JT schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:53:
[...]
Oh, jij weet al dat het een snelle bak is? Wat ligt er dan voor blok in die Prelude?

En dan nog, al is die snel, dat geeft je niet het recht om dat ding zo naar de klote te helpen

Te zien wat je onder snelle bak verstaat natuurlijk. prelude bestaat namelijk in 3 smaken.
De 2.0i, meest voorkomend in België, dan de 2.2 VTI, ook beter gekend als de VTEC versie en dan een 2.3i.
Preludes zijn niet bepaald erg snelle wagens. De 2.0 heeft een theoretische top van 201km/h met 136pk, wat je gerust aan een aardig tempo vooruit helpt, maar zoals jellabie reeds ergens vermeldde, een CRX 1.6 non-VTEC trekt een prelude er soms zelf uit.
Echter is het wel een enorm fijne wagen om mee te rijden, sportief karretje, goed comfort, relatief goede prestaties, ach, je komt ermee van a tot b.
Ikzelf ben 24 jaar oud en dit is mijn lude:
Ok, zit een standard lippenkit op, stock velgen, kan je ook misschien rice noemen omdat er lippen opzitten, je doet maar, mijn wagen, niet jouw stuk ijzer...
Vind de getunede lude een beetje overdreven qua bumpers, vind de voorbumper teveel een lachsmoel hebben, maar het blijft een leuke wagen om mee te rijden, is nu eenmaal ieder zijn smaak. Ik zit ook niet te lullen over mensen die met italiaanse of duitse "top" engeneering de wegens onveilig maken.
In mijn ogen heb jij dus even weinig recht om te bepalen wat rice is als om op de konigin haar shoenen te zeiken, nuja, vrije menig, ga je gang...
[
Voor 17% gewijzigd door
PeGys op 05-06-2007 19:40
]
Een beetje verlies heb je altijd...