Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Geen matches
Anoniem: 55594 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:54:
Wat ik weet is dat WM6.1 niet legaal is om hierover te praten.. Is er ook geen mogelijkheid om hem door de provider op te laten zetten..? Zo ja, wat kost dat?
Rectificatie: Op GoT hebben we besloten om geen hulp te bieden bij illegale roms. Hieronder vallen roms die niet legaal zijn vrijgegeven voor een toestel. Voor de Wizard is nooit een WM 6 rom vrijgegeven en hier zullen we dan ook geen hulp of vragen over beantwoorden. De discussie zal zich dus moeten beperken tot WM 5 roms :)

[ Voor 34% gewijzigd door DaannO op 20-04-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21
Geen matches
Is het trouwens mogelijk om middels BT de Qtek ook als keyboard te gebruiken bij een PS3? Gezien mijn erg oude BT-dongle overleden is moet ik toch opzoek naar een nieuwe, mischien gelijk eentje die werkt met de PS3 :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Geen matches
@ DaannO
Ik vraag me af wat Orange of Tmobile of andere providers er van zeggen als je een wm6 rom gaat draaien. maar daar gaat het niet om.

Mijn mobiel werkt niet 100% meer als ik gebeld word kunnen mensen mij niet verstaan, als ik hem op handsfree zet dan wel, gebruikt hij dan een ander microfoontje?
Denken jullie dat het een hardware probleem of software probleem is? anders kan ik wel weer even proberen er een andere rom op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 08:15
Geen matches
Weet niet of anderen het ook gemerkt hebben, maar je kan niet "pasten" in het wpa-key veldje... beetje vervelend als je een 63 tekens lange sleutel moet invullen. Iemand hier een alternatief voor (afgezien van geen of kortere sleutel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 05-06 08:48
Matched: m3000
koekoek2003nl schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:19:
@ DaannO
Ik vraag me af wat Orange of Tmobile of andere providers er van zeggen als je een wm6 rom gaat draaien. maar daar gaat het niet om.

Mijn mobiel werkt niet 100% meer als ik gebeld word kunnen mensen mij niet verstaan, als ik hem op handsfree zet dan wel, gebruikt hij dan een ander microfoontje?
Denken jullie dat het een hardware probleem of software probleem is? anders kan ik wel weer even proberen er een andere rom op te zetten.
Weet je wat T-Mobile en Orange zeggen:
Op onze helpdesk hebben we besloten om geen hulp te bieden bij illegale roms. Hieronder vallen roms die niet legaal zijn vrijgegeven voor een toestel. Voor de MDA Vario/M3000 is nooit een WM 6 rom vrijgegeven en hier zullen we dan ook geen hulp of vragen over beantwoorden. By the way: u bent uw garantie kwijt! :+

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Geen matches
Imperium schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:06:
Een vriend van mij gaat vanavond een MDA Vario halen en ik vroeg me af waar we op moeten letten bij de aanschaf met het oog op toekomstige rom cooking en upgraden? mij is verteld dat sommige toestellen met bepaalde SPL en IPL's niet kunnen upgraden of rom flashen?

de vario moet eerst een supercid unlock krijgen.

Wat is het precieze verschil met G3 en G4? en welke zouden we eigenlijk het beste moeten hebben? kan iemand deze dingen ophelderen?
Alle Wizards zijn te upgraden.
Echter check de stickies op XDA-developers eerst om erachter te komen welke versie je hebt.
Mocht je een G4 hebben, lees dan mijn stickies in de Wizard G4 sectie.
Ik heb daar een paar tools gezet voor G4 bezitters (Soft SPL en Hard SPL onder de naam the-equinoxe)
Maar begin er pas aan als je dus echt zeker weet dat je met de juiste versie bezig bent.

Voor de duidelijkheid:
G3 en G4 slaat op de DoC chip, dit is de Disk on Chip.
Beide hebben een verschillende blocksize.
Mocht je dus de bootloaders (IPL & SPL) of een van de bootloaders van een andere versie op jouw toestel flashen dan is het toestel onheroepelijk verloren.

En om wijze woorden nog eens te herhalen:
Garantie komt te vervallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

He stomme mobiel.
Ik heb dus een SPV m3000 (origineel van orange) maar door veelvuldig gebruik is het platte kabeltje die van de printplaat van de mobiel naar het beeldscherm loopt gebroken. (zie plaatje)
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/944/tussenbord1xa7.jpg
Ik had al wat kuren dat het microfoontje het niet meer deed, daarna begon mijn beeldscherm vreemde kleuren te geven wat steeds vaker voorkwam en op en duur wat het scherm alleen nogmaar wit.

Dus ik opzoek naar een donor telefoon, in de buurt een Qtec 9100 gevonden met een kapot LCD schem. Maar dus nog met een goed kabeltje.

Gisteravond alles overgezet maar nou blijkt dat een qtec helemaal anders van binnen is als een spv, terwijl ik er van uitging dat het allebij dezelfde telefoons waren.
De banen op het kabeltje waren anders als op een spv en er zaten ook andere componenten op.

Nu heb ik alles wel weer aangesloten, de printplaten van mijn spv het kabeltje van de qtec en het lcd scherm van van spv. maar nu heb ik een soort van 256kleuren scherm die af en toe bij de randen stoort.

Nou zat ik te denken om een nieuwe rom erop te zetten, maar dit lijkt me meer een hardware probleem dat hij maar 256 kleuren geeft of niet?
Iemand nog suggesties hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Geen matches
Sodeju, ook hier MDA Vario beetje te lang zonder stroom laten liggen, en vandaag aangesloten wil laadindicator niet branden. Dat wordt zeker nieuw accu kopen :(

P.S.: Apparaat zou zonder accu moeten kunnen opstarten, maar zal niet ROM laden. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:27
Geen matches
heb je hem via de oplader of via USB proberen op te laden? Als je dat via USB doet en de accu is leeg, zal het namelijk niet lukken

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-06 10:43
Geen matches
@MrDummy, heb dat probleem ooit ook gehad. De oplossing lag voor mij in het kopen van een lader die wél speciaal voor de vario geschikt was. Had namelijk met het voltage of het wattage te maken (één van de twee, weekniemeer). De vario laadt niet snel op met de standaard energie die uit de usb poort komt (zoals Bint ook al zegt). Vandaar dus ook dat die standaard usb laders ook de power niet hebben om weer leven in het beestje te duwen. Dus niet dezelfde fout maken als ik ooit heb gemaakt met het kopen van een nieuwe accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Geen matches
De mijne is overleden..

