"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
of op YouTube.Hoedje schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:32:
Wow, dit ziet er allemaal erg goed uit. Al moet ik wel zeggen dat het best lastig te volgen is. Ik hoop dat de stream ook redelijk snel online komt.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Nee, maar die draaien ook niet op een dell laptop met 64MB videokaart.Wokker schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:23:
[...]
maar die zullen vast niet draaien op mac book met 64 mb video kaart
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

http://www.xbmcfreak.nl/
Yup, dat maakt niet zoveel uit. Hardware specs zijn makkelijk te snappen. Maar dit is allemaal net ff wat uitgebreiden en daardoor een beetje moeilijk te volgen.
Anyway, het is leuk om te zien dat finder nu heel veel op iTunes lijkt. Dat is makkelijk voor switchers.
[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 11-06-2007 19:41 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Wat zei ikVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:14:
Wat dacht je van een filebrowser/finder in Leopard, die op basis van coverflow werkt?
Met previews van films, documenten e.d. waar je normaal je cd covers ziet.
En dan kun je een 'view' kiezen, zoals ook in iTunes, bijv. als een lijst, artwork of coverflow.
Een dergelijke interface zie je ook in de iPhone terugkomen.
It lets you instantly preview files without opening applications. You want to see what's in a file -- you don't want to open an application. It works with all the popular filetypes, and if you've got a doc type that doesn't work, it's a plugin model so you can easily add it." Wow, we dig this too. These features are way better than last WWDC's things... ToDos? Ha.

het lijkt er ook op dat de 17 inch iMac blijft gezien de keynote pics!

[ Voor 81% gewijzigd door Beta op 11-06-2007 19:45 ]
Verwijderd
Als er nieuwe iMacs komen, dan gaan ze (IMHO) niet eerst 3 maanden het 'oude' Tiger meeleveren lijkt mij.
You can't free a fish from water.
Of je koopt gewoon Windows en je hoeft niet te switchen tussen osx en windows aangezien het altijd werkt.DaannO schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:52:
Opzich ideaal. Je koopt een mac en je kan ook windows draaien voor alles wat niet wil werken op een mac. Hmmm, misschien wordt mijn nieuwe laptop dan toch een mac!

juist ja...VerkerkSander schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:56:
[...]
Of je koopt gewoon Windows en je hoeft niet te switchen tussen osx en windows aangezien het altijd werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Erhnam op 11-06-2007 20:00 ]
Everything is possible if you really want it.
Now sharing a video - quality is good.Erhnam schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:57:
Number nine: iChat. Let's talk about iChat. We've gotten SO MUCH feedback on video conferencing, it's incredibly heartening. We've also shipped an app called Photo Booth, so we're gonna bring some of that fun over to iChat as well. We've got better audio quality with an AAC codec called AAC -low delay, tabbed chats..." finally!
Just drag video onto ichat window to share
netjes! ben wel benieuwd
Ja meestal een paar dagen na de live demo'sHobbles schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:58:
Komt deze keynote in video formaat ook ergens online te staan ? Ik meen dat ik het ergens gelezen heb van wel, maar kan het niet terugvinden...
Sowieso op de Apple site zelf vanavond of morgen. En anders youtube of downloaden via jeweetwel.Hobbles schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:58:
Komt deze keynote in video formaat ook ergens online te staan ? Ik meen dat ik het ergens gelezen heb van wel, maar kan het niet terugvinden...

Ziet er leuk uit
mac mini is niet 64 bit...Erhnam schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:04:
[...]
Snel gedaan want hier stond hij er nog tussen
[afbeelding]

