Sorry voor het "heropenen" van dit topic, maar ik heb een vraagje en vind het niet zozeer nodig om een nieuw topic te openen.
Ik heb op dit moment een Logitech X-530 en mijn woonsituatie is woonachtig zijn in een flat

.
Nu is mijn vraag dus ook, heeft het eigenlijk wel enig nut om de Z-5500 te kopen?
De X-530 laat het huis op 100% bas al aardig trillen met 30~40% volume en knopje bas op 0% (nog steeds bass helaas) en volume op 50~60% laat ie dat ook al doen.
Mijn voornaamste reden om voor een Z-5500 te kiezen is vanwege de digitale aansluiting. Aangezien ik graag op mijn Xbox 360 speel, en nu genoodzaakt ben om dat Logitech-blokje waar de 3 aansluitingen ingaan alleen voor Stereo geluid zorgen.
Maar wat vinden jullie? Ik kan zelf niet afwegen of ik nu maar Stereo met de X-530 voor lief moet nemen of waarschijnlijk de (zware) overkill van een Z-5500 die op digitaal surround kan doorgeven.
Geld is eigenlijk geen bezwaar, dus dat is het probleem niet.
Ander probleem is natuurlijk ook weer ouders, die al zeuren met de X-530 al staat ie op vol. Ik heb trouwens nog niemand aan de deur gehad terwijl ik de X-530 vol had staan (100% bas en 100% volume

).