Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.617 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:15:
5e overwinning op rij en 19e overwinning in de VII (nog nooit verloren of gelijk gespeeld)
Wel weer een blessure van +2 (volgens de hulpsites 2.7) en dus komt mijn totaal dit seizoen op 13 weken (alle naar beneden afgerond) blessureleed.
Fysiotherapeuten? Ik heb er 6 en heb zelden/nooit last van blessures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Jeuj, gisteren het 2e punt gehaald van dit seizoen..... gaat echt kloten zo, geen cent te besteden dus afwachten of er binnenkort wat trainees uit kunnen met winst.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:48:
[...]

Kost je wel veel geld op jaarbasis, namelijk 126k in 14 weken. Dat vind ik toch iets teveel van het goede voor die paar blessure's die ik heb :p. Misschien later als er iedereen 1 van het veld wordt geschopt maar ja dan komen de doktoren er nog bij. Nee ik neem geen fysio's aan, kost teveel geld:)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:06:
[...]

Kost je wel veel geld op jaarbasis, namelijk 126k in 14 weken. Dat vind ik toch iets teveel van het goede voor die paar blessure's die ik heb :p. Misschien later als er iedereen 1 van het veld wordt geschopt maar ja dan komen de doktoren er nog bij. Nee ik neem geen fysio's aan, kost teveel geld:)
Die 126k in de week ben jij bijna kwijt aan doktoren als je ze telkens moet inhuren voor al je blessures. En je spelers kunnen wedstrijden niet meedoen. Dan hbe ik liever die 126k in 1 seizoen en geen blessures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 00:42:
[...]

Die 126k in de week ben jij bijna kwijt aan doktoren als je ze telkens moet inhuren voor al je blessures. En je spelers kunnen wedstrijden niet meedoen. Dan hbe ik liever die 126k in 1 seizoen en geen blessures...
Ik heb er al tijden 5, en in de afgelopen 5 weken +25 aan blessures gehad. Die gasten hebben volgens mij helemal geen nut.

Over de 8-bits. Ben een beetje laat, maar plaats hem vanavond. Werken in het weekend zuigt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 08:34:
[...]

Ik heb er al tijden 5, en in de afgelopen 5 weken +25 aan blessures gehad. Die gasten hebben volgens mij helemal geen nut.

Over de 8-bits. Ben een beetje laat, maar plaats hem vanavond. Werken in het weekend zuigt :(
Ik heb er nu 3 seizoenen 6 en heb nauwelijks blessures... Mocht ik ze wel hebben dan is het max +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:40:
[...]

Ik heb er nu 3 seizoenen 6 en heb nauwelijks blessures... Mocht ik ze wel hebben dan is het max +2
Hmm dus bij de ene hebben ze wel nut en bij de andere dus totaal niet :o. Misschien dat ik in een hogere divisie wel van die luitjes aan ga nemen... je verdient dan ook wat meer dus dat scheelt alweer.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:32:
[...]

Hmm dus bij de ene hebben ze wel nut en bij de andere dus totaal niet :o. Misschien dat ik in een hogere divisie wel van die luitjes aan ga nemen... je verdient dan ook wat meer dus dat scheelt alweer.
Denk dat Pewwy gewoon even flinke pech heeft gehad met die +25 in 5 weken... Ze horen gewoon te werken

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:08:
[...]

Denk dat Pewwy gewoon even flinke pech heeft gehad met die +25 in 5 weken... Ze horen gewoon te werken
Lachen, maar dit gaat al drie seizoenen zo :) Nu is het heel extreem, maar ik ben al meerdere seizoenen de pisang ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:28:
[...]

was lam en niet zuinig ook. sta wel achter de beslissing. enige manier om het weer boeiend te krijgen
je kan ook eens een nieuwe trainingsvorm gaan kiezen, positie spel of spitsen. ook wel lachen :P

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:48:
[...]

Ik heb er 7 in dienst sinds jaar en dag... voor dit seizoen zelfs altijd 10, maar ja.. bezuinigingen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:41:
[...]

Ik heb er 7 in dienst sinds jaar en dag... voor dit seizoen zelfs altijd 10, maar ja.. bezuinigingen he.
En hoe zit het met jouw blessure ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle GOT-teams die nog in de beker zitten:

Boer Harmsen - Willie Wonka MatchID: 125183376
F.C. De Vuurvliegen - Hagen United MatchID: 125182934
The Blitzers - Fiets 'em d'r in MatchID: 125183048
Hoedjevanpapier's XI tal - Spartakus NicolaiosMatchID: 125183194
Junior Stars - Kings Squad MatchID: 125182964

volgens mij is dit alles, mocht ik er 1 vergeten zijn, zet hem er ff bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

5 teams nog maar? Das wel erg weinig. Vorig seizoen zaten er in ronde 6 nog wel een aantal meer in.

