Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:59
driel24 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:20:
[...]

8)7 script voor unzippen ?????? :S
Ik heb mijn pda niet bij de hand :( ,maar als je in de handleiding van mortscript kijkt zie je hoe je bestanden moet in-/uitpakken. Spreekt voor zich. Suc6 :+

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:00
SpeedingWilly schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:25:
[...]

Ik heb mijn pda niet bij de hand :( ,maar als je in de handleiding van mortscript kijkt zie je hoe je bestanden moet in-/uitpakken. Spreekt voor zich. Suc6 :+
Sorry hoor.... maar ik quote iemand anders. Ik bedoel ermee dat je toch geen script gaat maken voor een unzip actie. Kun je toch ook gewoon zelf starten met 1 klik ?????? ;)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wel als dat script ook gelijk je flitspalen op de juiste plaats terugzet zodat ze meteen weer werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:00
ik222 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:28:
Wel als dat script ook gelijk je flitspalen op de juiste plaats terugzet zodat ze meteen weer werken ;)
[zeurmodus] dat kan toch ook in elk respectabel zip-progsel ? [/zeurmodus] ;) ;)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:18:
Die van de Benelux is te verkrijgen op www.flitspaal.nl.
Je zult je daar moeten registreren en vervolgens met PoiEdit (www.poiedit.com) de poi's op je telefoon plaatsen.
Wat ik echter zoek is:
- uitsluitsel of je in Duitsland wél of níet gebruik mag maken van Poi's voor flitspalen
én
- een link naar een site waar voor geheel Europa de locaties staan.
Ik heb mij nu ingelogd en wil de POI installeren maar krijg steeds een foutmelding:

Kon het bestand .... OK.ov2 op het mobiele apparaat niet creeren.

Wat doe ik verkeerd?

[update]
Ik heb via flitspaal.nl een bestand gedownload (alle flitspalen van benelux) en in mijn mapje met Benelux geplaatst en ik denk dat het nu werkt. Of vergis ik mij hierin? ;)
[/update]

Maar nu heb ik nog altijd geen flitspalen van Duitsland, Oostenrijk en Hongarije. Waar kun je dat vinden?

En ik heb nu ICOONTJES gedownload. Het is een map vol met .bmp bestanden. Waar moet ik dat nou weer plaatsen? :)

update
Volgens mij moet ik alles plaatsen in het mapje waar ik Benelux heb staan :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SpeedingWilly schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:25:
[...]

Ik kan nog wel 3 daagjes wachten, dus mocht je je telefoon weer een keertje bij de hand hebben: ik houd me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een internationale tankpas met een DKV logo. Kan ik ook DKV tankstations opvragen als POI op mijn TomTom7? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:58:
Ik heb een internationale tankpas met een DKV logo. Kan ik ook DKV tankstations opvragen als POI op mijn TomTom7? :)
DKV tankstations in Duitsland

edit:
En hier meer van Europa.

[ Voor 19% gewijzigd door Pinobigbird op 24-07-2008 19:28 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gast dankjewel en..

JOEY DOESN'T SHARE FOOD :D (die hard F.R.I.E.N.D.S. fanaat hier en moest lachen om jouw quote)

Gevonden:
http://www.dkv-euroservice.com/irj/portal/anonymous/poi

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 13:35
Ik heb een shell tankpas en haal m'n tankstations hiervandaan: http://www.poihandler.com/

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen flitspalen van Oostenrijk, Hongarije en Bulgarije. Wie kan mij hieraan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben van plan om de kaarten van de Verenigde Staten aan te schaffen. Als ik dat installeer, is het dan één grote kaart of kan ik gebieden/staten los installeren?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Gunner schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:29:
Ik ben van plan om de kaarten van de Verenigde Staten aan te schaffen. Als ik dat installeer, is het dan één grote kaart of kan ik gebieden/staten los installeren?
Je kan op de online kaartenwinkel van TomTom de volgende kaarten kopen:
  • Noord-Amerika
  • VS
  • VS - Midwest-gebied
  • VS - New England en Mid Atlantic
  • VS - Plains-gebied
  • VS - South Central-gebied
  • VS - Southeast-gebied
  • VS - Western-gebied
  • Canada en Alaska

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voor zover ik het zie zijn in de kaartenwinkel deze kaarten beschikbaar voor TomTom6

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8d2WtQhydNhY7wV50WevOZXK/full.jpg

Maar dat was m'n vraag niet. Wat gebeurt er als ik deze koop. Kan ik dan alsnog alleen Florida installeren, of elke willekeurige andere staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Als je de eerste koopt (VS & Cannada) heb je in een keer alles en kan je niets los installeren. Alle andere kaarten zijn deelgebieden en kun je dus los van elkaar installeren, het is dus net wat je wilt.

