Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Case vergrootte

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen ik ben hier geregistreert met een nieuw accand (oude werkte niet meer :? ).

Ik ga (als ik er met het eindraport door ben O-) ) een pc kopen en natuurlijk ook een case modde.

Men oog was gevallen op de Aspire Q-Xpack maar deze was alleen voor lil. mobo's.
Dus ik besloot (met tegenzin) een andere case te kiezen... en een tijdje later vond ik de Lanbox maar deze was ook voor lil. mobo's. :(
Maar nu heb ik geen zin om te veranderen. Een normaal mobo is 30.5x24.XX de case (link) is 30x43x23 cm dus nu is mijn vraag zou ik de case 1 cm kunnen verbreden? En hoe? (info zie link)

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 16:23

The Zep Man

🏴‍☠️

Volgens de natuurwetten over tijd en dimensies is het misschien verstandiger om je moederbord een centimeter af te zagen. Of hij dan nog werkt is punt 2. :O

Serieus. Koop een fatsoenlijk micro-ATX moederbord al wil je persé een kleine kast.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een micro-atx moederbord dat evenveel kan als de Asus p5b ?

Of nog ideeën voor de cas ete vergrooten...

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Asus P5B-MX oftewel de Asus P5B in Micro ATX uitvoering?

Graag zelf wat meer huiswerk doen.........

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je zaagt een stuk van de zijkant van de kast af zodat het moederbord eruit kan steken :?

Verwijderd

Topicstarter
De P5B-Mx kan minder als de gewoone dus die ga ik niet nemen...

ps: op dit moederbord kan je toch ook gewoon internet op aansluiten he?

Heeft echt niemand een idee om de case vanachter 1 cm te verbreden.

edit:
TEAMIKKE schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:11:
Je zaagt een stuk van de zijkant van de kast af zodat het moederbord eruit kan steken :?
daar heb ik ook al aan gedacht maar dan steekt er een stuk moederbord uit je case :9 Want niet echt leuk lijk ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 10:17 ]

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 07:46
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:16:
De P5B-Mx kan minder als de gewoone dus die ga ik niet nemen...

ps: op dit moederbord kan je toch ook gewoon internet op aansluiten he?
Er zit zelfs nog een wifi aansluiting, 2 lan aansluitingen, dus wat denk je zelf?

[ Voor 8% gewijzigd door kapert op 09-04-2007 10:20 ]

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 18:50
no offence, maar als ik dit zo hoor ga je brokken maken.

zoek inderdaad een goed mATX bordje, of een andere kast. die lanbox gaat aan geen enkele kant passen.

bovendien, vooral gaan overclocken in zo'n ding. airflow is niet best, dikke graka verbetert dat ook al niet, en dan ook nog extra hitte van je OC. dat wordt niet prettig. die P5B-MX is ècht voldoende. tenzij je per se wil clocken, en dan zal je maar naar een andere kast moeten kijken... dit uitvergroten is niet te doen.

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:16:
daar heb ik ook al aan gedacht maar dan steekt er een stuk moederbord uit je case :9 Want niet echt leuk lijk ;)
Kijk aub een keer je post na voordat je hem plaatst, en let daarbij op je spelling, zinsbouw en interpunctie. Het lijkt wel of 50% van de mensen ineens dyslectisch is ofzo, of het maakt ze gewoon geen zak meer uit.

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

verhit je mobo met een verfstripper en vouw hem om een hoekie

nee, wat denk je nou? koop die kase strip hem, slijp hem door 2en. dan aluminium of staal kopen net wat voor materiaal de rest van de kast is. en dat er tussen lassen

of een andere kast kopen..

Verwijderd

De mATX versie van de P5B is de P5B-VM. Die heeft een G965 (P5B een P965), terwijl de P5B-MX een 945G variant heeft. Verder is het nutteloos te denken dat je simpel én netjes een kast kunt 'verbreden'.

Verder is overclocken in een mATX kastje prima te doen. Ik heb zelf een Silverstone SG01 (hierop is de lanbox gebaseerd!) en ik kan mijn E6300 prima op 2,4 GHz laten draaien. Daarbij is het zodanig geregeld dat het koel blijft, en toch vrijwel onhoorbaar. Het vereist simpelweg een beetje 'tweaking' om het in orde te krijgen, maar daar zijn we hier niet bang voor toch? ;)

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
brinkdinges schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:11:
[...]

Kijk aub een keer je post na voordat je hem plaatst, en let daarbij op je spelling, zinsbouw en interpunctie. Het lijkt wel of 50% van de mensen ineens dyslectisch is ofzo, of het maakt ze gewoon geen zak meer uit.
Mee eens.

Misschien moet je eens kijken naar een Gigabyte 945GZM-S2, een relatief goedkoop moederbord met alle benodigde functies aan boord. Ik gebruik hem overigens ook in mijn casemod en ben er wel over te spreken.

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik zal eerlijk gezegt die Aspire Q-pack niet halen.
De voeding wordt gruwelijk heet, hij is gammel en de voeding gaat na verloop van tijd kapot.

Koop dan die lanbox... van ThermalTake als ik het goed heb.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ten eerste is het niet de bedoeling om als je account niet meer werkt zo maar een nieuwe aan te maken, hier ga je nog wat over horen. Ten tweede: als je in het vervolg reageert, kan je dan even een spellchecker over je teksten heentrekken? Er staan nogal wat afleidende typo's in. Ten derde: wat wil je dat wij hier antwoorden? Zo verschrikkelijk veel manieren om een groot mobo in een kleine case te plakken zijn er niet, dus kan je ze zelf ook prima zonder onze hulp bekijken en beoordelen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.