je knipperlicht is stuk
LOL, zo'n soort ding staat in Velserbroek ook... maar dan een vies oranje met grijs gespoten MX3. Maak hem dan gewoon 1 kleur en niet met van die vlakken chroom, bahh!SchizoDuckie schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:42:
Ik heb vandaag echt de meest geweldige bling negert ever gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je vooral ff inzoomen op die sideskirt @ full res
Marktplaats linkje
Dat vind ik persoonlijk wel mooi gedaan met een CRX. (Alleen jammer dat het geen echt carbon is).
[ Voor 6% gewijzigd door Wrack op 27-06-2007 09:21 ]
..En dan snel je motorkap met wel 78pk eronder open trekken als iemand een foto gaat nemen, en doen alsof je ermee 'bezig' bent, en het een snel apparaat is 
@Wrak: Die voorkant heeft wel wat ja, net als de zijkant. Die achterkant echter... Is ZOOO standaard Sjonnie
@Wrak: Die voorkant heeft wel wat ja, net als de zijkant. Die achterkant echter... Is ZOOO standaard Sjonnie
[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 27-06-2007 09:20 ]
Ag tenminste beter dan:
Nog een MP linkje
Wat je al niet kan vinden op Marktplaats... en dan niet te beginnen over de belachelijke prijzen die ze voor die "autostyle"-getunede auto's vragen.
Nog een MP linkje
Wat je al niet kan vinden op Marktplaats... en dan niet te beginnen over de belachelijke prijzen die ze voor die "autostyle"-getunede auto's vragen.
Mwah, voor een Civic vind ik het wel een nette auto eigenlijk. Goed afgewerkt en zo.Wrack schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:24:
Ag tenminste beter dan:
Nog een MP linkje
Goed afgewerkt? Hij heeft van alles lopen dichtlassen, dan had hij wmb die gasdop achterop zijn pimpbumper ook wel even mooi mogen wegwerken, nog beter; dichtlassenMoZe schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:39:
[...]
Mwah, voor een Civic vind ik het wel een nette auto eigenlijk. Goed afgewerkt en zo.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Even een foutheidskeuring 
Zoals ik hem kocht:

Zoals ie nu is:

Fout of goed?
Zoals ik hem kocht:

Zoals ie nu is:

Fout of goed?
zonder die raamsticker aan de voorkant is hij wel mooi, nu is het wel een beetje fout jah...
maar tis geen gare sjonnie bak hoor
Mee eensch.pt0x schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:53:
Zonder die raamsticker aan de voorkant is hij wel mooi, nu is het wel een beetje fout jah...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
De raamsticker is inderdaad fout, maar verder is er niks mis mee, ziet er goed uit zelfs!
@HlpDsK: Staat in de planning voor komende week. Dan doe ik de voorkant en gelijk ook de zijknippers.
@Entity: Raamsticker blijft (wel in andere vorm, de matzwarte band gaat weg en alleen de tekst komt op de ruit. Daaronder wordt er een raamband van binnenuit geplakt (blinderingsfolie)
@rest: bedankt voor de reply's
@Entity: Raamsticker blijft (wel in andere vorm, de matzwarte band gaat weg en alleen de tekst komt op de ruit. Daaronder wordt er een raamband van binnenuit geplakt (blinderingsfolie)
@rest: bedankt voor de reply's
Zoals de rest al zegt.... stickers eraf en witte knippers.
Vind de voorkant erg mooi, achterkant wel heel erg.... Saxo like
(Misschien weer emblemen?).
Vind de voorkant erg mooi, achterkant wel heel erg.... Saxo like

Mooie velgjes! Verder mooie auto. De raamband tekst staat nogal pauper, voor de rest een nette bak
Vaak bu'j te bang!
Take off the stickers en hij is prima
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Lose the stickers. Er staat "Team Unity" op, maar eigenlijk staat er "ik ben lid van een poserclubje wat elke zaterdag/zondagavond de lokale McDonalds onveilig maakt met onze brullende motoren".
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Welke velgen zijn dat onder die Marktplaats-Civic ? (Merk type, vast goedkoper dan originele Volvo R velgen
)
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Arfman schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:51:
Lose the stickers. Er staat "Team Unity" op, maar eigenlijk staat er "ik ben lid van een poserclubje vriendenclubje wat elke zaterdag/zondag woensdagavond de lokale McDonalds parkeerplaats van een groot complex onveilig maakt. met onze brullende motoren".

BWA Racing SPYKE zijn hetHydraulik-Phunk schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:54:
Welke velgen zijn dat onder die Marktplaats-Civic ? (Merk type, vast goedkoper dan originele Volvo R velgen)

[ Voor 29% gewijzigd door MadMod op 27-06-2007 12:15 ]
Sorry, maar bij een autoclub genaamd Unity denk ik toch hier aan...
Dat is hoe jij het ziet, maar niet het overgrote deel van de rest van de wereld
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Niets mis mee... stond zaterdagavond bij de Hondaclub Noord-Holland, de enige brullende moter was die van een Golfje die heel stoer voorbij reed.Arfman schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:51:
Lose the stickers. Er staat "Team Unity" op, maar eigenlijk staat er "ik ben lid van een poserclubje wat elke zaterdag/zondagavond de lokale McDonalds onveilig maakt met onze brullende motoren".
Gelukkig weten hun hoe ze een plaatje moeten uploaden... geen enkel plaatje werkt op die siteWilf schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:48:
Sorry, maar bij een autoclub genaamd Unity denk ik toch hier aan...

