Ja "Sorcerer8472" ik probeer jullie heel rustig aan het verstand te brengen, dat we met zijn allen hier in dit kikkerland als 2e rangs internetgebruikers door de providers (4 stuks) worden behandeld, maar jullie slikken dat blijkbaar als goedmoedige burger. Ok, ok rustig nu.....
Eerst de UMTS dekking goed voor elkaar maken ! ? ! Waarom moet dat zolang duren hier in Nederland ? Ik heb hier een lijst voor me liggen "Global UMTS and HSPA Operator Status"van 23 mei 2007, van bijna alle landen van de wereld. Nederland scoort daar alsof het een land in ontwikkeling is. Weten jullie wie hier in Nederland voor de KPN UMTS heeft uitgelegd (op een zuinige manier) ? KPN kan zoiets zelf niet doen.......Huawei, een Chinees bedrijf die ook de maker is van dat beroemde Usb-modempje (E220). De Chinesen zijn hier voor ons bezig ! (En het mag niet te veel geld kosten, want we hebben veel te veel betaald aan de UMTS-rechten, die verdienen we nooit meer terug). Ok Ok wat moeten we met die snelheid 7,2 Mbps of 14,4 Mbps. Tja zo'n vraag had ik op dit technisch forum niet verwacht, even slikken..... Hoe zal ik het zeggen, alle vooruitgang in de techniek heeft toch 99% te maken met vergroten van de snelheid en daardoor meer mogelijkheden voorwat betreft zijn toepassingen. Of konden we het ook wel doen met de ouderwetse modems en piepjes via geluidsbanden op de radio voor het overbrengen van data ?
Weet je wat, kijk maar eens naar deze Oostenrijkse Site, die tracht uit te leggen, wat snelheid bij communicatie betekent en dat je breedbeeld TV straks gewoon bloedsnel op je Laptop kunt bekijken,
rechtstreeks in Nederland waaaar je ooook bent.
www.a1.net/privat/a1breidbandtvspot
En voorwat de EEG richtlijn betreft simlock vrij na een jaar, dat staat in 150 pagina dikke rapporten.
Maar via
www.europa.eu/bulletin/nl/9606/p103124.htm kun je er al wat van proeven.
Beste forumleden, wordt wakker, jullie (wij) worden hier in Nederland dom en kort gehouden voorwat
betreft de mogelijkheden van HSDPA HET KAN VEEL BETER, maar we slikken zonder morren deze achterlijke troep. We maken ons blij met kleine databundels voor een veel te hoog bedrag.
edit:
Sorry boys hier een betere Site naam over snelheid bij HSDPA
www.a1.net/privat/a1breitbandtvspot
edit 2:
Even dit bericht aangepast. Het oude bericht had ik al verstuurd.
Daarom nog even een andere site over Unlockcodes.
(Trouwens elk EEG land heeft een OPTA instantie, zo ook Oostenrijk)
www.telecomvergelijker.nl/cat/22
[
Voor 7% gewijzigd door
Roelant op 10-06-2007 23:22
]