2 jarig flex30 abbo plus pocket internet en 19 euro. de eerste 3 maanden half geld.
Ik heb nu hetzelfde abbo, maar dan sim only, betaal ik nu 15 euro plus 9,95 voor, dat wordt 30 euro plus 9,95.
24 maanden maal 15 euro = 330 euro, min 3 maanden half geld is 270 euro plus eenmaal 19 euro om aan te schaffen. 289 euro betaal ik er dus voor. Ik had gewoon gebeld nadat ze hem bij de mediamarkt niet hadden (lukte nog met mijn brakke telefoon :-) ).
Toen ik thuis was besefte ik me dat het wel heel goedkoop was, even gekeken op de site van t-mobile en daar was het 24 maanden plus 199 euro bijbetalen (zonder pocket internet), heb nog even gebeld om te controleren of het allemaal wel klopte, maar dat was het geval.
Ik weet niet hoe t-mobile werkt, maar als ze naar mijn bel historie hebben gekeken en verwachten dat het belgedrag zo blijft (en dat ze daarom de telefoon zo goedkoop aanbieden) vergissen ze zich, heb een andere baan en heb mijn zakelijke nummer meegenomen, ga aardig minder bellen met deze simkaart :-)
normaal gesproken ben ik anti abbo's met kadootjes, maar in dit geval klaag ik niet :-)
Even bellen met 0800 7111 (ander voordeel van zakelijk bellen, dan bel je met 080 7112 en heb je geen stom meer keuze menu)
[
Voor 3% gewijzigd door
[Roland] op 16-05-2008 16:07
]