Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Geen matches
Taenadar schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:42:
Ik wil eigenlijk een nieuwe firmware op me MDA Vario zetten. Maar wil hierbij al mijn smsjes en andere ontvangen berichten behouden. Met welk programma kan ik deze backuppen ?
Ik heb wel SPB backup maar hiermee kan je alleen emails backuppen. Ik wil ook graag de gewone text berichten bewaren
hopen dat je niet met hetzelfde probleem als mij komt te zitten,

mijne is zo dood al wat en ik weet niet meer wat ik nu moet doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-04 18:15
Geen matches
weet iemand hoe ik me huidige rom kan backuppen ?
ik wil over gaan naar 2k6 maar wil wel de mogelijkheid hebben om alsnog terug te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Geen matches
kadooosh schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:09:
weet iemand hoe ik me huidige rom kan backuppen ?
ik wil over gaan naar 2k6 maar wil wel de mogelijkheid hebben om alsnog terug te gaan
wizbackup

werkte bij mij voor geen meter maar ik zie dat het bij veel anderen wel werkt
wel even een backup van je sd kaartje maken hij word nog wel een corrupt

[ Voor 24% gewijzigd door kaasaanfiets op 10-05-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimshw1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05-2023
Geen matches
koekoek2003nl schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:31:
[...]

hopen dat je niet met hetzelfde probleem als mij komt te zitten,

mijne is zo dood al wat en ik weet niet meer wat ik nu moet doen :|
Volg deze thread *knip*. Je vertelt er niet bij hoe je het voor elkaar hebt gkregen, maar probeer in de bootloader te komen door eerst de camera knop in te drukken en dan de power on knop. Verbind hem (liefst in de guest mode) aan je PC en laad de originele ROM. Of de geadviseerde in de thread. Hope it helps.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 11-05-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
koekoek2003nl schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:25:
[...]

wizbackup

werkte bij mij voor geen meter maar ik zie dat het bij veel anderen wel werkt
wel even een backup van je sd kaartje maken hij word nog wel een corrupt
hmm dan wacht ik nog ff denk ik
zijn er trouwens Nederlandse wm 2k6 roms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Geen matches
Modbreak:Laat ik jullie allemaal even herinneren aan het feit dat onofficiële WM6 ROM updates hier niet besproken mogen worden...

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 11-05-2007 17:47 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 22:26

Meneer iCy

swarma

Geen matches
Ik weet niet of iemand het al gezegd maar hierbij dan de superhandige tip:

Mocht je een applicatie hebben die in de root zit van je sd card of je wilt alles gescheiden houden met partities doe dan het volgende:

- installeer wm5storage op je pda
- start wm5storage en zet de vinkjes uit van Removable Class en Read Only
- Koppel de pda aan je pc
- Nu is het geen externe usbstick meer maar een externe harde schijf dus partities maken is mogelijk
- Maak dus 1 of meerdere partities en de grootte naar je eigen wens
- Zet wm5storage uit en je zie dat je nu 1 of meerdere storage card's heb.

Waarschuwing 1: Alle data raakt verloren als je dit doet dus maak eerst een backup van je data
Waarschuwing 2: Met een sdcard reader zie je enkel de eerste partitie en de rest niet dus als je er nog extra data op wil zetten moet dit middels de pda of wm5storage en bovenstaande stap 1 t/m 3

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Matched: m3000
pimshw1 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:38:
[...]

Volg deze thread *knip*. Je vertelt er niet bij hoe je het voor elkaar hebt gkregen, maar probeer in de bootloader te komen door eerst de camera knop in te drukken en dan de power on knop. Verbind hem (liefst in de guest mode) aan je PC en laad de originele ROM. Of de geadviseerde in de thread. Hope it helps.
@pimshw1 die rom wou ik juist installeren, daarbij gaat het dus al fout
trouwens meteen even een vraag, ik heb een orange m3000 met een t-mobile sim moet ik dan een orange rom hebben of een t-mobile rom???

nou ik zal het even vertalen van mijn engelse post:

Geweldig mijn wizzard zit vast

Tijdens de romupdate loopt hij vast op 98% de groene/blauwe balk op je mobiel word bij mij dan rood en blijft zo, er gebeurt verder niets
Na een poos +- 20min zeg de pc dat hij klaar is, of komt met een error, of het programma loopt vast.

Ik kan mijn mobiel wel herstarten dan komt hij meteen in het boot menu met die kleuren, daar kan ik hem weer verbinden met mijn pc, maar ik heb het inmiddels al 8x geprobeert ofzo, hij blijft gewoon vastzitten op 98%
Ik heb al een aantal nieuwe roms geprobeert die zeggen dat ik een oude installatie heb oid, en die kunnen gewoon niet starten

phone info:
ipl/spl 2.18 so i have/ (HAD) a G3
gsm 01.04.10
os 2.18.1.3
Het is een Orange m3000 met een t-mobile sim

tijdens het updaten had ik mijn sim er niet in

tijdje later...
im in mobiel geprobeert nog steeds het zelfde
op een andere pc geprobeert, nogsteeds precies hetzelfde

op 2e pc krijg ik de error:
ERROR [302] : UPDATE ERROR
The ROM update Utility has encountered communication errors during the update process. The program will guide you stem-by-step to recover from te errors so you can continue with the update.

2 choices to click: View Document or Recovery

lol i did the Recovery it made me put out the battery and reboot the phone en replug the cables

ik volgde het volgende: *knip*

UPDATE YES ik ben zo blij, hij doet het weer, ik het de oficiele rom van orange probeert: RUU_Prodigy_2180103_21801103_OR_NL_DUT_Ship.exe
die en deze deed het wel... ik ben echt zo blij, ik dacht echt dat hij dood was...

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 11-05-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
ik vraag me echt af ofhet iemand gelukt is om zon brando screenprotector erop heeft gedaan zonder bubbeltjes en stof...
lukt mij dus egt voor geen meter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Geen matches
Eggy schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:32:
[modbreak]Laat ik jullie allemaal even herinneren aan het feit dat WM6 ROM updates hier niet besproken mogen worden...[/]
Tenzij het officiële WM6-rom updates betreft, mag ik hopen. Nu komt deze voor de Wizard zeer waarschijnlijk niet meer uit maar erover praten om bijv te proberen HTC op andere gedachten te krijgen, moet kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Geen matches
@AgentSmith

Uiteraard. WM6 mag in principe ook gerust besproken worden. De tot op heden beschikbare updates (welke niet legaal zijn) echter niet. Ik heb het bericht even gewijzigd :)

[ Voor 11% gewijzigd door Eggy op 11-05-2007 17:48 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124620

Geen matches
DeOS schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:57:
[...]

