Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel 43 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.530 views sinds 30-01-2008

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 14-01 20:15

Murk

Is this thing on?

quote:
Zoufiax schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:54:
[...]

Zou je eens een filmpje online willen zetten van jezelf als sniper? Ik raak als sniper bijna nooit iemand als die loopt te springen of zijwaarts rent (dus niet recht op mij af of van mij af). Lijkt me wel leerzaam.
Dat vereist dan ook de nodige practice :) Heb ook niet in battlefield geleerd om op zijwaarts bewegende doelen te schieten, dat komt van een heel ander spel dat ik veel te veel heb gespeeld ;)

Maar als jij mij een goed en niet-laggend (ingame) alternatief van Fraps kan geven, wil ik best een filmpje voor je maken ;)

@ De "admins zuigen tegenwoordig"-discussie: ik sta aan hun kant om eerlijk te zijn, als het gaat om maffe uitspraken van spelers. Vaak betalen ze voor het gebruiken van hun server en ik snap dat je het dan niet leuk vind als iemand er mogelijk de sfeer verstoort. Okay, vaak overdrijven ze, maar beter dat dan dat je server een slecht imago krijgt. En ja, van zoveel kicken krijg je ook geen goed imago, maar dan moet je je maar aanpassen aan hun serverregels...! "We Pay, We Play" is met recht hun argumentering, oftewel, je aan hun regels houden.
quote:
Thrills33ka schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:02:
[...]

zit volgens mij niet erg veel vaart in :(
voor t zelfde geld duurt dat nog een half jaar, nja dan kunnen ze het laten zitten ook
Ooit iets gezien waar wél veel vaart in zit bij EA? Afgezien van het uitbrengen van nieuw expansion packs om geld te verdienen natuurlijk :+

Murk wijzigde deze reactie 27-04-2007 16:14 (14%)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23-01 14:50
quote:
Thrills33ka schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:48:
[...]

wat is dat voor een onzin?
ik weet uit ervaring dat meestal de enemy chopper altijd komt backstabben als ik inf support ga geven...tenminste als je een goeie enemy hebt wel...
en ik ga alleen terug baserapen als zij het doen en als het is toegestaan (das niet noob maar gewoon logisch) je laat je toch niet naaien door zoiets simpels, dan doe je het ook fijn terug ook
tuurlijk support geven aan je manschappen, goeie gameplay vind ik belangrijk...maar rapers blijf je altijd houden...en btw door die andere chopper steeds te blijven naaien support je je infantry troepn opzich al, want als zo'n mec chopper boven een vlaggetje gaat rondcirkelen ben je niet meer veilig of wel dan
je wilt wel de ronde winnen door goed samen te werken...als je die MEC chopper alles laat rapen zul je niet snel winnen...meestal zoeken de choppers elkaar op (logisch ook)
tanks afknallen enz. is ook erg belangrijk voor je grondtroepen, ik ben dan ook vaak bezig met tanks/choppers te zoeken (al helemaal als je alleen erin zit want dan heeft machine gun weinig nut)
En jij vindt dat fun om de hele tijd achter een berg te hangen ? :+ .
Elke 30 sec 2 kills te maken 8)7
Je kan gewoon inschatten wanneer de heli vertrekt en als je een goede gunner hebt met voice verteld die je precies waar die vliegt mocht die ze tv guided misen.

Bovendien is cobra uber om tv guided te dodgen en de mec heli kan dit zeer slecht. Als die eenmaal up rond de tv station aan het rapen is is het een mooi moment je rpg skill te testen >:)
Of ga in de aa, of in de humvees die erstaan.

Ik was toch wel een master raper maar op deze "pusy" (no offense) manier heb ik nog nooit geraped.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Murk schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:10:

@ De "admins zuigen tegenwoordig"-discussie: ik sta aan hun kant om eerlijk te zijn, als het gaat om maffe uitspraken van spelers. Vaak betalen ze voor het gebruiken van hun server en ik snap dat je het dan niet leuk vind als iemand er mogelijk de sfeer verstoort.
_/-\o_ _/-\o_

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-04-2019
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:18:
[...]

En jij vindt dat fun om de hele tijd achter een berg te hangen ? :+ .
Elke 30 sec 2 kills te maken 8)7
Je kan gewoon inschatten wanneer de heli vertrekt en als je een goede gunner hebt met voice verteld die je precies waar die vliegt mocht die ze tv guided misen.

Bovendien is cobra uber om tv guided te dodgen en de mec heli kan dit zeer slecht. Als die eenmaal up rond de tv station aan het rapen is is het een mooi moment je rpg skill te testen >:)
Of ga in de aa, of in de humvees die erstaan.

Ik was toch wel een master raper maar op deze "pusy" (no offense) manier heb ik nog nooit geraped.
nja uiteindelijk haal je wel een groot deel van je fun uit het halen van kills...
en het terugrapen van rapers is dus voor mij een voldoening :D
maar ik doe dit eigelijk nauwelijks hoor, achter de berg hangen...meeste servers hebben sowieso baserape verbod...

• maxoss
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:21
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:10:
[...]

Komt vanzelf vanuit DiCE, maar heb maar niet te hoge verwachtingen van het verhaaltje van die Duitsers, dan is 't achteraf alleen maar teleurstellend... :)
Bij niet te hoge verwachtingen denk ik aan een aantal kleine dingen die gefixd worden maar dus geen nieuwe bug fixes ofzo. :|

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23:56

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tijdje al geen vehicle gedaan, alleen infantry only. Maar als ik het heli gebeuren lees gaat het wel weer kriebelen.

Voorheen was het met JohnnyV als piloot vaak een kwestie van éénmalig opstijgen en niet meer neergaan op Sharki en de Cobra ;) Als tenminste de TV guided mee wilde werken...

Zullen we weer eens gaan vliegen Johan?

Specs

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Zoveel eer is teveel voor mij.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Tristan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 25-01 09:43
mn vmware server draait weer ..

is er nog vraag naar een ded BF2 (PRM?) GoT server?

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Tijgertje84 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:10:
[...]

Nee heb het over de MES-Ribbon waarbij je alleen die maps moet spelen......
Middle east service ribbon -> zie stats heb alle vinkjes....
http://bf2s.com/player/84447268/
En nee niet zeggen wacht ff een week komt vanzelf :P want ik heb dit al zo voor zeker 5 maanden!! :'(
ja dat heb ik ook met die ribbon :S Alle vinkjes maar niet de ribbon gekregen. misschien maar eens proberen bij al de betreffende maps 2 sessies te spelen, dan zou je em toch wel moeten krijgen :/

• Zoufiax
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 06-04-2019
quote:
Murk schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:10:
[...]Dat vereist dan ook de nodige practice :) Heb ook niet in battlefield geleerd om op zijwaarts bewegende doelen te schieten, dat komt van een heel ander spel dat ik veel te veel heb gespeeld ;)

Maar als jij mij een goed en niet-laggend (ingame) alternatief van Fraps kan geven, wil ik best een filmpje voor je maken ;)
Ik heb geen ervaring met Fraps of een andere soortgelijke tool, maar ik weet er nog wel één: GameCam. Misschien is dat wat.

• Equalized
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-11-2013
quote:
Zoufiax schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:21:
[...]

Ik heb geen ervaring met Fraps of een andere soortgelijke tool, maar ik weet er nog wel één: GameCam. Misschien is dat wat.
Daar wordt je door Punkbuster door gekicked dacht ik.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
Equalized schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:39:
[...]

Daar wordt je door Punkbuster door gekicked dacht ik.
Klopt

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
Hou nou toch op! Tuurlijk betalen ze maar dat is nog geen vrijbrief om je als een josti te gedragen en mensen om idiote reden te kicken zoals in eergisteren dat ik gekicked werd voor meevechten als commander terwijl ik me al liggend achter een muurtje geen meter verroerd heb. :O

Het zal wel toeval zijn dat de betreffende admin nadat ik terugjoinde zelf commander was geworden met nog geen veertig tickets te gaan bij de tegenstander waarbij mijn team op 100 ofzo stond.

Sorry het is onzin om achter de admin te staan omdat ie betaald. Echt een bullshitargument is dat.
Een admin dient fairplay en de serverrules in de gaten te houden of ie nu betaald of niet. Doet ie dat goed dan is het een goede admin maar die zijn zeldzaam want het zijn meestal powerabusing kontgatvervangers.... :*)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• joris2222
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14-10-2013
Aangezien Forgotten Hope2 nog in ontwikkeling is. Weet iemand een vette tweede wereldoorlog mod? En hoe is de Desert Conflict mod?

• Jordyy|IA
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 06-05-2007
Waarom ondersteund BF2 niet de resolutie 1440x900?

Het ondersteunt alleen de resolutie 1400x1050, alleen als ik die kies zie ik een onderste balk niet. Daardoor kan ik niet op apply klikken om een andere res te kiezen, en dus moet ik het spel opnieuw installeren :P

Centurion 5 | Liberty 500 | PC6400 2GB CL4 | Club3D X1950PRO | Barracuda 7200.10 320GB | LG Flatron Wide 19" | Logitech X-230 | Logitech Media Keyboard | Logitech G3

• Jordyy|IA
quote:
Jordyy schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:45:
Waarom ondersteund BF2 niet de resolutie 1440x900?

Het ondersteunt alleen de resolutie 1400x1050, alleen als ik die kies zie ik een onderste balk niet. Daardoor kan ik niet op apply klikken om een andere res te kiezen, en dus moet ik het spel opnieuw installeren :P
Heb gelezen dat je de resolutie kan veranderen door in de console (~) +szx 1440 +szy 900 te typen. En dan moet je bij het doel van de shortcut +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1440 +szy 900 neerzetten.

Dit zou moeten helpen maar als ik +szx 1440 +szy 900 in de console typ, zegt hij dat het een ongeldig command is. Iemand ervaring?

Centurion 5 | Liberty 500 | PC6400 2GB CL4 | Club3D X1950PRO | Barracuda 7200.10 320GB | LG Flatron Wide 19" | Logitech X-230 | Logitech Media Keyboard | Logitech G3

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Help!!!! schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:01:
[...]

Hou nou toch op! Tuurlijk betalen ze maar dat is nog geen vrijbrief om je als een josti te gedragen en mensen om idiote reden te kicken zoals in eergisteren dat ik gekicked werd voor meevechten als commander terwijl ik me al liggend achter een muurtje geen meter verroerd heb. :O

Het zal wel toeval zijn dat de betreffende admin nadat ik terugjoinde zelf commander was geworden met nog geen veertig tickets te gaan bij de tegenstander waarbij mijn team op 100 ofzo stond.

Sorry het is onzin om achter de admin te staan omdat ie betaald. Echt een bullshitargument is dat.
Een admin dient fairplay en de serverrules in de gaten te houden of ie nu betaald of niet. Doet ie dat goed dan is het een goede admin maar die zijn zeldzaam want het zijn meestal powerabusing kontgatvervangers.... :*)
Lees goed of lees niet, maar niet half... ik heb nooit beweert dat die gozer in jouw situatie goed handelde, ik had het over admins die spelers (die rare dingen uitkramen) kicken, niet over wanneer ze kicken vanwege spelgedrag of tactieken van spelers want dat is vaak niet te beoordelen. Wat jij ook vertelde over het killen van mensen die spawnen bij een vlag die jij wil cappen en dat je daarvoor van de server geschopt wordt, dat is idd belachelijk, maar wanneer is iets spawnkillen en wanneer is het vlag cappen? Lastig om onderscheid te maken, en wanneer zo'n admin zijn dag al niet heeft dan is ie vaak maar al te bereid om zijn macht te (mis/ge)bruiken.

• tiepeks
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-12-2019
quote:
Jordyy schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:46:
[...]
Heb gelezen dat je de resolutie kan veranderen door in de console (~) +szx 1440 +szy 900 te typen. En dan moet je bij het doel van de shortcut +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1440 +szy 900 neerzetten.

Dit zou moeten helpen maar als ik +szx 1440 +szy 900 in de console typ, zegt hij dat het een ongeldig command is. Iemand ervaring?
Bij mij staat nu bij doel:
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050 +restart 1
Maar dan moet je in je video.con files de resolutie terugzetten naar 800x600@60Hz (bijvoorbeeld). Daarmee overrule je de settings.

check ook eens www.widescreengamingforum.com, daar staan veel uitleg en voorbeelden

specs

• Jordyy|IA
quote:
tiepeks schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:19:
[...]

Bij mij staat nu bij doel:
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050 +restart 1
Maar dan moet je in je video.con files de resolutie terugzetten naar 800x600@60Hz (bijvoorbeeld). Daarmee overrule je de settings.

check ook eens www.widescreengamingforum.com, daar staan veel uitleg en voorbeelden
Als ik dat doe, en ik start het spel op, komt er heel even een zwart scherm en dan springt hij weer op desktop.

• nelis91
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 04-05-2011

nelis91

Jamoi!

Laatmaar..

nelis91 wijzigde deze reactie 30-04-2007 13:50 (90%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 16-10-2019
quote:
Pixxa schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 00:17:is er nog vraag naar een ded BF2 (PRM?) GoT server?
Ik heb wel interesse om op een BF2 GoT server te spelen....Bij voorkeur PRMM, maar Vanilla vind ik ook prima. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-12-2019
quote:
Jordyy schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:46:
[...]
Als ik dat doe, en ik start het spel op, komt er heel even een zwart scherm en dan springt hij weer op desktop.
Heb je wel in je video.con files die resoluties aangepast?
Ik heb aan de hand van dat draadje op widescreengamingforum mijn resoluties aangepast. Het werkte bij mij ook niet meteen, moest effe klooien.

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• writser
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 15:59
quote:
Indy91 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:48:
[...]

Ik heb wel interesse om op een BF2 GoT server te spelen....Bij voorkeur PRMM, maar Vanilla vind ik ook prima. :)
Lijkt me ook wel eens aardig. Hielko doet vast ook wel mee.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jordyy|IA
quote:
tiepeks schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:24:
[...]

Heb je wel in je video.con files die resoluties aangepast?
Ik heb aan de hand van dat draadje op widescreengamingforum mijn resoluties aangepast. Het werkte bij mij ook niet meteen, moest effe klooien.
Er staat meerdere .con files of moet je ze allemaal aanpassen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchinteldude
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 25-01 12:00
heeft topic al weer 2 weekies gevolgd.

En krijgt weer de jeuk om bf2 te spelen ik heb laatste tijd veel games gespeeld maar toch blijft bf2 kwa gameplay en sfeer een topper ik ga hem vanavond maar eens weer instaleren samen met sf.

jullie zien me wel een keer in een van de servers.

Yours truly

amd(ingame bij bf:mauldeath)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indy91
quote:
writser schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:15:
[...]Lijkt me ook wel eens aardig. Hielko doet vast ook wel mee.
Hielko?....De laatste keer dat Hielko hier nog regelmatig wat heeft gepost was nog ten tijde van DJMantri en de GoT choppers :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
wat is jalabad toch een ongelooflijke slechte map als je een slecht team hebt, gewoon uber camp van mec. Lekker gebalanceert

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indy91
In Infantry Only mode kan Road to Jalalabad idd zwaar frustrerend zijn, als je als USMC moet spelen. Vooral als je team zwak is en/of er nauwelijk teamplay is. In zo'n situatie is het vaak dan onvermijdelijk dat het een waar camp-fest wordt. Het is dan voor beide partijen niet leuk méér spelen.

Vaak probeer ik als USMC'er dan in zulke situatie's een omtrekkende beweging via de linkerzijde van de map te maken, richting het pleintje met de fontijn (de cap vóór de basecamp van de MEC). Alleen heb je dan vaak het "geluk" dat er dan óf veel lone-wolfs in je team rondlopen óf je teamgenoten maar op een plek willen blijven zitten om als "sitting ducks" te fungeren. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• writser
quote:
Indy91 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:58:
[...]

Hielko?....De laatste keer dat Hielko hier nog regelmatig wat heeft gepost was nog ten tijde van DJMantri en de GoT choppers :+
Speel nog regelmatig met 'm. Wat een boefje ..

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:28
quote:
Indy91 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:58:
[...]

Maar dat neemt niet weg dat ik nog regelmatig een potje bf2 speel :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 24-01 21:18

Pepperana

Brabander in hart .....

Me engineer, got chopper i love it.

Ea give us the original game back!!!
Eigenlijk zoude we eens voor de gein, de eerste versie van het spel nog een keer moeten spelen.

Al hoewel ik bf2 nog maar af en toe speel, het leuke is er van af.

(waar blijft de opvolger)

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blix
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 05-09-2019
quote:
Pepperana schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:20:
Me engineer, got chopper i love it.

Eigenlijk zoude we eens voor de gein, de eerste versie van het spel nog een keer moeten spelen.

Al hoewel ik bf2 nog maar af en toe speel, het leuke is er van af.

(waar blijft de opvolger)
De opvolger? Nou natuurlijk hebben we BF2142 die nog meer bugs heeft dan zijn voorganger (BF2). Dus misschien is het een goed idee dat ze die eerst eens fixen voordat ze weer een gerushde FPS launchen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Iedereen klaagt wel altijd over de "bugs" en "glitches". Ik kan er 5 noemen, allemaal mbt de titan. Wat zijn die andere dan die het spel zo slecht zouden maken en al het spelplezier weg zouden nemen?

oeps BF2 topic ipv BF2142 8)7

Stewie! wijzigde deze reactie 02-05-2007 10:10 (7%)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blix
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:09:
Iedereen klaagt wel altijd over de "bugs" en "glitches". Ik kan er 5 noemen, allemaal mbt de titan. Wat zijn die andere dan die het spel zo slecht zouden maken en al het spelplezier weg zouden nemen?

oeps BF2 topic ipv BF2142 8)7
Over BF2142 zal ik niet eens beginnen, wat een drama spel. Enige leuke van dat hele spel was in de beta je knife zo'n 2~ meter range had en je al bunnyhoppend/diven/lamepronend 30-0 in een pub ging zonder ook maar een kogel geschoten te hebben :').

Enige reden om eigenlijk BF2142 te spelen zijn de leuke (lees; veel geld) LAN's (die EA trouwens sponsored, want de rest van de LAN's zien ook wel in dat het zo'n beetje de slechtste "e-sports" game ooit is).

