[Auto] Foute Tuning - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 14.487 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:31

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Een maat van mij heeft dit weekend zijn voorbumper en zijlip stuk gereden:

Afbeeldingslocatie: http://www.thundernet.nl/foto/carmeet/dsc_1063.jpg

Erg mooie wagen imo, 4cm verlaagd.
Hij wou de parking oprijden van een winkel, maar die parking heeft echt een klote oprit, zelfs ik moet daar schuin op...

En hij... haalde het dus net niet.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:30

MBV

hoeveel bodemvrijheid heeft hij? 5 cm? Dat red je noooooit in nederland. Maar over mooi zijn: voor een belgische auto best wel mooi gedaan ja :+

Jammer dat de foto zoveel contrast heeft: je ziet nu amper de motorkap en daklijn :X

[ Voor 3% gewijzigd door MBV op 04-06-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Afbeeldingslocatie: http://www.thundernet.nl/foto/carmeet/dsc_1092.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/flabah/GoT/photo%20meet/IMG_3107.JPG

Beter? :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Mja als je je auto verlaagd én ook nog dikke bumpers en skirts erop zet loop nu eenmaal dat risico. Die auto staat hier wmb ook wel goed, te overdreven bodykit en die dichte velgen staan er niet mooi onder.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Die skirts dan :/ Passen ook zo goed bij de lijn van de auto :X

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:31
Over die voorbumper nog maar niet te spreken..... oh en wtf die stickers op z'n voorruit.... 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door ScorpionNL op 04-06-2007 18:45 ]

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik vind 't wel 'n geile auto _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ooit...als je ouder en verstandig wordt, dan gaat je rice-fase wel voorbij :)

:+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Petje? Check! De bewerking is nog steeds over the top: je ziet niet eens wat voor velgen erop zitten, dat is helemaal dichtgelopen.
JT schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:29:
Die skirts dan :/ Passen ook zo goed bij de lijn van de auto :X
Ik zei toch: voor een belgische getunde auto is hij best mooi. Nooit door België gelopen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Velgen:

Afbeeldingslocatie: http://wouter.matsimitsu.nl/25-03-2007_Tweaker_meet/image/400/DSC_0022-4.jpg

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

GaMeOvEr

Is een hork.

Om ff heel lullig om de hoek te komen, die voorbumper verdient niet beter dan aan gort gereden te worden. :+

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dat men de auto niet mooi vindt, kan ik me nog iets bij voorstellen. Heb 'm op de meeting gezien en vond 'm niet echt lelijk, maar zou 'm zelf niet voor de deur hoeven hebben staan. Maar één ding moet je 'm wel nageven en dat is dat het wel netjes gedaan is. Geen ongespoten bumpers, passende bodykit (geen lelijke dichtgesmeerde gaten) en geen hele overdreven vleugels of hoodscoops.

Kan menig Tigra Halfords tuner nog een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

@King_Louie: daarheb je helemaal gelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

JT schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:05:
Ooit...als je ouder en verstandig wordt, dan gaat je rice-fase wel voorbij :)

:+
Wat is er mis met Rice en wanneer valt het onder Rice? Want volgens mij is het namelijk absoluut niet fout om in een snelle Jappenbak te rijden. Ook een leuk spoilertje kan vaak erg mooi zijn... dat heeft natuurlijk wel zijn grenzen, want op een FWD een grote vleugel plakken heeft natuurlijk geen nut (en die zitten toch vaker op een Tigratje dan op een Rice-auto).
Vind dat Rice gedoe maar een beetje sneu om eerlijk te zijn. (Bedacht door Amerikanen die denken dat ze beter zijn omdat ze 1km op 2liter benzine rijden).

Persoonlijk vind ik de bovenstaande auto iets té... Met de standaard bumper en skirts zou de auto een stuk mooier zijn, want de mooie lijnen zijn nu een beetje verdwenen. De velgen en lakkleur zijn overigens wel erg mooi. Is er motorisch nog iets mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik zou zelf ook eerder onder de motorkap dingen veranderen dan aan de buitenkant.
Maar moet em nageven dat de auto in mijn ogen best mooi gedaan is.

Hmm... misschien dat ik bij de volgende auto mijn huidige LPG tank om kan bouwen tot een NOS tank >_>. Er was serieus al iemand die dacht dat de LPG tank dat al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

50liter NOS? Wil je naar de maan ofzo? _/-\o_

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
haha, geen idee hoelang je met zo'n klein flesje doet, maar denk dat voordat de tank leeg is, je motor ook al aardig over de kop is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ziet er prima uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wrack schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:34:
[...]