[ Voor 16% gewijzigd door ik222 op 28-07-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de maximum snelheid weer te laten geven in TomTom6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak gebruik van flitsnav (http://www.flitsservice.nl) deze haalt om de x minuten alle mobiele flitsers binnen. Alleen in versie 6 van totom werden ze binnen tomtom niet ververst nadat flitsnav een nieuw 'flitsbestand' had binnen gehaald.

Mijn vraag is of dit nu met tomtom 7 voor de PDA wel werkt. Ik heb nu tomtom 6 op een TyTN II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Ik heb TT 6.02 met 2 maps op geheugenkaart. Nu vraagt TT bij opstarten altijd welke kaart moet worden geladen. Is een beetje omslachtig. Is misschien ergens een map als standaard in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb nog een vraag over het downloaden/kopen van kaarten via TomTom Home. Mocht door onverhoopte redenen m'n computer en/of pda crashen. Is het dan opnieuw te downloaden via TomTom? Ik neem aan dat er wel ergens een registratie/backup plaatsvind van deze aankoop.

Aangezien ik de rest 'gewoon' op dvd heb staan lijkt me het wel logisch dat er zoiets inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ja, dan is het opnieuw te downloaden. Ik heb anderhalf net geen jaar geleden een update gekocht voor mijn TomTom GO 700 en die staat nog steeds in het lijstje van kaarten die ik kan downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 30-07-2008 12:15 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Ik heb sinds kort TT7 op mn HTC Cruise.
Ik heb de volgende vraag: Ik heb een behoorlijke lijst favorieten in mijn TT6. Deze staan naar mijn weten in de file mapsettings.cfg in de map waar de kaart zich bevind (bij mij Benelux v715.1689).
Kan ik de mapsettings van TT6 gewoon kopiëren naar TT7? Heb van 1 iemand kunnen lezen dat dit resulteerde in vastlopers.

Mijn oude mapsettings met lijst favorieten is trouwens kleiner dan de nieuwe maosettings van TT7...

Bedankt alvast!

[ Voor 20% gewijzigd door Monda op 30-07-2008 09:41 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

ik222 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:02:
[...]

Volgens mij mag je van geen enkel land deze dingen in je TomTom hebben. Er staat in de regels namelijk niets in dat het alleen voor flitsers in het betreffende land geld, je mag volgens mij helemaal niets erin hebben staan.
Dat is niet wat de ANWB ervan zegt...
Is flitspaalinformatie over andere landen ook verboden?

Nee, in Zwitserland is het alleen verboden om flitspaalinformatie van Zwitserland zelf op het navigatiesysteem te hebben. Informatie over andere landen is dus niet strafbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

dafmay schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:03:
Ik heb TT 6.02 met 2 maps op geheugenkaart. Nu vraagt TT bij opstarten altijd welke kaart moet worden geladen. Is een beetje omslachtig. Is misschien ergens een map als standaard in te stellen?
Kan het zijn dat de mappen op je geheugenkaart read-only zijn? Dan kan ie je voorkeuren (thuisadres, favorieten) niet opslaan, zou ook kunnen dat jouw probleem hierdoor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Elwood Blues schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:28:
[...]

Kan het zijn dat de mappen op je geheugenkaart read-only zijn? Dan kan ie je voorkeuren (thuisadres, favorieten) niet opslaan, zou ook kunnen dat jouw probleem hierdoor komt.
Dank voor de tip. Ik ga het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu sinds paar dagen last van dat mijn tomtom elke keer raar doen hoe ?? het volgende opstratren geen probleem heb trouwens tomtom 6 erop zitten
geef bestemming aan gaat ook goed maar daarna als ik dan eindelijk wil gaan rijden dan valt de gps om de 3 sec. uit dan weer ontvangst en daarna 3sec. weer niks
dus elke keer loop tomtom achter me aan wat zeer iritant is heeft iemand dit ook of weet iemand hier een oplosing op ?? want als ik stil sta dan heb ik wel gps ontvangst wat zeer iritant is !!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heeft het daarvoor wel gewerkt in dezelfde auto met je toestel op dezelfde plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daarvoor wel ik snap er niks van als geprobeert opnieuw instalatie etc etc
pven schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:30:
Heeft het daarvoor wel gewerkt in dezelfde auto met je toestel op dezelfde plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo, ik heb nu eindelijk ook een fatsoenlijke telefoon en dus ook Tomtom.

