Dat vereist dan ook de nodige practiceZoufiax schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:54:
[...]
Zou je eens een filmpje online willen zetten van jezelf als sniper? Ik raak als sniper bijna nooit iemand als die loopt te springen of zijwaarts rent (dus niet recht op mij af of van mij af). Lijkt me wel leerzaam.
Maar als jij mij een goed en niet-laggend (ingame) alternatief van Fraps kan geven, wil ik best een filmpje voor je maken
@ De "admins zuigen tegenwoordig"-discussie: ik sta aan hun kant om eerlijk te zijn, als het gaat om maffe uitspraken van spelers. Vaak betalen ze voor het gebruiken van hun server en ik snap dat je het dan niet leuk vind als iemand er mogelijk de sfeer verstoort. Okay, vaak overdrijven ze, maar beter dat dan dat je server een slecht imago krijgt. En ja, van zoveel kicken krijg je ook geen goed imago, maar dan moet je je maar aanpassen aan hun serverregels...! "We Pay, We Play" is met recht hun argumentering, oftewel, je aan hun regels houden.
Ooit iets gezien waar wél veel vaart in zit bij EA? Afgezien van het uitbrengen van nieuw expansion packs om geld te verdienen natuurlijkThrills33ka schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:02:
[...]
zit volgens mij niet erg veel vaart in
voor t zelfde geld duurt dat nog een half jaar, nja dan kunnen ze het laten zitten ook
[ Voor 14% gewijzigd door Murk op 27-04-2007 16:14 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."