Haal dat tegen vergoeding maar weg.....daarvoor hebben we vraag&aanbod.

Klinkt als een "ROM flash gone bad" door de vorige eigenaar. Je zou kunnen proberen om een softreset te doen en dan de camera knop vast te houden net zolang tot je in het kleur gestreepte scherm komt. Je zit dan in boot-loader mode. Dan kun je je wizard verbinden met je PC. Hiervoor moet je even een Windows XP machine met active sync vinden. ROM flashen in Vista is niet standaard mogelijk.

Eenmaal verbonden met je PC kun je hem proberen te flashen met de laatste T-mobile ROM. Hier te vinden.

offtopic:
PS. Is deffecte toestellen verzamelen je hobby? Je bent ook al lekker bezig met een MDA compact zag ik.
na vele pogingen eindelijk gelukt is..
harde reset,, etc

helaas weer het zelfde :( kom tot het t-mobile logo en verder niet..
weet iemand andere oplossingen? of is hij echt dood..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Anoniem: 124620 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:25:
[...]

na vele pogingen eindelijk gelukt is..
harde reset,, etc

helaas weer het zelfde :( kom tot het t-mobile logo en verder niet..
weet iemand andere oplossingen? of is hij echt dood..?
ik dacht gister en vandaag ook dat die van mij dood was, maar als je nog in het bootmenu met die kleuren kan komen valt er wel weer een rom op te flashen. ik heb je standaard orange maar weer geflashed en nu werkt het weer perfect.
RUU_Prodigy_2180103_21801103_OR_NL_DUT_Ship.exe
dat is hem
ik denk er ineens aan dat ik een spv m3000 heb, dus jij zal wel een andere rom nodig hebben neem ik aan? gebruik gewoon de originele die jou fabrikant aan raad

Weet iemand of deze software van O2 gratis is?
http://www.seeo2.com/product/XdaIIi/template/O2Plus.vm
het lijkt me wel een leuk programma, maar je moet inloggen met een o2 account als je het wilt downloaden oid
Ik heb het al gevonden hier...

Ik kan me herinneren dat ik op mijn spv e200 complete themes had die mijn hele telefoon veranderden, achtergronden layout van knoppen kleuren vormgevingen.
ik ben al een tijdje opzoek naar zoiets voor mijn m3000 maar ik kan echt niets vinden, alleen losse achtergronden of vage animated achtergronden, maar geen themes weet iemand waar ik die kan vinden?

[ Voor 30% gewijzigd door kaasaanfiets op 11-05-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
weet iemand of dit enige nut heeft op de standard t-mobile vario rom?
http://forum.xda-develope...php?p=1140163#post1140163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-04 23:44
Geen matches
sinds gisteren doet ie ineens raar:
*3 keer had ik (thuis) ineens geen verbinding meer met het T-mobile netwerk, nooit eerder gehad. Thuis normaal altijd bereik
*batterij is in 10 uur van 100% --> 0% normaal gaat ie zeker 4 dagen mee
*lijkt wel of het knopje 'naar beneden' vast zit. als ik het scherm aan zet, zie ik een gekleurd balkje naar beneden lopen, van de tijd, uiteindelijk naar de agenda. Ga ik naar contactpersonen, dan loopt ie ook vanzelf van de A naar de Z.
Heb er niks bijzonders mee gedaan afgelopen dagen. En nu ineens deze 3 dingen tegelijk. Omdat het tegelijk komt, zou ik zeggen iets met de software? maar hard reset helpt niet. T-Mobile bellen dan enige optie? of heeft iemand nog een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Geen matches
kadooosh schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:26:
weet iemand of dit enige nut heeft op de standard t-mobile vario rom?
http://forum.xda-develope...php?p=1140163#post1140163
Er zijn inderdaad verhalen dat het uitschakelen van de SD-kaart indien deze niet gebruikt wordt voor een langere levensduur zorgt. Maar dan moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat deze inderdaad niet gebruikt wordt. Attachments door Outlook dus niet naar SD laten schrijven, hetzelfde verhaal voor de cache van Pocket IE. En ook geen programma's op SD installeren die vaak draaien. Zelf kan ik de accubesparing niet beamen omdat ik het nooit heb geprobeerd. De besparing lijkt mij maar marginaal; een accu met meer capaciteit zet meer zoden aan de dijk in situaties dat je langere tijden zonder stopcontact zit.
Eggy schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:46:
@AgentSmith

Uiteraard. WM6 mag in principe ook gerust besproken worden. De tot op heden beschikbare updates (welke niet legaal zijn) echter niet. Ik heb het bericht even gewijzigd :)
Ik had geen ander antwoord verwacht maar enige duidelijkheid in het beleid kan misverstanden voorkomen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 13-05-2007 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
weet iemand of er een prog is dat RM files kan afspelen, de realone mobile player zelf speelt me southpark afleveringen namelijk niet af :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koekoek2003nl schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:18:
[...]

ik dacht gister en vandaag ook dat die van mij dood was, maar als je nog in het bootmenu met die kleuren kan komen valt er wel weer een rom op te flashen. ik heb je standaard orange maar weer geflashed en nu werkt het weer perfect.
RUU_Prodigy_2180103_21801103_OR_NL_DUT_Ship.exe
dat is hem
ik denk er ineens aan dat ik een spv m3000 heb, dus jij zal wel een andere rom nodig hebben neem ik aan? gebruik gewoon de originele die jou fabrikant aan raad

Weet iemand of deze software van O2 gratis is?
http://www.seeo2.com/product/XdaIIi/template/O2Plus.vm
het lijkt me wel een leuk programma, maar je moet inloggen met een o2 account als je het wilt downloaden oid
Ik heb het al gevonden hier...

Ik kan me herinneren dat ik op mijn spv e200 complete themes had die mijn hele telefoon veranderden, achtergronden layout van knoppen kleuren vormgevingen.
ik ben al een tijdje opzoek naar zoiets voor mijn m3000 maar ik kan echt niets vinden, alleen losse achtergronden of vage animated achtergronden, maar geen themes weet iemand waar ik die kan vinden?
ik heb nu al enkele male n succesvol de nieuwe rom erop gezet.. maar nog steeds zonder resultaat.
na een harde reset, komt het zelfde probleem meteen weer boven drijven.
iemand nog andere idee?

zou ik een andere rom moeten proberen dan die op de site van T-mobile.. zoja,, welke?
wat kan er dan nog meer de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:15
Geen matches
Taenadar schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:42:
Ik wil eigenlijk een nieuwe firmware op me MDA Vario zetten. Maar wil hierbij al mijn smsjes en andere ontvangen berichten behouden. Met welk programma kan ik deze backuppen ?
Ik heb wel SPB backup maar hiermee kan je alleen emails backuppen. Ik wil ook graag de gewone text berichten bewaren
Iemand een goed programma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2024
Geen matches
ik heb een programma gehad waarmee je de smsjes kon synchroniseren in outlook... zo blijven ze dus wel behouden... maar ik weet zo even niet meer hoe dat heet...

edit: Jeyo Mobile Extender 19,95 dollar...