Wat zijn de verschillen tussen TT6 en TT7, want dat is haast onmogelijk om te vinden :X

En wat zijn dé must have addons voor Tomtom? Er zijn zoveel progjes dat ik door de bomen het bos niet zie :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:22:
Wat zijn de verschillen tussen TT6 en TT7, want dat is haast onmogelijk om te vinden :X

En wat zijn dé must have addons voor Tomtom? Er zijn zoveel progjes dat ik door de bomen het bos niet zie :P
Naast wat verbeteringen in de software, is het grote voordeel dat TT7 de nieuwste kaarten ondersteund (v7.xx). Kaarten met versie 6 zijn erg gedateerd.

Addons? Wat POI's kunnen handig zijn; flitpalen bijvoorbeeld 8) Verder kun je spelen met stemmen e.d. maar ik laat het er verder bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Holgersson schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 15:34:
[...]

Naast wat verbeteringen in de software, is het grote voordeel dat TT7 de nieuwste kaarten ondersteund (v7.xx). Kaarten met versie 6 zijn erg gedateerd.

Addons? Wat POI's kunnen handig zijn; flitpalen bijvoorbeeld 8) Verder kun je spelen met stemmen e.d. maar ik laat het er verder bij :)
ach tt6 dekt waarschijnlijk nog steeds 99.9% van het hele wegennet dus gedateerd lijkt me een beetje overdreven.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Holgersson schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 15:34:
[...]

Aha, bedankt :)
Benzineverbruikberekeningen, andere kaartkleuren, andere toetsenborden, mp3-spelers, weetikveelwat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevermind

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 15:41:
[...]

ach tt6 dekt waarschijnlijk nog steeds 99.9% van het hele wegennet dus gedateerd lijkt me een beetje overdreven.
Dat valt best tegen. Je komt meestal wel op je plaats van bestemming, maar het is mij verschillende keren overkomen dat ik flink omrijd of alsnog naar een bepaalde straat moet vragen omdat die er niet in staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom Tom Verkeersinfo werkte tot vorige week nog wel?
Nu vraagt tie om inlognaam en wachtwoord?
Werk met TT6 op NokiaN95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 23:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Monda schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:33:
Kan ik de mapsettings van TT6 gewoon kopiëren naar TT7? Heb van 1 iemand kunnen lezen dat dit resulteerde in vastlopers.
Bekend probleem. Helaas kan je de mapsettings blijkbaar niet kopieren van TT6 naar TT7. Je zal dus je favorieten opnieuw moeten aanmaken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:33
TT7 nu ook mogelijk voor PNA met WinCE. Ik kan geen link geven maar het werkt op Medion P4410.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Waar moet ik precies mijn art/cars map neerzetten? Om die std. pijl te veranderen in een auto oid.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:26

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:11:
Tom Tom Verkeersinfo werkte tot vorige week nog wel?
Nu vraagt tie om inlognaam en wachtwoord?
Werk met TT6 op NokiaN95.
Had je gewoon een abbo afgesloten? Of had je een trailversion?!
Als je een abbo had, neem dan ff contact op met TT zij zullen je verder kunnen helpen ;).

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Jaspur schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:41:
Waar moet ik precies mijn art/cars map neerzetten? Om die std. pijl te veranderen in een auto oid.
Ik geloof dat je het mapje art gewoon in de root moet hebben staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
kan ik favorieten van de tomtom op mijn nokia E65 kopieren naar de tomtom op mijn htc diamond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:09:
Ik maak gebruik van flitsnav (http://www.flitsservice.nl) deze haalt om de x minuten alle mobiele flitsers binnen. Alleen in versie 6 van totom werden ze binnen tomtom niet ververst nadat flitsnav een nieuw 'flitsbestand' had binnen gehaald.

Mijn vraag is of dit nu met tomtom 7 voor de PDA wel werkt. Ik heb nu tomtom 6 op een TyTN II.
Zowel in TT6 als in TT7 werden bij mij de bestanden wel ververst. In TT6 gebeurde dat af en toe wel eens niet, opnieuw starten van TomTom loste dat probleem op. In TT7 nog niet gemerkt dat de flitsres niet geupdate worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb tomtom6 op een WM6.1 device, zonder verkeersinfo abonnement. ik kan thuis met poiedit prima flitspalen synchroniseren, maar wat ik eigenlijk zou willen is een gprs-update iedere 30 minuten ofzo, zodat je ook de nieuwe meldingen binnenkrijgt.
Mn telefoon heeft geen ingebouwde TMC helaas, en ik wil t liefst een gratis optie, tomtom is al duur zat