Anoniem: 24670
ik weet
hey dat lijkt wel de achterbumper die ik ook wil.Wrack schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:24:
Ag tenminste beter dan:
Nog een MP linkje
en is geen autostyle zooi
p.s
dit is dus fout?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 24670 op 27-06-2007 18:12 ]
jup 
Overigens maakt die lpg dop dat racemonster echt af
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
mooi, want zo wil ik hem (ik vind het mooi)heuveltje schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:19:
jup
Vertel eens, asmoohtjuh, haalt hij 0-100 in minder dan 12 seconden? Haalt hij dat ook nog nadat je alle bumpers, spoilers etc erop hebt gegooid? En gaat je motor niet koken als je de grill dichtgooit? 
Maargoed, op FoK! heb je al laten zien dat je een reputatie hebt goed te maken
[ Voor 17% gewijzigd door MBV op 27-06-2007 18:53 ]
Standaard: acceleratie 0-100 km/h 9,6 sMBV schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:52:
Vertel eens, asmoohtjuh, haalt hij 0-100 in minder dan 12 seconden? Haalt hij dat ook nog nadat je alle bumpers, spoilers etc erop hebt gegooid? En gaat je motor niet koken als je de grill dichtgooit?
En ja, want de standaard bumpers zijn juist zwaarder.
Verder heb ik nergens iets met spoiler gezegd?
Ik vervang de huidige lampen door nieuwe, de motorkap door een lichtere, de bumpers door mooiere en lichtere.
Dus ja, je gaat er alleen maar op vooruit
En De luchttoevoer is ook goed
ff voor de duidelijkheid,
de sjonnie golfjes
Volkswagen Golf GTI: acceleratie 0-100 km/h 10,3 s
Volkswagen Golf GTI 16V: acceleratie 0-100 km/h 9,0 s
Volkswagen Golf GTI G60: acceleratie 0-100 km/h 8,3 s
Volkswagen Golf 2.0 GTI: acceleratie 0-100 km/h 10,4 s
Volkswagen Golf 2.0 GTI 16V: acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
Volkswagen Golf 2.8 VR6: acceleratie 0-100 km/h 7,8 s
Volkswagen Golf 2.9 VR6 Syncro: acceleratie 0-100 km/h 7,5 s
ik denk dat het afzeiken van golfjes ook snel kan veranderen.. of het moeten echt gare dingen zijn
Even over honda
(88-91)
Honda Civic 1.3 Luxe: acceleratie 0-100 km/h 11,0 s
Honda Civic 1.4 GL: acceleratie 0-100 km/h 9,6 s
Honda Civic 1.5i GL: acceleratie 0-100 km/h 9,6 s
Honda Civic 1.6i: acceleratie 0-100 km/h 8,9 s
Honda Civic 1.6i VTEC: acceleratie 0-100 km/h 7,3 s
(91-96)
Honda Civic 1.3 DX: acceleratie 0-100 km/h 11,3 s
Honda Civic 1.5 LSi: acceleratie 0-100 km/h 10,2 s
Honda Civic 1.5 VEi:acceleratie 0-100 km/h 10,1 s
Honda Civic 1.5 DXi: acceleratie 0-100 km/h 9,7 s
Honda Civic 1.6 ESi: acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
Honda Civic 1.6 VTi: acceleratie 0-100 km/h 7,3 s
Hoezo zijn het gare bakken dan?
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 24670 op 27-06-2007 19:07 ]
Ik had zelf de advertentie ook ff kunnen lezen
Hij voldoet aan alle eisen voor het topic:
-Sloom (85PK 1600tje en een 4-bak)
-Ongespoten polyester zut (goed, na de foto had ik m snel gespoten, maar die beige was 300 tinten lichter....)
-Rest van het uiterlijk is ramgaar
-Onder het polyester ding zit schade
Dus:
-Sloom (85PK 1600tje en een 4-bak)
-Ongespoten polyester zut (goed, na de foto had ik m snel gespoten, maar die beige was 300 tinten lichter....)
-Rest van het uiterlijk is ramgaar
-Onder het polyester ding zit schade
Dus:

[ Voor 6% gewijzigd door 4x2 op 27-06-2007 19:25 ]
leeg
Omdat jij de GTI golfjes hebt gepakt, meestal zijn het 1.4 golfjes die volgehangen worden. Als je zegt dat je vooruitgaat omdat je lichter bent: misschien 0-100, maar 0-160 weet ik wel zeker van niet. Je krijgt een veel groter frontaal oppervlak, wervelingen op je motorkap, aangepaste wervelingen aan de achterkant, en ik durf te wedden dat geen enkele spoiler/bumper/whatever een windtunnel heeft gezien. Looks is het enige waar je op vooruit kan gaan...Anoniem: 24670 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:58:
[...]
Standaard: acceleratie 0-100 km/h 9,6 s
En ja, want de standaard bumpers zijn juist zwaarder.
Verder heb ik nergens iets met spoiler gezegd?
Ik vervang de huidige lampen door nieuwe, de motorkap door een lichtere, de bumpers door mooiere en lichtere.
Dus ja, je gaat er alleen maar op vooruit
En De luchttoevoer is ook goed
ff voor de duidelijkheid,
de sjonnie golfjes
[golfje en civic geblaat]
Hoezo zijn het gare bakken dan?
oohhhMBV schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:45:
[...]
Omdat jij de GTI golfjes hebt gepakt, meestal zijn het 1.4 golfjes die volgehangen worden. Als je zegt dat je vooruitgaat omdat je lichter bent: misschien 0-100, maar 0-160 weet ik wel zeker van niet. Je krijgt een veel groter frontaal oppervlak, wervelingen op je motorkap, aangepaste wervelingen aan de achterkant, en ik durf te wedden dat geen enkele spoiler/bumper/whatever een windtunnel heeft gezien. Looks is het enige waar je op vooruit kan gaan...
want ik zie altijd GTI stickers overal op
0 - 160 gaat wel goed hoor
en misschien wel, u never know
p.s: doe een research op D16Z6 + Turbo
ja leuk, die gti stickers. Die kosten €15, als het al zoveel is. Jij denkt dus ook dat al die stickers op de deuren 'waar' zijn, dwz dat het er ook echt op zit? Vaak is het een verlanglijstje, en blijft het dat... Check voor de gein eens op het RDW een paar van de kentekens van auto's die hier langs zijn gekomen.
Wat denk je dat er in deze rode golf zit? Is dat een GTI? Nope, 1.9 Diesel, 66KW (90pk)
http://members.home.nl/syperda/gotpics/fuckedup5.jpg
0-160 gaat nu nog wel goed, maar ik ben heel benieuwd hoe hard dat gaat met je nieuwe spoilers. Als ze meer windgeruis (herrie) veroorzaken kan dat al een hint zijn
Wat denk je dat er in deze rode golf zit? Is dat een GTI? Nope, 1.9 Diesel, 66KW (90pk)
http://members.home.nl/syperda/gotpics/fuckedup5.jpg
0-160 gaat nu nog wel goed, maar ik ben heel benieuwd hoe hard dat gaat met je nieuwe spoilers. Als ze meer windgeruis (herrie) veroorzaken kan dat al een hint zijn
[ Voor 13% gewijzigd door MBV op 27-06-2007 20:26 ]
dat klopt, maar nogmaals ik heb nooit een spoiler gezegd.MBV schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:22:
ja leuk, die gti stickers. Die kosten €15, als het al zoveel is. Jij denkt dus ook dat al die stickers op de deuren 'waar' zijn, dwz dat het er ook echt op zit? Vaak is het een verlanglijstje, en blijft het dat... Check voor de gein eens op het RDW een paar van de kentekens van auto's die hier langs zijn gekomen.
ik zei dat ik andere bumpers wil omdat ik dat gewoon mooier vind.
ik heb nooit iets over spoilers gezegd
daarbij.. kenteken hoeft weinig te zeggen hoor
@ golf.
gheh mja oke
maar zo zijn ze vast allemaal niet..
ik heb nakelijk @ leiden bij de mac @ snelweg paar golfjes zien rijden.. 1/2/3.
maar die waren voorzien van turbo enz
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 24670 op 27-06-2007 20:27 ]
Serieus, waarom een blok swappen/aanpassen?
Waarom koop je dan niet in 1x een fatsoenlijke snelle auto en bespaar je al die moeite en het feit dat je wordt aangezien als sjonnie(ieg door mij) in je 'getunede' civic?
Daarnaast val je vreselijk op, met name voor politie. Als jij trekkracht belangrijk vind dat lijkt me dat toch niet zo positief.
Waarom koop je dan niet in 1x een fatsoenlijke snelle auto en bespaar je al die moeite en het feit dat je wordt aangezien als sjonnie(ieg door mij) in je 'getunede' civic?
Daarnaast val je vreselijk op, met name voor politie. Als jij trekkracht belangrijk vind dat lijkt me dat toch niet zo positief.
[ Voor 3% gewijzigd door Kurios op 27-06-2007 20:40 ]
Dan zou ik maar snel herkeuring aanvragen, aangezien de gegevens (enigzinds) moeten kloppen. Je kunt ze namelijk tegenwoordig gewoon op het internet invoeren, en het kentekenbewijs (excl. naam en adresgegevens) komt eruit rollen.Anoniem: 24670 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:26:
[...]
daarbij.. kenteken hoeft weinig te zeggen hoor
De meesten wel.maar zo zijn ze vast allemaal niet..
ik heb nakelijk @ leiden bij de mac @ snelweg paar golfjes zien rijden.. 1/2/3.
maar die waren voorzien van turbo enz
EhKurios schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:39:
Serieus, waarom een blok swappen/aanpassen?
Civic Tunen == vermogen
Nieuwe auto met het zelfde vermogen/snelheid = 20* de prijs van een getunde civic.
Daarnaast val je vreselijk op, met name voor politie. <<< Als je uiterlijk zo goed als niet doet, alleen motisch val je helemaal niet op voor de politie, als jij normaal rijdt val je nooit op hoor.
Dat je vermogen HEB betekend niet dat je het altijd gebruikt.
en het feit dat je wordt aangezien als sjonnie(ieg door mij) in je 'getunede' civic? <<< jij ziet aan de buitenkant niet of hij een getunde motor enz heeft hoor, als je simpelweg de auto van buiten standaard zou laten, motorswap etc. en jij zou in je "nieuwere" in jouw ogen "dikkere" en "betere" en misschien in jouw ogen "snellere" auto naast mij staan, en ik zou jouw "dikke" auto er uit rijen, voel je je best lullig.
want dat was in leiden ook, er uit gereden worden door een civic, als je in een best grote BMW rijdt lijkt me ook niet alles
p.s
Waarom clock je een processor over? Als je ook een duurdere kan kopen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 24670 op 27-06-2007 20:48 ]
wie zegt dat mijn kenteken niet klopt? ik had het over algemeen dat kenteken weinig zegtTheZeroorez schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:44:
[...]
Dan zou ik maar snel herkeuring aanvragen, aangezien de gegevens (enigzinds) moeten kloppen. Je kunt ze namelijk tegenwoordig gewoon op het internet invoeren, en het kentekenbewijs (excl. naam en adresgegevens) komt eruit rollen.
[...]
De meesten wel.
@Asmoohtjuh
Iemand eruit rijden voor het stoplicht is echt vreselijk kinderachtig gedrag. Daarnaast kan de politie je rijbewijs invorderen als je gaat racen op de openbare weg! En reken maar dat ze eerder opletten op een civic met een paar jongelui erin.
Daarnaast zei je eerst dat je een bepaalde bodykit erop wilde zetten, nou ik kan je vertellen dat je dus wel opvalt.
Maargoed je zal het wel mooi vinden. Laten we over over een jaar of 5 nog een keer over hebben, misschien dat je dan wat volwassener tegen de zaak aankijkt.
Iemand eruit rijden voor het stoplicht is echt vreselijk kinderachtig gedrag. Daarnaast kan de politie je rijbewijs invorderen als je gaat racen op de openbare weg! En reken maar dat ze eerder opletten op een civic met een paar jongelui erin.
Daarnaast zei je eerst dat je een bepaalde bodykit erop wilde zetten, nou ik kan je vertellen dat je dus wel opvalt.
Maargoed je zal het wel mooi vinden. Laten we over over een jaar of 5 nog een keer over hebben, misschien dat je dan wat volwassener tegen de zaak aankijkt.
[ Voor 6% gewijzigd door Kurios op 27-06-2007 21:07 ]
Misschien wel , iedereen is jong geweest toch.Kurios schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:03:
@Asmoohtjuh
En de bodykit wil ik er inderdaad op zetten. maar de auto 1 kleur en gewoon mooi laten overlopen.
Kinderachtig? grappig want ik had van de week nog een oudere man naast me staan die ook echt wou racen met een A4 tdi
Dus misschien is het niet eens zo leeftijd gebonden (ben wel vaker oudere mensen tegen gekomen die dat doen)
Racen op de openbare weg, optrekken @ paar 100 meter waneer het rustig is is echt niet zo erg.
Hier in heerlen wordt er teminste niet zo op gelet
Maar ik vind het inderdaad mooi.
En wat betreft motor ombouw, sneller maken.
Das hetzelfde als een cpu overclocken met stikstof enz.. waarom doe je het? omdat het kan
Dus Tunen/Stylen in auto wereld is overclocking/casemodding in computer wereld
Alleen wordt er met auto's nogal eens overdreven, en wordt er meer geld in het tunen gestoken dan wat de duurdere auto waard zou zijnAnoniem: 24670 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:47:
Waarom clock je een processor over? Als je ook een duurdere kan kopen
Op zich heb ik geen enkel probleem met bodykits op auto's, kan er best leuk uitzien, maar sommige mensen hebben gewoon echt geen smaak
tuurlijk welMadMarky schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:11:
Asmo, effe 1 ding. Die heldere achterlichten kunnen écht niet meer anno 2007.
daar heb je inderdaad gelijk in.BrZ schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:27:
[...]
Alleen wordt er met auto's nogal eens overdreven, en wordt er meer geld in het tunen gestoken dan wat de duurdere auto waard zou zijn
Op zich heb ik geen enkel probleem met bodykits op auto's, kan er best leuk uitzien, maar sommige mensen hebben gewoon echt geen smaak
maar dat is tuning, je doet wat jezelf mooi vind
en ja, maar als jij die duurdere auto helemaal wil maken hoe jij het mooi vind wordt het nog duurder
Helaas geen foto's, maar vanavond wel een staaltje goede tuning gezien.
Verkeerslicht. Fiat Punto rechts. Porsche Cayenne S links. Verkeerslicht op groen. Punto: "mwwaaaaaa ... pssssjjj .. mmwwaaahhhaaaaaa .. pssj". Porsche Cayenne: "mwaaaaaaaaaaaaaa" *ziet dat hij al wagenlengte achterstand heeft* ...
Verkeerslicht. Fiat Punto rechts. Porsche Cayenne S links. Verkeerslicht op groen. Punto: "mwwaaaaaa ... pssssjjj .. mmwwaaahhhaaaaaa .. pssj". Porsche Cayenne: "mwaaaaaaaaaaaaaa" *ziet dat hij al wagenlengte achterstand heeft* ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Btw waar denk je ongeveer op uit te komen qua vermogen met het tunen? Je hebt nu 90pk, lijkt me niet dat je daar significant meer uit krijgt zonder grote inversteringen (ander blok etc). Dat kan, zoals BrZ ook aangeeft, zo maar eens 2x zoveel kosten dan de auto nu waard is. Spaar dan meteen door voor een Honda Integra oid.
Novitec levert een kit om van je Punto HGT een 312pk sterk beest te maken: Novitec X-OneArfman schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:40:
Helaas geen foto's, maar vanavond wel een staaltje goede tuning gezien.
0-100 in 5,4 sec en een top van 275km/h (!)
Dan sta je met je Cayenne ook wel even raar te kijken

