sta inmiddels 3-1 voor door 2 goals van mn spits in de 34e en de 35e minuut. Afstraffen die handel en lekker met zn allen rond de eigen 16 huis houden
Anoniem: 208861
sta slechts 0-1 achter tegen de bekerhouder.. FC GoT
maar er zijn nog 45 minuten te spelen
ik heb echt ff hulp vd experts nodig. Vorige week 7-0 pak slaag gekregen. Hoe moet ik de return aanpakken? Ik speelde toen 433 op de counter, wat totaal niet heeft gewerkt. terug naar 343 dan maar?
MatchID: 121949531
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
0-2 verloren, valt uiteindelijk nog mee.
Laat ik daar nou net inzitten
6-0 winst... helaas wel een blessure...
Sja met pressie scoor je ook niks heAnoniem: 208861 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:01:
sta slechts 0-1 achter tegen de bekerhouder.. FC GoT
0-3 geworden maar wel mn potentiele U20 er voor 3 weken afgekickt

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 194437
4-0 gewonnen tegenstander speelde 5-5-0 ???? vage opstelling maar goed toch blij met de eerste punten in de GoT cup
@flipmode
ik zou zeggen 3-4-3 spelen met een winger naar het midden en proberen je middenveld op te krikken. Zoals een wijs man ooit zei: 'Als jij de bal hebt, kan de tegenstander niet scoren'. Het is natuurlijk wel afhankelijk van wat voor materiaal je hebt qua positiespel.
@flipmode
ik zou zeggen 3-4-3 spelen met een winger naar het midden en proberen je middenveld op te krikken. Zoals een wijs man ooit zei: 'Als jij de bal hebt, kan de tegenstander niet scoren'. Het is natuurlijk wel afhankelijk van wat voor materiaal je hebt qua positiespel.
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 194437 op 16-05-2007 19:53 ]
Heb ik iets gemist? Ik zie bij economie ineens staan dat ik weer 20k per week moet betalen? Vorige week was het nog 0
HODL
Aan jeugdopleiding bedoel je? Er was al sinds het begin een fout met de weergave van de jeugdopleiding kosten. Ze werden wel van je budget afgetrokken, maar stonden niet op de economy pagina. Dat hebben ze nu opgelost. Het is nu ook weer te zien op de "De Club" pagina.Ralphie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:22:
Heb ik iets gemist? Ik zie bij economie ineens staan dat ik weer 20k per week moet betalen? Vorige week was het nog 0
Anoniem: 208861
mijn doel was om niet met 0-9 te worden afgedroogdBrainpower schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:47:
[...]
Sja met pressie scoor je ook niks he
0-3 geworden maar wel mn potentiele U20 er voor 3 weken afgekickt
is me dus gelukt
ging er van te voren al vanuit dat ik zou verliezen
dus leek pressie mij de juiste tactiek
zit toch een heel verschil tussen een 5e klasser en een 7e klasser

Anoniem: 139250
Ik zou sowieso 3-4-3 spelen als je spelers daar al mee bekend zijn... (3-5-2 had beter geweest). Zorg dat je centrale verdediging optimaal is (dus speel bijvoorbeeld zonder wingbacks) want zijn centrale aanval is heel goed. Verder zou je met een beter middenveld door 3-4-3 ook wat kansjes moeten kunnen creëren... Je aanval is beter dan zijn verdediging dus duimen maar dat ze er in gaan... Wellicht Pressie spelen doen om zijn aantal kansen op doel te verkleinen maar hierdoor heb je zelf ook minder kans om te scoren...Flipm0de schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:32:
ik heb echt ff hulp vd experts nodig. Vorige week 7-0 pak slaag gekregen. Hoe moet ik de return aanpakken? Ik speelde toen 433 op de counter, wat totaal niet heeft gewerkt. terug naar 343 dan maar?
Ik zie dat het nu ook bij staat. Heb de investering wel op 0.0 euro staan. Maar dit gaat dus wel goed komen zondag zodat ik niet ineens 20k minder heb?Joss schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:25:
[...]
Aan jeugdopleiding bedoel je? Er was al sinds het begin een fout met de weergave van de jeugdopleiding kosten. Ze werden wel van je budget afgetrokken, maar stonden niet op de economy pagina. Dat hebben ze nu opgelost. Het is nu ook weer te zien op de "De Club" pagina.
thx voor de tips, wordt pressie waarschijnlijk, hij haalt een goed midd, dat haalde ik toen ik midds trainde niet eensAnoniem: 139250 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:41:
[...]
Ik zou sowieso 3-4-3 spelen als je spelers daar al mee bekend zijn... (3-5-2 had beter geweest). Zorg dat je centrale verdediging optimaal is (dus speel bijvoorbeeld zonder wingbacks) want zijn centrale aanval is heel goed. Verder zou je met een beter middenveld door 3-4-3 ook wat kansjes moeten kunnen creëren... Je aanval is beter dan zijn verdediging dus duimen maar dat ze er in gaan... Wellicht Pressie spelen doen om zijn aantal kansen op doel te verkleinen maar hierdoor heb je zelf ook minder kans om te scoren...

