Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs
wat bedoel je daar meeOpteronx4 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:56:
Ik hou niet van van de 911 (cliche auto)
Haha en zelfs nog kartonnen verstralers..

Fokky's nemen de wereld over \^0^/
dit is iemand die juist die prutsers met die lamme spoilers en bodykits in de zeik neemt. Strakke actie dus
Wel creatief om een bumper te versnijden en hem vervolgens ondersteboven onder je eigenbumper te plakken. Jammer dat het er nog steeds niet uit ziet.

Now go away or I shall taunt you a second time!
http://www.cs.vu.nl/~jvwilge/starlet/

Hier kun je die plastic bouwpaketten kopen

[ Voor 32% gewijzigd door Opteronx4 op 03-07-2007 00:06 ]
Haha ik begreep je verkeerd, NOS is ook een vorm van autismeAnoniem: 4629 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 06:15:
Handig dat NOS tegenwoordig ook al in 2-liter colaflessen komt.
och dat zie je wel vaker hoor, heb zo ook al een aantal keer een Salto gezienOpteronx4 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:57:
Ik vind dit ook wel een grappig project:
http://www.cs.vu.nl/~jvwilge/starlet/
[afbeelding]
Anoniem: 4629
Ja, verkeerd begrijpen heb je wel eens met NOS jaOpteronx4 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:11:
[...]
Haha ik begreep je verkeerd, NOS is ook een vorm van autisme
Denk ook dat dit serieus bedoeld is.MadMarky schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:42:
Ik vermoed dat het in het geval dat Vince Dexa quote toch redelijk serieus bedoeld was

Hoe knullig het er ook uitziet, het kost aardig wat tijd en geld om zoiets te fabrieken.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Alleen het spuiten al duurt langer.Opteronx4 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:02:
Die oude bumper hangt er los aan en er zijn een paar pijpjes ingestoken, 5 minuten werk.
Daarnaast zijn al die AM bodykits een ramp om te monteren omdat ze altijd bijna passen, maar net niet helemaal.

of we langs elkaar heen praten weet ik niet maar ik denk dat de eigenaar van die witte fiesta het wel serieus bedoelt.

[ Voor 22% gewijzigd door Opteronx4 op 03-07-2007 16:19 ]
Wel blijven opletten he, heb je ondertussen al op de afbeelding link geklikt in de quote van Vince Dexa?Opteronx4 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:18:
Ach stom ik dacht dat je reageerde op die daf(die heeft hetzelfde gedaan)
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

lol...Anoniem: 4629 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:27:
Daar zijn praatgroepen voor.
op zaterdag buiten bij de mac
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 91700
Tja, op de verpakking stond nog zo na 2 dagen in de oven zal de bodykit de goede vorm aannemen.

Het lijkt wel of het een gesmolten megane is zeg

Die is niet zo lelijk, vond hem in TF&F ook al mooi
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Idd, best tof, zo'n 'oude' Jetta.Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:56:
[...]
Die is niet zo lelijk, vond hem in TF&F ook al mooi
Grrr.....weer bier over mijn toetsenbordAnoniem: 91700 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:35:
[...]
Tja, op de verpakking stond nog zo na 2 dagen in de oven zal de bodykit de goede vorm aannemen.![]()
![]()
Het lijkt wel of het een gesmolten megane is zeg

Ik weet niet wat het is/was, maar dat is iig géén Skyline

The ramblings of an idiot
Die wielenHGJ schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:08:
Net gekochtte auto van een kennis van mij. Ik vind het persoonlijk een gedrocht. Wat vinden jullie?
[afbeelding]

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Dat komt ook omdat een Vento/Jetta VR6 redelijk zeldzaam is in tegenstelling tot de Golf VR6, dus dan is de kans nog groter dat je een afgetrapte treft. Maar als je zoekt is er echt wel wat te vinden.Huig schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:27:
Die bodykit van de jetta is ook gewoon bij wings west te koop. Jammer dat de VR6 jetta's al dusdanig door de vorige eigenaars zijn verneukt, zodat er niet veel meer te redden valt. Dat wordt dus engine swappen, tenzij je met een 90 pk paardenwagen wilt rondrijden.
The ramblings of an idiot
Hmm volgens mij wilde hij/zij de auto een beetje op een Celica (nieuwe type) laten lijken.