Wat is er mis met Rice en wanneer valt het onder Rice? Want volgens mij is het namelijk absoluut niet fout om in een snelle Jappenbak te rijden.
Oh, jij weet al dat het een snelle bak is? Wat ligt er dan voor blok in die Prelude? B) En dan nog, al is die snel, dat geeft je niet het recht om dat ding zo naar de klote te helpen :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Het ging niet specifiek om de Prelude...
De één vind het mooi, de ander wat minder... ben zelf ook niet zo'n fan van al die bodykits enzo.

[ Voor 57% gewijzigd door Wrack op 05-06-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

MadMarky schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:31:En het is ook vastgesteld dat uitlaatgassen het passagiersgedeelte van de auto niet mogen kunnen binnendringen. Dat open header verhaal gaat dus niet door. Een uitlaat zal altijd aan de achterkant van de auto, of achteraan de zijkant moeten eindigen.
Ik zou maar eens een ander APK-station zoeken als ze je meer van dat soort onzin verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ipv roepen kunnen jullie ook proberen de regels/relevante artikelen erbij te zoeken :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Arunia schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:50:
Ik zou zelf ook eerder onder de motorkap dingen veranderen dan aan de buitenkant.
Maar moet em nageven dat de auto in mijn ogen best mooi gedaan is.
Dit is België hé :)

Steek een sportluchtfilter, en je mag nog eens naar de controle gaan met de stockfilter...

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wilf schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:09:
[...]

Ik zou maar eens een ander APK-station zoeken als ze je meer van dat soort onzin verkopen.
Voor de APK wordt er inderdaad niet op gecontroleerd, of de auto z'n typegoedkeuring van de RDW behoudt is echter nog maar de vraag.

Wat relevante info:
uitlaat aan de zijkant van de auto, toegestaan?
atrikel 5.2.11 uit het wetboek

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Laatst online: 08-09 14:48
JT schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:53:
[...]

Oh, jij weet al dat het een snelle bak is? Wat ligt er dan voor blok in die Prelude? B) En dan nog, al is die snel, dat geeft je niet het recht om dat ding zo naar de klote te helpen :P
Te zien wat je onder snelle bak verstaat natuurlijk. prelude bestaat namelijk in 3 smaken.

De 2.0i, meest voorkomend in België, dan de 2.2 VTI, ook beter gekend als de VTEC versie en dan een 2.3i.

Preludes zijn niet bepaald erg snelle wagens. De 2.0 heeft een theoretische top van 201km/h met 136pk, wat je gerust aan een aardig tempo vooruit helpt, maar zoals jellabie reeds ergens vermeldde, een CRX 1.6 non-VTEC trekt een prelude er soms zelf uit.

Echter is het wel een enorm fijne wagen om mee te rijden, sportief karretje, goed comfort, relatief goede prestaties, ach, je komt ermee van a tot b.

Ikzelf ben 24 jaar oud en dit is mijn lude:

Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/ludehaven.jpg

Ok, zit een standard lippenkit op, stock velgen, kan je ook misschien rice noemen omdat er lippen opzitten, je doet maar, mijn wagen, niet jouw stuk ijzer...

Vind de getunede lude een beetje overdreven qua bumpers, vind de voorbumper teveel een lachsmoel hebben, maar het blijft een leuke wagen om mee te rijden, is nu eenmaal ieder zijn smaak. Ik zit ook niet te lullen over mensen die met italiaanse of duitse "top" engeneering de wegens onveilig maken.

In mijn ogen heb jij dus even weinig recht om te bepalen wat rice is als om op de konigin haar shoenen te zeiken, nuja, vrije menig, ga je gang...

[ Voor 17% gewijzigd door PeGys op 05-06-2007 19:40 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

PeGys schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:36:

Ok, zit een standard lippenkit op, stock velgen, kan je ook misschien rice noemen omdat er lippen opzitten, je doet maar, mijn wagen, niet jouw stuk ijzer...
Ja man, vet lelijk B) :+ Sorry hoor, maar wat ben jij snel aangebrand :X En je snapt duidelijk niet wat het concept "rice" is als je denkt dat die van jou het ook is B) Alleen die motorkapspoiler dan :P
Vind de getunede lude een beetje overdreven qua bumpers, vind de voorbumper teveel een lachsmoel hebben, maar het blijft een leuke wagen om mee te rijden, is nu eenmaal ieder zijn smaak. Ik zit ook niet te lullen over mensen die met italiaanse of duitse "top" engeneering de wegens onveilig maken.
Van mij mag je :Y) Ik zal je ff een voorzetje geven over mijn wagen: Daihatsu Charade 1.3 TX, ga je gang, over de broodtrommel op wielen enz :P
In mijn ogen heb jij dus even weinig recht om te bepalen wat rice is als om op de konigin haar shoenen te zeiken, nuja, vrije menig, ga je gang...
Ik bepaal niks, rice gebruik ik als uitdrukking voor alles wat overdone is op een auto en helemaal als bumpers e.d. totaal niet aansluiten bij de auto (maar dat hoeft niet eens). Ik heb prima recht om die term te gebruiken, als niemand dat mag dan vraag ik me af waarom die bestaat :)

[ Voor 48% gewijzigd door JT op 05-06-2007 19:44 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
JT schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:42:
[...]