@ hieronder

:D

[ Voor 59% gewijzigd door Quintus op 02-05-2007 11:36 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nog een aantal wedstrijden dan. Misschien wat minder actieve leden op het forum, maar wel leden.

The Clads - The Magnificient Eleven : 125182988
empi's voetbal - Iuvenes United : 125183096
De Friese Rotterdammers - FC Topvoetbal : 125183073
Sheepproductions - HGK1 : 125183142
Fdrie - Noobs with Skills : 125183258
Paniek Zaaiende Zigeuners - OO0nMe's Dreamteam : 125183089
Jopie Slim Athletic - Haastige Spoed : 125183186
the northern tigers - BT Entertainment : 125183207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja de belg werd ook weer vergeten :)

FC Liégeois - FCThe_Blade 125172348

Match begint wel al om één uur :) Het gaat spannend worden. Laatste in IV tegen eerste uit VI.

Als hij motst kan hij winnen..... maja met ht weet je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bent geen lid van federatie binnen hattrick, dus die kon ik niet terugvinden. Maar succes en op naar de volgende ronde.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk omdat ik geen supporter meer ben sinds vorige week? (Ben 2 jaar supporter geweest)

Ben toch al 2 jaar lid hoor :)

Heb ook 2 maal gotcup meegedaan.

Achja heb nu pak gezondheidsproblemen. Zorap alles wat beter gaat terug supporter en terug got-memeber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ach zo zullen er wel meer zijn die hier of wel posten, Gotcup deelnemer zijn (geweest) of alleen lurken hiero die nog in de beker zitten.
Gewoon je bekermatchID posten. Zelf ben ik ook pas sinds 1,5 jaar supporter of zo.

Iedereen succes alvast. Zometeen de match van dreyners maar es volgen :D

[ Voor 96% gewijzigd door Quintus op 02-05-2007 13:11 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:57:
Ach zo zullen er wel meer zijn die hier of wel posten, Gotcup deelnemer zijn (geweest) of alleen lurken hiero die nog in de beker zitten.
Gewoon je bekermatchID posten. Zelf ben ik ook pas sinds 1,5 jaar supporter of zo.

Iedereen succes alvast. Zometeen de match van dreyners maar es volgen :D
Kloterij is dat hij centrumaanval heeft gekozen. en ik mijne CV(waardeloos vorm) naar de vleugel gezet heb :s

Achja we zullen wel zien wat het gaat worden.

Ik heb alles op middenveld gezet(normaal formidabel) en op 1ne winger kant(normaal uitmuntend/briljant)

We zullen zien.

Damm heb ook al één kans gemist.

Haja ik weet of iemand van jullie dit al gemerkt heeft, maar blijkbaar is er enne bug met de YS, iets van alleen verdedigers die stijgen, of speler die bv middenveld en passen trainen , en dat ze in verdedigen stijgen.

HT's zijn blijbkaar aant zien of het een display probleem is(bij commentaar van de trainer) of effectief een training error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Maar eens gekeken naar voormalig GotCup deelnemers (finalisten) die nog in de beker zitten voor zover dat op Gottrick staat en welke teams nog niet genoemd zijn.

Bombers - White Stripes MatchID: 125182890 (voorm. Gotcupwinnaar)
Kuzco Topia - HARDTRANCE MatchID: 125183086 (voorm. Gotcupwinnaar & voorm Fedlid)
Brabantse Boys - FC-Utrèg waor MatchID: 125183234 (voorm. Gotcup finalist)
FC Puk - Hots Knots Begonia MatchID: 125183035 (voorm. Gotcup finalist)
FC TikTak over rechts - FC hatrick MatchID: 125183358 (voorm. Gotcup finalist)

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 02-05-2007 13:13 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***************************************GoT-CUP***************************************

Vorig seizoen ging F.C. GoT ermee aan de haal, wie het dit seizoen gaat worden blijft voorlopig nog een raadsel. Iets dat wel met zekerheid kan worden geschreven is dat misschien wel de meest prestigueze prijs die er te behalen valt binnen hattrick weer op het punt van beginnen staat: de GoT-CUP!!

De inschrijving is vanaf heden geopend, dus voor iedereen die is uitgespeeld in de KNVB beker, haast je naar de GoT-site en schrijf je in, de inschrijving zal wegens tijdsdruk slechts een week zijn geopend dus zorg dat je er snel bij bent!

Voor het gemak hier alle tot zover bekende data:

2-5 Beker ronde 6

2-5 [ inschrijving GoT-cup geopend]

6-5 Competitie ronde 6

9-5 [inschrijving GoT-cup gesloten 20:00]

9-5 [speelschema bekend 00:00]

13-5 competitie ronde 7

16-5 [ronde 1 GoT-cup]

Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/gotcupwinner.jpg

voor het gemak: inschrijven op GoTtrick: http://gottrick.bitxs.com > GoT-cup > inschrijvingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:34
heb me aangemeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel optimistisch dreyners dat je al ingeshreven hebt terwijl wedstrijd nog niet is afgelopen.