ik heb nu 125pkMadMarky schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:43:
Btw waar denk je ongeveer op uit te komen qua vermogen met het tunen? Je hebt nu 90pk, lijkt me niet dat je daar significant meer uit krijgt zonder grote inversteringen (ander blok etc). Dat kan, zoals BrZ ook aangeeft, zo maar eens 2x zoveel kosten dan de auto nu waard is. Spaar dan meteen door voor een Honda Integra oid.
D16Z6 motorblok + Turbo is het doel
PS:
Honda Integra R 1.8i
Max. vermogen 140 kW (190 pk)
acceleratie 0-100 km/h 6,7 s
massa leeg 1120 kg
met een civic @ 190pk bereik je meer
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 24670 op 27-06-2007 21:55 ]
Anoniem: 94768
Wat ik juist geweldig vind is een dikke 4cylinder of 6cylinder in een onopvallende auto. Staan die sjonnies mooi te kijken als je sneller bent met je bak
. Die blik, geweldig!
dat is ook geweldigAnoniem: 94768 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:05:
Wat ik juist geweldig vind is een dikke 4cylinder of 6cylinder in een onopvallende auto. Staan die sjonnies mooi te kijken als je sneller bent met je bak. Die blik, geweldig!
dat is de reden dat ik mn civic wil doen, maar ondertussen niet teveel overdone aan body styling, gewoon mooi strak
verder geen onzinnig gedoe, en dan af en toe laten zien waar "turbo" voor staat (6)
Daarom wil ik later, als ik geld heb, ooit nog eens zo'n Informatique Rallye-golf kopen oid, en dan ontstickeren en even glad laten spuiten
TheZeroorez schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:15:
Daarom wil ik later, als ik geld heb, ooit nog eens zo'n Informatique Rallye-golf kopen oid, en dan ontstickeren en even glad laten spuiten
Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan de bulldog stickers
Ziet er verschrikkelijk uit imo

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
wat is er mis met die 106
vind hem best netjes..
Als je zo begint is alle optiche tuning fout... Gewoon een Carcept bodykitje........
ok die stikker is erg fout, maargoed de rest is oke

vind hem best netjes..
Als je zo begint is alle optiche tuning fout... Gewoon een Carcept bodykitje........
[ Voor 31% gewijzigd door MexxT op 27-06-2007 22:54 ]
Audi S3
Djeez, het is maar wat je niet overdone noemt met al die lelijke tupperware die jij post. Als dat al niet overdone is volgens jou, doe eens een voorbeeld van wat wel overdone is dan? Die japanse dingen met 3 meter hoge uitlaten en sneeuwschuivers van 1 meter voorop?Anoniem: 24670 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:11:
[...]
dat is ook geweldig
dat is de reden dat ik mn civic wil doen, maar ondertussen niet teveel overdone aan body styling, gewoon mooi strakbodykitje wil ik wel maar gewoon een mooie die staat
.
verder geen onzinnig gedoe, en dan af en toe laten zien waar "turbo" voor staat (6)
Aannames zijn fataal.
ChecklistMexxT schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:53:
wat is er mis met die 106![]()
vind hem best netjes..
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Kippengaas [x] Rioolpijp [x] Lelijke (chrome) velgen [x] Ongebruikt gat in achterbumper [x] Niet passende bodykit [ ] Stickers [x] Opplak booskijkers [ ] |
5 van de 7 punten, fout dus

Mooi hoor

Dit vind ik wel tof
OMFGMexxT schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:53:
wat is er mis met die 106![]()
vind hem best netjes..
Ecodan warmtepomp
Die staat hier in den haag
das zo'n grote beurt 'star-trek' auto
Daar zou ik dus écht niet dood in gevonden willen worden

Die rij pijpjes aan de zijkant is zeker een vorm van afwatering voor het water dat via die op de kofferbak geplaatste 'hoodscoops' de achterbak binnenstroomt
\_Specs_/
vandaag weer die rode fiat gevonden met V12 4wd ofzo achterop.
een blonde chick reed, bellend, op de A12 richting utrecht rond half 7..
wie heb ik gezien?
een blonde chick reed, bellend, op de A12 richting utrecht rond half 7..
wie heb ik gezien?
Een kameraad van me heeft een kanariegele Golf 3 gekocht, compleet met 'schitterende' bumpers, Lexus-look achterlichten, cup-diffusor en dubbele rioolpijpen achter.... En... Het is een 90PK TDI
Hij ziet er uit alsof ie onze auto rauw lust, maar dat zal smerig tegenvallen. Die van ons heeft niets van dat alles
En ook niets van wat er op het checklistje staat

The ramblings of an idiot
Waarvan?
Toevallig ook met een chromen strip tussen de koplampen? Hier in de buurt stond er een tijdje zo eentje te koop namelijk.McBoom schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:45:
Een kameraad van me heeft een kanariegele Golf 3 gekocht, compleet met 'schitterende' bumpers, Lexus-look achterlichten, cup-diffusor en dubbele rioolpijpen achter.... En... Het is een 90PK TDIHij ziet er uit alsof ie onze auto rauw lust, maar dat zal smerig tegenvallen. Die van ons heeft niets van dat alles
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nee, dat (godzijdank) nog net niet.Wom schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:49:
[...]
Toevallig ook met een chromen strip tussen de koplampen? Hier in de buurt stond er een tijdje zo eentje te koop namelijk.

