[meeting: 28-04-2007] Straatfotografie in Utrecht!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 956 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nadat het erg gezellig was in Antwerpen besloten Wolf en ik dat het weer eens tijd werd voor een heuse echte GoT meeting. Het is alweer een tijdje terug dat we dit hebben gedaan :)

We gaan lekker op straat fotograferen in Utrecht of Amsterdam op de vrijdag of de zaterdag. De zondagen vallen af omdat het dan te rustig is. Het idee is om de groep te splitsen in groepen van vier tot zes man zodat er genoeg gelegenheid is. Een grotere groep werkt voor straatfotografie absoluut niet handig :)

Programma:

11:30 Verzamelen op Centraal Station
12:00 Ergens in het centrum gezamelijk lunchen
12:30 Opsplitsen en de stad in
18:00 Met zijn allen ergens gaan dineren
19:00 Het avondlicht nog meepakken in het centrum van de stad

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/155/table.png

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/155/location.png

Aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Word!

En aangezien dit soort enkel woords posts niet mogen hier zal ik hier nog wat nuttigs plaatsen.

Het idee is dus straat fotografie, met kleine groepjes fotografen ronddwalen. Vandaar dat de keuze dus is gemaakt voor een grotere stad die iedereen wel kent (Utrecht en Amsterdam dus). Wat eventueel ook nog een idee als toevoeging is om met opdrachten te werken. Maar dat is afhankelijk van of mensen daar zin in hebben, en of mensen met opdrachten aan komen zetten :)

Mijn voorkeur gaat dus uit naar Amsterdam, en tja, de rest spreekt voor zich lijkt mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Opdrachten, okay, zal ik anders het contestsysteem van yourlensreview weer uit de uitkast halen voor deze gelegenheid? Dan kunnen we van te voren een aantal opdrachten bedenken waarmee we gericht aan de slag kunnen.

Dat was toch wel één van de dingen waar het ons in Antwerpen aan ontbrak: een echte serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:47

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

heb mezelf net aangemeld :).
Lijkt me erg leuk. Eigenlijk wil ik liever vrijdagen, maar dan zit ik met wat colleges in de maag, dus misschien verander ik het nog, maar vooralsnog liever zaterdagen :)

Opdrachten, hoeft van mij niet zo, maar stem neutraal zeg maar, maakt me niet zoveel uit

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik heb in principe ook last van eventuele schooldagen op de vrijdag, maar die skip ik gewoon. Jammer voor ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er een thema moet komen heb ik nog wel een idee. ben de laatste tijd er ook al langzaam mee begonnen om allerhande quotes die er geschreven staan of anders neergezet zijn vast te leggen. dit kunnen dus ook bv borden van de gemeente zelf zijn , hoeft niet alleen graffiti maar alles wat leesbaar is en waarvan iemand wil dat jij het kennelijk leest :+

zie mijn eerste quote http://thehospages.com/pictures/quotes/weseektobepale.jpg als voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ja, maar mijn nieuwe rooster is nog niet definitief, dus het is nog even afwachten wat ik mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Wanneer het op een vrijdag is ben ik er denk ik wel bij. Kan het nog niet zeker zeggen daarom nog geen opgave van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ah cool, een nieuwe meet :D. Ik had Den Haag ook al voorgesteld, maar dat kwam niet door bij de organisatie. Wellicht zijn er ook mensen die voor Rotterdam zijn? Dan kan ik de 20e ook nog tot begin van de avond.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Te ver weg, alleen vanaf Arnhem is het dik anderhalf uur treinen station tot station. Dan heb ik nog de mazzel dat ik over een directe lijn Arnhem->Den Haag beschik.

Den Haag/Rotterdam is voor mij out of the question voor één dag en gezien de ervaringen van andere meetings lijkt me dit ook niet praktisch. Amsterdam is al een hele stap, meestal kwamen we bij de meetings in de grotere steden toch wel op Utrecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
I'm in, lijkt me erg leuk. Liefst op vrijdag (ivm OV :P) maar kan eventueel ook zaterdag.