Pas 2 en een half jaar oud, maar wel erg veel gebruikt.
Ongeveer 80000 minuten gebeld (als je dagelijk 4uur in de auto zit bel je veel), en ik denk zo'n 3500 sms-jes.. Was even chagarijing dast het apparaat maar 2 en een half jaar mee ging, maar volgens mij is dit niet zo raar..
Apparaat is erg snel leeg en laad zeer slecht op (moet het laadssnoertje met elastiekje vastzetten, anders geen stroom) en apparaat valt steeds uit.

Heb mijn sim only abbo maar omgezet naar 2 jaar, voor 19 euro een vario3... Toch veel plezier gehad met dit apparaat..
Duurt nog een paar dagen voor mijn nieuwe vario er is, zolang houd deze het nog wel uit... hoop ik...

Grootste nadeel van een smartphone is trouwens dat als je eenmaal zo'n ding gehad hebt, je niet meer anders wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Geen matches
TyTn2 zou je gelijk moeten nemen ipv nieuwe Vario. Het gaat om paar redenen:
- ingebouwde gps
- WM6 support (anders mag je hier alleen over WM5 praten)
- betere CPU (400MHz)
- opklapbaar scherm voor beter kijken

Ik ga zeker over naar betere foon als abbo van mijn Vario voorbij is. TyTn2 is goede voorbeeld daarvan.

Verder de adapter opladen: de adapter moet 5V en 1A zijn, anders wilt het niet opladen. De USB ladertje waar je met USB in kan steken blijkt 4,2 Volt en 400mA te zijn. Dat wil niet.
De USB poort van pc geeft niet genoeg power ondanks 5V.

Het laadt nu op met juiste adapter (ja het is van Vario pakket) en dat komt dus weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:56
Geen matches
Sinds gisteren is mijn touchscreen ermee opgehouden. Een tijdje lang kon ik enkel m'n touchscreen gebruiken als ik m'n Vario niet had uitgeklapt, maar nu doet hij het helemaal niet meer.

Wat voor een oplossingen heb je hiervoor? 'Gewoon' een nieuwe halen, of is het relatief goedkoop te repareren, misschien zelf te doen? M'n tweejarig abonnement loopt in december af. Weet iemand hoe lang de Vario garantie heeft, niet heel lang, wel?

Ow, en dan nog een functionele vraag. Als ik m'n Vario 'vergrendel', hoe kan ik dan daaruit komen. Met een '*' typen zou het gaan, maar ik kan geen symbool typen als ik eerst de dot typ.

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Geen matches
MrDummy schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:57:
TyTn2 zou je gelijk moeten nemen ipv nieuwe Vario. Het gaat om paar redenen:
- ingebouwde gps
- WM6 support (anders mag je hier alleen over WM5 praten)
- betere CPU (400MHz)
- opklapbaar scherm voor beter kijken
Die bedoel ik ook, is toch de vario3? Ik hoop het want was vanavond even bij de medimarkt en daar hadden ze hem niet (althans, niet de T-Mobile) en heb op de terug weg naar huis, T-mobile gebeld en de telefoon daar besteld (aanrader trouwens, ze zijn daar goedkoper dan in de winkel of op de website, je kunt zelfs wat onderhandelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 08:10
Geen matches
Vario3 is dezelfde telefoon als de Tytn2. Alleen het uiterlijk en de software is ietsje aangepast, maar voor de rest helemaal hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Geen matches
Altijd_Lastig schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:54:
[...]

Die bedoel ik ook, is toch de vario3? Ik hoop het want was vanavond even bij de medimarkt en daar hadden ze hem niet (althans, niet de T-Mobile) en heb op de terug weg naar huis, T-mobile gebeld en de telefoon daar besteld (aanrader trouwens, ze zijn daar goedkoper dan in de winkel of op de website, je kunt zelfs wat onderhandelen).
Wat kost dat dan?
Mijne is ook dood namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Geen matches
koekoek2003nl schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:20:
[...]

Wat kost dat dan?
Mijne is ook dood namelijk.
2 jarig flex30 abbo plus pocket internet en 19 euro. de eerste 3 maanden half geld.
Ik heb nu hetzelfde abbo, maar dan sim only, betaal ik nu 15 euro plus 9,95 voor, dat wordt 30 euro plus 9,95.
24 maanden maal 15 euro = 330 euro, min 3 maanden half geld is 270 euro plus eenmaal 19 euro om aan te schaffen. 289 euro betaal ik er dus voor. Ik had gewoon gebeld nadat ze hem bij de mediamarkt niet hadden (lukte nog met mijn brakke telefoon :-) ).
Toen ik thuis was besefte ik me dat het wel heel goedkoop was, even gekeken op de site van t-mobile en daar was het 24 maanden plus 199 euro bijbetalen (zonder pocket internet), heb nog even gebeld om te controleren of het allemaal wel klopte, maar dat was het geval.

Ik weet niet hoe t-mobile werkt, maar als ze naar mijn bel historie hebben gekeken en verwachten dat het belgedrag zo blijft (en dat ze daarom de telefoon zo goedkoop aanbieden) vergissen ze zich, heb een andere baan en heb mijn zakelijke nummer meegenomen, ga aardig minder bellen met deze simkaart :-)

normaal gesproken ben ik anti abbo's met kadootjes, maar in dit geval klaag ik niet :-)

Even bellen met 0800 7111 (ander voordeel van zakelijk bellen, dan bel je met 080 7112 en heb je geen stom meer keuze menu)

[ Voor 3% gewijzigd door [Roland] op 16-05-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06 22:34

P!m

Geen matches
Sinds kort heb ik een MDA Vario. Nu moet ik dus 2 files naar de Windows folder van m'n MDA kopiëren, maar ik kan de Windows folder niet benaderen via de pc.