[ Voor 12% gewijzigd door Drumkruk op 14-05-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Geen matches
Drumkruk schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:49:
ik heb een programma gehad waarmee je de smsjes kon synchroniseren in outlook... zo blijven ze dus wel behouden... maar ik weet zo even niet meer hoe dat heet...

edit: Jeyo Mobile Extender 19,95 dollar...
Idd die heb ik ook gebruikt bij mijn spv e200 dr is een gratis versie op hun site, moet even goed zoeken, je kan dan idd je smsjes syncen met outlook, met een nieuwe rom zou je ze ook wel weer terug kunnen zetten
trial 10 dagen

[ Voor 14% gewijzigd door kaasaanfiets op 14-05-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Geen matches
Anoniem: 124620 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:27:
[...]

ik heb nu al enkele male n succesvol de nieuwe rom erop gezet.. maar nog steeds zonder resultaat.
na een harde reset, komt het zelfde probleem meteen weer boven drijven.
iemand nog andere idee?

zou ik een andere rom moeten proberen dan die op de site van T-mobile.. zoja,, welke?
wat kan er dan nog meer de oorzaak zijn?
probeer die 1.5 rom eens
Button's 1.05 ROM
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=285435
Die werkte bij mij dus niet!!!
als die het bij jou wel doet, daarna je nieuwe t-mobile rom erop zetten...

[ Voor 179% gewijzigd door een moderator op 14-05-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Geen matches
Ik heb trouwens een vraagje.
Ik heb een Q-tek 9100 met een telfort zakelijk abonnement met gprs en umts. Nu heb ik niets aan umts want dat ondersteunt de 9100 niet. Maar goed sinds ik hem opnieuw heb geinstalleerd mis ik opeens mijn mms-inbox. En de reden waarom ik hem opnieuw had geinstalleerd, geen mail meer verzenden is ook nog steeds niet opgelost.

Krijg elke keer de melding:
berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat. Controleer uw verbinding en instellingen van uw e-mailaccount. Deze staan echter wel helemaal goed. Hij haalt wel mail op maar verzend het niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 19:34

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Geen matches
miss_bleu schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:17:
Ik heb trouwens een vraagje.
Ik heb een Q-tek 9100 met een telfort zakelijk abonnement met gprs en umts. Nu heb ik niets aan umts want dat ondersteunt de 9100 niet. Maar goed sinds ik hem opnieuw heb geinstalleerd mis ik opeens mijn mms-inbox. En de reden waarom ik hem opnieuw had geinstalleerd, geen mail meer verzenden is ook nog steeds niet opgelost.

Krijg elke keer de melding:
berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat. Controleer uw verbinding en instellingen van uw e-mailaccount. Deze staan echter wel helemaal goed. Hij haalt wel mail op maar verzend het niet.

Iemand een idee?
Telfort gaat deze maand over naar KPN.
Mogelijk moet er bij KPN nog iets mbt data-verkeer geactiveerd worden op jouw account.
Misschien dat je handmatig voor Telfort of juist KPN kan kiezen, zodat je kan uitsluiten dat het bij de ene provider wel en bij de andere niet is...

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Geen matches
Martino-s schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:46:
[...]

Telfort gaat deze maand over naar KPN.
Mogelijk moet er bij KPN nog iets mbt data-verkeer geactiveerd worden op jouw account.
Misschien dat je handmatig voor Telfort of juist KPN kan kiezen, zodat je kan uitsluiten dat het bij de ene provider wel en bij de andere niet is...
ik werk bij telfort en ben al ruim 3 maanden over op het KPN netwerk en heb nooit problemen gehad eigenlijk. Zover we kunnen zien is er op mijn 06 nummer ook niets uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219207

Geen matches
[quote]koekoek2003nl schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:25:

The ROM update Utility has encountered communication errors during the update process. The program will guide you stem-by-step to recover from te errors so you can continue with the update.

Als je error 302 krijgt dan zit je CID lock er nog op dus niet simlock
dus kan ie rom niet schrijven
Hij blijft zeker hangen op 95% ?

Ik heb wel een simpel maniertje om je CID van een 2.xx af te krijgen maar weet niet of dat hier mag
anders moet je maar even mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219207

Geen matches
Screen Protector is voor watjes :+
Maar heb gelezen dat als je de badkamer met stoom vult, ff hete kraan aan, dat t scherm dan wat vochtig wordt en je m zonder stof kunt plakken.

Zit wat in zo besticker je ook een auto

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 219207 op 14-05-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Geen matches
Anoniem: 219207 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:11:
koekoek2003nl schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:25:

Als je error 302 krijgt dan zit je CID lock er nog op dus niet simlock
dus kan ie rom niet schrijven
Hij blijft zeker hangen op 95% ?

Ik heb wel een simpel maniertje om je CID van een 2.xx af te krijgen maar weet niet of dat hier mag
anders moet je maar even mailen
hangen op 98%
die 1.05 rom die ik wou installeren was juist voor de procedure om cid er af te krijgen.
mail maar naar jorrick AT orange dot nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Geen matches
Anoniem: 219207 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:18:
Screen Protector is voor watjes :+
Maar heb gelezen dat als je de badkamer met stoom vult, ff hete kraan aan, dat t scherm dan wat vochtig wordt en je m zonder stof kunt plakken.

Zit wat in zo besticker je ook een auto
Ehmm.....het was volgens mij niet de bedoeling daarvan dat je scherm vochtig wordt, maar dat de stofdeeltjes in de lucht door de stoom worden vastgehouden. Hierdoor krijg je dus geen stofdeeltjes onder je screen protector. Dus eerst stomen....dan even wachten tot dat het weer is afgezakt en dan screen protector aanbrengen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Geen matches
DeOS schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:54:
[...]

Ehmm.....het was volgens mij niet de bedoeling daarvan dat je scherm vochtig wordt, maar dat de stofdeeltjes in de lucht door de stoom worden vastgehouden. Hierdoor krijg je dus geen stofdeeltjes onder je screen protector. Dus eerst stomen....dan even wachten tot dat het weer is afgezakt en dan screen protector aanbrengen.
in het psp topic staan ook wel wat tips, iets met afwasmiddel hielp ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Geen matches
wat moet iedereen toch met zo'n screenprotector? ik zie het nut er niet echt van in, erdoorheen ga je wel als je er een spijker in slaat oid. krassen heb ik in een jaar tijd nog niet zien ontstaan op mijn beeld... screenprotectors zien er niet uit en maken alleen maar lijmvlekken, bovendien passen ze vaak niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:22

mphilipp

Romanes eunt domus

Geen matches
Drumkruk schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:22:
wat moet iedereen toch met zo'n screenprotector? ik zie het nut er niet echt van in, erdoorheen ga je wel als je er een spijker in slaat oid. krassen heb ik in een jaar tijd nog niet zien ontstaan op mijn beeld... screenprotectors zien er niet uit en maken alleen maar lijmvlekken, bovendien passen ze vaak niet...
Zo'n ding van Brando doet het zonder lijm, je ziet er niets van en aanbrengen is een fluitje. Gewoon een beetje extra bescherming. Ik zou er een beetje ziek van zijn als er een vette kras op het scherm zou zitten. Voorkomen is beter dan genezen zullen we maar zeggen. En voor die €8 loop je ook niet echt veel risico, wel?

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
yup ik heb hem nu erop met een beetje stof maar daar zie je nix van als ie aan staat...en ik vind het nog fijner werken zo ook, geen last van weerspiegeling en voelt lekkerder aan om met me stylus te werken zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
kadooosh schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:01:
weet iemand of er een prog is dat RM files kan afspelen, de realone mobile player zelf speelt me southpark afleveringen namelijk niet af :|
Ik zou zeggen, download de .avi van meneertakje.net en converteer de avi naar het juiste formaat met pocketdivxencoder (http://www.pocketdivxencoder.net/) en afspelen maar met TCPMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Geen matches
mphilipp schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:57:
[...]

Zo'n ding van Brando doet het zonder lijm, je ziet er niets van en aanbrengen is een fluitje. Gewoon een beetje extra bescherming. Ik zou er een beetje ziek van zijn als er een vette kras op het scherm zou zitten. Voorkomen is beter dan genezen zullen we maar zeggen. En voor die €8 loop je ook niet echt veel risico, wel?
Ik dacht ook dat ik nooit een screenprotector zou willen. Maar ik heb er spijt van dat ik er niet veel eerder mee ben begonnen. De Brando's zijn echt onzichtbaar mits ze goed zijn aangebracht. Het scherm is ook fijner te beschrijven, het spiegelt minder (handig in de auto met TomTom) en ik hoef niet meer te vermelden dat er een klein krasje aanwezig is als ik het apparaat later weer verkoop (ik heb al veel pda's gehad en verkocht).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Geen matches
Voor de mensen die hun smsjes wilden backuppen:
http://www.freewarepocket...d-smsorganizer-v2-10.html

Dit is een freeware sms organizer. Met backup/restore functie. Ik heb hem niet getest, maar alles wat ik tot nu toe van deze freeware site heb gehaald werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
SMulTiE schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:28:
[...]

Ik zou zeggen, download de .avi van meneertakje.net en converteer de avi naar het juiste formaat met pocketdivxencoder (http://www.pocketdivxencoder.net/) en afspelen maar met TCPMP.
mja weet ik maar ik wou juist rm gebruiken omdat die zo lekker klein zijn en dus eigenlijk geen conversie nodig zouden moeten hebben, maar thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Geen matches
Hmm.. Ik snap iets niet meer helemaal.. Gisteren via de vodafone instructies GPRS aangezet aangezien ik onderweg mijn mail wil kunnen lezen. Voordien deed ik dit met WiFi hopende op een open hotspot..

Nu GPRS enabled is, kan ik dus niet meer via WiFi internetten. Mail blijft hangen op connecting en IE ook.. Is er een mogelijkheid om de GPRS settings te omzeilen als ik wil WiFi'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Geen matches
Drumkruk schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:09:
Voor de mensen die hun smsjes wilden backuppen:
http://www.freewarepocket...d-smsorganizer-v2-10.html

Dit is een freeware sms organizer. Met backup/restore functie. Ik heb hem niet getest, maar alles wat ik tot nu toe van deze freeware site heb gehaald werkt prima!
Windows Mobile 6 kan dit overigens al native.. Je kan een backup maken naar je externe storage device.. Kan ook met je contacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207902

Geen matches
Sinds twee maanden ben ik de gelukkige gebruiker van een Qtek9100 (via marktplaats gekocht) deze telefoon heeft tot nog toe altijd goed gwerkt. Geen problemen mee gehad.

Ik maak gebruik van AH Mobiel, wat prepaid is. Sinds gisteravond heb ik echter totaal geen bereik meer. (Ja ik ben inmiddels op meerdere locaties geweest)

Echter nog steeds geen bereik. :( Automatisch zoeken naar een netwerk levert niks op, en handmatig instellen ook niet..

Nu is AH mobiel bezig om van het Telfort netwerk over te gaan op dat van KPN. Dat zou echter al sinds december 2006 in gang zijn gezet. En ik heb nu pas ergens last van.. Helaas nog geen andere sim kaart kunnen proberen, wil ik nog wel even doen vanavond.

Heeft iemand een ander idee om weer bereikbaar te zijn? Want ik snap hier dus echt niks meer van. Heb al een soft en hard reset gedaan maar dat mocht helaas ook niet helen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:22

Rhapsody

In Metal We Trust

Geen matches
Stomme vraag mischien; heb je vliegtuigmodus aanstaan?

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
is het waar dat als je hard reset je wachtwoord verwijderd wordt?
want dan heb ik nu eigenlijk voor niks een wachtwoord erop, wou het wat moeilijker maken als ie gestolen wordt ofzo :p

ik zag een aantal progs die anti diefstal ofzo zijn, die dan dus een smsjes sturen ofzo als er een andere onbekende sim ingaat, maar heeft iemand ervaring met een van deze progs?

[ Voor 32% gewijzigd door kadooosh op 16-05-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127166

Geen matches
Heeft er iemand weleens problemen met connecten via Activesync 4.5? Ik tegenwoordig wel. Ik heb van alles (nieuwe install, activesync 4.2, softe reset, harde reset etc.) geprobeerd, maar het lukt gewoon niet meer. Hier heb ik voorheen nooit problemen mee ondervonden.

Ik heb nu een WM6 draaien, maar ben er niet tevreden over. Ik mis veel gesprekken en hij slaat ook niet consequent meer op. Bovendien doen een aantal instellingen het niet meer. Ik wilde dus weer overgaan naar een andere versie, maar nu werkt Activesync niet meer.

