ik heb nu een enchantless ES/telekin sorc rondhobblen @ lvl 64 op SCL en ik vind het maar nix...Derr_Hans schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:49:
[...]
Nou zal ik doen..
De combinatie van Fire / Light / Physical en Teleport zal het eventueel best te doen zijn
Fire = Blaze + low Chant Light = Static Physical = merc plus de eth eth eth eth sheal sheal weaponTeleport heb ik dus nodig voor die "statische" vijanden
Daarnaast heb je met telekenisis de mogelijkheid om knockback te gebruiken.
Chant komt van een +6 stick die hopelijk met een +2 sorc skill circlet/amu (cheapest winsalleen PDR/MDR nodig) naar lvl 10 komt. lvl 10 met maxed warmth en lvl 10 FM is niet veel. 157-225 x2 fire en 101% AR. Dit zal me iig beter door NM laten komen, Normal heb ik dan alleen een +6 van leaf.
Physical komt voornamelijk van mijn mercheb een CV liggen waar een insight in komt die weer i.c.m might voor de damage zorgt, normal komt een prayer merc vanwegen de no VIT idee
Static zorgt voor de 50% health van de monstesr en de rest doet de low chant/physical/blaze/merc wel
Zie wel wanneer ik dood benzal waarschijnlijk in normal sterven want dan absorb ES nog zowat niets
Hoop dat iemand een IronPelt/Gerke's/Frosty's heeft want heb maar 15FG
Daarnaast een leuke supply aan SOL Rune's
Hoe sneller ik PDR/MDR heb des te meer survival kans ik heb @ Normal.
3sox armor met sol's is 21 3sox shield met Sol is 21. Sting of Ears is 10-15% DR (komt na de PDR) en 15 MDR, MAL runes is 7 MDR maar dan heb ik Iron/Gerke's al wel
btw, Mijn grootste probleem is om lvl 40 ES te krijgen, dit vanwege het ontbreken van een torch en een +9 memory + de +3 Circlet/Amu+9 memory is te shoppen (veel geduld nodig
) en de +3skills circlet/amu's is ook te shoppen of snel te vinden.
Torch is minder leuk, zou wellicht met deze build best de ubers kunnen tanken
het probleem is dat het allemaal heel nauw luistert wil het lukken (vooral de items...), ook
de attack speed van een enchantless sorc is niet om over naar huis te schrijven... misschien dat een passion sword iets doet, maar ik betwijfel het...
**Mooneater fantaseert over een brute dmg lightning sorc, als koekje-build**