Ja man, vet lelijk B) :+ Sorry hoor, maar wat ben jij snel aangebrand :X En je snapt duidelijk niet wat het concept "rice" is als je denkt dat die van jou het ook is B) Alleen die motorkapspoiler dan :P
Gewoon het hele rice gedoe is zo afgezaagd, maakt niet uit dat je je mening erover hebt, begrijp ik ook, heeft iedereen, ben het gewoon beu dat tegenwoordig elke japanse wagen rice wordt bestempeld.

En jah, die motorkapsoiler zat er al op bij aankoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

PeGys schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:44:
[...]

Gewoon het hele rice gedoe is zo afgezaagd, maakt niet uit dat je je mening erover hebt, begrijp ik ook, heeft iedereen, ben het gewoon beu dat tegenwoordig elke japanse wagen rice wordt bestempeld.
Eh, ik heb zelf een Japanner (Daihatsu Charade) met andere achterbumper, verlaagd, velgjes, binnenkort Sebring sportuitlaatje :) Dat is niet wat ik rice noem. Ik zal even 2 voorbeelden geven van wat ik NIET en WEL rice noem.

NIET rice:
Afbeeldingslocatie: http://i15.photobucket.com/albums/a395/Japperzeeland/15-06-2006/100_1104.jpg

WEL rice en dan nog 3 stappen erger dan die Prelude:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=S8TFTN76

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb226/remar_2007/honda001klein.jpg
Komt er altijd wel af, evt heb ik een slijptol voor je :+

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 06-06-2007 11:58 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
JT schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:52:
[...]

Eh, ik heb zelf een Japanner met andere achterbumper, verlaagd, velgjes, binnenkort Sebring sportuitlaatje :) Dat is niet wat ik rice noem. Ik zal even 2 voorbeelden geven van wat ik NIET en WEL rice noem.

NIET rice:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Jah, zit ik met gaten in me motorkap, en 't helpt wel tegen 't vacuum effect als je je raam openzet.

Mooie civic heb je btw, en eindelijk iemand die zo slim is geen brulpijp te steken. Sebring is best leuk als uitlaat, discreet en mooi, niet overdreven geluid, enkel spijtig van de prijs voor enkel een einddemper...

[ Voor 10% gewijzigd door PeGys op 05-06-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

I wish it were mine :P Ligt een 2,2 liter in :D Maar is dus niet van mij, ik heb een karige Charade 1.3 uit 93 waar ik toch nog een hoop plezier aan beleef :) En die Sebring had ik voor een mazzeltje, 35e in zeer goede staat :D En brulpijp...ach, heb er niks op tegen als een Impreza GTT geen demping heeft, wat een geluid die boxer blokken :9~ En die gaten in je motorkap...andere motorkap fixen :P Maar goed, ik zou dat doen maar het is jouw auto :)

Stop is met editten B)

[ Voor 52% gewijzigd door JT op 05-06-2007 20:02 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
JT schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:59:
I wish it were mine :P Ligt een 2,2 liter in :D En die gaten in je motorkap...andere motorkap fixen :P Maar goed, ik zou dat doen maar het is jouw auto :)
Buiten benzine steek ik niet teveel geld meer in men wagen, kan je genoeg andere dingen mee doen.
't ding is trouwens net binnen voor keuring, ben benieuwd wat ze deze keer gaan afkeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Inderdaad.. die is gewoon lelijk. :P :+ :+

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Dan mag je die lelijke auto zo bij mij voor de deur zetten :Y)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Kijk, die lude van BlueForce is dan wel gewoon netjes, op die gekke puisten op de motorkap na. :P

Daar kunnen zelfs nog wel wat grotere velgen onder, geen uitsteeksels die de hele lijn van de auto verneuken, geen lompe stickers, geen overdone spoiler, etc. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
GaMeOvEr schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:25:
Kijk, die lude van BlueForce is dan wel gewoon netjes, op die gekke puisten op de motorkap na. :P

Daar kunnen zelfs nog wel wat grotere velgen onder, geen uitsteeksels die de hele lijn van de auto verneuken, geen lompe stickers, geen overdone spoiler, etc. :)
'k wil er idd grotere velgen onder, gewoon het budget niet. Ben eigelijk op zoek naar 2ehands 17" OEM Honda velgen in 4 x 114.3, en dat is't probleem, de meeste zijn 5 x 114.3 of 4 x 100. Vind ze namelijk best mooi en wil alles zo stock mogelijk houden. Moet niet altijd bling bling zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door PeGys op 05-06-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:52:
[...]

