
[...]

No shit sherlock.....binnen het forum naar het HTC Wizard gedeelte toegaan en daarna op Windows Mobile 6 klikken en dan kijken op de eerste pagina is natuurlijk veel te ver gezocht.

Ook met google moet je erg veel werk doen om te zoeken en op de tweede link te klikken.

En wat schetst onze verbazing als je zoekt op "windows mobile 6 NDB wizard" op het xda forum....jawel de 6e hit levert al de gewensde pagina op.

Hou zelf dus even je commentaar voor jezelf en zoek gewoon even wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

kadooosh schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:47:
[...]

moet je pocketalarm gebruiken, nog nooit problemen mee gehad
Probleem is dat hij nu zelfs afgaat als ik géén alarm heb ingesteld. Steenvast om 6:30 (zwaar onhandig als je een keer kan uitslapen :(). Overigens is dat de alarm ingesteld sinds WM5, toen geupgrade naar WM6 (wel hard reset gedaan).

Toen ik check notifications had gebruikt met WM5 kon ik niet meer verbinden met Active Sync. Komt dit ook voor in combinatie met WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:31
ND863 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:20:
[...]

Probleem is dat hij nu zelfs afgaat als ik géén alarm heb ingesteld. Steenvast om 6:30 (zwaar onhandig als je een keer kan uitslapen :(). Overigens is dat de alarm ingesteld sinds WM5, toen geupgrade naar WM6 (wel hard reset gedaan).

Toen ik check notifications had gebruikt met WM5 kon ik niet meer verbinden met Active Sync. Komt dit ook voor in combinatie met WM6?
[zeur-mode]Tsja, volgens mij is dit echt al zo vaak besproken, niet alleen hier, maar echt op elk forum over WM5/6 (XDA forums bijv.). Daar wordt ook besproken hoe het probleem kan worden opgelost, zonder je active sync probleem te krijgen.[/zeur-mode]

Maar goed. Het probleem is eenvoudig op te lossen mbv. Check Notifications. Je alarm, dat om 6.30u afgaat, is een spookalarm: het staat wel in het systeem, maar kan niet meer worden verwijderd op een normale manier. Je kan dus mbv. Check Notification het alarm opzoeken en ALLEEN die notification verwijderen. De rest dus laten staan en ook NIET de automatische functies van Check Notifications gebruiken.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:12
ik heb 2 vragen

1
ik heb mijn mda vario met batterystatus overclockt maar hoe kom ik er nou achter dat hij echt sneller is ik merk er niks van.

2
Als ik mijn vario overclock heeft dit ook invloed op mijn internet snelheid als ik mijn mda gebruik als modem op mijn laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn oude SIM kaart in mijn Wizard gedaan; ik weet dat al mijn contacts en sms'en op die SIM staan. Echter ik kan zie ze niet; ook geen optie om ze te importeren oid?
Enig idee hoe ik mijn data van mijn SIM op mijn Wizard kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Roe!and schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:02:
ik heb 2 vragen

1
ik heb mijn mda vario met batterystatus overclockt maar hoe kom ik er nou achter dat hij echt sneller is ik merk er niks van.
Het helpt als je erbij vertelt hoe en hoeveel je geoverklokt hebt. BatteryStatus geeft de mogelijkheid de actuele kloksnelheid te tonen in de Today-plugin en/of de statusbalk bovenaan. Overklokken met 25% moet je toch wel merken, zeker met WM5.
Roe!and schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:02:
2
Als ik mijn vario overclock heeft dit ook invloed op mijn internet snelheid als ik mijn mda gebruik als modem op mijn laptop?
Je internetsnelheid hangt vooral af van de bandbreedte van je verbinding. Als die verbinding een GPRS of EDGE modemverbinding is (zoals op de Wizard), dan is de bandbreedte zo klein dat zelfs een slome processor dat met gemak kan afhandelen. Oftewel: Nee, het heeft geen invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:12
ik heb hem van 195 naar 260 mhz overgeclockt

gaat het meteen in of moet hij dit eerst in stellen als ik hem zeg maar van de standby haal duurt het dan nog effe voorhij die snelheid heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

DeOS schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:58:
[...]