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

knuppelhout schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:39:
ik heb tomtom6 op een WM6.1 device, zonder verkeersinfo abonnement. ik kan thuis met poiedit prima flitspalen synchroniseren, maar wat ik eigenlijk zou willen is een gprs-update iedere 30 minuten ofzo, zodat je ook de nieuwe meldingen binnenkrijgt.
Mn telefoon heeft geen ingebouwde TMC helaas, en ik wil t liefst een gratis optie, tomtom is al duur zat
Misschien is flitsnav iets voor jouw, kijk maar naar de post boven je? Maar ik zou de update van je flistpaaltjes nog steeds voortzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dat is een handig proggrammaatje lijkt me! was al tijden lid van flitspalen.nl, maar dit kende ik nog niet.
bestaat er iets soortgelijks voor files en wegwerkzaamheden? ik heb nog steeds geen betaalbare tmc ontvanger kunnen vinden en dit zou een prima alternatief zijn!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn HTC Touch Diamond ook een demo van TomTom. Ik zat echter op hun site te kijken welke versie ik moet kopen. DIt werd me niet helemaal duidelijk. Ik heb het liefst de meest complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Is Tomtom 7 überhaupt al wel te koop?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ja, als je daarmee NavCore 7 bedoelt.
Nee, als je daarmee Navigator 7 bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
hi
waar vind ik nou precies de 'root' folder van tomtom op mijn htc diamond? om voices te importen

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
Gewoon HOME gebruiken?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedenavond,

is er iemand die het standaard menu heeft van tt7 voor pda in een textfile?? dan kan ik eea in mijn eigen menu aanpassen. bij voorbaat dank

patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

*weg*

Berichten zoals 'DM / mail me' zijn niet toegestaan.

[ Voor 161% gewijzigd door pven op 07-08-2008 09:22 ]

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vervelend probleem met tomtom7.

Op mijn QTEK 9090 (inmiddels met Windows Mobile 6) heb ik tomtom navigator 7 (7.450.9028) prima aan de praat. Echter bij het gebruik er van heb ik last van pauzes. Geen vertraging, zoals met te veel POI voorkomt, maar het 3 seconden werken van tomtom en dan weer 6 seconden pauze.

Dit is niet met andere applicaties het geval en ik vermoed dat het met de bluetooth verbinding te maken heeft. Inmiddels wat settings getest, maar geen resultaat. Op dit moment is de GPS via de bluetooth als een COM6 verbinding op Windows Mobile aangemaakt en in tomtom is ook COM6 gekozen.

Iemand nog enig idee?

Alvast veel dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
alex75 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:54:
TT7 nu ook mogelijk voor PNA met WinCE. Ik kan geen link geven maar het werkt op Medion P4410.
Het is wellicht geen bezwaar om te vermelden hoe je de "out of memory" melding oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
@BertusG

Na installatie van de 7.450.9028_repack3.cab moet de .exe vervangen worden omdat men zegt:

The Memory Error is just wrong interpretation of Exception handler, and has nothing to do with memory itself.

Dit wordt door de andere .exe opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Niet online
alex75 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:37:
@BertusG

Na installatie van de 7.450.9028_repack3.cab moet de .exe vervangen worden omdat men zegt:

The Memory Error is just wrong interpretation of Exception handler, and has nothing to do with memory itself.

Dit wordt door de andere .exe opgelost.
Ik kan nu probleemloos de kaart activeren, maar krijg wel een memory foutmelding. Ik meen een andere als eerst. Hoeveel intern geheugen heeft jouw PNA? De mijne 64MB waarvan ik ongeveer 58MB vrij kan krijgen. Wellicht heeft mijn PNA echt te weinig intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
Bertus,
Ik heb een medion 470T, intern ca 61,3Mb. TT7 loopt goed behalve ........het GPS signal!
Na het opstarten heb ik ontvangst, na aanraking van het touchscreen verdwijnt de ontvangst. Dit terwijl iGO8 zonder problemen draait.

Heb jij een softreset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Niet online
Softreset biedt helaas ook geen oplossing. Heb zelf de Md 96040 / Pna500t, maar deze draait op Windows 4.2 CE, wellicht zit hier het verschil in.

Mijn readme (zelfde repack versie) geeft trouwens aan: Doesn't run on PNA devices (out of memory error): no known solution, currently only usable on PDA devices.