Als ik met de Windows Vista verkenner naar Computer\mda_pim ga zie ik alleen \ en Storage Card staan.

In de \ map zie ik wel Application Data staan maar geen Windows. Op m'n MDA zelf zie ik de folder wel gewoon staan. Het zou Computer\mda_pim\Windows moeten zijn.

Verborgen bestanden weergeven staat al aan. Ik heb al zitten Googlen maar heb niks kunnen vinden. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Geen matches
Je kunt het beste de bestanden ergens op je storage card zetten en vervolgens met bijvoorbeeld totalcommander ce de bestanden naar je windows map op je mda vario kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06 22:34

P!m

Geen matches
Bedankt! Totalcommander had ik al wel eens over gelezen, maar niet aan gedacht.
Kan nu weer fijn verder prutsen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 17:53
Ik weet niet of dit berichtje hier mag, maar omdat de meeste mensen die info over de M3000 zoeken nu eenmaal hierheen komen:

Mijn Orange M3000 mobiel is maandag 26 mei gestolen in Amsterdam!

Op het thuisscherm staat de melding: Pwnd by BFSP.

Ook na een harde reset en customization staat dit er nogsteeds!
Serienummer is: HT549EF01083

Misschien dat iemand dit toestel te koop aangeboden heeft gekregen of ergens te koop heeft zien staan.

Ik zou in dat geval een PB-tje erg waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:57
Geen matches
ik heb net even met de MDA Varo III van een kameraad zitten spelen, maar ik moet zeggen dat ik veel handige functies mis die opzich ook in de MDA Vario zouden moeten kunnen, daarmee bedoel ik o.a.:

- Laad batterij niet op als telefoon aan pc vastzit
- Geluidje bij openschuiven/dichtschuiven

is dit hardwarematig onmogelijk of moet ik mijn eigen OS maken, omdat het eigenlijk wel zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas C
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-03 20:56
Geen matches
Hoi,

Touch screen is kapot, toont beeld maar aanraken is er niet meer bij.
Nu is het duidelijk dat ik de hele zaak weer eens een 'hard reset' moet geven; traag, bepaalde progjes niet meer vindbaar en zo.

Kan ik hard resetten en dan het calibreren van het scherm voorbijgaan? Immers er valt niets meer te calibreren? Of blijft 'ie dan gewoon daar hangen en gaat 't niet meer verder?

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34
Geen matches
Hij zal er wel op blijven hangen, maar er zijn mogelijkheden om dit te skippen. De activesync connectie is op dat moment namelijk al wel op te zetten.

Kijk bijvoorbeeld hier of hier eens naar de oplossingen die genoemd worden.

[ Voor 10% gewijzigd door DeOS op 20-06-2008 15:12 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
Zo, na twee jaar heftig gebruik, lijkt m'n accu/batterij z'n beste tijd wel te hebben gehad. 1 dag red ik er eigenlijk al niet meer mee :(
Ik heb het topic snel doorgescand, maar kon zo snel deze vraag nergens vinden:
Heeft iemand een goed adres om een nieuwe batterij te bestellen. Het liefst met wat meer capaciteit, en zo goedkoop mogelijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Smultie op 25-06-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
SMulTiE schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:27:
Zo, na twee jaar heftig gebruik, lijkt m'n accu/batterij z'n beste tijd wel te hebben gehad. 1 dag red ik er eigenlijk al niet meer mee :(
Heeft iemand een goed adres om een nieuwe batterij te bestellen. Het liefst met wat meer capaciteit, en zo goedkoop mogelijk ;)
eBay, heb ik mijn accu ook gehaald, werkt perfect.
Ik heb via eBay een extra grote accu gekocht met 2x de capaciteit als de standaard accu, deze accu is dan ook een stukje dikker wat ook de phone wat dikker maakt (er zit een nieuw batterijklepje hiervoor bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Geen matches
SMulTiE schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:27:
Voorbeeldje:
http://www.pdashop.nl/pro...-k-jam-accu-1250-mah.html

En mbv google is vast wel meer te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55594

Geen matches
Op dit moment een Carkit gekocht. Weet wellicht iemand hoe ik AL mijn contactpersonen kan versturen VIA Bluetooth naar mijn Bluetooth Carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas C
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-03 20:56
Geen matches
DeOS schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:12:
Hij zal er wel op blijven hangen, maar er zijn mogelijkheden om dit te skippen. De activesync connectie is op dat moment namelijk al wel op te zetten.

Kijk bijvoorbeeld hier of hier eens naar de oplossingen die genoemd worden.
Dank voor je reactie. De tweede link met 't progje werkte voor mijn MDA Vario; de eerste leverde een hangend systeempje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 10:47
Geen matches
Erkens schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:31:
[...]

eBay, heb ik mijn accu ook gehaald, werkt perfect.
Ik heb via eBay een extra grote accu gekocht met 2x de capaciteit als de standaard accu, deze accu is dan ook een stukje dikker wat ook de phone wat dikker maakt (er zit een nieuw batterijklepje hiervoor bij)
www.mugenpowerbatterijen.nl . Ik heb m daar voor mn G900 gehaald, werkt heerlijk, is wel 2x zo duur als origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 20:23
Geen matches
Weet iemand of je in Windows mobile het IMEI nummer van de telefoon kunt uitlezen?
Ik heb er namelijk een keer een nieuw moederbord in gedaan dus ik vrees dat het nummer wat nu in het batterijenvakje staat niet meer klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
-DG- schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:10:
Weet iemand of je in Windows mobile het IMEI nummer van de telefoon kunt uitlezen?
Ik heb er namelijk een keer een nieuw moederbord in gedaan dus ik vrees dat het nummer wat nu in het batterijenvakje staat niet meer klopt.
Gewoon *#06# bellen werkt bijna altijd met elke toestel, zo ook met windows mobile
En anders via Start->Instellingen->Systeem->Apparaatinformatie->Indentiteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Geen matches
Erkens schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:58:
[...]