Overigens, neutraal stemmen bij de steden lijkt me ook handig :)

[ Voor 27% gewijzigd door Wortelsoep op 10-04-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Helaas, dat kan ik niet regelen, dit is een kant-en-klaar iets van erkens (profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
Je had natuurlijk ook de locatie 'MaaktMeNietUit' erbij kunnen invullen natuurlijk. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

neographikal schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:06:
Te ver weg, alleen vanaf Arnhem is het dik anderhalf uur treinen station tot station. Dan heb ik nog de mazzel dat ik over een directe lijn Arnhem->Den Haag beschik.

Den Haag/Rotterdam is voor mij out of the question voor één dag en gezien de ervaringen van andere meetings lijkt me dit ook niet praktisch. Amsterdam is al een hele stap, meestal kwamen we bij de meetings in de grotere steden toch wel op Utrecht uit.
Am*dam ligt ook niet centraal, maar daar zijn op het moment wel de meeste stemmen voor. Overigens wonen geografisch gezien de meeste mensen in de randstad. De mensen die daarbuiten wonen moeten dus vaker verder reizen voor bepaalde zaken. Ik zou zeggen, geef het een kans, dan zien we vanzelf wel wie er wel of niet voor gaan...

Overigens ben ik er wel voor om een stad met wat bredere winkelstraten te pakken, van die smalle steegjes/winkelstraten is het een stuk moeilijker schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik denk dat je er gewoon vrede mee moet hebben dat Wolf en ik ons bewust hebben beperkt tot deze twee keuzes Jules :) Tenzij er opeens een noodkreet komt dat men heel graag naar DH/R'dam wilt vind ik het prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Woei ik wil wel, maar 20/21 April kan ik niet, en het volgende weekend moet ik nog ff zien.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik moet het even met het vrouwtje overleggen, ik heb wel interesse. Vrouwtje is er @ the moment niet maar is ook heel geïnteresseerd in een meeting.

Vrijdagen worden mij een beetje lastig ivm werk. Ik moet dan speciaal vrij nemen en zit al een beetje krap met de uren.

Ik laat het nog weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Lijkt me een aardig idee, alleen voor mij wat te ver weg.
Zelfs met de auto ben ik al meer dan 2 uur onderweg.
Maar ja, dat is het nadeel van zo'n uithoek als Zeeuws-Vlaanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 09:21
Leuk idee, ik heb me aangemeld! :)

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer dat ik niet kan, was ondertussen wel erg benieuwd naar de mensen van GoT...
Eerste of tweede week van mei was me wel uitgekomen, maar misschien een volgende keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

MvdKelen schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:46:
Lijkt me een aardig idee, alleen voor mij wat te ver weg.
Zelfs met de auto ben ik al meer dan 2 uur onderweg.
Maar ja, dat is het nadeel van zo'n uithoek als Zeeuws-Vlaanderen.
Eventueel geïnteresseerd in een meeting in Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

hey mensen moeten niet zeuren over afstanden, ik moet vanaf groningen komen ....ga eens lekker fietsen allemaal.
Als er meer mensen vanuit groningen komen houd ik me aanbevolen voor wat gecarpool enzo :)

[ Voor 29% gewijzigd door Nomad op 10-04-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
Gezellig... aangemeld. vrijdagen moet ik werken, maar kunnen evt. geruild worden zodra de datum bekend is.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
jules schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:00:
[...]

Áls erom wordt gevraagd prima, maar ga hier nou niet lopen lobby'en. Er is gekozen voor deze twee locaties, live with it. :>

Andere keer doen we misschien een keer Den Haag/Rotterdam of Arnhem/Nijmegen voor mijn part, nu doen we dit :)

Ik stel voor dat we de datum a.s. maandag bepalen :) Tegen die tijd zou iedereen wel uitsluitsel over roosters e.d. moeten kunnen hebben en dan kunnen we de knoop doorhakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
* Timo doet ook meej *O*

Hmm.. Vervoer gaat mij 36 euro kosten met het openbaar vervoer. Als iemand mij mee zou willen nemen met auto ofzo voor een deel van dat bedrag, zou ik dat zeer op prijsstellen. Ik woon in de omgeving van heerlen/maastricht.