No shit sherlock.....binnen het forum naar het HTC Wizard gedeelte toegaan en daarna op Windows Mobile 6 klikken en dan kijken op de eerste pagina is natuurlijk veel te ver gezocht.

Ook met google moet je erg veel werk doen om te zoeken en op de tweede link te klikken.

En wat schetst onze verbazing als je zoekt op "windows mobile 6 NDB wizard" op het xda forum....jawel de 6e hit levert al de gewensde pagina op.

Hou zelf dus even je commentaar voor jezelf en zoek gewoon even wat beter.
Allereerst dank voor je hulp en linken.

Wat ik je wilde zeggen is dat ik al jaren actief ben op GOT en dat ik geen newbie ben. Dat betekent dat ik van te voren gezocht had maar kon ik het niet 1,2,3 vinden en vroeg ik daarom om hulp. Daarvoor zijn die Forum nou eenmaal voor, elkaar helpen.

Daarom vind ik het jammer dat je veel te snel in je reactie mij verwijt dat ik niet heb gezocht.

Ik zou ook op je laatste opmerking niet reageren omdat ik geen commentaar op jou had maar meer dat je commentaar op mij had. :)

Maar nogmaals dank, ga het ROM even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

hebben meer mensen er last van dat je klok de helft van de tijd ineens helemaal de verkeerde tijd aangeeft?
ik heb het gevoel dat het vaak na een restart.
Is daar iets aan te doen? want ik vind het best wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

koekoek2003nl schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:23:
hebben meer mensen er last van dat je klok de helft van de tijd ineens helemaal de verkeerde tijd aangeeft?
ik heb het gevoel dat het vaak na een restart.
Is daar iets aan te doen? want ik vind het best wel vervelend.
Ik heb eigenlijk nooit hier last van gehad en toch veel verschillende ROM's uitgeprobeerd. Draai je de officiële rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Varia nu een paar dagen en een paar dingen vallen me op:
- als je een nummer belt met keuzemenus ("toets 1, blijf anders aan de lijn blabla") dan is dat lastig want dan moet je het toetsenbord wel uitschuiven. Is er geen andere manier om een getal tijdens het bellen in te toetsen met de originele software?

- Ik kan Apparaatblokkering niet aan een "softwareknop" toekennen (de knoppen links en rechts onder). Is er een manier om dit toch te kunnen met de originele software? Ontgrendelen gebeurd wel met de linkerknop; het lijkt me dan ook handig om het 'grendelen' ook via deze knop te doen.

- Ik heb in programmas: "T-Mobile Favoriten" en "T-Mobile Favourites" staan. Dit is al vreemd genoeg echter ik kan ze ook niet verwijderen. Hebben alle Varias dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:55:
Ik heb mijn Varia nu een paar dagen en een paar dingen vallen me op:
- als je een nummer belt met keuzemenus ("toets 1, blijf anders aan de lijn blabla") dan is dat lastig want dan moet je het toetsenbord wel uitschuiven. Is er geen andere manier om een getal tijdens het bellen in te toetsen met de originele software?
Je kunt ook de keypad op je scherm gebruiken, als het goed is moet je dan ff op een button drukken en dan kun je ook een nr intoetsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Hm heb t hier al eerder gevraagt, niet echt een werkende oplossing tegengekomen.
Maar ik heb dus ook zo een mda vario, in xp + active sync geen problemen. Maar onder vista USB koppel geluidje, daarna niks, vario word niet eens gedetecteerd, laat staan gevonden in mobile device center.

zijn er drivers die ik kan downloaden ofzo? kan het zijn dat er op de 1 of andere manier nog gegevens van mijn Orange SPV C550 in het systeem staan waardoor er niks gebeurd? zo ja, iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? beetje onzin om alleen voor active sync Windows xp naast vista te draaien...

En zowiezo een wm2003 device werkt wel onder vista, wm5 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:26
Wel de update van het device center gedownload?

http://www.microsoft.com/...f07aaa1914&DisplayLang=en

[ Voor 54% gewijzigd door Lizard op 22-08-2007 23:39 ]

• agoNITE
jah al meerdere malen, maar het werkt!
kwam dit tegen:
PDA werkt niet onder Vista

die stappen uitgevoert en ineens werkt het :)

iig bedankt voor de moeite! :)

Verwijderd

Is het normaal dat wanneer de MDA aan de net oplader ligt; dat de backlight aan blijft staan??