[ Voor 36% gewijzigd door BertusG op 06-08-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
@BertusG,

Jij hebt gelijk, meer mensen kregen TT7 niet draaiend op WinCE 4.2. De door jou genoemd repack geeft de error. Hierna moet de .exe vervangen worden door TT7_PNA, dan draait TT7 op WinCE 5.0 zonder errors (behalve mijn gps probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

alex75 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:09:
@BertusG,

Jij hebt gelijk, meer mensen kregen TT7 niet draaiend op WinCE 4.2. De door jou genoemd repack geeft de error. Hierna moet de .exe vervangen worden door TT7_PNA, dan draait TT7 op WinCE 5.0 zonder errors (behalve mijn gps probleem.
Erg vreemd, de repack versie draait op mijn PNA gewoon (Medion PNA150 WInCE 4.2')
Ik heb dus geen speciale .exe

Alleen kan hij mijn kaarten niet vinden op de geheugenkaart...

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Koenzie schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:23:
[...]

Erg vreemd, de repack versie draait op mijn PNA gewoon (Medion PNA150 WInCE 4.2')
Ik heb dus geen speciale .exe

Alleen kan hij mijn kaarten niet vinden op de geheugenkaart...
Ja idd volgens mij lost juist de repack versie dat op?! Ik bedoel daar zat de 'speciale' .exe file al erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

pven schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:08:
[...]

Dat valt best tegen. Je komt meestal wel op je plaats van bestemming, maar het is mij verschillende keren overkomen dat ik flink omrijd of alsnog naar een bepaalde straat moet vragen omdat die er niet in staat. :)
Ja dat is mij ook opgevallen. Ik rijd altijd met TomTom vanwege de flitspaal- en fileinformatie en mijn dagelijkse route wordt ook verkeerd weergegeven. Eigenlijk wil ik het liefst zo snel mogelijk Navigator 7 met de nieuwe kaarten en dan wel legaal. Ben bang dat het er niet snel van komt. Jammer dat door al die illegale downloads de vernieuwingen voornamelijk bij de standalone navigatieapparaten terecht komen in plaats van bij de pda-navigatie.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TT7 alleen op CE 5.0 of later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Pinobigbird schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:04:
Ja, als je daarmee NavCore 7 bedoelt.
Nee, als je daarmee Navigator 7 bedoelt.
Wat is het verschil tussen NavCore en Navigator? (heb gegoogled maar kon geen duidelijk antwoord vinden).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22:35
NavCore draait op de standalone PNA's (TT Go en zo) en is Linux.
Navigator is voor de pda en is Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Nee hoor, heb hem zonder problemen op een HP IPAQ H1940 geinstalleerd en die draait CE 4.2.

Werkt ook prima, geen schokken of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Niet online
ik222 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:13:
[...]

Nee hoor, heb hem zonder problemen op een HP IPAQ H1940 geinstalleerd en die draait CE 4.2.

Werkt ook prima, geen schokken of iets dergelijks :)
Volgens mij draait die nog altijd Windows Mobile 2003, voordat je mensen blij maakt met een dooie mus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
[TomTom NAVIGATOR]
DeviceName=HP IPAQ H1940
DeviceVersionHW=Windows CE 4.20
Dit is een quote uit het info bestand van tomtom navigator. Ook als ik bij "about" op de PDA zelf kijk staat er windows CE 4.20

Dus draait hij volgens mij toch echt op CE 4.20...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Leuk zo'n mailtje van TomTom met als titel "Bespaar nu tot 30% op alle kaarten"

Om er achter te komen dat het niet voor Navigator 6 is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iGo 8 vergeleken met TomTom 7 en ook met Sygic. Zie mijn vergelijking hier: iGo 8.
iGo 8 is mijn favoriet, ondanks de mindere gebruiksvriendelijkheid dan TomTom 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

simpele vraag, simpel antwoord?
TomTom Navigator 6 doet:

utrecht-dijon heenweg via maastricht en bij luik bruggetje over bruggetje onder etc
dijon-utrecht terugweg via brussel/antwerpen en bij luik via de ring.

wat snap ik/hij niet?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankcsapda
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 16:07
Jazzper schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:39:
simpele vraag, simpel antwoord?
TomTom Navigator 6 doet:

utrecht-dijon heenweg via maastricht en bij luik bruggetje over bruggetje onder etc
dijon-utrecht terugweg via brussel/antwerpen en bij luik via de ring.
Zou heel goed kunnen dat er maar heel weinig tijdverschil zit tussen de twee routes en dat door het verschil zou kunnen komen door meer "binnenbochten" of kortere op of afritten waardoor de route hierdoor net wat gunstiger wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

