Toon posts:

Computers in Netwerk laten Printen op dichtstbijzijnde

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil het volgende bewerkstellen

wij hebben 4 printers staan hier op de school waar ik stage loop
en ik wil het zo instellen dat als iemand inlogd op een pc hij de dichtsbijzijnde printer als standaard default printer krijgt

wij hebben een windows server 2003 met windows xp professional clients

ik dacht zelf aan een opstartscript maar dan ook computernivo

wie er dan ook inlogd krijgt de standaardprinter
ik wou dat met een kix32 script doen

is dit slim of hebben jullie een makkelijkere manier?

alvast bedankt voor u tijd

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik kan genoeg bedenken, maar daarvoor is er wel meer info nodig dan wat je nu geeft.

Ook zie ik niet wat je tot nu toe zelf hebt bedacht om je plan te implementeren.
Je bent er in eerdere topics ook al op gewezen dat het niet de bedoeling is dat wij je bij het handje meenemen door een implementatie van iets wat je zelf bedenkt (of moet bedenken).

Ik wil je toch vragen om de registratievoorwaarden en dan met name het gedeelte over forumgedrag nog eens rustig en aandachtig door te nemen:

Registratievoorwaarden: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Forumgedrag: Algemene gedragsregels (Netiquette)
Het algemeen beleid

Het is ons namelijk opgevallen dat de vragen die je op het forum stelt met een redelijke inspanning van jouw kant door jezelf zijn te beantwoorden. Dit door logisch na te denken, documentatie na te slaan, de FAQs op GoT te bekijken, elders op Internet te kijken (de GoT-search, www.google.com of support.bedrijf.com bijvoorbeeld), of gewoon door zelf wat te proberen. Als je dat al doet is het raadzaam dergelijke zaken te noemen in je topicstart, momenteel lijkt het er net iets teveel op dat je het vooronderzoek een beetje afraffelt.

We hebben liever dat je een wat meer gedetailleerde openingspost doet, en een duidelijker topictitel opgeeft zoals de policy vermeldt.
Voorbeeld: [XP] dichtstbijzijnde printer als default instellen was beter geweest :)

Je mag een nieuw topic openen wat wel aan de gestelde eisen voldoet, maar deze gaat wegens gebrek aan inzet van jouw kant dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.