Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel 43 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.544 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11-12-2018
Je bedoelt BD-hq :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-03 15:30
Worden er eigenlijk nog wel (semi) actief 8on8 Conquest clan wars gespeelt? Wou misschien nog maals een clannetje joinen voor wat chopper whoring. Maar clanbase is dood en ESL is ook niet echt springlevend, alleen infantry only wordt nog veel gespeelt, begrijpelijk daar niet van want infantry only is imo toch wel leuker.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anti.ea
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-02-2018
Er draaien momenteel Spring cups op clanbase. Hoop dropouts, maar opzich gaat het nog redelijk.
Ladder is niet zo actief meer nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 02-04 00:06

Murk

Is this thing on?

quote:
Als een chopper hard aan het rapen is
Ik weet, het is gewoon een algemene term voor een basis onder controle houden, maar ik vind dit dubieus klinken (als in: vertaal het woord maar eens letterlijk :D)

--

En # die firestarter: hij is inderdaad een speler net zoals ons allemaal. Wat hij alleen heeft, honderden (zo niet duizenden) uren méér gespeeld, dat wil niet zeggen dat hij ook in al die uren is gegroeid? Hij is wel geroutineerder dan de rest uiteraard, maar dat wil dus niet zeggen dat ie o zo goed is :)

Zijn stats: http://bf2s.com/player/46251240/
Je ziet bij helicopter dat zijn fragrate (of kill-deathratio, ik vind fragrate beter klinken) niet hoger is dan 1,5. Hij heeft dan wel belachelijk veel kills, maar evenveel deaths als een gemiddelde speler.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-04-2019
quote:
Murk schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Ik weet, het is gewoon een algemene term voor een basis onder controle houden, maar ik vind dit dubieus klinken (als in: vertaal het woord maar eens letterlijk :D)

--

En # die firestarter: hij is inderdaad een speler net zoals ons allemaal. Wat hij alleen heeft, honderden (zo niet duizenden) uren méér gespeeld, dat wil niet zeggen dat hij ook in al die uren is gegroeid? Hij is wel geroutineerder dan de rest uiteraard, maar dat wil dus niet zeggen dat ie o zo goed is :)

Je ziet bij helicopter dat zijn fragrate (of kill-deathratio, ik vind fragrate beter klinken) niet hoger is dan 1,5. Hij heeft dan wel belachelijk veel kills, maar evenveel deaths als een gemiddelde speler.
yep zijn stats zijn weinig bijzonder qua skills...
maargoed hij speelt tenminste wel eerlijk _/-\o_ en hij is BF2 verslaafd :P 6.7 uur per dag gemiddeld sinds juli 2005 vind ik toch behoorlijke eunage
trouwens, die 1.5 patch is die gepland voor 2047 ofzo? wat moeten we toch met dat EA 8)7
zijn er trouwens meer mensen met problemen met 4 gig geheugen?
dit spel kan 4 gb niet eens hebben....de helft van de tijd memory leaks enz. en tijdens het laden van de map ben ik soms zo snel in de map dat er opeens staat "No server selected" waar slaat dat op?

[Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 07-05-2007 19:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
Thrills33ka schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:18:
[...]

yep zijn stats zijn weinig bijzonder qua skills...
maargoed hij speelt tenminste wel eerlijk _/-\o_ en hij is BF2 verslaafd :P 6.7 uur per dag gemiddeld sinds juli 2005 vind ik toch behoorlijke eunage
trouwens, die 1.5 patch is die gepland voor 2047 ofzo? wat moeten we toch met dat EA 8)7
zijn er trouwens meer mensen met problemen met 4 gig geheugen?
dit spel kan 4 gb niet eens hebben....de helft van de tijd memory leaks enz. en tijdens het laden van de map ben ik soms zo snel in de map dat er opeens staat "No server selected" waar slaat dat op?
Messchien gooien ze hem net uit voor ET:QW uitkomt om de schaden te beperken :P...

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 08:31
Welke patch? Die niet bestaande patch? 8)7
Er is helemaal (nog) niets van een patch aangekondigd....

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
DaMorpheus schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:27:
Welke patch? Die niet bestaande patch? 8)7
Er is helemaal (nog) niets van een patch aangekondigd....
de patch waar op fora al maanden over wordt gediscussierd en die door insiders al zou zijn verklapt...behalve dat die patch dus veel te laat gaat komen, want NU heeft het nog zin...over 3/4 maanden hoeft het voor mij niet meer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Zal je zien dat EA, met haar timings-gevoel, hem in hartje zomer uitbrengt.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
Tja, COD 4 als BF2 opvolger :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
Murk schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Ik ben al 100de keren gekickt voor rapen, als ze het basis onder controle houden zouden noemen zou ik dat een rare reden vinden om gekicht te worden :)
Je bent gekicht omdat je de basis onder controle hield!... :+

Als ik mijn gunner met firestarter vergelijk, 5x zo weinig gespeelt en aanzienlijk meer kills met k/d ratio van 10.7177 _/-\o_

http://bf2s.com/player/47487228/

edit:
Damm erg jammer had ff gechecked bij esl.eu maar zie echt geen enkele redelijk nederlandse clan afgezien van gamert maar die gasten hebben echt zon retarded indruk bij mij achter gelaten dat ik daar niks van moet hebben. Jammer worden dus geen clanwars...tenzij iemand nog een leuke clan weet? hoeft geen top clan te zijn maar wel een enigsins actieve clan.

[Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 08-05-2007 11:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 04-04 09:07
ik heb nog nooit een war gezien met een piloot en een gunner met 8v8. Altijd solo. Wat dacht je van Influx maar die hebben al de uber goeie 2easy ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
maxoss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:49:
ik heb nog nooit een war gezien met een piloot en een gunner met 8v8. Altijd solo. Wat dacht je van Influx maar die hebben al de uber goeie 2easy ;)
Zat nog in team-ff met 2easy :)
Ze lieten ons maar al te graag in de heli vliegen met ze 2en in die tijd.

imo is een goede heli duo het gewoon waard een extra man te geven, iig stijgt je kans met 75% in heli vs heli als de pilot de tv guided ontwijkt en de gunner de stuurloze one man heli neer schiet.

Herrinner me nog dat we skunk met gemak hadden gebeat in een clan war, een pilot kan de gunner perfecte postie geven om de grond troepen te coveren. En gewoon hard te rapen offc, volgens waren toen in clan wars een score 45/1 in de heli geen uitzondering, een man heli kan nooit zoveel schade aanrichten.

[Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 08-05-2007 13:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
evilpin0 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:10:
[...]

Ik ben al 100de keren gekickt voor rapen, als ze het basis onder controle houden zouden noemen zou ik dat een rare reden vinden om gekicht te worden :)
Je bent gekicht omdat je de basis onder controle hield!... :+

Als ik mijn gunner met firestarter vergelijk, 5x zo weinig gespeelt en aanzienlijk meer kills met k/d ratio van 10.7177 _/-\o_

http://bf2s.com/player/47487228/

edit:
Damm erg jammer had ff gechecked bij esl.eu maar zie echt geen enkele redelijk nederlandse clan afgezien van gamert maar die gasten hebben echt zon retarded indruk bij mij achter gelaten dat ik daar niks van moet hebben. Jammer worden dus geen clanwars...tenzij iemand nog een leuke clan weet? hoeft geen top clan te zijn maar wel een enigsins actieve clan.
omg, 10.7
moet jij me eens vertellen hoe je zo'n ratio haalt...dan moet je wel constant erop gefocust zijn om zo'n ratio te halen anders haal je zo'n ratio nooooooit, je moet dan wel of steeds met m8's gaan spelen of op een ontiegelijke n00b server gaan...
ik heb nu een ratio van 3.2 met chopper....en dat is vaak in de praktijk al harde ownage...
alleen ook veel dogfights en vaak met slechte pilots dus ik vind 3.2 al een meer dan goede ratio, voor mezelf iig ben ik tevreden...
ik ga ook vaak solo chopper, gister ook weer...tegen 2 goeie in een chopper...
dat verloor ik dus bijna constant, had ook nog eens die MEC chopper met z'n dikke kont, tegen een AH-1Z...als je dan switcht zwaai je compleet af, vervolgens maken zij een salto ik switch terug, te laat BOEM dood....
maarja goed ik hoef ook geen 10.0 te halen...beetje overdreven hoor....het moet wel fun blijven
wel knap dat je zo'n hoge ratio haalt...maargoed ik denk dat jij daar dan ook wel veel mee bezig bent, aangezien je andere ratio's stukken lager zijn...
ik ben meer een allround BF2-er, kan op alle vlakken gewoon behoorlijk goed meedoen
verdacht veel TK's heb je ook trouwens, voor iemand met pas 98.000 puntjes al 2700 tk's :P

Sniper Rifles 42:56:37 258 2,043 0.1263 12.35%
Helicopter 198:30:10 39,046 3,762 10.7063 1231
Team: Kills, Damage, & Vehicle Damage 2628 / 1205 / 1005

hmmmz 0.12 met sniper.... :+ dat moet wel betekenen dat je een lame m95-schiet-uit-plane/chopper-kerel bent :P

[Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 08-05-2007 13:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anti.ea
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-02-2018
EvilPin0:
Zit zelf in massive Rampage :) Maar weet niet wat voor rol je zou willen in een clanwar ?
Gunnen mag je niet dat wil ik doen ;)
We beginnen weer wat actiever te worden. na 5 maanden pauze. Doen ook mee aan de OC en we zijn door naar de play-offs (Mag ook wel in 3rd league) HAHA :D

en btw... Gamert is gestopt met Conquest (Hoogste team dan)
Alpha squad ofzo leeft nog wel.

[Voor 14% gewijzigd door anti.ea op 08-05-2007 14:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01-07-2019

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Solo in een chopper werkt prima. Redux van code7 deed het altijd.

http://video.google.com/videoplay?docid=3141520992601241877

http://www.afly.nl/movies.html Ook solo :)

Als je een hoge K/D wilt halen is dat niet zo moeilijk. Iemand uit m'n clan bailed altijd uit z'n jet als hij dreigt dood te gaan. Die heeft 27/1 ratio. Hij is wel goed maar zo krijg je een totaal vertekend beeld ;)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxoss
quote:
evilpin0 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:07:
[...]

Zat nog in team-ff met 2easy :)
Ze lieten ons maar al te graag in de heli vliegen met ze 2en in die tijd.

imo is een goede heli duo het gewoon waard een extra man te geven, iig stijgt je kans met 75% in heli vs heli als de pilot de tv guided ontwijkt en de gunner de stuurloze one man heli neer schiet.