BF2 is trouwens nog wel te doen op LAN's, 4v4 of 5v5 natuurlijk. 8 man van heel Europa naar een LAN vliegen/rijden is nou niet bepaald een feest kan ik je zeggen.

blix wijzigde deze reactie 02-05-2007 10:29 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
quote:
Pepperana schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:20:
Wat was er dan zo leuk aan de eerste versie? Ik speel BF2 pas sinds december vorig jaar en amuseer me prima.

Zoufiax wijzigde deze reactie 02-05-2007 10:33 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:45
quote:
Zoufiax schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:31:
[...]

Wat was er dan zo leuk aan de eerste versie? Ik speel BF2 pas sinds december vorig jaar en amuseer me prima.
C4 O+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blix
quote:
[...]

Je kon schieten + springen, ook kon je opstaan en prone zonder delay (aka lamepronen).

Ben wel naar mening dat je meer skills nodig hebt, vroeger kon je gewoon lekker springen met je noobtube en 2 man tegelijk pakken (range van de noobtube was 2x zo groot +/-). Nu is de zo'n beetje waardeloos (thank god, ze noemen het niet voor niets noobtube ;))
quote:
Ohja ik vergeet C4 helemaal! dat was helemaal kansloos, daar had je echt minus 10 skill voor nodig om goed mee te zijn :').

blix wijzigde deze reactie 02-05-2007 10:40 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online
quote:
blix schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:24:
[...]

Over BF2142 zal ik niet eens beginnen, wat een drama spel. Enige leuke van dat hele spel was in de beta je knife zo'n 2~ meter range had en je al bunnyhoppend/diven/lamepronend 30-0 in een pub ging zonder ook maar een kogel geschoten te hebben :').
Het vreemde aan BF2142 is dat er voldoende mensen zijn die het wel spelen en een er een grote groep is die het niet speelt, nooit heeft gespeeld ("ies vies!") maar er wel commentaar op heeft (glitches, bugs, cheats), maar nooit onderbouwing ervoor geeft.
Raar, was een tijdje terug met BF2 ook, maar als ik kijk naar het aantal spelers en ranked servers, dan blijft dat aardig constant!

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blix
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:43:
[...]

Het vreemde aan BF2142 is dat er voldoende mensen zijn die het wel spelen en een er een grote groep is die het niet speelt, nooit heeft gespeeld ("ies vies!") maar er wel commentaar op heeft (glitches, bugs, cheats), maar nooit onderbouwing ervoor geeft.
Raar, was een tijdje terug met BF2 ook, maar als ik kijk naar het aantal spelers en ranked servers, dan blijft dat aardig constant!
2142 is een leuke public game, maar daar blijft het ook bij :+ de unlocks (of het ontbreken van) in matches is echt een drama. Om nog niet te beginnen over het overload aan vehicles in sommige maps (2 apcs/2 jeeps/walker/chopper, leuk zeg).

BF2 is te doen zonder unlocks, maar 2142 is gewoon ruk zonder. (heb het trouwens over de basic unlocks zoals grenades/shockpadles/mines etc). Al die overpowerde lol-wapens mogen wegblijven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indy91
quote:
[...]Wat was er dan zo leuk aan de eerste versie?
In de eerste versie waren de transport heli’s veel krachtiger en konden effectiever worden ingezet bij het cappen van vlaggen.
  • De machineguns van de blackhawk waren veel krachtiger
  • De choppers waren bovendien veel sneller te repairen (2 engi’s waren vaak voldoende om een hele ronde de chopper in de lucht te houden, vooral in map Mashtuur en Shongua Stalemate lukte dat aardig)
  • De vlaggen konden gewoon al “hoverend” gecapped worden, zonder uit de heli’s te hoeven stappen. Vooral als heli helemaal gevuld was had je de vlaggen in enkele seconden gecapped
Had je een goed heli team (met engi’s die constant heli repairen, AT-ers die humvee/vodniks bestookten en medics) dan domineerde je gewoon de ronde.
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:43:
[...]
Het vreemde aan BF2142 is dat er voldoende mensen zijn die het wel spelen en een er een grote groep is die het niet speelt, nooit heeft gespeeld ("ies vies!")
Een grote groep zal het ook niet spelen omdat de settings gewoon niet aanspreken. Ik zal dus ook nooit ET:QW aanschaffen (heb teveel UT, UT2K3/UT2K4 gespeeld), ik wacht wel op BF3 en CoD4 Modern Warfare. Tot die tijd amuseer ik me wel met BF2 (en mods)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:39

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

*zucht* de GoT-Hawk....dat waren nog eens tijden! :Y

31gaming.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online
quote:
Indy91 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:08:
[...]
Een grote groep zal het ook niet spelen omdat de settings gewoon niet aanspreken. Ik zal dus ook nooit ET:QW aanschaffen (heb teveel UT, UT2K3/UT2K4 gespeeld), ik wacht wel op BF3 en CoD4 Modern Warfare. Tot die tijd amuseer ik me wel met BF2 (en mods)
Tip: check de Crysis video's. Als je van BF2 hield in 2005, dan vind je Crysis ook top d:)b

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15:51

JohnD

Bernd

flaghoppen O+

maar goed de oude versies hadden wel veel problemen met AA. 50% van je raketten gingen op friendlys af.

"you were punished for a teamkill" x2

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
evilpin0 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:50:
wat is jalabad toch een ongelooflijke slechte map als je een slecht team hebt, gewoon uber camp van mec. Lekker gebalanceert
lol...
Jalalabad is een goeie map, maar dan wel ZONDER infantry only mode...dat had ik na 3 potjes al in de gaten....
ik moet dan ook lachen om al die INF jalalabad only servers, ze snappen niks van het spel...
bepaalde mappen zijn gewoon totaal niet geschikt voor infantry, je gaat ook niet Kubra Dam infantry spelen....ik heb mappen als Wake Island en Fushe Pass al eens Infantry meegemaakt en die waren leuker dan Jalalabad, met bootjes rushen langs die eilandjes....dat zegt genoeg over jalalabad....maar eigelijk is Battlefield ook in eerste instantie niet voor Infantry gemaakt...jalalabad met vehicles is een goeie en eerlijke map

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:18
Maar goed Jalalabad Infantry only is dan weer wel puntjesheaven voor de medics en naders. Zolang de Amerikanen geen vlaggen pakken en de MEC niet al te offensief zijn, kunnen er heel veel puntjes gescoord worden en dat verklaart de populariteit, ook al voegt het qua tactiek en diepgang in het spel niets toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Hielko schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:24:
[...]

