dat heb ik ook maar ja dan moet je ff 2 min w8te heCalamor schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:14:
het enigste dat ik last heb is als ik uit het spel ga dat de PC heel erg traag is. en dat ik zo paar min. niks kan doen.
Verwijderd
ik heb nog nooit gespeelt hij download nu maar ik denk dat het leuk is...
duseuh help ff en stuur een bericht om mij te helpen met sco
duseuh help ff en stuur een bericht om mij te helpen met sco
Ik heb een beetje moeite met de lvl 12 quest waar je support, bomber, ground en fighter units moet uitschakelen. Ik kan die fighter units nergens vinden.
Ik speel aan de ANI kant ik weet niet of dat wat uit maakt met de quests. (Suepahfly ingame)
Ik speel aan de ANI kant ik weet niet of dat wat uit maakt met de quests. (Suepahfly ingame)
[ Voor 23% gewijzigd door Suepahfly op 05-05-2007 22:06 ]
die fighters spawnen maar on de zoveel min, moet je goed opletten en zorge dat je de eerste bent die ze sloopt. maakt niet uit of er al X jes bij staan.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
ik zou het spel graag willen proberen maar na het inlogscherm gaat het bij mij mis.
Heb een gpotato account..
Vul de login netjes in etc.. kies de resolutie (1024 * 768 op high en medium) ik speel het op een lcd tv (dus 1360 * 768) maar het spel crashed gelijk.
Heb net ook nog ff de forceware drivers geupdate (7600GT) en hij laad nu iets langer en dan crashed hij als nog.
Komt dit door de combi Vista en Nvidia drivers of is het een SCO probleem?
Vul de login netjes in etc.. kies de resolutie (1024 * 768 op high en medium) ik speel het op een lcd tv (dus 1360 * 768) maar het spel crashed gelijk.
Heb net ook nog ff de forceware drivers geupdate (7600GT) en hij laad nu iets langer en dan crashed hij als nog.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
het blijkt dat vista ik weet niet hoeveel bits dirvers problemen heeft met dit spel laat mij ff checken
Ik ben ondertussen ook maar de client welke gpotato via de site aanbied aan het download.rubbieus schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:59:
het blijkt dat vista ik weet niet hoeveel bits dirvers problemen heeft met dit spel laat mij ff checken
Misschien dat deze beter werkt dan de rar files welke ik via filefront heb binnen gehaald
edit:
@hieronder
Het is versie .55 welke ik download
[ Voor 6% gewijzigd door The-Source op 06-05-2007 13:40 ]
Die files hebben een te oude versie om handmatig geupdate te worden naar de meest nieuwe versie, tenzij de automatische update weer werkt.
Of ze moeten de bestanden op de site hebben bijgewerkt. Versie .55 oid moet je minimaal hebben om naar .723 te kunnen bijwerken.
Of ze moeten de bestanden op de site hebben bijgewerkt. Versie .55 oid moet je minimaal hebben om naar .723 te kunnen bijwerken.
Mooi
[ Voor 24% gewijzigd door Motrax op 06-05-2007 13:44 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ik had hetzelfde probleem, dit is een SCO probleem.klaasbram schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:56:
ik zou het spel graag willen proberen maar na het inlogscherm gaat het bij mij mis.
Op het forum van Space Cowboy's staat wel een fix.
Richard
ik heb ook een 7600GT maar ik heb nergens last van, ok van zijkende ouders die je geen spelletjes laten spelen.
Ik heb het werkend gekregen 
Eerst de .55 client geinstalleerd.
Toen de data de .73 rar files er overheen gekopieerd.
Toen de .reg file gebruikt die bij de rars zaten.
Daarna op de gehele gpotato map iedereen volledig beheer gegeven.
De sc.exe run as admin en winxp sp2 compatibilteits modus gegeven.
En toen werkte het
* The-Source heeft Vista 32bits
En toen werkte het
* The-Source heeft Vista 32bits
[ Voor 6% gewijzigd door The-Source op 06-05-2007 16:18 ]
Ik heb hetzelfde gedaan op deze 2 stappen na:klaasbram schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:17:
Ik heb het werkend gekregen
En toen werkte het
* ErikRedbeard heeft Vista 32bits
Daarna op de gehele gpotato map iedereen volledig beheer gegeven (maar dat zal komen omdat hij bij mij op een andere schijf staat dan waar windows op staat).
Vista 64bits
[ Voor 5% gewijzigd door ErikRedbeard op 06-05-2007 16:31 ]
naja zie jullie in game
( wat zijn jullie in game names? 
