[MMORPG] Space Cowboy Online

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.317 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
Wes46 schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:28:
Nou ben ik de goede aan het downloaden maar nu stopt die bij 18%. Had ik trouwens gisteren bij de verkeerde versie ook al. Terwijl mijn broertje er geen last van had :?
dat kan liggen aan je router of je firewall.
hey rubbieus welke server zit jij , en goe noem jij .
server joymus en ik heet rubbieus, maar ik ben deze week niet online want ik krijg een nieuwe vid kaart en ik heb veel HW ( inclusief 4 proefwerken) dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Hij doet het nu. Ik ben nu lvl 5 en heb voor de B-gear gekozen. Maar waar kan ik informatie vinden over welke stats ik het beste omhoog kan doen?

Ik vind het opzich wel een leuk spel, alleen er zijn zeker geen missies dat je een keer alleen lopend met je char de missie kunt halen? Dat zou helemaal mooi geweest zijn.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
nee het is een puur vliegspel.
over de B gear.
probeer je shield,defence, attack gelijk omhoog te doen,
bij lv 30-40 weet je wel hoe het in elkaar zit en dan pas heb je anders nodig.
aleen als er boven in beeld staat heavy moet je fuel upgraden, en als je je skills nooit kan gebruiken iets bij spirit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

rubbieus schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:11:
nee het is een puur vliegspel.
over de B gear.
probeer je shield,defence, attack gelijk omhoog te doen,
bij lv 30-40 weet je wel hoe het in elkaar zit en dan pas heb je anders nodig.
aleen als er boven in beeld staat heavy moet je fuel upgraden, en als je je skills nooit kan gebruiken iets bij spirit
Ik heb nu al dat er komt te staan dat ik heavy ben, maar ik vraag me af hoe dat komt :? Ik draag bijna niets bij me :X

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Wes46 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:58:
[...]

Ik heb nu al dat er komt te staan dat ik heavy ben, maar ik vraag me af hoe dat komt :? Ik draag bijna niets bij me :X
misschien te sterke wapens bij je ? :p bij alles wat je draagt staat het gewicht er bij, hoe sterker en hoger vaak ook hoe zwaarder.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Als je een aantal punten in fuel doet gaat heavy weg.

Op het B-gear forum staan aardig wat builds http://sco-forum.gpotato.com/viewforum.php?f=8
Een B-gear doet zover ik weet geen punten in shield wel in:
  • attk
  • spirit
  • def
  • fuel
Hoeveel moet je zelf maar uitzoeken want er zijn verschillende builds. (welke engine, hoeveel spirit, enzovoort wil je hebben)

Ik weet mijn accountname niet meer dus ik kan niet meer inloggen :'( .

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er is overigens 3x happy hour, dus 3x zo veel exp, spi en rare item drop kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
onroptem, B gear heeft shield nodig voor betere binders.....
Dus shield, Atk,Def zijn de belangrijkste ( engines , binders, etc) tot tenminste lv 30-35

Verwijderd

hallo kun je antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Server is Joymus en dan ANI. Ingame name is volgens mij hetzelfde als zijn got nick.

Mocht er nog iemand zijn die Supergambles heeft en niet meer speelt (lvl 43 of hoger anders heb je geen supergambles), dan wil ik die wel graag hebben :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kaas op 04-10-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dear SCO User,

Space Cowboy Servers will be shutting down on 12/26/2007. We would like to
thank you for being a part of the gPotato community. In an effort to show our
gratitude, we are offering free gPotatos to all of our hardcore SCO users.
Please click here if you wish to find out more information about player
compensation. If you wish to find out more information as to why Space Cowboy
is closing, please read the announcement made in the general section of our
forums, or click here.

Gala-Net and gPotato wish to offer our sincerest apologies. We hope that we can
continue to provide service to you in one of our many other game worlds.