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Nogal logisch, je trainees zitten toch op een lager niveau als je ouwe rotten mag ik hopen...??? (ligt er natuurlijk ook aan in welke stadium van de training je bent)Flipm0de schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:58:
[...]
thx voor de tips, wordt pressie waarschijnlijk, hij haalt een goed midd, dat haalde ik toen ik midds trainde niet eens
Wie o wie wil er een 8-bits invullen?
De wachtlijst is LEEG. Dus ben je na zondag als eerstvolgende aan de beurt....
Unknown
Anoniem: 135680
mijn 8-bits is nog niet gepost........ of heb ik daar overheen gelezen? 
btw nog belangrijker, ik heb weer een rondje beker overleefd
Anoniem: 26445
Gefeliciteerd en je 8-bits word zondag geplaatst, aldus Pewwy ergens in dit topicH2opoloër schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:54:
mijn 8-bits is nog niet gepost........ of heb ik daar overheen gelezen?
Zelf een monsterzege van 10-0 geboekt in de GoT-cup. Nou eens kijken of we volgende week Sandyman moeilijk kunnen maken.
Anoniem: 194437
ik wil hem wel een x invullen hoor die 8-bits stuur je dat per mail of hoe gaat dat???
Stuur ik per mail, zondag na het plaatsen gooi ik hem naar je toe, als je ff je mailadres achterlaat in mijn HTMail.Anoniem: 194437 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:41:
ik wil hem wel een x invullen hoor die 8-bits stuur je dat per mail of hoe gaat dat???
Anoniem: 185062
Na lange tijd ben ik weer begonnen met hattrick en damn, wat is er veel veranderd. Er spoken ontzettend veel vragen door mijn hoofd. Hopelijk weten jullie antwoord op een paar van mijn vragen
.
1. Allereerst heb ik besloten om mijn eigen jeugdopleiding te starten. Hoeveel spelers per jaar kun je van je jeugdopleiding doorsluizen naar je hoofdteam?
2. Hoe kun je je jeugdopleiding opzeggen?
3. Ik heb nu 3 scouts. Deze week belde ik ze op en de tweede scout had een speler met de volgende eigenschappen: "Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn."
Dit lijkt me een goede speler en het is mn eerste. Klopt het dat ik geluk heb of is dit een typische '12 in een dozijn speler'?
4. Na de newby guide van Nazz te hebben gelezen wou ik enkele trainees gaan kopen. Mijn plan was om keepers te gaan trainen omdat je weinig salariskosten voor kwijt bent en je kan ze snel trainen. Helaas waren beide keepers weg omdat ik vandaag examen had. Maar is het wel zo'n goed idee? Of adviseren jullie mij om op iets anders te trainen of niets te doen.
5. Ik heb momenteel 150.000 in kas. Is het verstandig dat ik dit bewaar voor moeilijkere tijden of moet ik het investeren in iets?
Heeft iemand verder nog tips voor een newbie
. Verder iig bedankt voor het lezen van deze lap tekst.
1. Allereerst heb ik besloten om mijn eigen jeugdopleiding te starten. Hoeveel spelers per jaar kun je van je jeugdopleiding doorsluizen naar je hoofdteam?
3. Ik heb nu 3 scouts. Deze week belde ik ze op en de tweede scout had een speler met de volgende eigenschappen: "Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn."
Dit lijkt me een goede speler en het is mn eerste. Klopt het dat ik geluk heb of is dit een typische '12 in een dozijn speler'?
4. Na de newby guide van Nazz te hebben gelezen wou ik enkele trainees gaan kopen. Mijn plan was om keepers te gaan trainen omdat je weinig salariskosten voor kwijt bent en je kan ze snel trainen. Helaas waren beide keepers weg omdat ik vandaag examen had. Maar is het wel zo'n goed idee? Of adviseren jullie mij om op iets anders te trainen of niets te doen.
5. Ik heb momenteel 150.000 in kas. Is het verstandig dat ik dit bewaar voor moeilijkere tijden of moet ik het investeren in iets?
Heeft iemand verder nog tips voor een newbie
In ieder geval gefeliciteerd... maar wat baal ik zeg, dat ik zo vroeg onterecht ben uitgeschakeld... ik zou gehakt maken van je team...H2opoloër schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:54:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Als het goed is sta ik nog steeds ergens op de wachtlijst..... al heeeeeeeeel lang inmiddels........Quintus schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:47:
Wie o wie wil er een 8-bits invullen?
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
In de GoT-Cup met 2-1 gewonnen
Toch maar 3 vaste basisspelers opgesteld om te kunnen winnen.
@eigenaar van FC Jacks: Sorry voor de +3 van je 31 jarige. Dat gaat wel ff duren vrees ik
Kan ik meteen tegen de grote kanshebben in mijn poule, The Dare Devils.
@eigenaar van FC Jacks: Sorry voor de +3 van je 31 jarige. Dat gaat wel ff duren vrees ik