)

)
[ Voor 43% gewijzigd door rubbieus op 07-05-2007 07:54 ]
Kan iemand mij bij de GoT guild voegen?
Onroptem Ani
Onroptem Ani
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
probeer op werkdagen zoveel mogelijk tussen 3uur en 5 uur of later online te zijn.Onroptemraakle schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:18:
Kan iemand mij bij de GoT guild voegen?
Onroptem Ani
ik kan je alleen toevoegen als je online bent ( het is wel jammer dat in dit spel maar 1 iemand de leider kan zijn en dat is de enige die mensen toe kan voegen.)
Ik draai hier ook op vista 64bits, het spel in administrator modus opstarten is voldoende om het spel goed te laten werken.ErikRedbeard schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:23:
[...]
Ik heb hetzelfde gedaan op deze 2 stappen na:
Daarna op de gehele gpotato map iedereen volledig beheer gegeven (maar dat zal komen omdat hij bij mij op een andere schijf staat dan waar windows op staat).
Vista 64bits
De missie waar je missile komt killen.
Weet ik nu hoe je het heel makkelijk kan doen.
Weet ik nu hoe je het heel makkelijk kan doen.
spoiler:
Ga naar recht midden op de map bij de supple dock. Die bied bescherming. Als je heel langzaam gaat of stil hangt kan je ze 1 voor 1 aanvallen. En de rest valt niet aan.
dat werkt niet voor I of B gears
die hebben geen echt slome motors
lees spoiler voor meer info.
PS: m/s is meter per seconde
lees spoiler voor meer info.
PS: m/s is meter per seconde

spoiler:
wel op hoge lvls bijv 50 krijgt I en B gear erg slome motor die je krijgt met een missie. Die van de I gear gaat 50m/s en die van de B gear gaat volgens mij niet 0m/s maar minder dan 50m/s (rond de 40m/s).
De A en M gears kunnen op lv 30 0m/s vliegen A gears kunnen ook gewoon lande en sloom gaan
De A en M gears kunnen op lv 30 0m/s vliegen A gears kunnen ook gewoon lande en sloom gaan

[ Voor 74% gewijzigd door rubbieus op 08-05-2007 15:20 ]
Verwijderd
Als er nog plek is in het G.o.T. guild, wil ik graag met 'Maesa' (level 14, B-Gear, ANI) joinen.
sorry mense dat ik de laatste dagen niet online ben maar ik heb wat belangrijke proefwerken op woensdag,donderdag en vrijdag dus ik ben veel aan het leren
Zo, mijn eerste character is gemaakt, een I-gear, nu lvl 18.
Naam: Razior
De missies vind ik leuk om te doen, beetje jagen op monsters, het grinden verveeld wel snel. Maarja, je moet toch lvlen om te voldoen aan de eisen voor een missie.
edit; ik speel aan de ANI kant, zoals de meesten hier
Naam: Razior
De missies vind ik leuk om te doen, beetje jagen op monsters, het grinden verveeld wel snel. Maarja, je moet toch lvlen om te voldoen aan de eisen voor een missie.
edit; ik speel aan de ANI kant, zoals de meesten hier
[ Voor 10% gewijzigd door Stevie-P op 09-05-2007 01:52 ]
Weet iemand hoeveel mensen ongeveer op 1 server spelen?
Zijn er nog dingen die ik moet weten bijvoorbeeld spullen die ik niet weg moet gooien en andere dingen die je niet of juist wel moet doen?
Zijn er nog dingen die ik moet weten bijvoorbeeld spullen die ik niet weg moet gooien en andere dingen die je niet of juist wel moet doen?
uhm tips : 1. ores op de bank zetten ( thungsten iron copper nickel etc...)
2. gooi wapens niet weg als je niet zeker weet welke beter is.
ik heb zelf 4 verschillende soorten raketten die allemaal op verschillende manier handig zijn.
3. je kan binders met die ores die je verzameld upgraden ( ga naar officiele site en dan naar recipes)
4. normal missions zijn saai maar geven veel geld dus doen!
5.verkoop nooit een special skill card of finish skill card zonder met mij ( of als er snel iemand anders hoog lvl word ) gepraat te hebben . waarschijnlijk weten wij hoeveel die ong. waard is.
zelfs niet voor een grote aanbieding zoals 500k verkopen
ik heb zelf 4 verschillende soorten raketten die allemaal op verschillende manier handig zijn.