Sincerely,
SCO Team
heb het spel niet zoveel gespeeld, wachte vooral op verbeteringen en meer inhoud. maar helaas zal het niet meer zover komen :( toch best jammer dat het stoppen gaat, het idee achter het spel was gewoon harstikke leuk en het speelde nog lekker ook.
nog 20 daagjes voor ze down gaan, eens kijken of ik de kans krijg het spel nog even te spelen :p wil toch nog wel wat screenshots maken van de schepen en omgeving :)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Toch jammer, was een erg leuk spel en was zeker van plan het nog te gaan spelen. (ooit :P ) Op sc.gpotato staat iets over ace online? Maar op google vind ik geen spellen die zo heten.

edit:
hier is een Japanse/chinese site, kom alleen niet verder dan het begin scherm. (kan geen chinees/Japans :+ )

[ Voor 30% gewijzigd door Borgoth op 07-12-2007 18:28 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ace Online is de Koreanse en/of Chinese (in die richting :) ) versie van Space Cowboy. Denk dat er op het forum van Space Cowboy wel is te vinden hoe je een account moet maken bij de Aziatische versie(s).

Voor mij blijft het alleen maar nostalgie :'( .

[ Voor 4% gewijzigd door Temraakle op 08-12-2007 18:26 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Mensen er is nog hoop!
hier is de officiele SCO text van Xarfox:
Dear SCO Community,

For some time now, a large majority of you have been crying out for answers. The lack of content updates, the continual updates made to Ace Online overseas, and my diminished presence in the SCO community. I am writing this letter to give you all the answers you seek and deserve, however these may not be the answers you wanted to hear.

As some of you may know, Ace Online is now owned by another publisher. Gala-Net was given a cease and desist letter from this publisher, requesting that we shut down Space Cowboy as they now possess the rights to the game within the US region. We here at Gala-Net immediately resisted this claim and began to take action. Several plans and proposals were formed by us here at Gala-Net, and I was sent to Korea in an attempt to negotiate some sort of compromise.

Gala-Net has fought for one of two goals. Either the continuation of our service in the US complete with updates, or the voluntary transfer of your characters to a new publisher.s service. We recognize that many of you have spent a significant amount of your time in our game worlds. It is this very reason for which we fought with great resolve. Unfortunately no compromise was able to be reached, and no transfer could be agreed upon.

For the past few months the SCO forums have been filled with complaints and angry posts regarding the status of the game. These posts are written by players of every gear, every faction, and every country of the real world. Many of you have taken note of my patience during this era of flaming and hatred.

I have patience with the anger of this community because I share that anger with you. Space Cowboy is a game of great potential. It has been a game of recreation, a game of solitude, a game of friends and comrades, a game of conflict and competition. In my time here working on SCO, I have seen leaders succeed and fail, I have seen heroes rise and fall, and I have seen brigades form and dissolve.

I have done everything within my power to fight for Space Cowboy, and I do not possess a single regret regarding my work here. Gala-Net has been incredibly supportive in my fight for SCO, however unfortunately, sometimes passion and hard work just isn't enough.

Space Cowboy servers will be shutting down on 12/26/2007. Gala-Net cares deeply for our users, and we wish to provide those who have supported us with various forms of reimbursement. You can see whether or not your account is eligible by clicking here.

For SCO Forum, please click here

Thank you,

GM Xarfox
Maar er is dus nog hoop zij ik en dat is HIER te vinden

Dus blijkbaar een paar maandjes wachten en dan weer SCO :)
( wel weer opnieuw levelen *zucht* )

Ik houd iedereen wel zoveel mogelijk up-to-date :)

PS: het zou leuk zijn als de mods het topic open houden totdat flysis echt "Open"
is. Daarna zou er een nieuw topic gemaakt moeten worden,

[ Voor 3% gewijzigd door rubbieus op 04-01-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
en Ja hoor Morgen begint de Beta ( volgens mij open Beta) van Flysis
kijk ook nog even rond op de flysis boards, en "stay-tuned"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58
open beta is na een kleine vertraging van start gegaan :D

je kunt de client nu downloaden op de site van flysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
:+ dragon zit jij op server 1 ? :)
tijd voor meer ANI ownage