Kan ik meteen tegen de grote kanshebben in mijn poule, The Dare Devils.
Dat meende ik al maar kon het nergens terug vinden.lameeuw schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 04:21:
[...]
Als het goed is sta ik nog steeds ergens op de wachtlijst..... al heeeeeeeeel lang inmiddels........
8-bits wachtlijst
lameeuw
HTtommy
thakingtom
Unknown
1. Onbeperkt, mits ze aan de volgende eisen voldoen. 17 jaar oud en minstens 112 dagen in je jeugdopleiding.Anoniem: 185062 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:56:
Na lange tijd ben ik weer begonnen met hattrick en damn, wat is er veel veranderd. Er spoken ontzettend veel vragen door mijn hoofd. Hopelijk weten jullie antwoord op een paar van mijn vragen.
Heeft iemand verder nog tips voor een newbie. Verder iig bedankt voor het lezen van deze lap tekst.
2. Waarom zou je 'em willen opzeggen?
3. Dit is een hele mooie vangst, de beste pull die ik tot nog toe gezien heb.
4. Ik ben altijd een voorstander geweest van verdedigers trainen als je net begint. Op die manier kan je ervaren rotten op het middenveld zetten om in elk geval een goeie mid-rating te halen. Trainees lekker laten spelen. ik zou dan zeggen, 3-5-2 in competitie en 5-3-2 of 5-4-1 in de vriendschappelijke wedstrijden. Train je alsnog 8 spelers.
5. trainees kopen? 18 jaar, redelijk/redelijk (kan je er wel 2 voor krijgen met beetje geluk en beetje in de mind staan)
Één per week maar hoor, KilAnoniem: 139250 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:12:
[...]
1. Onbeperkt, mits ze aan de volgende eisen voldoen. 17 jaar oud en minstens 112 dagen in je jeugdopleiding.
Net begonnen en dan zo'n speler krijgen in je jeuggdopleiding, niet eerlijkAnoniem: 185062 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:56:
Na lange tijd ben ik weer begonnen met hattrick en damn, wat is er veel veranderd. Er spoken ontzettend veel vragen door mijn hoofd. Hopelijk weten jullie antwoord op een paar van mijn vragen.
Heeft iemand verder nog tips voor een newbie. Verder iig bedankt voor het lezen van deze lap tekst.
Als je bedoelt hoe je de oude jeugdopleiding kan opzeggen, dan is door geld geld meer te stoppen in je zaakwaarnemers.
Ik heb zelf nooit keepers getraind, maar wat ik van anderen hoorde is dat heel goed te doen is voor een beginnende club.
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Anoniem: 185062
Ik heb tot nu toe alles gewonnen
en net met mn jeugdteam met 7-0 gewonnen. Maar wat ik wel vreemd vond is dat mijn beste speler die ik dus van die scout heb, niet 1x in het verhaal voorkwam maar dat hij wel de beste man van het veld was
.
En wat is een 18-jarige goed keeper waard?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 185062 op 17-05-2007 12:19 ]
Anoniem: 215116
Beste man van het veld is gewoon degene met de meeste sterrenAnoniem: 185062 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:09:
Ik heb tot nu toe alles gewonnenen net met mn jeugdteam met 7-0 gewonnen. Maar wat ik wel vreemd vond is dat mijn beste speler die ik dus van die scout heb, niet 1x in het verhaal voorkwam maar dat hij wel de beste man van het veld was
.
Een 18-jarige goed keeper is circa 140k waard.Anoniem: 185062 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:09:
@ Joss, Ik dacht dat ie dat wel al begrepen had en je kan dus totaal 16 spelers per seizoen pullen
***GoT-Toto***
Hij staat er weer op. We zijn halverwege. Nog 7 stuks te gaan. Er kan dus nog van alles gebeuren!!!
telegramstijl
Allemaal weer invullen die toto op http://gottrick.bitxs.com/ en dan wachten we zondagavond weer het resultaat af.
Groeten van de Toto-man
***GoT-Toto***
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 17-05-2007 13:09 ]
Kan iemand mij nogmaals de exacte werking van Pressievoetbal als tactiek uitleggen? Ik overweeg om het te gaan spelen zondag...
Staat toch gewoon in de regels?
Dat je team een goede conditie moet hebben omdat ze zich de longen uit het lijf rennen om het aantal kansen van je tegenstander te verminderen.
Was ff te lui om te zoeken sorrySagacitus schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:26:
Staat toch gewoon in de regels?Dat je team een goede conditie moet hebben omdat ze zich de longen uit het lijf rennen om het aantal kansen van je tegenstander te verminderen.
mijn spelers hebbenallemaal minstens uitstekend conditie... is dat genoeg? of ligt het aan de verhouding met de tegenstander?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 17-05-2007 16:30 ]
Ik denk dat uitstekend meer dan genoeg is. Of het aan de conditie-verhouding met je tegenstander ligt weet ik niet. Je zou ook met een programma zoals Hattrick Organiser op kunnen zoeken hoe goed je bent in een bepaalde taktiekvaardigheid.
Lijkt me duidelijkAnoniem: 139250 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 19:38:
Allen succes met de jeugdwedstrijden!!
Joss gaat winnen want hij speelt uit
hier je staat al weer 0-1 voor
1-1 bij mij, schrok ff toen hij voorkwam maar stond al gauw weer op gelijke hoogte.
/edit: Ik zeg neits meer Joss
/edit: Ik zeg neits meer Joss

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 17-05-2007 20:07 ]
ArrrrAnoniem: 139250 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:06:
hier je staat al weer 0-1 voor1-1 bij mij, schrok ff toen hij voorkwam maar stond al gauw weer op gelijke hoogte.
/edit: Ik zeg neits meer Joss![]()
1-1 dus, maar tegenstander met een man minder
De wisselspelers van SCD Jr. hadden besloten fijn te gaan pokeren, waardoor het team een probleem had toen Wilko Borghaerts in de kleedkamer verdween met een blessure.
1-2 voor en 71% bbz
ook nog lekker aan t bieden op een 17 jariger trainee, redleijk positiespel en goed passen.
/edit 1-3 al weer... Junior Jacks is weer aan het slachten, 6-1 inmiddels met een man minder
/edit2 Bedenk me net dat ik op deze manier #1 in de GoT II.1 wordt
ook nog lekker aan t bieden op een 17 jariger trainee, redleijk positiespel en goed passen.
/edit 1-3 al weer... Junior Jacks is weer aan het slachten, 6-1 inmiddels met een man minder
/edit2 Bedenk me net dat ik op deze manier #1 in de GoT II.1 wordt
[ Voor 114% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 17-05-2007 20:45 ]
Anoniem: 26445
Ik speel tegen een bot lijkt me niet handig die in een toto op te nemenAnoniem: 139250 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:09:
***GoT-Toto***
Hij staat er weer op. We zijn halverwege. Nog 7 stuks te gaan. Er kan dus nog van alles gebeuren!!!
***GoT-Toto***
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 17-05-2007 20:56 ]
Goeiemorgh...Anoniem: 26445 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:56:
[...]
Ik speel tegen een bot lijkt me niet handig die in een toto op te nemen