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:43:
Is het normaal dat wanneer de MDA aan de net oplader ligt; dat de backlight aan blijft staan??
Dat kan je zelf instellen.. moet je ergens bij de backlight options zoeken in de configuration..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Speedfight schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:47:
[...]

Dat kan je zelf instellen.. moet je ergens bij de backlight options zoeken in de configuration..
Bij mij blijft de blacklight ook aanstaan, ondanks alle instellingen.. (in WM6)

Ook nog iets..Active sync blijft steeds opkomen. Als de Vario aangesloten is met de USB kabel, maar wel uitgezet (scherm uit), komt het onverwachts weer uit standby vanwege active sync.
Is er een optie om dit uit te zetten.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat opties gevonden waardoor de backlight WEL uit gaat:
Instellingen->Systeem->Verlichting->Externe Energie
Instellingen->Energie->Geavanceerd

Ik gebruik ook Magic Button en soms is het programma "Telefoon" met geen mogelijkheid weg te krijgen is dit een bug in WM5 oid? Ik moet dan een reset doen om weer in mijn Vandaag scherm te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In de startpost staat een link naar het instellen van Gmail maar die link verwijst naar smarter-phones.com en helaas bestaat het onderwerp niet meer.

Mijn probleem: ik kan wel mijn Gmail ontvangen (op mijn TMobile GPRS) en er wordt ook netjes gesynchroniseerd. Ik kan alleen niet wegsturen vanaf mijn telefoon en ik snap eigenlijk niet waarom. Bij deze mijn instellingen voor mijn Gmail-account:

- Mailadress: ingevuld met het volledige gmail-adres
- Username en password: ook ingevuld met de volledige gegevens die hiervoor gelden.
- Account-type: POP3
- Incoming mail: pop.gmail.com, Outgoing mail: mail.t-mobile.nl, Domain: <none>

Moet er nog iets met de "Outgoing mail requires authentication" gebeuren want dat staat op dit moment niet geconfigureerd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ugh, ik heb iets stoms gedaan. Terwijl ik mijn storage card aan het formateren was met behulp van de verkenner (aan de hand van pocketplus) heb ik het apparaat uitgeschakeld. Nu ziet het apparaat de storage card niet eens meer, dus nog een keer formateren lijkt er op die manier niet in te zitten. Iemand enig idee hoe ik mijn stompzinnigheid kan goedmaken?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mas- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:16:
Ugh, ik heb iets stoms gedaan. Terwijl ik mijn storage card aan het formateren was met behulp van de verkenner (aan de hand van pocketplus) heb ik het apparaat uitgeschakeld. Nu ziet het apparaat de storage card niet eens meer, dus nog een keer formateren lijkt er op die manier niet in te zitten. Iemand enig idee hoe ik mijn stompzinnigheid kan goedmaken?
denk dat je het nu kunt shaken met je kaartje, heb dit zelf 2x meegemaakt (niet tijdens het formatteren, maar mobiel loopt vast -> soft reset en in ene kon m'n mobiel m'n kaartje niet meer lezen, cardreader ook niet en m'n camera gaf steeds aan de kaart te willen formatteren, maar dat lukte niet.

je zou dus je fototoestel kunnen proberen en hem zo proberen te formatteren, anders moet je gewoon ff terug naar de winkel gaan, krijg je een nieuwe, op de meeste kaartjes zit toch 5 jaar garantie.

en nu ik ;)
ik heb ook een probleempje met mijn storage card, steeds als ik mijn mobiel soft reset dan geeft ie aan dat de storage card ontbreekt, dan kijk ik met verkenner en zie ik staan Storage card (gewone map op de telefoon, ik store m'n temp internetfiles hier enzo) en storage card2, als ik dan de map storage card verwijder en m'n storage card opnieuw in m'n toestel doe dan is alles opgelost, maar als ik weer soft reset, hetzelfde liedje.
ik heb dit welleens vaker gehad, maar meestal was het zo opgelost (hoe weet ik niet meer) heeft iemand een suggestie hoe ik dit moet oplossen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:31
Mas- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:16:
Hebben jullie al geprobeerd met PhotoRescue? Zie de startpost of deze site: http://www.datarescue.com/photorescue/download.htm

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Hoi Mensen,.