3. je kan binders met die ores die je verzameld upgraden ( ga naar officiele site en dan naar recipes)
5.verkoop nooit een special skill card of finish skill card zonder met mij ( of als er snel iemand anders hoog lvl word ) gepraat te hebben . waarschijnlijk weten wij hoeveel die ong. waard is.
ik probeer echt weer te spelen maar school en verbouwing trekken echt teveel tijd
steek dan in 1x al je tijd in de verbouwing is dat ook weer over ( en school)Borgoth schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:43:
ik probeer echt weer te spelen maar school en verbouwing trekken echt teveel tijd
ik leer deze week ook goed zodat ik volgende week lekker kan spelen
aanvullende tip (misschien al een keer geweest, maar toch)
Koop nooit health, shield of spirit als je op een dock landt of terug in town bent. Dit wordt namelijk gewoon weer bijgevuld na verloop van tijd.
Koop nooit health, shield of spirit als je op een dock landt of terug in town bent. Dit wordt namelijk gewoon weer bijgevuld na verloop van tijd.
goede tip wat kaas zegt want dan ben je zo uit geld
Dat is waarschijnlijk de reden geweest waarom ikmaar 150K @ lvl 20 
Ik lees her en der dat het mogelijk moet zijn nu rond de 1 mil te zitten
Ik lees her en der dat het mogelijk moet zijn nu rond de 1 mil te zitten
naja >.> ik had mn eerste mil rond 25-27 maar ik deed dan ook niet alle standaart missies.
Als ik geen spullen koop die duur zijn had ik het ook.rubbieus schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:36:
naja >.> ik had mn eerste mil rond 25-27 maar ik deed dan ook niet alle standaart missies.
Heb nu zo 1M aan spullen op me schip gekocht ( ben lvl 32 ).
Ik koop ook geen fuel meer. Kan me zelf geven
Weet iemand of je lang niet meer speel dat je account weg gaat?
Ben nu weer begonnen met EVE-online. (Als ik niet meer ga spelen geef ik wel me account aan iemand.
[ Voor 18% gewijzigd door Calamor op 10-05-2007 14:34 ]
volgens mij niet >.> ik had het een maand niet meer gespeeld en mn accaunt was er nog,Calamor schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:24:
[...]
Als ik geen spullen koop die duur zijn had ik het ook.
Heb nu zo 1M aan spullen op me schip gekocht ( ben lvl 32 ).
Ik koop ook geen fuel meer. Kan me zelf gevendoor fuel buff ( het is echt jammer dat er geen buff is dat je ammo weer vol zit)
Weet iemand of je lang niet meer speel dat je account weg gaat?
Ben nu weer begonnen met EVE-online. (Als ik niet meer ga spelen geef ik wel me account aan iemand.
mensen,
ben het nu aan het downloaden:) maar ff wat vraagjes.
welke server speelt de got clan? en welke patch moet ik nou downloaden??
ben het nu aan het downloaden:) maar ff wat vraagjes.
welke server speelt de got clan? en welke patch moet ik nou downloaden??
1337
zucht download die rar files en we spelen in joymus
( met die rar files heb je geen patch nodig)
( met die rar files heb je geen patch nodig)
Ga binnenkort op vakantie, dus mijn aanwezigheid zal ook even 3 wkn stil liggen..
wijze woorden
ik heb een accaunt aangemaakt op Xfire als andere mense accaunts hebben zeg dat dan maar
kan ik ook meteen zien of je in SpaceCowboy zit of niet.
( mijn accaunt naam is rubbieus)
Xfirerubbieus schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:41:
ik heb een accaunt aangemaakt op Xfire als andere mense accaunts hebben zeg dat dan maarkan ik ook meteen zien of je in SpaceCowboy zit of niet.

de aankomende week kan ik niet online komen. de pc bij me moeder trekt het net niet (map laden duurt 5-8 min en dan is het spel baggerlelijk en laggd als hell) dus tot over een week
W00t, ik heb een Finish Move Skill Opening Card gevonden! Ik weet alleen nog niet of ik em wil bewaren tot level 70 of dat ik em ga verkopen. Ben nu level 41, maar het levelen zal zometeen wel een stuk trager gaan. Eerst maar eens kijken hoeveel ik voor die card kan krijgen.
BEWAAR of ruil em tegen een special skill openings card.( ik kan weer niet online want het blijkt datb er maandag en woensdag weer 2 proefwerken zijn 
Edit nummero 5
Kaas een gozertje genaamd v3ss ( een pro) wil jouwn finish move skill kaart wel ruilen voor een special skill openings kaart (chain rolling lv 45 Igear) of hij wil em kopen.

