[meeting: 28-04-2007] Straatfotografie in Utrecht!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 957 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net zo slim geweest mijn mailbox te legen dus ik weet nu niet hoe ik het moet aanpassen dat ik toch mee ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij aangeven :Y) You just did. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Fairy schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:00:
Dit houdt tegelijk in dat we mogelijk de 28e er allebei nog wél bij kunnen zijn.
Ik zie het maar positief in, lang niet gezien, maar wel sterkte gewenst!
Mijn vraag aan Sander, wanneer moet je uiterlijk uitsluitsel hebben of iemand wel/niet meegaat? Ik kan me voorstellen dat er e.e.a. geregeld moet zijn met reserveringen e.d.?
Vier dagen van tevoren lijkt me genoeg. Zie onder
PS. Blue-eyess (Mijn vriendin) heeft haar mailtje met password per ongeluk weggegooid dus het is niet mogelijk om de 28e groen te maken, is er een admin in de zaal?
Admin just fixed the problem :)

Andere vraag: wat gaan we doen met het eten? Aangezien Wolf en ik als organisatoren hebben besloten dat het eten voor ons wordt betaald vanwege alle moeite dachten we aan de Karel V met drie Michilin sterren....

*O* :+

Wat gaan we doen? Moet het cheapass (Mr Jacks), goed (Broadway +-22 incl drank p.p.) of snel (McDonalds en meteen doorknallen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:59:
[...]

Ik zie het maar positief in, lang niet gezien, maar wel sterkte gewenst!

[...]

Vier dagen van tevoren lijkt me genoeg. Zie onder

[...]

Admin just fixed the problem :)

Andere vraag: wat gaan we doen met het eten? Aangezien Wolf en ik als organisatoren hebben besloten dat het eten voor ons wordt betaald vanwege alle moeite dachten we aan de Karel V met drie Michilin sterren....

*O* :+

Wat gaan we doen? Moet het cheapass (Mr Jacks), goed (Broadway +-22 incl drank p.p.) of snel (McDonalds en meteen doorknallen)?
Wat mij betreft MAC :9

Heerlijk food

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Mr. Jacks is wel een goede keuze. Erg goed voedsel voor een studentenprijs. :P

Maar daar is het wel zo druk dat we moeten reserveren.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07

ThunderNet

Flits!

Ik eet liever ook een redelijke hap :) Wel zo gezellig.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:31:
[...]

Wat mij betreft MAC :9

Heerlijk food
Hee lieffie :P

Ik zal ff de planner aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:47

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Oxi schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:32:
Mr. Jacks is wel een goede keuze. Erg goed voedsel voor een studentenprijs. :P

Maar daar is het wel zo druk dat we moeten reserveren.
Eens, liever beetje normaal voedesl. Mr Jacks klinkt prima, studentenprijsje (15 euro maaltijd ofzo) plus wat drinken...prima toch?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Hmkay, ik dacht dat het goedkoper was. De Broadway is ongeveer even duur nl. en het is erg goed voedsel daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
De duurste gerechten bij de mr. Jacks zijn 15 euro, voor de rest zit je ruim onder de 10 euro. De vis is iets duurder, maar dat is logisch ;)

Broadway ben ik al een tijdje niet geweest, laatste keer was mijn ervaring daar niet zo goed namelijk (5 minuten na binnenkomst hadden we ons eten al, en een half uur na binnenkomst stonden we alweer buiten, maar dat kan ook komen doordat mijn toenmalige vriendin niet zo van natafelen hield). Broadway moeten we zeker voor reserveren, altijd erg druk is mijn ervaring.

Andere optie is nog den Draeck, niet het meest goedkoper restaurant, maar wel lekker eten, nette bediening en leuk aangeklede locatie. Mac en andere fastfood ketens hebben niet mijn voorkeur. We willen het gezellig houden, daar hoort goed eten ook bij.

Ik heb dan ook net mijn stufi binnen, dus het kan er dan weer vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

nomad85 schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:13:
[...]

Eens, liever beetje normaal voedesl. Mr Jacks klinkt prima, studentenprijsje (15 euro maaltijd ofzo) plus wat drinken...prima toch?
Ja precies, ik snap niet hoe mensen kunnen leven op al dat fast-food. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ter kennismaking even een snoezige foto van mijn lieffie:

Afbeeldingslocatie: http://www.heibrink.nl/ferry/GoT/2007-04-16/be.jpg

In het echt is ze nog mooier hoor :)

Weten jullie meteen waar het Blue vandaan komt in Blue-eyess :) En nee, blauw is niet opgetrokken of gefotoshopped :P

[ Voor 27% gewijzigd door Fairy op 16-04-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxi schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:27:
[...]