Eh, ik heb zelf een Japanner met andere achterbumper, verlaagd, velgjes, binnenkort Sebring sportuitlaatje :) Dat is niet wat ik rice noem. Ik zal even 2 voorbeelden geven van wat ik NIET en WEL rice noem.

NIET rice:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Die 2e civic ken ik, is er een van Tuningclub zeeland, ook al es live op een meeting gezien, is nu ook te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:41:
[...]

Die 2e civic ken ik, is er een van Tuningclub zeeland, ook al es live op een meeting gezien, is nu ook te koop
Leuk detail, het kinderzitje is in dezelfde kleuren als de lak bekleed met leer :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:41:
[...]

Hij vraagt er 13,5k voor :D :D It's hilarious :D En toen iemand zei dat hij dat er nooit voor ging krijgen en dat je voor dat geld een goede Impreza Turbo hebt was zijn reply als volgt:
k zet um te koop voor iemand die intresse heb
maar aan jou reactie te zien heb je geen intresse
REAGEER dan gewoon niet!!!
en van mij mag die 3 jaar te koop staan wa mij part
want hij moet nie weg hoor
Duidelijk geval van "ik weet niet waar ik mee bezig ben" :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja, dat is van dat volk dat denkt dat alles wat ze er in geïnvesteerd hebben (spuitwerk, custom mods, engine swaps, engine mods) ook weer zo goed als 1 op 1 terugverdient kan worden. *not*

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

En ZEKER niet op het gebied van uiterlijk en al HELEMAAL niet als dat ding zo ver van standaard is en zo extreem is.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Alles wat je er na de aanschaf van de auto extra op zet is zonde van het geld, dat krijg je er nooit meer uit.
Bij een garage wordt je auto er zelfs minder waard door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik zou er nog geen 1350 voor over hebben... Wat een herstelwerkzaamheden je wel niet moet plegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

JT en BlueForce.... Allebei mooie bakkies, zeker niet overdone! (Watvoor stoelen heb je erin zitten JT?)
Maar als ik het goed begrijp is het pas Rice als er visual getuned is aan een japanse bak?
Rice burner is a pejorative used initially to describe Asian-made — specifically Japanese-made — motorcycles and automobiles. Many variations have also been used, such as rice rocket for Japanese sport bikes.
Wikipedia

Ben zelf dus ook een 'ricer'
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/vashthestampede/PICT0005klein.PNG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/vashthestampede/PICT0003klein.PNG

Wel een beetje foute 'tuning', want het grootste gedeelte kan Altezzalights niet echt waarderen! Heb de auto gekocht zonder de originele, anders had ik misschien wel de originele terug gezet. (Ookal vind ik het zelf niet zo 'overdone' bij de MX en branden deze lichten wat feller).

Dit is pas fout:
Afbeeldingslocatie: http://www.compradiccion.com/images/2006/10/demo-018.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Wrack op 06-06-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

dat rice gedoe vind ik ook onzin. Waarom zou je een japanse auto niet mogen "tunen", en 1 of andere brakke golf type 2 of een opel kadett of nog erger, een astra (dikke GSI geack!!), is wel "stoer" en "mooi".

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Het zijn meer de Amerikanen die het woord "ricer" snel in hun mond nemen.
Maar het is idd allemaal onzin. Vooral omdat op internet talloze filmpjes te vinden zijn van "ricers" die de dikste Amerikaanse en Europese auto's eruit trekken. (Maar vind Dragracen weinig te maken hebben met de rijvaardigheid van de rijder.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wrack schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:13:
JT en BlueForce.... Allebei mooie bakkies, zeker niet overdone! (Watvoor stoelen heb je erin zitten JT?)
lol, ik vind het toch grappig blijven dat iedereen denkt dat die Civic van mij is :+ En dat issie niet :P Zitten volgens mij leren half kuipen in trouwens.
Maar als ik het goed begrijp is het pas Rice als er visual getuned is aan een japanse bak?
[...]
Wikipedia

[afbeelding]
[afbeelding]

Wel een beetje foute 'tuning', want het grootste gedeelte kan Altezzalights niet echt waarderen! Heb de auto gekocht zonder de originele, anders had ik misschien wel de originele terug gezet. (Ookal vind ik het zelf niet zo 'overdone' bij de MX en branden deze lichten wat feller).
Nog een stukje van Wikipedia:
More contemporary use of the term rice burner, along with the prefix rice, has taken on an alternate pejorative meaning for an automobile that has been modified to give impression of high performance, but does not necessarily have any high-performance capabilities.
Dat slaat er ook wel op en ik vind dan ook vooral van die achterlijke dingen rice zoals die debiele happers op die groene Civic sedan van toennet bijvoorbeeld of die debiele overdreven vleugels die geen flikker doen enzovoort. En ja, lexus-look vind ik ook redelijke rice :+ Maar jouw auto komt dan tenminste nog fatsoenlijk de bochten door :P DIT filmpje vat een beetje samen wat rice is :D
Dit is pas fout:
[afbeelding]
Inderdeed :X
-tom-562 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:59:
dat rice gedoe vind ik ook onzin. Waarom zou je een japanse auto niet mogen "tunen", en 1 of andere brakke golf type 2 of een opel kadett of nog erger, een astra (dikke GSI geack!!), is wel "stoer" en "mooi".
Weet ik niet, you tell me :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Ah sorry... dacht dat het jou Civic was... was al beetje jaloers :$

Vleugel op een FWD heeft wel zin, is een maat gister achter gekomen... hij zag een mooie Celica (met het type "kinderwagen" spoiler) in de bosjes geparkeerd staan met een nogal wit uitziende bestuurder inc. petje er naast. (iets te hard door de bocht). Toevallig een GoTer hier? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb het over die debiele dingen zoals op die ene Civic waar ik de achterkant van had gepost ;) En ja, ik zou ook wel willen dat die Civic van mij was :D Ligt een 2,2 liter vtec in :D

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik doe het gewoon andersom. Ik probeer de auto er redelijk standaard uit te laten zien (voor zover mogelijk bij een verlaagde auto en 17"). Alle emblemen van het type motor eraf, enkel bescheiden uitlaatje eronder... En dan alleen technische veranderingen die je aan de buitenkant 1-2-3 niet ziet. Alsof je je schaamt om in een wat snellere auto te rijden :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Sleepers zijn wel lachen :) Lekker mensen laten schrikken bij het stoplicht

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

PeGys schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:44:
[...]

is dat ding niet van Honda zelf? dus standaard of als optie ofzo?
en ik ben het met je standpunt eens over rice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik lach me altijd slap om die 'stoere' gasten in hun opeltjes, vw, suzuki noem maar op met compleet uitgebouwde wagens, dikke uitlaten, racestoelen, etc en dan nog steeds maar een 1.4/1.6 motortje hebben.
Ik zeg dan: koop meteen een fatsoenlijke wagen ipv een om te bouwen tot carnavalswagen.

Er rijden echt een partij kneuzen rond in NL, dat lijkt me wel duidelijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kurios op 06-06-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

JT schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:08:
Sleepers zijn wel lachen :) Lekker mensen laten schrikken bij het stoplicht
Och, zo hoeft het ook niet eens. Gewoon dat je zelf weet hoe snel de auto is.... Laatst ook... Een Golf 3 CL, 3-spaaks velgen, LED-achterlichten, 2 uitlaatpijpen formaatje riool en 3 petjes erin. Ze zagen onze Golf... (OK de auto ziet er niet helemaal standaard uit) En mijn vriendin zat achter het stuur... Je zag gelijk het rijgedrag veranderen bij het petje achter het stuur. Hij liet de auto brullen om maar een beetje de gang erin te houden. Hij moest natuurlijk zijn superioriteitsgevoel even voeden. Mijn vriendin reedt gewoon rustig door in een normaal tempo, terwijl zij even verderop bijna de bocht misten. Hij voelde zich vast lullig vanwege de bijna gemiste bocht, maar dat woog niet op tegen het geweldige gevoel dat hij een meid had verslagen, niet wetende dat mijn vriendin ze met een tikje op het gaspedaal verschalkt had. Ik denk dat wij meer lol hebben gehad vanwege de triestheid van dit soort ventjes.... Die zijn de extra brandstof niet waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Ag zo is iemand op het Driftworks forum bezig om zijn M3 om te bouwen tot een 316.
http://www.driftworks.com...lthdrift-starts-here.html