Heb een vreemd probleem met mijn MDA Vario, zodra ik hem wil update krijg ik het scherm met update nu, dan staat er dit kan 10mins duren en dan komt er dat procenten balkje. Nou moet de vario zich opnieuw opstarten maar.. Hij blijft gewoon uit.. Wat kan hier het probleem van zijn?

Ding die ik al heb geprobeert.
CID verwijderen, andere Rom's en andere active sync en USB poort.

Weet niet wat het is

Kittekat.net ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Nou : ik heb ook weer wazig probleem.
Ik had m'n 9100 aan de usblader gelegd in griekenland, maar in plaats van laden was m'n accu leeg aan het lopen.
Ik krijg hem nu met geen mogelijkheid meer aan.
Hij ligt met de USB kabel aan m'n laptop (dat werkte altijd als en trein), maar ook daar laad hij niet.
Kan het feit dat mijn accu nu echt leeg leeg is het hele zooitje ophangen ?
Ik wil em graag weer aan de praat hebben, maar snap er nu echt de ballen van.

Help ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Even de meegeleverde 5v oplader gebruiken ipv de USB versie.
Laat hem een uurtje liggen en hij zal het weer doen :)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie helemaal leeg is laad ie volgens mij inderdaad niet via USB.

Ik heb nu net wat mafs, ik heb gewoon 4 / 5 streepjes bereik. Maar als ik mijn eigen nummer bel krijg ik direct de voicemail, smsjes komen ook niet aan. Iemand hier ook last van?

Ik gebruik overigens WM6. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MAX3400 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:03:
In de startpost staat een link naar het instellen van Gmail maar die link verwijst naar smarter-phones.com en helaas bestaat het onderwerp niet meer.

Mijn probleem: ik kan wel mijn Gmail ontvangen (op mijn TMobile GPRS) en er wordt ook netjes gesynchroniseerd. Ik kan alleen niet wegsturen vanaf mijn telefoon en ik snap eigenlijk niet waarom. Bij deze mijn instellingen voor mijn Gmail-account:

- Mailadress: ingevuld met het volledige gmail-adres
- Username en password: ook ingevuld met de volledige gegevens die hiervoor gelden.
- Account-type: POP3
- Incoming mail: pop.gmail.com, Outgoing mail: mail.t-mobile.nl, Domain: <none>

Moet er nog iets met de "Outgoing mail requires authentication" gebeuren want dat staat op dit moment niet geconfigureerd.
Anyone?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:56:
Als ie helemaal leeg is laad ie volgens mij inderdaad niet via USB.

Ik heb nu net wat mafs, ik heb gewoon 4 / 5 streepjes bereik. Maar als ik mijn eigen nummer bel krijg ik direct de voicemail, smsjes komen ook niet aan. Iemand hier ook last van?

Tjah.....1 van de bekende problemen met WM6. Ligt waarschijnlijk aan je radio ROM versie. Maar verder gaan we er hier niet op in want; WM6 problemen van de Wizard worden niet op GoT besproken aangezien deze niet legaal te verkrijgen is.

Kijk even op het forum van XDA daar is genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:56:

Dat had ik gisteren ook. Na een softreset was het probleem verholpen.
Ik gebruik overigens WM5. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:06:
[...]

Tjah.....1 van de bekende problemen met WM6. Ligt waarschijnlijk aan je radio ROM versie. Maar verder gaan we er hier niet op in want; WM6 problemen van de Wizard worden niet op GoT besproken aangezien deze niet legaal te verkrijgen is.

Kijk even op het forum van XDA daar is genoeg te vinden.
Hmm daar had ik niet bij stil gestaan, dank je. ;)
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:48:
[...]