Edit: Jij doet natuurlijk ook niet mee met KNVB-beker :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik doe ook weer mee!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen succes in beker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
En in gewone frienldies :( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat jij wil B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

hoe zit het btw met de toto de nieuwe staat nog niet op de site.

ook maar weer eens aangemeld voor de cup misschien komen we deze keer wel weer iets verder :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Mijn friendly zit er alweer op, de bezoekers konden geen 9 man op het veld krijgen. Dus een "mooie" 5-0 op het scorebord :( Kom net tot de ontdekking dat mijn speler die ik net gekocht heb bijna omhoog gaat volgens PsicoTSI :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Hier verlenging in de beker met een 3-3 stand.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door na verleningen!! 3-2 gewonnen van Kings squad III-klasser, heel lekker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:59:
door na verleningen!! 3-2 gewonnen van Kings squad III-klasser, heel lekker!!
Gefeliciteerd, ook Boer Harmsen (H2Opoloër) is door _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, net mn middenvelder eraf geschopt voor 6 weken. Mn andere middenvelder ook nog 2 weken weg. Heb maar even een nieuwe gekocht voor 2-3 weken. Wel duur maar de komende wedstrijden word de competitie beslist :).

Btw, gefeliciteerd @ iedereen die door is in de beker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De bekerwinnaar van vorig seizoen ligt er ook uit.

Boertje Harmsen gaat het moeilijk krijgen tegen een AO team met een middenveld van Utopisch laag :o

[ Voor 50% gewijzigd door Quintus op 02-05-2007 21:32 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Quintus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:25:
De bekerwinnaar van vorig seizoen ligt er ook uit.

Boertje Harmsen gaat het moeilijk krijgen tegen een AO team met een middenveld van Utopisch laag :o
Misschien haalt ie weer een truckje uit :P Deze keer had ie de tactiek van zn tegenstander gekopieert :9 Maar als ie nog meer middenveld wil... dan zal ie 2 spitsen verdedigend moeten zetten, wat waarschijnlijk nog geen utopisch oplevert :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:36:
hoe zit het btw met de toto de nieuwe staat nog niet op de site.

ook maar weer eens aangemeld voor de cup misschien komen we deze keer wel weer iets verder :)
Nog geen tijd voor gehad, komt er morgen op denk k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zit nog steeds in de beker(een record). Een van de voordelen van het niet hebben van een b-team en gebrek aan reservespelers. Misschien haal ik zelfs de 7e ronde wel :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes door :D

utopisch mid overzie ik nog wel :)
ik zal mijn best doen :)

andere ook gefeli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:07:
Ik zit nog steeds in de beker(een record). Een van de voordelen van het niet hebben van een b-team en gebrek aan reservespelers. Misschien haal ik zelfs de 7e ronde wel :)
Je zult mijn team dit keer niet tegenkomen, lig er helaas al uit :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:34
even een korte vraag, waarschijnlijk is die wel meer gesteld. Is er een website waar je terecht kan om logo's te laten maken voor mijn hattrick elftal? Ik zie af en toe de mooiste voorbij komen... als zo'n site er niet is.. iemand zin om eentje te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Er zijn geen sites voor, maar wel teams die dit voor je willen maken.
Ik weet dat Damien ook wel eens logo's maakt, dus hij zal hier ook nog op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Vaak zitten er in diverse federaties ook logodesigners. Er zijn zelfs speciale federaties voor op Hattrick. Daar zou je ook eens kunnen kijken.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

JAAA :) Ik ben weer door in de beker. Nog 1 ronde en ik evenaar mijn record (van vorig seizoen)
Salarislast begint me alleen een beetje te nekken :-P

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ben ook door met een 8-7 overwinning, dus nog een paar rondes verwijderd van mijn record.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn record verbeterd, maar mijn doel is om 8e ronde te halen :)
ben alleen bang het niet te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

OK ik heb besloten om het ook te gaan doen. Het is in dit geval: het hele team te koop zetten om nieuwe spelers te kopen. Dat gaat gebeuren vanavond om 18.30

ik heb een beetje het h3!n gevoel, weinig interesse meer in HT en het boeit me allemaal weinig meer. hoop dat ik door middel van deze verkoop wat meer gevoel krijg voor het spel

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Je hoort wel steeds vaker dat hele teams in de verkoop gaan zeg. Maar ja, veel succes er mee.
Weet je al wat je met het geld gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja dat hoor je steeds vaker inderdaad. Ik hoor het steeds vaker in een zeer korte tijd, maar hopelijk kunnen ze de spirit weer terug vinden in Hattrick :).