ja maar dan kan je wel chatten met mensen die misschien bij BCU zittenXfire daar heb ik toch zo'n gruwelijke hekel aan. je krijgt nooit de kans een spelletje spelen, altijd wel iemand die je aanspreekt ofzo.
de aankomende week kan ik niet online komen. de pc bij me moeder trekt het net niet (map laden duurt 5-8 min en dan is het spel baggerlelijk en laggd als hell) dus tot over een week
Edit nummero 5
Kaas een gozertje genaamd v3ss ( een pro) wil jouwn finish move skill kaart wel ruilen voor een special skill openings kaart (chain rolling lv 45 Igear) of hij wil em kopen.
[ Voor 151% gewijzigd door rubbieus op 14-05-2007 16:49 ]
Er zijn volgens mij wel meer mensen die dat ding willen kopen. Volgens het forum van sco zelf is die kaart zo'n 80 miljoen spi waard
Ik moet nog maar eens kijken wat ik er mee doe, ruilen lijkt idd wel een goede optie, zodat ik er zelf ook een skill voor kan nemen.
Eindelijk gelukt om te spelen. lvl 14 I gear. Ag en att beide rond de 40 nu, maar ik wil graag mijn andere "skills" ook wat hoger waar moet ik dan zijn, bij de skillsshop? Begrijp dat ik rubbieus moet aanspreken om te kunnen joinen.
als je Igear bent niet shield of defence omhoog doen.
shiel krijg je zoiezo meer van op hogere lvls met betere binders en defence word opgemaakt door agility op hogere levels
en als je echt Skills bedoelde , ja dan moet je bij de skillshop zijn maar sommige skills kan je pas op een bepaals lvl kopen.
shiel krijg je zoiezo meer van op hogere lvls met betere binders en defence word opgemaakt door agility op hogere levels
en als je echt Skills bedoelde , ja dan moet je bij de skillshop zijn maar sommige skills kan je pas op een bepaals lvl kopen.
Ik bedoel eigenlijk dingen als fuel ed hoe je die kunt upgraden met items.
daarvoor heb je "CPU's" die kunnen alle soorten stats upgraden.BigFast schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:48:
Ik bedoel eigenlijk dingen als fuel ed hoe je die kunt upgraden met items.
maar, je hebt alleen mar duel nodig als er bovinin beeld staat heavy
spirit kan je soms een paar punte in gooien als je lvlt dat is eigenlijk hoeveel skils jij gebruikt.
op de lagere lvls zou ik spirit rond de 20 houden. en fuel dus omhoog doen als er heavy staat.
( je kan fuel en spirit dus ook omhoog doen als je lvlt)
en als je er geen punten aan wilt besteden moet je w8ten op een goede CPU
Ok, fuel heb ik gedaan, spirit, shield en def staan erg laag, niet geupgrade. En dat komt vanzelf begrijp ik
klopt het dat de download meer dan een gig groot is
1.17 gig als ik gelijk heb.
@borgoth morgen hemelvaart, kan je dan wel spelen?
[ Voor 13% gewijzigd door rubbieus op 16-05-2007 15:24 ]
Verwijderd
wat voor lvl ben je?rubbieus schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:30:
uhm tips : 1. ores op de bank zetten ( thungsten iron copper nickel etc...)
54
daarna komt dragon9115(lv 46) maar die is niet vaak online
[ Voor 26% gewijzigd door rubbieus op 17-05-2007 10:39 ]
Klinkt heel gaaf en ziet er leuk uit.
Ik denk dat ik er binnenkort een nieuwe verslaving bij ga krijgen...
Ik denk dat ik er binnenkort een nieuwe verslaving bij ga krijgen...
...:::everybeat.nl
Demon, hou eens op met mij te stalken! 
Nog een paar uurtje werken en dan weer spelen, woei!
ondertussen overigens level 47 50
Nog een paar uurtje werken en dan weer spelen, woei!
ondertussen overigens level 47 50
[ Voor 17% gewijzigd door Kaas op 19-05-2007 02:49 . Reden: lvl up ]
kaas stop eens met lvlen anders haal je me nog in
ok dan, vandaag weer naar me pa, met een beetje geluk houd hij op met zeuren dat ik moet helpen. en kan ik weer spelen. 
hope to see you in-game soon.
hope to see you in-game soon.
Nou ik ben gisteren ook begonnen. Vind het wel aardig tot nu toe.
Op de grond is het niet veel maar in de lucht des te meer
Nou ja , lvl 11 inmiddels op Joymus.