Dat ziet er wel uit als een Skyline.... anders hebben ze hem wel knap verbouwd.

Zelfs met een nieuwe opel astra zit je niet goed, nog geen half jaar oud en je krijgt standaard een anti-diefstal optie erbij:
Zo nemen ze je auto natuurlijk zo mee, dat kan niet!

Je trekt de pook gewoon een beetje omhoog, wat een geniale optie!

Zo, zie hem nu maar mee te nemen als je geen versnelling kan kiezen

Straks zie je autodieven met allerlei verschillende pookjes onder hun jas door de stad rennenSick Nick schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:18:
In de categorie opel-bashing:
Zelfs met een nieuwe opel astra zit je niet goed, nog geen half jaar oud en je krijgt standaard een anti-diefstal optie erbij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Anti-diefstal FTW
@sicknick

[ Voor 4% gewijzigd door Swaptor op 05-07-2007 14:50 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Swaptor schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:50:
LOL!
Anti-diefstal FTW
offtopic:
@sicknickMoet jij je niet met iets anders bezig houden?
tuurlijk maar zit al 3 dagen nonstop papers te lezen/samenvatten. Even tussen door wat ontspanning moet kunnen. Waarom ben je niet online?
En dan heb je een Opel Astra, whoooeeeeeebattler schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:17:
handrem naar beneden auto naar huis duwen
Nederlands is makkelijker als je denkt
Stickertuning

Verder vanbinnen natuurlijk (en helaas heb ik daar geen foto's van) de bekende honingraat platen, de G-meters, de blauwe lampjes en andere random meuk als een lichtmetalen versnellingspookknop en zelf gespoten alu-look doorhandles.
Let ook op de uiterst professionele ruitenwisserarmspoilers

Moet wel eerlijk bekennen dat alles buiten netjes is geregeld, geen grote gapende gaten, noch is er echt kippengaas te vinden, alleen de standaard plastic ruitjes in de bumper.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Klik voor groter

Het werkelijke aantal cilinders is 3x minder ofzo

[ Voor 10% gewijzigd door Rooster op 06-07-2007 20:12 ]
Mmmmjuist ja, dit zag ik laatst op een Fiat Cinquecento zitten maar dan nog een 4x4 badge ernaast....hoe triest.....Dutch-Hane schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:10:
Je kan natuurlijk een "dikke" badge op je auto plakken maar deze eigenaar overdrijft de zaak nogal![]()
Klik voor groter
[afbeelding]
Het werkelijke aantal cilinders is 3x minder ofzo
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Ik heb ook een V12 sticker en een 4WD sticker op m'n auto zitten
Vaak bu'j te bang!
Zou het alleen nooit op me auto plakken
(edit voor die opel geld het niet)
[ Voor 15% gewijzigd door Opteronx4 op 06-07-2007 20:50 ]
Want je bent nog aan het sparen of wat bedoel je nou?Opteronx4 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:48:
Een klein autotje met v12 is toch grappig, btw geen 2 euro maar 75 cent. En nee ik heb het (nog) niet.
(edit voor die opel geld het niet)
Een zwarte golf 3, paar foute stickers erop en verlaagd, op de achterruit een sticker met: 'Black Devil TDI Power' ofzo. Gewoon een standaard lelijke afgetrapte golf met 'Black Devil op de achterruit dus. Right.
Ook een blauwe Golf met heel groot 'Golf 4' op de achterkant en twee Ford Mustang logo's op de grille. Te bizar.
This too shall pass
Naast het feit dat het er natuurlijk niet uit ziet, rijdt het echt voor geen meter. De wegligging is... nou ja, welke wegligging? En bij iedere hobbel of kuil voelt het alsof de auto door gaat breken. Zelden zo'n slappe vaatdoek gereden als dat model Punto als cabrio.HGJ schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:08:
Net gekochtte auto van een kennis van mij. Ik vind het persoonlijk een gedrocht. Wat vinden jullie?
[afbeelding]
Kippengaas: niet aanwezig
Mega grote spoilers: niet aanwezig
2500 stickers: niet aanwezig
Mwa, ik vind hem goedgekeurd. Beetje jammer van die raamband en ik vind de velgen niet zo mooi, maar verder ziet het er goed uit.
Hail to the king baby!
Zo zien ze er standaard ook uit
Anoniem: 79417
Let ook even heel tactisch op het sleutelhangertje: het betreft hier een rentalSick Nick schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:18:
In de categorie opel-bashing:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* The Eagle zou dat met zijn eigen auto nooit uithalen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 144% gewijzigd door The Godsha op 07-07-2007 21:55 ]
Voordat je met deThe Eagle schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:30:
[...]
Let ook even heel tactisch op het sleutelhangertje: het betreft hier een rental
* The Eagle zou dat met zijn eigen auto nooit uithalen