Aangepast***
Niet weer.... grmbl!
Welke is er nou bijgekomen?
[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 17-05-2007 21:06 ]
FC Trochsetters - Fresh Kickers MatchID: 121863473Joss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:05:
[...]
Niet weer.... grmbl!
Welke is er nou bijgekomen?
Spanning ende sensatie in de GoT II.1; de stand na 1/3e van de wedstrijden
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| # Team G DV DT Pts. 1. FC Minikalf 8 24 - 7 15 2. FC Junior Jacks 8 37 - 23 15 3. FC Strijen 8 23 - 14 15 4. sharks junior 8 20 - 17 15 5. FEDI met zijwieltjes 8 16 - 15 15 6. Tolhek Termites 8 18 - 15 14 7. Great Lions Newbies 8 28 - 23 12 8. Jong Pmaas 8 25 - 21 10 9. SC Destiny Juniors 8 13 - 15 9 10. The Squires 8 15 - 29 7 11. Bomabino's 8 10 - 26 7 12. Mullie 8 16 - 40 6 |

Misschien volgende week maar met 7 man spelen ofzo

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Vindet gek, met al die >4* spelers van jeDamien2004 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:36:
ben superieur
![]()
Misschien volgende week maar met 7 man spelen ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alhoewel de echte reden natuurlijk is dat niemand van de fedbaas durft te winnen, maar ik kan het jou niet aandoen om dat kenbaar te maken
Echt een ziekelijk teampie heb jij Damien, Maar je weet wat de GM's allemaal roepen... De sterren zijn geen kwaliteitsaanduiding ofzo... (snap ook niet echt wat t dan wel zou moeten zijn amar goed..)Joss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:39:
[...]
Vindet gek, met al die >4* spelers van je![]()
alhoewel de echte reden natuurlijk is dat niemand van de fedbaas durft te winnen, maar ik kan het jou niet aandoen om dat kenbaar te maken
Denk overigens dat ze daar mee bedoelen waar mijn verbazing al steeds ligt. Ik heb spelers die de ene week, in matig vorm, 3 sterren halen en de week er op, in redelijk vorm, 1,5 sterren halen...
Nah sterren is slechts een indicatie van diverse factoren. Maar als ze meer dan 3 of 4 halen dan staan ze wel op hun plekkie 
Opzich heb ik slechts 1 speler met goed scoren en één met redelijk vleugelspel en één met redelijk verdedigen.
De rest is allemaal prut dacht ik
Ohja nog 1 redelijk keepertje
Scheelt ook wel hoor.
Opzich heb ik slechts 1 speler met goed scoren en één met redelijk vleugelspel en één met redelijk verdedigen.
De rest is allemaal prut dacht ik
Ohja nog 1 redelijk keepertje
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
ik ben vandaag begonnen en ik gelijk 7 westrijde gespeelt en heleboel tegen doelpunte
.. daar snap ik niks van maarja..
ik heb een team DTS"35
ik heb een team DTS"35
Je team is voor dat jij de touwtjes in handen kreeg een bot team geweest en heeft gewoon 7 wedstrijden gespeeld, je bent halverwege de competitie ingevallen dus sta je er (nog) niet zo best voor.BlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:16:
ik ben vandaag begonnen en ik gelijk 7 westrijde gespeelt en heleboel tegen doelpunte.. daar snap ik niks van maarja..
ik heb een team DTS"35
Wanneer krijg je te maken met het zelfvertrouwen probleem?
Het zelfvertrouwen is bij mij momenteel compleet overdreven. Gaat het nu al de volgende wedstrijd meteen mis en spelen ze ver onder hun kunnen (zoals dat zo mooi heet).
Het zelfvertrouwen is bij mij momenteel compleet overdreven. Gaat het nu al de volgende wedstrijd meteen mis en spelen ze ver onder hun kunnen (zoals dat zo mooi heet).
Anoniem: 71324
zie het gewoon als een IRL gespeelde wedstrijd. Als van een team het zelfvertrouwen te veel is KAN het fout aflopen, dit hoeft niet per se.CNS schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:36:
Wanneer krijg je te maken met het zelfvertrouwen probleem?
maar ik zou een paar van die sportpsychologen inhuren omdat omlaag te krikken tot wonderbaarlijk
naar beneden ?? grapjas, uit de regels:Anoniem: 71324 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:50:
[...]
zie het gewoon als een IRL gespeelde wedstrijd. Als van een team het zelfvertrouwen te veel is KAN het fout aflopen, dit hoeft niet per se.
maar ik zou een paar van die sportpsychologen inhuren omdat omlaag te krikken tot wonderbaarlijk
Je kunt altijd een psycholoog inhuren om de teamgeest, maar vooral het zelfvertrouwen te verbeteren.
Inderdaad
Het gaat alleen maar naar beneden of door te verliezen/gelijk te spelen of door net te winnen met 1 of 2 doelpunten verschil.
Ik wil dit seizoen kampioen worden en sta er goed voor met 4 punten verschil en weet zeker dat ik de komende twee wedstrijden ga winnen. Dus het zelfvertrouwen is nu een groot probleem. Ik wil nu zeker geen punten verspelen, want er komen straks nog hele zware wedstrijden aan.
Zit zeer te twijfelen of ik op volle sterkte moet gaan spelen omdat ze door het te hoge zelfvertrouwen onder hun kunnen gaan spelen, of een zwakker team opstellen zodat ik maar net win komende zondag.
Het gaat alleen maar naar beneden of door te verliezen/gelijk te spelen of door net te winnen met 1 of 2 doelpunten verschil.
Ik wil dit seizoen kampioen worden en sta er goed voor met 4 punten verschil en weet zeker dat ik de komende twee wedstrijden ga winnen. Dus het zelfvertrouwen is nu een groot probleem. Ik wil nu zeker geen punten verspelen, want er komen straks nog hele zware wedstrijden aan.
Zit zeer te twijfelen of ik op volle sterkte moet gaan spelen omdat ze door het te hoge zelfvertrouwen onder hun kunnen gaan spelen, of een zwakker team opstellen zodat ik maar net win komende zondag.
Waar maak je je druk om?? Dat snap ik echt niet...CNS schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:16:
Inderdaad![]()
Die zelfvetrouwen kwestie van, Compleet overdreven is slechts een indicatie dat het NOG hoger is dan wonderbaarlijk. Niets om je zorgen over te maken, in tegendeel. Ze zijn vol met zelfvertrouwen, hierdoor gaan ze heus niet slechter spelen, is echt compleet onzin.
TU:
TSI: +3850
Vorm: +1 (+8/-7)
Positiespel: +2 (Spits van slecht naar zwak en Winger van Formidabel naar Uitmuntend)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 18-05-2007 09:50 ]
Mijn team gaat steeds beter, zelfs terwijl ik vergat de keeper op te stellen.Joss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:27:
Spanning ende sensatie in de GoT II.1; de stand na 1/3e van de wedstrijden
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 # Team G DV DT Pts. 1. FC Minikalf 8 24 - 7 15 2. FC Junior Jacks 8 37 - 23 15 3. FC Strijen 8 23 - 14 15 4. sharks junior 8 20 - 17 15 5. FEDI met zijwieltjes 8 16 - 15 15 6. Tolhek Termites 8 18 - 15 14 7. Great Lions Newbies 8 28 - 23 12 8. Jong Pmaas 8 25 - 21 10 9. SC Destiny Juniors 8 13 - 15 9 10. The Squires 8 15 - 29 7 11. Bomabino's 8 10 - 26 7 12. Mullie 8 16 - 40 6
Kijk eens naar matchID 107128159 waarin staatAnoniem: 139250 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:45:
Waar maak je je druk om?? Dat snap ik echt niet...
Die zelfvetrouwen kwestie van, Compleet overdreven is slechts een indicatie dat het NOG hoger is dan wonderbaarlijk. Niets om je zorgen over te maken, in tegendeel. Ze zijn vol met zelfvertrouwen, hierdoor gaan ze heus niet slechter spelen, is echt compleet onzin.
en dat terwijl het zelfvertrouwen toen licht overdreven was.Doordat de spelers van Great de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen
en dit stukje uit de regels
En dat is dus wat deze die wedstrijd is gebeurt. Ik heb geen zin om weer tegen onnodig puntverlies aan te lopen.. (of zie ik spokenZelfvertrouwen: Een team dat weinig zelfvertrouwen heeft, heeft moeite om kansen af te maken. Normaal gesproken is veel zelfvertrouwen een goede zaak, maar als het te hoog wordt, kunnen de spelers teams gaan onderschatten die niet zo goed zijn als zijzelf. Het zelfvertrouwen is voornamelijk gebaseerd op resultaten uit voorgaande wedstrijden. Het zelfvertrouwen van het team is ook af te lezen uit de ratings.

