missies zijn niet zo moeilijk. guides... waar had ik die?

nouja zeg kan ze ff niet vinden. maar hier ff een paar basislijnen.
Bawoos: zijn wapens voor B gears met ( Ground of Air ) bombing mode vanwege hoge damage. maar voor algemeen gebruik zijn ze te langzaam, en vanwege lage turning angle raken ze ook haast nooit
Edrills: mijn persoonlijke Favo voor de I&M gear. Edrills zijn hoge probability wapens ( je hebt dus veel kans om te raken ) met goede snelheid,reattack en turning angle. maar alleen de damage laat nog eens wat te wensen over.
Arrows: Arrows hebben minder probability dan Edrills ( dus minder kans om te raken) maar ze hebben heel wat meer damage. verder zijn arrows ongeveer gelijk aan edrills.
Snipers: Snipers= Lage Damage, Lage turning angle, redelijke probability maar super hoge snelheid ( 600m/s!) snipers worden dan meestal ook alleen gebruikt op mensen die heletijd rond zitten te boosten met een 500m/s engine.
bijna alle andere wapens voor de I&B&M gear zitten een beetje tussen Arrows en Edrills in.
Bij Standard wapens heb je heel veel variatie qua smaak.
alleen hier is toch een kleine richtlijn.
Gebruik NOOIT NIMMER NEVAH (nee echt niet) drums of sprinters
die dingen hebben zulke slechte probability dat je waarschijnlijk altijd meer mis schiet dan raak.
Tails, en Jins zijn wel goed voor I& M gear. in damage-snelheid-hit ratio.
En als je qls B gear charge shot wilt gebruiken zoek dan een Blast.
ja allemaal een beetje vaag zo, maar als je een van die wapens vind snap je wel wat ik bedoel
als je meer vragen hebt , of een vraag over een bepaald wapen vraag het gerust. Ik kan nu alleen niet eventjes iets over A gear typen want ik moet naar bed. ik zie morgen wel of je graag iets over A gear wilt horen.