Vind het altijd wel leuk hoe die petjes je proberen uit te dagen, net doen alsof je mee doet en dan bij groen licht rustig wegrijden.
Maarja, toen ik laatst naast een Ferrari stond bij het verkeerslicht ging ik ook even gassen hoor... de blik in de ogen van de bestuurder was onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ja, idd, zeker iets van "Oh mijn god, daar heb je weer zo'n loser die wilt racen" :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wrack schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:12:
Ag zo is iemand op het Driftworks forum bezig om zijn M3 om te bouwen tot een 316.
http://www.driftworks.com...lthdrift-starts-here.html
ombouwen is een groot woord, hij heeft alleen een 316 badge erop geplakt.
die racestoel+stuur is nou niet ombouwen naar een stock 316 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Aan het begin staat iets anders aangegeven... het is ook nog WiP. En dat stuur en stoel geven een 316 (als het een 316 zou zijn) wel een erge Sjonnie-look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Kurios schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:22:
Ik lach me altijd slap om die 'stoere' gasten in hun opeltjes, vw, suzuki noem maar op met compleet uitgebouwde wagens, dikke uitlaten, racestoelen, etc en dan nog steeds maar een 1.4/1.6 motortje hebben.
Ik zeg dan: koop meteen een fatsoenlijke wagen ipv een om te bouwen tot carnavalswagen.

Er rijden echt een partij kneuzen rond in NL, dat lijkt me wel duidelijk :)
Ja, ach, ik vind het soms wel lachen :D Tijdje geleden een splinternieuwe 320 gepwned met mijn "maar" 1.3 brak :D (weeg dan ook maar 800kg) Onbetaalbaar, die gast moest z'n blonde snol ff laten zien hoe snel die bak was en dat soort dingen wil ik dan toch wel even doen :D
McBoom schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:26:
[...]
Och, zo hoeft het ook niet eens. Gewoon dat je zelf weet hoe snel de auto is.... Laatst ook... Een Golf 3 CL, 3-spaaks velgen, LED-achterlichten, 2 uitlaatpijpen formaatje riool en 3 petjes erin. Ze zagen onze Golf... (OK de auto ziet er niet helemaal standaard uit) En mijn vriendin zat achter het stuur... Je zag gelijk het rijgedrag veranderen bij het petje achter het stuur. Hij liet de auto brullen om maar een beetje de gang erin te houden. Hij moest natuurlijk zijn superioriteitsgevoel even voeden. Mijn vriendin reedt gewoon rustig door in een normaal tempo, terwijl zij even verderop bijna de bocht misten. Hij voelde zich vast lullig vanwege de bijna gemiste bocht, maar dat woog niet op tegen het geweldige gevoel dat hij een meid had verslagen, niet wetende dat mijn vriendin ze met een tikje op het gaspedaal verschalkt had. Ik denk dat wij meer lol hebben gehad vanwege de triestheid van dit soort ventjes.... Die zijn de extra brandstof niet waard :P
Das een beetje jammer ja :X Maar soms vind ik het best leuk om een sprintje te trekken :) Bijvoorbeeld tegen een Mazda 323 1.8 en dan is het toch leuk als je wint met je 1.3 :) Maar dat was dan ook een vriendschappelijk sprintje, hij stak ook z'n duim op, was wel lachen :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Wrack schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:23:
Het zijn meer de Amerikanen die het woord "ricer" snel in hun mond nemen.
Maar het is idd allemaal onzin. Vooral omdat op internet talloze filmpjes te vinden zijn van "ricers" die de dikste Amerikaanse en Europese auto's eruit trekken. (Maar vind Dragracen weinig te maken hebben met de rijvaardigheid van de rijder.)
Ricer zal ik nooit zeggen ;)

Dragracen gebeurt ook met kevers, scooters ed. Zolang het maar erg hard loopt >:)
En een oude V8 vergelijken met hypermodern japans/duits spul, is appels en peren vergelijken.

just my thougts ;)

btw Johnniebak zeg daarentegen weer wel tegen alles wat slecht verbouwd is.

[ Voor 5% gewijzigd door Bestla op 06-06-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

het probleem is dat die "oude" v8's nog steeds nieuw gemonteerd worden in moderne auto's :*) :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 15:00
Wrack schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:13:
[...]
Wikipedia

[afbeelding]
[afbeelding]

Dit is pas fout:
[afbeelding]
Heb je bij die voorlampen niet liever 2 van die mooie (kleine) xenon pitjes aan elke kant? Dat vind ik persoonlijk een stuk mooier staan dan die dopjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:17:
Ja, ach, ik vind het soms wel lachen :D Tijdje geleden een splinternieuwe 320 gepwned met mijn "maar" 1.3 brak :D (weeg dan ook maar 800kg) Onbetaalbaar, die gast moest z'n blonde snol ff laten zien hoe snel die bak was en dat soort dingen wil ik dan toch wel even doen :D
Dan moet je wel weten dat je wint, en dat je wagen er tegen kan. Vorig jaar ben ik met een andere tweaker naar een lanparty geweest, en hebben we op een grotere baan eens een race'je gehouden. Mijn 1300cc bezine 8 klepper 8) tegen zijn 2.5l dieselblok (mb w124-geval). Ik was dolgelukkig dat ik hem er nog achter heb kunnen houden (moet een leuk zicht geweest zijn, ik links met blauw-verbrande-olie-wolkjes, hij rechts met zwarte dieselwolkjes). Toen we ter plaatse waren lekte er echter olie en benzine (het stonk in ieder geval naar benzine) tussen mijn voorbumper en mijn lichtboxen uit :X

