Dat moet je vooral niet doen. Alles aanvinken werkt over het algemeen niet.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:40:
Ik speel pas sinds kork FM07 en ik snap er niet erg veel van.
Sinds kort sta ik 8e, maar eerst verloor ik echt alles tot ik zelfs 16e werd (4-2 van ADO, 3-0 van Heracles, 2-1 van WillemII, enzovoorts).
Het gaat al iets beter, ik won laats opeens van villareal (0-2) tewijl ik veruit de slechtse was.
Maarja daarna ging ik weer met 3-2 tegen vitesse af en met 2-1 tegen rbc (in de beker!)
Ik wisselde eerst vaak van techniek, maar nu speel ik vooral 4-4-2 met aanvallende wingers. 4-4-2 diamond heb ik ook wel geprobeerd, maar niks lukte echt goed. Ik denk dat het vooral aan m'n 'Team Instructions' ligt, ik weet niet hoe ik die in zal stellen, ik heb nu:
Mentality: normaal, licht naar aanvallend
Creative Freedom: normaal
Passing Style: Kort
Tempo: normal, vlak voor slow
Width: normaal, vlak voor wijd
Closing down: gemixed
Time wasting: gemixed
Defensive line: normaal
Tackling: Easy
En alles daar onder, tight marking, couter, enz aangevinkt.
Ook weet ik niet wat je bij teamtalk en dan opponent instructions moet zetten: dit heb ik meestal: tight marking(always), closing down(no specific instuctions), tackling(easy), show onto foot(weaker).
Kan iemand me vertellen hoe ik beter moet gaan spelen, want ik vat er niet zo veel meer van...?
Slechte wedstrijd van Amelia?kapa schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:59:
[...]
of je eigen keeper![]()
3 schoten op doel en 3 doelpunten
Verwijderd
plus daarbij moet hij niet al te vaak te veel van spelers en taktiek wisselen, menig malen meegemaakt dat spelers er heel slecht door gaan voetballen, vooral als dit in competitiewedstrijden gebeurd.JanW schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:44:
[...]
Dat moet je vooral niet doen. Alles aanvinken werkt over het algemeen niet.
tacktiek wisselingen kan je beter toepassen in friendly's. gewoon een aantal B elftallen van toppers nemen (Man Utd B, Arsenal B, Chelsea B etc)
Voor opposition instructions, lees dit eens door:Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:40:
Sinds kort sta ik 8e, maar eerst verloor ik echt alles tot ik zelfs 16e werd (4-2 van ADO, 3-0 van Heracles, 2-1 van WillemII, enzovoorts).
Het gaat al iets beter, ik won laats opeens van villareal (0-2) tewijl ik veruit de slechtse was.
Maarja daarna ging ik weer met 3-2 tegen vitesse af en met 2-1 tegen rbc (in de beker!)
Ik wisselde eerst vaak van techniek, maar nu speel ik vooral 4-4-2 met aanvallende wingers. 4-4-2 diamond heb ik ook wel geprobeerd, maar niks lukte echt goed. Ik denk dat het vooral aan m'n 'Team Instructions' ligt, ik weet niet hoe ik die in zal stellen, ik heb nu:
Mentality: normaal, licht naar aanvallend
Creative Freedom: normaal
Passing Style: Kort
Tempo: normal, vlak voor slow
Width: normaal, vlak voor wijd
Defensive line: normaal
Tackling: Easy
Ook weet ik niet wat je bij teamtalk en dan opponent instructions moet zetten: dit heb ik meestal: tight marking(always), closing down(no specific instuctions), tackling(easy), show onto foot(weaker).
Kan iemand me vertellen hoe ik beter moet gaan spelen, want ik vat er niet zo veel meer van...?
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=8668790
Ik ga er vanuit dat je met ajax of psv oid speelt (aangezien je europees speelt).Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:40:
Ik wisselde eerst vaak van techniek, maar nu speel ik vooral 4-4-2 met aanvallende wingers.Plaats je vleugelspelers op de linker en rechter middenveld posities en trek dan zo'n looplijn naar voren. Stel bij player instructions in dat ze vaak forward runs with ball maken.
4-4-2 diamond heb ik ook wel geprobeerd, maar niks lukte echt goed. Verander niet te veel van tactiek. Je spelers leren ook omgaan met een taktiek als je die consistent gebruikt. Kijk gewoon naar wat je beste spelers zijn en wat hun beste posities zijn en bepaal op basis daarvan de taktiek
Ik denk dat het vooral aan m'n 'Team Instructions' ligt, ik weet niet hoe ik die in zal stellen, ik heb nu:Probeer eens:
Mentality: flink aanvallend, zo 80% naar rechts is helemaal niet gek, als je 20 minuten voor tijd achterstaat zet je hem nog wat verder naar rechts, en 10 minuten voor tijd bij een achterstand all out attack (tenzij je natuurlijk zo wordt overlopen dat dat alleen maar meer tegendoelpunten oplevert.
Creative Freedom: zet hem maar zo dat hij net op much staat, bij playerinstructions geef je de spelers die een hoge creative rating hebben nog wat meer vrijheid, je vleugels kan je een free role geven (onderin bij player instructions)
Passing Style: Kort Dat zorgt ervoor dat een aanval heel langzaam over heel veel schijven wordt opgezet, dat kan alleen als je hele goede spelers hebt met hoge passing en first touch ratings, ik kies zelf liever voor normal of het balkje net in direct.
Tempo: normal, vlak voor slow als je goede spelers hebt (zie passing style) moet je net in quick spelen, dat is je betere kwaliteiten ten opzichte van de tegenstander benutten.
Width: normaal, vlak voor wijd Bij 4-4-2 met wingers heel ruim instellen, beetje lastig spelen voor vleugels in een team dat het veld smal houdt![]()
Defensive line: net in deep zetten, lekker veilig en geen counters die je om de haverklap om je oren krijgt.
Tackling: normal, met easy zullen je spelers zelfs bij levensgevaarlijke momenten als een stel mietjes tackelen, en daar heb je weinig aan, met normal heb je een groter risico op kaarten maar grijpen je spelers wel hard in op moment dat dat nodig is, tegen hele goede tegenstanders op hard zetten, keihard onder het veld schoffelen die topspelers.
Tight marking nooit (!) aanzetten, dat zorgt ervoor dat al je spelers constant bij een tegenstander blijven, door elkaar gaan rennen, en je hele taktiek verpesten. Counteren uitzetten, je speelt voortaan aanvallend, alleen tegen chelsea ed. kan je ervoor kiezen om te counteren (dan moet je ook very quick en very direct spelen), als je goede, slimme verdedigers hebt kan je wel op buitenspel spelen.
Alleen iets instellen bij de sterspelers van je tegenstander. Tight marking, tackling hard, en eventueel als bijv. de speler z'n linkervoet heel zwak is show onto weaker foot.
Wat betreft de teamtalk. Dat is een beetje oefenen. Over het algemeen tegen een moeilijke tegenstander: you can win this match! En tegen een makkelijke: i expect a win (thuis kan je hogere eisen stellen dan uit). In de rust is encourage vaak een goede, en als ze met 3-0 voorstaan, pleased, en als ze met 3-0 (bijv.) tegen een hele moeilijke tegenstander voorstaan "thrilled".
Bij assistent advice kan je na de wedstrijd bekijken wat voor effect je laatste teamtalk op de spelers had, kijk daar elke keer naar en leer ervan.
Ik heb in je post aangepast wat je, in mijn ogen, ook in het spel moet aanpassen (het dikgedrukte).
Verwijderd
Waarom merk ik er nou nooit iets van als ik time wasting op 'often' heb staan? Sta je 2-1 voor in de laatste 4min extra tijd en zwaar onder druk. Dan lijkt het me dat je spelers bij een ingooi lekker even gaan treuzelen. Dat de keeper de bal eerst een paar keer stuitert of er mee aan z'n voet een wandelingetje maakt. Dat zie ik dus nooit gebeuren...
Ik zie wel eens iets staan zoals "... has no hurry with the throw-in" . Je kunt ook even het tempo op slow zetten en passing op short, dat wil ook wel erbij werken
.
Blijft prachtig om te zien hoe Kaká regelmatig de bal oppikt rond de middellijn, om vervolgens, met de bal vastgeplakt aan zijn voeten, iedereen voorbij te zoefen, al dan niet met een paar behendige ontwijkmanoeuvres, om daarna rustig de bal voorbij de keeper te krijgen, al dan niet met een prachtige stift 
"Kaká scores a magical goal !!" Dacht het wel
Hier pikt hij de bal op...
geen gevaar zou je zeggen, tenzij je ff niet goed oplet...
want voor je het weet, rent hij iedereen eruit...
en das inderdaad een krappe hoek...
maar daar doet Kaká niet moeilijk over.
"Kaká scores a magical goal !!" Dacht het wel
Hier pikt hij de bal op...
geen gevaar zou je zeggen, tenzij je ff niet goed oplet...
want voor je het weet, rent hij iedereen eruit...
en das inderdaad een krappe hoek...
maar daar doet Kaká niet moeilijk over.
Lekker bagger verdedigd ook met twee man op die spits van je.
Ze hebben weinig keus. Das David Villa. Als je die teveel ruimte geeft en met zijn allen op Kaká duikt, speelt Kaká gewoon een steekbal op VillaExitium schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:02:
Lekker bagger verdedigd ook met twee man op die spits van je.
Bleven echter nog genoeg verdedigers over, maar Kaká is vaak gewoon niet te stoppen
De maand juli is trouwens een gouden maand wat merchandising betreft. Hoppa, €30M in de pocket, das ruim een miljoen per dag
edit: Van Der Vaart wil niet achterblijven op Kaká
Bal oppikken ruim voor de middellijn...
iets minder tegenstanders, dus het rennen gaat wat makkelijker...
en zoals ik net al zei; als je met zijn allen op de speler mét de bal duikt...
dan leg je gewoon af op Villa...
en die mist natuurlijk niet
Voorbeeld twee hoe je scoort binnen tien seconden vanaf de eigen helft
[ Voor 53% gewijzigd door Benotti op 29-05-2007 16:41 ]
Verwijderd
Ik heb inmiddels mijn 3e kampioenschap op een rij met AZ. Ik heb het vorig seizoen tot de kwart finale van de ECC gehaald en dit seizoen tot de halve finale.
Ik heb een transferbudget van 24 miljoen, en een budget van 32 miljoen. Oftewel vrij rijk.
Ik heb inmiddels een nieuwe missie en die luid: "Doorgaan met mn jaarlijkse stadion uitbreiding". Mijn stadion met 34.000 zitplaatsen zit zelfs met wedstrijden tegen de degradatie kandidaten vol (H). Ik upload later wel even screenshots.
Ik heb een transferbudget van 24 miljoen, en een budget van 32 miljoen. Oftewel vrij rijk.
Ik heb inmiddels een nieuwe missie en die luid: "Doorgaan met mn jaarlijkse stadion uitbreiding". Mijn stadion met 34.000 zitplaatsen zit zelfs met wedstrijden tegen de degradatie kandidaten vol (H). Ik upload later wel even screenshots.
Dat vind ik nu ook zo leuk om te doen. Mijn philips stadionnetje heeft al 62.500 zitplaatsen, en komende zomer wordt dat nog uitgebreid naar 65.000. Bij de minder interessante duels komen er zo'n 56 tot 59 duizend man, en de europese duels en wedstrijden tegen ploegen uit de nederlandse top 7 á 8 zijn altijd uitverkocht.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:35:
Verwijderd
Ik speel met AZ, ik vind het wel opvallend dat ze weinig creatieve spelers hebben, schaars is 15 bij creativity en daarna is de hoogste 13,12,11, enz.
Jaarlijkse stadionuitbreiding? Pfff ik zou er voor tekenen. Ik overweeg om te stoppen met Heracles omdat de lokale bevolking al 5 jaar lang elke uitbreiding tegenhoudt, hoewel ik inmiddels de 21e club van Europa ben en het stadion al jarenlang nokkievol zit.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:35:
Ik heb speciaal een speler laten gaan voor 40 miljoen zodat ik hoopte dat mijn bestuur met 70 miljoen op de bank een nieuw stadion zou gaan neerzetten, maar nee hoor, helemaal niks.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Verwijderd
Een aantal tips gehad, het lijkt een beetje te werken, ik ga zelf nog maar wat uitproberen. ik heb iig zo gespeeld:
Vitesse 2 AZ 4
Hersi (13) Opdam (33)
Oost (60) Dembele (82)
Koevermans (87, 90)
Vitesse 2 AZ 4
Hersi (13) Opdam (33)
Oost (60) Dembele (82)
Koevermans (87, 90)
Als Engels geen probleem voor je is moet je eens wat gaan rond neuzen op de fora van SiGames.
Targetman wil zeggen dat je hele team erop loert om deze aanvaller in stelling te brengen. Dit is op twee manieren bruikbaar:Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:19:
Ik vat het idee achter playmakers en targretmen nog niet helemaal...
Kopsterke targetman
Een spits die ijzersterk in de lucht is. Minimale vereisten zijn 16 voor jumping en 16 voor heading (eerste divisie), 18/18 (eredivisie), 19/18 (italie, engeland etc). Je ploeg zal veel lange ballen geven op deze speler, die de bal vervolgens zal proberen door te koppen naar een medespits of naar een vleugelspeler. Omdat hij steevast minimaal één verdediger aantrekt bij het springen, zal de medespeler een grote kans hebben om voorbij de verdediging te stuiven op weg naar de doorgekopte bal en alleen op de keeper af te gaan. Voorbeelden van "real life" koppende targetmen: Pierre van Hooijdonk, Peter Crouch, Vennegoor. In het spel zijn Steffen Iversen, Peter Crouch en Andrea Caracciolo uitstekende targetmen. Off the ball, snelheid en acceleratievermogen zijn van minder belang: de ballen zijn lang onderweg door de lucht dus zelfs de traagste spits heeft alle tijd om naar de juiste positie te sjokken. Vereiste van je vleugelspelers en eventueel medespits zijn: acceleratievermogen, snelheid, anticipation, composure en finishing. Als je vleugelspelers niet stukken sneller zijn dan hun verdedigers of slecht zijn in scoren, heeft deze tactiek bijvoorbeeld niet veel zin.
Stel in je team-instellingen de "target man supply" in op "to head" of "mixed". Geef je keeper de opdracht om uittrappen te doen met een lange bal naar je kopsterke speler.
Targetmen die reageren op ballen in de diepte
Bij je teaminstellingen stel je de "target man supply" in op "run onto ball".
Dit zorgt ervoor dat je team erop zal loeren om ballen in de diepte te spelen waar je targetman achteraan zal gaan. Omdat ballen in de diepte alleen werkt als de verdediging van de tegenpartij zo ongeveer op de middellijn staat, is deze tactiek eigenlijk alleen zinvol:
a) als je tegenstander veel sterker is dan jij en jou vaak op je eigen helft terugdringt
b) als de tegenstander alles op de aanval gooit in de slotfase.
En heel soms:
c) als de verdedigers van je tegenpartij écht retetraag zijn.
Absoute vereiste is dat je aanvaller zeer snel is, een hoog acceleratievermogen heeft en een hoge anticipation heeft (hij moet "lezen" wanneer de bal gespeeld zal worden). Bij voorkeur ook hoge decisions zodat hij niet elke keer buitenspel staat. Speciale eigenschappen als "likes to round keeper" en "likes to beat offside trap" zijn ideaal.
Het ultieme "real life" voorbeeld van zo'n speler is Inzaghi. In het spel zijn veel spelers ervoor geschikt mits ze aan bovenstaande eigenschappen voldoen.
Playmaker
Een spelverdeler is zinvol wanneer je een grandioze MC of AMC hebt die als scharnierpunt in elke aanval kan opereren. Hij móet ijzersterk zijn op het gebied van decisions, creativity, teamwork en passing. Minimaal 16 op al deze gebieden is vereist, maar bij voorkeur 18 of hoger. Een spelmaker kan zijn kwaliteiten gebruiken om een aanval op te zetten. De ene keer zal ie een bal in de diepte spelen, de andere keer een steekpass geven, weer een andere keer zal ie de bal bij zich houden zodat een verdedigende middenvelder in de ruimte kan duiken etc. Omdat hij vaak de bal toegespeeld zal krijgen is het belangrijk dat hij altijd aanspeelbaar is (goede off the ball kwaliteiten) en dat hij zich niet van de bal laat zetten (goede technique en first touch zijn nodig). Snelheid, sprongkracht en verdedigende eigenschappen zijn van minder belang. Uitstekende spelverdelers zijn spelers als Steven Gerrard en Rafael van der Vaart.
[ Voor 3% gewijzigd door Anders op 30-05-2007 00:44 ]
http://xs215.xs.to/xs215/07223/05-30-2007_01-51-57.jpg
Pff, wat een onzin dit. Eerst stopt die keeper van hun alle ballen tijdens de wedstrijd, en vervolgens stopt hij de penalties van Villa, Adriano en Ballack (allen 20 voor penalty taking). Hoezo, die bal zal er gewoon niet ingaan?
Tijdens mijn vorige penalty shootout kwam ik ook welgeteld tot drie penalties. Allen mis. Het zal wel hoor
Pff, wat een onzin dit. Eerst stopt die keeper van hun alle ballen tijdens de wedstrijd, en vervolgens stopt hij de penalties van Villa, Adriano en Ballack (allen 20 voor penalty taking). Hoezo, die bal zal er gewoon niet ingaan?

Tijdens mijn vorige penalty shootout kwam ik ook welgeteld tot drie penalties. Allen mis. Het zal wel hoor

En dan nog maar een 8? Heb wel vaak dat hun keeper na 30 minuten al een10 heeft, dan weet je het wel...
Inderdaad, ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt, dat ik echt 20 schoten op doel had en niet scoorde, en de keeper kreeg toen "slechts" een 9. Op een gegeven moment speelde ik 2-4-4 echt een non-stop stormloop op het doel van de tegenstander, afstandsschoten, uitgespeelde aanvallen, kopballen van dichtbij. De keeper hield alles tegen. Lijkt mij dat je dan toch wel een 10 verdient.
Gdverdegdver ik wordt hier zo godgloeiende pissig van. Na de winterstop van afgelopen seizoen raakte AL mijn spitsen volledig van de leg. Wedstrijden van begin tot eind gedomineerd maar elke kans, zelfs ballen voor open doel, werd verknalt.
Dit seizoen gaat het vrolijk verder. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt dat spitsen 95% van de gewone intikkertjes finaal naast schieten maar ik wordt hier echt gallisch van.

.. en er komt maar geen eind aan. Mijn bloed kookt echt na elke wedstrijd.
Dit seizoen gaat het vrolijk verder. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt dat spitsen 95% van de gewone intikkertjes finaal naast schieten maar ik wordt hier echt gallisch van.

Heb je 5 sterren training voor shooting en laat je je spitsen daar heavy op trainen?
Ja. Al mijn faciliteiten zijn top, mijn trainers zijn 5-sterrentrainers, mijn spitsen hebben 19-20 voor finishing en 15+ voor composure en toch verknallen ze alles. Een van mijn spitsen had er in de eerste seizoenshelft van vorig seizoen 19 inliggen na 21 wedstrijden. In de 22 wedstrijden daarna scoorde hij 3 keer. En op de een of andere manier heeft nu al 10 maanden lang elke spits in mijn ploeg een onwaarschijnlijke vormcrisis. Slecht zijn ze niet: Milan, Inter, Chelsea, Real staan op de deur te bonken om ze over te nemen (en nee, ze zijn daardoor ook niet unsettled oid).
Controleer je het effect van je teamtalks? Misschien praat je ze voor elk duel wel helemaal in de put. Anders zou ik het ook niet weten, ik zou het iig in je teamtalks zoeken. Als je altijd zegt "i expect a performance", zeg dan eens een paar keer "no pressure" of "you've got faith".
Aangezien zijn spitsen in de belangstelling staan van Real, Chelsea, ed. denk ik dat ze in potentie een stuk beter zijn dan Koevermans. En hij zit in het jaar 2015 (zie screens) dus is koevermans soieso niet echt een optie meer
Via Player Interaction een keer roepen dat je ontevreden met ze bent kan ook helpen als ze slechte prestaties neerzetten. (Een 6je of 7tje bijvoorbeeld).
Nee, merp!
Ja, dat is idd ook wel mooi, en als ze echt onvoldoendes halen dat je zwaar teleurgesteld in ze bent.
Verwijderd
Ik kan gewoon naar geen enkele club. Heb gesolliciteerd bij de Klasse III in Belgie, de Regionalliga, de Championat National en de Serie C. Geen enkele club wil me, talentvolle trainer uit Zweden...
Ik vrees dat ik ga nokken met m'n Sleipner carreer en een nieuwe game ga starten als dit niet verandert.
Daarnaast word ik schijtziek van m'n spelers/team. Tig schoten, amper wat op goal. Passing? 2 passes zijn zuiver, als je geluk hebt, daarna zit er altijd een tegenstanden tussen, of spelen ze 'm zelf wel richting tegenstander. Hoge bal en een speler kopt 'm? Ook die gaat naar een tegenstander. En zo slecht zijn de stats niet van mn spelers vergeleken met de tegenstander.
Daarnaast word ik schijtziek van m'n spelers/team. Tig schoten, amper wat op goal. Passing? 2 passes zijn zuiver, als je geluk hebt, daarna zit er altijd een tegenstanden tussen, of spelen ze 'm zelf wel richting tegenstander. Hoge bal en een speler kopt 'm? Ook die gaat naar een tegenstander. En zo slecht zijn de stats niet van mn spelers vergeleken met de tegenstander.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 22:49 ]
Hoe lang speel je al met dezelfde tactiek? Soms kunnen kleine veranderingen in je tactiek echt een wereld van verschil maken.
Zo speelde ik met Atlético het eerste seizoen vrij defensief en dat (gecombineerd met het halen van enkele talentjes, want veel geld heeft Atlético niet) bracht het kampioenschap + de Spaanse beker.
Het seizoen daarna speelde ik exact hetzelfde maar scoren, ho maar. Tactiek veranderd naar 3 strepen rechts van 'Normal' (bij Mentality) en de doelpunten kwamen weer als vanouds
Zo speelde ik met Atlético het eerste seizoen vrij defensief en dat (gecombineerd met het halen van enkele talentjes, want veel geld heeft Atlético niet) bracht het kampioenschap + de Spaanse beker.
Het seizoen daarna speelde ik exact hetzelfde maar scoren, ho maar. Tactiek veranderd naar 3 strepen rechts van 'Normal' (bij Mentality) en de doelpunten kwamen weer als vanouds
Nee, merp!
Verwijderd
Quit game; save game?; schiet uit met muis -> no... DÔH!!!!!! weg game, een hele avond voor niets mezelf zitten frustreren. Mooi moment om met een nieuwe game te beginnen, denk ik zo. Geen zin om die buttwedstrijden opnieuw te doen.
Verwijderd
geloof je het zelfVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:08:
Quit game; save game?; schiet uit met muis -> no... DÔH!!!!!! weg game, een hele avond voor niets mezelf zitten frustreren. Mooi moment om met een nieuwe game te beginnen, denk ik zo. Geen zin om die buttwedstrijden opnieuw te doen.
Bij mijn broertjes Southampton game kregen we echt doelpunten om de haverklap tegen. Sloeg echt nergens op, het was net alsof de verdediging er niet stond. Nadat we alles hadden nagelopen en uit pure wanhoop de DCs van redelijk directe passing hadden afgehaald was dat ook opgelost. Echt bizar hoe sommige dingen zoveel verschil kunnen maken...
Nee, merp!
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_01-10-16.jpg
Nog twee wedstrijden te gaan, tis spannend
Heel irritant midden seizoen gehad (dat krijg je, als resultaten tegenvallen) en omdat Arsenal maar blééf winnen, stond ik op een gegeven moment ruim 16 punten achter (lange tijd 2 a 3 wedstrijden minder gespeeld, maar toch).
Beide wedstrijden van Arsenal verliezen helpt natuurlijk ook niet
Na mijn laatste verliespartij tegen Arsenal op 22 maart stond ik negen punten achter, waarna er een ware eindsprint volgde:
http://img92.imageshack.us/img92/7846/05312007011324bn6.jpg
Helaas speelt Arsenal nog wel tegen Reading (thuis) en Wolves (uit), dus ik vrees het ergste. Zelf krijg ik nog Man U op bezoek op de laatste dag en zij maken dus ook nog kans om kampioen te worden.
In de Champions League overigens alle wedstrijden dit seizoen gewonnen. Samen met de laatste twee van vorig jaar (waar ik Man U in de finale versloeg), heb ik er ruim 13 op rij gewonnen
edit: thuis 2-0 van Man U verloren, hele verdediging verzaakt gewoon
Wel lekker knudde natuurlijk...
Arsenal echter wel uit met 1-0 van Reading verloren, ik speel op zondag... uitschakeling van de Champions League heeft echter wel een flinke tik uitgedeeld en het moreel...
edit 2:
Everton uit, altijd lastig
Gelukkig speelden zij doordeweeks ook nog een UEFA Cup wedstrijd, dus heel fitte beentjes hadden zij ook niet meer.
Na een vroege voorsprong dankzij Ballack, moest ik mijn eerste tegengoal in 7 competitiewedstrijden incasseren. Een vrije trap van McFadden trok de stand gelijk. De rest van de eerste helft was niet al te spannend en redelijk voorzichtig.
Aan een gelijkspel heb ik in principe geen zak (Arsenal wint hun laatste wedstrijd thuis tegen het al gedregradeerde Wolves wel), ik koos dus voor de aanval
Zoals altijd zit het venijn hem in de staat. Man U knikkerde mij een paar dagen eerder in de 87ste minuut uit de CL, dit keer kopte Terry in de 84ste minuut binnen uit een corner. Drie minuten later gaf Van Der Vaart de nekslag
Voor het eerste sinds speelronde 11 (en voor slechts de derde keer dit seizoen), sta ik aan de leiding
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_01-48-35.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_01-43-40.jpg
Game on dus
, want ik speel dus thuis tegen Man U en Arsenal thuis tegen Wolves.
Met een overwinning ben ik kampioen, als Man U wint, moeten ze echter ook nog voorblijven op doelverschil. Ik gok echter dat Wolves gewoon aan flarden wordt getrapt
Overigens is de CL finale Man U - Arsenal
ontknoping:
Moet je Italie nu eens zien
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_02-29-18.jpg
Nog twee wedstrijden te gaan, tis spannend
Heel irritant midden seizoen gehad (dat krijg je, als resultaten tegenvallen) en omdat Arsenal maar blééf winnen, stond ik op een gegeven moment ruim 16 punten achter (lange tijd 2 a 3 wedstrijden minder gespeeld, maar toch).
Beide wedstrijden van Arsenal verliezen helpt natuurlijk ook niet
Na mijn laatste verliespartij tegen Arsenal op 22 maart stond ik negen punten achter, waarna er een ware eindsprint volgde:
http://img92.imageshack.us/img92/7846/05312007011324bn6.jpg
Helaas speelt Arsenal nog wel tegen Reading (thuis) en Wolves (uit), dus ik vrees het ergste. Zelf krijg ik nog Man U op bezoek op de laatste dag en zij maken dus ook nog kans om kampioen te worden.
In de Champions League overigens alle wedstrijden dit seizoen gewonnen. Samen met de laatste twee van vorig jaar (waar ik Man U in de finale versloeg), heb ik er ruim 13 op rij gewonnen
edit: thuis 2-0 van Man U verloren, hele verdediging verzaakt gewoon
Arsenal echter wel uit met 1-0 van Reading verloren, ik speel op zondag... uitschakeling van de Champions League heeft echter wel een flinke tik uitgedeeld en het moreel...
edit 2:
Everton uit, altijd lastig
Na een vroege voorsprong dankzij Ballack, moest ik mijn eerste tegengoal in 7 competitiewedstrijden incasseren. Een vrije trap van McFadden trok de stand gelijk. De rest van de eerste helft was niet al te spannend en redelijk voorzichtig.
Aan een gelijkspel heb ik in principe geen zak (Arsenal wint hun laatste wedstrijd thuis tegen het al gedregradeerde Wolves wel), ik koos dus voor de aanval
Zoals altijd zit het venijn hem in de staat. Man U knikkerde mij een paar dagen eerder in de 87ste minuut uit de CL, dit keer kopte Terry in de 84ste minuut binnen uit een corner. Drie minuten later gaf Van Der Vaart de nekslag
Voor het eerste sinds speelronde 11 (en voor slechts de derde keer dit seizoen), sta ik aan de leiding
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_01-48-35.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_01-43-40.jpg
Game on dus
Met een overwinning ben ik kampioen, als Man U wint, moeten ze echter ook nog voorblijven op doelverschil. Ik gok echter dat Wolves gewoon aan flarden wordt getrapt
Overigens is de CL finale Man U - Arsenal
ontknoping:
spoiler:
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_02-13-00.jpg
Doe maar leuk ja. Ben veel sterker, maar Arsehole Cole geeft een goal weg en Van Der Sar heeft weer eens zijn dag en stopt oa een onhoudbaar schot van Lampard in de 93ste minuut. Arsenal wint uiteraard, tweede op één punt dus...
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_02-16-18.jpg
Vervolgens wint Arsenal ook nog de FA Cup en Champions League. Ik heb trouwens zes spelers in het team van het jaar. Arsenal slechts een...
Doe maar leuk ja. Ben veel sterker, maar Arsehole Cole geeft een goal weg en Van Der Sar heeft weer eens zijn dag en stopt oa een onhoudbaar schot van Lampard in de 93ste minuut. Arsenal wint uiteraard, tweede op één punt dus...
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_02-16-18.jpg
Vervolgens wint Arsenal ook nog de FA Cup en Champions League. Ik heb trouwens zes spelers in het team van het jaar. Arsenal slechts een...
Moet je Italie nu eens zien
http://xs215.xs.to/xs215/07224/05-31-2007_02-29-18.jpg
[ Voor 54% gewijzigd door Benotti op 31-05-2007 02:30 ]
ziek hoe dicht het bij elkaar zit. Ik heb met nog 5 wedstrijden te spelen, sta met Roma 3e (63) achter Inter (68) en Milan (67). Ach ja, niet slecht als je bedenkt dat ik in oktober rond de 16e plaats bleef hangen...
Ben nu na Vittese bij Feyenoord aangenomen, Steve Mc Laren is terug naar Engeland gegaan daarom.
Mijn eerste aankoop is al binnen Jairo , een talentvolle AMC gehaald van Corinthians voor 37 miljoen.
Sunny is trouwens ook echt een aanrader in 2017, lekker stevige MC.
Mijn eerste aankoop is al binnen Jairo , een talentvolle AMC gehaald van Corinthians voor 37 miljoen.
Sunny is trouwens ook echt een aanrader in 2017, lekker stevige MC.
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Ik sta nu aan het begin van mijn 2e jaar bij Heerenveen. Ik ben in mijn eerste seizoen na een matige start toch nog 4e geworden in de competitie. Daarna via de play-offs Ajax en PSV verslagen en me gekwalificeerd voor Champions League voorrondes. De beker heb ik trouwens ook gewonnen. Dus toch nog wel een prijs gehaald.
Alves gaat erg goed bij mij. Ajax heeft al 10 miljoen geboden, maar hij is zo waardevol voor mijn team dat ik hem eigenlijk niet kan missen.
Voor het 2e seizoen heb ik Hansson moeten laten gaan, die wilde jammer genoeg geen nieuw contract tekenen en is transfervrij vertrokken naar Italie. Nu heb ik Eric Addo aangetrokken van PSV voor een klein bedrag. Ik heb helaas qua loon en transferbudget niet zo heel erg veel te bieden, dus echte toppers halen is moeilijk. Ik ben nog even op de uitkijk voor een jeugdige topper. Iemand nog tips voor een goede centrale verdediger (kopsterk)?
Ik heb trouwens nu ook Cocu en Davids gehaald
, Cocu verdient 700euro per week en is transfervrij gekomen, Davids ook transfervrij maar die wilde nog wel 29000 per week hebben. Hij zal mijn eerste DM moeten worden dus dat kan in principe dan ook nog wel.
Alves gaat erg goed bij mij. Ajax heeft al 10 miljoen geboden, maar hij is zo waardevol voor mijn team dat ik hem eigenlijk niet kan missen.
Voor het 2e seizoen heb ik Hansson moeten laten gaan, die wilde jammer genoeg geen nieuw contract tekenen en is transfervrij vertrokken naar Italie. Nu heb ik Eric Addo aangetrokken van PSV voor een klein bedrag. Ik heb helaas qua loon en transferbudget niet zo heel erg veel te bieden, dus echte toppers halen is moeilijk. Ik ben nog even op de uitkijk voor een jeugdige topper. Iemand nog tips voor een goede centrale verdediger (kopsterk)?
Ik heb trouwens nu ook Cocu en Davids gehaald
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Addo heb ik nu in 2 games gehaald en doet het altijd wel okay. Als centrale verdediger heb ik in mijn 2 games wel goede resultaten gehad metRobertJ schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:07:
Ik heb trouwens nu ook Cocu en Davids gehaald, Cocu verdient 700euro per week en is transfervrij gekomen, Davids ook transfervrij maar die wilde nog wel 29000 per week hebben. Hij zal mijn eerste DM moeten worden dus dat kan in principe dan ook nog wel.
spoiler:
Ron Vlaar en Jan-Paul Saeijs
Bij mijn game met psv heb ik eigenlijk 2 spelers die overal bovenuit stijgen, 1 aankoop
De één na beste speler van mijn ploeg, waar toch de nodige top-aankopen in rondlopen, is tot mijn grote verbazing
spoiler:
30 miljoen voor betaald, en is dat meer dan waard geweest. Zit nu in 2012 en vorig jaar boden Real en Inter 65 miljoen voor hem, maar heb hem niet laten gaan (gelukkig liet de board me m'n gang gaan, en accepteerden zij het bod niet alsnog.)Tevez
De één na beste speler van mijn ploeg, waar toch de nodige top-aankopen in rondlopen, is tot mijn grote verbazing
spoiler:
. Die gozer haalt echt bijna elke wedstrijd minimaal een 8, en eindige de afgelopen seizoenen altijd op een gemiddelde tussen de 7.80 en de 8.10. Vooral zijn gelijkmatige sterke optredens hebben hem doen uitgroeien tot een speler die standaard in mijn basis elftal staat.
Lamey
Verwijderd
En hoe heten ze?
Verder ga ik alweer de verkeerde kant, ik speel alles gelijk, zelfs tegen de nummer 17... iemand nog wat tips???
Verder ga ik alweer de verkeerde kant, ik speel alles gelijk, zelfs tegen de nummer 17... iemand nog wat tips???
Selecteer even de spoiler balkjes. Dat wil wel eens wat duidelijk makenVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:11:
En hoe heten ze?
Uhmmm. ik zet het niet voor niks achter spoiler balkjes, er zijn namelijk mensen die niet willen weten welke spelers er goed zijn maar dat zelf willen uitzoeken, verwijder die namen ff of zet ze ook achter spoilers [ spoiler ] .... [ / ]
Als je Tevez niet kent, heb je echt onder een steen gelegen. Kom op nou 
En bedoelen we met die andere degene die Michael heet van voren? Die naam kennen we toch ook wel?
En bedoelen we met die andere degene die Michael heet van voren? Die naam kennen we toch ook wel?
Dit geld vooral voor jonge talenten. De echte wereldtoppers kent iedereen welUltraR-pc schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:16:
Uhmmm. ik zet het niet voor niks achter spoiler balkjes, er zijn namelijk mensen die niet willen weten welke spelers er goed zijn maar dat zelf willen uitzoeken, verwijder die namen ff of zet ze ook achter spoilers [ spoiler ] .... [ / ]
Ja ok, Tevez kan wel genoemd worden ja, maar de Michael (idd) vind ik in het echt nou niet zo fantastisch en was bijzonder verrast door zijn kwaliteiten in FM.
Verwijderd
Hmm, tis nog echt waar ook. Anders had ik wel gepost: ben opnieuw begonnen vond er niets meer aan.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:26:
[...]
geloof je het zelfof was het misschien in je onderbewustzijn bewust
De hele dag zitten twijfelen of ik die wedstrijden (3 stuks) opnieuw ga spelen of dat ik een nieuwe game ga starten. Ik zou simpelweg niet weten met welke club en in welke competitie. De generator maar eens laten draaien. Misschien is het maar goed ook, want ik zat me echt zwaar te frustreren. Ook niet echt gunstig voor m'n vriendin.
Okay, omdat frustratie blijkbaar iets is wat ik niet wíl ontlopen. Ik wil gepijnigd worden. Ik wil de haren uit m'n kop trekken. Ik wil 's avonds in bed zwaar de balen hebben. Dus ben ik maar manager geworden van FC Nieuwkerken Sint-Niklaas in de Div.III Nationale Afd. A in België.
Leuk, heb ik Gunter van Handenhoven in m'n team zitten. Is ie 6mnd geschorst ivm omkoopschandaal van La Louvière.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 22:41 ]
Klinkt als een ernstig geval van Re-ranking.Anders schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:06:
Gdverdegdver ik wordt hier zo godgloeiende pissig van. Na de winterstop van afgelopen seizoen raakte AL mijn spitsen volledig van de leg. Wedstrijden van begin tot eind gedomineerd maar elke kans, zelfs ballen voor open doel, werd verknalt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je tactiek aanpassen is de oplossing. Je kan bijvoorbeeld proberen om met een hoge width te spelen zodat de ruimtes wat groter worden. Of met een laag tempo en veel korte passing proberen de verdediging systematisch af te breken.
[ Voor 8% gewijzigd door irritableskillz op 01-06-2007 00:45 ]
Verwijderd
Bij mij hebben
Ik zit in seizoen 2011/2012 en beiden spelen in de Italiaanse serie A.
Wellicht ook een oplossing voor het invullen van de linker verdediger in het Nederlands elftal eerder genoemd in dit topic?
spoiler:
zich ontwikkeld tot zeer goede spelers. Lorenzo Davids en Christian Supusepa
Wellicht ook een oplossing voor het invullen van de linker verdediger in het Nederlands elftal eerder genoemd in dit topic?
Meestal helptirritableskillz schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:40:
[...]
Klinkt als een ernstig geval van Re-ranking.Na de winterstop wordt je team door de AI geherevalueerd. Als je het voor de winterstop bijvoorbeeld erg goed hebt gedaan, dan zullen je tegenstanders je in de 2e seizoenshelft veel hoger inschatten en dus veel verdedigender gaan spelen.
Je tactiek aanpassen is de oplossing. Je kan bijvoorbeeld proberen om met een hoge width te spelen zodat de ruimtes wat groter worden. Of met een laag tempo en veel korte passing proberen de verdediging systematisch af te breken.
spoiler:
Kost even 2 of 3 wedstrijden voor je spelers om eraan te wennen maar daarna gaat het goed.
een 4-1-1-2-2 taktiek, d.w.z. 4 verdedigers, 1 dmc, 1 middenvelder, 2 aanvallende middenvelders op de flanken, en 2 aanvallers.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 03:18:
Bij mij hebbenspoiler:zich ontwikkeld tot zeer goede spelers.Lorenzo Davids en Christian Supusepa
spoiler:
Lorenzo Davids en Christian Supusepa
Worden inderdaad goede spelers ja, maar ik zit pas in 2009 en daar zijn ze nog niet echt goed
Verwijderd
Ik speel met AZ in seizoen 2011/2012 ik kan hieronder toch nog enkele spelers aanraden als jeugdige toppers, ik weet ze niet allemaal uit mn hoofd, want ik zit nu op school.
Mijn scouts scouten alleen maar spelers van 18 - 20 jaar, en minimaal 4 ster. Hier moet je vaak een bedrag van 6-9 miljoen voor neer leggen, maar na een seizoen heb je vaak al winst. Ik heb alleen het probleem dat ik soms 3 spelers op dezelfde positie heb, dus dat de 2e reserve ongelukkig raakt
.
Mijn transfer budget ligt nou elk half jaar rond de 15 miljoen. De bankrekening is voorzien van een 45~ miljoen. En AZ is gestegen tot een waarde van 89 miljoen
.
spoiler:
Arjan Wisse, AML
Victor Anichebe, S
Fredrico Laurito, S
Sunny, (M C als ik me niet vergis)
En nog ene Calwatt, maar niet naam weet ik niet uit mn hoofd. Die popte in 1 seizoen van 14kk naar 62kk =).
Victor Anichebe, S
Fredrico Laurito, S
Sunny, (M C als ik me niet vergis)
En nog ene Calwatt, maar niet naam weet ik niet uit mn hoofd. Die popte in 1 seizoen van 14kk naar 62kk =).
Mijn scouts scouten alleen maar spelers van 18 - 20 jaar, en minimaal 4 ster. Hier moet je vaak een bedrag van 6-9 miljoen voor neer leggen, maar na een seizoen heb je vaak al winst. Ik heb alleen het probleem dat ik soms 3 spelers op dezelfde positie heb, dus dat de 2e reserve ongelukkig raakt
Mijn transfer budget ligt nou elk half jaar rond de 15 miljoen. De bankrekening is voorzien van een 45~ miljoen. En AZ is gestegen tot een waarde van 89 miljoen
Tijdens het spelen van de wedstrijd via pitch....deed hij in het begin normaal tempo de wedstrijd afspelen nu is het op een sloom tempo....iemand een die hoe dit op te lossen?
Ligt waarschijnlijk aan de skin die je gebruikt. Probeer eens een andere skin of herlaad de skin eens door een vinkje bij de instellingen te plaatsen bij "Reload skin on confirm".
Ik gebruik de standaard skin maar goed ik zal eens een ander installeren kijken of dat helpt. Die instelling ook geprobeerd...helpt niet.
Verwijderd
heb je misschien dat balkje bij highlights naar links verplaatst?Tommilio schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:19:
Tijdens het spelen van de wedstrijd via pitch....deed hij in het begin normaal tempo de wedstrijd afspelen nu is het op een sloom tempo....iemand een die hoe dit op te lossen?
Ik ben op zoek naar een club die in eigen land een topclub is, maar in Europa nog niet. Beetje als Celtic en Rangers maar dan nog wat minder in Europa. Iemand leuke opties?
Verwijderd
Denk eeens aan Red Bull Salzburg. De rijkste club van Oostenrijk.Exitium schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:28:
Ik ben op zoek naar een club die in eigen land een topclub is, maar in Europa nog niet. Beetje als Celtic en Rangers maar dan nog wat minder in Europa. Iemand leuke opties?
Bij FM Fans club van de week geweest.
Volg de link voor alle info
http://fmfans.multiforum.....php?t=1633&mforum=fmfans
Wint Rosenborg niet titel na titel in Noorwegen, of is die streak al een tijd geleden gestopt? 
Maar wat zoek je precies? Als ik het zo lees, pak gewoon een klein land (in jouw ogen) en pak daar de beste ploeg, toch?
Maar wat zoek je precies? Als ik het zo lees, pak gewoon een klein land (in jouw ogen) en pak daar de beste ploeg, toch?
Verwijderd
Anderlecht , Borussia Dortmund (?) , Olympique Marseille (?) , Norwich City (niet heel groot maar ooit eens in de Uefa cup van Vitesse gewonnen) , Roseborg BK , Napoli , Besiktas in turkije.
some like that?
some like that?
Wil Norwich en Napoli nou niet bepaald topclubs noemen op het moment. Meeste andere clubs zijn te sterk, maar Rosenborg en Anderlecht zijn leuke opties.
Rosenborg is afgelopen jaar kampioen geworden, jaar daarvoor eindigden ze in de middenmoot.
Hmm, die hebben ook Tiffert, die ex-Stuttgart speler geloof ik. Hele leuke optie.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:48:
[...]
Denk eeens aan Red Bull Salzburg. De rijkste club van Oostenrijk.
Bij FM Fans club van de week geweest.
Volg de link voor alle info
http://fmfans.multiforum.....php?t=1633&mforum=fmfans
Rosenborg is afgelopen jaar kampioen geworden, jaar daarvoor eindigden ze in de middenmoot.
Pak een club uit een voormalig oostblok land zoals Steau Boekarest of Ferencvaros. Zijn clubs uit de minder bekende competities maar daardoor ook uitdagender dan een topclub uit een bekende competitie zoals Schotland. Althans, dat is mijn mening.Exitium schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:28:
Kan je bij de speler individueel bekijken hoe zijn value omhoog omlaag gaat in de loop van de tijd?
Hehe, Hongarije is sowieso een optie omdat ik daar wat vrienden heb wonen en er pas nog geweest ben. Start nu een game op, kijk daarna wel.Paul Hewson schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:37:
[...]
Pak een club uit een voormalig oostblok land zoals Steau Boekarest of Ferencvaros. Zijn clubs uit de minder bekende competities maar daardoor ook uitdagender dan een topclub uit een bekende competitie zoals Schotland. Althans, dat is mijn mening.
Verwijderd
Dit zijn een paar screens van mijn kant ;p
http://i97.photobucket.co...l%20Manager%202007/FM.jpg
http://i97.photobucket.co...Manager%202007/Deshit.jpg
Hier was trouwens mijn rechtsback die in TOP vorm is geblesseerd!
http://i97.photobucket.co...202007/Gaarewedstrijd.jpg
Vreemd spel
http://i97.photobucket.co...l%20Manager%202007/FM.jpg
http://i97.photobucket.co...Manager%202007/Deshit.jpg
Hier was trouwens mijn rechtsback die in TOP vorm is geblesseerd!
http://i97.photobucket.co...202007/Gaarewedstrijd.jpg
Vreemd spel
Verwijderd
Napoli is geen topclub meer...maar wel zo'n sleeping giant. Leuk is om de glorieuse tijden die er waren toen maradonna daar speelde terug te brengen....
Zo, daar zijn we weer, seizoen 2017/2018 is ten einde voor Ayr United.
Om te beginnen met de transfers: gegaan zijn een DC, een AMRC en een AML/ST. Als compensatie heb ik een talentvolle DRC (Winter) gehaald, alsmede een vrij goede AMRL (McKeever).
Financieel loopt alles op rolletjes: 3 miljoen in kas, vrij stabiel het hele seizoen. Qua wages gebruik ik nog niet eens 1/3e van wat ik heb (4.7 K van 15K/week).
De verwachtingen van de board waren een 'safe midtable positie'. De supporters wilden 'stay clear of relegation'. Mijn eigen doelstelling was het halen van de promotie playoffs.
In de CIS Cup kwam ik de eerste ronde vrij eenvoudig door, door met 3-1 van Brechin te winnen. In de tweede ronde trof ik Dunfermline Athletic, uit de premier league, en die waren met 2-0 toch echt even te sterk...
De League Cup begon eveens goed met een 2-0 overwinning op Stranrear, waarna een 0-3 nederlaag volgde tegen Clyde...
In de Scottisch cup moest ik tegen Cowdenbeath, die ik met 1-1 thuis in evenwicht hield. In de replay was ik echter volledig kansloos: 4-1 verlies.
De competitie ging echt beroerd in de eerste helft, het team stortte totaal in, wat ik ook probeerde, niets hielp. Na een drastische tactiekwissel wist ik gelukkig me te herstellen waardoor ik zelfs bijna de playoffs nog gehaald heb. Helaas was dat toch net even te hoog gegrepen, zodat ik ook volgend jaar weer veroordeeld ben tot de League Two.
Zie hier het competitie verloop:

Volgend jaar wil ik toch echt een stabieler seizoen meemaken eerlijk gezegd. Dit viel me behoorlijk tegen, de selectie had veel beter gekund als ze hadden gewild.
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua rating:

Topscorer:

----
Overig nieuws: Ajax wint de UEFA Cup:
Om te beginnen met de transfers: gegaan zijn een DC, een AMRC en een AML/ST. Als compensatie heb ik een talentvolle DRC (Winter) gehaald, alsmede een vrij goede AMRL (McKeever).
Financieel loopt alles op rolletjes: 3 miljoen in kas, vrij stabiel het hele seizoen. Qua wages gebruik ik nog niet eens 1/3e van wat ik heb (4.7 K van 15K/week).
De verwachtingen van de board waren een 'safe midtable positie'. De supporters wilden 'stay clear of relegation'. Mijn eigen doelstelling was het halen van de promotie playoffs.
In de CIS Cup kwam ik de eerste ronde vrij eenvoudig door, door met 3-1 van Brechin te winnen. In de tweede ronde trof ik Dunfermline Athletic, uit de premier league, en die waren met 2-0 toch echt even te sterk...
De League Cup begon eveens goed met een 2-0 overwinning op Stranrear, waarna een 0-3 nederlaag volgde tegen Clyde...
In de Scottisch cup moest ik tegen Cowdenbeath, die ik met 1-1 thuis in evenwicht hield. In de replay was ik echter volledig kansloos: 4-1 verlies.
De competitie ging echt beroerd in de eerste helft, het team stortte totaal in, wat ik ook probeerde, niets hielp. Na een drastische tactiekwissel wist ik gelukkig me te herstellen waardoor ik zelfs bijna de playoffs nog gehaald heb. Helaas was dat toch net even te hoog gegrepen, zodat ik ook volgend jaar weer veroordeeld ben tot de League Two.
Zie hier het competitie verloop:

Volgend jaar wil ik toch echt een stabieler seizoen meemaken eerlijk gezegd. Dit viel me behoorlijk tegen, de selectie had veel beter gekund als ze hadden gewild.
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua rating:

Topscorer:

----
Overig nieuws: Ajax wint de UEFA Cup:

Virussen? Scan ze hier!
Dat is inderdaad niet gek nee...
Zelf heb ik ook zo'n figuur, Peter Melville (regen, dus naam noemen kan geen kwaad), die dit soort dingen aan de lopende band doet. Van de 10 vrije trappen vlak tot iets minder vlak buiten 'de 16' trapt hij er toch ook wel 6-7 in...
Zelf heb ik ook zo'n figuur, Peter Melville (regen, dus naam noemen kan geen kwaad), die dit soort dingen aan de lopende band doet. Van de 10 vrije trappen vlak tot iets minder vlak buiten 'de 16' trapt hij er toch ook wel 6-7 in...
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb ook een regen die erg goed is in vrije trappen, Michael Meyer, een Duitser. Ik had hem eerst free naar Lille gehaald en na mijn ontslag meegenomen naar Feyenoord voor 6 miljoen.
Word een Topper.
Met Feyenoord gaat het in de eredivisie voorspoedig, sta bovenaan, in de cl daartegen sta ik onderaan in de groep en ik denk dat ik voor de Uefa Cup plek moet gaan strijden. Ik zit in 2017.
Word een Topper.
Met Feyenoord gaat het in de eredivisie voorspoedig, sta bovenaan, in de cl daartegen sta ik onderaan in de groep en ik denk dat ik voor de Uefa Cup plek moet gaan strijden. Ik zit in 2017.