Ga wel proberen om sowieso te komen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Timo op 10-04-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Het ligt eraan hoe ik ga; als ik de auto vol krijg is een P+R op de zaterdag goedkoper dan het OV, op de vrijdag kan ik echter nog gratis met het OV. In dat geval kan ik mensen vanaf Arnhem met 40% korting meenemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
jules schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:00:
[...]

Als je graag een meeting wil doen in Rotterdam mag je dat organiseren. Maar gelieve daar niet dit topic voor te kapen. Ik ben opzich wel benieuwd naar hoe Rotterdam is, dus als je zoiets van plan bent, laat via IRC/MSN weten :)

Voor deze meet hebben we bewust de keuze beperkt tot Utrecht en Amsterdam (en op het moment heeft Utrecht bij de meeste mensen de voorkeur). Allebei liggen deze steden redelijk centraal (bijna elke trein gaat wel over Utrecht of over Amsterdam), en allebei hebben ze een uitgebreid centrum waar je goed rond kan lopen. En genoeg keuze voor plekken om te lunchen of avond te eten :D.

Wat opdrachten betreft kan inderdaad het contest gedeelte van YLR uit de kast getrokken worden, heeft neo daar ook weer wat meer hits op :). Als er mensen zijn met ideeën voor een opdracht, meld het in dit topic, dan kijken we of er iets mee te doen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik kan met de auto en trein komen op vrijdag en zaterdagen. Als ik niet met iemand mee kan rijden zal ik waarschijnlijk met de trein vanuit groningen gaan. Kortom, net als bij neo op vrijdagen 40% korting voor degene die mee reist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07

ThunderNet

Flits!

Goed ik ben opzich wel geintresseerd. Data kan ik nog niet zoveel overzeggen helaas (mn pa wordt 50 en mn ma 49 op beide data). Maar als ik ga, stem ik voor utrecht ivm reistijd. :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 18:34
Lijkt me best leuk en leerzaam, zoveel doe ik nml. niet aan straatfotografie. Wat is de uiterste datum om je op te geven/reageren? (voor 27/28 that is, 20/21 gaat me niet lukken)

edit, maandag a.s. lees ik :)

[ Voor 8% gewijzigd door Abbadon op 11-04-2007 00:06 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Hmmm, maandag a.s. is wel krap om op te geven, maar hopelijk weet ik dan wat meer over mijn auto-bereikbaarheid :P i.i.g. erg interessant, en ik ga zeker mijn best doen om erbij te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

neographikal schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:31:

We gaan lekker op straat fotograferen in Utrecht of Amsterdam op de vrijdag of de zaterdag. De zondagen vallen af omdat het dan te rustig is.
Hmz, ik vraag me af waarom zondagen afvallen terwijl je er wel vrijdag bij haalt? In Amsterdam zijn er ongetwijfeld koop zondagen, in Utrecht volgens mij ook wel. Als ik naar Den Haag kijk zijn de zondagen wel een klein beetje rustiger dan de zaterdagen, maar er loopt zeker nog voldoende 'materiaal' rond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
pfff... waarom zijn altijd weer in 't weekend :P (oh, wacht, dat zijn geen zaterdagen en zondagen, maar vrijdagen en zaterdagen. Top :) ).

Zal kijken of ik op een van die vrijdagen kan, kan ik eindelijk eens mee op een meeting :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Aan iedereen die mogelijk mee wil: schrijf jezelf in ieder geval in bij het meetingprogsel en vul het voor zover mogelijk in. Dan is het beeld straks een stuk completer wanneer we moeten gaan kiezen :)
jules schreef op woensdag 11 april 2007 @ 00:18:
Hmz, ik vraag me af waarom zondagen afvallen terwijl je er wel vrijdag bij haalt? In Amsterdam zijn er ongetwijfeld koop zondagen, in Utrecht volgens mij ook wel. Als ik naar Den Haag kijk zijn de zondagen wel een klein beetje rustiger dan de zaterdagen, maar er loopt zeker nog voldoende 'materiaal' rond!
Zondagen zijn altijd vrij rustig het lijkt me niet handig om te wachten op een koopzondag die over drie weken gepland staat in zowel Utrecht als Amsterdam. Nogmaals: tenzij er collectief grote bezwaren zijn tegen bepaalde dingen zijn dit de keuzes waarmee we het gewoon doen. Ik hou dit expres beperkt zodat we geen eindeloos debat hoeven te gaan voeren: we gaan gewoon meeten! :)

Als ik de datum waarop we kiezen doorschuif naar de woensdag 18-04, kan iedereen dan wel vrij krijgen mocht het de vrijdag worden? Dan vind ik het prima om wat later te kiezen om iedereen zoveel mogelijk gelegenheid te geven :)

Ik ga zondag wel de knoop doorhakken m.b.t. de locatie: voor een aantal mensen hangt hun komst namelijk volledig van de locatie af :)

[ Voor 17% gewijzigd door neographikal op 11-04-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Voor mij hangt locatie ook af of ik kom of niet, maar vooralsnog zie ik dat Utrecht het gaat winnen dus helaas :) Vanwege omstandigheden, niet vanwege onwil of een hekel aan Utrecht :)

[ Voor 23% gewijzigd door J3roen op 11-04-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

neographikal schreef op woensdag 11 april 2007 @ 00:31:
Zondagen zijn altijd vrij rustig het lijkt me niet handig om te wachten op een koopzondag die over drie weken gepland staat in zowel Utrecht als Amsterdam. Nogmaals: tenzij er collectief grote bezwaren zijn tegen bepaalde dingen zijn dit de keuzes waarmee we het gewoon doen. Ik hou dit expres beperkt zodat we geen eindeloos debat hoeven te gaan voeren: we gaan gewoon meeten! :)
Koopzondagen in Amsterdam gelden niet voor bv de Kalverstraat. Die winkels in het centrum zijn elke zondag open. Koopzondagen gelden voor winkels als Praxis & Ikea, ver buiten het centrum (Zuid-Oost/Bijlmer bij deze 2 voorbeelden).

In Utrecht zijn de winkels wel allemaal op zondag dicht, tenzij het een koopzondag is.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Ik zou wel willen komen, maar ik kan niet op de genoemde data. Misschien in de toekomst een keertje.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
ajhaverkamp schreef op woensdag 11 april 2007 @ 07:32:
[...]

Koopzondagen in Amsterdam gelden niet voor bv de Kalverstraat. Die winkels in het centrum zijn elke zondag open. Koopzondagen gelden voor winkels als Praxis & Ikea, ver buiten het centrum (Zuid-Oost/Bijlmer bij deze 2 voorbeelden).

In Utrecht zijn de winkels wel allemaal op zondag dicht, tenzij het een koopzondag is.
Ik wilde net zeggen. Amsterdam is proppie vol op zondag en al helemaal met mooi weer.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
De keuze is gevallen op deze dagen, goed om te weten voor een volgende keer :) , maar ik hoor tot nu toe weinig bezwaren tegen de gekozen dagen. Ontopic maar weer: wat gaan we doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 17:52
Heb me opgegeven, locatie maakt me niks uit eigenlijk (alhoewel utrecht me leuker lijkt dan adam).
Alleen tijd op een vrijdag helaas. Ik hoop alleen dat school niet echt lastig gaat doen.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timon
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 14:59
Ik heb me ook aangemeld, is ook al lang geleden (vorig jaar april dierentuin) dat ik mee ben geweest.
vrijdagen weet ik nog niet, moet ik even kijken of ik vrij kan krijgen.

Ik kom vanuit de richting Den Bosch, dus als iemand mee wil rijden met mijn auto kan dat.(zo is het plan nu tenminste. Kan ook nog dat ik met de trein ga.) Als we tenminste naar Utrecht gaan, Amsterdam is mij te ver met de auto. Dan ga ik ook met de trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 17:25

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Zo ook maar aangemeld :D
Ik kan zelf alleen de 28ste :)
En Amsterdam lijkt me leuk, al is Utrecht opzich voor mij ook geen groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 05:45

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Voor mij is het een beetje kort dag en ik heb meer zin in een algemene meeting.
Iedere grote stad heeft een dierentuin, dus ik snap niet dat er voor Utrecht word gekozen. :+
Maar dat Utrecht de voorkeur heeft is te begrijpen, Amsterdam hebben de meeste mensen al vaak genoeg bezocht.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
De dierentuin hebben we al een keer gedaan, dat was qua aanmeldingen in ieder geval een groot succes. We liepen toen met 30 man rond :X Nu eens wat anders :)

Ik ga binnenkort (lees binnen drie weken) een bliksemmeet in Arnhem organiseren. Dat wordt een rondje Meinerswijk, centrum + donatello's en dan door naar de Posbank :) Dan ben je welkom voor de natuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kan overigens 3 mensen met 40% korting meenemen vanuit Leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb verder weinig interesse maar over de drukte in Amsterdam op Zondag hoor je niemand klagen. De hele binnenstad is dan altijd open en het is er even druk (vanaf 12 uur) als op een Zaterdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Point taken :) Al drie keer trouwens :P

Dit zijn de data, het is op deze data ook druk zat en zo te zien zijn er weinig bezwaren, dus houden we het hierbij. Kunnen we dit onderwerp nu laten vallen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
neographikal schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:19:
Point taken :) Al drie keer trouwens :P

Dit zijn de data, het is op deze data ook druk zat en zo te zien zijn er weinig bezwaren, dus houden we het hierbij. Kunnen we dit onderwerp nu laten vallen? :P
Overheen gelezen, excuus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vooruit. Het fotograferen schiet er een beetje bij in bij mij de laatste tijd, dus een meeting is wel leuk om e.e.a. weer eens op te pakken. Maar... alleen de 21e en bij voorkeur in Utrecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Hmm ik houd dit even in de gaten, als ik meega is er iemand die zijn 70-200 f2.8 IS met een van m'n L's wil ruilen voor een paar uurtjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Sure, ik heb de mijne bij me. Ik zou zelf graag de 85 en evt de 135 eens willen proberen, hoewel de laatste voor m'n gevoel erg dicht bij de 70-200 ligt :)

Lenen kan trouwens, maar met twee kanttekeningen: zonder WA-verzekering wordt er bij mij niet geleend en als er wat over de grond gaat is het simpel: you break it, you buy it tegen de geldende nieuwprijs. Ik ga niet weer in het gezeik met ETB zitten :) Als je dit niet fair vindt, dan gewoon niet lenen :)

Het gaat 99 van de 100 keer goed, dat is het hem niet en ik vertrouw 80% van de mensen hier blindelings m'n glas toe, maar ik heb geen zin in het gezeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Grubeater schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:15:
Voor mij is het een beetje kort dag en ik heb meer zin in een algemene meeting.
Iedere grote stad heeft een dierentuin, dus ik snap niet dat er voor Utrecht word gekozen. :+
Maar dat Utrecht de voorkeur heeft is te begrijpen, Amsterdam hebben de meeste mensen al vaak genoeg bezocht.
Het begin en eind deel van deze meet is algemeen. Met zijn allen ergens lunchen en 's avonds restaurantje uitkiezen om daar te zitten. Dat we tussendoor de boel opsplitsen is gewoon nodig. Grote groepen werkt niet, zelfs niet met een algemene meet. Op deze manier is het zowel gezellig, als dat er hopelijk nog wat hoogwaardige foto's worden gemaakt.

Een volgende keer wordt het een ander soort meet, misschien wel gewoon algemeen. En trouwens, het thema is straat fotografie, maar we kunnen je niet verplichten daaraan mee te doen, dus als jij andere dingen wilt fotograferen ben je daar vrij in ;)
DaannO schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:13:
Ik heb verder weinig interesse maar over de drukte in Amsterdam op Zondag hoor je niemand klagen. De hele binnenstad is dan altijd open en het is er even druk (vanaf 12 uur) als op een Zaterdag. :)
Maar als je buiten het centrum wilt gaan lopen, is het opeens een stuk minder druk. En het voordeel van een vrijdag, is dat je ook nog hordes studenten rond hebt lopen bij de universiteits plekken. Voor mij genoeg voordelen om specifiek niet voor een zondag te gaan, en waarbij vrijdag zelfs voorkeur heeft (ook vanwege OV kaart).

[ Voor 24% gewijzigd door Wolfensteijn op 11-04-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
coorz schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:23:
Hmm ik houd dit even in de gaten, als ik meega is er iemand die zijn 70-200 f2.8 IS met een van m'n L's wil ruilen voor een paar uurtjes O+
* Timo zou wel met je 85L willen spelen enzo als dat zou mogen :)

oh wacht, mijn 17-55IS past niet op jouw body :P :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

aan mij heb je nooit gevraagd of ik WA verzekerd was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Wie is er nou niet WA verzekerd? :) Beetje dom IMHO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik heb het dus één keer meegemaakt op een meeting waarbij mijn flitser over de grond ging. Alles is achteraf keurig netjes opgelost, de gozer is kwestie heeft het uit eigen zak betaald, maar ik begin er niet meer aan. Geen WA betekent gewoon niet aan mijn spullen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Dat zijn de minder prettige dingen die er kunnen gebeuren, heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt. Behalve dan op feesten, maar da's wéér wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Daarom ook gewoon zorgen dat je "exotisch" spul hebt? Wie wil er nou gezien worden met olympus in zijn hand! O-)

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
Gaan er nog mensen met een Tamron 17-50 2.8 mee? :P (Liefst nikonisten? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

voor nikon kan ik meenemen:
18-70
50mm 1.8
105mm sigma
70-300 sigma (apo)
tussenringen
sb-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

cyberrobin schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:38:
Gaan er nog mensen met een Tamron 17-50 2.8 mee? :P (Liefst nikonisten? ;))
Als ik ga dan neem ik de Tamron mee. Maar helaas, geen nikon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik vind het op zich wel leuk om mee te gaan, maar dan liever het tweede weekend. Ik heb dan een D50 met 18-70 f/3.5-4.5 bij me, en misschien een steenoude 35 mm f/2.5(handmatige focus maar werkt als een zonnetje :P ). Ben ik dan ook de jongste van de ploeg met 16 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Fl4pp13 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:58:
Ik vind het op zich wel leuk om mee te gaan, maar dan liever het tweede weekend. Ik heb dan een D50 met 18-70 f/3.5-4.5 bij me, en misschien een steenoude 35 mm f/2.5(handmatige focus maar werkt als een zonnetje :P ). Ben ik dan ook de jongste van de ploeg met 16 jaar?
iig niet de oudste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Nee dat lijkt mij ook, als er hier mensen naar de fotografie academie gaan :9 Ik ken geen zestienjarigen die dat WEL doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Fl4pp13 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:21:
[...]

Nee dat lijkt mij ook, als er hier mensen naar de fotografie academie gaan :9 Ik ken geen zestienjarigen die dat WEL doen. ;)
Ver van mijn leeftijd (biologisch dan :P) lig je niet. Geestelijk is een 2e, daar zijn we het er nog niet over eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

He, even een kickje, want ben wel nieuwsgierig wat het nou gaat worden, ik weet dat we een deadline hebben en nog niet vast staat, maar utrecht denk ik zo?
Komop mensen, even beslissen of je mee wilt en dan lekker in dat systeempje tellen waar we heen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Bij deze: het wordt Utrecht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Woei, nu alleen nog de datum (vrijdag, vrijdag, vrijdag!) :) :P

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Daar wacht ik nog heel even mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 11-09 15:56

Zoefff

❤ 

Titelfix er @ :)

Ben er zelf overdag helaas niet bij trouwens. Kan de 20e en 21e niet overdag, en de 27e en 28e zit ik even in Frankrijk / Spanje. Als het op de 20e of 21e is kom ik wellicht 's avonds wel even een hapje eten, geef dan nog wel een belletje waar jullie precies zijn ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Leuk dat we in Utrecht gaan. Ik heb al meerdere keren in A'dam gefotografeerd, dus wat afwisseling is wel leuk ;) Ik kan trouwens echt NIET op de vrijdagen(tsja school gaat nog steeds voor op het VWO :9 ) dus ik hoop maar dat het gros van de mensen op zaterdag wil.
BTW: Moeten we niet nog een punt regelen waar we bij elkaar komen? Like het verzamelpunt op Utrecht Centraal?

[ Voor 17% gewijzigd door Fl4pp13 op 15-04-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 19:03
Poeh, of ik mee kan depends zo enorm van de funds.. Utrecht zelf nog nooit geweest, lijkt mij opzich wel leuk...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik hoop dat morgen de datum bekend is, moet het met mijn werk ook zien te fixen als het doordeweeks is, maar of ik doordeweeks ga is nog maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Zolang het niet doordeweeks is ;) en niet komend weekend maar het weekend erop...dan ben ik iig van de partij ;)
Ik kan het niet maken om vrij te vragen op mijn werk(zit nog in me proefperiode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

wat mij betreft mag het aanstaande weekend, maar laten we niet allemaal dat hier gaan zitten typen, geef je voorkeuren aan in dat progseltje en dan zien we wel.

Hoop dat iemand trouwens een 70-200 van sigma mee neemt voor nikon, want ik heb hem zelf nog niet en zo kan ik nog even lekker voelen of het echt wat voor me is. Heb hem 1 keer geprobeerd (meeting in deventer), maar dat was meteen al met 2.0 TC erbij, dus qua kwaliteit wat moeilijker in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Laatst online: 06-01-2021
straatfotografie != gearmeet ;)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

dat snap ik uiteraard, ik ben zelf ook niet van plan alles mee te zeulen, tenzij daar om gevraagd wordt (iets testen bijvoorbeeld), maar die 70-200 wil ik gewoon graag nog eens testen :)....just a question.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 19:03
niet meest goede straatfoto lens overigens... schrikken mensen redelijk snel van, uit ervaring (ook met de nikon)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Omdat het een tele-lens is, kun je onopgemerkt vanaf een afstandje schieten. Heeft zeker zijn voordelen!

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Áls ik meega denk ik dat de 50mm 1.4 mijn main lens wordt, vergezeld met de 17-40. De 70-200 blijft in de tas :) Misschien dat de situatie zich leent voor een tele, maar dat moeten we nog maar zien :)

[ Voor 28% gewijzigd door Fairy op 15-04-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Okay, dit is handig: twee data met exact hetzelfde aantal mensen wat kan. Zelf geef ik de voorkeur aan de vrijdag, maar om het nou maar door te duwen? :P

Hoe gaan we dit oplossen? Cijfer onder de 20 raden ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
neographikal schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:38:
Okay, dit is handig: twee data met exact hetzelfde aantal mensen wat kan. Zelf geef ik de voorkeur aan de vrijdag, maar om het nou maar door te duwen? :P

Problem solved :Y)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

wat mij betreft hakken we de knoop door en gaan we lekker meeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ok ik heb de lijst ook maar even scheefgetrokken, ik denk dat ik vrijdag wel kan....

Maar..... Dan moet ik het maandag wel weten. Moet ook vrij kunnen nemen enzo....

[ Voor 33% gewijzigd door Fairy op 15-04-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Crap, weer gelijk 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door neographikal op 15-04-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Nee hé.

Naja, zolang het de 28e maar niet is :P (Dan moet je 1 dame en 1 'heer' missen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Meeste mensen @ 28e. :P

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Ik moet helaas verstek laten gaan voor komende vrijdag. Mn ma had een dinertje met wat leuke lui en vroeg of ik meeging. Daar wil ik eigenlijk bij zijn. Dus weer een stem minder voor aanstaande vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
de 28ste! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Het mailtje ontvangen ;)
Meteen maar even aangepast enzo, ik heb nu inplaats van Amsterdam nu maar Utrecht ingevuld, aangezien dat het uiteindelijk toch geworden is ;)
En de datum uiteraard niet veranderd :P want de 28e is bij mij toch nog altijd écht de enigste dag dat ik kan :P
Vrijdagen uberhaupt kunnen bij mij nooit ;) want ik werk ook gewoon(o ja ? ja gewoon een normale 40 uurige werkweek enzo...) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Definitief ingevuld voor mij. Deze zaterdag komt me niet zo heel goed uit, met een wiskunde en scheikunde toets (yeah life's hard at 5VWO.) voor de week erop in de planning, dus zaterdag 28e is voor mij het handigste(ik zal het niet doordrukken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:36

YellowCube

Wait...what?

alle datums zijn voor mij een no-no.
Vrijdaghen sowieso en zaterdag de 21e en 28e komen beide niet uit.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

28e lukt mij niet.

Ik hoop op een definitieve datum... Dan kan ik kijken of ik vrij kan krijgen (indien nodig).

[ Voor 33% gewijzigd door Fairy op 16-04-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Laatst online: 06-01-2021
Misschien is dit leuk om te lezen als voorbereiding:
http://www.deviantart.com...hotography+for+the+purist
effe op de 'download' knop klikken en de 10mb PDF downloaden.
leuk (soms schreeuwerig) verhaaltje over oude en moderne straatfotografie.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
neographikal schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:38:

zaterdag altijd werken, en vrijdag economie. Maar onder me werk kan ik niet uitkomen, en economie wel. Dus als je vrijdag zou willen doordrukken, graag.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Mcdeath schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:25:
[...]

zaterdag altijd werken, en vrijdag economie. Maar onder me werk kan ik niet uitkomen, en economie wel. Dus als je vrijdag zou willen doordrukken, graag.
Eensch is, vrijdag en je bent een schat :* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mja, ik ben er niet om m'n mening door te drukken :) Het wordt de 28ste, helaas voor Fairy :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Laatst online: 13-06-2024
Voor de statistieken aangemeld dat ik intresse heb.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

neographikal schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:19:
Mja, ik ben er niet om m'n mening door te drukken :) Het wordt de 28ste, helaas voor Fairy :'(
Jammer, naja volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Update:

Goed nieuws en slecht nieuws.

28 ging voor mij niet door ivm een feest van een kennis van mijn vriendin.

Nu blijkt om medische redenen dat de 28e uitgesteld zal worden. Dit houdt tegelijk in dat we mogelijk de 28e er allebei nog wél bij kunnen zijn.

100% zekerheid is er op dit moment even niet, maar er is een redelijke kans dat we de 28e met z'n tweeën tóch aanwezig kunnen zijn!

Mijn vraag aan Sander, wanneer moet je uiterlijk uitsluitsel hebben of iemand wel/niet meegaat? Ik kan me voorstellen dat er e.e.a. geregeld moet zijn met reserveringen e.d.?

PS. Blue-eyess (Mijn vriendin) heeft haar mailtje met password per ongeluk weggegooid dus het is niet mogelijk om de 28e groen te maken, is er een admin in de zaal?

[ Voor 12% gewijzigd door Fairy op 16-04-2007 15:26 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Wil je wel komen, maar kan je nog geen uitsluitsel geven over de datum? Schrijf je dan tóch in @ de meeting planner, en laat de datum-velden gewoon leeg. Zo weten we in ieder geval hoe groot de animo is.

Slowchat? Niet hier! Daar zijn andere middelen voor, zoals MSN, IRC, ICQ, bellen, etcetera.