Op dit bord kun je een AGP kaart knallen en voor diepere vraagjes over de compatibility kun je de FAQs doornemen, begin bijvoorbeeld
hier.
Zoek je de specificaties van dit bord op dan zul je vinden dat dit bord een AGP 8x (3.0) slot heeft en zodoende ook kaarten met die specificatie ondersteunt, dit zal ook zeker in de gebruikershandleiding staan. Zo goed als alle kaarten vanaf de generatie van je huidige GeForce 5700 zijn AGP 8x kaarten en zullen dan ook prima functioneren op jouw bordje, mits je voeding krachtig genoeg is om de stroomhongerige kaarten van sap te voorzien. Afhankelijk van wat voor kaart je koopt is dat dus ook iets om op te letten, tips voor het uitzoeken van een goede voeding (en natuurlijk controleren of je een degelijke hebt) vind je in
Welke voeding heb ik nodig? Deel 17.
Helaas vermeldt je je specs niet en is het dus verder lastig om te zeggen wat nou zin heeft in je bakkie, maar ik heb even in je andere topic in CSL gekeken en op zich heeft het nog wel nut om hier iets leuks voor te kopen. Zeker als je ook de CPU en de hoeveelheid RAM nog kunt/wilt upgraden.

Maar vermeldt voortaan aub wat meer specificaties, dat geeft iedereen hier een beter beeld van het geheel en dan zul je ook sneller goede tips ontvangen.
Een echte high-end kaart zou ik hier niet meer voor aanschaffen, maar ik denk dat iets als een GeForce 7600 of iets vergelijkbaars erg leuk voor je kan zijn. Beter kan natuurlijk ook, maar dan denk ik dat je niet het meeste waar voor je geld krijgt omdat je computer dan gewoon niet als het ware het onderste van zo'n duurdere kaart er uit kan halen.
Dit is een vraag welke eigenlijk een 'basic vraag' is, wat de reden is dat ik dit topic van je sluit. Je kunt hem prima zelf beantwoorden, alleen moet je er misschien wat meer voor doornemen en rondsnuffelen. Natuurlijk moet je ergens beginnen, maar we zijn er niet om je handje vast te houden.
Voor de aanschaf van je nieuwe kaartje doe je er denk ik dan ook goed aan om
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? door te nemen.
Mocht je nou diepere vragen hebben over dingen die daar niet in voorkomen, dan probeer je eerst zelf op zoek te gaan naar informatie en als die informatie je niet kan overtuigen of niet bestaat kun je gerust een topic openen waarin je die specifieke vragen stelt
Mocht je vragen/opmerking/etc over dit alles hebben, dan mag je me gerust DMen of mailen. Je vind mijn adres in mijn profiel.
Overigens doen wij tweakers elkaar door te posten allemaal automatisch de groeten, dus die hoef je niet apart er bij te vermelden. Maar bewaar ze voor je emails bijvoorbeeld
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.