Kijk dat is nog eens eens een leuke Civic!
Trouwens het "tunen" van Civics is 9 van de 10x optisch. Wil je het motorisch goed aan pakken word het blok al snel verruild voor een D16B2 of andere zut, waar de Civicjes zich meestal goed voor lenen. Het motorisch tunen van een Civicje hoef niet percee heel duur te zijn, aangezien er genoeg onderdelen voor te krijg zijn en meestal ook niet zo heel duur. Maarja... je moet wel afwegen dat een 2de hands EGtje rond de 2000 euro ligt en je dit bedrag nog een keer moet betalen voor een leuk blokje (en dan niet te praten over turbokitjes, want die beginnen ook bij 1000 euro).
Ook het grote probleem dat veel van de 'swappers' nog wel eens vergeten, het aanpassen van de remmen... zo is een kennis al twee keer van de weggeraakt met een Opel Astra 1.4 (waar een 2.0GSi blok in lag), waarvan hij één keertje een weekje mocht doorbrengen in het ziekenhuis.
Trouwens het "tunen" van Civics is 9 van de 10x optisch. Wil je het motorisch goed aan pakken word het blok al snel verruild voor een D16B2 of andere zut, waar de Civicjes zich meestal goed voor lenen. Het motorisch tunen van een Civicje hoef niet percee heel duur te zijn, aangezien er genoeg onderdelen voor te krijg zijn en meestal ook niet zo heel duur. Maarja... je moet wel afwegen dat een 2de hands EGtje rond de 2000 euro ligt en je dit bedrag nog een keer moet betalen voor een leuk blokje (en dan niet te praten over turbokitjes, want die beginnen ook bij 1000 euro).
Ook het grote probleem dat veel van de 'swappers' nog wel eens vergeten, het aanpassen van de remmen... zo is een kennis al twee keer van de weggeraakt met een Opel Astra 1.4 (waar een 2.0GSi blok in lag), waarvan hij één keertje een weekje mocht doorbrengen in het ziekenhuis.
Dat is inderdaad domWrack schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:34:

tja, iedereen heeft het altijd maar over grotere remmen als er meer vermogen is, waarom? omdat die harder kan?
het gewicht blijft grofweg hetzelfde, soms zelfs nog lichter (goed, van een 1.4 naar 2.0 zal het gewicht wel wat omhooggaan...), dan ga je met je grotere remmen alleen maar eerder blokkeren en met een beetje pech juist van de weg af raken.
zorg voor goeie (race)remblokken en goeie remvloeistof (DOT5.1) en je remmen zijn meer als voldoende.
zowiezo wordt je wegligging er niet bepaald beter op als je een zwaarder blok erin hangt, zeker als het gewicht voor je voorwielen komt.
het gewicht blijft grofweg hetzelfde, soms zelfs nog lichter (goed, van een 1.4 naar 2.0 zal het gewicht wel wat omhooggaan...), dan ga je met je grotere remmen alleen maar eerder blokkeren en met een beetje pech juist van de weg af raken.
zorg voor goeie (race)remblokken en goeie remvloeistof (DOT5.1) en je remmen zijn meer als voldoende.
zowiezo wordt je wegligging er niet bepaald beter op als je een zwaarder blok erin hangt, zeker als het gewicht voor je voorwielen komt.
Deze staat in Moerwijk Den Haag inderdaad, heb hier gewoond en ik kan je zeggen, volgens was deze auto al zo verneukt voordat DGB op televisie kwam.Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:11:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hoor
[afbeelding]
Dit vind ik wel tof
Standaard remmen zijn totaal niet geschikt voor een zo'n opgefokte auto, omdat:Skuzz schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:00:
tja, iedereen heeft het altijd maar over grotere remmen als er meer vermogen is, waarom? omdat die harder kan?
- de auto sneller rijd (kan) en er dus meer kracht nodig is om de auto tot stilstand te dwingen.
- meer fading / warping op het moment dat er veel geremt word (als je snel optrekt bij het verkeerslicht en daarna weer snel moet stoppen voor het volgende verkeerslicht).
- wat je zelf al aangeeft, weegt het geswapte moterblok vaak meer.
Denk dat remmen juist het belangrijkste zijn aan een 'race-auto', vooral op bochtige wegen. (Daar ging het bij de Astra dus ook fout). Op een recht stuk zal je de remmen minder nodig hebben.
Als je van een 1.4 Astra een 1.6 zou maken, dan zouden de remmen niet zoveel uit maken. In dit geval moest het halve chassis gelast worden om alleen het blok al op zijn plaats te houden, inclusief een setje schokdempers/veren.
Ja. Harder bij hetzelfde gewicht = meer energie = zwaarder voor de remmen (dus sneller fading). En sommige auto's hebben nou eenmaal zulke boutremmen dat ze na 3x hard remmen al faden. En dat wil je niet als je 180 rijd ofzo.Skuzz schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:00:
Das niet waar, door grotere schijven wordt de dosering juist beter.het gewicht blijft grofweg hetzelfde, soms zelfs nog lichter (goed, van een 1.4 naar 2.0 zal het gewicht wel wat omhooggaan...), dan ga je met je grotere remmen alleen maar eerder blokkeren en met een beetje pech juist van de weg af raken.
Ook datzorg voor goeie (race)remblokken en goeie remvloeistof (DOT5.1) en je remmen zijn meer als voldoende.
Ecodan warmtepomp
Anoniem: 4629
Moet je inderdaad vooral doen. DOT5.1 in een auto gooien die daar niet voor is gemaakt. Helemaal feest is het wanneer die wagen voor DOT3 of DOT4 ontworpen is. Dan mag je binnen afzienbare tijd al je rubbers in je remsysteem gaan vervangen want dat vreet aan.
5 .. niet 5.1
5 .. niet 5.1
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 28-06-2007 13:08 ]
Dan was het dot5, maar een van die 2 kan je gewoon gebruiken.
Ecodan warmtepomp
Nou:
McBoom schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:45:
Een kameraad van me heeft een kanariegele Golf 3 gekocht, compleet met 'schitterende' bumpers, Lexus-look achterlichten, cup-diffusor en dubbele rioolpijpen achter.... En... Het is een 90PK TDIHij ziet er uit alsof ie onze auto rauw lust, maar dat zal smerig tegenvallen. Die van ons heeft niets van dat alles
Klopt. Ik heb ze verwisseld.4x2 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:43:
5.1 kan je gewoon gebruiken, 5 is de siliconenzooi.
Ik heb (nog) geen pics
nou, misschien dat bij dafjes de standaard remmen erg goed zijn dan, want ik ken iemand die oldtimer race auto's bouwt en bij race Daf's (tot 150pk in tegenstelling tot de standaard 47pk) gebruikt hij gewoon de standaard remmen, alleen dan met beter vloeistof, race remblokken en gevlochten remslangen.
Je bent de eerste en de laatste niet (erg logisch is die naamvoering ook niet...)
Hoe vaak heb je m bezig gezien met het uitdeuken van de voorkant van zo'n ding als ie weer eens rechtdoor was gevlogenSkuzz schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:05:
nou, misschien dat bij dafjes de standaard remmen erg goed zijn dan, want ik ken iemand die oldtimer race auto's bouwt en bij race Daf's (tot 150pk in tegenstelling tot de standaard 47pk) gebruikt hij gewoon de standaard remmen, alleen dan met beter vloeistof, race remblokken en gevlochten remslangen.
Maar standaard remmen voldoen doorgaans best wel met wat extra vermogen, je moet alleen niet te vaak achter elkaar zo hard remmen, want dan krijg je de zooi prima over de zeik.
leeg
Hij is echt geen prutser hoor, hij is al heel wat jaartjes (zo'n 30 jaar) professioneel in de (klassieker) autosport actief, dus als hij dat beweert geloof ik dat wel.
en zit het fading niet vooral in de blokken die te warm worden? en die vervangt hij dus juist wel door race blokken
en zit het fading niet vooral in de blokken die te warm worden? en die vervangt hij dus juist wel door race blokken
Fading zit in de blokken idd.
Maar als die dr niet mee ophouden dan is het volgende wat aan de kook gaat je remvloeistof (en dan vervang je die weer, komen de blokken weer enz enz
).
Punt is gewoon dat je met een stel geventileerde schijven en lekker open velgen veel meer warmte af kan voeren en je dus langer hard kan remmen.
Maar als die dr niet mee ophouden dan is het volgende wat aan de kook gaat je remvloeistof (en dan vervang je die weer, komen de blokken weer enz enz
Punt is gewoon dat je met een stel geventileerde schijven en lekker open velgen veel meer warmte af kan voeren en je dus langer hard kan remmen.
leeg
http://xs.to/xs.php?h=xs316&d=07265&f=Fotos-0036.jpg
zag em rijden op de A12 richting Den haag. vond em opzich wel mooi..
zag em rijden op de A12 richting Den haag. vond em opzich wel mooi..
[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 29-06-2007 09:08 ]
offtopic:
vanuit welke auto heb je die gemaakt? 't is wel een espace-achtig kilometerteller-geval, maar geen espace lijkt het
vanuit welke auto heb je die gemaakt? 't is wel een espace-achtig kilometerteller-geval, maar geen espace lijkt het
Nee, ik vind hem niet mooi. Lelijke achterbumper, kippegaas, yuk.
Extreem fout is 'ie ook weer niet, het zou iig niet mijn keus zijn (zowiezo, dat is geen een opel
)
Vaak bu'j te bang!
Ga je mond spoelen 
Die astra ziet er NIET UIT! De spoiler taartschep past totaal op de astra, bij de bumper was het kippengaas op, en bovendien staat hij op standaard velgen, zonder verlaging. Natuurlijk is het een 1.6 (zie rdw).
Ik blijf het gewoon niet snappen waarom mensen hun auto het uiterlijk geven van een race bak die in 5 seconden op de 100 zit, maar vervolgens motorisch gewoon hetzelfde laten. Wat 90 procent doet is een enorm luide japstyle uitlaat eronder zetten, zodat je die boerenkar al vanaf 3 kilometer hoort aankomen. En na 5 minuten, komt dat stuk plastic eindelijk langsrijden in een slakkengang. Hoe kan je jezelf nog meer voor lul zetten
Maar even serieus nu: als je nou een ander motorblok in je auto wilt lepelen, zoals die jappanner met z'n BMW met die Honda F20C motor, hoe kom je eigenlijk aan zo'n ding? Moet je daarvoor echt in het "circuit" zitten? Of moet je bij de sloop wezen? (wat me niet zo verstandig lijkt). Onderdelen zoals turbo's, intercoolers en luchtfilters zijn wel via internet te vinden, maar ik heb nog nooit een site gezien voor motorblokken. Wordt er zo weinig ge-enigne swapped? Kortom: wie verteld hoe dat precies zit?
Die astra ziet er NIET UIT! De spoiler taartschep past totaal op de astra, bij de bumper was het kippengaas op, en bovendien staat hij op standaard velgen, zonder verlaging. Natuurlijk is het een 1.6 (zie rdw).
Ik blijf het gewoon niet snappen waarom mensen hun auto het uiterlijk geven van een race bak die in 5 seconden op de 100 zit, maar vervolgens motorisch gewoon hetzelfde laten. Wat 90 procent doet is een enorm luide japstyle uitlaat eronder zetten, zodat je die boerenkar al vanaf 3 kilometer hoort aankomen. En na 5 minuten, komt dat stuk plastic eindelijk langsrijden in een slakkengang. Hoe kan je jezelf nog meer voor lul zetten