15 minuten zit er tussen. Het is trouwens op basis van de kaart Frankrijk en alle grote wegen van europa (major roads WE of hoe die heet, van de originele TomTom DVD)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Heb je toevallig een abo op Traffic?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey hallo, ik heb nog steeds het probleem dat wanneer ik Windows mobile 6 heb en daar tomtom navigator 7 op wil installeren, dat hij naar het kiezen van de opslag optie, de installatie mislukt. Ik heb een HTC s710 met externe GPS receiver, Hebben meer mensen dit ook? of weten jullie waardoor dit komt en hoe ik dit kan verandere. Vr. gr. Robin Tuik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
Robintuik,

Probeer WinCE CAB manager (freeware)
http://rapidshare.com/fil...CE_CABs_Analyzer_v2.0.rar

Hiermee kan je de .cab file uitpakken en zelf op de goede plaats zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 12:09
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:55:
Heey hallo, ik heb nog steeds het probleem dat wanneer ik Windows mobile 6 heb en daar tomtom navigator 7 op wil installeren, dat hij naar het kiezen van de opslag optie, de installatie mislukt. Ik heb een HTC s710 met externe GPS receiver, Hebben meer mensen dit ook? of weten jullie waardoor dit komt en hoe ik dit kan verandere. Vr. gr. Robin Tuik
Ik hem op mijn s710 draaien. Ik heb hem eerst op een pda geinstalleerd en vervolgens de installatie bestanden gekopieerd naar de s710. Mocht je geen PDA overhebben kan je de CAB uitpakken en vervolgens de boel handmatig renamen en kopieren naar je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:08
Ik heb al gezocht hier op GoT en gegoogeld, maar kan het niet vinden. Vandaar een paar vragen.

Werkt TomTom Navigator 7 op Windows Mobile 5?
Zo niet, kan ik Windows Mobile 6 op mijn Mio P350 installeren?

Het zou wel fijn zijn als ik weer eens wat nieuwere en makkelijkere (West Europa en Oost Europa in één) kaarten kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
GekkeRipper schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:22:
Ik heb al gezocht hier op GoT en gegoogeld, maar kan het niet vinden. Vandaar een paar vragen.

Werkt TomTom Navigator 7 op Windows Mobile 5?
Zo niet, kan ik Windows Mobile 6 op mijn Mio P350 installeren?

Het zou wel fijn zijn als ik weer eens wat nieuwere en makkelijkere (West Europa en Oost Europa in één) kaarten kan gebruiken.
Ik heb TT7 op m'n Mio P550 draaien, dus ja op je 1e vraag :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een HP Ipaq 214 kopen voor mijn ma, ze gebruikte tot op heden een Ipaq HX4700 icm TomTom Navigator 5.

Nu wil ze op haar nieuwe pda ook TomTom draaien, maar blijkbaar lukt dat niet altijd even goed en ondersteund TomTom de HP Ipaq 214 niet officieel.

Ik weet dat Navigator 5 wel geen optie zal zijn, maar daar zit mijn moeder niet mee. Ze wil eventueel een nieuwe Navigator versie kopen, maar dan moet ik natuurlijk zeker zijn dat het werkt :)

Wat is jullie advies en hoe zit het met TomTom Navigator 7? Blijkbaar ondersteund die voorlopig enkel HTC Touch Diamond? Zou die te draaien zijn op de Ipaq 214? En is TomTom 7 afzonderlijk te koop in de handel?

Ik las hier een reactie dat er geruchten waren dat HP later dit jaar zijn pda's zou bundelen met TomTom Navigator? Hoe zit het hiermee?

Alle tips, adviezen, ... ZEER welkom.

Koop ik best alvast de pda zodat mijn ma weer verder kan om daarna de het thema 'navigatie op de pda' aan te pakken? Het lijkt me namelijk best om te wachten om TomTom Navigator 7, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Navigator 7 is niet los te koop in de handel. En kaarten kopen voor TTN 7 als je geen officieel ondersteund apparaat hebt is ook een probleem. HOME gaat je iPaq vermoedelijk niet herkennen.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is momenteel dan eigenlijk de beste oplossing voor pda + navigatie? Beide legaal aan te schaffen...

Ik kan route66 mobile 8 natuurlijk aanschaffen wat normaal wel zal werken op de ipaq 214, maar vraag me dan af hoe die zich kwalitatief verhoudt tov TomTom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 21:06

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Jazzper schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:00:
15 minuten zit er tussen. Het is trouwens op basis van de kaart Frankrijk en alle grote wegen van europa (major roads WE of hoe die heet, van de originele TomTom DVD)
Het valt mij sowieso vaak op dat Tomtom voor de terugweg een andere route pakt.
Ook binnen NL. Blijkbaar wil Tom wat sightseeing aanbieden ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 13-09 20:24
Oscar the Grouch schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:19:
[...]