Dat had ik gisteren ook. Na een softreset was het probleem verholpen.
Ik gebruik overigens WM5. 8)
Na een soft reset is het inderdaad verholpen, maar eens in de drie weken een dag niet bereikbaar zijn zonder het te weten si niet zo heel fijn. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Laatst online: 07-09 06:17
Zoek eens wat de instellingen voor gmail zijn. Je moet namelijk voor versturen een bepaalde poort gebruiken en dit dus ook configureren. Dacht iets van poort 995 zodat je krijgt: smtp.gmail.com:995 ofzo. Maar dat is dus wel te vinden als je zoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
Ik heb sinds kort ook zo'n leuke qtek versie van deze telefoon. leuk 2e hands. Maar nu na een 2 maandjes begint hij vervelend te doen.

Softkeys op device gaan ineens volume regelen, volume knop kan ik startbalk mee openen, en vervelenste is. het keyboard slaat 2 toetsen aan bij veel letters. toets ik een "a" of "w" krijg ik altijd "wa".

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? is dat makkelijk zelf op te lossen. kabeltje vervangen ofzo, of knopjes schoonmaken bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
  • Laatst online: 18-09 20:28
Ik ga vanavond naar een 2dehands MDA vario (unlocked) kijken.
Deze is 3 kwart jaar oud..

waar moet ik op letten?

[ Voor 3% gewijzigd door Sjakskus op 29-08-2007 14:32 ]

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ik had pocketcm geinstalleerd, deze verwijderd en nu kan ik niet meer in het contactpersonen venster komen. iemand enige idee waar ik heen moet linken in het register?
contactpersonen.lnk in startmenu werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sjakskus schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:31:
Ik ga vanavond naar een 2dehands MDA vario (unlocked) kijken.
Deze is 3 kwart jaar oud..

waar moet ik op letten?
Of je screen niet scrambled bij veel typen. Dus probeer een stuk of 10/15 smsjes vol te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
scrambled? hoe ziet dat eruit?

kan ik bv ook een tekstje in Pocket Word typen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sjakskus schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:00:
scrambled? hoe ziet dat eruit?

kan ik bv ook een tekstje in Pocket Word typen oid?
ja is hetzelfde effect. Scrambled is gewoon je scherm bevroren en wordt langzaam aan wit. Druk op standby 2x en je scherm is weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
Ik heb em nu die MDA VARIO
Ik probeer nu te verbinden met mijn 802.11G netwerk
Ik heb DJVW HTC Wizard Optimizer 2.0.cab geinstalleerd
Ik heb een handmatig ip ingesteld
Ik ben verbonden
Ik zie op mijn router/modem het mac adres van mijn MDA tussen de connected devices staan

Maar:
ik kan geen ping uitvoeren naar mijn MDA
signaal kwaliteit staat op leeg
Ik kan mijn router (tele2 dv201amr) niet terug zetten naar 802.11B

Iemand ideeen wat ik verkeerd doe?

• Andre.Koster
AgoNitE schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:40:
Ik had pocketcm geinstalleerd, deze verwijderd en nu kan ik niet meer in het contactpersonen venster komen. iemand enige idee waar ik heen moet linken in het register?
contactpersonen.lnk in startmenu werkt ook niet.
Zie de PocketCM FAQ, scroll naar "How to add this application as the default contact manager?"

• agoNITE
Andre.Koster schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 00:29:
[...]

Zie de PocketCM FAQ, scroll naar "How to add this application as the default contact manager?"
Heb t al opgelost, contacts backup gemaakt en hardreset :)

• Andre.Koster
AgoNitE schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:52:
[...]

Heb t al opgelost, contacts backup gemaakt en hardreset :)
Als je alleen je contacts gebackup-ed had, heb je je hele apparaat moeten herinstalleren. Kost mij al gauw een dikke twee uur (ik spreek uit ervaring). Tip: schaf een backup programma aan, zoals Sprite of Spbackup (deze laatste gebruik ikzelf). Is z'n gewicht in goud waard, alhoewel dat raar klinkt voor software. ;)

• Xevox
  • Laatst online: 25-07-2022
Kan iemand mij even uitleg geven over het ledje dat bovenop zit? het knippert groen, maar soms ook oranje en soms ook rood...nu dacht ik 'goh dat is vast voor de batt. status ofzo' maar met 100% batt knippert die soms ook oranje volgens mij :D ik snap het niet :')