Maar dat neemt niet weg dat ik nog regelmatig een potje bf2 speel :)
Vandaar dat ik je met enige regelmaat bij ons op de server tref ;)

[reclame]alleen lekkere mappen / powered by Lotus Jungs [/reclame]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
Indy91 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:20:
In Infantry Only mode kan Road to Jalalad idd zwaar frustrerend zijn, als je als USMC moet spelen. Vooral als je team zwak is en/of er nauwelijk teamplay is. In zo'n situatie is het vaak dan onvermijdelijk dat het een waar camp-fest wordt. Het is dan voor beide partijen niet leuk méér spelen.
Sorry komt zeer Leet over.

Het is simpel gebruiken van je nades als umsc guy als je vast zit in je main of als noobtuber is het perfect om puntjes te scoren

het team is niet te zwak het team is meestal dom om ene aussalt of medic kit te pakken ipv sniper
quote:
Thrills33ka schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:52:
[...]

lol...
Jalalabad is een goeie map, maar dan wel ZONDER infantry only mode...dat had ik na 3 potjes al in de gaten....
ik moet dan ook lachen om al die INF jalalabad only servers, ze snappen niks van het spel...
bepaalde mappen zijn gewoon totaal niet geschikt voor infantry, je gaat ook niet Kubra Dam infantry
why hebben de 16 map als home map voor infantry.. perfecte map hoor

Ace Lightning wijzigde deze reactie 02-05-2007 16:52 (27%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
blix schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:48:
[...]

2142 is een leuke public game, maar daar blijft het ook bij :+ de unlocks (of het ontbreken van) in matches is echt een drama. Om nog niet te beginnen over het overload aan vehicles in sommige maps (2 apcs/2 jeeps/walker/chopper, leuk zeg).

BF2 is te doen zonder unlocks, maar 2142 is gewoon ruk zonder. (heb het trouwens over de basic unlocks zoals grenades/shockpadles/mines etc). Al die overpowerde lol-wapens mogen wegblijven.
Ik denk da thet ook heeft te maken fix eerst de game en breng pas daarna een nieuwe game uit.
BF2 mensen . dat heeft ook slecht gedaan voor de sales. En jah voor de clan community is dit gewoon zo ruk spel....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:51:
[...]

Sorry komt zeer Leet over.

Het is simpel gebruiken van je nades als umsc guy als je vast zit in je main of als noobtuber is het perfect om puntjes te scoren

het team is niet te zwak het team is meestal dom om ene aussalt of medic kit te pakken ipv sniper

[...]

why hebben de 16 map als home map voor infantry.. perfecte map hoor
16 player is anders denk ik?
ik heb het over de gewone normale grootte van de map....vooral met 64 players is het dan gewoon 2 sniperlinies, en thats it...ownee daartussen medic whores :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heinrich.nl
  • Laatst online: 05-07-2015

heinrich.nl

[HuT] Heinrich.nl

quote:
Oemfoefoe schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:13:
*zucht* de GoT-Hawk....dat waren nog eens tijden! :Y
[dagdroom]Ach ja. Heintje was vaak engi toen. "Oemf, stukkie naar rechts. Oemf, stukkie naar links." En dan was er weer een tank of apc omsingelt door mijnen. :P [/dagdroom]

Gruß, Heinrich. 1e pc / 2e pc / 3e pc / BF2 stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
Thrills33ka schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:07:
[...]

16 player is anders denk ik?
ik heb het over de gewone normale grootte van de map....vooral met 64 players is het dan gewoon 2 sniperlinies, en thats it...ownee daartussen medic whores :+
ik bunnyhop er wel naar toe ahah :P

• evilpin0
quote:
Thrills33ka schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:52:
[...]

lol...
bepaalde mappen zijn gewoon totaal niet geschikt voor infantry, je gaat ook niet Kubra Dam infantry spelen....ik heb mappen als Wake Island en Fushe Pass al eens Infantry meegemaakt en die waren leuker dan Jalalabad, met bootjes rushen langs die eilandjes....dat zegt genoeg over jalalabad....maar eigelijk is Battlefield ook in eerste instantie niet voor Infantry gemaakt...jalalabad met vehicles is een goeie en eerlijke map
Ja bedoel ook met inf mode, echt niet te doen gewoon gewoon teveel camp. Kan opzich wel strak zijn als je een squad van 5 man hebt die goed is.

Dit weekend een stuk of 400 kills gemaakt, kan eindelijk eens goed de boel pwnen als infantry nu ik niet meer stoned speel }:O

Zelf nog een paar rondjes in de chopper gevlogen, helaas weer van korte duur, zitten altijd wel admins tussen die er niet tegen kunnen dat je je grondtroepen support geeft als ze een vlag willen cappen door er rondjes om te strafen, noemen ze baserape 8)7 , ik noem het arserape.

• SuX DeLuXe
quote:
evilpin0 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:02:
[...]

Ja bedoel ook met inf mode, echt niet te doen gewoon gewoon teveel camp. Kan opzich wel strak zijn als je een squad van 5 man hebt die goed is.

Dit weekend een stuk of 400 kills gemaakt, kan eindelijk eens goed de boel pwnen als infantry nu ik niet meer stoned speel }:O

Zelf nog een paar rondjes in de chopper gevlogen, helaas weer van korte duur, zitten altijd wel admins tussen die er niet tegen kunnen dat je je grondtroepen support geeft als ze een vlag willen cappen door er rondjes om te strafen, noemen ze baserape 8)7 , ik noem het arserape.
ik bak er stoned ook altijd niks van whahaha :+
meestal met een maat van mij en dan omstebeurt spelen, echt te brak...
mijn skills zijn sowieso achteruit gegaan de laatste tijd....zal wel deels met die G5 muis te maken hebben :(
of het nivo is gewoon enorm gestegen in de servers....ik blijf maar doodgaan vaak in tanks echt belabberd....en zelfs mijn assault rifle k/d zakt terug...nja ik geef toch de schuld aan mijn muis :P
in zo'n hoeretige karkand 24/7 server met vehicles haal je toch vaak weinig uit als je tegen zo'n raper team zit te spelen...met hun APC spammers en artillery spammers pffft

SuX DeLuXe wijzigde deze reactie 03-05-2007 11:11 (7%)

• evilpin0
/offtopic
Het stoned spelen is altijd een mysterie geweest voor mij, in de chopper was ik soms helemaal de bomb, ontweek elke tv en strafde blind door de kleinste openingen, de andere crashde ik gewoon doorleuk tegen elke willekeurige struik. Vooral in clanwars had nog wel eens net wat te vage acties.