Gewoon *#06# bellen werkt bijna altijd met elke toestel, zo ook met windows mobile
En anders via Start->Instellingen->Systeem->Apparaatinformatie->Indentiteit :)
Bedankt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:36
Geen matches
Ik heb een nieuwe draadloze router; BELKIN N1 VISION
Mijn beveiliging van de draadloze router heb ik alsvolgt ingesteld;
- Security Mode: WPA/WPA2-Personal(PSK)
- Authentication: WPA-PSK +WPA2-PSK
- Encryption Technique: TKIP + AES
Echter vindt mijn Qtek 9100 mijn draadloos netwerk wel, maar weigert ie om er verbinding mee te maken. Iemand een oplossing aub?

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinderpindakaas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Geen matches
Weet iemand hoe ik makkelijk mijn hele contactpersonen lijst wis in de MDA Vario?
Zo ook de hele agenda.

Ik wil heb even snel leegmaken, maar dan niet op zo'n manier dat ik tomtom en programma's allemaal kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subpy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 13:24
Geen matches
Kozzmozz schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:52:
Ik heb een nieuwe draadloze router; BELKIN N1 VISION
Mijn beveiliging van de draadloze router heb ik alsvolgt ingesteld;
- Security Mode: WPA/WPA2-Personal(PSK)
- Authentication: WPA-PSK +WPA2-PSK
- Encryption Technique: TKIP + AES
Echter vindt mijn Qtek 9100 mijn draadloos netwerk wel, maar weigert ie om er verbinding mee te maken. Iemand een oplossing aub?
Maakt hij echt geen verbinding(dus b.v. geen mogelijkheid om je key in te vullen)? Of lijkt hij verbinding te maken maar kan je er vervolgens niets mee?

Dat laatste heb ik als ik niet bij Sart > Instellingen > Verbindingen > Wireless Lan > Energiebeheer de schuifbalk naar ""Beste prestatie" zet. :|

Edit: Wat bedoelje met "- Authentication: WPA-PSK +WPA2-PSK" is dit niet WPA-PSK of WPA2-PSK? Hangt mij bij de de Qtek maar tot WPA-(PSK) gaat. Maar dit kan ik zomaar mis hebben hoor. :?

[ Voor 9% gewijzigd door Subpy op 19-08-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
sprucedesign schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:08:
Weet iemand hoe ik makkelijk mijn hele contactpersonen lijst wis in de MDA Vario?
Zo ook de hele agenda.

Ik wil heb even snel leegmaken, maar dan niet op zo'n manier dat ik tomtom en programma's allemaal kwijt ben.
Niet de meest handige manier, maar wat ik een keer deed was een synchronisatie met een lege PST file (nieuw profiel maken) via Outlook + ActiveSync. Daarna staan al je contacts + agenda ook in Outlook, waar je wel gemakkelijk alles kan verwijderen en daarna nog een sync doen: PDA leeg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geen matches
Klein probleempje.

Afgelopen zaterdag kwam ik erachter dat mijn geheugenkaart er was uitgeschoten, terug gedaan en gereboot. Toen ik later werd gebeld, merkte ik dat ik weer een standaard beltoon had.

Deze wilde ik terug zetten naar een MP3, maar geen geluid. Toch wat verder testen, heel media player lijkt niet meer op te starten, SPD Time weer geen alarm meer afspelen als er een MP3 is geselecteerd. Ook opgenomen filmpjes willen niet meer opstarten. Je ziet even dat draaiend logotje en dan niets meer. Geheugenkaart zelf werkt wel gewoon nog goed (Tomtom start daarvanop - ook in mijn PC spelen de MP3s wel af).

Met andere woorden, ik zit nu met mijn telefoon die niets meer buiten .wav wil afspelen. Ik heb er laatste tijd niets raars aan gedaan (SPD time, SPD mobile shell). Voordat ik een hele rom installatie ga doen, iemand anders dit probleem al eens gehad?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Geen matches
SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:32:
Klein probleempje.

Afgelopen zaterdag kwam ik erachter dat mijn geheugenkaart er was uitgeschoten, terug gedaan en gereboot. Toen ik later werd gebeld, merkte ik dat ik weer een standaard beltoon had.

Deze wilde ik terug zetten naar een MP3, maar geen geluid. Toch wat verder testen, heel media player lijkt niet meer op te starten, SPD Time weer geen alarm meer afspelen als er een MP3 is geselecteerd. Ook opgenomen filmpjes willen niet meer opstarten. Je ziet even dat draaiend logotje en dan niets meer. Geheugenkaart zelf werkt wel gewoon nog goed (Tomtom start daarvanop - ook in mijn PC spelen de MP3s wel af).

Met andere woorden, ik zit nu met mijn telefoon die niets meer buiten .wav wil afspelen. Ik heb er laatste tijd niets raars aan gedaan (SPD time, SPD mobile shell). Voordat ik een hele rom installatie ga doen, iemand anders dit probleem al eens gehad?
Soft reset al geprobeerd? Mijn Vario heeft ook wel eens vage dingen gedaan, na een soft reset was het altijd wel weer goed.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geen matches
Ik heb diverse softresets gedaan (via software en dat pinnetje), alles start ook normaal op en draait, buiten dus elke vorm van media.

edit, mischien handig ook om te weten, hele zaterdag sprong hij ook steeds uit 'standby' (knopje bovenop uitzetten zegmaar), alsof ik een sms of telefoontje kreeg. Na 2-3 minuten sprong hij weer uit, 10 minuten later weer aan.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subpy
Geen matches
SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:49:
edit, mischien handig ook om te weten, hele zaterdag sprong hij ook steeds uit 'standby' (knopje bovenop uitzetten zegmaar), alsof ik een sms of telefoontje kreeg. Na 2-3 minuten sprong hij weer uit, 10 minuten later weer aan.
Hmm, dit klinkt mij een beetje in de oren als wat vernagelde notifications.. Dit kan als er veel fouten in zitten wel eens voor erg rare dingen zorgen.. CheckNotifications uit de ts al geprobeerd?

Ik zag dat je SPB Mobile Shell getest had.. (of draai je hem al langer?) versie 2 toevallig.. Dit heeft bij mij tot de nodige problemen gezorgt en uiteidelijk tot een hard reset geleid... (wil niet negatief doen... :/ , verder aleen maar goede ervaring met SPB software ;))

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geen matches
Jep, die had ik als eerste bekeken. Heel clock.exe staat niet in mijn lijst, wel 2x clocknot.exe (1 met AfterTimeChange en andere AfterRestore), kon daar ook niets vinden.