Dus geen Leopard vandaag, zoals iemand zei.Developers to receive full preview copy of Leopard today
Edit:
Leopard shipping in October. Basic version, $129. Premium version, $129. Business version, $129, Enterprise version $129. Ultimate version, $129.
[ Voor 43% gewijzigd door me_mrtn op 11-06-2007 20:09 ]
[ Voor 93% gewijzigd door rammes op 11-06-2007 20:10 ]
Ik zou het doen!
Waarom denk je dat iedereen een Mac wil? Niet omdat Windows zo prettig werkt.VerkerkSander schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:56:
[...]
Of je koopt gewoon Windows en je hoeft niet te switchen tussen osx en windows aangezien het altijd werkt.
En nou wegwezen hier.
Ik zou het doen!
Zal wel os x op pc worden, dat pc mannetje stond toch ook al met Mac kleren aan?
[ Voor 66% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-06-2007 20:12 ]
Perspectief van de Mini klopt niet...Erhnam schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:04:
[...]
Snel gedaan want hier stond hij er nog tussen
[afbeelding]
Heb t zelf niet zo op FF/Opera oid.. IE al helemaal.. Safari is gewoon goed
new tab feature in all versions... drag them around
Can drag tabs off into their own windows
Bijna letterlijk je vijand opeten heet dat.Blaxje schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:15:
Dit gaat gewoon finaal mis. Safari op windows, give me a break..
http://www.apple.com/macosx/upgrade/
[ Voor 20% gewijzigd door DaannO op 11-06-2007 20:18 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ik ook niet
Apple noob meldDaannO schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:17:
als je naar apple.com/safari zie je een link dat je tiger kan kopen voor 129
http://www.apple.com/macosx/upgrade/

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 11-06-2007 20:22 ]
Denk dat dat wel meevalt. WebKit, de core van Safari, draait al tijden op meerdere platforms. O.a. Symbian.dawuss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:19:
Ik vrees wel een beetje voor de kwaliteit van Safari op de Mac als het zometeen ook op Windows moet dragen. Dat soort universaliteit komt bijna altijd met een prijs...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
In oktober lijkt me.Leopard shipping in October. Basic version, $129. Premium version, $129. Business version, $129, Enterprise version $129. Ultimate version, $129.
Precies! Inclusief je trojans, virussen en spywareVerkerkSander schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:56:
[...]
Edit: The End indeed
[ Voor 31% gewijzigd door Hobbles op 11-06-2007 20:26 ]
De VS store is echter nog wel down... raar

[ Voor 37% gewijzigd door Flatwhite op 11-06-2007 20:28 ]
Dus het ging meer om Safari ofz
Misschien laten ze de banners wel 'ineens' zien en kondigen ze het daarop aan?
You can't free a fish from water.
Safari, Leopard en de iPhone. Dat is tenminste te zien op een van de foto's op macrumorslive.comDaannO schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:28:
Steve leaves the stage - Keynote Over
Dus het ging meer om Safari ofz
Verwijderd
micheljansen.org
iPhone update op de site?Flatwhite schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:27:
Dat was het GEEN hardware updates...
De VS store is echter nog wel down... raar
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Verwijderd
IK ben trouwens wel tevreden met de Keynote. Gekomen wat ik had gehoopt, en ik ben met me huidige MacBook nog tevree dus ik ben helemaal in me hum. Laat 10.5 maar komen!
Verwijderd
Dat doen ze om je te plagen natuurlijkJappo112 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:29:
Vraag me dan toch af waarom de Apple store dicht is. Er zijn toch geen producten om te updaten/toe te voegen?
alweer up... helaas..
Hehe zozo "advanced"
Anyway: ben wel benieuwd naar Safari voor Windows, hoop dat het een wat snellere interface krijgt dat iTunes op Windows. Daarnaast hoop ik dat dit de definitieve nekslag voor IE wordt.
leoaq.fm // Jeune Loop
Die is nooit down geweest
De Nederlandse store is nooit down geweest... de US store in tegendeel...
Daarnaast:
Ben trouwens wel benieuwd op wat voor soort hardware ze die nextgen graphics op hebben lopen showen... dat kan imho nooit een ATI Radeon 1600/1900 of Nvidia Geforce 7300 geweest zijn.
Misschien binnenkort (tegen E3) toch stiekem meer?
[ Voor 32% gewijzigd door mindcrash op 11-06-2007 20:33 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
Het ging indd om de US store.
Even tussendoor, wat kan je allemaal meenemen uit de US? ivm garantie enzo?
Edit: Spuit 1000011
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 20:33 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Na/Tegen de launch van Leopard zal vast nog wel een Special Event m.b.t. iLife/iWork komenF e r o x schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:33:
Ik mis toch wel info over iWork '07. Ziet er niet goed uit ...
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik zou het doen!
In afwachting van ^^^.dawuss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:29:
Iemand zin om een degelijke topicstart te maken voor de nabeschouwing? Dit zooitje is niet meer te redden
micheljansen.org
Dit topic is gesloten.
Vermeld bij je eventuele verwachting graag je bron. Dan gaat de discussie nog ergens over en verzand het niet in oeverloos gespeculeer en het posten van wishlists. :)
Slow chat? Niet hier! Ga naar #apple op irc.tweakers.net