[COD2] Cod2 installeren lukt niet, hij mist een DLL bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 7.462 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:42
Hoi,

Ik probeerde vanmiddag CoD2 te installeren, maar kreeg toen een error dat MSVCR80.DLL miste.. Ik heb die toen opgezocht op internet en kwam toen bij dll-files.com en heb hem daar gedownload.
Op die site stond ook dat ik die file dan in C:\Windows\System32 moest zetten..

Maar als ik dat doe gebeurt werkt het ook niet, dan krijg ik weer een andere error :? en als ik die weg klik krijg ik deze error:

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/arjen9551/COD2error.jpg

Weet iemand hoe dit komt? En, nog beter, hoe ik dit kan fixen?

n.a.

Verwijderd

Heb je MS Defender draaien ?

• arjen9551
Nope.. Maar waarom? Dat is toch een anti-spyware programma?

n.a.

Verwijderd

Als je een beetje zoekt op internet zie je dat MS defender een probleem kan zijn.
http://forums.firingsquad...ard.id=pc&thread.id=24195

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 16:06 ]

• arjen9551
Hmm jah ik zie het..
Die andere oplossing die ze geven, dat .dll bestand in een folder zetten in de winSxS map gaat ook niet lukken, daar staat die file namelijk al.. In 3 verschillende mappen wel te verstaan..

Ik snap er niks meer van.. PC gisteren alles opnieuw geïnstalleerd enzo, bijna alleen nog maar gezeik mee gehad :'(

EDIT

Als ik via die eerste site (dll-files.com) het bestand in de System32 folder zet, dan moet ik daarna Run --> CMD --> regsvr32 msvcr80.dll doen, maar dat werkt ook niet..
Dan krijg ik de error:
"R6034 An application made an attempt to load the C runtime library incorrectly"

Klik ik die weg, krijg ik:
"Het in het geheugen laden van de bibliotheek (msvcr80.dll) is mislukt - Een initialisatieroutine van de dynamic link library (DLL-bestand) is mislukt..

[ Voor 41% gewijzigd door arjen9551 op 15-04-2007 16:56 ]

n.a.

• arjen9551
Niemand?

n.a.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het is een probleem in de laatste beveiligings update in Microsoft, het is namelijk niet alleen bij COD2 maar ook bij andere programma's

Probeer eens om de laatste beveiligings update te verwijderen. Als je daarna opstart kun je hem als het goed is weer goed installeren ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Dit probleem liep ik ook tegen vandaag. Ik wilde call of duty 2 installeren en begon het te miepen over msvcr80.dll dat deze niet te herstellen was. Zelfde foutmelding als vermeld in de startpost. Ik dacht eerst dat het aan .NET framework lag dat deze niet geïnstalleerd was, maar niet dus.
Ik kon uiteindelijk wel call of duty 2 spelen, hetzij via een omweg.
Bij deze computer naar de dvd speler gaan en openen kiezen. Met setup.exe kun je het dan installeren. Vervolgens via start kun je 'm dan opstarten.
Touchdomex schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:48:
Het is een probleem in de laatste beveiligings update in Microsoft, het is namelijk niet alleen bij COD2 maar ook bij andere programma's

Probeer eens om de laatste beveiligings update te verwijderen. Als je daarna opstart kun je hem als het goed is weer goed installeren ;)
Weet je ook zo welke update precies? Welke KB nummer.
Overigens is het niet bij alle programma's van invloed. Oblivion heeft er geen last van en draait gewoon normaal.

specs

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

In Search of Sunrise schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:38:
[...]

Overigens is het niet bij alle programma's van invloed. Oblivion heeft er geen last van en draait gewoon normaal.
Ik weet alleen dat het de laatste update was, ik heb die verwijderd dus weet niet meer precies welke het is.

Maar wat versta jij onder geen last van hebben, kun je die wel gewoon installeren of draaien. Zit een verschil tussen :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Hallo

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb alles gedaan wat er stond. Maar nog steeds zonder resultaat. Kan iemand mij a.u.b verder helpen, ik snap niet wat er aan de hand is ik heb het thuis op 2 computers dezelfde probleem. En over de update; ik heb geen updates van Microsoft dus ik denk niet dat het daar aan ligt.

Alvast bedankt

Rezwan Omar.

• Sohail
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 17:53
In Search of Sunrise schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:38:
Dit probleem liep ik ook tegen vandaag. Ik wilde call of duty 2 installeren en begon het te miepen over msvcr80.dll dat deze niet te herstellen was. Zelfde foutmelding als vermeld in de startpost. Ik dacht eerst dat het aan .NET framework lag dat deze niet geïnstalleerd was, maar niet dus.
Bij deze computer naar de dvd speler gaan en openen kiezen. Met setup.exe kun je het dan installeren. Vervolgens via start kun je 'm dan opstarten.

[...]

Bedankt voor de tip, ik had hetzelfde probleem en op deze manier kan ik hem toch installeren. Het lijkt alleen een probleem te geven met de autoplay van de installatie.

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Sohail schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:48:
[...]

Bedankt voor de tip, ik had hetzelfde probleem en op deze manier kan ik hem toch installeren. Het lijkt alleen een probleem te geven met de autoplay van de installatie.
mooi, fixte het bij mij ook :D

• callofduty
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 15:01
*knip* Lekker nuttige bijdrage :z

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 02-10-2007 14:23 ]

Verwijderd

kan er mij aub iemand zeggen welke update het was?? ik heb ook last ervan en er staan zo veel KB updates dat ik ze niet allemaal wil installeren.

Dankje!!!!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:01
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:27:
kan er mij aub iemand zeggen welke update het was?? ik heb ook last ervan en er staan zo veel KB updates dat ik ze niet allemaal wil installeren.

Dankje!!!!
lezen zou ik zeggen:

Verwijderd

ik heb dit probleem neit met COD2, maar met Spiderman, en met de setup kan ik het spel ook niet starten, dus ik vraag alleen welke MS update het was zodat ik die kan installeren.
Wou niet onnodig een nieuw topic openen.

EDIT: heb het al opgelost, moest mijn toetsenbord instellen op Engels en dan was de error weg.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 22:35 ]

Pagina: 1