Dat ben ikNomad schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:14:
Omdat er nog genoeg mensen hun foto's niet gepost hebben (waaronder ik), kick ik dit topic maar even
hier mijn selectie die ik even door lightroom gestampt heb (ook meteen een probeersel van dat prog, had het nog niet eerder gebruikt).
1
[afbeelding]
komop jongen, posten die handel
sorry wat traag van begrip, had niet door dat je een foto bedoelde, ik dacht dat even dat je 1 van de mensen was die nog niks gepost had aan foto's....maar idd, je foto's stonden er al en ik had ze eigenlijk ook al wel gezien
[ Voor 39% gewijzigd door Nomad op 26-06-2007 22:54 ]
Let op:
Wil je wel komen, maar kan je nog geen uitsluitsel geven over de datum? Schrijf je dan tóch in @ de meeting planner, en laat de datum-velden gewoon leeg. Zo weten we in ieder geval hoe groot de animo is.
Slowchat? Niet hier! Daar zijn andere middelen voor, zoals MSN, IRC, ICQ, bellen, etcetera.
Wil je wel komen, maar kan je nog geen uitsluitsel geven over de datum? Schrijf je dan tóch in @ de meeting planner, en laat de datum-velden gewoon leeg. Zo weten we in ieder geval hoe groot de animo is.
Slowchat? Niet hier! Daar zijn andere middelen voor, zoals MSN, IRC, ICQ, bellen, etcetera.