Toon posts:

nuttige upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een X1950 pro 512Mb van HIS aan te schaffen. Heb niet echt het geld over voor een PCI upgrade. Mijn systeem is: Athlon Xp 2200. 1gig ram. 6200Gforce.Soundblaster Live.DVD writer.Asus 450W voeding.
Wil graag TDU spelen met Microsoft FF wheel. Zal dat lukken of zeggen jullie spaar door voor een PCI-update.Graag een eerlijk antwoord.

• ADT_Phantom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-06 21:59
Ik zou zeggen dat je nog wat moet doorsparen voor oa. een nieuwe cpu. De cpu die je nu hebt zal nooit de videokaart kunnen bijbenen die je wilt kopen. Of koop tijdelijk een iets mindere kaart bv. 7600gt (is er volgens mij ook voor agp) en dan naderhand een grote upgrade met moederbord, cpu.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik zou liever uitkijken naar bv een 2de hands 6800GT en dan doorsparen voor een goede upgrade. Een upgrade hoeft niet veel te kosten, er wordt immers veel aangeboden in de V&A, maar veel is nou eenmaal een relatief begrip!

Vergeet daarnaast niet dat je eigenlijk geld zit te pompen in een platform, wat al is afgeschreven. Elk nieuw moederbord wat nu uitkomt heeft een PCIe slot, de vga zal je dan bv niet mee kunnen nemen (de rest btw ook niet ;) ).

Instagram / YouTube

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een 2ehands kaartje lijkt mij idd een goede optie, afhankelijk van je eisen is er zat te vinden voor AGP dat nog best in verhouding staat tot de rest van je systeem (een 6600je ofzo kan nog prima). Veel sneller heeft denk ik weinig nut, gezien de rest dan toch een bottleneck gaat vormen.

Verwijderd

Kijk dit komt uit de V&A mooi aanbieding, koop je nog een PCI-E videokaart en evt. je oude geheugen erbij dan heb je 2GB, 3400+ etc. V&A aangeboden: Athlon 64 3400+, Asus K8N4-E, 1GB MDT PC3200

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Lees die even zoor en zoek wat reviews. Als je die bekeken hebt kan je deze vraag net zoe geod zelf beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.