Ja precies, ik snap niet hoe mensen kunnen leven op al dat fast-food. :r
Af en toe is dat wel lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het echt is ze nog mooier hoor :)
[/quote]

Dankje dat je dat over mij zegt :9

jij mag er ook wezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timon
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 14:59
ik stem ook voor goed en niet te duur eten en geen fastfood, dat is leuk als het geen tijd mag kosten.
maar we hebben in principe toch de hele dag en het is wel gezellig om even rustig te zitten en bij te praten.
dus zo'n mr. jacks of broadway is voor mij ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ook ik prefereer goed voedsel. Mr. Jacks lijkt mij ook wel leuk, heb er wel eens met mn studentenzussie gegeten. Even andere vraag, die nog niet voorbij is gekomen:Waar spreken we precies af om bij elkaar te komen? Ik doe als suggestie om bij Centraal station het "Ontmoetingspunt" te nemen, das een goed te vinden plek onder het vertrekbord in de centrale stationshal ;) . Toch wel dus, laat maar zitten. :P Ik beter startpost lezen moet.

[ Voor 9% gewijzigd door Fl4pp13 op 16-04-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje schiewenierig wat is Mr. Jacks precies voor tent?

Nog nooit van gehoord namelijk.
Waar kan ik het mee vergelijken

Een pizzaria is misschien ook leuk idee

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

http://www.mrjacks.nl/hoofd.htm

En ze hebben ook pizza, maar ook grill, pasta en vis. en Grieks :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxi schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:37:

VIS!!!!!
o dan stem ik mee ben niet zo'n vleeseter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Iemand een idee of de crumpler winkel in utrecht makkelijk te bereiken is vanaf centraal, want wil eigenlijk nog even een tas kopen daar :)...dus is het ver?
@hieronder: super :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nomad op 16-04-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

nomad85 schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:06:
Iemand een idee of de crumpler winkel in utrecht makkelijk te bereiken is vanaf centraal, want wil eigenlijk nog even een tas kopen daar :)...dus is het ver?
is in het centrum :) dus is vast langs te lopen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
Mr. Jacks of Broadway is prima. Karel V is ook prima haha met een factuur naar info@neo.... ;)
Anyway gezellig, hopelijk werkt het weer mee.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mr Jacks is prima, al wel vaker gegeten. Goedkoop en toch een uitgebreide kaart :Y).

blue-eyes... Die gele snavel, is die wel gesoept dan? Die pupillen zijn overigens wel mega groot zeg :X

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:25:
Mr Jacks is prima, al wel vaker gegeten. Goedkoop en toch een uitgebreide kaart :Y).

blue-eyes... Die gele snavel, is die wel gesoept dan? Die pupillen zijn overigens wel mega groot zeg :X
Jaloers op de haan???
Nee in werkelijkheid ziet dat ding er zo uit
Moet ik hem jou in het echt laten zien??

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

haan? ik zou eerder zeggen dat het een papegaai is! Maar een duo shoot is nooit verkeerd! ;)

Ik zal eens kijken of ik een model mee kan nemen, misschien ook wel grappig voor straat fotografie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Oxi schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:37:

Okay ik stem voor mrjacks :9~

Καλό Φαγητό!

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:35:
haan? ik zou eerder zeggen dat het een papegaai is! Maar een duo shoot is nooit verkeerd! ;)

Ik zal eens kijken of ik een model mee kan nemen, misschien ook wel grappig voor straat fotografie :)
\wacht ff moet die haan mee
Ps het wordt de Mr. Jacks neem ik aan waar we gaan eten

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:21:
[...]

wat voor model als ik vragen mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Lieve schat je quote jezelf :P

PS ik ga weer mijn nest in. (ziek :'( ) 38.5 graden koorts.

[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 17-04-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

kunnen we het een beetje ontopic houden en niet met je vriendin gaan slowchatten hiero :P, dat geldt ook voor meer hier trouwens B)

Kheb er wel zin in trouwens en MrJack's lijkt me prima voedsel kijkende naar hun kaart.

Hoe gaan we dat doen trouwens in utrecht, groepjes verdelen? (wel minder gezellig)...want met zijn 16en bij elkaar vallen we een ienimini beetje op enzo....maar gaan we meerdere keren dan groepjes veranderen enzo?...want anders spreek je nog maar een paar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nomad85 schreef op dinsdag 17 april 2007 @

Hoe gaan we dat doen trouwens in utrecht, groepjes verdelen? (wel minder gezellig)...want met zijn 16en bij elkaar vallen we een ienimini beetje op enzo....maar gaan we meerdere keren dan groepjes veranderen enzo?...want anders spreek je nog maar een paar....
Wat maakt dat uit is juist gezellig met z'n allen in 1 groep stel jij hebt net een vraag aan een bepaald persoon en die zit net niet in je groepje moet je er weer mee wachten.

nog even een vraagje ben ik de enigste vrouw die mee gaat?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Met een grote groep lopen werkt totaal averechts aan wat we willen bereiken, vandaar dat er in het begin al was aangekondigd dat een eventuele grote groep opgedeeld moet gaan worden. Ik ben met genoeg meetings meegeweest inmiddels, en dat gebeurt eigenlijk altijd wel bij een grote groep. Afspraak of geen afspraak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:24:
wat voor model als ik vragen mag
wat wil je weten? maten, leeftijd, geslacht?

Iig kletsvoer voor velen :P
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:04:
[...]

Wat maakt dat uit is juist gezellig met z'n allen in 1 groep stel jij hebt net een vraag aan een bepaald persoon en die zit net niet in je groepje moet je er weer mee wachten.
Als je met kleinere groepjes rondloopt, dan val je minder op en ben je meer bezig met straat fotografie dan met opvallen. Ja, dat is minder gezellig, zeker als je graag bij die-en die had willen rondlopen. Maar zoals ik uit de ideeën heb begrepen van de organisatie gaat het ditmaal meer om de foto's dan dat het een echte meeting is. En anders moet je met het eten maar ff de juiste personen benaderen ;). Wat we evt wel kunnen doen is halverwege de groepen her verdelen.
nog even een vraagje ben ik de enigste vrouw die mee gaat?
Als het aan mij ligt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met kleinere groepjes rondloopt, dan val je minder op en ben je meer bezig met straat fotografie dan met opvallen. Ja, dat is minder gezellig, zeker als je graag bij die-en die had willen rondlopen. Maar zoals ik uit de ideeën heb begrepen van de organisatie gaat het ditmaal meer om de foto's dan dat het een echte meeting is. En anders moet je met het eten maar ff de juiste personen benaderen ;). Wat we evt wel kunnen doen is halverwege de groepen her verdelen.

[...]

Als het aan mij ligt niet.
Neem jij je vrouwtje mee dan?

Maar ik blijf wel bij Fairy in het groeppie want ik zit soms nog met vragen die hij gewoon moet beantwoorden.
zit nog wel eens met sluitertijden en iso, sluitertijd en dat soort dingen te kloten.

Misschien nog ff handig van te voren telefoonnummers uit te wisselen.
Zodat als we misschien elkaar niet vinden toch kunnen bellen.

:)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Dat lijkt mij ook wel handig, dat we per groep een telefoonnummer afspreken, en dan gewoon daarnaar kunnen bellen. Fijn dat we bij mr. Jacks gaan eten. Heb er stiekum toch wel zin in hoah d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Halverwege de groep weer bij elkaar is wel leuk idee, om dan opnieuw in te delen. Een compromis die niet in de weg staat met "primair meet voor fotograferen en niet voor gezellig kletsen".
Heb er zin in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien ook een keer een leuk idee om met z'n allen aan nacht fotografie te doen ik doe het wel eens met Fairy is erg gezellig

zolang je maar een mooie locatie hebt.

Ik wil best de volgende Meet organiseren

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Zelf ga ik niet mee, maar ik volg dit topic wel.
Ben erg benieuwd of het wat wordt, en vooral naar de foto's natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ga me deze keer echt even concentreren op fotografie, wil iig wat te showen hebben na die tijd, niet alleen gekwekt hebben. Ben erg benieuwd, doe dit normaal niet aan fotografie. Ook nieuwsgierig naar hoe opvallend mensen gefotografeerd worden en hun reactie hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:51:
[...]

Neem jij je vrouwtje mee dan?
* jules is vrijgezellig! Maar gaat toch z'n best doen om een vrouwmens mee te nemen, ook wel model genaamd...
Maar ik blijf wel bij Fairy in het groeppie want ik zit soms nog met vragen die hij gewoon moet beantwoorden.
zit nog wel eens met sluitertijden en iso, sluitertijd en dat soort dingen te kloten.
Aan de ene kant oud en vertrouwd, maar je kunt het ook es van een andere kant bekijken. Door juist met onbekenden om te gaan leer je, of kijk je naar hele andere dingen!
Misschien nog ff handig van te voren telefoonnummers uit te wisselen.
Zodat als we misschien elkaar niet vinden toch kunnen bellen.
Zoiets kan op lokatie ook nog altijd, van verschillenden heb ik de nummers al. Sowieso heeft de organisator (neo in dit geval) ook de nummers van diegenen die ze in de meetingmanager hebben ingevuld.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:36:
misschien ook een keer een leuk idee om met z'n allen aan nacht fotografie te doen ik doe het wel eens met Fairy is erg gezellig

zolang je maar een mooie locatie hebt.

Ik wil best de volgende Meet organiseren
Hmz, ik weet dat de organisatoren het niet op prijs stellen dat er hier over een nieuwe meet gediscussieerd word, maar ik weet iig wel een mooie lokatie :D.
nomad85 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:41:
ga me deze keer echt even concentreren op fotografie, wil iig wat te showen hebben na die tijd, niet alleen gekwekt hebben. Ben erg benieuwd, doe dit normaal niet aan fotografie. Ook nieuwsgierig naar hoe opvallend mensen gefotografeerd worden en hun reactie hierop.
Mja, bij de meeste meets komt het toch wel op plezier hebben bij elkaar neer, al is dat natuurlijk ook afhankelijk van diegenen bij wie je in het groepje zit. En het is afhankelijk van jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote
[...]

Aan de ene kant oud en vertrouwd, maar je kunt het ook es van een andere kant bekijken. Door juist met onbekenden om te gaan leer je, of kijk je naar hele andere dingen!

[...]

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 06:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 06:33:
[quote
[...]

[...]

Ik blijf bij Fairy in het groepje omdat ik gewoon mijn vragen aan hem stel ik wil niet van twee personen antwoord op mijn vraag stel de ene denkt er anders over dan hem.
Dat wil ik niet vind het soms nog lastig.

Oke ik geef toe zo af en toe ben ik er gewoon nog een dummie in kan ik toch niks aan doen
Ik blijf dus bij Fairy!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

jules schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:58:

Mja, bij de meeste meets komt het toch wel op plezier hebben bij elkaar neer, al is dat natuurlijk ook afhankelijk van diegenen bij wie je in het groepje zit. En het is afhankelijk van jezelf ;)
ja, maar bij de vorige meet had ik iets na afloop het gevoel wat te weinig met fotografie gedaan te hebben. Dat het gezellig wordt weet ik zeker en ik zal zelf ook genoeg gezellig zijn :Y) , maar af en toe eventjes wat beter om me heen kijken wat er te fotograferen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 19:03
Het was toch straatfotografie? :p ik zal er (helaas) niet zijn, maar hou 't low key, modellen, leuk, maar als je aan straatfotografie gaat doen dan is 't absoluut geen succes zo... Niet lullig bedoeld, gewoon een overdenking :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Jacq en ik zijn gewoon onafscheidelijk :P

Nee wij willen graag bij elkaar blijven dat gaan we ook doen :) Van groepjes wisselen vind ik prima, maar mensen die graag bij elkaar willen blijven moeten dat gewoon lekker doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Kun je aub dat geslowchat tot een minimum beperken? Het begint redelijk overbodig en vervelend te raken namelijk. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Oxi schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:17:
Kun je aub dat geslowchat tot een minimum beperken? Het begint redelijk overbodig en vervelend te raken namelijk. :>
Als je dat al slowchat noemt :?

Dit is gewoon ontopic..

[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 18-04-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Oxi schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:17:
Zucht.... Ik zie zelf het probleem niet zo, maar goed...

Anyway, ben wel benieuwd wat dees of geen onder straatfotografie vind vallen. Kunnen er wellicht wat voorbeeldjes gepost worden voordat ik me met heel iets anders ga bezighouden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

*vind ook absoluut dat hier teveel geslowchat wordt.

De groep die toen in antwerpen (dacht ik?) had gefotografeerd (o.a. simon en neo)...... hoe reageren mensen op straat tegen je....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Meeste mensen vinden het wel best, kijken een keer op en dat was het. Voor de rest gewoon maling aan hebben en doorlopen, smile smile en smile is het devies. :P

Ik snap Oxi trouwens wel, gf / vriendje babbel werd wat veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Eh, soms verschrikt, veel smilen is mijn advies, wees vriendelijk, wees blij dat jij een onderwerp hebt.. Maar zoals ik zie wat voor meet er nu ontstaat zullen de reacties minder zijn. De groepen zijn te groot en te opvallend. Dus als je serieus wil straatshooten, groepen echt klein houden, en relaxt en niet te opvallend zijn.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Vier man tops is m'n plan, misschien vijf, maar dat was het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ik zat te denken aan 3. Wellicht dit weekend al wat oefenen in Roermond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee wat doen we trouwens als het misschien pijpestelen giet heeft daar iemand al rekening mee gehouden.

Je weet maar nooit met het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:18:
Hee wat doen we trouwens als het misschien pijpestelen giet heeft daar iemand al rekening mee gehouden.

Je weet maar nooit met het weer
Des te leuker, zie je mensen rennen voor droge plekjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

ThunderNet schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:44:
[...]

Des te leuker, zie je mensen rennen voor droge plekjes :)
En zie je de mensjes met D200's,K10D's,1D's en D2 serie camera's gewoon lekker door lopen te fotograferen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Mijn Dynax camera's kunnen ook wel wat hebben hoor. Zolang ik ze niet onderdompel is er niets aan de hand. Ik neem wel een handdoek mee, kan ik me tenminste afdrogen af en toe :P

Kleine groepjes is zowiezo de bedoeling, 4 man zou klein genoeg moeten zijn voor nog beetje gezelligheid en voor nuttige foto's. Als mensen grotere groepen willen maken houd ik ze niet tegen, maar ik zal zelf daar niet aan mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:08:
Mijn Dynax camera's kunnen ook wel wat hebben hoor. Zolang ik ze niet onderdompel is er niets aan de hand. Ik neem wel een handdoek mee, kan ik me tenminste afdrogen af en toe :P

Kleine groepjes is zowiezo de bedoeling, 4 man zou klein genoeg moeten zijn voor nog beetje gezelligheid en voor nuttige foto's. Als mensen grotere groepen willen maken houd ik ze niet tegen, maar ik zal zelf daar niet aan mee doen :)
Als we nou 3 groepen maken van 6 man anders moet je zo vaak wisselen kost ook allemaal tijd als iemand wil wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:12:
[...]

Als we nou 3 groepen maken van 6 man anders moet je zo vaak wisselen kost ook allemaal tijd als iemand wil wisselen
Je moet helemaal niet wisselen :P Dit keer gaan we proberen foto's te maken op de meet :P Laten we dan ook gewoon foto's maken.
Gezelligheid is er tijdens de lunch en avondeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Willen we anders de merken bij elkaar gooien ivm lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

neographikal schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:20:
En Priyantha dan :( Die mag wel met mij dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mja, hoewel ik een aantal mensen ook al behoorlijk lang niet heb gezien.... Weet je wat, dat zien we ter plekke wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 09:21
Dat zou opzich ook leuk zijn als daar rekening mee gehouden werd ja!

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

ThunderNet schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:22:
[...]

En Priyantha dan :( Die mag wel met mij dan :>
God hoe was dat ook alweer, niemand heeft een Pentax, maar Priyanta heeft een Pentax 8)7 :o 8) >:) :P . {/flauw]

Hee nog wat, merken bij elkaar is niet verkeerd inderdaad.
neographikal schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:49:
Vier man tops is m'n plan, misschien vijf, maar dat was het :)
5 lijkt me wel wat, maar minder.... Ik weet 't niet. 6 kan mijns inziens ook nog wel.
Priyantha Bleeker schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:50:
[...]

En zie je de mensjes met D200's,K10D's,1D's en D2 serie camera's gewoon lekker door lopen te fotograferen :+
Mwoah, mijn 5D en gf's 20D laat ik ook wel in de regen los hoor :)

[ Voor 47% gewijzigd door Fairy op 18-04-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Zes man is definitly te groot, ik denk dat ik voor een groep van vier man ga. Ik wil dus echt serieus wat produceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

4 man lijkt me prima, en in tussentijd 2 keer wisselen, zodat je in totaal 9 anderen bent tegen gekomen tijdens fotograferen (immers ben je elke keer 1 van de 4 zelf).
Beetje gear bij elkaar is geen gek idee, hoef ik ook niet die witte toeters te zien :P.

Meer mensen bij elkaar krijg je alleen maar rare dingen taferelen van. Sowieso blijf je niet naast elkaar staan, maar ga je lekker beetje verspreiden (wel binnen oog contact uiteraard), en wie gezelligheid zoekt blijft wat meer hangen bij iemand die dat ook wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op dinsdag 10 april 2007 @

Programma:

11:30 Verzamelen op Centraal Station
12:00 Ergens in het centrum gezamelijk lunchen
12:30 Opsplitsen en de stad in
18:00 Met zijn allen ergens gaan dineren
19:00 Het avondlicht nog meepakken in het centrum van de stad

[
Oke het is bekend waar we gaan verzamelen maar lunchen waar gaan we dat doen?
of neem t iedereen gewoon brood mee ook geen moeite mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:43:
[...]

Mwoah, _in_ de stad genoeg opportunities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Priyantha Bleeker schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:50:
[...]

Tsk, zelfs daar waar de profs op Parkpop aan het schuilen waren, kwam ik lekker met m'n D70 aangehobbeld om plaatjes te schieten. Regen? Dan heeft m'n cam een gratis wasbeurt! D200 kan er geloof ik wat beter tegen :Y).
Pfoe, het enige wat ik waarschijnlijk zal gebruiken is of m'n Tokina groothoek (12-24), 50mm met smalle dof, of m'n uber trage 70-300 koffiemolen. Als iemand anders wat snellers heeft, prima. Maar het hoeft voor mij niet persee.
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:43:
[...]

* jules heeft er geen problemen mee om het lekker hollands op te lossen, boterham vanuit het knuistje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fairy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:47:
[...]

Mwoah, _in_ de stad genoeg opportunities :)
Je verspilt zo veel tijd als je tussen de middag ook al ergens gaat zitten eten :P 8)

We komen om te fotograferen weet je nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

jules schreef op donderdag 19 april 2007 @ 01:37:

* jules heeft er geen problemen mee om het lekker hollands op te lossen, boterham vanuit het knuistje :Y)
Met jules eensch is :P Gewoon broodjes zijn wel zo makkelijk. Desnoods haal je bij de appie hein in het station een broodje ofzo :)
Lijkt mij ook een goed idee. Weet alleen niet of iemand mijn 18-70 wil gebruiken :9 Maar ja, scholieren hebben nou eenmaal niet genoeg geld om überdure primes enzovoorts te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Brood meenemen, prima goed idee. Op zich als je een willekeurige bakkertje bart inloopt ben je ook zo klaar :)

Ik denk dat ik gewoon 's ochtends uitgebreid bammekes ga smeren en ontbijtkoek met boter :9 heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fairy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:18:
Brood meenemen, prima goed idee. Op zich als je een willekeurige bakkertje bart inloopt ben je ook zo klaar :)

Ik denk dat ik gewoon 's ochtends uitgebreid bammekes ga smeren en ontbijtkoek met boter :9 heerlijk!
Je zult bedoelen dat ik dat voor je ga doen :P

oke dus de planning wordt als volgt :

11:30 Verzamelen op Centraal Station
12:00 broodje op de vuist en opsplitsen
18:00 eten bij Mr. Jacks ( wie gaat er reserveren????)
19:00 Het avondlicht nog meepakken in het centrum van de stad

Ik heb er veel zin in

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

offtopic:
Wel komisch dat er in de TS staat dat zondag te rustig is in Amsterdam, terwijl het dan juist 1 vd drukste dagen is. Ergo; de winkels zijn dan geopend van 12.00 uur tot 17.00 uur. Maarja, zaterdag is het allerdrukst ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

jules schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:33:
[...]
ben wel benieuwd wat dees of geen onder straatfotografie vind vallen. Kunnen er wellicht wat voorbeeldjes gepost worden voordat ik me met heel iets anders ga bezighouden? :P
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Tja, ik weet net zo veel als jij maar heb wel een idee ervan.

Ik denk vooral het 'leven' vastleggen. Dingen die er gebeuren. De bekende skateboarders, opa die met kleinkind op de arm door de stad loopt. etc etc...

Ik hoop alleen echt dat de gemiddelde tasjesdief zich die dag niet laat zien in de stad. Die staat gegarandeerd 1000 keer op de foto als iemand van ons het ziet >:)

Leuk voor opsporing verzocht: "Wie is deze man" en dan met een 12 MegaPixel foto aan komen wandelen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Fairy op 19-04-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

denk dat je het moet zien als die quattro showcase van een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

nomad85 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:09:
[...]

denk dat je het moet zien als die quattro showcase van een tijdje terug.
Dat was inderdaad een erg leervolle dag, voor ons bijna allemaal zelfs de eerste keer dat we met straatfotografie bezig waren. Iets wat ik eigenlijk nog te weinig doe, want het is zeker leuk. :)

Maar daarvoor ga ik ook mee met deze meeting. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Notna schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:59:
offtopic:
Wel komisch dat er in de TS staat dat zondag te rustig is in Amsterdam, terwijl het dan juist 1 vd drukste dagen is. Ergo; de winkels zijn dan geopend van 12.00 uur tot 17.00 uur. Maarja, zaterdag is het allerdrukst ;)
offtopic:
Ja, druk in het centrum, veel toeristen, dagjes mensen van buiten de stad. Maar de echte inwoners van zo'n stad kom je dan bijna niet tegen. Dit zitten thuis, of buiten de stad. Op een vrijdag en zaterdag heb je een veel grotere kans de echte inwoners te treffen. Ook studenten zul je in het weekend niet echt op straat zien, vandaar dat ik het jammer vind dat de meet op een zaterdag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:24:
[...]

offtopic:
Ja, druk in het centrum, veel toeristen, dagjes mensen van buiten de stad. Maar de echte inwoners van zo'n stad kom je dan bijna niet tegen. Dit zitten thuis, of buiten de stad. Op een vrijdag en zaterdag heb je een veel grotere kans de echte inwoners te treffen. Ook studenten zul je in het weekend niet echt op straat zien, vandaar dat ik het jammer vind dat de meet op een zaterdag is :)
Daar ben ik het wel mee eens.

Misschien een leuk idee

een meet plannen op een bijzondere dag
Zoiets als bevrijdingsdag

is het nu wel kort dag voor maar het is maar een voorbeeld om te organiseren :>

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ultieme straatfotografie moment. wat dacht je van koninginnedag? Zo heb ik ooit eens met neographikal op 5 mei afgesproken in Wageningen. Deed het goed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:25:
ultieme straatfotografie moment. wat dacht je van koninginnedag? Zo heb ik ooit eens met neographikal op 5 mei afgesproken in Wageningen. Deed het goed :Y)
Ja maar met iedereen van de meet???\

we zien elkaar zaterdag al en dan maandag weer??
of bedoel je niet iets om te organiseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
jules schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:25:
Sterker nog, zo zijn we het wereldje binnen gerold waar we nu zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Wolfensteijn schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:24:
[...]
offtopic:
Yep, op zondag ben ik ook een kluizenaar. Op alle dagen kun je me op straat aantreffen, niet op zondag. Dan blijf ik als Amsterdammer de hele dag op bed/bank liggen... 8)7 Die dag is onze vergunning om buiten te spelen niet geldig, voor de zondag moet je een speciaal toeristenvisum hebben, anders mag je de straat niet op.

Als ik alle reacties in deze topic lees, dan denk ik: zijn jullie ooit in Amsterdam geweest? Denken dat de winkels op zondag dicht zijn, dat op zondag enkel toeristen op straat lopen....

Misschien is het een goed idee om er eens een meeting te houden...... :X

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
ajhaverkamp schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:57:
[...]

Yep, op zondag ben ik ook een kluizenaar. Op alle dagen kun je me op straat aantreffen, niet op zondag. Dan blijf ik als Amsterdammer de hele dag op bed/bank liggen... 8)7 Die dag is onze vergunning om buiten te spelen niet geldig, voor de zondag moet je een speciaal toeristenvisum hebben, anders mag je de straat niet op.

Als ik alle reacties in deze topic lees, dan denk ik: zijn jullie ooit in Amsterdam geweest? Denken dat de winkels op zondag dicht zijn, dat op zondag enkel toeristen op straat lopen....

Misschien is het een goed idee om er eens een meeting te houden...... :X
Ik ben vaak genoeg op zondag in Amsterdam geweest, en de sfeer is dan totaal anders dan op andere dagen. Dat is vooral wat ik ermee bedoel te zeggen. En in het centrum zijn de winkels dan wel open, daarbuiten dus echt niet. Tenminste niet de laatste keer dat ik op zondag in Amsterdam rondliep.

Maar ik wil best op een zondag middag langs komen om te zien dat het anders is. Gaan we lekker in Oud Zuid kijken, of rond de Ceintuurbaan, de Jordaan. Kijken hoe gezellig het daar dan is. Hoewel het met de zomer in aantocht mogelijk drukker op straat is dan ik nu loop te schetsen.

Voor mij heb ik een reden om niet op zondag in Amsterdam rond te lopen (drukte van toeristen in het centrum, verwachtte rust buiten het directe centrum). Ik wil niet zeggen dat ik gelijk heb, maar je hoeft dan niet zo sarcastisch daarop te reageren. Geef gewoon aan dat mijn beeld niet klopt, door mij uit te nodigen om op zondag langs te komen, of door foto's te laten zien van zondagen.

Reageer niet zo kortaf en alsof het een persoonlijke aanval is, want dat is het niet. En ik zou het jammer vinden als daardoor irritatie ontstaat :)

Excuses trouwens als ik wat geïrritireerd reageer, dat komt omdat het vroeg is, en ik het vervelend vind als ik verkeerd word begrepen en dan het gevoel krijg alsof ik persoonlijk aangevallen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:13:
Excuses trouwens als ik wat geïrritireerd reageer, dat komt omdat het vroeg is, en ik het vervelend vind als ik verkeerd word begrepen en dan het gevoel krijg alsof ik persoonlijk aangevallen word.
Niet alleen dat, maar ik heb ook al meermalen verzocht om dit onderwerp te droppen. Er is een keuze gemaakt voor Utrecht op een zaterdag, so be it, ga gezellig mee of laat het lekker rusten :) Dit is ook gelijk de reden dat ik niet eens reageerde op
Notna schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:59:
offtopic:
Ik wil het woord Amsterdam i.c.m. zondag gewoon niet meer in één post zien :P Deal? :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door neographikal op 20-04-2007 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee jongens als iemand wat organiseerd moeten jullie niet opeens gaan zeuren over A.... dam
Wees blij dat iemand een meeting organiseerd

Amsterdam staat vast nog wel een keer voor een Meet op het programma of ga zelf iets organiseren
Persoonlijk vind ik Utrecht veel leuker mooie straten en zo.

Trouwens in Amsterdam kun je op zaterdagover de koppen lopen.

(normale toon gezegd)
neographikal schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:16:

Ik wil het woord Amsterdam i.c.m. zondag gewoon niet meer in één post zien :P Deal? :Y)
sorry dat ik het woord weer gebruik maar moest er even uit

[ Voor 177% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Verschillende opties afwegen is prima, maar de keuze is gemaakt; achteraf er over doorgaan heeft geen nut meer. We gaan gezellig naar Utrecht op een zaterdag. Als er iemand een zondagmeeting in Amsterdam wil doen, start een topic en zie wat eruit komt :)

Over het eten: ik denk dat we gewoon gezamelijk ergens lunchen. Kost een paar euro, maar het is wel gezellig om weer eens bij te babbelen. Je kunt over het algemeen dan best een broodje meenemen van thuis, zolang de rest maar bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:30:
Verschillende opties afwegen is prima, maar de keuze is gemaakt; achteraf er over doorgaan heeft geen nut meer. We gaan gezellig naar Utrecht op een zaterdag. Als er iemand een zondagmeeting in Amsterdam wil doen, start een topic en zie wat eruit komt :)

Over het eten: ik denk dat we gewoon gezamelijk ergens lunchen. Kost een paar euro, maar het is wel gezellig om weer eens bij te babbelen. Je kunt over het algemeen dan best een broodje meenemen van thuis, zolang de rest maar bestelt.
ik denk nog steeds dat brood menemen voor de middag toch verstandiger is.
Je hebt er een half uur voor vrijgemaakt. Voor bijpraten doen we toch met het avondeten. Als je dat tussen de middag wil gaan doen mag je meer tijd gaan vrij maken je bent met een half uur niet uitgebabbeld althans zo is het altijd bij vrouwen :X

Ik verwacht dat het ook wel bij mannen zo zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Damn 't moet wel op de minuut kloppen hé, zo gedetailleerd regel ik m'n polen reis niet eens :X

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik wilde net zeggen: dan duurt het drie kwartier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

We lopen te miepen over het miepen? Waar gaat het over? Laten we het gewoon gezellig houden!

Ik weet dat sommigen het niet zo ruim hebben, sterker nog, zelf heb ik er een hekel aan om ergens te gaan lunchen. Met mijn eetgewoonte ben ik gewoon een fortuin kwijt wil ik een beetje m'n maag vullen. En nee, ik ga niet ergens in een lunchroom m'n eigen brood opeten. En nee, ik ga er ook niet voor piet snot bijzitten om te gaan kijken hoe anderen hun lunch zitten te verorberen.

Aangezien de gemiddelde lunch zaak toch niet er op berekend is om 10+ man te huisvesten, wil ik voorstellen om 2 groepen aan te houden als er toch nog mensen een lunch zaak in willen lopen. Of ergens een Bakker Bart of andere broodjeszaak aan te doen en het met z'n allen op straat te nuttigen. Er zijn vast wel ergens een serie bankjes te scoren!

Overigens wil ik wel even aangeven dat bij MrJacks tijdig gereserveerd dient te worden. Grotere groepen zijn daar lang niet altijd even gemakkelijk in te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

jules schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:59:
We lopen te miepen over het miepen? Waar gaat het over? Laten we het gewoon gezellig houden!

Ik weet dat sommigen het niet zo ruim hebben, sterker nog, zelf heb ik er een hekel aan om ergens te gaan lunchen. Met mijn eetgewoonte ben ik gewoon een fortuin kwijt wil ik een beetje m'n maag vullen. En nee, ik ga niet ergens in een lunchroom m'n eigen brood opeten. En nee, ik ga er ook niet voor piet snot bijzitten om te gaan kijken hoe anderen hun lunch zitten te verorberen.

Aangezien de gemiddelde lunch zaak toch niet er op berekend is om 10+ man te huisvesten, wil ik voorstellen om 2 groepen aan te houden als er toch nog mensen een lunch zaak in willen lopen. Of ergens een Bakker Bart of andere broodjeszaak aan te doen en het met z'n allen op straat te nuttigen. Er zijn vast wel ergens een serie bankjes te scoren!

Overigens wil ik wel even aangeven dat bij MrJacks tijdig gereserveerd dient te worden. Grotere groepen zijn daar lang niet altijd even gemakkelijk in te passen.
Amen :) De hoofdzaak mag wat mij betreft echt bij het fotograferen liggen. Ik heb nog genoeg reserves om de komende 30 dagen op water en crackers te leven :+

[ Voor 5% gewijzigd door Fairy op 20-04-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Poll: Hoe te lunchen tijdens de meet?

Uit het knuistje op straat.
In een lunchroom
groep verdelen/maakt me niet uit.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=187614&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

En fooker, de Mac is geen lunchroom....

[ Voor 8% gewijzigd door jules op 20-04-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

jules schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:13:
Poll: Hoe te lunchen tijdens de meet?
Uit het knuistje op straat.
In een lunchroom
groep verdelen/maakt me niet uit.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

En fooker, de Mac is geen lunchroom....
Waarom in g*dsnaam een poll voor een lunch jules :X. Trouwens, coole Foto's Zoefff :)
offtopic:
Maar ik heb toch gestemd :P

[ Voor 3% gewijzigd door Fl4pp13 op 20-04-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb me ook maar aangemeld, vorige meet hier in 't stadje was erg gezellig (voor mij alleen wel kort, maar ja)...weet nog niet 100% zeker dat ik er ben, maar goed...ik zal kijken of ik het red en niks beters te doen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolani
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-09 12:10
Heb perongelijk op 'uit het knuistje gedrukt op straat' gedrukt in die poll, dacht dat er wat achter zat. Sorry :P

Kijk erg uit naar volgende zondag voor de resultaten! Ben benieuwd

Flickr!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Wil je wel komen, maar kan je nog geen uitsluitsel geven over de datum? Schrijf je dan tóch in @ de meeting planner, en laat de datum-velden gewoon leeg. Zo weten we in ieder geval hoe groot de animo is.

Slowchat? Niet hier! Daar zijn andere middelen voor, zoals MSN, IRC, ICQ, bellen, etcetera.