ontopic;
er mankeert een kit achterop heb ik zo de indruk ;)
Afbeeldingslocatie: http://img.2dehands.be/f/normal/22897493_3-nissan-100nx-klaar-voor-tuning.jpg

ik bedenk me zojuist; misschien creëert die dubbele spoiler bij snelheden boven de 300/u zodanig veel downforce dat zijn achterskirt tegen de grond zou botsen. Functionele tuning dus! 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Zowiezo, iedere nissan 100nx die "getuned" is, is bij voorbaat al fout :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:39:
[...]
ik bedenk me zojuist; misschien creëert die dubbele spoiler bij snelheden boven de 300/u zodanig veel downforce dat zijn achterskirt tegen de grond zou botsen. Functionele tuning dus! 8)7
Of die dubbele spoiler compenseert het gewicht van de voorbumper met voorskirts. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
pt0x schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:14:
[...]

is dat ding niet van Honda zelf? dus standaard of als optie ofzo?
en ik ben het met je standpunt eens over rice
Die spoiler kon bij aankoop als optie gekozen worden. Is een volledige lippen/spoiler set die de eerste eigenaar erop heeft laten steken. Is wel allemaal OEM spul.

Wing West heeft een replica van die kit, waar de motorkap spoiler niet eens de hele motorkap overlapt, is echt lelijk om te zien. En dan wetende dat er mensen zijn die dat er vrijwillig opzetten. Als het van mij afhing, ik had em er niet op gezet, maar nu geen zin em eraf te halen wegens gaten in motorkap en geen geld willen instoppen wegen samenwonen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

-tom-562 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:05:
Zowiezo, iedere nissan 100nx die "getuned" is, is bij voorbaat al fout :P
Een 100NX is om te beginnen al fout, met zijn ingemepte ogen.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik mijn ooit eerder geposte 100NX foto nog eens neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 nx is een leuk kappersautootje. Dat targa(?)dakje is wel weer leuk in de zomer. Hebben die dingen voor of achterwiel aandrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/100nx_pimpje.jpg

Yeah baby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als ik die zou tegenkomen zou ik 'm gebruiken als skate-ramp 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik hou ook meer van sleepers. Ik heb een amerikaanse station wagon met imperiaal. Er steekt een 356 RWHP blokje in het vooronder met daarachter een stock automaat en stock as (geen sper, lage gearing) en een stock uitlaat, maar nog trek ik zo ongeveer alles weg bij een stoplicht. Soms heb je wel zeer getunede auto's die een eind meekomen maar zodra ze moeten schakelen accelereert mijn wagen vrolijk door :D Soms is dat best leuk om te doen bij een stoplicht :P WOT en dan in je achteruitijkspiegel stipjes zien die ooit naast je stonden bij het stoplicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

warcow schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:22:
[...]
Heb je bij die voorlampen niet liever 2 van die mooie (kleine) xenon pitjes aan elke kant? Dat vind ik persoonlijk een stuk mooier staan dan die dopjes. :)
Dopjes? Bedoel je de lowprofile koplampen? Die zijn wel mooi, maar ook erg duur (600 euro bijna), lastig te plaatsen en nemen het character van de auto een beetje weg. Heb zelf een schakelaartje waarmee ik de koplampen halverwege kan laten staan, dit zorg voor wat extra lucht richting het luchtfilter en ziet er imo wel geinig uit. (Je moet wat als 'ricer :P)
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 01:37:
100 nx is een leuk kappersautootje. Dat targa(?)dakje is wel weer leuk in de zomer. Hebben die dingen voor of achterwiel aandrijving?
Voorwiel :x
Alleen het GTi model is een beetje rap, maar deze zijn bijna niet in goede staat terug te vinden (meeste zitten om een boom gevouwen of zijn helemaal weggeroest).
Als je dan toch graag een Nissan wilt en van sleutelen houd, ga dan voor een Sunny GTi / GTR of iets in de richting van een 200sx.
CLB schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 02:00:
Als ik die zou tegenkomen zou ik 'm gebruiken als skate-ramp 8)7
Hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

GaMeOvEr schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:37:
[...]