CNS schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:59:
[...]
Kijk eens naar matchID 107128159 waarin staat
[...]
en dat terwijl het zelfvertrouwen toen licht overdreven was.
en dit stukje uit de regels
[...]
En dat is dus wat deze die wedstrijd is gebeurt. Ik heb geen zin om weer tegen onnodig puntverlies aan te lopen.. (of zie ik spoken)

Je hebt gelijk, maar er valt niks aan te doen. Gewoon niet zo goed zijn
Zo moet het:
Teamgeest: woedend
Zelfvertrouwen: slecht
Overigens dacht ik na vorige week wel van de vormdaling af te zijn, maar nééééé Hattrick is nog lang niet klaar met mij, belachelijk:
TU 18-05-2007
Vorm: -9/+3
Def: +1 (17j uitstekend; skilltrade)
Overigens dacht ik na vorige week wel van de vormdaling af te zijn, maar nééééé Hattrick is nog lang niet klaar met mij, belachelijk:
TU 18-05-2007
ik heb vandaag aantal specialisten aangenomen , van elke 1 !..
en 10 vip boxen laten bouwen want me vipjes moeten wel relax kunnen zitten
..
ik heb de 20ste me eerste westrijd..
heb iemand nog een goede tip voor me..
ik heb nu een heerlijke opstelling ( zover het kan met deze prutser )
zoek nu nog een andere coach kan dat
en 10 vip boxen laten bouwen want me vipjes moeten wel relax kunnen zitten
Ik heb één hele goede tip voor je:BlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:49:
en 10 vip boxen laten bouwen want me vipjes moeten wel relax kunnen zitten..
Ga eens snel lezen! De OP, de hattrick regels, allerlei guides... Zo te horen ben je je team al aan het verneuken namelijk.
haha verneuken ? ik heb alleen de opstelling aangepast en wat specialisten in hande genomen .. is dat fout dan .. en ik lees al die dingen al maar vin het beetje teveel lees werk moet ik zeggenJoss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:53:
[...]
Ik heb één hele goede tip voor je:
Ga eens snel lezen! De OP, de hattrick regels, allerlei guides... Zo te horen ben je je team al aan het verneuken namelijk.
Hattrick Wikedia is ook een nuttige informatie bron.BlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:49:
Zou zeggen neem even een paar uurtjes vrij lees alles goed door eer je dus wat doet want alles wat ju nu doet heeft niet alleen gevolgen voor de komende weken maar meer voor de komende 3 seizoenen
Ik zou in iedergeval maar eens van dat stadion afblijvenBlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:49:

Begin eens met een redelijk coach met slecht leiderschap (80k uit mijn hoofd) en ga jonge spelers (niet ouer dan 21) trainen. Train je op positiespel ga dan 3-5-2 spelen. Wil je scoren trainen speel dan 3-4-3 enz. Neem voor de posities die je niet traint oude ervaren spelers, deze zijn niet zo duur namelijk. Houdt dit de komende weken zo vast en blijf verder met de handen van het geld af. Je zult het straks hard nodig hebben.
Maar vrees niet, dit zijn standaard beginnersfouten (komen mij in iedergeval bekend voor
[ Voor 26% gewijzigd door CNS op 18-05-2007 11:17 ]
Zo dat gaat lekker zegJoss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:30:
Je hebt gelijk, maar er valt niks aan te doen. Gewoon niet zo goed zijnZo moet het:
TU 18-05-2007
Dat is nu al de 3de keer op 4 achtereenvolgende weken he met die vorm? Wat een drama zeg. Blijft er nog wat over van vorm of is het echt hopeloos

Nee het is de zevende vormdalingsweek in 8 weken tijd, vorige week was de enige niet vormdaling sinds de start van de competitie. Van die 7 overigens 5 keer meer dan 5 gedaaldCNS schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:19:
[...]
Zo dat gaat lekker zeg![]()
Dat is nu al de 3de keer op 4 achtereenvolgende weken he met die vorm? Wat een drama zeg. Blijft er nog wat over van vorm of is het echt hopeloos

(van mn basis: 1 goed, 2 redelijk, 5 matig, 2 zwak, 1 waardeloos)
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 18-05-2007 11:24 ]
ach boeie als het fout ga dan weet ik wat ik niet moet doen ! ! ! !
^_^het staat ook allemaal zo ingewikeld uit gelegt daar
Iedereen maakt deze foutjes in het begin en is dus ook niet erg alleen wat jammer.. Je moet gewoon even goed die site doorlezen om te zien wat spelers nou nodig hebben op verschillende posities en wat je het beste kan trainen, plus de daarbij behorende formaties. Als je alles goed leest, kom je een heel eind!BlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:32:
ach boeie als het fout ga dan weet ik wat ik niet moet doen ! ! ! !
ben nu het stukje trainen 17..
damn wat een lap tekst en ik denk dat te praktijk sneller leert dan de theorie dik is
damn wat een lap tekst en ik denk dat te praktijk sneller leert dan de theorie dik is
ja, maar als je elke keer je stadion uitbreid met maar een paar plaatsjes dan heb je zo niks meer om in praktijk te brengen want dan ben je failliet. ik zou gewooon beetje vluchtig de handleiding doorlezen en dan even kijken hoe de transferwereld inelkaar steekt op hattrick. En niet gelijk spelers kopen van bijv. een ton. Zeker in het begin moet je rustig met je geld omgaanBlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:55:
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 71324 op 18-05-2007 12:00 ]
Heel kort:BlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:55:
Trainer redelijk leiderschap = 80k +/-
positiespel training
9 assistent trainers 1 keepers trainer
4 woordvoerders
6 spelers met redelijk positiespel (kijken of je misschien nu een paar met goed kan kopen voor weinig)
14 weken positiespel trainen 2 weken conditie (aan het eind van het jaar)
Iedere woensdag een wedstrijd
training 3 spelers op mid voor woensdag en 3 op mid voor zondag
3-5-2
De rest lezen als je tijd en zin heb
ik koop zeer zeker geen speler!
kost me tevee geld..
ik heb ook geen jeugd opleiding ..
en die zaaken waarnemers krijgen maar 5k per week ( is dat wel genoeg ? )
en het wordt me wel duidelijk..
alleen vin het raar dat je al zo snel een echterstand heb in het seizoen ! en dat je zo matig team krijg..
echter het geld komt wel goed met die opdrachten!!
kost me tevee geld..
alleen vin het raar dat je al zo snel een echterstand heb in het seizoen ! en dat je zo matig team krijg..
Je hebt geen jeugdopleiding maar investeert wel in zaakwaarnemers a 5k per week?BlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:13:
kost me tevee geld..
Erhm je heb trainees nodig.....6 stuks 17 jaar of 18 jaar....andes verdien je op lange termijn niets. Jeugdopleiding gewoon effe stop zetten niks aan doen.BlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:13:
kost me tevee geld..
ik heb gedaan : stop ik ben van gedachte verandert hoe kan ik dit weer aan zetten ? want ik wil wel een jeugd team !
Als je nou eens stopt met eigenwijs doen en begint met dingen aan te nemen van ons... Wij spelen dit spelletje al langer dan jij en zijn er om je te helpen maar dan moet je wel het een en ander van ons aan willen nemenBlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:13:
kost me tevee geld..
/edit: Je begint het spelletje pas net te begrijpen (althans, je tracht het te begrijpen). Als je nu ook nog jeugdopleiding erbij doet (wat heel ingewikkeld werkt, zelfs voor de ervaren hattricker) wordt het teveel van het goede. Beter als je je eerst focussed op je normale team
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 18-05-2007 13:03 ]
Laat hem nou maar, gezien zijn laatste reactie is hij toch al hopeloos opweg naar de afgrond.Anoniem: 139250 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:01:
[...]
Als je nou eens stopt met eigenwijs doen en begint met dingen aan te nemen van ons... Wij spelen dit spelletje al langer dan jij en zijn er om je te helpen maar dan moet je wel het een en ander van ons aan willen nemen
Harde taal is nodig om hem wat duidelijk te maken blijkbaar
[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 18-05-2007 13:04 ]
omg ik stelde alleen een vraag en probeerde niet eigenwijs tedoen maar als jullie dit eigenwijs vinden dan is hier zeer triest gestelt *BAH*
dat is slechts tijdelijk... na een stuk of 25 houden die opdrachten op en krijg je dus geen cent meer ...
met dat budget van die opdrachten kun je enkel je begin financieren en daarna proberen je budget een beetje op orde te krijgen, wat inkomsten uit wedstrijden te krijgen...
probleem zal zijn dat je zeker in het begin je stadion niet vol krijgt en veel hogere kosten hebt dan inkomsten, iets dat slechts zeer langzaam aantrekt ...
Al het geld dat je nu teveel uitgeeft aan de verkeerde zaken en de eigenwijsheid krijg je keihard terug.
Hou alsjbelieft op met het nemen van overhaastige beslissingen en neem de tijd ... sowieso is de tijd nemen en dingen op de lange termijn kunnen 'plannen' veel belangrijker in het spel dan snel effetjes resultaten halen (wat toch niet lukt, iedereen verliest aan het begin )
[ Voor 16% gewijzigd door RM-rf op 18-05-2007 13:21 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dan ga je toch lekker anders eigenwijs lopen doen? Op alles wat er gezegd is zeg je: "Ja Maar..."BlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:05:
omg ik stelde alleen een vraag en probeerde niet eigenwijs tedoen maar als jullie dit eigenwijs vinden dan is hier zeer triest gestelt *BAH*
Je moet jonge spelers kopen zegt damien en je reageert meteen van: Pff ik ga geen spelers kopen dan vindt ik te duur. Dan doe je het toch lekkerniet jongen... Ga maar lekker failliet
ik heb net me post herlezen maar ik ken geen ja maar vindenAnoniem: 139250 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:22:
[...]
Dan ga je toch lekker anders eigenwijs lopen doen? Op alles wat er gezegd is zeg je: "Ja Maar..."
Je moet jonge spelers kopen zegt damien en je reageert meteen van: Pff ik ga geen spelers kopen dan vindt ik te duur. Dan doe je het toch lekkerniet jongen... Ga maar lekker failliet
en die reactie was niet op damien
maar op iemand die zei dat ik geen spelers moest kopen ! maarja ik laat dit forum wel met rust aangezien er mensen zijn die aardig aangebrand zijn en de beginnelinge geen kans geven om dingen uit teproberen ! maarja .. laten we hier over ophouden en geen pagina's vol kladeren met het gezeik van jullie "hoe eigenwijs ik wel niet ben "