Vaak bu'j te bang!

check dat dashboard
Nee, de foto is goed genomen, z'n numerplaat zit écht zo scheef
Z'n verlanglijstje
[ Voor 14% gewijzigd door SchizoDuckie op 09-07-2007 23:39 ]
Aannames zijn fataal.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is het een SRi of moest je nadat je hem gekocht had nog het gebreide pleerolmutsje van de hoedenplank halen?Anoniem: 79417 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:20:
Ben ik ook fout?
[afbeelding]
Niet dat het me verder boeit want ik vind t vet
Verder niks tegen Nissan (of jou, for that matter
Anoniem: 79417
En ik ben nog lang niet klaar
Na mn vakantie gaan we met Intrax rond de tafel.
[ Voor 96% gewijzigd door battler op 09-07-2007 23:49 ]
een SRi is net zo traag en saai als een gewone primera, alleen het interieur is een stuk beter(sportstoelen). GT is de topuitvoering(ook maar marginaal sneller) maar heeft een stuk leukere bumpersSuBBaSS schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:30:
[...]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is het een SRi of moest je nadat je hem gekocht had nog het gebreide pleerolmutsje van de hoedenplank halen?
Verder niks tegen Nissan (of jou, for that matter) hoor, alleen de standaardmodellen zijn zoooooooo saai altijd. Van veel types zijn er echter wel toffe uitvoeringen (Sunny GTR is mijn favoriet
)
GT
mijn SRi

om ontopic te blijven

Maar va voor lijkt 'ie wel behoorlijk op een A6, nu weet ik ook waar ze het idee van de koplampen vandaan hebben
Deze was van een vriend van me, leeft inmiddels niet meer (total loss gereden)
Maakte zoveel herrie dat je elkaar niet kon verstaan achterin

[ Voor 10% gewijzigd door ScorpionNL op 11-07-2007 18:46 ]
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Even de originele bumper terug zetten, en.. tadaa!! Of is dat meer dan de waarde van de auto?
Er was wel meer krom aan de binnenkant. Ook de aircopomp was gesneuveld, en die zijn nogal duur. Was het dus niet waard om te laten repareren.TheZeroorez schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:56:
Total loss? Een nieuwe motorkap en rechterkoplamp.
Even de originele bumper terug zetten, en.. tadaa!! Of is dat meer dan de waarde van de auto?
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Inderdaad een brute bak, gaat op papier wel 150Km/u, met alle meuk erop waarschijnlijk 140

Een spoiler op je besteller zal echt veel helpen zeg...
Net alsof een aircopomp nodig is om met je auto rond te rijdenScorpionNL schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:08:
[...]
Er was wel meer krom aan de binnenkant. Ook de aircopomp was gesneuveld, en die zijn nogal duur. Was het dus niet waard om te laten repareren.

Aannames zijn fataal.

Dit topic is gesloten.