Wat betreft mijn eigen team; ik ga mijn stadion verbouwen nadat mijn stadion weer eens vol heeft gezeten met het oog op de VIII :)
Oh jah, die training van het jeugdteam, daar staat ook individueeel bij.. krijgt iedereen dan qua training wat die nodig heeft of hoe moet ik dat zien. Weet iemand dat van jullie?

[ Voor 23% gewijzigd door Vincitore op 03-05-2007 13:44 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

hoedjevanpapier schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:27:
Je hoort wel steeds vaker dat hele teams in de verkoop gaan zeg. Maar ja, veel succes er mee.
Weet je al wat je met het geld gaat doen?
In ieder geval een balans vinden in wat ik binnenkrijg en wat ik uitgeef. De rede waarom de interesse bij mij totaal weg is, is omdat ik het meer een economisch spelletje vind worden dan een voetbalspel. ik vind economie een bijkomstigheid en niet een hoofdzaak. Echter de lonen van spelers zijn zo hoog tegenwoordig met zo weinig inkomsten, dat je je trainees moet verkopen om rond te komen.

Zie mij maar als Feyenoord... even in de verkoop staan en daarna weer vanaf de grond opbouwen ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Royz schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:57:
[...]

In ieder geval een balans vinden in wat ik binnenkrijg en wat ik uitgeef. De rede waarom de interesse bij mij totaal weg is, is omdat ik het meer een economisch spelletje vind worden dan een voetbalspel. ik vind economie een bijkomstigheid en niet een hoofdzaak. Echter de lonen van spelers zijn zo hoog tegenwoordig met zo weinig inkomsten, dat je je trainees moet verkopen om rond te komen.

Zie mij maar als Feyenoord... even in de verkoop staan en daarna weer vanaf de grond opbouwen ;)
Heel veel succes dan, want ik zie Feyenoord de komende 3 seizoenen er niet bovenop komen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Joss schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:27:
[...]

Heel veel succes dan, want ik zie Feyenoord de komende 3 seizoenen er niet bovenop komen :')
Thx ;)

Trouwens:

http://gottrick.bitxs.com...tgebreid.asp?intNewsID=58

nostalgie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:33:
Wel optimistisch dreyners dat je al ingeshreven hebt terwijl wedstrijd nog niet is afgelopen.

Edit: Jij doet natuurlijk ook niet mee met KNVB-beker :P
Ja kloterij gisteren, tegenstander uit VI had gemotst, en ik had 5 kansen gemist, 1 - 0 verloren, jammer.

Achja, nu gaan we het maar eens in de got cup proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik zie dat de inschrijvingen voor de GoT cup aardig vol gelopen zijn :) Super animo in ieder geval dus dat beloofd wat :D

Wat betreft die vraag met een logo, HT mail mij maar alleen zit ik op dit moment met erg weinig tijd :p Mooi weer en de tuin moet uitgegraven worden. En met de huidige droogte word dat eerder met een pickhouweel dan met een schep :p

Anyho HT mail me maar effies :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 05:22:
met 15-20mio degradeer ik en bouw een wereld team op alles minder is over en uit...
Zeg h31n, je hebt maar 11M ofzo binnen gehaald. Wat nu?

Told ya it was a bad time

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 03-05-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Wat een stilte hier..
Maar de jeugdwedstrijden zijn weer begonnen.

Ongelooflijk maar waar sta ik zo waar voor, en wel 0-6 met 89% BBZ.
Ben erg benieuwd waar dat vandaan komt, want ik heb nog maar 1 punt uit 4 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ohja, jeugdwedstrijden 8)7

Mijn tegenstander:
10e minuut oid: KY TS leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek.
40e minuut: Omdat KY TS nog niet zo bekend was met de gebruikte tactiek, daalde de organisatie naar zwak.
41e minuut: De spelers van KY TS renden als kippen zonder kop over het veld, waardoor het organisatieniveau zakte naar zwak.

Lekker dan :9
Ik sta iig 0-2 voor, thuis kan ik niet winnen, uit voorlopig altijd wel.

Hij speelt dus 5-2-3, kun je ook doen, maar counter dan iig, niet over de vleugels aanvallen :9 Heb gewoon 95% balbezit :9

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 03-05-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

5-0 voor bij rust. Iets zegt me dat Antoon Boterman over 5 minuten in de 51e minuut 6-0 maakt. :o

88% balbezit thuis met een PIC. Blijkbaar is het team weer goed op dreef.

En zowaar daar is de 6-0 al

Dr komen wel steeds meer bezoekers naar de wedstrijden kijken nu er steeds minder 'buurjongens' in spelen. dit keer alweer 256.

Ben erg benieuwd hoeveel hatstats de jeugd deze week gaat halen.

[ Voor 70% gewijzigd door Quintus op 03-05-2007 20:33 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Helemaal de jeugdwedstrijd vergeten 8)7 Logisch dat de Koters al met 6-0 voorstaan :) Heb ook wel een bagger team trouwens...Vrijwel geen sterren voor al mn spelers...sommige 3 maar dat zijn er enkele :S

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Heb zelf ook maar één 3* en één 4* speler. De rest haalt allemaal hooguit 2 smurfensterren of een enkele 2,5. De baggerste zijn inmiddels bijna allemaal ontslagen.
Denk dat het collectief de kracht is van de Koters.

Maar goed, als je je opstelling vergeet is het ook niet meer dan logisch dat je 6-0 achterstaat. :P

Hmmz, er zijn er meer wat vergeten. We hebben de eerste WO in de eredivisie. Een dieptepunt

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Het gaat er weer heftig aan toe in GoT II.1, 22 doelpunten in 6 wedstrijd, met nog 20 minuten te spelen. Lijkt erop dat de leider (Junior Jacks) weer de koppositie moet gaan delen met enkele andere teams (waaronder Strijen!) :9

0-5 hier :) voor, wel te verstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Jeumig, 10-0 al

Edit 11-0 als eindstand.

@ Joss

33 goals in 5 wedstrijden ook goed. :+ Sta er zelf versteld van.
Ach ja volgende week tegen Damien. Dan zullen we vast het eerste puntverlies moeten incasseren.

[ Voor 87% gewijzigd door Quintus op 03-05-2007 21:11 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Joss schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:00:
Het gaat er weer heftig aan toe in GoT II.1, 22 doelpunten in 6 wedstrijd, met nog 20 minuten te spelen. Lijkt erop dat de leider (Junior Jacks) weer de koppositie moet gaan delen met enkele andere teams (waaronder Strijen!) :9

Feli met de 6-0, over mijn formatie: ik speel voornamelijk nu om de posities te bepalen, en tacktiek maakt nog niet zo veel uit ;)

ik ben er alleen wel achter dat ik alleen maar vleugelspelers in mijn elftal heb...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
M1lamb3r schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:49:
[...]

Feli met de 6-0, over mijn formatie: ik speel voornamelijk nu om de posities te bepalen, en tacktiek maakt nog niet zo veel uit ;)

ik ben er alleen wel achter dat ik alleen maar vleugelspelers in mijn elftal heb...
:9 Vleugel trainen dan hé! :)
Ik weet inmiddels alle posities van m'n spelers al, tis tijd voor de scouts om goed werk te doen, die straatvoetballertjes van de wijk mogen er uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb ook eindelijk wat meer structuur in mijn team, waardoor ik wedstrijden begin te winnen. En het zou natuurlijk ook niet zo mogen zijn, dat de initiatiefnemer gelijk heel laag zou staan.

Maar ja, voordat we definitief gaten hebben moeten we ook maar eens nadenken over hoe we de prom/degradatie doen. Ik zeg zelf dat de top 3 van de GoT II.1 door schuift naar de GoT Eredivisie. Daar gaan de laatste 3 er dan uit.

Zo kan je dat verder doen met de GoT II.2 en II.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Joss schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:18:
Ohja, jeugdwedstrijden 8)7

Mijn tegenstander:
10e minuut oid: KY TS leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek.
40e minuut: Omdat KY TS nog niet zo bekend was met de gebruikte tactiek, daalde de organisatie naar zwak.
41e minuut: De spelers van KY TS renden als kippen zonder kop over het veld, waardoor het organisatieniveau zakte naar zwak.

Lekker dan :9
Ik sta iig 0-2 voor, thuis kan ik niet winnen, uit voorlopig altijd wel.

Hij speelt dus 5-2-3, kun je ook doen, maar counter dan iig, niet over de vleugels aanvallen :9 Heb gewoon 95% balbezit :9
Heb het idee dat het een beetje last van bugs heeft. Heb vorige week bij mijn jeugdfriendly ook counter ingesteld, speelde ook via de vleugels... ik was errug verbaasd toen ik het begin van het verslag las... wat de fok dacht ik... kwam uiteindelijk wel goed, maar bleef vreemd, dacht dat het misschien aan mij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer een ruime overwinning in de Eredivisie, maar was geen kunst als de Sir_Veen in totaal wel 9 spelers opsteld :P. Sta met deze overwinning 3e.

Volgende week tegen de nummer laatst dus ben benieuwd wat dat op gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

hoedjevanpapier schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:22:
Ik heb ook eindelijk wat meer structuur in mijn team, waardoor ik wedstrijden begin te winnen. En het zou natuurlijk ook niet zo mogen zijn, dat de initiatiefnemer gelijk heel laag zou staan.

Maar ja, voordat we definitief gaten hebben moeten we ook maar eens nadenken over hoe we de prom/degradatie doen. Ik zeg zelf dat de top 3 van de GoT II.1 door schuift naar de GoT Eredivisie. Daar gaan de laatste 3 er dan uit.

Zo kan je dat verder doen met de GoT II.2 en II.3
Dan zijn degenen uit II.2 en II.3 wel erg laag gerangschikt. Dan zou je de divisie namen beter direct kunnen veranderen in Ere, II, III en IV. Dan zou ik er wel voor zijn. Je zou dan zelfs, om de doorstroom groot te maken. De onderste/bovenste 4,5 of 6 uit elke divisie kunnen laten degraderen/promoveren. Dan is de kans om sneller in de ere te komen tenmiste reëel, en ook leuker.
Helemaal omdat een competitieronde met 12 teams ERG lang duurt. Dan zou het bij wijze van voor een team uit de IV (II.3) tenminste mogelijk zijn om in 2 seizoenen in de ere te komen.
Na dit seizoen zal er ook verloop op gaan treden in de Jeugdteams door het pullen van spelers. Daarom lijkt het me juist gewenst om snel door te kunnen stromen.

Naar mijn idee kun je met de huidige benamingen beter de beste 2 uit elke II.x laten promoveren en dan de onderste 6 laten degraderen uit de ere. Dan is ook de doorstroom wat beter en krijg je minder snel trechtervorming. Gezien playoff spelen ook lastig gaat worden. Mocht er dan nog een II.4 bijkomen dan degraderen er dus 8 teams uit de ere. Dat maakt het spelen in de Ere divisie ook veel meer een eer. Gezien je er dan ook snel weer uit kunt vliegen.

Zat er vanavond ook al over te denken dit gespreksonderwerp voor het voetlicht te brengen.

[ Voor 29% gewijzigd door Quintus op 03-05-2007 23:42 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wegens groot succes is de max aantal inschrijvingen van de GoT-cup verhoogd van 35 naar 48, dus iedereen die dacht te laat te zijn, kan zich alsnog gaan inschrijven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Toto***

Iets later dan gebruikelijk en daarvoor mijn excuses. Maar alsnog de GoT Toto van week nummero 6.

Succes allemaal, Gegroet

De Toto-man

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikke zoen :> aan de hattrick vriendjes!

papa gaat zijn heil ergens anders zoeken: drugs en 12 jarige meisjes ;)

kom hier nog wel wat scheumen, maar zal niet al teveel meer te bewonderen zijn.

geen zin meer in hattrick helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Jammer joh !

Veel plezier in RL

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:30:

Succes er mee. Ik zal je gaan missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Joss schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:00:

Ja, ja en ook Sharks junior dient zich aan bij de beste.
Na tijdens de rust achter te staan met 2-0 toch nog gewonnen met 2-3.
En eindelijk een beetje keeper in het team gekregen.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield

:'(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

papaaaa ;( :'( Toch te weinig voor je team gevangen hé? 11 miljoen, damn, daar kan je nog maar net een VI degradatieteam voor opbouwen... ;(

Training was hier weer !^%@^&#, echt zwaar belachelijk hoe ik ge&*^#*&#^ wordt door Hattrick na mijn 1 week conditie training in de tweede week van de competitiestop, 6 weken vormdaling op rij! En niet zo'n beetje, néé iedere keer minstens -5, tot een maximum van -11.
Vorm: -9/+3
Def: +3 (2*18j uitmuntend, 1*17j uistekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

TSI: -4980 (+3150/-8130)
Vorm: 7 (+10/-3)
Verdedigen: 1 (+1/-) 19 jaar uitmuntend (goed passen)
TSI naar benede en vorm omhoog.. dus alle prutsers in vorm omhoog en alle toppers naar beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:09
Mijn verdediger is naar mythisch gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind je dat niet wat te ver doorgetraind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 jarige mid-trainee naar uitmuntend. Verder kan ik nog even zien, maar naar het gemiddelde vorm te zien en totale TSI zit dat ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47

zet je team op ebay man :P levert vast wel zo'n 50 euro op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:31:
[...]

vraag me af, hangt ervan af hoeveel pech je erbij koopt van hein

doei hein O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:31:
[...]

iedereen is al verkocht.

laatste stuiptrekking: allemaal magische spelers kopen voor 400k per stuk, algemeen trainen en dan kijken wanneer het geld op is aan loon :)

zonde om helemaal niks met dat geld te doen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:59:
[...]

iedereen is al verkocht.

laatste stuiptrekking: allemaal magische spelers kopen voor 400k per stuk, algemeen trainen en dan kijken wanneer het geld op is aan loon :)

Help Nederland, koop internationals van onze tegenstanders! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
[...]

iedereen is al verkocht.

Hein, het ga je goed. Jammer dat je vertrekt, maar dat is het levenl soms. Misschien tot later maar weer! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:05:
[...]

Help Nederland, koop internationals van onze tegenstanders! :P
Internationals worden weer op transferlist geplaatst wanneer een club bankroet gaat. Ten minste dat heb ooit eens ergens gelezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:02:
[...]

Internationals worden weer op transferlist geplaatst wanneer een club bankroet gaat. Ten minste dat heb ooit eens ergens gelezen.
Klopt. Kan beter gewoon je team naar de knoppen spelen.

Zal het wel missen hoor Hein zijn "humor", wie moet er nu de beginnelingen bij binnenkomst hardhandig duidelijk maken wat de regels hier zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:02:
[...]

Nouja, verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde eigenlijk een paar talenten kopen die zeker in U20/Nationaal zouden komen in de toekomst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

iedereen is al verkocht.

probeer volgend seizoen gewoon een lange bekerrush....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Quintus schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:31:
[...]
Naar mijn idee kun je met de huidige benamingen beter de beste 2 uit elke II.x laten promoveren en dan de onderste 6 laten degraderen uit de ere. Dan is ook de doorstroom wat beter en krijg je minder snel trechtervorming. Gezien playoff spelen ook lastig gaat worden. Mocht er dan nog een II.4 bijkomen dan degraderen er dus 8 teams uit de ere. Dat maakt het spelen in de Ere divisie ook veel meer een eer. Gezien je er dan ook snel weer uit kunt vliegen.

Zat er vanavond ook al over te denken dit gespreksonderwerp voor het voetlicht te brengen.
Ik zit er verder over te denken. Er zijn nu 4 poules.
De Ere, I, II en III

Voor wat de promotie zou ik dan zeggen, de teams die als eerste eindigen uit de I, II en III gaan direct door naar de GoT Ere. De nummers 2 uit de I, II en III spelen dan een promotie/degr tegen de teams 7, 8 en 9 van de Eredivisie. Dit door middel van een oefenwedstrijd in te plannen.

Om 6 teams in één keer te laten degraderen vind ik erg veel, daarom deze tussenoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:04:
[...]

Ik zit er verder over te denken. Er zijn nu 4 poules.
De Ere, I, II en III

Voor wat de promotie zou ik dan zeggen, de teams die als eerste eindigen uit de I, II en III gaan direct door naar de GoT Ere. De nummers 2 uit de I, II en III spelen dan een promotie/degr tegen de teams 7, 8 en 9 van de Eredivisie. Dit door middel van een oefenwedstrijd in te plannen.

Om 6 teams in één keer te laten degraderen vind ik erg veel, daarom deze tussenoplossing.
We zitten alleen nog steeds met het het grote probleem dat 1 competitie een week vertraagd is en 1 competitie 2 weken vertraagd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Promotie degradatie spelen met de jeugd lijkt me een ERG lastig fenomeen. Helemaal omdat de jeugdfriendly's al schaars zijn en omdat niet elke deelnemer ook dit forum beloert.
Wat als bijvoorbeeld de competitie tijdens de vakantie afloopt en er een aantal spelers zijn die weg zijn en sporadisch of geen inetverbinding hebben. Lijkt me een serieus probleem.
Laat dan gewoon de beste 2 promoveren en de onderste 6 degraderen uit de ere.
Bedenk wel dat er 12 teams inzitten dus de besten in de ere blijven er toch wel in.

Belangrijkste is denk ik, willen we het hattrick divisiesysteem aanhouden of werken we met één divisie per divisie laag.

Over het verschil in starttijd van de divisies:
Ik denk dat degenen uit de divisies die "voor" lopen er ook niet aan ontkomen een weekje (of 2) missen voor de nieuwe reeks gestart kan worden.
Een gelieerd probleem is het punt van de afhakende teams zoals die van Hein. Die zullen ook vervangen moeten worden. Leggen we daar een wachtrij voor aan?

De illusie van een "smooth" overgang tussen de jeugdseizoenen lijkt mij sowieso niet haalbaar.

[ Voor 53% gewijzigd door Quintus op 04-05-2007 17:35 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:28:
Promotie degradatie spelen met de jeugd lijkt me een ERG lastig fenomeen. Helemaal omdat de jeugdfriendly's al schaars zijn en omdat niet elke deelnemer ook dit forum beloert.
Wat als bijvoorbeeld de competitie tijdens de vakantie afloopt en er een aantal spelers zijn die weg zijn en sporadisch of geen inetverbinding hebben. Lijkt me een serieus probleem.
Laat dan gewoon de beste 2 promoveren en de onderste 6 degraderen uit de ere.
Bedenk wel dat er 12 teams inzitten dus de besten in de ere blijven er toch wel in.

Belangrijkste is denk ik, willen we het hattrick divisiesysteem aanhouden of werken we met één divisie per divisie laag.

Over het verschil in starttijd van de divisies:
Ik denk dat degenen uit de divisies die "voor" lopen er ook niet aan ontkomen een weekje (of 2) missen voor de nieuwe reeks gestart kan worden.
Een gelieerd probleem is het punt van de afhakende teams zoals die van Hein. Die zullen ook vervangen moeten worden. Leggen we daar een wachtrij voor aan?

De illusie van een "smooth" overgang tussen de jeugdseizoenen lijkt mij sowieso niet haalbaar.
Amen...

Doei H3!Ntje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Toto***

Ik weet dat ik wat laat was met de toto maar we hoeven em niet massaal te boycotten natuurlijk hè...

Slechts 4 deelnemers pas... Kom op, Race naar http://gottrick.bitxs.com/ en vul 'em in.

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat van de week eens te kijken naar mn jeugdteam (doe ik erg vaak overigens) maar ik heb dus echt eens shitteam maar ik heb één vleugelspeler die 5 sterren haalt, heeft iemand enig idee wat dit ongeveer inhoudt. Kunnen deze jeugdspelers hoger worden dan wanneer je ze poult of is dat nog steeds het zeflde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 09:45:
ik zat van de week eens te kijken naar mn jeugdteam (doe ik erg vaak overigens) maar ik heb dus echt eens shitteam maar ik heb één vleugelspeler die 5 sterren haalt, heeft iemand enig idee wat dit ongeveer inhoudt. Kunnen deze jeugdspelers hoger worden dan wanneer je ze poult of is dat nog steeds het zeflde?
Niemand heeft nog een speler kunnen halen, dus dat is echt nog af te wachten ;)
Ik merk wel dat per wedstrijd de spelers op de trainingsposities een halve of hele ster vooruit gaan. Maar wat dit uiteindelijk op zal leveren merken we volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hallo!

Armando Steen: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zijn door de trainingsessies verbeterd.

Gegroet maar weer!

Dat is mijn beste verdediger van ongeveer 5 sterren..... als die andere nou eens ff omhoog gingen want die zijn echt ruk. Misschien dat ik maar verdedigers/aanvallers ga trainen omdat dat mijn beste spelers zijn in me jeugd.. :O

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Ik heb wat wijze raad nodig jongens. Ik heb de volgende 4 weken de zwaarste wedstrijden van de competitie, namelijk 2 keer tegen de nummer 2 en 3 (zelf sta ik nog 1 :+ ), maar ze kunnen mij makkelijk voorbijstreven. Ik heb nu ongeveer 1 miljoen te besteden voor versterking.

- Ik heb nu de beschikking over 2 briljante mids. (ook 2 uitstekend positiespel mids, die allebei in zwak vorm zijn en een mid met redelijk positiespel en redelijk passen die uitstekend in vorm is)
- De twee vleugelspelers hebben allebei goed vleugel, goed passen en matig / zwak positiespel.
- De 2 spitsen hebben allebei formidabel scoren.
- Ik train verdedigen.

In principe haal ik al de sterkste aanval in mijn competitie (hoewel die niet eens zo hoog is), dus ik denk niet dat ik een nieuwe spits haal. Ik train verdedigen, dus daar wordt ook geen topper voor gehaald. Doe ik er nu het beste aan om een nieuwe mid te halen of moet ik mijn vleugels gaan versterken? :)

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***GoT-Cup***

De GoT-cup inschrijving is nog altijd open, 35 teams hebben dit jaar al de moeite genomen zich in te schrijven, nog 13 plekken staan er open voor delname aan deze felbegeerde cup, haast je dus naarhttp://gottrick.bitxs.com/ en schrijf je in voor het te laat is.

***GoT-Cup***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sagacitus schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:18:
Ik heb wat wijze raad nodig jongens. Ik heb de volgende 4 weken de zwaarste wedstrijden van de competitie, namelijk 2 keer tegen de nummer 2 en 3 (zelf sta ik nog 1 :+ ), maar ze kunnen mij makkelijk voorbijstreven. Ik heb nu ongeveer 1 miljoen te besteden voor versterking.

- Ik heb nu de beschikking over 2 briljante mids. (ook 2 uitstekend positiespel mids, die allebei in zwak vorm zijn en een mid met redelijk positiespel en redelijk passen die uitstekend in vorm is)
- De twee vleugelspelers hebben allebei goed vleugel, goed passen en matig / zwak positiespel.
- De 2 spitsen hebben allebei formidabel scoren.
- Ik train verdedigen.

In principe haal ik al de sterkste aanval in mijn competitie (hoewel die niet eens zo hoog is), dus ik denk niet dat ik een nieuwe spits haal. Ik train verdedigen, dus daar wordt ook geen topper voor gehaald. Doe ik er nu het beste aan om een nieuwe mid te halen of moet ik mijn vleugels gaan versterken? :)
Lijkt me duidelijk, je zegt dat je aanval al goed genoeg is, dus dan wordt het een middenvelder toch? (Aanvallende) Vleugels dragen namelijk alleen bij aan de aanval :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.