Mijn ervaring is dan ook, spellen die stoned zeer goed te spelen zijn:
RTS, MMoRPG, xbox spellen als DoA, NFS ect.

Shooters vereisen gewoon teveel van je hersentjes :(

/offtopic

IMO moet artillery ook in infantry oly gehaalt worden, speelde onderlaats op een server die als regel had: Use one claymore = permanent ban _/-\o_
Wordt me vaste server 8)

• SuX DeLuXe
quote:
evilpin0 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:20:
/offtopic
Het stoned spelen is altijd een mysterie geweest voor mij, in de chopper was ik soms helemaal de bomb, ontweek elke tv en strafde blind door de kleinste openingen, de andere crashde ik gewoon doorleuk tegen elke willekeurige struik. Vooral in clanwars had nog wel eens net wat te vage acties.

Mijn ervaring is dan ook, spellen die stoned zeer goed te spelen zijn:
RTS, MMoRPG, xbox spellen als DoA, NFS ect.

Shooters vereisen gewoon teveel van je hersentjes :(

/offtopic

IMO moet artillery ook in infantry oly gehaalt worden, speelde onderlaats op een server die als regel had: Use one claymore = permanent ban _/-\o_
Wordt me vaste server 8)
yep klopt bij RTS kun je soms helemaal in het spel zitten enz. maar bij BF2 mis je echt de scherpte dan, vooral bij het aimen

• Insanity1978
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10-09-2007
quote:
Thrills33ka schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:26:
[...]

yep klopt bij RTS kun je soms helemaal in het spel zitten enz. maar bij BF2 mis je echt de scherpte dan, vooral bij het aimen
LOL.... ik heb vaak gespeelt dat ik dronken was. Dat zuigt helemaal. Dan kan je nog beter stoned zijn! Meestal speel ik dan verder als commander, dan hoef je tenmiste nergens op te mikken.

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Insanity1978 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:18:
[...]

LOL.... ik heb vaak gespeelt dat ik dronken was. Dat zuigt helemaal. Dan kan je nog beter stoned zijn! Meestal speel ik dan verder als commander, dan hoef je tenmiste nergens op te mikken.
Wat zal JIJ leuk klinken over de VOIP als je beneveld bent :+

• Jordyy|IA
Als ik BF2 opstart en ik kies een server sluit hij eerst af (met 2 windowsfoutpiepen) en dan start hij weer op, zonder filmpjes, en blijft hij even in het menu staan (zonder muis). Daarna joint hij gewoon de server.

Waarom gaat dit zo omslachtig? De twee windowsfoutpiepen heb ik altijd als ik afsluit...

(Versie: Battlefield 2 Complete Edition)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
Jordyy schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:27:
Als ik BF2 opstart en ik kies een server sluit hij eerst af (met 2 windowsfoutpiepen) en dan start hij weer op, zonder filmpjes, en blijft hij even in het menu staan (zonder muis). Daarna joint hij gewoon de server.

Waarom gaat dit zo omslachtig? De twee windowsfoutpiepen heb ik altijd als ik afsluit...

(Versie: Battlefield 2 Complete Edition)
die Windows foutpiepen bij het afsluiten heb ik ook altijd standaard...
voor de rest server joinen gaat bij mij wel in een keer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
Op welke servers spelen de meeste die schrijven op dit forum?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
Ik zit het meest op de Wake server van Gamert, of soms die van Gamevillage. Voor Karkand ga ik de laatste tijd wel eens naar een server van Ballerbude. Voor andere mappen heb ik geen vaste servers.

Zoufiax wijzigde deze reactie 04-05-2007 09:27 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• writser
quote:
Insanity1978 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:06:
Op welke servers spelen de meeste die schrijven op dit forum?
EEKiller is wel relaxed, Havenkneipe ook. Of zoek in de browser op 'i3d' en kies er eentje uit.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-01 22:25
Voor SF ga ik naar: i3d.nl - NOD clan.
Voor BF2 inf only: Ronin of sweden
Voor BF2 gewoon: Pak ik er gewoon eentje van i3d.nl

SymenGT wijzigde deze reactie 04-05-2007 10:43 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ronin of Sweden is idd een goede inf only server.

En voor de mensen die ff goed willen oefenen op hun sluipschutterskills, raadt ik aan om naar de Sn][per server te gaan ;) Gewoon bij de zoek functie voor servers de beginletters 'Sn' intypen, meestal staat hij dan ergens ertussen. Let op, ze hebben 2 servers: 1 met standaard Karkand, en 1 waarop 4 verschillende maps draaien en waar sniper kit verplicht is, anders volgt een kick. En de maps zijn zo geselecteerd dat ieder team precies 1 helft van de map heeft, duidelijk gescheiden door een rivier en/of brug, en de teams moeten ook aan hun eigen kant blijven. Zoals ik al zei: een relaxte sniper-trainings pub ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indy91
Voor BF2: Alleen Lekkere Mappen (Lotus Jungs) of een andere i3d server
Voor PRMM: Thors Brigade, IGI, Tactical Gamer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
Als ze ooit eens de lag fixen is een sniper training niet eens nodig :)
Server kunnen ze beter claymore paradise noemen

sorry maar ik blijf een hekel hebben aan die claymore spammen n00bs }:O

evilpin0 wijzigde deze reactie 04-05-2007 11:07 (24%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Evilpino, bedoel je claymore paradise @ sn][per server? Hoeveel nut hebben clays als je niet op gebied van de vijand mag komen ;)

En geloof me, je wordt echt een betere sniper omdat je betere spots leert kennen en sneller leert aimen en stuff

Murk wijzigde deze reactie 04-05-2007 11:10 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
Ah is dat ook nog een regel :)
Ieder ze ding, geef mij maar een een wapen waarmee je meerde kills snel achter elkaar kan maken 8)