Op de grond is het niet veel maar in de lucht des te meer
Nou ja , lvl 11 inmiddels op Joymus.
iedereen die in guildwil probeer mij te PMen en anders op dit forum te plaatsen dat je erin wilt en wanneer je online bent.
je kan mij dus ook op xfire toevoegen (rubbieus) dan kan ik zien of je online bent en je toevoegen
(ook al zit je al in guild is xfire wel handig
)
je kan mij dus ook op xfire toevoegen (rubbieus) dan kan ik zien of je online bent en je toevoegen
(ook al zit je al in guild is xfire wel handig
Ik heb je nog nooit online gezien in al de tijd dat ik nu speel
. Nu zit ik in een andere brigade met een stuk of 7 mensen.
Heb nu al een aantal keer Shrine gedood maar ik heb nog nooit iets leuks gekregen. Ik dacht dat je bij elke kill een rare kreeg maar dat is dus niet zo
.
Heb nu al een aantal keer Shrine gedood maar ik heb nog nooit iets leuks gekregen. Ik dacht dat je bij elke kill een rare kreeg maar dat is dus niet zo
ik ben nu online >.> shirne drop haast nooit iets maar kan goede motors dropper (A-X) 50 mil of Antimon Arrows goede adv waepons maar dat komt nooit voor
Ik heb startpost een beetje geedit met een Index en een installatie voor newbs
Lv.55 fijn. nieuw armour,nieuw kut kleurtje ( lelijk groen maar ja), nieuwe skills
Ik heb startpost een beetje geedit met een Index en een installatie voor newbs
Lv.55 fijn. nieuw armour,nieuw kut kleurtje ( lelijk groen maar ja), nieuwe skills
[ Voor 111% gewijzigd door rubbieus op 18-05-2007 21:00 ]
Nou.. net gejoined op de joymus server
tag: ph00se
gear: M gear
avatar: Die griet met die zonnenbril en koptelefoon op.
lvl:5 (Net ff een kwartiertje gebouwd en gespeeld.)
tag: ph00se
gear: M gear
avatar: Die griet met die zonnenbril en koptelefoon op.
lvl:5 (Net ff een kwartiertje gebouwd en gespeeld.)
fijn weer veel proefwerken en kaas haalt me in HELP! 
lv 55
lv 55
[ Voor 6% gewijzigd door rubbieus op 21-05-2007 07:30 ]
Eventjes iets langer gespeeld gisteren.
Ik (ph00se) zit nu bij A.N.I. en heb nu Level 10 of 11, of ik ben hard op weg naar level 11 in mijn M gear.
Ik (ph00se) zit nu bij A.N.I. en heb nu Level 10 of 11, of ik ben hard op weg naar level 11 in mijn M gear.
Dan ben je lvl 11 anders kan je niet voor ani kiezen.Ome_Les schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:16:
Eventjes iets langer gespeeld gisteren.
Het is echt handig dat een M gear fuel kan geven en je zelf ook.
Mis dat echt bij andere gears.( heb een 2de char aangemaakt een B-gear ).
Tja... Moet mij echt eens gaan verdiepen in welke opties ik het beste op die M-Gear kan gaan zetten... (Cards, items, factory en refinery ofzoiets.... Iemand een beetje leuke tips voor M-Gear?)Calamor schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:03:
[...]
Dan ben je lvl 11 anders kan je niet voor ani kiezen.
Het is echt handig dat een M gear fuel kan geven en je zelf ook.
Mis dat echt bij andere gears.( heb een 2de char aangemaakt een B-gear ).
@ ome_les
ik snap jou vraag niet sorry
( BTW: ik heb nog steeds een apparaat nodig om kaas zijn internet uit te zetten zodat hij niet meer lvlt)
( BTW: ik heb nog steeds een apparaat nodig om kaas zijn internet uit te zetten zodat hij niet meer lvlt)
Misschien een leuk weetje: wapens leveren evenveel op of ze nu vol of leeg zijn. Doe je voordeel ermee en spam missles die je toch verder niet gebruikt lekker leeg.
inmiddels lvl 52 53
inmiddels lvl 52 53
[ Voor 3% gewijzigd door Kaas op 22-05-2007 13:56 ]
De vraag is eigenlijk zoiets van;rubbieus schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:26:
@ ome_les
Iemand ervaringen met een M-Gear, en zo ja, wat is dan aan te raden om te doen, voor wat betreft cards etc. ?