Ik heb SPB Time sinds dat ik de telefoon heb, die heeft altijd perfect gewerkt. SPB Mobile draai ik nu gok een goeie 2 weken, ook nooit problemen gehad (buiten dat mijn vrijgeven knop soms verdwenen is). Ik dacht dat het juist niet aan een notification lag, omdat heel mediaplayer niet meer wil opstarten.

Ik had hiervoor PointUI en Wsbar A2 draaien, maar sinds laatste versie van PointUI was ik er flink in teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:47
Geen matches
ik heb sinds een tijdje een probleempje met me d-pad ...
het lijkt wel of het pijltje omlaag vasthangt
de knop kan ik wel nog gewoon indrukken maar me telefoon denkt dat ik hem altijd indruk
dat betekend dat hij omlaag scrollt totdat ik een andere toets indruk

Is dit een bekend probleem, google vertelde me niks
is hier iets aan te doen ?

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Geen matches
roelke schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:39:
ik heb sinds een tijdje een probleempje met me d-pad ...
het lijkt wel of het pijltje omlaag vasthangt
de knop kan ik wel nog gewoon indrukken maar me telefoon denkt dat ik hem altijd indruk
dat betekend dat hij omlaag scrollt totdat ik een andere toets indruk

Is dit een bekend probleem, google vertelde me niks
is hier iets aan te doen ?
Ik zeg vuil, ff schoonblazen met perslucht.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subpy
Geen matches
SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:04:
...Ik dacht dat het juist niet aan een notification lag, omdat heel mediaplayer niet meer wil opstarten.

...
Hier heb je idd een punt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:47
Geen matches
Francis schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:04:
[...]

Ik zeg vuil, ff schoonblazen met perslucht.
denk ik niet, heb ik al geprobeerd, heb het al eens eerder gehad.
het is toen weer weggegaan en weer teruggekomen ...
ik ben een beetje bang dat het de flatcable is , maar ik hoop van niet ...

is er misschien een truukje om hem als ie uit standby komt op een toets te laten drukken ?
dan is het in principe opgelost

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
sprucedesign schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:08:
Zo ook de hele agenda.

PocketOutlook Eraser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geen matches
Kleine update :)

Na heel en weer gebeld/mail met vodafone en Qtek, via de qtek.nl toch een nieuwe rom binnen gehaald (2.17 uit mn hoofd). Backup gemaakt, draaien maar denk je dan :)

Helaas lijkt de updater op zo'n 80-84% te stoppen, met de error code 302.

Even opgezocht: ERROR [302~318] : UPDATE ERROR
These errors seldom occur. However, if one of these errors occur, it could not be recovered and the device had to be sent back to the customer service center. In this case, you have to flash a new ROM code.
Dit doet au :/

Nu las ik ook dat er mogelijk een CIP (oid) lock op kan zitten, maar vanuit de TS heb ik dus die 'non branded' versie, erbij vermeld: Unbranded & Unlocked.

edit: Ik heb hem bij vodafone gekocht icm zakelijk abbo. Was toen al volledig nederlands. Hm, nu denk ik dat ik mogelijk de engelse versie had gedownload van Qtek :P Wel in iedergeval via die Wizard Service Tool gevonden:
Phone is CID LOCKED.

Denk je een unbranded/unlocked versie te hebben :/

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:27:

Nu las ik ook dat er mogelijk een CIP (oid) lock op kan zitten, maar vanuit de TS heb ik dus die 'non branded' versie, erbij vermeld: Unbranded & Unlocked.
CID lock. Welke versie heb je? Met Qtek voorop? Heb je hem gekocht met een engelse of nederlandse interface. De CID lock zorgt er namelijk voor dat je je toestel niet kan updaten met een ROM van een andere provider, maar ook dat je je toestel niet kan updaten met een ROM van een andere land code.

Heb je ondertussen al eerst een keer een hard reset gedaan?

[ Voor 5% gewijzigd door DeOS op 19-08-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geen matches
We zijn er weer en draaien weer :) De Qtek NL versie (2.17) doet gelukkig wel zijn werk.

Nu weet ik niet of dit kwam omdat hij NL was, of omdat ik die HardSPL gedaan heb.
WST zegt nog wel dat hij CID locked is, maar alles draait gelukkig weer.

Blijft me toch verbazen dat Vodafone glashard beweerd nooit een rom te hebben gehad/gemaakt voor deze phone, terwijl ik toch duidelijk een 'vodafone' rom had. (opstartscherm, service menu en vodafone services). Nu zie ik ook netjes die SPL/IPL nummers bij opstarten, instellingen van GPRS etc haalde hij later netjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Geen matches
Weet iemand of deze batterij ook compatible is met de MDA Vario?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6454

Never mind, op eBay voor 12 pond extra dikke gekocht net.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32767 op 31-08-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-06 22:27
Geen matches
Gvd valt me vario net uit me tas.. enorme kras in me scherm hij doet het nog wel maar touchscreen werkt niet meer.
Is dit enigszins vervangbaar :'( ?

Pff weekje terug nog een nieuwe screenprotector besteld aangezien deze krassen heeft heb ik niks aan nu dus :( .

[ Voor 27% gewijzigd door kadooosh op 22-09-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:44
Geen matches
Op Marktplaats zie ik geregeld touchscreens staan echter zijn die net zo duur als een tweedehands wing (50 euro ong) :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
MsG schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:43:
Op Marktplaats zie ik geregeld touchscreens staan echter zijn die net zo duur als een tweedehands wing (50 euro ong) :).
Mja het lcd scherm heeft ook nog een enorme barst dus dan zou ik dat ook nog moeten vervangen :(.
Kga denk ik maar een 2dehands HTC Touch ofzo zoeken.

Trouwens:
http://cgi.ebay.nl/OEM-HT...geNameZWD2VQQcmdZViewItem
Maar dan heb ik alsnog het lcd scherm nodig :'( .

Bah gvd heb ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Geen matches
kadooosh schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:38:
Gvd valt me vario net uit me tas.. enorme kras in me scherm hij doet het nog wel maar touchscreen werkt niet meer.
Is dit enigszins vervangbaar :'( ?