Grappige is, als ik probleemoplosser doe in Activesync doorloop ik alles goed en ook bij verbindinginstellingen wordt aangegeven dat het toestel verbonden is via usb. Ook Windows (XP) ziet een nieuw usb-device. Alleen de daadwerkelijke connectie wordt niet meer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Geen matches
Anoniem: 127166 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:59:
Heeft er iemand weleens problemen met connecten via Activesync 4.5? Ik tegenwoordig wel. Ik heb van alles (nieuwe install, activesync 4.2, softe reset, harde reset etc.) geprobeerd, maar het lukt gewoon niet meer. Hier heb ik voorheen nooit problemen mee ondervonden.

Ik heb nu een WM6 draaien, maar ben er niet tevreden over. Ik mis veel gesprekken en hij slaat ook niet consequent meer op. Bovendien doen een aantal instellingen het niet meer. Ik wilde dus weer overgaan naar een andere versie, maar nu werkt Activesync niet meer.

Grappige is, als ik probleemoplosser doe in Activesync doorloop ik alles goed en ook bij verbindinginstellingen wordt aangegeven dat het toestel verbonden is via usb. Ook Windows (XP) ziet een nieuw usb-device. Alleen de daadwerkelijke connectie wordt niet meer gemaakt.
via je bootloader menu heb je wel verbinding via usb?
ander flash je gewoon vanaf daar een nieuwe(oude rom) er op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Geen matches
Anoniem: 207902 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:52:
Heeft iemand een ander idee om weer bereikbaar te zijn? Want ik snap hier dus echt niks meer van. Heb al een soft en hard reset gedaan maar dat mocht helaas ook niet helen. :(
Misschien een goed idee om hun helpdesk eens te bellen. Ik weet het, belachelijke suggestie natuurlijk, maar wie weet hebben ze gewoon een of andere storing... Probeer naast een andere simkaart ook even jouw simkaart in een andere telefoon (als die tenminste niet gelocked is).

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Geen matches
kadooosh schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:00:
is het waar dat als je hard reset je wachtwoord verwijderd wordt?
want dan heb ik nu eigenlijk voor niks een wachtwoord erop, wou het wat moeilijker maken als ie gestolen wordt ofzo :p

ik zag een aantal progs die anti diefstal ofzo zijn, die dan dus een smsjes sturen ofzo als er een andere onbekende sim ingaat, maar heeft iemand ervaring met een van deze progs?
je wachtwoord blijft dan hetzelfde... dat is volgens mij vastgelegd op de sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
Drumkruk schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:02:
[...]

je wachtwoord blijft dan hetzelfde... dat is volgens mij vastgelegd op de sim
Hij bedoelt het wachtwoord van Windows Mobile.....niet het wachtwoord op je SIM. Die van Windows Mobile is inderdaad weg na een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207902

Geen matches
Rhapsody schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:28:
Stomme vraag mischien; heb je vliegtuigmodus aanstaan?
Nee, had ik niet. ;)

Na een hard reset en het netwerk op KPN static in te stellen werkte alles wel. :?

Bedankt voor de suggesties in elk geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
DeOS schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:08:
Die van Windows Mobile is inderdaad weg na een harde reset.
Maar ook je data, dus daar kunnen ze dan gelukkig "niet bij" mocht hij gejat zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-11-2020
Geen matches
Wie,O wie......
Kan mij helpen, ik heb zitten slapen :O
Ik heb per ongeluk een Map anders vernoemd, in het register...

Het gaat om de volgende Map ....

\\\REGISTRY \ HKLM \....????.......\ Microsoft \

Het gaat om de Naam in de map met de vraagtekens..
In de map Microsoft komen de volgende mappen voor....

Bleutooth
Clock
Iffs
Ril
Shell
SmMgr
Windows

Ik zal u zeer erkentelijk zijn....en beloof dat ik voortaan "wakker blijf"........ 8)7

Alvast bedankt..
_/-\o_

99,9 % Van de Computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:07
Geen matches
Bij mij staat daar SOFTWARE

(Net zoals bij een standaard windows install)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
Lizard schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:07:
Bij mij staat daar SOFTWARE

(Net zoals bij een standaard windows install)
Die Map heb ik staan....daar zit "alle geinstalleerde software" in.

Het gaat dus om de Map:

\\\ REGISTRY \ HKLM \....????.......\ Microsoft \

Bleutooth
Clock
Iffs
Ril
Shell
SmMgr
Windows

Zou je nog een keer willen kijken AUB..

Het gaat om een Orange Spv M3000... Mischien maakt dat wat uit.??
In ieder geval bedankt voor de genomen moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-04 12:01

4POX

Everybody is wired

Geen matches
Via een leuke deal heb ik sinds een paar dagen een t-mobile MDA vario. Ik gebruik deze simkaart loos en wil het apparaat primair gaan gebruiken als een navigatie systeem. Hiervoor gebruikte ik nav4all. Ik wil graag de nav4all bluetooth muis gaan gebruiken; Holux gpslim236

Ik heb deze muis in de MDA later pairen en een vinkje gezet voor seriele poort. Daarna bij poorten heb ik de uitgaande poort op com6 gezet zonder encryptie en de ingaande poort op com7. eveneens zonder encryptie.

Tomtom 6 weigert de gps muis te vinden. Ik kan wel kiezen voor de twee com poorten. Maar tomtom blijft melden dat hij geen gps muis kan vinden.

Nu las ik op verschillende plekken dat tomtom 6 nog veel problemen heeft met bepaalde pda uitvoeringen. Maar ik lees eveneens verhalen van mensen die een non-tomtom bluetooth gps muis gebruiken zonder problemen. Zie ik iets over het hoofd

volgens de website van t-mobile gebruikt de MDA de laatste rom.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 20:07
The Brook schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:11:
[...]

Die Map heb ik staan....daar zit "alle geinstalleerde software" in.

Het gaat dus om de Map:

\\\ REGISTRY \ HKLM \....????.......\ Microsoft \

Bleutooth
Clock
Iffs
Ril
Shell
SmMgr
Windows

Zou je nog een keer willen kijken AUB..

Het gaat om een Orange Spv M3000... Mischien maakt dat wat uit.??
In ieder geval bedankt voor de genomen moeite.
Bij mij staan die mappen die je noemt in \\\ REGISTRY \ HKLM \SOFTWARE\ Microsoft \
Ik heb de vario van T-Mobile. Misschien heb je copy/move in total commander gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
Geen matches
Lizard schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:27:
[...]