Herrinner me nog dat we skunk met gemak hadden gebeat in een clan war, een pilot kan de gunner perfecte postie geven om de grond troepen te coveren. En gewoon hard te rapen offc, volgens waren toen in clan wars een score 45/1 in de heli geen uitzondering, een man heli kan nooit zoveel schade aanrichten.
er zijn een aantal maps met maar 1 heli, en als je kan rapen is het idd handig om een gunner te hebben :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
combinatie van ik (pilot) 100% gefocussed op elk gevaar te ontwijken en preventief doelen doorgeven aan me gunner (wzza). En zorgen dat de gunner gewoon de best mogelijk schut positie heeft. En ook niet onbelangrijk, weten hoe je de tv guided ontwijkt die op je komt afstormen :)

Verder zijn we gewoon rambo, campen nooit, vliegen nooit overdreven hoog. Gewoon get-in-close and pwn-shit-up.

En combinatie van gunner die een uitermate goede aim heeft, en de omgeving achter door middel van snel camera posties te switchen in de gaten houdt.

@anti.ea
Wij zijn eigenlijk een chopper duo, dus gunner en pilot :)

@R-O-Y
Voor de echte grote kills en survibilitie heb je gewoon 2 personen nodig, probeer maar eens te gaan solo chopperen als er 2 jets op je azen.

[Voor 24% gewijzigd door evilpin0 op 08-05-2007 14:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-11-2013
quote:
maxoss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:49:
Ligt aan de map + hoe goed de tegenstander is.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
Thrills33ka schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:25:
[...]

de patch waar op fora al maanden over wordt gediscussierd en die door insiders al zou zijn verklapt...behalve dat die patch dus veel te laat gaat komen, want NU heeft het nog zin...over 3/4 maanden hoeft het voor mij niet meer
Ooh die :?

Eerst eens afwachten, zolang zogenaamde "insiders" vanalles blijven roepen kan zo'n patch alleen maar een teleurstelling worden, immers zouden er nooit alle features in kunnen zitten die zogenaamd beloofd waren.

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxoss
quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:34:
[...]
Ooh die :?

Eerst eens afwachten, zolang zogenaamde "insiders" vanalles blijven roepen kan zo'n patch alleen maar een teleurstelling worden, immers zouden er nooit alle features in kunnen zitten die zogenaamd beloofd waren.
Volgens mij is er alleen gezegd dat er een nieuwe patch komt. Niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Mijn BF2 doet trouwens erg gaar met 4 gig geheugen...
4 x 1 gb....
Bf2 op Vista x64...helft van de tijd word ik eruit gedonderd met een memmory error...de andere helft doordat ik zo snel naar een server connect dat er staat "No server selected" of iets dergelijks :|
ik wist dat ik nu wat sneller ging laden met 4 gig, maar t gaat soms blijkbaar zo snel dat de server zelf het niet eens bijhoudt :S hoezo gaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
quote:
Thrills33ka schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:55:
4 x 1 gb....
Bf2 op Vista x64...helft van de tijd word ik eruit gedonderd met een memmory error...de andere helft doordat ik zo snel naar een server connect dat er staat "No server selected" of iets dergelijks :|
ik wist dat ik nu wat sneller ging laden met 4 gig, maar t gaat soms blijkbaar zo snel dat de server zelf het niet eens bijhoudt :S hoezo gaar
Vista is gaar ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxoss
quote:
Thrills33ka schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:55:
4 x 1 gb....
Je valt in herhaling...

Kijk eerst is of je reepjes wel 100% zijn met memtest en ga dan pas de schuld aan bf2 geven |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
maxoss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:53:
[...]

Je valt in herhaling...

Kijk eerst is of je reepjes wel 100% zijn met memtest en ga dan pas de schuld aan bf2 geven |:(
;) het is bekend dat er in BF2 mermory problemen hadden, had ik ook eerst maar dat was gefixd maar soms de laaste patcht heb ik daar ook last van.!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
maxoss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:53:
[...]

Je valt in herhaling...

lol, niet boos worden :P
het was maar een vraag...die onbeantwoord bleef....
ik dacht misschien zijn er meer mensen met 4 gig die dat hebben, maar volgens mij is 4 gig nog niet eens bij 10 % aanwezig

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11-03 20:59
Aangezien ik redelijk nieuw ben in Bf2 wie kan er me een beetje wegwijs maken :) op welke servers wordt hier vaak gespeeld?

En aangezien ik een uber slechte speler ben http://bf2s.com/player/96145088/ heb ik wat tips nodig :D..
op bf2s heeft mijn nick een amerikaanse vlag... hoe kan dat? of beter kan dit aangepast worden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 12-08-2015
quote:
Pallas schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:48:
Aangezien ik redelijk nieuw ben in Bf2 wie kan er me een beetje wegwijs maken :) op welke servers wordt hier vaak gespeeld?

En aangezien ik een uber slechte speler ben http://bf2s.com/player/96145088/ heb ik wat tips nodig :D..
op bf2s heeft mijn nick een amerikaanse vlag... hoe kan dat? of beter kan dit aangepast worden?
mss met account aanmaken verkeerd land gekozen of geen dat dan standaard USA is ofzo
Tips:????? Spelen en spelen je wordt van zelf beter

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 08:33

JohnD

Bernd

Bij het aanmaken van je speler heb je een land kunnen aangeven volgens mij kan je dat nu niet meer veranderen.(edit: hmmm spuit 11)

tips? probeer niet dood te gaan en schiet zoveel mogelijk mensen af.

veel enemy's spotten en je minimap gebruiken.

[Voor 4% gewijzigd door JohnD op 09-05-2007 08:58]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxoss
-Filmpjes kijken van pro's en dezelfde tactiek gaan gebruiken.

-Niet als een dolle rondrennen.

-Veel Karkand spelen

[Voor 32% gewijzigd door maxoss op 09-05-2007 09:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:

je speelt nog maar net :)
In het begin loopt iedereen als een kip zonder kop rond, langzaam (of snel) krijg je een goede globale indruk hoe het spel in elkaar zit, wat elke classes/voertuigen kunnen en hoe je ze counterd. Als je aim fatsoenlijk is is het gewoon een kwestie van ervaring opdoen, ik heb bv een tijdje gehad dat ik elke match als gren launcher noob rondliep, volgende avond was ik weer aant het lamen in de blackhawk, en de andere keer was ik niet uit me tank te slaan.

Uiteindelijk doe ik nu nog maar 2 dingen: medic whoren en choper whoren, maar dat is omdat ik alles wel zon beetje gezien heb. Vondt het altijd prachtig een voertuig te pakken wat ik nog niet gemasterd had en er lekker in te spelen. Nadeel is dat je geen unlocks hebt,als engineer of RPG mannetje heb je echt een onzettend voordeel omdat je niet die gare shotguns hebt want in meer dan de helft van de gevallen is je tegenstander te ver weg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGodfather3
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 03-12-2007
De Desert Conflict mod is naar mijn mening vele malen leuker dan BF2 vanilla. Met name voor mensen die Desert Combat hebben gespeeld gaat het hier verder. Eindelijk weer artillerie zoals het hoort en de ouderwetse stingers om al het vliegwerk neer te halen.
Als je de mod niet kent, moet je hem zeker downloaden!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
TheGodfather3 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:09:
De Desert Conflict mod is naar mijn mening vele malen leuker dan BF2 vanilla. Met name voor mensen die Desert Combat hebben gespeeld gaat het hier verder. Eindelijk weer artillerie zoals het hoort en de ouderwetse stingers om al het vliegwerk neer te halen.
Om een af andere reden heb ik totaal geen behoefte aan BF2 mods, heb wel de orginele DC voor bf1942 gespeelt die vondt ik erg goed.

Ik zou bijna beweren dat bf2 perfect is, nog nooit heeft een online game me zolang weten te boeien. Moet wel zeggen dat infantry only mode de game wel min of meer gered heeft. Had echt zware irritaties altijd in karkand met tank/apc lamers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-02 11:05
quote:

Bij mij stond er eerst ook USA en dat is nu veranderd naar NL. Volgens mij ging dat vanzelf maar dat weet ik niet zeker. Dus er is nog hoop ;).

En als jij jezelf slecht vindt, mijn K/D-ratio is nog slechter dan dat van jou, dus het kan altijd nog slechter. Ik vind de K/D-ratio persoonlijk een interessant gegeven. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik meestal Wake Island speel, en dat is niet goed voor K/D-ratio i.v.m. de artillery, jets, choppers en vehicles waar je allemaal voor op moet passen. Ook waag ik mezelf nog niet in de jets of choppers (behalve die transport-chopper dan), dus dat werkt ook niet mee aan m'n K/D-ratio.

Voor de rest moet je gewoon spelen omdat je het leuk vindt, en niet teveel letten op je stats. En ook de maps spelen die je leuk vindt. Inderdaad helpt Karkand om je schietkunsten te verbeteren. De server waar ik meestal op zit is van Gamert 24/7 Wake Island. Voor Karkand neem ik wel eens die van Ballerbude, maar dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Als je veel punten wilt scoren kun je het beste als medic spelen op infantery only maps, en zorgen dat je zo snel mogelijk de G36E unlock krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 04-04 19:08
Na een lange tijd BF2 niet meer aangeraakt te hebben, wou mijn broertje opeens BF2 online gaan spelen. Dus het spel op zijn computer geinstalleerd account gemaakt en spelen maar. Gister heeft hij op mijn computer zitten spelen met zijn account, alleen nu wilde hij weer op zijn pc en dat geeft hij aan bij het aanmelden op een server ''Cd code is ongeldig'' :/ .

Wat nu te doen? het spel staat nu op 2 computers geinstalleerd met de zelfde key kan dat kwaad? O en als hij nu met zijn account weer op mijn pc wil spelen doet hij het wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 04:21
quote:
Debtor schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:39:
Na een lange tijd BF2 niet meer aangeraakt te hebben, wou mijn broertje opeens BF2 online gaan spelen. Dus het spel op zijn computer geinstalleerd account gemaakt en spelen maar. Gister heeft hij op mijn computer zitten spelen met zijn account, alleen nu wilde hij weer op zijn pc en dat geeft hij aan bij het aanmelden op een server ''Cd code is ongeldig'' :/ .

Wat nu te doen? het spel staat nu op 2 computers geinstalleerd met de zelfde key kan dat kwaad? O en als hij nu met zijn account weer op mijn pc wil spelen doet hij het wel.
technisch gezien geld je licensie maar voor een pc, niet voor twee, ook al is dat je broertje en woont hij in hetzelfde huis. Men heeft gezien dat een cd key door 2 verschillende ip's van computers gebruikt word, in principe kan het zijn dat je een nieuwe pc had gekocht maar toen bleek dat het oude ip nog in gebruik was hebben ze de nieuwe ip geblokt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
quote:
Zoufiax schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:15:
[...]
server waar ik meestal op zit is van Gamert 24/7 Wake Island. Voor Karkand neem ik wel eens die van Ballerbude, maar dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Als je veel punten wilt scoren kun je het beste als medic spelen op infantery only maps, en zorgen dat je zo snel mogelijk de G36E unlock krijgt.
G36E unlock? dat is het wapen van de medic?
kwam er gisteren achter dat je dus nog meer wapens hebt in Bf2 :x hehe

Gamert 24/7
ik gebruik ase maar die zie ik er niet tussenstaan...
Werkt gamespy goed? want met ase krijg ik het niet goed aan de gang.
Als ik em start zegt BF2 dat ik een nieuwere versie dan de server heb en daarom niet doorstart.

Vind het wel een leuk spel :D sta ik wel verbaast om omdat ik vanuit de quakescene kom (bijna 11 jaar :x) en altijd snel spel wilde hebben...
En daarbij bf2 is maar 20 eur :) dus dat scheelt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
G36E is de 2e unlock van medic, maar je hebt er wel de uitbreiding Special Forces voor nodig, voor die tweede rij met unlocks dan (als je op bf2s.com kijkt).
Je moet gewoon zoeken op "Gamert" in BF2 zelf, ik gebruik geen Gamespy of wat dan ook.
[je komt uit Quakescene] Ok vandaar dat je K/D-ratio helemaal niet slecht is voor een "beginner"...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
quote:
Zoufiax schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:01:
G36E is de 2e unlock van medic, maar je hebt er wel de uitbreiding Special Forces voor nodig, voor die tweede rij met unlocks dan (als je op bf2s.com kijkt).
Je moet gewoon zoeken op "Gamert" in BF2 zelf, ik gebruik geen Gamespy of wat dan ook.
[je komt uit Quakescene] Ok vandaar dat je K/D-ratio helemaal niet slecht is voor een "beginner"...
:s special forces? dus als ik alleen bf2 heb en daarmee online speel op dezelfde server dan heb ik altijd minder dan iemand die sf heeft? Dus ik ben eigenlijk verplicht om sf te kopen omdat die betere guns heeft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 04-04 19:08
quote:
sprankel schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:50:
[...]

technisch gezien geld je licensie maar voor een pc, niet voor twee, ook al is dat je broertje en woont hij in hetzelfde huis. Men heeft gezien dat een cd key door 2 verschillende ip's van computers gebruikt word, in principe kan het zijn dat je een nieuwe pc had gekocht maar toen bleek dat het oude ip nog in gebruik was hebben ze de nieuwe ip geblokt
Het probleem is al verholpen tis raar maar waar je moet admin zijn op je computer wil je online kunnen spellen 8)7 . Het spel werkt wel gewoon met verschillende ip's gelukkig :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
Pallas schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:04:
[...]

:s special forces? dus als ik alleen bf2 heb en daarmee online speel op dezelfde server dan heb ik altijd minder dan iemand die sf heeft? Dus ik ben eigenlijk verplicht om sf te kopen omdat die betere guns heeft?
ja...:P
mensen die sf hebben krijgen ook 2 unlocks per rank-up.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
quote:
evilpin0 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:15:
[...]

ja...:P
mensen die sf hebben krijgen ook 2 unlocks per rank-up.
* Pallas fijn:s dus ik kan die gun G36E nevernooit niet krijgen?

Als dat zo is wat een commerciele bende :D

[Voor 8% gewijzigd door Pallas op 09-05-2007 14:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 03-04 16:20

DrumandBass

Less is more!

quote:
Pallas schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:17:
[...]

Je hebt unlocks helemaal niet nodig in dit spel stock pwnt alles imo.... :9 O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
[...]

is ook zo...maar zo duur zal SF nu ook weer niet meer zijn...
ik heb hem nog in de zomer vorig jaar gekocht voor zo'n 35 euro :S
maarja die G36E is wel zowat onmisbaar, ook al zeggen alle "pro" gamers van niet...
iedereen gebruikt dat verrekte ding, en die gun is ook veel accurater dan een AK-47 of 101...vooral op grote afstand, gebruik 'm zelf ook nog wel vaak...voor de rest is het niet veel qua guns, die 2e unlock van Engineer kit is wel oke...en die sniper gun ook

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
[...]

jahwel hoor, schiet iemand dood die hem heeft en pak ze kit :)
zoals DrumandBass zegt, je kan prima ownen met de standard wapens, maar imo own je nog meer de SF wapens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
10 euro bij de freerecord :) had collega em gehaald..

bij http://www.nedgame.com/ hebben ze em ook nog ook 10 eur

[Voor 61% gewijzigd door Pallas op 09-05-2007 14:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
quote:
evilpin0 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:29:
[...]

jahwel hoor, schiet iemand dood die hem heeft en pak ze kit :)
zoals DrumandBass zegt, je kan prima ownen met de standard wapens, maar imo own je nog meer de SF wapens.
Ahja ik ga het wel eerst proberen met de standaard wapens :D moet alleen nog een beetje doorkrijgen hoe elk wapen speelt. En gren smijten pff das ook een vak apart :)
Soz zal volgende keer edit button gebruiken:S

[Voor 4% gewijzigd door Pallas op 09-05-2007 14:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 27-02-2019
quote:
TheGodfather3 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:09:
het is desert combat jah, maar dan slechter

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
'k zit altijd (95%) op de NOD server;

http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.131.54:16567/

Welliswaar SF, maar SF = minder n00bs :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:28:

O-)

Als je enemies spot krijg je dan ook punten?

[Voor 8% gewijzigd door Pallas op 09-05-2007 16:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
mwhja SF heeft van die dondere maps, doe mij maar gewoon lekker in het dag licht knallen :)
De apache ownt wel zwaar, daar is de pilot de killer en niet de gunner. De raketen zijn masterlijk :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 04-04 19:18

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:28:

Alleen Lekkere Mappen
(84.244.162.166:16567)

Iedere avond goed gevuld

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10-09-2007
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:59:
[...]

Alleen Lekkere Mappen

Iedere avond goed gevuld
Lol ff een beetje reclame voor de clan servers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
Btw heeft iemand dit ooit geprobeerd?

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=7769

is weliswaar voor een oudere versie van bf maar maybe werkt dit ook met een nieuwere?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 24-12-2019
quote:
Pallas schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:39:
[...]

O-)

Als je enemies spot krijg je dan ook punten?
nee maar het is wel verdraait handig om te doen
meestal als ik iemand zie lopen spot ik em eerst en dan schiet ik em neer.
je ziet iedere gespotte vijand namelijk nog een paar sec op de minimap (je kan em dus mooi volgen)
je kan jezelf er dus mee helpen, maar je team help je der helemaal mee!
ook op lange afstand zoveel mogelijk enemies spotten daar doe je je team echt een voordeel mee!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
quote:
harrald schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:17:
[...]

nee maar het is wel verdraait handig om te doen
meestal als ik iemand zie lopen spot ik em eerst en dan schiet ik em neer.
je ziet iedere gespotte vijand namelijk nog een paar sec op de minimap (je kan em dus mooi volgen)
je kan jezelf er dus mee helpen, maar je team help je der helemaal mee!
ook op lange afstand zoveel mogelijk enemies spotten daar doe je je team echt een voordeel mee!
Kan die ook onder een key binden? Ik bedoel met de muis door dat menu raggen werkt niet echt makkelijk :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• writser
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 03-04 19:05
Je hoeft niet door het menu te raggen, spotten is gewoon de middelste. Dus richt op de unit, hou q ingedrukt en druk op je linkermuisknop.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:59:
[...]

Alleen Lekkere Mappen

Iedere avond goed gevuld
Bestaat niet meer (althans niet te vinden op Game Monitor).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:08:
[...]

Bestaat niet meer (althans niet te vinden op Game Monitor).
hmmm hebben allemaal toch netjes betaald... 8)7 Ach, op IP kan je m zoieso vinden 8)

http://www.lotusjungs.com/bf2live/bf2live.php

[Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 09-05-2007 17:13]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
quote:
harrald schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:17:
[...]meestal als ik iemand zie lopen spot ik em eerst en dan schiet ik em neer
Zo doe ik het ook, alleen spot ik eerst en dan mis ik en dan wordt ik neergeschoten. Dan weten m'n maten in ieder geval dat er nog een tegenstander rondloopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
quote:
0 out of 36 players currently on Server
Avond begint over 45 minuten, ben benieuwd of je je belofte van elke avond goed gevuld haalt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:15:
[...]

Avond begint over 45 minuten, ben benieuwd of je je belofte van elke avond goed gevuld haalt ;)
Handig voor extragratis integratie in je website of desktop: Lotus Jungs of NOD BF2 Special Forces :Y)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
Ik vat hem niet? Ik klik erop en er gebeurd niks :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:59:
Ik vat hem niet? Ik klik erop en er gebeurd niks :?
Live xml feed van de gameserver. Zie je hem niet? Moet werken in IE en FF :)

GameBlocks Anti-Cheat

• Pallas
en toch he :P
is het een leuk spel :D

Gisteren op die lotusserver zitten spelen. Wel een fijne server. :)
Het enige vervelende is dat ik telkens door attelerie gemold werd in een map waar de usmc in het water begon en de mecs(zo schrijf je dat toch) ver in het binnenland. Mag ik dan als spec de attelerie mollen met me c4?

En dat spotten werkt idd nice tx for de tip :)

Maar ik wilde ook een squad joinen maar dat kon ik niet..? ik klikt op join en er gebeurde vervolgens niks.. had eerst natuurlijk me eigen squad geleaved.

[Voor 4% gewijzigd door Pallas op 10-05-2007 08:31]

• dutchinteldude
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 04-04 14:05
quote:
Pallas schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:30:
Mag ik dan als spec de attelerie mollen met me c4?

.
antwoord: Ja

doe het meestal zelf ook :-) vinden me maate we aardig als ik die dingen opblaas als ze er weer staan :-) beter voor hun gemoedsrust.weten ze zeker dat ze niet als ragdols in het rond vliege na een artistrike.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• Insanity1978
quote:
Pallas schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:30:
en toch he :P
is het een leuk spel :D

Gisteren op die lotusserver zitten spelen. Wel een fijne server. :)
Het enige vervelende is dat ik telkens door attelerie gemold werd in een map waar de usmc in het water begon en de mecs(zo schrijf je dat toch) ver in het binnenland. Mag ik dan als spec de attelerie mollen met me c4?

En dat spotten werkt idd nice tx for de tip :)

Maar ik wilde ook een squad joinen maar dat kon ik niet..? ik klikt op join en er gebeurde vervolgens niks.. had eerst natuurlijk me eigen squad geleaved.
Dat is juist de bedoeling dat je dat doet. Daarmee heeft jouw side een voordeel, want de vijand kan je dan dus niet meer plat gooien met artillery. Uiteraard kunnen de enigneers de boel weer rapareren.

• Murk

Murk

Is this thing on?

@ Pallas: mischien was het squad dat je wilde joinen gelocked :+

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:15:
[...]

Mijn avond begint nooit voor 19.00 uur, meestal pas vanaf 20.00 uur (gegeten, jongste naar bed enzo) :+

• evilpin0
Alleen lekkere mappen is naar mijn weten bijna altijd wel (redelijk) gevuld :)
speel er nog wel eens af en toe op.

• jcvjcvjcvjcv
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:35:
[...]

Live xml feed van de gameserver. Zie je hem niet? Moet werken in IE en FF :)
Ik zie:

i3D.net - RSS Feed for gameserver #814
maandag 7 mei 2007, 15:57:51

i3d.nl - NOD clan 24/7 All SF Maps - ff off! With Vehicles, Join Us, Special Forces Ranked. Ghost Town-Iron Gator-Devils
woensdag 9 mei 2007, 20:57:47
64 slots public

En als ik dan op die 2e regel klik "i3d.nl - NOD clan 24/7 All SF Maps etc.." krijg ik een wit scherm :/

• Stewie!
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:53:
[...]

Ik zie:

i3D.net - RSS Feed for gameserver #814
maandag 7 mei 2007, 15:57:51

i3d.nl - NOD clan 24/7 All SF Maps - ff off! With Vehicles, Join Us, Special Forces Ranked. Ghost Town-Iron Gator-Devils
woensdag 9 mei 2007, 20:57:47
64 slots public

En als ik dan op die 2e regel klik "i3d.nl - NOD clan 24/7 All SF Maps etc.." krijg ik een wit scherm :/
Vage browser heb je 8)7

GameBlocks Anti-Cheat

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Mijn FF is kennelijk ook een vage browser

• evilpin0
Wanneer wordt er weer eens een GoT war gedaan? ;)
Zijn volgens mij genoeg veteraren voor 5v5 war’retje

Of een 2on2 infantry toernooitje? Heb wel zin in eens iets spannendst, clan wars zitten er toch niet meer in.

• Ace Lightning
quote:
evilpin0 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:53:
Wanneer wordt er weer eens een GoT war gedaan? ;)
Zijn volgens mij genoeg veteraren voor 5v5 war’retje

Of een 2on2 infantry toernooitje? Heb wel zin in eens iets spannendst, clan wars zitten er toch niet meer in.
>:) Ik doe mee .
er begint stof op het BF2 hoesje te komen O-)

• Oktopus
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
quote:
Hier ook een vage browser en rss-reader...

Object reference not set to an instance of an object

• evilpin0
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:13:
[...]

Maar es ff kijken of er nog wat meer veteraren er zin in hebben.
2v2 infantry toernooitje heeft mijn persoonlijk voorkeur :)

• Ace Lightning
quote:
evilpin0 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:21:
[...]

Maar es ff kijken of er nog wat meer veteraren er zin in hebben.
2v2 infantry toernooitje heeft mijn persoonlijk voorkeur :)
Be my guest O-)
als je xifre heb zie mijn sig.

• jcvjcvjcvjcv
Ik ben kennelijk niet de enige i3d :P

Wat mij nog wel wat lijkt: een wap pagina zodat je vanaf je GSM even kunt kijken of de server al vol is >:)
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:13:
[...]

Hier ook, de schijf zit er nl. altijd in. 'k heb trouwens 3 hoesjes :P

BF2, SF, BF2:Deluxe

Wellicht nog die Collection kopen, is wel makkelijk met installeren; pats, klaar, geen patches, alles meteen 1.41 :)

• Ace Lightning
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:28:

Wat mij nog wel wat lijkt: een wap pagina zodat je vanaf je GSM even kunt kijken of de server al vol is >:)

[...]

Hier ook, de schijf zit er nl. altijd in. 'k heb trouwens 3 hoesjes :P

BF2, SF, BF2:Deluxe

Wellicht nog die Collection kopen, is wel makkelijk met installeren; pats, klaar, geen patches, alles meteen 1.41 :)
Dat zou wel handig zijn maar het is goedkooper om te downloaden en er een image van te maken zolang je de orginele versie maar bij je hebt.(niks illegaals aan dan)

ik heb voor BF2/SF mini image dus mijn dvd's zijn in zeer goeie staat O-)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:32:

Hier nog een, het doosje staat dus al bijna 2 jr stof te trekken...

• Stewie!
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:28:
Nee die snappen het gewoon niet.
Dit is een RSS feed. En dat is XML en dus niet een of andere html page.

Firefox laat automatisch enkele parameters zien, maar als je de feed opent en de XML parst dan kom je verder. Dus wel voor:
- integratie in website
- integratie in applicatie

En niet voor:
- de feed openen en dan denken dat een magische toverknol er HTML van brouwt :)

Oftwel: meer informatie over deze feed: http://forum.i3d.net/deve...server-updates-1-0-a.html

[Voor 55% gewijzigd door Stewie! op 10-05-2007 13:19]

GameBlocks Anti-Cheat

• jcvjcvjcvjcv
Snap er niet veel van :+

Heb je ook een pagina met een werkend voorbeeld? :)

• Insanity1978
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:32:
[...]

Dat zou wel handig zijn maar het is goedkooper om te downloaden en er een image van te maken zolang je de orginele versie maar bij je hebt.(niks illegaals aan dan)

@ace

Dat heb ik ook wel eens geprobeerd te downloaden, zodat ik de DVD niet meer nodig zou hebben. Bij mij kreeg ik alleen niet voor elkaar om hem op te starten daarmee. Nu zit mijn dochter van anderhalf iedere keer met die dvd speler te kloten waar mijn bf2 dvd inzit. Bij mij zitten er inmiddels dus wel allemaal krassen op.

Enig idee waar ik de juiste image vandaan kan halen? Of zou je hem kunnen sturen??

• Stewie!
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:25:
Snap er niet veel van :+

Heb je ook een pagina met een werkend voorbeeld? :)
Jep, als je in het controlpanel inlogt -> gameservers -> details :)
Al die informatie kan je via deze feed ook op je eigen website plaatsen.

GameBlocks Anti-Cheat

• Ace Lightning
Ook die site zien we hier liever niet

[Voor 101% gewijzigd door Terr op 10-05-2007 15:21]

• Pallas
quote:
Insanity1978 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:35:
[...]

@ace

Dat heb ik ook wel eens geprobeerd te downloaden, zodat ik de DVD niet meer nodig zou hebben. Bij mij kreeg ik alleen niet voor elkaar om hem op te starten daarmee. Nu zit mijn dochter van anderhalf iedere keer met die dvd speler te kloten waar mijn bf2 dvd inzit. Bij mij zitten er inmiddels dus wel allemaal krassen op.

Enig idee waar ik de juiste image vandaan kan halen? Of zou je hem kunnen sturen??
Ik kan je eem kopietje opsturen :)

Edit: nevermind :x

[Voor 1% gewijzigd door Pallas op 10-05-2007 14:54. Reden: Je hebt lokatie al :D]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Insanity1978 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:35:
[...]

@ace

Inmiddels weet je waar je de image kan vinden. En dan simpelweg in een virtuele drive (alcohol of deamon) mounten. Daar lekker laten zitten en spelen maar :)
Je hoeft als je SF wil spelen trouwens niet de SF disk erin te doen, die speelt ook vanaf de vanilla image

[Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-05-2007 14:53]

• Pallas
Ase speel je vaak op die server van lotus?
ow zie net dat je member bent :P

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Pallas schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:55:
Ace is geen Lotus Jung
* AllSeeyinEye is er wel een

[Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-05-2007 14:59]

• tiepeks
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 03-02 17:35
quote:
AllSeeyinEye schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:53:
[...]

Inmiddels weet je waar je de image kan vinden. En dan simpelweg in een virtuele drive (alcohol of deamon) mounten. Daar lekker laten zitten en spelen maar :)
Je hoeft als je SF wil spelen trouwens niet de SF disk erin te doen, die speelt ook vanaf de vanilla image
Ik heb met alcohol en clonecd images gemaakt van de originelen, daarna werkt alles in DaemonTools. Installeren gaat dan ook lekker snel.

specs

• Pallas
quote:
AllSeeyinEye schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:58:
[...]

Ace is geen Lotus Jung
* AllSeeyinEye is er wel een
Jama ik bedoelde jou ook :P

ASE = allseeyineye ;)

• Ace Lightning
quote:
Pallas schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:55:
nu wel even :P

• Insanity1978
quote:
AllSeeyinEye schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:53:
[...]

Dus niet, weg gemodereerd en ik was te laat met bekijken. Zou je hem kunnen sturen?
jschoone@hotmail.com

thx :*)

• Ace Lightning
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:03:
[mbr]Ook die site zien we hier liever niet[/]
waneer zijn mini-image's illegaal als jezelf de orgineele dvd/cd bezit?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Insanity1978 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:50:
[...]

Dus niet, weg gemodereerd en ik was te laat met bekijken. Zou je hem kunnen sturen?
jschoone@hotmail.com

thx :*)
Google is je vriend....... en anders zul je moeten wachten tot ik thuis ben

• jcvjcvjcvjcv
quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:37:
[...]

Jep, als je in het controlpanel inlogt -> gameservers -> details :)
Al die informatie kan je via deze feed ook op je eigen website plaatsen.
Ah, I see :)

Komt er ook nog iets van wap.i3d.nl/gameserver#*** ? :9

Insanity; check ya mail!

• Stewie!
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:21:
[...]

Ah, I see :)

Komt er ook nog iets van wap.i3d.nl/gameserver#*** ? :9
Staat niet op de planning maar misschien wel leuk om te doen, de data is er immers toch al :)

GameBlocks Anti-Cheat

• jcvjcvjcvjcv
En dan dus zonder plaatjes. Gewoon puur een soort van wap Game monitor: Average, Grank, Map, Players :)

• Ace Lightning
Wie komt er gezzelig op de TV2 server infantry only (karkand)

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True