Geef je een kant en klaar actie plan voor de komende 3 seizoenen. Denk dat je dan als starter genoeg hulp heb gehad.BlackAss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:05:
Daarnaast geven we aan dat je geen jeugdopleiding moet doen de eerste seizoenen ivm geld gebrek en opbrengsten valle tegen van een jeugdopleinding. Jij zegt dan ik wil het wel, nou is je goed recht natuurlijk maar het komt op ons over dat je al het advies in de wind gooit.
Mijn post met stappen is zo compleet mogelijk, je voert het of uit en zal na 3 seizoenen merken dat je er winst van heb of je voert het niet uit en ga lekker je eigen gang en zal je na komend seizoen je team moeten opdoeken ivm financiële perikelen
De keuze is aan jou
Volgende onderwerp
Anoniem: 7533
dat heb ik ook vanaf het begin geroepen. nieuw team opzetten met alle kennis die ik nu heb. stuk minder fouten dus en meer uitdaging dan het motortje lopende houden.... dat werd erg saai na een aantal seizoenen. de groei is er uit en dus wordt het machinaal. nieuwe divisie kon er ook niks in veranderen.Anoniem: 203288 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:31:
[...]
geintje tussen H3in en mij, had voorspeld dat hij spijt ging krijgen en snel een team weer ging aanvragen...
ik was ook altijd beter in simcity met opbouwen dan in stand houden
Het is idd intressanter om op te bouwen dan om te blijven steken op een bepaald niveauAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:09:
[...]
dat heb ik ook vanaf het begin geroepen. nieuw team opzetten met alle kennis die ik nu heb. stuk minder fouten dus en meer uitdaging dan het motortje lopende houden.... dat werd erg saai na een aantal seizoenen. de groei is er uit en dus wordt het machinaal. nieuwe divisie kon er ook niks in veranderen.
Anyho, succes en word het weer Beerz United of iets anders?
klopt in princiepe wel, maar als beginner is 9 assistenten te duur. ook op de keeperstrainer kan bezuinigd worden, 5 assisten is aan het begin genoeg, die paar extra procentjes verdien je niet terug met beginners trainees, verder groeit je aanhang ook snel met 1 woordvoerder.. Ook zou ik geen positiespel trainer als beginner, valt weinig op te verdienen, duurt lang en gaat ten koste van je belangrijkste linie. Keeperstrainen of vleugel zou ik aanraden, en dan 3 oude rotten op het middenveld zodat je de slag op het middenveld wint en dus ook wat wedstrijden, wat dus wel zo leuk is als beginner. Verder zou ik trainees van 18 jaar 2 seizoenen trainen, 17 jaar is nog te duur en 19 jaar gaat mij al te langzaam.Damien2004 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:04:
[...]
Heel kort:
positiespel training
4 woordvoerders
6 spelers met redelijk positiespel (kijken of je misschien nu een paar met goed kan kopen voor weinig)
3-5-2
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hey, Ben ook net pas begonnen en zie hier wat leuke informatieDamien2004 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:04:
[...]
Heel kort:
positiespel training
4 woordvoerders
3-5-2
Thnx Damien.
Heb toch wel een vraag. Heb een team gekregen dat 2de staat in IX.
Heb momenteel deze trainer :
TSI = 0, 55 jaar, zwak in vorm
Heeft wonderbaarlijk ervaring en is een zwak leider
Is dat wat of kan ik beter opzoek gaan naar een redelijk / goed leider?
Ik heb ook de jeugdopleiding gestart
En ik heb voor zoon 80k aan (7 tussen de 18 en 26) spelers gekocht. Mijn team was niet al te goed. Is nu redelijk. Ik zie alleen dat ik ook jongere spelers moet hebben, zodat ik hier later inkomen uit kan genereren? Heb momenteel 5 midds en 3 wings. zou ik er daar nog wat bij kopen (17 18 jr?)
Ik speel 3-5-2 en 4-4-2. Heeft de aanval over de vleugel hier de voorkeur of maakt dat weinig verschil?
Thnx voor de info alvast
Ik denk juist dat die paar procentjes in het begin heel belangrijk zijn. Met slechte trainees is elk niveau hoger een belangrijke, wanneer je trainees hebt die richting wonderbaarlijk gaan... DAN maken die procentjes minder uit in mijn ogen... Maar goed ik vind die procentjes altijd uitmaken sowieso en heb standaard 9 assistenten in dienst. Je punt op positiespel ben ik het mee eens alleen zou ik kiezen voor verdedigen trainen. Alles wat je traint is lange termijn-plan en met verdedigen kan je (met een 3-5-2 in de competitie) 8 spelers trainen en je belangrijkste linie sterk houden... Ouwe rotten op het middenveld en hoppateeph4ge schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:49:
[...]
klopt in princiepe wel, maar als beginner is 9 assistenten te duur. ook op de keeperstrainer kan bezuinigd worden, 5 assisten is aan het begin genoeg, die paar extra procentjes verdien je niet terug met beginners trainees, verder groeit je aanhang ook snel met 1 woordvoerder.. Ook zou ik geen positiespel trainer als beginner, valt weinig op te verdienen, duurt lang en gaat ten koste van je belangrijkste linie. Keeperstrainen of vleugel zou ik aanraden, en dan 3 oude rotten op het middenveld zodat je de slag op het middenveld wint en dus ook wat wedstrijden, wat dus wel zo leuk is als beginner. Verder zou ik trainees van 18 jaar 2 seizoenen trainen, 17 jaar is nog te duur en 19 jaar gaat mij al te langzaam.
Anoniem: 203288
kan me best voorstellen dat het op een gegeven moment saai gaat worden. maar wat zijn je plannen, nieuwe tactiek/strategie? leuk als je in de 10e komt, mag je echt helemaal opnieuw beginnen, kom je in een poule met 8 bot teams, kan je vertellen dat dat ook saai wordtAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:09:
[...]
dat heb ik ook vanaf het begin geroepen. nieuw team opzetten met alle kennis die ik nu heb. stuk minder fouten dus en meer uitdaging dan het motortje lopende houden.... dat werd erg saai na een aantal seizoenen. de groei is er uit en dus wordt het machinaal. nieuwe divisie kon er ook niks in veranderen.
Anoniem: 203288 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:09:
[...]
kan me best voorstellen dat het op een gegeven moment saai gaat worden. maar wat zijn je plannen, nieuwe tactiek/strategie? leuk als je in de 10e komt, mag je echt helemaal opnieuw beginnen, kom je in een poule met -> 8 <- bot teams, kan je vertellen dat dat ook saai wordt