* evilpin0 is anti camp O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Jup, ieder ze ding, ik snaajp bai het leven.Oja, en natuurlijk soms medic wh0ren :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
medic whoren is the only way in inf only :)
Heb de f2000 allang vaarwel gezegt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anti.ea
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-02-2018
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:43:
Laat me raden nu heb je een noob36E ? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
Ronin of sweden kom ik ook wel regelmatig. Is idd een goede server. Speel eigenlijk alleen maar infantery only. "War is Hell" is ook een kick ass server maar die staat in Amerika. Kom daar niet lager als een ping van 130 en ik heb gemerkt dat ik daardoor minder kills haal en vaker doodga. .
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:43:
Of Support.... >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Voertuigen zijn gemeen :<

Behalve in wake :)

maar, weet iemand waar je nou echt snel (dus binnen 10 minuten) aan een war in BF2 kunt meedoen? Kan maar nix vinden op irc :S

Murk wijzigde deze reactie 04-05-2007 12:08 (58%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
anti.ea schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:00:
[...]

Laat me raden nu heb je een noob36E ? :P
Ben je helderziend ofzo
G36e is gewoon het best uitgebalanceerde wapen en ik mis de discipliene om met automatishe wapens om te gaan :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01:15
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:46:
[...]

Ben je helderziend ofzo
G36e is gewoon het best uitgebalanceerde wapen en ik mis de discipliene om met automatishe wapens om te gaan :+
36e is gewoon het meest accuraat tegenover de AK en M16..(heeft niet zoveel te maken met uitgebalanceerd want je hebt met de 36e een beduidend voordeel)
ik gebruik al tijden geen 36e meer omdat je tijdens wars geen unlocks mag gebruiken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:46:
[...]

Ben je helderziend ofzo
Waarom zou je dicipline nodig hebben om met automatische wapens om te gaan??
Het is dat de g36e gewoon het meest accuraat is, maar in principe heb ik liever een automatisch wapen en zeker met IO. Daarom speel ik ook vaak support met de MG36....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
ja met machine guns is het ook de bedoeling dat je spayed 8)7

Ik speel geen clanwars dus hoezo zal ik mezelf tekort doen, ik wil gewoon dat me kogel komt waar ik op mik, g36e is daar is het beste in. Noem het noob als je wilt :z

G36e is ook gewoon automatishe als je snel klikt 8)

Anders heb ik EU forces ook zon beetje niks gekocht

evilpin0 wijzigde deze reactie 04-05-2007 13:12 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:07:
ja met machine guns is het ook de bedoeling dat je spayed 8)7

Ik speel geen clanwars dus hoezo zal ik mezelf tekort doen, ik wil gewoon dat me kogel komt waar ik op mik, g36e is daar is het beste in. Noem het noob als je wilt :z

G36e is ook gewoon automatishe als je snel klikt 8)

Anders heb ik EU forces ook zon beetje niks gekocht
Lol, hangt ervan af waar je vijand zich bevind. Als er drie om een hoekie komen lopen ga ik niet sprayen...
Ik noemt het niet noob trouwens, de g36e is ook mijn favoriet voor de medic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
Is dat niet JUIST een spray situatie?.. :)

Speel amper als support, speel het eigenlijk alleen als me kogels op zijn en ik de eerste de beste kit moet oppaken. Toch altijd wel lekker ff met een mg knallen, maar ik mis altijd de flexibliteit, vooral op karkand waar je toch veel gebruik kunt maken van dekking. Bovendien wordt ik als ik medic speel en op full health geraakt wordt door sniper NOOIT gekilled (tenzij headshot) beetje spastishe spring bewegingen over je medpackje en klaar is kees :)

Mijn ervaring is ook dat als je support close range tegen komt en hij gaat liggen je hem altijd eerder dood hebt als je wat vage bewegingen maakt aangezien die stil moet liggen, wat in close range dodelijk is.

Ik kan me 1 ownzor actie bedenken toen de pkm nog overpowerd was, US had de eerste vlag gecapped op karkand en ze gingen massaal door het poortje naar de 2de vlag, ik lag tussen de kistje's bij de TOW gun lame het poortje te campen, heb nog nooit zoveel kills achter elkaar gemaakt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Murk schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:07:

maar, weet iemand waar je nou echt snel (dus binnen 10 minuten) aan een war in BF2 kunt meedoen? Kan maar nix vinden op irc :S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
Bedoel je pick-up wars? Is meestal een irc channel voor, maar bf2 heeft volgens mij geen hechte community, dus pickup wars zullen er wel niet zijn.

Het engiste spel waar wat ik ooit gespeelt heb waar je binnen 10 min een war kon regelen was half-life NS, maar daar kende echt iedereen elkaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

offtopic:
mja en bij counterstrike source, daar zie ik het om de minuut gebeuren dat mensen een war regelen en die meteen spelen

maar bf2 heb dat dus niet? ik ben nu clanbase.com aan het bekijken, daar heb je ook nog wel een soort pick-up matches schijnt het :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online
ESL heeft dagelijks meerdere gathers voor BF2 :)

Stewie! wijzigde deze reactie 04-05-2007 16:17 (12%)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
Een war is toch als twee clans het tegen elkaar opnemen? Wat bedoel je in dit geval dan precies met een war?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

dat bedoel ik ook met war!
war = match

@Morpheus: ik heb al ESL gebruikt en vind het niet zo'n overzichtelijke site, clanbase is simpelweg beter te bedienen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online
Maar ESL is DE Battlefield 2 warsite, Clanbase heeft teveel op andere games geteerd en met BF2 veel gemist.... Europees gezien dan :)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anti.ea
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-02-2018
ESL Heeft gather waar je zo in mee kunt doen zover ik weet.
Zoek maar ff op die site.
Clanbase heeft niet zoiets. IS meer alleen voor echte clanwars.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:24:
Maar ESL is DE Battlefield 2 warsite, Clanbase heeft teveel op andere games geteerd en met BF2 veel gemist.... Europees gezien dan :)
:? CB heeft veel meer ingeschreven clans hoor voor BF2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online
quote:
Ace Lightning schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:07:
[...]

:? CB heeft veel meer ingeschreven clans hoor voor BF2
Ben je wel eens op www.esl.eu geweest? :?
Is veel actiever in BF2 dan clanbase...