Een 100NX is om te beginnen al fout, met zijn ingemepte ogen.
ja idd, ik snap niet wat mensen mooi kunnen vinden aan die voorkant, zelfs mijn daihatsu cuore is nog mooier

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrack schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:56:

Voorwiel :x
Alleen het GTi model is een beetje rap, maar deze zijn bijna niet in goede staat terug te vinden (meeste zitten om een boom gevouwen of zijn helemaal weggeroest).
Als je dan toch graag een Nissan wilt en van sleutelen houd, ga dan voor een Sunny GTi / GTR of iets in de richting van een 200sx.
Ik wil/heb een nissan, sleutelen lijkt me leuk, kan het alleen (nog) niet :p
Ik heb wel vroeger gekeken voor een leuke 200sx, maar dat is het uiteindelijk niet geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Eerst zegt ie dat een 100NX GTI in goede staat zeldzaam is, vervolgens begint ie over een Sunny GTR 8)7

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Maar de Sunny GTR is waarderige auto imo... de 100NX blijft 100x NiX.
Wrack schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:56:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer dán een GTiR op de kop te tikken. Als je dan toch voor zeldzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:31
200sx worden jammer genoeg ook vaak in dit topic gesignaleerd :P Vind het erg leuke auto, ook niet al te duur, maar ik heb toch het vermoeden dat de meeste die aangeboden worden redelijk gaar zijn

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Bespeur ik hier een 100NX met Firebird Formula aspiraties >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i17.ebayimg.com/07/i/000/a2/30/d549_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com/02/i/000/a2/30/d6b9_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i6.ebayimg.com/01/i/000/a2/30/e377_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos9/fluffyknx5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Waarom in godesnaam ook altijd die benzinedop anders behandelen dan de rest van je auto :? :X

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Die eerste zegt 't al: kùùt... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Wilf op 07-06-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Bestla schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:45:
[...]

Ik dacht dat jij op een omgebouwde 100nx wou lijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Als je zo'n ranzige bodykit met 2 kleuren wilt, ga je gang. Maar installeer dan alsjeblieft toch wel die spoorverbreders aan de achterkant, zodat het past :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Bestla schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:45:
[...]

Nooit Need For Speed: Underground gespeeld merk ik?
Das de "Mongoose" motorkap ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Afbeeldingslocatie: http://i6.ebayimg.com/01/i/000/a2/30/e377_1.JPG

Geweldig ook dat hij de helft van die kit er al afgereden heeft :P (zie achterwiel)

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ScorpionNL schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:35:
200sx worden jammer genoeg ook vaak in dit topic gesignaleerd :P Vind het erg leuke auto, ook niet al te duur, maar ik heb toch het vermoeden dat de meeste die aangeboden worden redelijk gaar zijn
krukaslagers gaan eraan bij 180k ofzo, goed op letten of die al gedaan zijn
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:28:
Probeer dán een GTiR op de kop te tikken. Als je dan toch voor zeldzaam gaat.
skyline is nog minder zeldzaam volgens mij :x

[ Voor 24% gewijzigd door Rev! op 08-06-2007 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

ondanks dat het slechts een 100NX is, vind ik m op zich wel mooi gedaan

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

7th-Phoenix schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 01:59:
[...]

ondanks dat het slechts een 100NX is, vind ik m op zich wel mooi gedaan
8)7

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een Totty Taxi, en waar is z'n Calibra gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat een sunny GTi-R. Hij is al verkocht, maar als je ziet wat je er voor krijgt valt de prijs wel mee denk. http://www.prophecy-impor...se&category_id=1&Itemid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Dienstmededeling: willen de mensen die plaatjes posten (dank daarvoor) ook de Check Images knop gebruiken? :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Lang niet elke template hééft zo'n knopje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

HlpDsK Moderator SG/HK
regeldat.nl :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:55:
Wat is een Totty Taxi, en waar is z'n Calibra gebleven?
"totty: British word used to describe people who are physically attractive, as if they were a commodity.
Traditionally applied to women, but increasingly popularly used to describe men.
Example: Look at all the totty in this place. or That girl is top totty. "
bron: http://www.slangsite.com/slang/T.html

oftewel: 'lekker ding limo'

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

ToolkiT schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:24:
[...]

"totty: British word used to describe people who are physically attractive, as if they were a commodity.
Traditionally applied to women, but increasingly popularly used to describe men.
Example: Look at all the totty in this place. or That girl is top totty. "
bron: http://www.slangsite.com/slang/T.html

oftewel: 'lekker ding limo'
Misschien kan ie er genoeg mannen mee oppikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
Het opel forum is wel een goede bron trouwens :X Dat je je voorspoilertje nou niet spuit is 1 maar vastzetten met ducktape 8)7

Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/member_images/9/web/357000-357999/357798_27_full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49
Hoe moet je anders testen hoe het eruit ziet ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

De slimmere Sjonnie zet hem vast met een rits, want dan kun je hem er bij elke verkeersdrempel even afritsen... :)

This footer is intentionally left blank

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.