Maar even serieus nu: als je nou een ander motorblok in je auto wilt lepelen, zoals die jappanner met z'n BMW met die Honda F20C motor, hoe kom je eigenlijk aan zo'n ding? Moet je daarvoor echt in het "circuit" zitten? Of moet je bij de sloop wezen? (wat me niet zo verstandig lijkt). Onderdelen zoals turbo's, intercoolers en luchtfilters zijn wel via internet te vinden, maar ik heb nog nooit een site gezien voor motorblokken. Wordt er zo weinig ge-enigne swapped? Kortom: wie verteld hoe dat precies zit?
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Gewoon een schadebak. En er zijn best wat fabrikanten die crate-engines leveren.
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 29-06-2007 11:00 ]
yaris 1.3iMBV schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:42:
offtopic:
Nee, ik vind hem niet mooi. Lelijke achterbumper, kippegaas, yuk.
Jup, zo zag ik een poosje geleden in een VW-blad een nieuw Passat R36 blok + DSG-bak te koop staan en die auto was nog niet eens op de markt. Wel leuk voor in onze Golf, maar toch wat prijzigAnoniem: 4629 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:00:
Gewoon een schadebak. En er zijn best wat fabrikanten die crate-engines leveren.

Gewoon naar de autosloop gaan. Als je weet welk motorblok je wilt hebben kan je gericht gaan zoeken, en dan is het vaak niet moeilijk 
Een vriend van me heeft voor z'n racehovercraft ook zo een mooi motorblok gekocht, een Honda CBR600 motorblok, met injectie, blok was 2 jaar oud, maar de motor zelf was totall-los gereden (eigenaar helaas ook overleden
). En voor auto's heb je gewoon hetzelfde, zoek en gij zult vinden
Op het daihatsuforum waar ik wel eens kom zitten gasten die een 1.3 blok swappen voor een groter 1.6 blok (in een daihatsu charade, formaat toyota starlet), dan heb je voor een paar 100 euro een best vlotte bak.
Een vriend van me heeft voor z'n racehovercraft ook zo een mooi motorblok gekocht, een Honda CBR600 motorblok, met injectie, blok was 2 jaar oud, maar de motor zelf was totall-los gereden (eigenaar helaas ook overleden
Vaak bu'j te bang!
Geweldige timing dus... Dinsdag deed de site het nogMoZe schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:38:
Kweenie hoor, maar het enige wat ik van die site zie is een "under construction" plaatje.
Er wordt heel veel ge-engine swapped, en er zijn ook wel degelijk heel veel bedrijven voor.Huig schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:57:
Ga je mond spoelen
Maar ook veel mensen kopen zelf blokken idd uit slopers, of kopen gewoon een auto waar het blok uit wordt gehaald. EBay, Marktplaats, forums, etc., overal kan je ze natuurlijk vandaan toveren.
Er zat laatst zo'n ding voor me in Nieuwolda maar dan met overdekte pickup en dubbele achterbanden !
(dus met gigantische tractor wielkappen)
Helaas had ik alleen mn werkmobiel zonder camera.

NB het is een SMC sierra truck.
[ Voor 14% gewijzigd door Opteronx4 op 01-07-2007 13:13 ]
Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs
@minipolopikoler: die tweede witte (ibiza? astra?), trekt die bij 120 niet onwijs naar links of rechts?
Bij die gele calibra zijn ze vergeten dat je krassen in de lak toch in elk geval moet aanstippen tegen de roest
En ik nodig die Fiesta eens uit voor een kop koffie/biertje. Geen extreme drempelwijk hierzo, maar dat overleeft hij toch niet

GMCOpteronx4 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:05:
Er zat laatst zo'n ding voor me in Nieuwolda maar dan met overdekte pickup en dubbele achterbanden !
[afbeelding]
Maar dat heeft ws. nog niks met tuning te maken, maar is 'gewoon' een zgn. dually pickup welke gewoon af-fabriek zo zijn geleverd.

Dit topic is gesloten.