Stewie! wijzigde deze reactie 04-05-2007 17:29 (8%)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Equalized
  • Laatst online: 04-11-2013
ESL is de way to go voor BF2 hoor. Check anders die gathers even hier. In feite zijn dat gewoon mixjes, iedereen kan meedoen. Uitleg vind je hier.

Voor de rest vind je in elk IRC channel van een beetje de bekende clans wel warbots, dat zijn bots die ingesteld zijn om elke x minuten een paar keer te spammen dat een clan een war zoekt (bijv: 'search 4on4 now | server on | maps kark/yours | PM me!!')

Kijk bijvoorbeeld eens op #gamert.bf2, #influx, #xgx.se etc.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:23:
[...]

Ben je wel eens op www.esl.eu geweest? :?
Is veel actiever in BF2 dan clanbase...
heel vaak maar vond CB actiever dan ESL in het begin.
BF2 met ESL was in latere actief voor mij want meerdere clans die ik kende waren in CB ingeschreven ipv ESL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
Ik en wzza kwamen net de #1 f1r3starter tegen in ze heli met ze clanmate. Erg grappig om te zien dat we ze zonder al teveel problemen slachten en dat terwijl we al lang niet meer in de heli gezeten hebben, tegen de strafe dodge kon die gewoon amper raken met de tv :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
evilpin0 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:48:
Ik en wzza kwamen net de #1 f1r3starter tegen in ze heli met ze clanmate. Erg grappig om te zien dat we ze zonder al teveel problemen slachten en dat terwijl we al lang niet meer in de heli gezeten hebben, tegen de strafe dodge kon die gewoon amper raken met de tv :)
looool...firestarter....ik heb al vaker met die gast in de server gezeten.....waarom denken mensen eigelijk altijd dat de #1 t/m 10 zo geweldig "horen" te zijn...
t zijn gewoon average spelers hoor, die gewoon 24/7 pub spelen
Offtopic: ben vandaag gepromoveerd tot Major General *O* ...maar maakt mij dat beter dan toen ik Colonel was? misschien schrik ik zo mensen meer af, maar meer skills neuh niet echt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
heb je wel gelijk in offc, maar toch verwacht je wel iets als iemand vele duizenden uren gespeelt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:31

Tjark

DON'T PANIC

wat ik van de week meemaakte: wake island, wat een gast bij de US en die hield in z'n 1tje de hele chinese airfield onder controle in een FB35! Hij heeft ervoor gezorgd dat er op een gegeven moment geen j10 of chopper in de lucht was en 't ook zo bleef. AA schakelde hij ook uit en hij wist _precies_ te timen als er weer een j10 stil stond. Uiteindelijk won de US en hij had > 150punten. Wel een beetje saai vliegen voor 'm maar 't had wel effect!

*insert signature here

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
Tjark Verhoeven schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:46:
wat ik van de week meemaakte: wake island, wat een gast bij de US en die hield in z'n 1tje de hele chinese airfield onder controle in een FB35! Hij heeft ervoor gezorgd dat er op een gegeven moment geen j10 of chopper in de lucht was en 't ook zo bleef. AA schakelde hij ook uit en hij wist _precies_ te timen als er weer een j10 stil stond. Uiteindelijk won de US en hij had > 150punten. Wel een beetje saai vliegen voor 'm maar 't had wel effect!
lol...das niet moeilijk als je eenmaal goed kunt vliegen...
maar t vergt wel veel concentratie om de hele tijd te blijven timen enzo...
ik vind dat iets te ver gaan...maar probeer wel altijd als USA zijnde ook die J-10's uit de lucht te houden natuurlijk, chopper kun je tussendoor nog wel pakken als ie in de lucht is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11-12-2018
J-10's kun je neerhalen met de Kobra.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kakulukia
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19-01 22:28
quote:
Tjark Verhoeven schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:46:
Dit is gewoon constant over de airport zweven. Niet moeilijk. Paar uur oefenen en je kunt het ook.
Persoonlijk vind ik dit nogal klote. Want als die gene uber pro is, is China zo goed als uitgespeeld.

Wat beteft:

G36E is beter dan x wapen. Nou nee. Elk wapen heeft zijn eigen specialiteit. Als speler zijnde moet jij die wapen op zijn meest efficients gebruiken.
Maar toch vind ik:
-L96A1 pwns M95 (ik heb geen SF maar als ik een kit vind met L96a1 dan merk je opeens dat ik langer leef >:) ).
-R74rpg pwns de andere machine guns (m249, mg36..)
-J-10 pwns F35B

Je kan dit zo wel blijven zeggen, maar dit moet je in je voordeel brengen. Bijv. als jij in een f35b zit, en je ziet een j10, dan moet je er niet als een gek naar rossen maar met tactiek, zodat je zeker weet dat hij niet kan ontwijken (J-10 draaien veel sneller dan f35B), want dan is de beurt bij hem om jou te chasen, en de J-10 is dan in de voordeel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• writser
quote:
evilpin0 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:48:
Hah. Hielko en ik hebben 'm net ook van de server weggejaagd. Was inderdaad niet zo goed..

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
Kakulukia schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:05:
[...]

Dit is gewoon constant over de airport zweven. Niet moeilijk. Paar uur oefenen en je kunt het ook.
Persoonlijk vind ik dit nogal klote. Want als die gene uber pro is, is China zo goed als uitgespeeld.

Wat beteft:
tsja rapen kan iedereen, de een is er allen wat beter in dan de ander :)
Uiteindelijk is ook het vaak luiheid van het team dat geraped wordt, ze kunnen bv de AA bij de andere vlags bemanen.

Als een chopper hard aan het rapen is, zijn gewone MG's ook nog wel effectief, ze doen niet veel dmg maar ze doen wel dmg, als 4 man als mg spawnen kun je na 2/3x respawnen toch we de chopper tijdelijk verjagen.

support vindt ik ook vervelende als RPG mannetje in de chopper.

Ik zat trouwens dit weekend ook nog een lameass server : i3d -db-, werd gekickt omdat de db members in de heli wouden, wij zater er eerder in worden we gekicked met de message: wait your turn 8)7

@jcvjcvjcvjcv
yup

evilpin0 wijzigde deze reactie 07-05-2007 15:54 (15%)

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True