Aanval over de vleugels is alleen in later stadium handig denk ik of als de tegenstander bijvoorbeeld een sterke centrale verdediging heeft en een zwakke vleugel aanval ofzo. Ik zou gewoon normaal spelenFireb@ll schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:01:
[...]
Hey, Ben ook net pas begonnen en zie hier wat leuke informatie.
Thnx Damien.
Heb toch wel een vraag. Heb een team gekregen dat 2de staat in IX.
Heb momenteel deze trainer :
TSI = 0, 55 jaar, zwak in vorm
Heeft wonderbaarlijk ervaring en is een zwak leider
Is dat wat of kan ik beter opzoek gaan naar een redelijk / goed leider?
Ik heb ook de jeugdopleiding gestart.... Kan ik die beter stop zetten of door laten gaan?
En ik heb voor zoon 80k aan (7 tussen de 18 en 26) spelers gekocht. Mijn team was niet al te goed. Is nu redelijk. Ik zie alleen dat ik ook jongere spelers moet hebben, zodat ik hier later inkomen uit kan genereren? Heb momenteel 5 midds en 3 wings. zou ik er daar nog wat bij kopen (17 18 jr?)
Ik speel 3-5-2 en 4-4-2. Heeft de aanval over de vleugel hier de voorkeur of maakt dat weinig verschil?
Thnx voor de info alvast
17/18 jarige mids kopen. Je moet er dadelijk 6 hebben en je kan later dan nog 4 goede wingers kopen maar dat zal lastig worden op het begin.
Coach gewoon een redelijk kopen.
Ik hoop dat je nog wat geld heb want ik zag dat je al wat gekocht had en dat zou eigenlijk zonde zijn maarja wat gebeurt is is gebeurt
Succes verders en verdere vragen horen we wel
Hoeveel geld heeft een team aan het begin? 200k? ofzo?
Ga ik eens een starters handleiding maken naar succes hehehe. Misschien kan Heintje hem dan ook gebruiken
Ga ik eens een starters handleiding maken naar succes hehehe. Misschien kan Heintje hem dan ook gebruiken
Dit topic is gesloten.