Hey tweakers!
Met de komst van vista, dacht ik van "ik wil ook wel een (nieuwer) stabieler/veiliger systeem draaien", maar ik weet alleen niet welk.
Ik had men oog al laten vallen op windows server 2003
en ik heb ook al op verschillende plaatsen gelezen dat het een uitstekend systeem is om als workstation ofzo te gebruiken.
Ook, heb ik hier een topic op de forum doorgelezen (tot ongeveer in de helft, t'is een wreed lang topic
) maar daar waren de meningen nogal verdeeld en vond ik niet meteen een duidelijk antwoord op wat ik graag te weten zou willen komen.
Maar in w2k3 wel degelijk veiliger/stabieler/sneller (in vergelijking met windows xp)? Ik heb het al eerder gebruikt als workstation, maar een windows install leeft bij mij namelijk niet zo enorm lang
natuurlijk, deze keer wil ik mn OS toch wel een klein half jaar draaiend houden en niet 1 maand ofzo 
Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierover
alvast bedankt
mvg
Mister Death
Met de komst van vista, dacht ik van "ik wil ook wel een (nieuwer) stabieler/veiliger systeem draaien", maar ik weet alleen niet welk.
Ik had men oog al laten vallen op windows server 2003
Ook, heb ik hier een topic op de forum doorgelezen (tot ongeveer in de helft, t'is een wreed lang topic
Maar in w2k3 wel degelijk veiliger/stabieler/sneller (in vergelijking met windows xp)? Ik heb het al eerder gebruikt als workstation, maar een windows install leeft bij mij namelijk niet zo enorm lang
Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierover
alvast bedankt
mvg
Mister Death