lv 11? doe niks met cards tot lv 30+ >.>
OK. Thanks!rubbieus schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:13:
lv 11? doe niks met cards tot lv 30+ >.>
ik had gisteren zin om sco te spelen, heb gedownloaden, maar de client stopt gewoon met werken als je bij dat kleine update blakje kwam. toen ik daar een fix voor vond werkte heel het spel niet goed meer, en kon niet eens bij de character selection komen. over slechte client gesproken>.>
Had je die rars gedowned, of die client van de website?slayeer schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 08:43:
ik had gisteren zin om sco te spelen, heb gedownloaden, maar de client stopt gewoon met werken als je bij dat kleine update blakje kwam. toen ik daar een fix voor vond werkte heel het spel niet goed meer, en kon niet eens bij de character selection komen. over slechte client gesproken>.>
Ben trouwens nu aan het kijken naar een M Gear Eva/Def of een Spi/Def build.
Lijtk me wel een okay strategie.
client op de website, hoezo?Ome_Les schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:34:
[...]
Had je die rars gedowned, of die client van de website?
Lijtk me wel een okay strategie.
sorry, maar dom.
ik heb in de startpost al meer dan 5x vermeld dat niet te doen.
Kijk bij hoe te installeren gedeelte bij startpost.
ik heb nog nooit een M gear met EVA gezien ik zou voor DEF-SPIRIT build gaanHad je die rars gedowned, of die client van de website?
Lijtk me wel een okay strategie
ik word echt pissig van alle mensen die meteen gaan downloaden en niet lezen dat niet te doen ( no offence)
de volgende die zegt dat ie het niet doet, en client van de site heeft. Word door mij niet geholpen (ook de mensen die het installatie gedeelte niet lezen) >.>
[ Voor 61% gewijzigd door rubbieus op 22-05-2007 15:21 ]
LOLz.... Ik probeerde het nog te verhelpen voordat jij tot uitbarsting kwam.rubbieus schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:04:
[...]
sorry, maar dom.
[...]
ik heb nog nooit een M gear met EVA gezien ik zou voor DEF-SPIRIT build gaan
ik word echt pissig van alle mensen die meteen gaan downloaden en niet lezen dat niet te doen ( no offence)
de volgende die zegt dat ie het niet doet, en client van de site heeft. Word door mij niet geholpen (ook de mensen die het installatie gedeelte niet lezen) >.>
Tja... Def- Spi ziet er ook heel goed uit, maar ik zag op het SCO, dat een paar aan het experimenteren zijn met EVA-DIF en AGI-DEF.
Ben dus errug benieuwd naar de resultaten. (M-Gear sub ftw!
sorry^^ ik heb de startpost gelezen, maar die stukjes overgeslagen omdat ik dacht dat dat voor mensen was die niet weten hoe ze de client moeten instaleren, en daar ben ik scheinbaar ook eentje van:prubbieus schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:04:
[...]
sorry, maar dom.
[...]
ik heb nog nooit een M gear met EVA gezien ik zou voor DEF-SPIRIT build gaan
sorry nogmaals

ach geen probleem >.>slayeer schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:47:
[...]
sorry^^ ik heb de startpost gelezen, maar die stukjes overgeslagen omdat ik dacht dat dat voor mensen was die niet weten hoe ze de client moeten instaleren, en daar ben ik scheinbaar ook eentje van:p
sorry nogmaals
aargh ik zit vast in lv 55
Maakt niet uit slayeer... Ik zou zeggen,slayeer schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:47:
[...]
sorry^^ ik heb de startpost gelezen, maar die stukjes overgeslagen omdat ik dacht dat dat voor mensen was die niet weten hoe ze de client moeten instaleren, en daar ben ik scheinbaar ook eentje van:p
sorry nogmaals
- gewoon ff de rars downen,
- na downen, in een keer alles uitpakken
- registry file in je registry mergen i.p.v. het updaten dat in de start post staat.
Hey rubbieus... je moet je startpost ff updaten/aanpassen....rubbieus schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:33:
[...]
ach geen probleem >.>
aargh ik zit vast in lv 55
Het is dat je de key merged i.p.v. update.
Inmiddels aangepast.
[ Voor 5% gewijzigd door Ome_Les op 23-05-2007 10:53 ]
ik laat het rusten, ik krijg al die rars niet gedownload, na 10 stuks crashte mijn dl client en die start niet meer op, en het is mij effe boven me hoofd gestegen wrm we zo moeilijk moeten doen om een spel te downloaden-_->.<. BB
omdat het spel ownt?slayeer schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:38:
ik laat het rusten, ik krijg al die rars niet gedownload, na 10 stuks crashte mijn dl client en die start niet meer op, en het is mij effe boven me hoofd gestegen wrm we zo moeilijk moeten doen om een spel te downloaden-_->.<. BB
Ik speel het nu een kleine week zo af en toe. Hoop vanavond weer een stuk verder te komen. Ben op het moment level 15 i-Gear. Moet nog een hoop leren, maar tot nog toe is het zeker een geslaagd spel. Werd van de week uitgedaagd voor een duel, ben deze aangegaan, maar het volgende moment was ik al vernietigd. Tegenstander nooit gezien
.
Oei..dan heb je een te grote overmacht tegen je gehad... Niet gekeken naar wat voor een level je tegenstander had?Lucky-Shirt schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:46:
Ik speel het nu een kleine week zo af en toe. Hoop vanavond weer een stuk verder te komen. Ben op het moment level 15 i-Gear. Moet nog een hoop leren, maar tot nog toe is het zeker een geslaagd spel. Werd van de week uitgedaagd voor een duel, ben deze aangegaan, maar het volgende moment was ik al vernietigd. Tegenstander nooit gezien.
Zag wel wat gegevens staan, maar niet iets dat een hoog level deed vermoeden. Moet nodig eens wat handleidingen enzo gaan lezen.Ome_Les schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:22:
[...]
Oei..dan heb je een te grote overmacht tegen je gehad... Niet gekeken naar wat voor een level je tegenstander had?
Was gisteren bezig met een missie waarin je een aantal Guard Messengers moet kapot schieten. Ik heb er drie duikvluchten voor nodig, in de tussentijd inkomende raketten ontwijken (die dingen schieten gewoon terug
Vandaag maar eens doen. Vanmiddag toch rustig op het werk
Ik ben ook sinds een aantal dagen aan het spelen en ben ondertussen al bij lvl 24 aanbeland
Heb zoals de meesten hier gekozen voor ANI op joymus. Ingame nick is zoals gewoonlijk Aapenootjes, en ik speel met een I-gear.
Gisteren werd ik ook uitgedaagt. Ik was alleen niet zo heel slim bezig, ik klikte op accept voordat ik hem uberthaupt gezien had. Op het moment dat ik hem zag had hij me al teruggebracht naar 15% energy
Uiteindelijk heb ik hem toch in zicht gekregen en kreeg direct een lock. Heb hem uiteindelijk toch nog neer gehaalt door missiles te spammen (lang leven 150graden induction
) en uit de buurt van zijn visier te blijven.
Hoe kun je dan zien wat het lvl van je tegenstander is?Oei..dan heb je een te grote overmacht tegen je gehad... Niet gekeken naar wat voor een level je tegenstander had?
Gisteren werd ik ook uitgedaagt. Ik was alleen niet zo heel slim bezig, ik klikte op accept voordat ik hem uberthaupt gezien had. Op het moment dat ik hem zag had hij me al teruggebracht naar 15% energy

Uiteindelijk heb ik hem toch in zicht gekregen en kreeg direct een lock. Heb hem uiteindelijk toch nog neer gehaalt door missiles te spammen (lang leven 150graden induction
Het schijnt.... Dat er in je HUD rechts ergens een getal staat. Dit kan 1x, 2x, 3x, en hoger zijn.aapenootjes schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:24:
Ik ben ook sinds een aantal dagen aan het spelen en ben ondertussen al bij lvl 24 aanbelandHeb zoals de meesten hier gekozen voor ANI op joymus. Ingame nick is zoals gewoonlijk Aapenootjes, en ik speel met een I-gear.
[...]
Hoe kun je dan zien wat het lvl van je tegenstander is?
Gisteren werd ik ook uitgedaagt. Ik was alleen niet zo heel slim bezig, ik klikte op accept voordat ik hem uberthaupt gezien had. Op het moment dat ik hem zag had hij me al teruggebracht naar 15% energy![]()
Uiteindelijk heb ik hem toch in zicht gekregen en kreeg direct een lock. Heb hem uiteindelijk toch nog neer gehaalt door missiles te spammen (lang leven 150graden induction) en uit de buurt van zijn visier te blijven.
De x is om de gebruiker enigszins in de waan te laten in welke 10-level de tegenstander zit.
1x gaat dus op voor 10 tot en met 19, 2x voor 20 tot en met 29 enzovoorts.
Het is terug te vinden in de (player?)guide die te vinden is op http://sco.gpotato.com of anders op de website zelf.
ik kan sco niet meer spelen 
ik kan wel in loggen en mijn schip kiezen maar dan kap ie het.
ik krijg dan een error your connection to the server has been lost. game wil now be terminated
ik kan wel in loggen en mijn schip kiezen maar dan kap ie het.
ik krijg dan een error your connection to the server has been lost. game wil now be terminated
dat heb ik soms als ik verkeerde reso kies.
maar soms doet ie het ook gewoon weer op die reso hoor.
gewoon een paar keer achter elkar inloggen en een andere resolutie proberen
maar soms doet ie het ook gewoon weer op die reso hoor.
gewoon een paar keer achter elkar inloggen en een andere resolutie proberen
Ik heb het ook soms. Een paar keer proberen en dan lukt het wel.
Of een ander Char aanmaken heb ook vaak. Dan de andere keizen back to menu en dan de goede kiezen.
Of een ander Char aanmaken heb ook vaak. Dan de andere keizen back to menu en dan de goede kiezen.
Bij mij doet het spel dat altijd als ik niet met administrator rechten speel, en daar baal ik wel een beetje van, want mijn gebruikersaccount is een gewone user account.
best moeilijke keuze maar ik speel nu voor een tijdje op joymus, maar ik had een lvl 25 igear en een lvl 29 bgear op hovermus, en die moest ik achterlaten.
ik heb gister een uurtje gespeeld en ben lvl 10, gaat lekker snel. nu speel ik vandaag verder, kijken welk lvl ik kom.
greetz(thanks for the tips, zonder jullie had ik sco niet kunnen downloaden^^)
ik heb gister een uurtje gespeeld en ben lvl 10, gaat lekker snel. nu speel ik vandaag verder, kijken welk lvl ik kom.
No ProBLAMMO! Blij dat je het spel kan spelen!slayeer schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:49:
best moeilijke keuze maar ik speel nu voor een tijdje op joymus, maar ik had een lvl 25 igear en een lvl 29 bgear op hovermus, en die moest ik achterlaten.
ik heet explosiva ingame, als iemand buddys wilt worden ik ben vanaf 12:50 online denk ik. ik hoop wel boven de 20 te lvlen vandaag, dus hard trainen(net effe half uurtje gespeeld nu lvl 13. ik zit nu nog opschool, dus effe genieten van de rust to de juf komt:POme_Les schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:07:
[...]
No ProBLAMMO! Blij dat je het spel kan spelen!
Ben overdag niet online... heel misschien vanaaf... Maar je mag me sowieso adden.slayeer schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:32:
[...]
ik heet explosiva ingame, als iemand buddys wilt worden ik ben vanaf 12:50 online denk ik. ik hoop wel boven de 20 te lvlen vandaag, dus hard trainen(net effe half uurtje gespeeld nu lvl 13. ik zit nu nog opschool, dus effe genieten van de rust to de juf komt:P
(ph00se)
ik wil jullie allebij wel adden maar ik kan niet online op het moment
(ook in brigade want er is nooit iemand online behalve kaas en si... ben naam vergeten
sinnl ofzow
maar ja ben om zo'n 3 uur online
(ook in brigade want er is nooit iemand online behalve kaas en si... ben naam vergeten
sinnl ofzow
[ Voor 50% gewijzigd door rubbieus op 25-05-2007 13:05 ]
Hey rubbieus, lijkt me gezellig, maar ik ben waarschijnlijk pas rond een uurtje of 8 in SCO.rubbieus schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:02:
ik wil jullie allebij wel adden maar ik kan niet online op het moment
sinnl ofzow
Maar je bent zeker free om te adden.
keej zie je om 8 uur
(BTW: houd wat goede rakketjes over om BCU te laten eten
Euh.. ben ik daar al klaar voor dan?rubbieus schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:18:
keej zie je om 8 uur![]()
ach killstealen ( ook al is t van mij) ben je rond lv 25 alttijd klaar voor

misschien is kaas er dan ook wel en gaan we met zn 3en
EDIT: /me rubbieus vloekt omdat ie niet op de computer mag spelen maar dat hij "gezellig mee moet kijken naar de film"
[ Voor 27% gewijzigd door rubbieus op 25-05-2007 22:13 ]
Okidook... was wat laat. Heb je dus niet gezien.rubbieus schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:30:
[...]
ach killstealen ( ook al is t van mij) ben je rond lv 25 alttijd klaar voor
misschien is kaas er dan ook wel en gaan we met zn 3en
EDIT: /me rubbieus vloekt omdat ie niet op de computer mag spelen maar dat hij "gezellig mee moet kijken naar de film"
Wel kwam ik dutchbomb en Onroptem tegen. Was ff gezellig.
Weer twee levels omhoog. (Ben nu level 14)