Het valt mij sowieso vaak op dat Tomtom voor de terugweg een andere route pakt.
Ook binnen NL. Blijkbaar wil Tom wat sightseeing aanbieden ;)
Ik denk dat het komt doordat ze gebruik maken van korte-pad algoritmes waarbij steeds wordt teruggerekend vanaf het eindpunt. Hierbij worden nooit alle routes meegenomen, de route is dus suboptimaal. Het kan ook voorkomen dat bij de terugroute een andere als "kortste" wordt berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een HP Ipaq 6915 met Windows Mobile 5. Hierop heb ik TomTom 7 geinstalleerd, maar hij geeft aan dat hij de interne GPS niet kan vinden. :?

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb zelf een Mio a201 maar krijg de gps-instellingen niet werkend. Als ik voor "ingebouwd gps-ontvanger" kies, krijg ik de melding "geen gps-apparaat". Als ik de handmatige instellingen gebruik zoals vroeger bij tt 5.21 ("andere NMEA gps-ontvanger", GPS-baudsnelheid 3800 (dit was voorheen 4800 maar dat kan ik niet selecteren) en poort "GPS_HWCOM") begint hij wel te zoeken maar krijg ik geen bruikbaar signaal.
Weet iemand de juiste instellingen?

Alvast bedankt.

Groet,
Danny

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Bigfoot schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:32:
[...]
Ik denk dat het komt doordat ze gebruik maken van korte-pad algoritmes waarbij steeds wordt teruggerekend vanaf het eindpunt. Hierbij worden nooit alle routes meegenomen, de route is dus suboptimaal. Het kan ook voorkomen dat bij de terugroute een andere als "kortste" wordt berekend.
Ik kan je vertellen dat dat onzin is. Kortste-pad algoritmes nemen inderdaad niet alle wegen mee. Dat is omdat je na het vinden van een eerste route al een heleboel wegen kun uitsluiten. Zodra je een route hebt gevonden van 60 minuten kun je alle wegen laten afvallen die niet binnen 60 minuten bereikbaar zijn vanaf je startpunt. Die weg komt namelijk nooit voor in een route die sneller is dan 60 minuten. Slimme korte-pad algoritmes streven er dan ook naar om zo snel mogelijk een goede bovengrens te hebben, zodat ze sneller meer wegen kunnen uitsluiten. Maar ook die varianten vinden dus altijd de snelste route gegeven de input.

Elk algoritme blijft natuurlijk zo goed als zijn input. Niet alleen moeten de wegsnelheden kloppen (inclusief eventuele files) maar ook de tijden voor rotondes, stoplichten (linksaf en rechtaf apart), linksaf slaan zonder stoplicht, doorgaande weg opdraaien zonder stoplicht, etcetera. Een heleboel van die vertragingen zijn asymetrisch, wat bijdraagt aan andere routes op de terugweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
zou tomtom 7 werken op een palm en wanner zal deze beschikbaar zijn om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 13:18
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:25:
Hallo,

Ik heb een HP Ipaq 6915 met Windows Mobile 5. Hierop heb ik TomTom 7 geinstalleerd, maar hij geeft aan dat hij de interne GPS niet kan vinden. :?

Dank je.
Je zou mij daar ook een grote dienst mee bewijzen als iemand hier op het antwoord weer. Echter heb ik TomTom 7 op een Ipaq rx5935 geinstalleerd. Alles 'doet'' het behalve het herkennen van de interne GPS.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
http://h20000.www2.hp.com...&taskId=135&swEnvOID=2067

Hier staat een firmware update voor de GPS van de rx5935 dus misschien dat het dan wel werkt als je die installeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:13:
http://h20000.www2.hp.com...&taskId=135&swEnvOID=2067

Hier staat een firmware update voor de GPS van de rx5935 dus misschien dat het dan wel werkt als je die installeerd...
Heb zelf de rx5940 met de firmware update. Echter de GPS werkt bij mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Je kon het proberen, heb zelf geen dergelijk HP model dus kan niet testen of het werkt. Bij mijn HTC touch cruise heb ik de instellingen handmatig ingevoerd om alles goed te laten werken.