Bij mij staan die mappen die je noemt in \\\ REGISTRY \ HKLM \SOFTWARE\ Microsoft \
Ik heb de vario van T-Mobile. Misschien heb je copy/move in total commander gebruikt?
Lizard...kerel je bent geweldig _/-\o_ _/-\o_

werkt weer als een zonnetje....Bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219652

Geen matches
Heeft er iemand al eens een USB toetsenbord aangesloten op een MDA vario?
Ik heb een usb -> usbmini verloop en als ik die in mijn vario doe en het toetsenbord aansluit kan ik niet typen. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Geen matches
Anoniem: 219652 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:53:
Ik heb een usb -> usbmini verloop en als ik die in mijn vario doe en het toetsenbord aansluit kan ik niet typen. Iemand een tip?
ik denk dat er ook nog een stukje software voor nodig is, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Geen matches
Overigens: nog een mooi stukje freeware om je data van je telefoon op te slaan:
http://www.freewarepocket...load-pim-backup-v1-9.html

sms, taken, afspraken etc.. altijd fijn als je weer eens een hardreset moet doen, of een nieuw os er op zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Drumkruk schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:33:
[...]

ik denk dat er ook nog een stukje software voor nodig is, niet?
Ja zo'n vermoeden had ik ook al, maar heb je enig idee wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
weet iemand of er een prog voor je desktop bestaat waar je makkelijker bestanden kan kopieren zodat je kan zien hoe snel het gaat en dat je pauze enzo kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
Anoniem: 219652 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:53:
Gaat niet werken. Dit werkt alleen op apparaten met een USB host functie. Deze is niet aanwezig op je Vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
En een Bluetooth toetsenbord gaat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
Anoniem: 219652 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:37:
En een Bluetooth toetsenbord gaat wel?
Ja dit gaat wel werken. Mits dit één is die geschikt is voor PDA's. Hier zouden drivers nog een rol kunnen spelen, maar dit weet ik niet zeker.

[ Voor 26% gewijzigd door DeOS op 18-05-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Geen matches
mag ik vragen waar je het voor wilt gebruiken? ik kan me niet voorstellen dat je hele verslagen op de MDa wilt gaan typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
koekoek2003nl schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:05:
[...]

probeer die 1.5 rom eens
Button's 1.05 ROM
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=285435
Die werkte bij mij dus niet!!!
als die het bij jou wel doet, daarna je nieuwe t-mobile rom erop zetten...
button rom geprobeerd.. nadat ik hem weer opstart blijft hij bij die bierpul hangen.. en gaat niet verder.
iemand nog meer ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Geen matches
Sinds pas gebruik ik TomTom 6 Europa.
Deze heb ik geïnstalleerd op een nieuwe MiniSD-card (SanDiks, 2GB, ultra2)
Als ik bij "Berekening vooraf" van Stadcentrum Rotterdam naar Stadcentrum Amsterdam navigeer, dan doet mn telefoon daar gewoon 4 min.+ 22 sec. over.

Voorheen gebruikte ik TomTom 5 op een 512MB kaartje met Benelux. Dit duurde dan maar een paar seconden.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Mogelijk heb ik niet de juiste TomTom-mappen op de StorageCard staan.
Wat hebben jullie in de root van de StorageCard staan?

Bij mij is dat het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ictmasters/Screenshot.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Drumkruk schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:53:
mag ik vragen waar je het voor wilt gebruiken? ik kan me niet voorstellen dat je hele verslagen op de MDa wilt gaan typen?
Ik ben secretaris van een vereniging, en dan is het makkelijk om tijdens een vergadering notulen te typen, het scherm doet er niet zo toe, blind typen gaat prima!

Heeft iemand een idee voor een goedkoop bluetooth toetsenbord?
De meeste die ik vind liggen rond de 80-100 euro. Opvouwbaar is niet noodzakelijk...

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 219652 op 18-05-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 124620 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:25:
[...]

button rom geprobeerd.. nadat ik hem weer opstart blijft hij bij die bierpul hangen.. en gaat niet verder.
iemand nog meer ideen?
ik hoorde ook iets dat de " flash chip" vervangen moest worden? Heeft iemand hier ervaring mee? en is dit waar?
de prijs van de flash chip zou rond de 125euro ligen.

dus bijna meer dan de telefoon waard is;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Geen matches
Vraagje: hoe is de werking van pushmail tijdens de standby-stand? Als hij bij mij standby staat (scherm op zwart maar GSM actief) dan krijg ik geen nieuwe mail binnen, en na het aanzetten wordt de synchronisatie niet automatisch gestart. Iemand meer ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110360

Geen matches
Heeft iemand enig idee wanneer T-mobile NL de MDA Vario Rom gaat updaten? Vergeleken met Duitsland (3.3) en de VS (2.26) worden wij hier een beetje genegeerd.
Ik neem aan dat de buitenlandse T-mobile roms waarschijnlijk niet installeren op niet unlockte toestellen. Kan iemand dat bevestigen?

In verband met stabiliteit blijf ik voorlopig graag bij de officiele rom. Maar het is natuurlijk een beetje belachelijk dat wij vele maanden moeten wachten op een vertalinkje, waar de duitsers met een recente versie kunnen werken. Ik ga T-mobile maar eens een mailtje sturen. Hoe meer mensen hun mond open doen, hoe meer waarde ze hieraan zullen toekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 15-02 10:35
Geen matches
Martino-s schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:26:
Als ik bij "Berekening vooraf" van Stadcentrum Rotterdam naar Stadcentrum Amsterdam navigeer, dan doet mn telefoon daar gewoon 4 min.+ 22 sec. over.
[afbeelding]
Hmm, net geprobeerd met de kaart van West-Europa (dus de 1GB versie ipv die 1.6GB versie) en dan duurt het ongeveer 10 seconden.
Heb je je Vario geoverclocked?
Heb 'm zelf op 286MHz draaien, als ik m terugzet op de "normale" snelheid duurt berekenen stukken langer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Geen matches
Anoniem: 110360 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:50:
Ik neem aan dat de buitenlandse T-mobile roms waarschijnlijk niet installeren op niet unlockte toestellen. Kan iemand dat bevestigen?
Klopt helemaal. Verder heb ik geen idee wanneer wij een nieuwe ROM update krijgen, maar ik hoop dat hij snel komt.

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
matthijst schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 21:16:
[...]

Hmm, net geprobeerd met de kaart van West-Europa (dus de 1GB versie ipv die 1.6GB versie) en dan duurt het ongeveer 10 seconden.
Heb je je Vario geoverclocked?
Heb 'm zelf op 286MHz draaien, als ik m terugzet op de "normale" snelheid duurt berekenen stukken langer....
heb hier tt6 met benelux op een 2gb kaartje zonder overgeklockde vario en duurt er ook iets van 10sec over...
in me storagecard staat er map tomtom en een benelux map...

kan je eigenlijk met de t-mobile rom met een ander grps netwerken verbinden?
ik heb er namelijk een tele2 simkaart in alleen met de instellingen die zij me geven schiet ik niet veel mee op
WAP GPRS

Profile name: Tele2 GPRS
Start Page: http://wap.tele2.nl
WAP GW IP: 130.244.196.090
Connection-type: Pemanent/Connection-Oriented
Port: 9201 for Wap-stack phones,
8080 for Wireless TCP/IP phones
APN: internet.tele2.nl
Login: "blank"
Password: "blank"
Authentication: Normal
iemand enig idee waar ik dit allemaal precies kan invoeren :X

[ Voor 33% gewijzigd door kadooosh op 20-05-2007 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
kadooosh schreef op zondag 20 mei 2007 @ 01:41:
iemand enig idee waar ik dit allemaal precies kan invoeren :X
"start"->instellingen->verbindingen->verbindingen->geavanceerd->netwerk selecteren
en dan bij de bovenste ("internet" dus) heb je een knopje "Nieuw" maak een profiel aan en voeg een grps modem toe en vul die meuk van tele2 in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Geen matches
4POX schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:18:
Via een leuke deal heb ik sinds een paar dagen een t-mobile MDA vario. Ik gebruik deze simkaart loos en wil het apparaat primair gaan gebruiken als een navigatie systeem.
[knip]
Tomtom 6 weigert de gps muis te vinden. Ik kan wel kiezen voor de twee com poorten. Maar tomtom blijft melden dat hij geen gps muis kan vinden.
Kan het zijn dat de PDA doordat er geen sim in zit zelf overgaat naar Flight Mode? Ik heb gemerkt dat TT het dan ook niet doet. Hij weet dat wel weer te melden (er staat dan flight mode in het scherm), maar blijkbaar wordt in flight mode ook geen BT ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
mphilipp schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:25:
[...]

Kan het zijn dat de PDA doordat er geen sim in zit zelf overgaat naar Flight Mode? Ik heb gemerkt dat TT het dan ook niet doet. Hij weet dat wel weer te melden (er staat dan flight mode in het scherm), maar blijkbaar wordt in flight mode ook geen BT ondersteund.
Zodra je flight mode aan heb staan kan je wel handmatig BT en WLAN weer inschakelen als je dat wilt ;) Wel is het vervelend dat je niet kan zeggen dat je alleen GSM uit wilt hebben zoals ik ieder weekend doe, daarvoor moet ik eerst naar flightmode en dan dus BT en WLAN inschakelen. (ik heb een duo sim en in het weekend gebruik ik een ander toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
Erkens schreef op zondag 20 mei 2007 @ 08:57:
[...]

"start"->instellingen->verbindingen->verbindingen->geavanceerd->netwerk selecteren
en dan bij de bovenste ("internet" dus) heb je een knopje "Nieuw" maak een profiel aan en voeg een grps modem toe en vul die meuk van tele2 in :)
maar het enige waar ie dan om vraagt is naam toegangspunt, moet ik dan gewoon "Tele2 GPRS" invullen en hoe kan ik nu zeggen dat ie moet verbinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 22:26

Meneer iCy

swarma

Geen matches
Heb je niet vinkje aanstaan bij uitgaande poort van beveiligde verbinding oid? Tomtom werkte bij mij wel perfect zonder gps muis

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Laatst online: 23-04 11:49
Geen matches
(Bijna ) alles gelezen opt forum , is wel veel dus kan ik eroverheen hebben gelezen maar:

Is het mogelijk m'n qtec 9100 aan te sluiten via een of andere ludieke mogelijkheid of interface o.i.d. op mijn auto multimedia systeem?

Afbeeldingslocatie: http://www.digitecc.de/imgupload/2-din-header-ok.jpg

Die heeft een navigatie / i-pod/etc etc input naast AV in etc etc.

Zou mooi zijn..iemand?

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
kadooosh schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:49:
[...]

maar het enige waar ie dan om vraagt is naam toegangspunt, moet ik dan gewoon "Tele2 GPRS" invullen en hoe kan ik nu zeggen dat ie moet verbinden :?
als ik me niet vergis moet je daar "internet.tele2.nl" invullen. Die "Tele2 GPRS" is gewoon een naampje die je zelf kan gerbuiken ter indentificatie van het profiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:15
Geen matches
Ik heb sinds een paar dagen de hele tijd last van een foutmelding.

Er staat dan in me beeld.

GetMyReply TimeOut!

Deze kan ik dan weer wegklikken zonder enig probleem. Maar me berichten sluiten dan af. Me mobiel onthoud ook al de smsjes van afgelopen dagen niet meer. Wat ik erg irritant vind.

Meer mensen die dit probleem hebben gehad ? Anders word het maar tijd om hem weer is te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
Erkens schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:45:
[...]

als ik me niet vergis moet je daar "internet.tele2.nl" invullen. Die "Tele2 GPRS" is gewoon een naampje die je zelf kan gerbuiken ter indentificatie van het profiel ;)
ahh thanks het werkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
scorpio schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:19:
(Bijna ) alles gelezen opt forum , is wel veel dus kan ik eroverheen hebben gelezen maar:

Is het mogelijk m'n qtec 9100 aan te sluiten via een of andere ludieke mogelijkheid of interface o.i.d. op mijn auto multimedia systeem?

[afbeelding]

Zou mooi zijn..iemand?
Helaas......hij heeft geen bluetooth dus dat gaat niet werken. Had je toch even een luxere versie moeten kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 22:17

mbooij

De Mosselman

Geen matches
scorpio schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:19:

Zou mooi zijn..iemand?
Met het programma Card Export kun je een geheugenstick maken van de geheugenkaart in je qtec 9100. Als je autoradio dit ondersteund zou dit moeten werken. Card Export is echter geen freeware.

P.S. iemand nog nieuws aangaande de nl operators (b.v. Orange) en de mogelijkheden die ze gaan bieden om te upgraden naar WM6?

[ Voor 9% gewijzigd door mbooij op 21-05-2007 08:42 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
mbooij schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:37:
[...]

Met het programma Card Export kun je een geheugenstick maken van de geheugenkaart in je qtec 9100. Als je autoradio dit ondersteund zou dit moeten werken. Card Export is echter geen freeware.
Kan hij net zo goed de mini SD kaart met een SD adapter in zijn radio stoppen. Is ook nog een stuk sneller. Bovendien zag ik geen USB ondersteuning op zijn radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john5951
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-04 15:31
Geen matches
Ik heb een probleem met mms. Mijn instellingen staan goed, de verbinding is er, maar ik heb geen mms folder in mijn berichten box! hoe kan dit? Ik krijg nergens de mogelijkheid om te kiezen voor een mms bericht te versturen, enkel sms en email.

Ik heb gewoon de t mobile rom erop staan - 2.21.2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Geen matches
[...]

WM5torage doet hetzelfde en is wel freeware. :)

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 22:17

mbooij

De Mosselman

Geen matches
DeOS schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:00:
[...]

Kan hij net zo goed de mini SD kaart met een SD adapter in zijn radio stoppen. Is ook nog een stuk sneller. Bovendien zag ik geen USB ondersteuning op zijn radio?
Geheugenkaart eruit halen id idd de beste optie... Card Export of freeware variaten blijven toch handy tools.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Laatst online: 23-04 11:49
Geen matches
ik heb een afzonderlijke sd kaart , en inderdaad kan ik de mini sd middels adapter ook in het ding proppen ;)
Maar ik zat meer te denken aan bv tomtom en andere proggies welke op de qtec zit te laten zien/besturen middels het grotere scherm van dit ding. 8)

Zal niet gaan denk ik, maar vroeg het me af.

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Geen matches
Pokeren ( Texas Holdem ) op je Mda Vario I of II ?

Dat kan, Google ' Real Dice'
Of download gratis en legaal via deze link:
http://rapidshare.com/fil...xas_Hold_em_4.16.rar.html

Daarna op de site ff account aanmaken en je kan online spelen.

Deze makers hebben een vette poker game gemaakt die je Online ! of gewoon Single Player kunt spelen:

- Ring Games ( Tafels. )
- Sit & Go's
- Tournaments

The Definitive Poker Game for Mobiles and Smartphones. Winner of the most significant industry awards, including Handango's Game of the Year (2006) and Smartphone & Pocket PC Magazine's Best Poker Game for two years running!

Play Texas Hold'em anytime, anywhere. Challenge unique offline AI opponents and start a Poker career. Then login online and join the real-time action. Thousands of live players from around the world using BlackBerry, Palm, Windows Mobile, Symbian, Java phones and PC. Ring games, daily tournaments and massive multi-table events. Stunning 3D 10-player tables, in-game chat and a free comprehensive strategy guide for all levels. This mobile poker game is in a league of its own.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Geen matches
[...]

P.S. iemand nog nieuws aangaande de nl operators (b.v. Orange) en de mogelijkheden die ze gaan bieden om te upgraden naar WM6?
Op Pocketinfo stond de MDA Vario/Qtek9100 niet op de lijst met WM6 updates, dus die zal er wel niet komen... tenminste geen officiele :P

Dan heb ik nog een vraagje. Ik heb sinds vandaag draadloos internet in huis liggen en als ik connectie maak met de Router en dan wil internetten met IE mobile of Opera mobile wil die internetten via GPRS. Is het mogelijk Wi-Fi dominant te maken? Want ik wil gewoon via de snellere verbinding van Wi-Fi internetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
Drumkruk schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:42:
[...]

Op Pocketinfo stond de MDA Vario/Qtek9100 niet op de lijst met WM6 updates, dus die zal er wel niet komen... tenminste geen officiele :P

Dan heb ik nog een vraagje. Ik heb sinds vandaag draadloos internet in huis liggen en als ik connectie maak met de Router en dan wil internetten met IE mobile of Opera mobile wil die internetten via GPRS. Is het mogelijk Wi-Fi dominant te maken? Want ik wil gewoon via de snellere verbinding van Wi-Fi internetten...
Als default is Wi-Fi dominant. Waneer dit niet zo is staat er ergens iets verkeerd, of heb je een niet standaard ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Geen matches
ik heb een niet standaard ROM... WM6. Maar goed...
ik heb het al opgelost, ik heb de Wi-Fi gezegd dat ie verbinding moet maken met Work. En dan schakel ik de Tmobile internet gewoon uit. klaar is kees... net zo gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209892

Geen matches
Weet iemand hoe je screenshots uit je HTC toetstel maakt en deze opslaat op je pc?

Welke software is het goed voor?

Ik neem aan dat dit met behulp van de datakabel moet, maar ik moet nou net screenshots maken van de instellingen van WLAN --> Wi-fi.. en ik zie als ik die datakabel erin doe dat de Wi-fi instellingen niet zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:22

Rhapsody

In Metal We Trust

Geen matches
Anoniem: 209892 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:05:
Weet iemand hoe je screenshots uit je HTC toetstel maakt en deze opslaat op je pc?

Ik neem aan dat dit met behulp van de datakabel moet, maar ik moet nou net screenshots maken van de instellingen van WLAN --> Wi-fi.. en ik zie als ik die datakabel erin doe dat de Wi-fi instellingen niet zichtbaar zijn.
Ikheb hier toevallig een tooltje voor geschreven. Deze verplaatst je screenshot echter niet naar je pc. Maar datzou je handmatig kunnen doen via de pc.
http://www.twnet.nl/viewtopic.php?t=282

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Geen matches
Heeft iemand misschien een link naar een handleiding waarin stap voor stap wordt omschreven hoe ik de HTC Wizard kan demonteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Geen matches
Erkens schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:56:
[...]
Zodra je flight mode aan heb staan kan je wel handmatig BT en WLAN weer inschakelen als je dat wilt
Aino, maar toch heb ik het een keer gehad dat TT het vertikte. Dat was TT5, en het leek erop dat ik gedwongen was om de flight mode te annuleren. Misschien was ik scheel hoor, kan best. Ik probeerde in het vliegtuig te tomtommen, maar dat lukte dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
MVC schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:45:
Heeft iemand misschien een link naar een handleiding waarin stap voor stap wordt omschreven hoe ik de HTC Wizard kan demonteren ?
*klik* via "service manual htc wizard"@google B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Geen matches
Anoniem: 209892 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:05:

Zelf gebruik ik GetPDAScreen.
Deze is hier te downloaden.

Deze software moet op de pc geïnstalleerd worden.
Zodra de PDA/PPC verbonden is met de PC kan er een screenshot gemaakt worden.
Deze is direct op de computer op te slaan. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Laatst online: 20-09-2024

Zhadum

Folding & Einstein@home

Geen matches
Kan iemand me laten weten wat de url was van t-mobile op MDA Vario? Ik ben het kwijt sinds ik een core 2.0n erop heb gezet.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Let op:
We 'gedogen' al veel, met betrekking tot ROM's, maar vragen over WM6 willen we hier toch echt niet zien. WM6 voor de Wizard is per definitie niet legaal.

Vragen en uitleg geven over WM6 is hier dus niet toegestaan!