BramBoterham

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Xevox schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:16:
Kan iemand mij even uitleg geven over het ledje dat bovenop zit? het knippert groen, maar soms ook oranje en soms ook rood...nu dacht ik 'goh dat is vast voor de batt. status ofzo' maar met 100% batt knippert die soms ook oranje volgens mij :D ik snap het niet :')
Je kunt ook instellen dat als je een smsje hebt gekregen of als je een oproep hebt gemist, dat je lampje dan begint te knipperen, en op dat moment knippert hij ook oranje ;)

• agoNITE
Andre.Koster schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

Als je alleen je contacts gebackup-ed had, heb je je hele apparaat moeten herinstalleren. Kost mij al gauw een dikke twee uur (ik spreek uit ervaring). Tip: schaf een backup programma aan, zoals Sprite of Spbackup (deze laatste gebruik ikzelf). Is z'n gewicht in goud waard, alhoewel dat raar klinkt voor software. ;)
spb backup heb k al...maar k was vrij vlot klaar met alle programma's :) thx voor de tip tho, ga ik de volgende keer zeker doen!

• Andre.Koster
Xevox schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:16:
Links
Blauw: BT aan
Groen: WiFi aan

Rechts, in oplopende prioriteit
Groen: GSM aan
Groen, dubbele knipperfrequentie: GSM aan en ontvangst
Groen, continue: is op externe stroom, is opgeladen
Oranje, continue: is op externe stroom, laadt op
Oranje, vierdubbele knipperfrequentie: bericht ontvangen of notificatie
Rood: vierdubbele knipperfrequentie: batterij < 10%

[ Voor 20% gewijzigd door Andre.Koster op 30-08-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben het volgende probleem. Ik had al gezocht via de zoek functie en via Google maar de oplossing nog niet heb kunnen vinden.
Ik heb TomTom 6 geïnstalleerd op een Qtek 9100. Nu heb ik heel vaak dat ik als ik gebeld word het gesprek niet aan kan nemen.
Weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand tips hoe je Wi-Fi moet instellen op de MDA versie of is dit door TMobile geblokked oid (dat het alleen met TM Hotspots gebruikt kan worden)?
Ik zie mijn SSID wel maar ik kan niet connecten ik krijg geen IP van mijn DHCP router. Zijn er nog soms nog aparte instellingen voor nodig? Ik vind hier ook niets over in de startpost.

Het lijkt mij dat ik toch gewoon Wi-Fi moet kunnen gebruiken icm mijn eigen router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
Het is waarschijnlijk gedaan met mijn prachtige MDA Vario. Ik heb geen garantie meer dus dat is balen.

Harde- of Softe resetten helpen niet meer. Ik kom elke keer weer uit bij dat RGB scherm. Mijn pc ziet het toestel wel, maar active sync kan er niet mee connecten.

Is er iemand met een mogelijke oplossing voor dit euvel of kan ik er nu maar mee discuswerpen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
NYzE schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:32:
Het is waarschijnlijk gedaan met mijn prachtige MDA Vario. Ik heb geen garantie meer dus dat is balen.

Harde- of Softe resetten helpen niet meer. Ik kom elke keer weer uit bij dat RGB scherm. Mijn pc ziet het toestel wel, maar active sync kan er niet mee connecten.

Is er iemand met een mogelijke oplossing voor dit euvel of kan ik er nu maar mee discuswerpen? :'(
Probeer dit eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=276963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
Ok, ik haal morgen een cardreader en dan zal ik het direct proberen en mn bevindingen hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Ik heb laatst mn background veranderd naar eentje met veel lichte tinten er in. Nu kan ik alleen de tekst van het standaard bureaublad niet meer lezen. Is dit op een of andere manier zwart te maken? Ik heb een MDA Vario waarbij ik het deel van de T-Mobile huisstijl heb ik geskipt bij het installeren. Dus als het goed is volledig orginele stijl.

Bvd

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:38:
Heeft iemand tips hoe je Wi-Fi moet instellen op de MDA versie of is dit door TMobile geblokked oid (dat het alleen met TM Hotspots gebruikt kan worden)?
Ik zie mijn SSID wel maar ik kan niet connecten ik krijg geen IP van mijn DHCP router. Zijn er nog soms nog aparte instellingen voor nodig? Ik vind hier ook niets over in de startpost.