EDIT: het is een closed beta dus als je er niet snel bij bent kan je er niet meer in....ik weet niet wanneer de inschrijving voor closed beta stopt
over een paar weken komt open beta

enneh ik heb de startpost verkleind omdat alle installatie info nu niet meer nodig is.
als Flysis Open is zou ik wel samen met iemand een nieuwe startopic willen maken

[ Voor 78% gewijzigd door rubbieus op 26-01-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ik zit ook in A.N.I als dragon9115 (lekker origineel :+ )
en op server 1 ik kon niet op die andere server :/

[ Voor 32% gewijzigd door dragon9114 op 26-01-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ook aangemeld. ik ga op Helix spelen. Naam: "Borgoth" of "Shila"

[ Voor 11% gewijzigd door Borgoth op 27-01-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zijn er ergens nog goede guides te vinden die de sterkte en zwakten van verschillende wapens uitleggen en een soort van strategy guide voor de missions bevatten?

de ingame faq is nog wat dun, en in het flysis forum wordt (net zoals ingame) vooral gechat zover ik zie.

Overigens heet het een closed beta, maar iedereen kan inteken. Dat zou ik wellicht een limited open beta moeten heten... :)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Voor ons is rubbieus zo'n beetje de guide hier. :+

Maar over de missie. het is 9 van de 10 keer 20-50 monsters slopen voor items, spi(gold) en exp. Welke wapens het beste zijn, tja moeilijk te zeggen. Hangt er een beetje van af, je kan wapens upgrade in de factory of je moet ze vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
missies zijn niet zo moeilijk. guides... waar had ik die? :/
nouja zeg kan ze ff niet vinden. maar hier ff een paar basislijnen.

Bawoos: zijn wapens voor B gears met ( Ground of Air ) bombing mode vanwege hoge damage. maar voor algemeen gebruik zijn ze te langzaam, en vanwege lage turning angle raken ze ook haast nooit :+

Edrills: mijn persoonlijke Favo voor de I&M gear. Edrills zijn hoge probability wapens ( je hebt dus veel kans om te raken ) met goede snelheid,reattack en turning angle. maar alleen de damage laat nog eens wat te wensen over.

Arrows: Arrows hebben minder probability dan Edrills ( dus minder kans om te raken) maar ze hebben heel wat meer damage. verder zijn arrows ongeveer gelijk aan edrills.

Snipers: Snipers= Lage Damage, Lage turning angle, redelijke probability maar super hoge snelheid ( 600m/s!) snipers worden dan meestal ook alleen gebruikt op mensen die heletijd rond zitten te boosten met een 500m/s engine.

bijna alle andere wapens voor de I&B&M gear zitten een beetje tussen Arrows en Edrills in.

Bij Standard wapens heb je heel veel variatie qua smaak.
alleen hier is toch een kleine richtlijn.

Gebruik NOOIT NIMMER NEVAH (nee echt niet) drums of sprinters
die dingen hebben zulke slechte probability dat je waarschijnlijk altijd meer mis schiet dan raak.

Tails, en Jins zijn wel goed voor I& M gear. in damage-snelheid-hit ratio.

En als je qls B gear charge shot wilt gebruiken zoek dan een Blast.

ja allemaal een beetje vaag zo, maar als je een van die wapens vind snap je wel wat ik bedoel :D
als je meer vragen hebt , of een vraag over een bepaald wapen vraag het gerust. Ik kan nu alleen niet eventjes iets over A gear typen want ik moet naar bed. ik zie morgen wel of je graag iets over A gear wilt horen.

• dragon9114
De "closed" beta van flysis is afgelopen.
wie gaat er een nieuw topic voor flysis maken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
bleh ik weet niet of ik wel zin heb in al dat typwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
dan zal ik wel een nieuw topic maken voor flysis.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste