Euh, ja... Wat wil je weten? Het werkt gewoon als alle andere Microsoft programma's, alleen kan deze optellen aftrekken enz enzVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:24:
/Edit3: Maar hoe maak ik zo'n mooie spreadsheet? (met excel DUH, maar hoe?)
zo jeugd team met 3-0 voor
Chario2 (818126)
Gaat lekker die jeugmatchen. Alweer 5-0 voor.
Unknown
ok de Skywalker Sharks komen in de 41 minuut op 3-1 maar in de rust staat het 2-1? 
en halfwege de rust is het ineens 3-1
in de rust:
en halfwege de rust is het ineens 3-1

in de rust:
ik heb zo het idee dat ik niet ga winnen >.>De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 48e minuut tot 4-1 toen Arno Reinerink geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren. Na dit derde doelpunt van Arno Reinerink viel zijn vriendinnetje hem om de hals om hem te feliciteren met zijn hattrick! De jongens van SJ hadden er zin in vandaag, dus na 50 minuten zette Ido van der Poel zijn team op een grotere voorsprong (5-1) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant.
[ Voor 87% gewijzigd door Puc van S. op 26-04-2007 20:31 ]
Das wel vet balen. Na 338 minuten gespeeld te hebben in de Eredivisie hebben we al de eerste tegengoal te pakken. Het begin van het einde....
Ben erg benieuw naar de ratings..
....en toen was het al 2-6 !!
Die keeper mag na de wedstrijd zijn trapveldje weer gaan opzoeken!!
Ben erg benieuw naar de ratings..
[ Voor 24% gewijzigd door Quintus op 26-04-2007 21:00 ]
Unknown
Sharks Junior's zijn wel onsportief zeg:
Fredje Lepolder van SJ kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter.
In de 77e minuut viel Fokke Wingelaar van SJ op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter was niet onder de indruk van de acteerprestaties van Fokke Wingelaar en gaf de jongeling resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
7-1 verloren... niet gek als je hele centrum niet hoger scoort als 1.5* en de tegenstander aanvallen in het midden heeft..
bemoedigend positie spel en maar 0.5* halen...
Fredje Lepolder van SJ kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter.
In de 77e minuut viel Fokke Wingelaar van SJ op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter was niet onder de indruk van de acteerprestaties van Fokke Wingelaar en gaf de jongeling resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
7-1 verloren... niet gek als je hele centrum niet hoger scoort als 1.5* en de tegenstander aanvallen in het midden heeft..
bemoedigend positie spel en maar 0.5* halen...
[ Voor 19% gewijzigd door Puc van S. op 26-04-2007 21:22 ]
Jeugdteam begint steeds meer vorm te krijgen, alle prutsers hebben inmiddels de posities afgewerkt geloof ik, morgen even checken. Heb in ieder geval op de belangrijkste positie (verdedigers voor mij), 4 maal >3.5*. Verder een vleugelspeler van 2.5 ster (niet zo bijzonder, maar wel mn beste tot nu toe
) en een 3.5* aanvaller, die ook mid skills heeft, dus ff kieken hoe ik dat ga doen.
Alleen die keeper... zal mn scout nog maar eens op pad sturen...
Alleen die keeper... zal mn scout nog maar eens op pad sturen...
Verwijderd
Lekker
7-0 gewonnen van Great Lions Newbies. Toch een van de betere jeugdteams uit de GoT II.1
Een paar spelers hadden duidelijk een beetje last van de warmte en werden keer op keer voor gek gezet door de technisch zeer begaafde Andy Pannekoek.
Eindeljik iets waar ik wat aan heb
Na verscheidende malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween FCMk's Ad Sloos in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten!
geweldig hahahaha. Ben toch benieuwd. Als iemand anders nou nog keer een gele kaart zou krijgen of het mogelijk is om dit bericht 2 keer te krijgen met een andere speler
Met dit derde doelpunt kreeg Andy Pannekoek een hattrick op zijn naam. Helaas vierde zijn moeder dit op een enigszins genante manier.
hahahahahahaha
En ja hoor, WEER 2 penalty's dat zijn alweer nummer 6 en 7 als ik me niet vergis
Een paar spelers hadden duidelijk een beetje last van de warmte en werden keer op keer voor gek gezet door de technisch zeer begaafde Andy Pannekoek.
Eindeljik iets waar ik wat aan heb
Na verscheidende malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween FCMk's Ad Sloos in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten!
geweldig hahahaha. Ben toch benieuwd. Als iemand anders nou nog keer een gele kaart zou krijgen of het mogelijk is om dit bericht 2 keer te krijgen met een andere speler
Met dit derde doelpunt kreeg Andy Pannekoek een hattrick op zijn naam. Helaas vierde zijn moeder dit op een enigszins genante manier.
hahahahahahaha
En ja hoor, WEER 2 penalty's dat zijn alweer nummer 6 en 7 als ik me niet vergis
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 22:03 ]
Verwijderd
Mijn jeugdtrainer heeft er zin in gehad vandaag, meeste wat hij ooit gezegt heeft 
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Eldert van Hall: Naar mijn mening heeft hij de mogelijkheden om aanzienlijk beter te worden. Hij heeft alleen iemand nodig die hem een kans geeft.
Eldert van Hall: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.
Diant van Hoogendorp: Als het aan hem ligt, moet je de Passen-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!
Gisbert Bennebroek: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.
Dat is alles dat ik vandaag te melden had, baas.
Moet er alleen nog achter komen waar Eldert van Hall een natuurtalent in is
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Eldert van Hall: Naar mijn mening heeft hij de mogelijkheden om aanzienlijk beter te worden. Hij heeft alleen iemand nodig die hem een kans geeft.
Eldert van Hall: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.
Diant van Hoogendorp: Als het aan hem ligt, moet je de Passen-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!
Gisbert Bennebroek: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.
Dat is alles dat ik vandaag te melden had, baas.
Moet er alleen nog achter komen waar Eldert van Hall een natuurtalent in is
Verwijderd
Weer een overwinning in de Eredivisie voor mij jeugdspelers. Deze week 0-5 gewonnen van HvP, met het onderstaand bericht na de 0-3.
Blij met deze voorsprong besloten de spelers van DSY om alvast een theekransje te beginnen in het eigen strafschopgebied.
Net weer een overwinning geboekt (6-0). Heb weer 2 talentjes ontdekt waarvan mijn verdediger nu 5* is, heb nog een 3* verdediger en een 3* aanvaller. Mijn middenveld is bijna niks dus dat wordt nog even rouleren. En de keeper, sja dat wordt even scouten denk ik.
Verwijderd
Moet hij niet als bij mij een keeper aandragen die maar 1* haalt. Aan de andere kant is het in ieder geval een ster
Verwijderd
Ik kreeg een keeper die in zijn eerste wedstrijd 3* haalde... 2e wedstrijd 2,5* en vandaag de 3e wedstrijd 2*... vormdipje... of het is hem naar zn hoofd gestegen...Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:18:
Moet hij niet als bij mij een keeper aandragen die maar 1* haalt. Aan de andere kant is het in ieder geval een ster
Ja denk ook een vormdipje dan... maar heb het toch liever andersom
. Een omgekeerde vormdipje dan o.id.
. Het is en blijft ff rouleren, ik heb nu iig 3 goede
Jeugdteam is nog niks bij mij. Maar dat komt nog wel.
Wanneer start de GoT cup? Ik zit nog in de beker, maar wil graag de GoT cup nog eens winnen.
Wanneer start de GoT cup? Ik zit nog in de beker, maar wil graag de GoT cup nog eens winnen.
Ja weet niet wanneer de GOT cup begint. Ze zeiden dat je je er voor kon inschrijven maar zie op GoTtrick ook niet echt iets staan over de nieuwe cup, wel de oude, maar daar heb je niet zoveel meer aanhoedjevanpapier schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:46:
Inschrijven gaat geloof ik binnen een paar dagen beginnen.Infinitytron schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:35:
[...]
Ja weet niet wanneer de GOT cup begint. Ze zeiden dat je je er voor kon inschrijven maar zie op GoTtrick ook niet echt iets staan over de nieuwe cup, wel de oude, maar daar heb je niet zoveel meer aan
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
inschrijvingen gaan indd snel open, houdt allen het forum goed in de gaten, iedereen zal ook een nieuwsbrief krijgenhoedjevanpapier schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:46:
Er is een nieuwe cupgeit die zich beschikbaar heeft gesteld om de cup te regelen. Het is Sir_veen geworden, zijn teamID=362199, dus voor alle vragen omtrent de cup, kunnen jullie straks bij hem terecht!Brainpower schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:41:
[...]
Inschrijven gaat geloof ik binnen een paar dagen beginnen.
De OP is al upgedate met de nieuwe gegevens.
@Brain, kun jij de gegevens van de nieuwe cupgeit updaten op gottrick? (bij regels).
[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 27-04-2007 07:35 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
6-1 gewonnen
Een speler 1 weekje kwijt.
Daardoor wel ontdekt dat ik er een leuke aanvaller van 3 sterren bij heb.
Na verscheidende malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween gb2's Wouter-Jan Hol in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten!
Een speler 1 weekje kwijt.
Daardoor wel ontdekt dat ik er een leuke aanvaller van 3 sterren bij heb.
Na verscheidende malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween gb2's Wouter-Jan Hol in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten!
Verwijderd
Wie die teksten verzint moeten ze een lintje geven.died_laughing schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 07:41:
Done.Sandyman538 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 07:33:
[...]
Er is een nieuwe cupgeit die zich beschikbaar heeft gesteld om de cup te regelen. Het is Sir_veen geworden, zijn teamID=362199, dus voor alle vragen omtrent de cup, kunnen jullie straks bij hem terecht!
De OP is al upgedate met de nieuwe gegevens.
@Brain, kun jij de gegevens van de nieuwe cupgeit updaten op gottrick? (bij regels).
Verwijderd
Heb wel zin in de GoT cup. Het wordt mijn 2e jaargang en de 1e was aardig succesvol vond ik zelf. Het makkelijke is dat je geen friendlies hoeft te regelen
.
Verwijderd
Nou bijna dan
Derde puntje over uitdagingen staat Damien nog als contactpersoon wanneer een uitdaging niet word geaccepteerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 10:32 ]
DoneVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:13:
Heb wel zin in de GoT cup. Het wordt mijn 2e jaargang en de 1e was aardig succesvol vond ik zelf. Het makkelijke is dat je geen friendlies hoeft te regelen.
Verwijderd
***GoT-Toto***
Oproep ter herinnering van de GoT-Toto. Er zijn deze week pas 8 ingevulde toto's in de database. Ga snel vóór zondag 20:00 uur naar http://gottrick.bitxs.com/ en vul de toto in.
***GoT-Toto***
Hehe er zit een foutje in je bericht, het zijn er 9Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:09:
***GoT-Toto***
Oproep ter herinnering van de GoT-Toto. Er zijn deze week pas 8 ingevulde toto's in de database. Ga snel vóór zondag 20:00 uur naar http://gottrick.bitxs.com/ en vul de toto in.
***GoT-Toto***
Verwijderd
Ja en morgen zijn het er misschien wel 18... kga natuurlijk niet mn bericht elke seconde updaten...Infinitytron schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:17:
[...]
Hehe er zit een foutje in je bericht, het zijn er 9![]()
. Ik vind het altijd lastig om nou in te schatten wie wint... maar ik blijf oefenen

TU
Vorm: +2/-9 (alweer dramatisch, ik ben de enige in mijn competitie die een dalende vorm heeft, en ik zit al bijna onder iedereen
)
Def: +1 (18j uitmuntend Nederlander, behoort tot de beste 15 van Nederland, U20 is mogelijk, maar nog wel ver weg
)
Vorm: +2/-9 (alweer dramatisch, ik ben de enige in mijn competitie die een dalende vorm heeft, en ik zit al bijna onder iedereen
Def: +1 (18j uitmuntend Nederlander, behoort tot de beste 15 van Nederland, U20 is mogelijk, maar nog wel ver weg
Hahaha was ook maar een grapje hoor KilverdoVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:19:
[...]
Ja en morgen zijn het er misschien wel 18... kga natuurlijk niet mn bericht elke seconde updaten...
Verwijderd
Hoe zie je dat?Joss schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:23:
TU
Vorm: +2/-9 (alweer dramatisch, ik ben de enige in mijn competitie die een dalende vorm heeft, en ik zit al bijna onder iedereen)
Def: +1 (18j uitmuntend Nederlander, behoort tot de beste 15 van Nederland, U20 is mogelijk, maar nog wel ver weg)
Je kunt ook op altid hattrick kijken.
Dan selecteer je links 'top players' 'age 18' 'nationality Netherlands' 'Position Defenders' en dan zie je dat joss zijn speler qua TSI op plek 107 staat, en qua sterren op plek 19. Mooi he
Verwijderd
allright...Sandyman538 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:46:
[...]
Je kunt ook op altid hattrick kijken.
Dan selecteer je links 'top players' 'age 18' 'nationality Netherlands' 'Position Defenders' en dan zie je dat joss zijn speler qua TSI op plek 107 staat, en qua sterren op plek 19. Mooi he
Even wat anders... voor de mensen die de Foxtrick plugin gebruiken in Hattrack zelf. Als je een speler selecteert dan kan je boven 'transfergeschiedenis' op een icoontje van skillraiseTool klikken... Weet iemand of die goed is? Heb wat spelers van mezelf getest maar krijg er ook een keertje 100% uit... die zou dus moeten poppen volgende week...
Hij werkt redelijk, maar verre van perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:49:
[...]
allright...
Even wat anders... voor de mensen die de Foxtrick plugin gebruiken in Hattrack zelf. Als je een speler selecteert dan kan je boven 'transfergeschiedenis' op een icoontje van skillraiseTool klikken... Weet iemand of die goed is? Heb wat spelers van mezelf getest maar krijg er ook een keertje 100% uit... die zou dus moeten poppen volgende week...
M'n flankverdediger is juist gepopt naar Uitstekend vleugel
Nu direct verkopen voor +100K? Of zou ik nog doortrainen? Ik kan het geld goed gebruiken (sta min100K en dan kan ik iets mindere spelers maar met betere ervaring kopen..)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: Slovenija
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 840 €/week inclusief 20% bonus
Club: WarnABrother
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Nu direct verkopen voor +100K? Of zou ik nog doortrainen? Ik kan het geld goed gebruiken (sta min100K en dan kan ik iets mindere spelers maar met betere ervaring kopen..)
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Die gast is twintig man, die hoort al in de veteranen te spelen. Snel wegdoen en een 17 of 18 jarige terugkopen met goed vleugelspel, die train je in 2 seizoenen tot briljant ofzo (geen idee hoe snel vleugelspel gaat), maar dan krijg je er meer voor!Blackminister schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:36:
M'n flankverdediger is juist gepopt naar Uitstekend vleugel
Sinds wanneer kun je voor komen met 1-1?Torgeir Johnsen gave his visiting schoolmates something to buzz about as he put VG'Inexp ahead with 1 - 1, following a counterattack down the left wing.
Je zou ernaast nog PsycoTSI kunnen gebruiken. Die berekend ook met vorm en op basis van loon (handig bij yp's en aan het begin van het seizoen of voor berkeken hoeveel weken training hij gehad heef kunnen hebben en dus welk niveau hij zou moeten hebben)Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:49:
allright...
Ik heb die link al een aantal keer gebruikt, maar ik moet zeggen dat ik PsicoTSI veel beter vind, zeker als ik het vergelijk met wanneer een speler daadwerkelijk gepopt is en daarna doorgetraind wordt. Ik houd het wel bij PsicoTheKeeper schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:43:
[...]
Je zou ernaast nog PsicoTSI kunnen gebruiken. Die berekend ook met vorm en op basis van loon (handig bij yp's en aan het begin van het seizoen of voor berkeken hoeveel weken training hij gehad heef kunnen hebben en dus welk niveau hij zou moeten hebben)
[ Voor 0% gewijzigd door lameeuw op 28-04-2007 08:25 . Reden: even de puntjes op de i ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Wat is dat PsycoTSI eigenlijk? Eerst dacht ik dat het een extensie is voor Firefox maar kan niets vinde daar bij de extensie. Ik heb al op Google gezocht maar kon er niets over vinden.
Vult lastig in op een boot zonder internet. Iemand nog op zoek naar een goede IT-erVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:09:
***GoT-Toto***
***GoT-Toto***
Ik ben benieuwd of ik zondag met die brakke defensie kan winnen. Wordt nog lachen denk ik.
Verwijderd
Met zulke trainingsrapporten schiet je dus werkelijk niets op, want ga natuurlijk niet gelijk mijn training omgooien omdat meneer dat nodig vind. Daarbij die taart is natuurlijk alleen maar slecht voor ze, ze staan allemaal op een streng dieet.Kornelis Blooteling: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Keepen. Hij ontwikkelt dit echter niet met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Jacco van der Tempel: Hij vierde deze week zijn verjaardag. Zijn moeder had taart meegenomen voor iedereen. Een leuk gebaar toch?
Verwijderd
Andy Pannekoek: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
Tsjah... Hij haalde 1.5 ster als IM met goed vorm... Vorige wedstrijd haalde hij 2 sterren als aanvaller... wat moet k hier nou mee?
Tsjah... Hij haalde 1.5 ster als IM met goed vorm... Vorige wedstrijd haalde hij 2 sterren als aanvaller... wat moet k hier nou mee?
Het is dus psicotsi, die Y mot een I zijn en dan kun je er vast wat over vinden. Site: http://www.aldeaglobal.net/psicotsi/lang-en.htmInfinitytron schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:04:
Wat is dat PsycoTSI eigenlijk? Eerst dacht ik dat het een extensie is voor Firefox maar kan niets vinde daar bij de extensie. Ik heb al op Google gezocht maar kon er niets over vinden.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
Ik kreeg vorige week al een brief van een van je spelers dat hij het dieet wat overdreven vondt... hij vroeg om overplaatsing...Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:47:
[...]
Met zulke trainingsrapporten schiet je dus werkelijk niets op, want ga natuurlijk niet gelijk mijn training omgooien omdat meneer dat nodig vind. Daarbij die taart is natuurlijk alleen maar slecht voor ze, ze staan allemaal op een streng dieet.
Klote scheidsrechters ook altijd.Bij een snelle uitbraak van KH trok de verdediging van de tegenstander aan de noodrem. Pascal Markus zag dat de keeper nog niet klaar stond en schoot de vrije trap snel binnen. De scheidsrechter keurde het doelpunt goed: 1-1!
Na 14 minuten kwam SN-speler Ernst-Jan Kruger heel ongelukkig terecht, maar toen hij richting de kant strompelde riep zijn getergde vader dat alleen mietjes pijn voelen, dus de arme jongen speelde door.
Armando Steen van NYS kreeg in de 26e minuut een gele kaart toen hij het verzoek van de scheidsrechter om zijn shirt netjes in zijn broek te stoppen, naast zich neerlegde.
Hahah wat een commentaar ook he, en beetje lullige gele kaart. En de eerste rode kaart is binnen voor de 'youngsters'
Armando Steen van NYS kreeg in de 26e minuut een gele kaart toen hij het verzoek van de scheidsrechter om zijn shirt netjes in zijn broek te stoppen, naast zich neerlegde.
Hahah wat een commentaar ook he, en beetje lullige gele kaart. En de eerste rode kaart is binnen voor de 'youngsters'
Een record:
Ondanks de stortbuien kwamen er toch nog 9 toeschouwers naar Het Doeltje.
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Een trouwe 6 fans trotseerden de gestaag neerstromende regen in It Pikenest.Sagacitus schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:32:
Een record:![]()
Beat that!
Haha nou dan is mijn 9 toch nog best goedJoss schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:49:
[...]
Een trouwe 6 fans trotseerden de gestaag neerstromende regen in It Pikenest.
Beat that!
Verwijderd
Wie biedt er meer...Het zonnetje scheen en 10 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in De toekomst.
7 is het laagste in mijn friendly, maar ja ik win ook alles, dus dat volk blijft maar komen. Inmiddels 15 uit 5 en de oefenpot gewonnen.
Wie biedt er meer?
Wie biedt er meer?
Verwijderd
Met 9 punten uit 5 wedstrijden en een gewonne friendly slechts 4 tegendoelpunten en daarmee minst gepasseerde team in de GoT II.1
Wie biedt
Wie biedt
Verwijderd
tu
vorm +10
tsi + 30k
mijn 7* spits heeft rood dus ik ga niks klaar spelen vrees ik tegen het counterteam zondag.
msch iets van pressie? of ook counter?
ik zoek nog een friendly. dus als iemand zin heeft... ff melden
vorm +10
tsi + 30k
mijn 7* spits heeft rood dus ik ga niks klaar spelen vrees ik tegen het counterteam zondag.
msch iets van pressie? of ook counter?
ik zoek nog een friendly. dus als iemand zin heeft... ff melden
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 09:24 ]
Doede Koolhof heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Keepen. Zijn overall vaardigheden zijn waardeloos. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Zo, de keeper is binnen
Werd gek van dat zoeken
Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Keepen. Zijn overall vaardigheden zijn waardeloos. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Zo, de keeper is binnen
Verwijderd
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Camille Sonnemans is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Kijken we naar zijn Passen-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Beetje jammer dat het niet rendabel is om keepen te trainen... En ik heb mijn keeper al... toch maar eens kijken hoeveel sterren deze haalt.
Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Kijken we naar zijn Passen-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos.
Beetje jammer dat het niet rendabel is om keepen te trainen... En ik heb mijn keeper al... toch maar eens kijken hoeveel sterren deze haalt.
Hoe weet je nu dat dat niet rendabel is? Ik heb nog geen idee hoe die trainingen precies werken.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 10:48:
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Camille Sonnemans is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Ik heb zojuist mijn drie scouts gebeld en ze kwamen alledrie met prutsers op de proppen, die ik dan ook allemaal heb afgewezen. Toen wilde ik via het oude systeem (heb ik nog steeds op niveau uitstekend, investeer er nog steeds 20.000 per week in) dan maar een "door zaakwaarnemer aangeboden speler testen", maar dat kan niet: "je hebt deze week al een aangeboden speler getest". Helemaal niet, ik heb ze alledrie afgewezen.
WTF?
WTF?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Staat duidelijk in de regels.Captain Pervert schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:06:
Ik heb zojuist mijn drie scouts gebeld en ze kwamen alledrie met prutsers op de proppen, die ik dan ook allemaal heb afgewezen. Toen wilde ik via het oude systeem (heb ik nog steeds op niveau uitstekend, investeer er nog steeds 20.000 per week in) dan maar een "door zaakwaarnemer aangeboden speler testen", maar dat kan niet: "je hebt deze week al een aangeboden speler getest". Helemaal niet, ik heb ze alledrie afgewezen.
WTF?
Omdat je maar 1 keeper tegelijk kan trainen, en om de 3 weken een tweede keeper. Dus dan zou je misschien 1 redelijk/goede keeper af kunnen leveren per 3/4e seizoen of iets dergelijks.Pewwy schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:02:
[...]
Hoe weet je nu dat dat niet rendabel is? Ik heb nog geen idee hoe die trainingen precies werken.
[ Voor 25% gewijzigd door Joss op 29-04-2007 11:16 ]
Dat is dus de eerste plek waar ik heb gekeken en daar kon ik het niet vinden. Je hoeft niet zo pietluttig te doen, je kan ook gewoon het antwoord geven...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Karst Wanders en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd.
Rara, wat voor speler zou dit zijn...
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd.
Rara, wat voor speler zou dit zijn...
Je hoeft niet zo chagerijnig te doen omdat je zelf een fout maakt. Welk antwoord moet ik geven? Je stelt toch geen vraag, of wel?Captain Pervert schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:28:
[...]
Dat is dus de eerste plek waar ik heb gekeken en daar kon ik het niet vinden. Je hoeft niet zo pietluttig te doen, je kan ook gewoon het antwoord geven...
Mogelijkheid en gebruikt zijn enkelvoudig. Ook in de achtergrondverhalen werd het genoemd meen ik en hier op het forum is het ook 1/2 keer voorbij gekomen.Hattrick Regels - Hoofdstuk 4
Je kunt voor beide systemen betalen, en daarmee je opties open te houden welke mogelijkheid je wekelijks gebruikt, maar je kunt maar één nieuwe jeugdspeler per week voor je team aannemen.
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jeffrey Fabritius is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Deze speler is slecht in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Alweer een spits erbij... heb er dan nu 3 als het goed is. Mooi voor de wissel denk ik dan zomaar
Of ik moet een ander systeem gaan gebruiken
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jeffrey Fabritius is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Deze speler is slecht in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Alweer een spits erbij... heb er dan nu 3 als het goed is. Mooi voor de wissel denk ik dan zomaar
Hij kan net zo goed een middenvelder of vleugelspeler zijn hoorInfinitytron schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:45:
[..]
Alweer een spits erbij... heb er dan nu 3 als het goed is. Mooi voor de wissel denk ik dan zomaarOf ik moet een ander systeem gaan gebruiken
[ Voor 42% gewijzigd door Joss op 29-04-2007 13:52 ]
Ja ok, maar ik ga hem wel gewoon lekker door het team heen rouleren.
Iedereen heel veel succes vanavond .. mogen de GoT'ers lekker winnen
Mijn wedstrijd begint al goed.. met een 'donkere dreigende hemel' toch nog mijn hele stadion van 12000 man vol. Dat wordt bijbouwen denk ik dit/volgend seizoen
Iedereen heel veel succes vanavond .. mogen de GoT'ers lekker winnen
[ Voor 36% gewijzigd door Vincitore op 29-04-2007 20:15 ]
Verwijderd
3-0 alweer voor 
sipke heeft er alweer 2 inliggen
9 goals in beker en nu dus ook 9 in competitie
Sta 0-3 achter, waarschijnlijk terecht, maar ook al 2 kansen gemist.... Ik hou het voor gezien, ga eens even richting de A27 om wat Gumballers (veel te dure auto's, soort Quote Challenge) voorbij te zien komen
Sta inmiddels al met 4-0 voor en mijn concurrent staat met 1-1 gelijk, alleen maar mooi
.
Ik heb ff Google gezocht en die Gumballers zijn mooie auto's zeg
. Ben haast jaloers dat jij ze kan zien
Ik heb ff Google gezocht en die Gumballers zijn mooie auto's zeg

Verwijderd
ik had deze week een scout die gewoon zegt:H2opoloër schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:34:
3-0 alweer voor
" niets kunnen vinden baas, volgende week beter"
wat zijn dat voor een grappen, inmiddels 3-1 voor, PIC woensdag weer beker tegen III-klasser, spannend
Infinitytron schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:42:
Sta inmiddels al met 4-0 voor en mijn concurrent staat met 1-1 gelijk, alleen maar mooi.
Ik heb ff Google gezocht en die Gumballers zijn mooie auto's zeg. Ben haast jaloers dat jij ze kan zien
offtopic:
Ze rijden nu rond Brugge, komen straks via Breda-Oosterhout naar Utrecht en rond 22.00 zijn ze in Amsterdam, Waterloo Plein. Ongeveer 150 stuks ofzo, van McLaren SLR's tot 3 Bugatti Veyrons, Porsche Carrera GT's etc etc
Enige jammere is dat ze iedere jaar weer een hoop lelijke stickers erop plakken
http://img152.imagevenue....l_mall_215_123_1070lo.jpg
http://img159.imagevenue....ll_mall_302_123_961lo.jpg
Slechte nieuws is wel dat de Belgische politie met man en macht langs de snelwegen staan om deze heren op de bon te slingeren
Ze rijden immers gemiddeld zo'n 225km/h op de snelwegen 
Ze rijden nu rond Brugge, komen straks via Breda-Oosterhout naar Utrecht en rond 22.00 zijn ze in Amsterdam, Waterloo Plein. Ongeveer 150 stuks ofzo, van McLaren SLR's tot 3 Bugatti Veyrons, Porsche Carrera GT's etc etc
Slechte nieuws is wel dat de Belgische politie met man en macht langs de snelwegen staan om deze heren op de bon te slingeren
[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 29-04-2007 20:46 ]
Verwijderd
Sta inmiddels met 4-0 voor. Ik had een veel moeilijkere wedstrijd verwacht, maar tactische aanpassing lijkt te werken en had nog PIC ingesteld ook
.
Medekoploper speelt tegen het botje van de comp, dus deze score is wel lekker. Loopt hij qua doelgemiddelde niet al te veel uit. Nummers 3 en 4 staan momenteel tegen elkaar op 1-1.
/me Hoopt dat ouders al van de A27 af zijn
Medekoploper speelt tegen het botje van de comp, dus deze score is wel lekker. Loopt hij qua doelgemiddelde niet al te veel uit. Nummers 3 en 4 staan momenteel tegen elkaar op 1-1.
/me Hoopt dat ouders al van de A27 af zijn
Goede scouts aannemen Veen, daar begint het mee...
Speel nu mijn oefenwedstrijd in de jeugd, en ik kwam een bugje tegen.
Er stond dat het rust was, maar ik zag al wel de 6-0 in de tweede helft staan.
Nu is dit al weer gecorrigeerd, maar gek is het wel..
Competitie is niet veel vandaag, 2-0 achter uit tegen de nr 6.
Ik richt me puur nog op de beker vanwege het financiele gewin.
Speel nu mijn oefenwedstrijd in de jeugd, en ik kwam een bugje tegen.
Er stond dat het rust was, maar ik zag al wel de 6-0 in de tweede helft staan.
Nu is dit al weer gecorrigeerd, maar gek is het wel..
Competitie is niet veel vandaag, 2-0 achter uit tegen de nr 6.
Ik richt me puur nog op de beker vanwege het financiele gewin.
Damn woonde ik nu maar niet helemaal in het Noorden van NederlandJoss schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:45:
[...]
offtopic:
Ze rijden nu rond Brugge, komen straks via Breda-Oosterhout naar Utrecht en rond 22.00 zijn ze in Amsterdam, Waterloo Plein. Ongeveer 150 stuks ofzo, van McLaren SLR's tot 3 Bugatti Veyrons, Porsche Carrera GT's etc etcEnige jammere is dat ze iedere jaar weer een hoop lelijke stickers erop plakken
![]()
Slechte nieuws is wel dat de Belgische politie met man en macht langs de snelwegen staan om deze heren op de bon te slingerenZe rijden immers gemiddeld zo'n 225km/h op de snelwegen
Jammer van die stickers inderdaad...
Sta ng steeds 4-0 voor met 88 procent balbezit! :d
Hahaha dan stap ik nu alvast op de fiets naar Drachten
. Kan je ze ff laten wachten totdat ik er ben? (A)
Verwijderd
ik had eens kans om dat te doen -> stoplichten op rood zetten
maarja, je zal wel weten hoe het ervoor staat in Drachten met stoplichten....
btw 7-1 voor
nu 6 punten los van nr. 2
maarja, je zal wel weten hoe het ervoor staat in Drachten met stoplichten....
btw 7-1 voor
nu 6 punten los van nr. 2
Ik sta nu ook 7-1 voor en mijn concurrent wint ook, dus over 2 weken maar 2x achter elkaar van hem winnen en dan is het zeker dat ik kampioen wordt.. eindelijk
.
Maar ik weet niet hoe het ervoor staat in Drachten met stoplichte, maar zal wel erg zijn of niet? Hier in Leeuwarden worden het allemaal rotondes zowat
Maar ik weet niet hoe het ervoor staat in Drachten met stoplichte, maar zal wel erg zijn of niet? Hier in Leeuwarden worden het allemaal rotondes zowat
Wat een k*t seioen! 3 kansen gemist, keeper en middenvelder er geblesseerd vanaf en thuis 0-2 achter! Meer heb ik deze zondag niet meer te melden.. 
Ohja en ik heb hetzelfde alsmijn boven buurman. Stadion ook altijd vol, uitgebreid en mensen blijven weg.
Edit: hoppa en mijn vervanger eraf met 2 x geel
Ohja en ik heb hetzelfde alsmijn boven buurman. Stadion ook altijd vol, uitgebreid en mensen blijven weg.
Edit: hoppa en mijn vervanger eraf met 2 x geel
[ Voor 8% gewijzigd door Ralphie op 29-04-2007 21:45 ]
HODL
Het zit je ook niet mee he Ralphie
. Maar dat is best kut als je je stadion uitbreidt en dat ze dan niet meer terug komen. Maar hoe komt dat dan? Had je slechte reeks van wedstrijden meegemaakt dan of dat niet eens?
Dat wel. Maarmijn supporters club is zo groot dat alsnog geen probleem moet zijn.Infinitytron schreef op zondag 29 april 2007 @ 21:49:
Het zit je ook niet mee he Ralphie. Maar dat is best kut als je je stadion uitbreidt en dat ze dan niet meer terug komen. Maar hoe komt dat dan? Had je slechte reeks van wedstrijden meegemaakt dan of dat niet eens?
HODL
Verwijderd
Nou het is 4-0 gebleven, maar moet toch eens met mijn spelers gaan praten wat zijn onder PIC verstaan. Mijn tegenstander heeft er vandaag 3 blessures bijgekregen. Een verdediger (26) voor 4 weken eruit, een andere verdediger (22) voor 3 weken en een aanvaller (37) voor 3 weken.
Die aanvaller is trouwens tijdens de wedstrijd verkocht zie ik net en de koper zal er dus wel niet blij mee zijn
, alhoewel het waarschijnlijk een coach gaat worden. Wat met ook geen fantastische zet lijkt met zijn waardeloze leiderschap, maar dat ga ik die Romeen niet uitleggen, want dan word hij boos want hij heeft er 250k voor betaald.
Die aanvaller is trouwens tijdens de wedstrijd verkocht zie ik net en de koper zal er dus wel niet blij mee zijn
Verwijderd
hier in Drachten hebben ze nog maar 1 stoplicht. We zijn erom beroemd 
er komen allemaal buitenlanders kijken naar hoe t werkt en in l'warden moeten ze dat natuurlijk nadoen
btw. nu heerlijk 7-1 gewonnen. We gaan erg lekker dit seizoen!
er komen allemaal buitenlanders kijken naar hoe t werkt en in l'warden moeten ze dat natuurlijk nadoen
btw. nu heerlijk 7-1 gewonnen. We gaan erg lekker dit seizoen!
Hmm ik wist niet dat jullie zo beroemd waren in Drachten
.
Maar ik heb gewonnen met 7-1 en mijn vorm van eerst mijn 2 beste spelers is naar een dieptepunt gezakt. Ze zijn nu nog maar 1.5* of 1* door de slechte vorm. Hopelijk gaat het snel omhoog. Heb nu wel een zwak (laag) middenveld, voor het eerst meende ik.
/edit: Hmm denk erover om dit seizoen mijn stadion uit te breiden. Of zou ik wachten totdat ie elke keer vol zit? Heb het nu nog maar een paar keer gehad. Als ik ga verbouwen dan zegt de arena sizer van HO dat ik voor 325k moet verbouwen voor het minimum. Beetje veel vind ik dat
Maar ik heb gewonnen met 7-1 en mijn vorm van eerst mijn 2 beste spelers is naar een dieptepunt gezakt. Ze zijn nu nog maar 1.5* of 1* door de slechte vorm. Hopelijk gaat het snel omhoog. Heb nu wel een zwak (laag) middenveld, voor het eerst meende ik.
/edit: Hmm denk erover om dit seizoen mijn stadion uit te breiden. Of zou ik wachten totdat ie elke keer vol zit? Heb het nu nog maar een paar keer gehad. Als ik ga verbouwen dan zegt de arena sizer van HO dat ik voor 325k moet verbouwen voor het minimum. Beetje veel vind ik dat
[ Voor 31% gewijzigd door Vincitore op 29-04-2007 22:13 ]
Ik heb je team niet bekeken, maar met een zwak middenveld heb je volgens mij niks in de IXe te zoeken en zul je ook niet snel uit de VIII degraderen. Dus als je het geld hebt, en je hebt geen versterking in je team nodig, dan zou ik het misschien doen.Infinitytron schreef op zondag 29 april 2007 @ 22:01:
Hmm ik wist niet dat jullie zo beroemd waren in Drachten.
Verwijderd
Sta nog steeds 0-1 voor en had in de eerste helft 62% balbezit. Moet het kwa stats makkelijk kunnen winnen. Dus maar hopen dat de ME me niet naait...
Ik had vorig seizoen non stop een vol stadion met 15500... uitgebreid naar 26000 maar nu komen er slechts 16k... maar dat komt omdat ze woedend waren om dat ik de eerste 3 wedstrijd verloor...
Inmiddels zijn ze (na 1 gewonnen wedstrijd al gelijk) 'in de zevende hemel'
Dus volgende week thuis verwacht ik een redelijk vol huis.
/edit... mn spelers hebben al 4 kansen gemist... hmm
...5
...6
/edit Zolang die eeuwen oude voetbalwet maar niet opgaat... Als je zelf niet scoort...
Ik had vorig seizoen non stop een vol stadion met 15500... uitgebreid naar 26000 maar nu komen er slechts 16k... maar dat komt omdat ze woedend waren om dat ik de eerste 3 wedstrijd verloor...
Inmiddels zijn ze (na 1 gewonnen wedstrijd al gelijk) 'in de zevende hemel'
Dus volgende week thuis verwacht ik een redelijk vol huis.
/edit... mn spelers hebben al 4 kansen gemist... hmm
...5
...6
/edit Zolang die eeuwen oude voetbalwet maar niet opgaat... Als je zelf niet scoort...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 22:35 ]
Ik zit nu al voor de 3e keer achter elkaar aan in de IXe divisie. Ik heb veel trainees gekocht en doorgetraind. Daar heb ik nu de vruchten van geplukt en veel gecasht. Daardoor heb ik nu een goed team en heb ik nu 3 18-jarige trainees met redelijk PM en passen gekocht. Maar als ik nu investeer in mijn stadion en hij blijft alsnog op 12000 steken met de andere wedstrijden dan wordt ik net zoals Ralphie, daar heb ik geen zin inZieMaar! schreef op zondag 29 april 2007 @ 22:17:
[...]
Ik heb je team niet bekeken, maar met een zwak middenveld heb je volgens mij niks in de IXe te zoeken en zul je ook niet snel uit de VIII degraderen. Dus als je het geld hebt, en je hebt geen versterking in je team nodig, dan zou ik het misschien doen.
Verwijderd
gelukkig ging de eeuwe oude voetbal wet niet op en ik heb nipt met 0-1 gewonnen... Wel een stukke beter middenveld (matig, heel laag tegenover slecht, laag), betere stats en meer sterren. Overigens weer een nieuwe sterren record...42,5
Verwijderd
***GoT-Toto***
Het blijft spannend in de toto. Vandaag haalden maar liefst 7 managers de score van 6 punten, wat het hoogste was deze week. Tussen die 7 zaten ook lijstaanvoerder, Fresh_T en beste achtervolger, Kilverdo. Manager Sagacitus wist slechts 4 punten te behalen en zakt daardoor naar een gedeelde 4e plek. Manager P_odan ging hem 1 punt voorbij en staat nu met 20 punten op de 3e plek.
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Fresh_T | 26 | 5 |
2 | Kilverdo | 25 | 5 |
3 | P_odan | 20 | 5 |
4 | Ress | 19 | 5 |
5 | Sagacitus | 19 | 4 |
***GoT-Toto***
Verwijderd
die hele jeugd gaat langs me heen. sterker nog heel ht gaat langs me heen. iemand een team kopen? ik geef het weinig tijd meer. ben er volledig klaar mee. de zin is weg.... al een tijd lang. jammer om toe te geven maar het is zo. tenzij iemand mij nog een impulse kan geven... hopelijk want zo werkt het niet. geen zin/tijd meer...
vooral geen zin. ideeën zijn welkom. papa is radeloos
[edit]
volledige team staat te koop: of ik krijg een hoop geld en regel een nieuw team of het is schlusch
met 15-20mio degradeer ik en bouw een wereld team op alles minder is over en uit...
[edit]
volledige team staat te koop: of ik krijg een hoop geld en regel een nieuw team of het is schlusch
met 15-20mio degradeer ik en bouw een wereld team op alles minder is over en uit...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 05:36 ]
@Hein, rommel verkopen, elke 7 weken even 1x inloggen, 4x degraderen, nieuw team kopen in de IX, en dan volgas met frisse moed er weer tegenaan!
Zelf gisteren 6-0 gewonnen met PIC, ideaal dus. Sta gedeeld koploper met nog 2 teams (12 punten uit 5 wedstrijden). Verder nog een reusachtig middenvelder verkocht, en er een reusachtige winger voor terug gehaald. Dus ik ga weer met 2(!) wingers spelen. Tijdje zonder gedaan, maar nu toch maar wat meer op de aanval richten!
/edit
Oh ja, nou is dus alleen mijn keeper van mijn a-team niet Nederlands, de rest wel
Zelf gisteren 6-0 gewonnen met PIC, ideaal dus. Sta gedeeld koploper met nog 2 teams (12 punten uit 5 wedstrijden). Verder nog een reusachtig middenvelder verkocht, en er een reusachtige winger voor terug gehaald. Dus ik ga weer met 2(!) wingers spelen. Tijdje zonder gedaan, maar nu toch maar wat meer op de aanval richten!
/edit
Oh ja, nou is dus alleen mijn keeper van mijn a-team niet Nederlands, de rest wel
[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 30-04-2007 08:22 ]
Ik kreeg ongeveer 14 miljoen binnen en heb in ieder geval een meer gebalanceerd team dan twee weken geleden toen ik alles eruit gooide. In ieder geval succes met je beslissing, ik weet precies wat je meemaaktVerwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 05:22:
die hele jeugd gaat langs me heen. sterker nog heel ht gaat langs me heen. iemand een team kopen? ik geef het weinig tijd meer. ben er volledig klaar mee. de zin is weg.... al een tijd lang. jammer om toe te geven maar het is zo. tenzij iemand mij nog een impulse kan geven... hopelijk want zo werkt het niet. geen zin/tijd meer...
[edit]
Lekker slim ook, om ze dan om half 6 's ochtends te koop te zetten

Het is altijd wel ergens ter wereld 5 uur 's middags (biertijd).Joss schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:21:
Verwijderd
was lam en niet zuinig ook. sta wel achter de beslissing. enige manier om het weer boeiend te krijgenJoss schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:21:
5e overwinning op rij en 19e overwinning in de VII (nog nooit verloren of gelijk gespeeld)
Wel weer een blessure van +2 (volgens de hulpsites 2.7) en dus komt mijn totaal dit seizoen op 13 weken (alle naar beneden afgerond) blessureleed.
Wel weer een blessure van +2 (volgens de hulpsites 2.7) en dus komt mijn totaal dit seizoen op 13 weken (alle naar beneden afgerond) blessureleed.
Verwijderd
mijn jaar begint goed te lopen. Gister weer met 6-1 gewonnen, eigenlijk is mijn compo echt een lachertje, ben al een aantal jaren grote kanshebber voor promotie. Dit seizoen 13 punten gehaald, alleen gelijkgespeeld tegen mijn angstgegner, maar voor de rest gaat het voor de wint. Had op het forum gelezen over zoveel mogelijk PICCEN en dat heeft zeker geholpen
Teamgeest: in de wolken
Zelfvertrouwen: extreem overdreven
goed bezig haha...
Teamgeest: in de wolken
Zelfvertrouwen: extreem overdreven
goed bezig haha...
Dit topic is gesloten.