Het lijkt mij dat ik toch gewoon Wi-Fi moet kunnen gebruiken icm mijn eigen router.
Je moet wel je WEP/ WPA/ WPA2- key intypen als je wilt connecten. Met de standaard T-Mobile ROM is alleen TKIP mogelijk, dus je kunt geen AES gebruiken. Volgens deze link is dat toegevoegd in AKU 3.X. Volgens mij is het ook niet mogelijk om WPA2 te gebruiken. T-Mobile heeft niets geblokkeerd, bij mij werkte het gewoon :).

[ Voor 16% gewijzigd door Jaap-Jan op 01-09-2007 17:09 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 20:32
Gister ben ik terug gekomen van vakantie.
Maar met een 2 vervelende dingen met mijn MDA Vario.
Ik lag op het strand, en wou muziek luisteren, WMP op starten, huh?, Storage Card staat er niet meer tussen.., van alles gedaan soft-reset, Mini SD er 100 keer in en eruit, hij ligt dan wel op, dus hij ziet wel 'iets'.
Maar verder pakt hij hem niet meer, nou leuk, hem nog even dadelijk testen op de pc, maar volgens mij is die overleden.

Toen kwam een paar dagen, later deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://www.onnofrankenmolen.nl/capture_28082007_224310.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.onnofrankenmolen.nl/capture_09032006_120818.bmp

Leuk die krijg ik OOK niet meer weg..
Iemand enig idee of me tel aan het dood gaan is?
Ik ben van plan een hard reset zo te doen, lijkt me nog de enige optie.
Er zijn programmatjes voor het backuppen van je SMS berichten, ik ga er zo naar zoeken, maar als iemand eerder is mag die het best zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
Wat ik niet snap,
Met outlook kun je tegenwoordig niet meer (gratis) je hotmail bekijken.
Maar met pocket outlook werkt dit wel op mijn MDA Vario.
Dit werkt toch op dezelfde manier? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
welke browser is aan te bevelen? ik las positieve berichten over opera mini, maar die vind ik niet echt handig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Byte_Me schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:40:
welke browser is aan te bevelen? ik las positieve berichten over opera mini, maar die vind ik niet echt handig werken.
Ik gebruik de gewone Opera Mobile, degene die je kan vinden in de startpost. Die bevalt mij stukken beter dan Pocket IE :).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Onno_Devine schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:42:
Gister ben ik terug gekomen van vakantie.
Maar met een 2 vervelende dingen met mijn MDA Vario.
Ik lag op het strand, en wou muziek luisteren, WMP op starten, huh?, Storage Card staat er niet meer tussen.., van alles gedaan soft-reset, Mini SD er 100 keer in en eruit, hij ligt dan wel op, dus hij ziet wel 'iets'.
Maar verder pakt hij hem niet meer, nou leuk, hem nog even dadelijk testen op de pc, maar volgens mij is die overleden.

Toen kwam een paar dagen, later deze melding:
[afbeelding]

[afbeelding]

Leuk die krijg ik OOK niet meer weg..
Iemand enig idee of me tel aan het dood gaan is?
Ik ben van plan een hard reset zo te doen, lijkt me nog de enige optie.
Er zijn programmatjes voor het backuppen van je SMS berichten, ik ga er zo naar zoeken, maar als iemand eerder is mag die het best zeggen :)
Toevallig op vakantie geweest in Spanje >:). Ik zie in je 2e screenshot je provider op AMENA staat en niet op T-Mobile NL :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 20:32
Jaap-Jan schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:50:
[...]
Toevallig op vakantie geweest in Spanje >:). Ik zie in je 2e screenshot je provider op AMENA staat en niet op T-Mobile NL :P.
Haha ja dat klopt Spanje ;) :P
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Let op:
We 'gedogen' al veel, met betrekking tot ROM's, maar vragen over WM6 willen we hier toch echt niet zien. WM6 voor de Wizard is per definitie niet legaal.

Vragen en uitleg geven over WM6 is hier dus niet toegestaan!