Dus:
"Andere NMEA GPS ontvanger" - COM 4 - Baudsnelheid 4800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
1475paul schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:21:
zou tomtom 7 werken op een palm en wanner zal deze beschikbaar zijn om te kopen
Je hebt Palms met Windows Mobile (is waarschijnlijk wel werkend te krijgen) en PalmOS (nog geen enkele indicatie). Er is verder nog helemaal niets bekend over de eventuele losse verkoop van Navigator 7; de enige legale weg is bij aankoop van een HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:25:
Hallo,

Dank je.
Hey hey,

Je kan "Andere NMEA GPS-ontvanger" kiezen, en dan baud 57600, en dan Internal AGPS NMEA

Dit werkt redelijk goed, maar opstarten van de GPS (PPC 'zandlopertje') is een beetje minder goed, scherm gaat ook soms even terug naar home-screen van de PDA, en daar blijft ook het title-bar soms een beetje zichtbaar (-> OK toets op toetsenbord, en dan terug op Tomtom icoon clicken om alles in orde te brengen).

Nu had ik nog een probleem, dat indien ik belde naar iemand tijdens het navigeren, en oplegde, dat tomtom zijn connectie naar de GPS verliest (terug opstarten van TT nodig grrrrrrrr).

Dit heb ik kunnen oplossen door GPSgate te installeren, die dan een virtuele poort maakt waar je dan TT laat op connecteren. beetje omslachtig maarja.... instructies om dit te doen voor tomtom, hw6915, gpsgate kan je vinden door deze drie woorden te googlen

Hopelijk helpt dit.

Billeman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Billeman, dit was inderdaad de oplossing voor het probleem, alleen ipv Internal AGPS NMEA moest ik COM7 kiezen, daarna werd GPS apparaat wel herkend.

Echter, ander probleem na installatie van TT7. Mijn geluid is weg, niet alleen in TT7, maar bij alle applicaties van mijn iPaq. Dit is veroorzaakt door de installatie van TT7, want heb net een Clean Reset gedaan en daarna 1 voor 1 weer mijn software geïnstalleerd. Enig idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:59:
Bedankt Billeman, dit was inderdaad de oplossing voor het probleem, alleen ipv Internal AGPS NMEA moest ik COM7 kiezen, daarna werd GPS apparaat wel herkend.

Echter, ander probleem na installatie van TT7. Mijn geluid is weg, niet alleen in TT7, maar bij alle applicaties van mijn iPaq. Dit is veroorzaakt door de installatie van TT7, want heb net een Clean Reset gedaan en daarna 1 voor 1 weer mijn software geïnstalleerd. Enig idee waar dit aan kan liggen?
Hey Bentley,

Dit had ik ook, dik vervelend he ?

Tomtom installeerd 2 DLL's in de \windows directory, als je met total commander gaat zien, dan zal je zien dat deze een recente datum hebben. Ze hebben een file naam bt<iets>.dll.

Ik heb ze allebei gedelete met total commander, na een soft reset worden dan terug de dll's vanuit de rom gebruikt, en werkt geluid terug. Naar ik hoor moet je enkel de BTCOREIF.DLL verwijderen maar ik heb ze er allebei vanaf gegooid.

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 13-09 23:37
Hier ook even vragen.

Ik heb een Tytn Ii en die heb ik zojuist geupdate naar wm6.1 Is het nou ook zo dat tomtom dan naar 7 kan? en hoe? ik heb via tomtom app zelf geupdate maar dat was alleen een 6 update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

musiqman schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:09:
Hier ook even vragen.

Ik heb een Tytn Ii en die heb ik zojuist geupdate naar wm6.1 Is het nou ook zo dat tomtom dan naar 7 kan? en hoe? ik heb via tomtom app zelf geupdate maar dat was alleen een 6 update...
Je kon eerder ook al naar Tomtom 7 hoor ;) .

Tomtom 7 is alleen nog niet los te koop.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 13-09 23:37
Das mooi. Maar hoe doe ik dat... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:57:
[...]

Hey Bentley,

Dit had ik ook, dik vervelend he ?

Tomtom installeerd 2 DLL's in de \windows directory, als je met total commander gaat zien, dan zal je zien dat deze een recente datum hebben. Ze hebben een file naam bt<iets>.dll.

Ik heb ze allebei gedelete met total commander, na een soft reset worden dan terug de dll's vanuit de rom gebruikt, en werkt geluid terug. Naar ik hoor moet je enkel de BTCOREIF.DLL verwijderen maar ik heb ze er allebei vanaf gegooid.

Groetjes.
Door verwijderen van de dll's is het probleem idd opgelost. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dat mogen we niet bespreken op GoT en houd ik dus geheim. :Y)

Hoi!

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste