Hoi,
Na een compleet nieuwe installatie van winXP SP2, omdat onze harde schijf kapot was.. Heb ik (of iig meer mijn ouders en broertje) alleen maar problemen met de PC
Het begon eerst al met het niet kunnen installeren van CoD2 zoals hier.
Nou heeft mijn broertje dit met een handig truukje kunnen omzeilen, maar of het spel nu helemaal op de juiste manier erop staat weet ik ook niet.
Daarnaast had een paar afleveringen van een serie gedownload en die kon hij niet afspelen. Dit was uiteraard een codec probleem. Dus toen heb ik K-Lite Codec pack geïnstalleerd ( die stond er eerst ook op en werkte perfect ) maar helaas hij deed het nog steeds niet
Hij start dan gewoon Windows Media Player op en stopt er dan gewoon mee.. Als ik dan op kruisje druk sluit hij met veel pijn en moeite Windows Media Player af, maar de PC blijft dan gewoon enorm langzaam, met als gevolg dat je eigenlijk wel moet resetten. Gspot geeft aan dat de afleveringen gewoon met Xvid gecodeerd zijn, dus ik snap er niks van. Daarna heb ik die Codec Pack er afgegooid en een aantal codecs afzonderlijk geïnstalleerd (xvid, divx, ac3filter en ffdshow) maar ook dit hielp niet. Toen heb ik VLC media player geïnstalleerd aangezien die ook best goed is.. Maar helaas geen succes.
Nu zei mijn broertje vandaag ook dat de PC vaak vast loopt, bijvoorbeeld met CnC3 spelen.. Het beeld bevriest dan gewoon en de muis stopt ermee, maar je kan dan geloof ik wel gewoon via de Windows-toets in Start komen en afsluiten..
Wat is het probleem hier? Want ik snap er echt helemaal niks meer van ..
Specs
Moederbord: Asus P4S800
Processor: Intel Pentium 4 2.6GHz
1 gb RAM geheugen
Club 3d 7600GT videokaart (256mb)
alvast bedankt iig
Na een compleet nieuwe installatie van winXP SP2, omdat onze harde schijf kapot was.. Heb ik (of iig meer mijn ouders en broertje) alleen maar problemen met de PC
Het begon eerst al met het niet kunnen installeren van CoD2 zoals hier.
Nou heeft mijn broertje dit met een handig truukje kunnen omzeilen, maar of het spel nu helemaal op de juiste manier erop staat weet ik ook niet.
Daarnaast had een paar afleveringen van een serie gedownload en die kon hij niet afspelen. Dit was uiteraard een codec probleem. Dus toen heb ik K-Lite Codec pack geïnstalleerd ( die stond er eerst ook op en werkte perfect ) maar helaas hij deed het nog steeds niet
Nu zei mijn broertje vandaag ook dat de PC vaak vast loopt, bijvoorbeeld met CnC3 spelen.. Het beeld bevriest dan gewoon en de muis stopt ermee, maar je kan dan geloof ik wel gewoon via de Windows-toets in Start komen en afsluiten..
Wat is het probleem hier? Want ik snap er echt helemaal niks meer van ..
Specs
Moederbord: Asus P4S800
Processor: Intel Pentium 4 2.6GHz
1 gb RAM geheugen
Club 3d 7600GT videokaart (256mb)
alvast bedankt iig
n.a.