pimshw1 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:38:
[...]
Volg deze thread *knip*. Je vertelt er niet bij hoe je het voor elkaar hebt gkregen, maar probeer in de bootloader te komen door eerst de camera knop in te drukken en dan de power on knop. Verbind hem (liefst in de guest mode) aan je PC en laad de originele ROM. Of de geadviseerde in de thread. Hope it helps.
@pimshw1 die rom wou ik juist installeren, daarbij gaat het dus al fout
trouwens meteen even een vraag, ik heb een orange
m3000 met een t-mobile sim moet ik dan een orange rom hebben of een t-mobile rom???
nou ik zal het even vertalen van mijn engelse post:
Geweldig mijn wizzard zit vast
Tijdens de romupdate loopt hij vast op 98% de groene/blauwe balk op je mobiel word bij mij dan rood en blijft zo, er gebeurt verder niets
Na een poos +- 20min zeg de pc dat hij klaar is, of komt met een error, of het programma loopt vast.
Ik kan mijn mobiel wel herstarten dan komt hij meteen in het boot menu met die kleuren, daar kan ik hem weer verbinden met mijn pc, maar ik heb het inmiddels al 8x geprobeert ofzo, hij blijft gewoon vastzitten op 98%
Ik heb al een aantal nieuwe roms geprobeert die zeggen dat ik een oude installatie heb oid, en die kunnen gewoon niet starten
phone info:
ipl/spl 2.18 so i have/ (HAD) a G3
gsm 01.04.10
os 2.18.1.3
Het is een Orange
m3000 met een t-mobile sim
tijdens het updaten had ik mijn sim er niet in
tijdje later...
im in mobiel geprobeert nog steeds het zelfde
op een andere pc geprobeert, nogsteeds precies hetzelfde
op 2e pc krijg ik de error:
ERROR [302] : UPDATE ERROR
The ROM update Utility has encountered communication errors during the update process. The program will guide you stem-by-step to recover from te errors so you can continue with the update.
2 choices to click: View Document or Recovery
lol i did the Recovery it made me put out the battery and reboot the phone en replug the cables
ik volgde het volgende: *knip*
UPDATE YES ik ben zo blij, hij doet het weer, ik het de oficiele rom van orange probeert: RUU_Prodigy_2180103_21801103_OR_NL_DUT_Ship.exe
die en deze deed het wel... ik ben echt zo blij, ik dacht echt dat hij dood was...
[
Voor 8% gewijzigd door
Eggy op 11-05-2007 17:45
]