Pff weekje terug nog een nieuwe screenprotector besteld aangezien deze krassen heeft heb ik niks aan nu dus :( .
Is mij ook gebeurd (erop gevallen met skien :P ), maar dat beeldschermpje is makkelijk te vervangen. Moet je wel een andere MDA hebben die voor de rest kapot is en het beeldscherm nog van werkt. Ik kon er eentje krijgen van iemand die ik ken. Verder heb je een Torx T5 (volgens mij) schroevendraaier nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
Kga denk ik maar een mda compact iii kopen voor €90 ;) heb ik tenminste eindelijk gps(umts gebruik ik trouwens toch niet).
Jammer dat de cpu alleen hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Laatst online: 27-05 16:59
Geen matches
Ik heb sinds kort een 2e hands vario. Leuk ding, echter ik heb een probleem.
Ik wilde graag een 2GB kaartje gebruiken. Ik heb nu een 2GB micro sd kaartje met een adapter, maar dat kaartje wordt niet herkend. Ik heb zowel een kaartje van kingston als een kaartje van a-data geprobeerd.
Iemand een idee wat voor kaartje ik dan wel nodig heb? Of is dit gewoon onmogelijk

Alvast bedankt!

PS: het is een SD kaartje, geen SDHC (ik snap dat dat niet werkt). Ik heb het laatste t-mobile rom.
In een winkel werd mij gesuggereerd dat er misschien een upgrade nodig was.
(en natuurlijk zijn de kaartjes die ik gebruikt het goed, op een PC zijn ze wel te lezen en in mijn Nokia doen ze het ook).

• kadooosh
Geen matches
effem schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:32:
Ik heb sinds kort een 2e hands vario. Leuk ding, echter ik heb een probleem.
Ik wilde graag een 2GB kaartje gebruiken. Ik heb nu een 2GB micro sd kaartje met een adapter, maar dat kaartje wordt niet herkend. Ik heb zowel een kaartje van kingston als een kaartje van a-data geprobeerd.
Iemand een idee wat voor kaartje ik dan wel nodig heb? Of is dit gewoon onmogelijk

Alvast bedankt!

PS: het is een SD kaartje, geen SDHC (ik snap dat dat niet werkt). Ik heb het laatste t-mobile rom.
In een winkel werd mij gesuggereerd dat er misschien een upgrade nodig was.
(en natuurlijk zijn de kaartjes die ik gebruikt het goed, op een PC zijn ze wel te lezen en in mijn Nokia doen ze het ook).
Mja werkte de ingang voor het kaartje toen je hem kocht?
Die van mij was ook kapot gegaan heb het toen opgelost door hem helemaal te openen en een of ander stukje ijzer te duwen bij het minisd slot :P maar goed bij mij bleef het kaartje ook niet op zijn plek zitten(moest er een stukje karton tussen doen).

• effem
Geen matches
kadooosh schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:43:
[...]

Mja werkte de ingang voor het kaartje toen je hem kocht?
Die van mij was ook kapot gegaan heb het toen opgelost door hem helemaal te openen en een of ander stukje ijzer te duwen bij het minisd slot :P maar goed bij mij bleef het kaartje ook niet op zijn plek zitten(moest er een stukje karton tussen doen).
Ik begrijp niet precies wat je bedoeld.

De interne kaartlezer doet het. Het bijgeleverde 512M kaartje van sandisk doet het.
En als ik naar instellingen, systeem, geheugen, geheugen kaart ga en ik haal het kaartje eruit krijg ik kaart aanwezig: niet, stop ik het kaartje erin dan krijg ik meteen te zien hoeveel ruimte er in gebruik en vrij is.

Het 2GB kingston kaartje heb ik geloof ik nooit aan de praat gekregen.
Het a-data kaartje heeft het ook nooit gedaan bij het inserten van het kaartje als de mda aan is, maar als ik dan een reset doe (met het kaartje erin) dan zag ie soms het kaartje wel.

Zowel de kingston als de a-data zijn micro sd kaartjes; ik heb ze beide gebruikt met hun eigen mini-sd adapter.
Het micro sd kaartje lijkt prima vast te zitten in de adapter.
Verder als ik het kingston kaartje met mini-sd adapter in een sdhc reader stop en op mijn PC aansluit wordt ie prima gelezen. en via de full-sd adapter in een gewone sd reader werkt ook prima.

met het a-data kaartje kan ik niet meer testen: is retour leverancier.

• effem
Geen matches
btw in de startpost staan een heleboel niet-werkende links naar smarter-phones.com.
Het lijkt erop dat die site niet meer bestaat. Als ik naar http://www.smarter-phones.com/ ga krijg ik de apache test page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Geen matches
Ook al is dit de eerste post in ~4 weken, toch maar eerst hier proberen voor ik een nieuw topic open.
Sinds vandaag heb ik met m'n MDA Vario dat hij vanzelf de aan/uit-knop lijkt te bedienen.
D.w.z. ik heb de telefoon aan, ben lekker aan 't browsen, en in een keer floept het scherm uit. Dit komt op geheel willekeurige (ogenschijnlijk) momenten voor. Erg irritant kan ik je melden ;-).
Iemand hier die een soortgelijk probleem eens voorhanden heeft gehad en weet wat er aan te verbeteren valt, of zal ik toch echt na 2.5 jaar afscheid moeten nemen van mijn geliefde telefoon.......

Of is er wellicht een manier om deze knop (op het moment dat Windows gestart is) "uit" te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 17-06 16:09
Geen matches
leeft dit topic nog een beetje? heb een erg vaag probleem met mn wizard. het flitslampje springt te pas en te onpas aan, gelukkig wel op een hele lage stand. maar aangezien dit toch een irritante battery drain is vroeg ik me af of iemand bekend is met dit probleem. ik heb em al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd en toen dat niet hielp een adere custom rom geprobeerd, helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Geen matches
Ik heb een vriend met een gelockte HTC Wizard. Ondertussen hebben we unlock code, maar als ik hem invul werkt het heel even, vul ik mijn pin in, vul ik hem nog een keer in, en vervolgens zegt ie weer "unknown sim status" en mag ik hem weer invullen, waarna ik weer "locked network" krijg. De code klopt wel :S. Weet iemand wat ik toevallig fout doe?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 17:53
Geen matches
Byte_Me schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 02:21:
leeft dit topic nog een beetje? heb een erg vaag probleem met mn wizard. het flitslampje springt te pas en te onpas aan, gelukkig wel op een hele lage stand. maar aangezien dit toch een irritante battery drain is vroeg ik me af of iemand bekend is met dit probleem. ik heb em al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd en toen dat niet hielp een adere custom rom geprobeerd, helaas nog steeds hetzelfde probleem.
Lijkt me een hardware probleem.
Als je de flitser niet gebruikt kan je hem demonteren. (verbruikt ie iig neit meer onnodig energie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:11
Geen matches
Heb sinds een tijdje het probleem met de vario dat de bluetouth niet werkt. Alles staat zover ik weet wel gewoon aan maar hij kan mijn bluetooth gps ontvanger niet vinden. Op mijn tytn2 kan hij de gps ontvanger wel vinden. Ligt dus echt aan de vario. Mijn vraag is dus, wat zou ik fout kunnen hebben staan in de instellingen ofzo of wat zou ik aan dit probleem kunnen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Geen matches
Wat zijn je instellingen bij external gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
In de TS staan de instellingen voor de Adapt 300 GPS . Deze werken als het goed is ook voor andere GPS muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:11
Geen matches
Het probleem is dus als ik een nieuw partnerverband wil aanmaken dat hij niks vindt. Hij vindt ook geen andere bluetooth apparaten. Wat zou dit dan kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Geen matches
Probeer eens een andere radio te flashen op je wizard. Of een geheel nieuwe rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 13:19
Geen matches
Wie weet hoe ik de qtek 9100 kan gebruiken zonder de accu.. deze is defect.. kan ik op 1 of andere manier voeden met de mini-usb poort?

Ik wil hem graag gebruiken als 2de schermpje op mijn pc..

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Geen matches
Wat als je hem met accu aan een pc hangt en dan aan doet terwijl ie er al aan hangt? Dan snapt hij niet dat hij meteen op usb-stroom moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Geen matches
Wow... ik heb lang niks gedaan met m'n 9100 maar ik heb net even gekeken op de Qtek site en de Rom die ik heb toen ik hem net had (2006) heb geïnstalleerd (v2.18.7.106) is nog steeds de "nieuwste" :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 13:19
Geen matches
MsG schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:05:
Wat als je hem met accu aan een pc hangt en dan aan doet terwijl ie er al aan hangt? Dan snapt hij niet dat hij meteen op usb-stroom moet gaan?
De accu bevat een chip, die waarschijnlijk kapot is. want zelfs aangesloten gaat hij niet aan. bedankt voor het meedenken..

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
roborobbie schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:04:
[...]
De accu bevat een chip, die waarschijnlijk kapot is. want zelfs aangesloten gaat hij niet aan. bedankt voor het meedenken..
Weet je zeker dat de accu stuk is en niet de mini-usb poort?

Als het echt de acu is, kun je altijd nog voor 8,50 GBP een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94343

Geen matches
Hey hallo,

Een vriendin heeft die nieuwe HTC T-Mobile MDA Vario en heeft een vraag over dat Touch Flow 3D interface geval. Als ze dat uitzet, gaan er dan dingen verloren/stuk? Of kan ze dat zonder problemen aan/uit zetten?

Ik hier en op Google al gezocht, maar kon er niks concreets over vinden, vandaar hier mijn vraag.

Ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
De Touch flow 3D zit er standaard niet op en is alleen aanwezig bij custom ROM's. Je kunt dit zonder problemen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94343

Geen matches
Heel hartelijk dank d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Geen matches
Weet iemand of de Qtek ook werkt met 4Gb kaartjes?

2Gb mini SD is al behoorlijk lastig te vinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Geen matches
Zoek eens met de magische term 4GB in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-04 16:33
Geen matches
Mijn verse 2e hands mda vario slaat mijn verzonden sms-berichten niet op. Ik heb dat uiteraard gewoon aanstaan, maar er gebeurt niets, ze komen niet in de uitgaande folder terecht. Ik gebruik een custom rom waarbij de "message sent"-melding is weggehaald. Wellicht heeft dat ermee te maken. Hoe zet ik het aan dat ie mijn verzonden sms'jes netjes opslaat in de folder Textmessages - Outbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Geen matches
Probeer eens een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Geen matches
Dat heb ik al gedaan (rom opnieuw geinstalleerd, is toch hetzelfde?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Geen matches
even -> ik heb een nederlandse rom erop maar hij slaat mijn textberichten ook niet op in de outbox maar in verzonden items.

Ze blijven alleen in de outbox staan als ze nog niet verzonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Geen matches
Ok, die map heb ik dus niet. Ik kan ook niet vinden waar de mappen horen te staan met resco fileexplorer, anders maak ik 'm ff aan met de fileexplorer.

Sent items gone... slik... Het is zo een fijn rommetje, straks moet ik nu al een eigen gaan bakken op basis van deze.

Waar staat verzonden items fysiek bij jou in de telefoon? of is dat een simkaart-map?

edit:
laat maar. ik zie dat die sms replys in een soort threaded mode terecht komen, waardoor ik alle sms ineens zie (zoals in MSN, dus heb ik gewoon geschiedenis). Mooi hoor.

[ Voor 19% gewijzigd door Mar2zz op 02-02-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:52
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Geen matches
Nee juist niet uitzetten, ik vind dat juist fijn dat ie thread, ik heb immers geschiedenis en er ontstaat gewoon een mooi "gespreksverslagje". Ik weet overigens hoe ik dat aanpas, heb het zelf aangezet ^^

Was het gewoon niet gewend, mijn oude telefoon, een plastieken kruidvat prepaid siemens van debitel, die bewaarde ze netjes in een sent items box. Ik verwachte dat hier ook. Maar threaded is genialer, maakt er een soort chatsessie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Laatst online: 21-11-2022
Geen matches
Ondersteunt de HTC Wizard ook miniSDHC-kaarten? Ik zit nu gebonden aan de 2GB limiet. Of is er een patch beschikbaar waarmee het wel mogelijk is om miniSDHC-kaarten te gebruiken?

Mijn HTC Wizard draait op WM 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:19
Geen matches
sdhc is GELOOF IK nog niet werkend ik blijf wel patches van internet proberen.
en Eggy alle afbeeldingen zijn kruisjes (of het licht aan mij) misschien moet dat vernieuwd worden.

gr erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Geen matches
Ik zie idd ook geen afbeeldingen meer.
Dus dat ligt niet aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Laatst online: 16:08
Geen matches
Klein kickje, zijn hier mensen die hun Wizard wel eens hebben opengemaakt? :P
Ik heb het net gedaan, maar hij gaat niet meer aan :') en ik hou een onderdeeltje over waar ik in de vele howto's niets over lees.

Zo'n contactpinnetje wat ergens op de print moet drukken met een schroefgat, sprong er uit bij openmaken achterkant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Geen matches
Ik heb hem wel eens open gemaakt, en ik weet dat dat dingetje ergens zit, maar weet zo niet waar. Volgens mij mag dat niet een belemmering zijn om nog aan te gaan. Dus misschien heb je nog iets anders gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Laatst online: 16:08
Geen matches
Mja heb 'm nu een keer of 6 opnieuw in elkaar gezet en aan en uit :P

Hij gaat nog wel aan (te zien aan toetsenbordlampjes enzo) maar het scherm blijft zwart. Touchscreen werkt ook niet dus ik denk dat het pinnetje misschien de voeding van het scherm aanstuurt ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:37
Geen matches
speedme schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:50:
[...]

Probeer het volgende eens :

Pak een 9V batterij en een stuk 2-aderig draad.
Sluit de + en - van de 9V batterij kort aan op de + en - van de telefoon-batterij

Hierdoor krijgt de batterij net weer even wat spanning.
Stop hem daarna terug in de telefoon en start de telefoon.
Als deze start, dan direkt de ORIGINELE oplader op de telefoon aansluiten.

Met dit "foefje" heb ik al enkele keren mijn MDA van een gewisse dood gered :P
De ultieme "gouden" tip.
Hierdoor is mijn Qtek9100 gereanimeerd thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61820

Geen matches
de 9100 is een beetje uit de gratie geloof ik. Het laatste bericht is alweer maanden geleden.
Jammer ook dat zoveel links niet meer werken.

Ik gebruikte de 9100 (eigenlijk MDA vario) tot voor kort nog gewoon als telefoon maar sinds kort heb ik een nieuwe. De 9100 wil ik puur als navigatie gaan gebruiken.
Wat ik me af vraag is welke versie van Tomtom kan er op de 9100 (de meest recente?)
En is het aan te raden om eerst nog updates te doen wat betreft firmwares of windows?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 61820 op 21-10-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-06 23:08
Geen matches
Ik heb hier ook nog ergens een oude (momenteel ongebruikte) 9100 liggen en laatst schoot mij het volgende te binnen: zou het mogelijk zijn om het apparaat via usb aan te sluiten op een printer en in te stellen als printserver welke via het draadloze netwerk benaderd kan worden? Of denk ik nu rare dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Geen matches
De 9100 heeft geen USB host aansluiting dus dat gaat je niet lukken. Wel een origineel idee. :)

Mijn 9100 ligt alweer 2 jaar stof te vergaren in een lade. Kapot speakertje dus kan de andere kant niet meer horen. Inmiddels laadt ie ook niet meer op. Accu is al te lang leeg. Jammer want met Touchflo 2D (WM 6.1 met de oudere HTC Touch interface stond er al op) had ie nog jaren meegekund. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 61820 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:52:
de 9100 is een beetje uit de gratie geloof ik. Het laatste bericht is alweer maanden geleden.
Jammer ook dat zoveel links niet meer werken.

Ik gebruikte de 9100 (eigenlijk MDA vario) tot voor kort nog gewoon als telefoon maar sinds kort heb ik een nieuwe. De 9100 wil ik puur als navigatie gaan gebruiken.
Wat ik me af vraag is welke versie van Tomtom kan er op de 9100 (de meest recente?)
En is het aan te raden om eerst nog updates te doen wat betreft firmwares of windows?
Ja dit kan, dit heb ik namelijk ook gedaan voor mijn schoonvader. Ik heb een nieuwe accu bestelt voor de Wizard omdat de accu gewoon op was. Daarna de meest recente versie van TomTom erop gezet. Daarna met MortScript er voor gezorgd dat TomTom automatisch gestart wordt en het scherm in landscape mode komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Laatst online: 17-06 20:56
Geen matches
Dit hoort niet in een discussietopic. Je kunt hiervoor terecht op V&A

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 29-10-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61820

Geen matches
Anoniem: 32767 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:57:
[...]

Ja dit kan, dit heb ik namelijk ook gedaan voor mijn schoonvader. Ik heb een nieuwe accu bestelt voor de Wizard omdat de accu gewoon op was. Daarna de meest recente versie van TomTom erop gezet. Daarna met MortScript er voor gezorgd dat TomTom automatisch gestart wordt en het scherm in landscape mode komt te staan.
een nieuwe accu was idd ook nodig. Die zit er in en gaat weer lekker lang mee. 5.210 is volgens mij de enige versie van TomTom die op de MDA werkt. Weet alleen niet welke kaartversie daarvoor de laatste is.
En heb je daarvoor ook nog een windows en/of rom update gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 61820 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:27:
[...]

een nieuwe accu was idd ook nodig. Die zit er in en gaat weer lekker lang mee. 5.210 is volgens mij de enige versie van TomTom die op de MDA werkt. Weet alleen niet welke kaartversie daarvoor de laatste is.
En heb je daarvoor ook nog een windows en/of rom update gedaan?
Ik zie geen reden waarom de meest recente versie van TomTom niet zou werken op de HTC Wizard.

Een ROM update is ook niet nodig.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
We 'gedogen' al veel, met betrekking tot ROM's, maar vragen over WM6 willen we hier toch echt niet zien. WM6 voor de Wizard is per definitie niet legaal.

Vragen en uitleg geven over WM6 is hier dus niet toegestaan!